Σύγκριση σκελετών

22 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Anonymous (χωρίς επαλήθευση)

Τα φώτα σας παρακαλώ.

Μπορεί να γίνει σύγκριση των παρακάτω σκελετών;

O KTM είναι κατασκευασμένος από AL6061 ενώ ο IDEAL από AL6061-T4/T6. Αυτό και μόνο, είναι αρκετό για να πούμε ότι της IDEAL είναι καλύτερος;

Αν τους δούμε συνολικά και αντικειμενικά (αφήνοντας έξω τον παράγοντα "προσωπικό γούστο"), ποιος από τους δύο είναι καλύτερος και γιατί;

Ευχαριστώ!
 

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon KTM LIFE ONE 201688.15 KB
Image icon IDEAL MEGISTO 2016119.81 KB
Image icon KTM geometry352.39 KB
Image icon IDEAL geometry148.06 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

αν υποθέσουμε οτι είχαν ξερό πηρούνι, θα λέγαμε οτι είναι απλά, εισαγωγικά αλουμινάκια. Βλέπε=κουνημένα σφραγίσματα, πονεμένοι αγκώνες, λακούβες αγωνίας και άλλα....θριλερ! αν το πάρεις για άσφαλτο μόνο, καλύτερα να στραφείς προς χρωμολένιο πλαίσιο. Στα πολλά χιλιόμετρα και τις ανωμαλίες του δρόμου θα με θυμηθείς, καλορίζικο εύχομαι!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Καθαρά στο θέμα σύγκρισης μεταξύ των δύο σκελετών, δε νομίζω ότι θα πρέπει να σε επηρεάσει στο παραμικρό. Δεν θα δεις καμία σημαντική διαφορά για τους συγκεκριμένους. Αποφάσισε βάσει άλλων παραγόντων μεταξύ των δύο ποδηλάτων.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

johnheret  & Vasscott , σας ευχαριστώ κ τους δυο σας για τις απαντήσεις σας. Προς το παρόν, προσπαθώ να καταλάβω πως αξιολογούμε έναν σκελετό, γι' αυτό κ έκανα εδώ την ανάρτηση κ όχι στις "αγορές".

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Οπότε, κρατάω ότι στην πράξη οι δύο σκελετοί δεν έχουν διαφορές. Η διαφορά υλικού (6061 με  6061-T4/T6), είναι αμελητέα κ δεν πρέπει να με απασχολεί;

johnheret  λες ότι είναι εισαγωγικά αλουμινάκια. Από ποια άποψη; Και ποια είναι τα καλά αλουμίνια που δεν είναι «εισαγωγικά αλουμινάκια»; Δεν το θέλω αποκλειστικά για άσφαλτο αλλά για χρήση trekking. Χρωμολένιο πλαίσιο δεν έχω βρει στην κατηγορία που ψάχνω. 

Διαβάζω συνέχεια ότι η αξιολόγηση ενός ποδηλάτου ξεκινάει από τον σκελετό κ  έπονται τα περιφερειακά.  Πως γίνεται αυτή η αξιολόγηση όμως; Εγώ που είμαι άσχετος, τι πρέπει να προσέξω; Υπάρχει μήπως κάποιος στο φόρουμ που να γνωρίζει πέντε πράματα κ να είναι διατεθειμένος να τα μοιραστεί;

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

  Εννοούσα εισαγωγικά ποδηλατάκια. Όχι οτι είναι άσχημα...Το πιάνουν το ποντίκι, την κάνουν την δουλειά τους.Νομίζω όμως οτι μετά απο δοκιμή και πλάνη, ή ένα συγκριτικό τέστ πολλών χιλιομέτρων, ανάμεσα σε ένα χρωμολένιο και ένα αλουμινένιο, με ίδια γεωμετρία, ελαστικά και λοιπά..., σχεδόν η πλειοψηφία των ποδηλατών θα ψήφιζε δαγκωτό το πρώτο.Το ελαφρύτερο αλουμινένιο μου φαίνεται οτι θα χρησίμευε σε μικρές, γρήγορες και κοφτές διαδρομές, ενώ το βαρύτερο "σιδερένιο" θα απορροφούσε κραδασμούς και ανωμαλίες, Δίνοντας μιά εμφανή άνεση, κάπως σαν την μετάβαση σε μοτοποδήλατο ή τολμώ να πω σε μοτοσυκλέτα(κύλιση και απορροφητικότητα).

