Μπέργκαμο - Βενετία, η κοιλάδα του Πάδου με ποδήλατο ή αλλιώς, το πρώτο μου ποδηλατικό ταξίδι!

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
grampa
Απών/απούσα

Ο αγαπητός φίλος Χ.Γ. από τη Θεσσαλονίκη, πηγαίνει κάθε καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια ένα μεγάλο ποδηλατικό ταξίδι. Τα ταξίδια του καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις (περίπου 5.000 χλμ) και διαρκούν 2,5 με 3 μήνες.

Πέρυσι έφτασε μέχρι το Γιβραλτάρ ενώ φέτος ξεκίνησε από τη Βενετία, πέρασε στη Νότια Γαλλία και στη συνέχεια αφού κάνει το γύρο της Γαλλίας, θα κατεβεί από Ολλανδία, Γερμανία, Ελβετία για να καταλήξει στην Ιταλία και να περάσει στην Ελλάδα (Ηγουμενίτσα) μέσω Βενετίας.

Ο Χ.Γ. αφιερώνει όλο το χρόνο μεγάλο μέρος της δραστηριότητάς του στην έμπρακτη κοινωνική αλληλεγγύη. Είναι η ψυχή της ομάδας Room39 που παρέχει υλική συνδρομή σε αστέγους, μετανάστες και πρόσφυγες, στο στέκι μεταναστών Θεσσαλονίκης. Έτσι κάθε χρόνο αφιερώνει το ταξίδι του σε κάποιο κοινωνικό σκοπό. Πέρυσι είχε αφιερώσει το ταξίδι του στην καμπάνια για το χρέος του ξενώνα πρσφύγων ενώ φέτος έχει αφιερώσει το ταξίδι του στην καμπάνια για την ανοικοδόμηση της κατάληψης Libertatia που κάψανε οι φασίστες τον περασμένο Γενάρη.

Μετά από αυτή τη λίγο κουραστική αλλά απαραίτητη εισαγωγή, μπορώ να περάσω στο ψητό!

Αφού κατάφερα να ξεπεράσω διάφορα εμπόδια και αναστολές (κυρίως έλλειψη ημερών άδειας και στενότητα χρημάτων) πήρα τη μεγάλη απόφαση να συνοδέψω το Χ.Γ. στο τελευταίο κομμμάτι της διαδρομής του και χθες έκοψα το αεροπορικό εισιτήριο!

Συγκεκριμένα θα ταξιδέψω απευθείας αεροπορικώς από τη Θεσσαλονίκη στο Μπέργκαμο της Ιταλίς, μαζί με το ποδήλατό μου, στα μέσα του ερχόμενου Σεπτέμβρη. Εκεί θα συναντηθούμε για να κάνουμε μαζί τα τελευταία 400-500 χλμ της διαδρομής Μπέργκαμο - Πάρμα - Φερράρα - Πάντοβα - Βενετία. Από κει θα πάρουμε το καράβι της γραμμής και θα περάσουμε στην Ηγουμενίτσα.

Όπως καταλαβαίνετε είμαι πολύ χαρούμενος αλλά και λίγο αγχωμένος για την προετοιμασία και τα logistics του ταξιδιού!

Όταν βρω χρόνο, θα επανέλθω δριμύτερος με περισσότερες πληροφορίες για το ταξίδι, και πολλές απορίες και θέματα προς συζήτηση, κυρίως σχετικά με τις απαραίτητες μετατροπές που θα χρειαστεί το ποδήλατο αλλά και κάποιες απορίες σχετικά με τον απαραίτητο εξοπλισμό.

 

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
grampa
Απών/απούσα

Μετά τις οικογενειακές διακοπές, ήρθε η ώρα να ασχοληθώ πιο συστηματικά με την οργάνωση του ταξιδιού καθώς η μεγάλη μέρα της αναχώρησης (14/9) πλησιάζει!

Καθώς ο Χ.Γ στο πρώτο μέρος του ταξιδιού έκανε τη βόρεια διαδρομή από τη Βενετία στο Μιλάνο (Βενετία - Βιτσέντζα - Βερόνα - Μπρέσια), έχει προτείνει στην επιστροφή του να ακολουθήσουμε τη νότια διαδρομή (Μπέργκαμο - Πιατζέντζα - Πάρμα - Μπολόνια - Φεράρα - Πάντοβα - Βενετία). Πιθανώς θα υπάρξουν κάποιες μικρές ή μεγάλες τροποποιήσεις στη διαδρομή τις οποίες δε γνωρίζω και θα τις πληροφορηθώ όταν συναντηθώ με το Χ.Γ. καθώς πολλά θα εξαρτηθούν από τις πόλεις στις οποίες θα εξασφαλίσουμε φιλοξενία...

Η συνολική διαδρομή είναι μικρή, περίπου 400 χλμ και επειδή δεν υπάρχει κάποιος αυστηρός χρονικός περιορισμός (έχουμε στη διάθεσή μας περίπου μια βδομάδα), έχω μια αόριστη αισιοδοξία ότι το ποδηλατικό κομμάτι δε θα με προβληματίσει... Ευελπιστώ δηλαδή ότι 80 - 100 χλμ τη μέρα δε θα είναι πρόβλημα για μένα...

Πάμε τώρα στα logistics του ταξιδιού που μου προκαλούν περισσότερο άγχος καθώς στις 3 εβδομάδες που απομένουν θα πρέπει να κάνω κάποιες βελτιωτικές παρεμβάσεις στο ποδήλατο καθώς και να προμηθευτώ κάποιο επιπλέον εξοπλισμό.

Καταρχήν το ποδήλατο που χρησιμοποιήσω είναι αυτό το γνωστό city - touring Kaffenback:

Η βασικότερη παρέμβαση θα είναι η αλλαγή της μετάδοσης από 2Χ9 σε 3Χ9... Θα πρέπει δηλαδή με τον πιο οικονομικό τρόπο να αλλάξω την αριστερή λεβιεδομανέτα, το μπροστινό ντεραγιέ και το δισκοβραχίωνα... Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να βάλω μια σχετική αγγελία στα φόρουμ ευελπιστώντας ότι όλο και κάποιος συμφορουμίτης που ξεκίνησε με τριπλό μπροστά και στην πορεία δυνάμωσε, θα επιθυμεί να ελαφρύνει την κούρσα του με ένα διπλό δισκοβραχίωνα...

Διαφορετικά σκέφτομαι τη λύση να προμηθευτώ μια 3πλή αριστερή λεβιεδομανέτα και να βάλω τριπλό δισκοβραχίωνα και μπροστινό ντεραγιέ από mtb που το έχω ήδη και κάθεται... Το ερώτημα σε αυτή την περίπτωση είναι αν θα συνεργαστεί αρμονικά η road λεβιεδομανέτα με τον mtb δισκοβραχίωνα... Θα ήθελα τις απόψεις σας και την εμπειρία σας επ αυτού διαφορετικά... μια δοκιμή θα με πείσει...

Η επόμενη παρέμβαση είναι η τοποθέτηση πίσω σχάρας για να φόρτωμα και για πλαϊνές βαλίτσες... Τη σχάρα την έχω ήδη προμηθευτεί από το planet x όταν είχα προμηθευτεί και το σκελετό αλλά δεν την τοποθέτησα ποτέ και τώρα μένει να δοκιμαστεί και να αποδειχτεί η συμβατότητα...

Μια άλλη παρέμβαση που σκέφτομαι ότι ίσως χρειαστεί, είναι η τοποθέτηση ενδιάμεσων φρένων στο flat μέρος του τιμονιού... Φαντάζομαι ότι μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης στο φρενάρισμα αλλά από την άλλη σκέφτομα ότι θα μειωθεί ο χώρος και τα διαθέσιμα πιασίματα αν λάβουμε υπόψη μας ότι θα τοποθετήσω και τσαντάκι τιμονιού... Στο σημείο αυτό θα με ενδιέφεραι πολύ να ακούσω τη γνώμη των εμπειρότερων ποδηλατοτουριστών και brevetάδων...

Με αυτές τις μίνιμουμ αλλά βασικές παρεμβάσεις νομίζω ότι το ποδηλατάκι θα είναι άριστο και ετοιμοπόλεμο...

Θα επανέλθω με επόμενο ποστ στα ζητήματα σχετικά με τον εξοπλισμό μεταφοράς και αποθήκευσης (τσάντες / τσαντάκι κλπ)...

Κάθε άποψη / πρόταση / ιδέα σχετικά με τα παραπάνω είναι παραπάνω από δεκτή!