Οι εταιρείες θέλουν να πουλήσουν και να πιάσουν τον παλμό. Οι ποδηλατάδες μπορεί να θέλουν να σε ξεπετάξουν και να σου πουν..."αυτό είναι το ποδήλατό σου"! Άλλοι πάλι θα σε βοηθήσουν όσο μπορούν.

Αφού βρεις το κατάλληλο μέγεθος, μιά καλή αρχή θα ήταν να δοκίμαζες όσο περισσότερα ποδήλατα και τερραίν μπορούσες.

https://www.rei.com/learn/expert-advice/bike-frame-m...

Φαντάζομαι(για να μπω και σε ξένα χωράφια!)οτι και σε αγωνιστικές πίστες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, πιό πολύ αλουμίνιο σημαίνει κούτσουρο, φονικό όπλο που δεν στρίβει, ενώ περισσότερο χρωμόλη θα σήμαινε περισσότερη, ανθρώπινη ελεγξιμότητα και ομαλή ανταπόκριση σε βελτιώσεις

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

johnheret  Ok, εγώ νόμιζα ότι αναφερόσουν στην ποιότητα του αλουμίνιου. Δεν είναι όμως λογικό σε αυτό το μπάτζετ να υπάρχουν τέτοιου είδους ποδήλατα, "εισαγωγικά"; Τι να υπάρχουν, ποδηλατάρες; Μακάρι να υπήρχαν. Τα χρωμολένια που λες, πόσο κοστίζουν;

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://www.ebay.co.uk/itm/Perfect-1992-Specialized-...

https://www.ebay.co.uk/itm/KASTLE-DEGREE-80-mtb-fram...

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Mistral-Diamond-pro-Tange...

 

Πριν ένα μήνα ένας φίλος εδώ, με 180€ έδινε ένα Tange Prestige, τελικά το μετάνιωσε(πλήρες ποδήλατο όχι μόνο σκελετό).Υπάρχουν ευκαιρίες για γάμο, απλά πρέπει να είμαστε συνέχεια σε εγρήγορση! χα χα χααα!

Π.χ. αυτό το Diamond pro(πλαίσιο απο Tange prestige) κοστίζει 48,94€ χωρίς τα μεταφορικά.Ο πωλητής έχει 100 posititve feedback και πουλάει κάτι που δεν σπάει, δεν χαλάει, θα το έχεις μιά ζωή. Μπορείς ακόμα και να έχεις ένα δεύτερο σετ τροχών, μόλις γίνεις μερακλής. Λίγα ξεβαψιματάκια εδώ και εκεί δεν είναι άξια αναφοράς.

Μετά πάμε στα 510 https://www.bike-components.de/en/Surly/Long-Haul-Tr...

για άλλο ένα Γαλλικό κλειδί θα λέγαμε, ένα καραμάχιμο δοκιμασμένο άτι, που μπορείς να το λιώνεις χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα! μόνο εσύ θα ιδρώνεις! χα χα χα!

Εννοείται πως τα περιφερειακά(κέντρα στεφάνια, δισκοβραχίονας και λοιπά) θα αγοραστούν επίσης με λογική

value for money.Με υπομονή και λογική όλα γίνονται

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Μιας κ το έθεσες... Ένας τεχνικός, αν του πας δικό σου σκελετό, τροχούς, περιφερειακά, τα πάντα, πόσο χρεώνει για να στήσει το ποδήλατο;

casualbiker
Απών/απούσα

johnheret wrote:

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Mistral-Diamond-pro-Tange-Prestige-Crmo-frame...

Π.χ. αυτό το Diamond pro(πλαίσιο απο Tange prestige) κοστίζει 48,94€ χωρίς τα μεταφορικά.Ο πωλητής έχει 100 posititve feedback και πουλάει κάτι που δεν σπάει, δεν χαλάει, θα το έχεις μιά ζωή. Μπορείς ακόμα και να έχεις ένα δεύτερο σετ τροχών, μόλις γίνεις μερακλής. Λίγα ξεβαψιματάκια εδώ και εκεί δεν είναι άξια αναφοράς.