 

 

grampa
Απών/απούσα

Εδώ η προτεινόμενη διαδρομή στο Komoot.com όπως μου την έστειλε ο Χρήστος σήμερα το πρωί (με πληροφορίες για υψομετρικά, ποιότητα οδοστρώματος κλπ)..

https://www.komoot.com/tour/41958649/zoom

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Ξεκινάτε από 260 μετρα και καταλλήγετε σε 0. Και όλη η διαδρομή ειναι κατηφορική. Είσαι σίγουρος οτι χρειάζεσαι 3x;

grampa
Απών/απούσα

Κι εγώ ακριβώς σκέφτηκα όταν είδα τα υψομετρικά! Είχα μια γενική εικόνα ότι πρόκειται για κοιλάδα ποταμού οπότε δεν έχει σπουδαία υψομετρικά αλλά τώρα καθησυχάστηκα ακόμα περισσότερο...

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Ναι και εγω νομιζω σου ειναι αχρείαστος και θα σε κουράσει παραπάνω. Βραδυ που θα μένετε;

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Ωραίο ταξίδι και για καλό σκοπό, να το χαρείς όσο μπορείς. Νομίζω οτι και με το υπαρχον setup εισαι πολύ καλά.

refugees welcome......

 

grampa
Απών/απούσα

Το ποδήλατο ετοιμάζεται σιγά σιγά και η ανυπομονησία για την αναχώρηση μεγαλώνει!

Τοποθετήθηκαν πίσω σχάρα, τσάντα τιμονιού, παγουροθήκη και προστατευτικό ντεραγιέ (για προστασία από πτώση και κατά τη μεταφορά)...

Από εξοπλισμό μένουν οι πίσω τσάντες και ένα μικρό τσαντάκι για εργαλεία στο τρίγωνο του σκελετού...

Μένει επίσης να δω τι θα κάνω με τη μετάδοση...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

τιποτα μην αλλαξεις στην μεταδοση. Μια χαρα θα σου βγει. Η μονη διαφορα που θα εκανα θα ηταν οτι μετα την ferrara που πατε παραλληλα με το ποταμι θα συνεχιζα παραλληλα με το ποταμι μεχρι το παρκο που ειναι στο δελτα του ποταμου. Αλλα απο εκει θα ηταν μερικα χλμ παραπανω. Καλα να περασεις. 

grampa
Απών/απούσα

Πριν από 2-3 μέρες ήρθαν και οι πλαϊνές τσάντες...Μαζί με το τσαντάκι του τιμονιού (κινητά, φορτιστές, power bank, action camera κλπ) και το τσαντάκι του σκελετού (εργαλεία, κιτ επισκευής ελαστικών κλπ) ο χώρος των αποσκευών φαίνεται υπερβολικά πολύς για τόσο σύντομο ταξίδι! Ελπίζω να πιάσουν τόπο και για επόμενα...

Σχετικά με τη μετάδοση και αφού καθυσηχάστηκα με τα μικρά υψομετρικά και τα ενθαρρυντικά σας σχόλια, είπα να κινηθώ συγκρατημένα και να εγκαταλείψω τα μεγαλεπίβολα σχέδια για μετατροπή σε 3Χ...

Αφού βεβαιώθηκα από διάφορους που το χουν κάνει ότι το πίσω ντεραγιέ (sora 3500 long cage) μπορεί να δουλέψει, παρείγγειλα μια κασέτα 12-36 (Shimano CS-HG400) και ελπίζω να τη βγάλω καθαρή έτσι με το 34Χ36... Μόλις έρθει και τη βάλω πάνω, θα σας πω εντυπώσεις 

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

Δεν ξέρω αν ειπναι η γωνία που έχεις τραβήξει τις φωτό, αλλά μου φαίνεται η μύτη της σέλας να είναι υπερβολικά σκυφτό προς τα κάτω, πρόσεξε μήπως σε κουράσει καθώς όλο το βάρος αν φέρνεις το σώμα σου προς το τιμόνι, θα πέφτει στα χέρια σου. Καλό ταξίδι και να το ευχαριστηθείς.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Καλημερα..τις τσαντες τις εχεις βαλει αναποδα..οι εξωτερικες θηκες πανε πισω..αλλωστε ετσι οπως ειναι τωρα θα βρισκουν οπωσδηποτε τα ποδια σου..

Εχε υποψιν σου πως δεν ειναι αδιαβροχες οποτε καλο ειναι να εχεις μια ναυλον σακουλα σκουπιδιων ανοιγμενη στην μια πλευρα για να τις σκεπασεις αν βρεξει..

Καλο ταξιδι..

grampa
Απών/απούσα

Προφανώς έχεις δίκιο για τις πλαϊνές τσάντες... Το λοξό κόψιμο που αφήνει χώρο για την περιστροφή των ποδιών, είναι εμφανώς από την άλλη πλευρά... Στις φώτο τις ακούμπησα απλώς πάνω στη σχάρα χωρίς καν να εφαρμόσω τα πάνω και τα πλαϊνά δεσίματα...