οταν λες δευτερο σετ τροχών τι εννοείς;

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

αν και δεν είμαι guru! χα χα! νομίζω οτι υπάρχουν δυό τρεις τουλάχιστον κατηγορίες φάρδους στα 26΄΄ άρια στεφάνια(enduro μέχρι στρητ κατα κάποιο τρόπο). Θεωρητικά, για να καλύψει κάθε πόθο του και να ... αποφύγει το Ν+1 ποδήλατα!

casualbiker
Απών/απούσα

johnheret wrote:

αν και δεν είμαι guru! χα χα! νομίζω οτι υπάρχουν δυό τρεις τουλάχιστον κατηγορίες φάρδους στα 26΄΄ άρια στεφάνια(enduro μέχρι στρητ κατα κάποιο τρόπο). Θεωρητικά, για να καλύψει κάθε πόθο του και να ... αποφύγει το Ν+1 ποδήλατα!

Να το μεταφράσουμε λιγάκι; Με κάθε καλή διάθεση αλλά έτσι όπως το πας θα τον καταστρέψεις αυτόν που ρωτάει. Ο άνθρωπος έχει ένα πολύ περιορισμένο budget. Ξεκινάς με του να του προτείνεις να πάει σε cromoly γι'αυτό που ζητάει γιατί εαν έχει δύο ίδιους σκελετούς με ακριβώς ίδια χαρακτηριστικά ο ένας αλουμίνιο ο άλλος cromoly αυτός με το αλουμίνιο θα του βγάζει τα σφραγίσματα ενώ ο cromoly θα είναι "μαγικό χαλί". Φυσικά δεν ισχύει αυτό και δεν υπάρχει περίπτωση να βρεί τέτοιους σκελετούς με κοντινή γεωμετρία. Το υλικό απο μόνο του δεν κάνει τέτοια διαφορά. Συνεχίζουμε όμως προτείνοντας ένα σκελετό μεταχειρισμένο τον οποίο υποθέτω διαλέξαμε με βάση το υλικό και κανένα άλλο κριτήριο, που είναι ξεπερασμένη γεωμετρία και όλα του τα χαρακτηριστικά τον κάνουν ξεπερασμένο γενικά και προφανώς γι'αυτό δίνεται στα 50 ευρώ. Και ο οποίος σίγουρα δεν θα βγάλει καλύτερο ποδήλατο σε σχέση με ένα σύγχρονο τρεκινγκ. Μερακλίδικα όμως προτείνεις και δεύτερο ζευγάρι τροχών οπότε να γλυτώσει το ν+1 ποδήλατο γιατί με ένα άλλο ζευγάρι τροχών θα είναι απο κούρσα μέχρι downhill (υπερβάλω για να δεις το άτοπο) μην υπολογίζοντας οτι τα enduro και τα άλλα στεφάνια που υπάρχουν είναι για δισκόφρενα κάτι που δεν υποστηρίζει ο σκελετός που πρότεινες. Και που να υποστήριζε δεν θα έβρισκες ανάλογο πιρούνι που θα κάλυπτε τέτοια χρήση και που ο σκελετός δεν θα άντεχε τέτοια χρήση ούτε θα βόλευε για τέτοια χρήση. Αφού όπως λες δεν είσαι και Γκουρού γιατί τον μπλέκεις σε extreme λύσεις που δεν μπορείς να τις δώσεις ολοκληρωμένες ή τεκμηριωμένες;

Σχεδόν όλοι για την αντίστοιχη χρήση χρησιμοποιούμε παρόμοια ποδήλατα. Σκελετό αλουμινίου (τρεκινγκ ή ΜΤΒ), πιρούνι με ανάρτηση ή χωρίς, 28αρηδες τροχούς, ελαστικά με πάχος απο 28 εως 45, τουλάχιστον 3x8 ταχύτητες. Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά. Απο εκεί  και πέρα υπάρχουν λεπτομέρειες που αλλάζουν βάση των χρημάτων και τις προτιμήσεις του καθενός αλλά η βάση είναι ίδια. Δεν μπορεί να είμαστε όλοι λάθος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

Τα φώτα σας παρακαλώ.
Μπορεί να γίνει σύγκριση των παρακάτω σκελετών;
O KTM είναι κατασκευασμένος από AL6061 ενώ ο IDEAL από AL6061-T4/T6. Αυτό και μόνο, είναι αρκετό για να πούμε ότι της IDEAL είναι καλύτερος;
Αν τους δούμε συνολικά και αντικειμενικά (αφήνοντας έξω τον παράγοντα "προσωπικό γούστο"), ποιος από τους δύο είναι καλύτερος και γιατί;

Ευχαριστώ!
 