Σίγουρα θα πάρω μαζί μου νάυλον σακούλες γιατί δυστυχώς το προαιρετικό αδιάβροχο κάλυμμα δεν ήταν διαθέσιμο στο ελληνικό eshop που τις παρήγγειλα... Δε ξέρω αν αξίζει να το παραγγείλω ξεχωριστά απ έξω...

Όσο για την κλίση της σέλας, έτσι με βολεύει σε όλα τα ποδήλατα... Να στηρίζεται δηλαδή μόνο τα πίσω κόκαλα αλλά να μη με ακουμπάει μπροστά.. Θέμα συνήθειας..

grampa
Απών/απούσα

Αργά χθες το βράδυ φθάσαμε στη Θεσσαλονίκη μετά από ταξίδι με το καράβι Βενετία - Ηγουμενίτσα και στη συνέχεια με το ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσα - Γιάννενα - Θεσσαλονίκη. Η προσαρμογή στην πραγματικότητα της πόλης και της δουλειάς είναι αρκετά δύσκολη καθώς το κεφάλι μου είναι γεμάτο από τις αναμνήσεις του ταξιδιού που ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα και με γέμισε με δυνατές εμπειρίες και αξέχαστες εικόνες!

Δεν έχω το χρόνο να επεκταθώ σε αναλυτική παρουσίαση της πλούσιας εμπειρίας των τελευταίων 10 ημερών και θα αναφερθώ συνοπτικά μόνο σε κάποια χαρακτηριστικά σημεία του ταξιδιού...

Ποδηλάτησα συνολικά 660 χλμ σε μια διαδρομή μήκους περίπου 500 χιλιομέτρων... Αυτό οφείλεται στα χιλιόμετρα που γράφαμε μέσα στις πόλεις που επισκεπτόμασταν αλλά και στις διαδρομές από το σημείο διαμονής / φιλοξενίας μέχρι την πόλη...

Η διαδρομή μας ξεκίνησε την Παρασκευή 14/9 από το αεροδρόμιο του Μπέργκαμο στο Μιλάνο (φιλοξενία σε σπίτι), στη συνέχεια Πιατσέντζα (επίσης φιλοξενία σε σπίτι), μετά επισκεφθήκαμε την Πάρμα και συνεχίσαμε στη Ρίτζιο Εμίλια (διαμονή σε πάρκο), στη συνέχεια Μπολόνια (φιλοξενία σε σπίτι), ακολούθησε η Φερράρα (διανυκτέρευση σε πάρκο), η Πάντοβα (φιλοξενία σε σπίτι) και τέλος από την Κιότζα περάσαμε τα νησιά της λιμνοθάλασσας της Βενετίας και φιλοξενηθήκαμε για 2 ημέρες σε σπίτι σε κοντινό χωριό... Από το λιμάνι της Βενετίας (Φιουζίνα) πήραμε το περασμένο Σάββατο το πλοίο της επιστροφής.

Είναι πολύ δύσκολο να ανασύρω και να αναφερθώ ξεχωριστά στις ομορφιές που αντικρύσαμε τόσο στις πόλεις που επισκεφθήκαμε όσο και στην ύπαιθρο που διασχίσαμε...

Αν βρω το χρόνο θα επανέλθω με πιο συγκεκριμένες αναφορές στα διάφορα ποδηλατικού ενδιαφέροντος σημεία που επισκεφθήκαμε (πέρα από τους κοινωνικούς χώρους, τα στέκια και τις καταλήψεις) όπως το ποδηλατικό στέκι Dynamo στη Μπολόνια που είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον!

Για πλοηγό μας χρησιμοποιήσαμε την εφαρμογή Komoot που γενικά έκανε σωστές επιλογές και ελάχιστα λάθη (αυτή τη στιγμή θυμάμαι μόνο ένα που ήταν ένας χωματόδρομος που είχε κλείσει από τη βλάστηση και δεν ήταν πλέον βατός)... Η διαδρομή περιλάμβανε πολλά χλμ ποδηλατόδρομων (περίπου 180), αρκετά χλμ επαρχιακών και αγροτικών δρόμων, λίγους πατημένους χωματόδρομους και ακόμα λιγότερα σημεία που αναγκαστήκαμε να διασχίσουμε αυτοκινητόδρομους.