εν συντομία οι διαφορές στα 2 σκελετά είναι η εμφάνηση τους

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Άρχοντά μου, το θέμα δεν είναι ποιός θα τον καταστρέψει, ή ποιός θα τον σώσει.

Απ΄ όσο ξέρω, στεφάνια v brake 26άρια υπάρχουν 21.9, 22, 24,25, 26μιση

και 27. Οι εταιρείες το λένε (και συνεχώς βγαίνουν καινούρια πράγματα).Δηλαδή πειράζει να ενημερώσουμε το φίλο για τους τροχούς?! (που είναι ίσως το πιό σημαντικό στο ποδήλατο?) Οκ, εντάξει, ας ασχοληθούμε με κάτι άλλο

Π.χ. " Το συμπερασμα ειναι ενα...ποτε πια αλουμινιο.. "

του φίλου με το Καφενμπακ

https://konatour.blogspot.gr/2017/01/is-steel-real.html

 

casualbiker
Απών/απούσα

johnheret wrote:

Άρχοντά μου, το θέμα δεν είναι ποιός θα τον καταστρέψει, ή ποιός θα τον σώσει.

Απ΄ όσο ξέρω, στεφάνια v brake 26άρια υπάρχουν 21.9, 22, 24,25, 26μιση

και 27. Οι εταιρείες το λένε (και συνεχώς βγαίνουν καινούρια πράγματα).Δηλαδή πειράζει να ενημερώσουμε το φίλο για τους τροχούς?! (που είναι ίσως το πιό σημαντικό στο ποδήλατο?) Οκ, εντάξει, ας ασχοληθούμε με κάτι άλλο

Π.χ. " Το συμπερασμα ειναι ενα...ποτε πια αλουμινιο.. "

του φίλου με το Καφενμπακ

https://konatour.blogspot.gr/2017/01/is-steel-real.html

 

τα "αρχοντα μου" και αυτα κρατα για εκει που περνανε. Τωρα για το ποιος θα τον σωσει και ποιος θα τον καταστρεψει οντως δεν ειναι αυτο το θεμα. Το θεμα ειναι να μην καταστραφει. Το ποιος θα το κανει δεν εχει σημασια. 

Για να ασχοληθουμε τωρα με κατι αλλο. Προτεινες ενα σκελετο (σκετο σκελετο) με μονο κριτηριο οτι ειναι tange prestige. Στο ειπα και πιο πανω βεβαια αλλα να το επαναλαβω. Το οτι ενας σκελετος ειναι φτιαγμενος απο ενα συγκεκριμενο υλικο, οσο καλο και να ειναι αυτο το υλικο δεν σημαινει οτι και ο σκελετος ειναι αυτοματα και αυτος κορυφαιος. Πρεπει να συντρεχουν και πολλα αλλα πραγματα για να θεωρηθει ενας σκελετος καλος και παλι θα ειναι για μια χρηση και μονο καλος. Ο σκελετος που προτεινες πολυ απλα εχει πια ξεπερασμενα χαρακτηριστικα. Οπως δεν ειναι ολοι οι carbon σκελετοι ιδιοι, οπως δεν ειναι ολοι οι σκελετοι αλουμινιου ιδιοι ετσι και δεν ειναι ολοι οι ατσαλινοι σκελετοι ιδιοι. 

Για τα στεφανια τωρα. Το οτι υπαρχουν διαφορετικα πλατη (αφου το μονο κριτηριο που εχουμε ειναι το πλατος) σημαινει μονο οτι μπορουν να παρουν διαφορετικο πλατος ελαστικου. Τα οποια ομως δεν ειναι ολα συμβατα με τον σκελετο που εβαλες. Που θα εχει και περιορισμους για το πιρουνι και για πολλα αλλα. Χωρια οτι τον περιοριζει και σε 26αρι τροχο μονο. Γιατι απλα δεν μπορεις να δεχθεις οτι αυτο που προτεινες δεν κανει για παρα πολλους λογους.

Το συμπερασμα του φιλου με το kaffenbach ειναι πολυ συγκεκριμενο. Συγρινει το kaffenbach που εχει με το kona rove αλουμινιο που ειχε. Και για πολυ συγκεκριμενη χρηση. Και με πολυ μεγαλυτερο κοστος. 

Στο χρηματα που δινει το παιδι που ρωταει δεν εχει επιλογες. Ειναι αλουμινιο σκελετο, 28αρηδες τροχους. Με τα υπολοιπα χαρακτηριστικα θα παιξει.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

δηλαδή πόσο ευγενικότερα να σε προσφωνήσουμε?! το παλληκάρι είχε και Κόνα Ντιού(το είχα και εγώ ένα διάστημα, περνώντας και δοκιμάζοντας). Το θέμα δεν είναι να κολλάμε στα δόντια και στις μικρολεπτομέρειες τις οποίες βλέπει ένας νεοεισερχόμενος. Ρίξε μιά καλύτερη ματιά στο Blog του παιδιού, που έχει κάνει και αυτό ουκ ολίγα χιλιόμετρα. Σώνει και καλά δηλαδή να πάρει αλουμινένιο σκελετό. Τα ίδια και η Κάννοντειλ, που υποσχέθηκε με το Caad 12 υπερβελτίωση. Μουλάρι ο αστραχάν. Δεν μπορεί ο πλανήτης όλος να προτιμάει Χρωμόλη, να πίνουν στην υγειά της και εμείς να κωφεύουμε. Μακάρι να μαζέψει χρήματα, να κάνει την υπέρβαση, και μετά, πολύ ευχαρίστως να μιλήσουμε για δοντάκια και περιφέρεια

casualbiker
Απών/απούσα

johnheret wrote:

δηλαδή πόσο ευγενικότερα να σε προσφωνήσουμε?! το παλληκάρι είχε και Κόνα Ντιού(το είχα και εγώ ένα διάστημα, περνώντας και δοκιμάζοντας). Το θέμα δεν είναι να κολλάμε στα δόντια και στις μικρολεπτομέρειες τις οποίες βλέπει ένας νεοεισερχόμενος. Ρίξε μιά καλύτερη ματιά στο Blog του παιδιού, που έχει κάνει και αυτό ουκ ολίγα χιλιόμετρα. Σώνει και καλά δηλαδή να πάρει αλουμινένιο σκελετό. Τα ίδια και η Κάννοντειλ, που υποσχέθηκε με το Caad 12 υπερβελτίωση. Μουλάρι ο αστραχάν. Δεν μπορεί ο πλανήτης όλος να προτιμάει Χρωμόλη, να πίνουν στην υγειά της και εμείς να κωφεύουμε. Μακάρι να μαζέψει χρήματα, να κάνει την υπέρβαση, και μετά, πολύ ευχαρίστως να μιλήσουμε για δοντάκια και περιφέρεια

Ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβεις? Στα 300 ευρω δεν εχει αλλη επιλογη εκτος απο αλουμινιο. Απο την αλλη για το cromoly που λες στο ξαναειπα αλλα το περασες στο ντουκου. Δεν αρκει μονο το υλικο για να ειναι ενας σκελετος καλυτερο απο εναν αλλο. Ο σκελετος που του προτεινες πολυ απλα δεν. Σε ξαναρωταω εκτος απο το υλικο, που ειμαι σιγουρος οτι για αυτο το προτεινες, τι αλλο εχει αυτος ο σκελετος? Δωσε μου να καταλαβω ενα βασικο στησιμο για την χρηση που θελει το παιδι που ανοιξε το thread (δηλαδη τι πιρουνι, τι λαιμο τι τροχους κτλ. Οχι ακριβες μοντελο τι τυπο δηλαδη ας πουμε ενα πιρουνι χωρις αναρτηση, ενα λαιμο quill κτλ). Για να καταλαβω μηπως ειμαι εγω λαθος μετα απο αυτο το στησιμο ποια αλλη χρηση μπορει να κανει με το δευτερο ζευγαρι τροχων που ειπες?

Για τον Γιαννη που ανεφερες το blog ξερω ολη την ιστορια (και αυτη που δεν γραφει στο blog). Πηγαινουμε στον ιδιο για τους τροχους μας.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

 Αν θυμάμαι καλά ένα απο τα διαφημιστικά της, ήταν: "ποδήλατα για διαδρομές...απο το περίπτερο μέχρι την Άκρη του Κόσμου"

https://www.stanforthbikes.co.uk/kiboexp

Ενδεικτικά το αναφέρω, (βέβαια το κόστος είναι πολλαπλάσιο για ένα τέτοιο πλαίσιο), κυρίως για να ρίξουμε αλλού το βάρος της συζήτησης.

 Εκείνο το παλιοΙντεάλ Τάργκετ(tange prestige πλαίσιο ή 4130),  δεν ήταν κάτι το εντυπωσιακό, ίδιο λαιμό, απλά πραγματάκια, αλλα έχει ψυχή. Το έδινε 180€ . Έμενε και ένα μικροποσό στην τσέπη που λέει ο λόγος. Θα μπορούσε να χτίσει ένα ζευγάρι για Παμίρ(25mm στεφάνι)και να έχει μιά κάβα 22άρι, απλό, με μιάς ίντσας (το στενότερο νομίζω ελαστικό, ωστε να ικανοποιήσει τόσο την ασφάλτινή του επιθυμία, όσο και λίγο πατημένο χώμα).Και για μένα κάτι τέτοιο θα προσπαθούσα να "συστήσω".Νομίζω(χωρίς να έχω το αλάθητο το Πάπα εννοείται)πως αν πάει στο σενάριο "αλουμίνιο +άσφαλτο" έτσι όπως εισαγωγικά απ όσο κατάλαβα μπαίνει, έχει εξασφαλίσει μιά αίσθηση "καταπέλτη".

 Το υλικό είναι αν όχι το σημαντικότερο, τότε το πιό σημαντικό, στο να αρχίσει κανείς. 4130 και Tange αρχικά είχαν χρησιμοποιηθεί για αεροπορική χρήση, αεροπλοΐα, αλλα και σε μηχανοκίνητο αθλητισμό(κατασκευή χωροδικτυωμάτων roll cage, οπου ήθελαν χαμηλό βάρος, 'αναγνωσιμότητα' υλικού καί αντοχή). Όλα αυτά βέβαια με κατάλληλες κολλήσεις. Ένα εύλογο ερώτημα θα ήταν: γιατί όλοι οι ποδηλατοτουρίστες προτιμούν χρωμολένια? Πιστεύω πως δεν γίνεται όλοι να κάνουν λάθος. Το κόστος κατασκευής είναι όντως υψηλό, και ο μονόδρομος(αλουμίνιο)δεν είναι ό,τι καλύτερο για να ξεκινήσει ο φίλος

 

meanwhile in Italy https://www.youtube.com/watch?v=pfxkbOjq6lY

casualbiker
Απών/απούσα

οτι να'ναι. Εχω αρχισει να σκεφτομαι μηπως γραφω σε αλλη γλωσσα. Δεν εχει νοημα πια ο διαλογος οταν δεν ειναι διαλογος.  Δειχνουμε σκελετους πολλαπλασιας αξιας και μετα προτεινουμε οτι να'ναι επειδη ειναι στο ονομα ιδιο υλικο. Δλδ cromoly το ενα (συγχρονο σχεδιασμενο για μια συγκεκριμενη δουλεια για αυτο και κανει τοσο ακριβα), cromoly και το αλλο (20αετιας ξεπερασμενο σε ολα του) αλλα αφου ειναι cromoly και τα δυο το ιδιο θα ειναι. Τι σοβαρο διαλογο να κανουμε πανω σε αυτο? 

Λεει ο ανθρωπος που ανοιξε το thread οτι εχει αυστηρα 300 ευρω και λεμε φτιαξε ενα cromoly στα 1500 θα ειναι καλυτερο. Θα ελεγα καλυτερα να βαλει και ενα rolhof  πανω, ενταξει θα παει στα 2500 αλλα θα ειναι καλυτερο. 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

αρχικά αναφέρθηκα σε αυτό https://www.podilates.gr/forum/aggelies-gia-podilata...

θα του περίσσευαν και χρήματα, για να τον βγάλω απο τα ψευτοδιλήμματα. Αν εσύ νομίζεις οτι δεν είναι μαγικά χαλιά τα χρωμολένια, τότε εντάξει, μίλα μόνος σου(για την ιστορία 180€ έδινε πλήρες ποδήλατο, αλλα το παλληκάρι κατάλαβε το λάθος του και την απέσυρε την αγγελία), οκ, κατατόπισέ τον εσύ πλέον αφού τα ξέρεις και τα βλέπεις όλα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

johnheret wrote:
[1]Το υλικό είναι αν όχι το σημαντικότερο, τότε το πιό σημαντικό, στο να αρχίσει κανείς.

[2]..... γιατί όλοι οι ποδηλατοτουρίστες προτιμούν χρωμολένια? Πιστεύω πως δεν γίνεται όλοι να κάνουν λάθος.

[3] Το κόστος κατασκευής είναι όντως υψηλό, και ο μονόδρομος(αλουμίνιο)δεν είναι ό,τι καλύτερο για να ξεκινήσει ο φίλος

Δεν υπάρχει λόγος να δυναμιτίζουμε το κλίμα. Ψυχραιμία και συνεχίζουμε....

Αρίθμησα κάποια θέματα που θίγεις πιο πάνω.

Στο [1] έχω να σου πω ότι για κάποιον που τώρα ξεκινάει την ποδηλασία, το υλικό κατασκευής του σκελετού είναι τόσο σημαντικό όσο και ο αριθμός ακτίνων στους τροχούς του.....!!!! Για μένα, σημαντικότερο όλων είναι ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ποδηλάτου...... ώστε να σταματήσουμε κάποια στιγμή να βλέπουμε ΜΤΒ με λαστιχάρες τρακτέρ στην άσφαλτο.... και τρεκκιν με λεπτούτσικα ελαστικά και λεπτεπίλεπτες αναρτήσεις στις γκρεμίλες και στις λασπουριές......!!!!! Μετά πάει το σωστό μέγεθος. Μετά πάει το βάρος..... και εκεί δυστυχώς, για να πετύχεις ατσάλι με "λογικό" βάρος, πρέπει να χώσεις πολύ χρήμα. Το βάρος παίζει ρόλο, για κάποιον που ξεκινάει, γιατί ένα βαρύ ποδήλατο ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ τον αναβάτη, ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΙ τον νέο ποδηλάτη από το να βγει και να βαρέσει πετάλι..... και τελικά το "βαρύ" ποδήλατο το τρώει η σκουριά στο μπαλκόνι. Το έχω δει, το έχω κουβεντιάσει, ισχύει, αν και δεν θα έπρεπε να ισχύει. (κατάλαβες τι εννοώ).

Στο [2] έχω διαφορετική απάντηση. Τουλάχιστον από όσα έχω ΔΙΑΒΑΣΕΙ (και μόνο από εκεί) στο bikeforums.net, όπου γράφουν σε σχετικό section, ποδηλάτες που έχουν γυρίσει ολόκληρες ηπείρους με ποδήλατο. Η ΚΥΡΙΑ απάντηση που δίνουν είναι πως "σε οποιαδήποτε γωνιά του πλανήτη και αν βρεθείς, αν σου σπάσει ο ατσάλινος σκελετός, μπορεί να βρεις κάποιον με μια ηλεκτροκόλληση που να σου πατήσει δυό γαζιά στο σκελετό και να μπορείς να "κατέβεις από το Κατμαντού" μέχρι την επόμενη πόλη. Αν έχεις αλουμίνιο - carbon - τιτάνιο, την έβαψες..." Σαν ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ απάντηση δίνουν την άνεση που προσφέρει και τα πολλά πολλά πολλά bosses που συνήθως έχουν τέτοιοι σκελετοί (ώστε να κουβαλάς την Άρτα και τα Γιάννενα). Η άνεση, πετυχαίνεται και με άλλα υλικά. πχ για μένα, το βασικό χαρακτηριστικό του carbon, είναι ότι μπορείς να πετύχεις την απόλυτη άνεση στα σημεία του σκελετού που θέλεις και την απόλυτη ακαμψία στα υπόλοιπα σημεία, ή οποιοδήποτε συνδυασμό όπου_και_όσο επιθυμείς.... 

Και πάμε στο [3]. Το κόστος κατασκευής για ένα πολύ εισαγωγικό ατσαλάκι είναι πολύ χαμηλό. Δες ατσαλάκια από Ινδία και Αφρική. Φυσικά και η ποιότητα (και το βάρος) ακολουθούν στο ίδιο μοτίβο - ΧΑΛΙΑ. Αντίστοιχα, στο αλουμίνιο, ένας πολύ εισαγωγικός σκελετός, είναι πλέον αρκετά τίμιος, στα χρήματά του και στην ποιότητα / αντοχή στο χρόνο....

Τελειώνω λέγοντας ότι ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΟΥΜ (είτε ποδηλατικό, είτε για μουσικά όργανα, είτε για ενυδρεία, είτε για μηχανές πυρηνικής σύντηξης.....) , οι νέοι_ορεξάτοι_και_με_όνειρα, πέφτουν λίγο-πολύ στην ίδια λούμπα.... θέλουν το καλύτερο (πιο μουράτο) στην χαμηλότερη δυνατή τιμή..... σε ποδηλατική αντιστοιχία θα λέγαμε ότι θέλουν colnago carbon με 11αρα σειρά, στα 300 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα ξέρουν τι να το κάνουν το συγκεκριμένο ποδήλατο - ακόμα και αν το βρουν κάπου με 300ευρώ....., και πως δεν συμβιβάζονται με τίποτα με ένα απλό - εισαγωγικό - τίμιο - οικονομικό ποδήλατο - στα μέτρα τους.......

.... γιαυτό είμαστε εδώ, για να κρατάμε τις Θερμοπύλες, και να δίνουμε ΣΩΣΤΕΣ κατευθυντήριες γραμμές...... ώστε να δουν_το_φως_το_ποδηλατικό και να μην πέσουν στα "σκληρά", δηλ. σε τίποτα ηλεκτρήλατα (ΦΤΟΥ_ΚΑΚΑ), ή σε τίποτα παπάκια κλπ κλπ......

wink grin

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

το να μην καταλαβαίνεις τι σου λέει το ποδήλατο, είναι κάπως σαν να μιλάμε για κλασσική μουσική, να είμαστε σε ένα φόρουμ λατρείας για αυτήν, και κάποιος να είναι κουφός. Υπάρχει πάντα αλληλεπίδραση, άσχετα αν κάποιοι δεν μπορούν να την νιώσουν. Να πάρουν και να δώσουν απο και προς το ποδήλατο πράγματα. Το να διαστρεβλώνεις όμως το περιεχόμενο κάποιων φόρουμ, που είπαν κάποιοι, κάποτε, προωθητές, πωλητές μάλλον δεν μπορώ να το χωνέψω ούτε να το βλέπω εδώ μέσα.

Τυχαία, απο ένα φόρουμ λοιπόν:

 

 

" I've recently gone from an Aluminum frame to Steel. Steel is definitely more shock absorbant. it rides over bumps much more smoothly than Aluminum. Aluminum is just harsh. They can be pretty damned light but their utter stiffness without any flex does make them less comfortable. They DO transfer power a little better, that is very noticeable, but in the street steel is faster because it gives. You can put down the power more readily, uninterrupted by road irregularities. I'll say this, out of the saddle climbing, Aluminum wins. But staying seated Steel wins"

Θα συμπλήρωνα steel is real. Το έχεις εκατό χρόνια, δε σπάει, δεν χαλάει, είναι άνετο, ζωντανό και σε τραβάει για περισσότερη καβάλα πάνω του. Τα αλουμινάκια δεν αντέχονται. Νομίζω πως αυτός είναι κυρίως ο λόγος που όλοι οι ποδηλατο τουρίστες επιλέγουν χρωμόλη. Άλλωστε δυό κορυφαία ποδήλατα δεν είναι τυχαίο γεγονός το οτι είναι φτιαγμένα απο ατσαλάκι.Surly long haul tracker και Thorn nomad. Αν ξεχνάω κάποια παράλειψή μου. Έντεκα σωλήνες κολλημένοι είναι δεν είναι τίποτα σπουδαίο, ούτε εξελίχθηκε τρομερά η γεωμετρία ή τα καλούδια που έχει πάνω του. Σχεδόν όλοι όσοι φεύγουν για μεγάλες εξορμήσεις προτιμάνε τα χρωμολένια. Είναι μονόδρομος η επιλογή τους και την κάνουν λόγω άνεσης κυρίως. Και αντοχής βεβαίως βεβαίως! άντε καλές βόλτες και μην ακούτε ότι σας πασάρουν τα φόρα!