Οι ποδηλατικές υποδομές και η γενικότερη ποδηλατική κουλτούρα (συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των οδηγών αυτοκινήτων) στη βόρεια Ιταλία, παρόλο που σύμφωνα με το συνταξιδιώτη μου υπολειπόταν αρκετά αυτές της Γαλλίας, της Ολλανδίας, ακόμα και της Γερμανίας, μου φάνηκαν εξαιρετικές και προφανώς απέχουν έτη φωτός από τη δική μας χώρα...

Σίγουρα αξίζει ξεχωριστή αναφορά στα πολύ αξιόλογα άτομα που συναντήσαμε και κυρίως σε αυτούς/ες που μας φιλοξένησαν κυρίως μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας warm showers που μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω οπωσδήποτε account (ως host) για να ανταποδώσω στην κοινότητα των bikepackers τη ζεστή φιλοξενία που μου προσφέρθηκε.

Το ποδήλατο και ο εξοπλισμός στάθηκαν απολύτως στο ύψος των περιστάσεων και δεν ένιωσα σε κανένα σημείο ότι υστερούν και δημιουργούν οποιαδήποτε προβλήματα. Τελικά έβαλα την 36άρα κασέτα που τη χρησιμοποίησα σε ελάχιστα σημεία και για πολύ μικρή απόσταση ενώ για αρκετά μεγαλύτερη απόσταση χρησιμοποίησα τις βαριές σχέσεις (50Χ14 πχ)... Αυτό φυσικά οφείλεται στα μηδαμινά υψομετρικά της διαδρομής... Σε κάθε περίπτωση έχω πια την εμπειρία για να επιλέξω το ιδανικό στήσιμο για κάθε διαδρομή...

Σωματικά ανταπεξήλθα πλήρως και δε με πρόδωσαν τα συνηθισμένα σημεία (οπίσθια, αυχένας, χέρια, πόδια κλπ) με μοναδική εξαίρεση τις παλάμες που στο ένα χέρι έκανα φούσκα που έσπασε και μου περιόρισε τα πιασίματα. Πιθανώς είναι κάτι που θα μπορούσα να το έχω αποφύγει αν χρησιμοποιούσα γάντια...

Παρόλο που δεν διαβάζει το φόρουμ μας, δε μπορώ να μην απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο συνταξιδιώτη μου Χ.Γ που με τη μεγάλη του εμπειρία με διευκόλυνε απεριόριστα τόσο στη διαδρομή όσο και στη διαμονή στις διάφορες πόλεις... Πρέπει να αναφέρω ότι αυτός ξεκίνησε αρχές Ιούλη και έγραψε συνολικά παραπάνω από 6.500 χλμ, διασχίζοντας την Ιταλία, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Γερμανία, την Ελβετία και τέλος ξανά την Ιταλία μαζί μου επιστρέφοντας στην Ελλάδα...

Έχω άπειρο φωτογραφικό υλικό καθώς και βίντεο που ευελπιστώ ότι κάποια στιγμή θα καταφέρω να τα μοντάρω και να τα ανεβάσω στο youtube για να τα μοιραστώ μαζί σας... Για την ώρα ανεβάζω μόνο μερικές άθλιες φωτογραφίες από το κινητό για να μην υπάρχει σκέτο το σεντόνι με το κείμενο...

Το πακετάρισμα πριν από την πτήση

Η παραλαβή των αποσκευών στο αεροδρόμιο του Μπέργκαμο

Οι περισσότερες διαδρομές ήταν δίπλα σε ποτάμια, παραπόταμους και κανάλια (κοιλάδα του Πάδου γαρ)

Το μήνυμα στο ποδήλατο του συνταξιδιώτη μου

Η αλλαγή ελαστικού στο ποδήλατο του Χ.Γ. που κατάφερε μετά από 6.000 χλμ να βγάλει νοκ άουτ ένα καινούριο marathon plus..

¨Ομορφο γκράφιτι έξω από κατάληψη στη Μπολόνια

Άπειροι σταθμοί ανάπαυσης κατά μήκος των ποδηλατόδρομων που τους διασχίζουν ποδηλάτες κάθε είδους (κυρίως κουρσάδες και mtbάδες μεγάλης ηλικίας)

Λίγο πριν από τη στιγμή της ανάπαυσης και της πρώτης μπύρας σε μια πόλη που μόλις φτάσαμε

Στα μικρά φέρρυ που μας μετέφεραν στα νησιά της λιμνοθάλασσας της Βενετίας

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Αχχ..φωτιες που μας αναβεις....thumb up

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Ομορφιές!!!

Μπράβο σας παιδιά!

Να ρωτήσω...
Το ποδήλατο του φίλου σου, είναι ένα απλό trekking με ανάρτηση και v-brakes;;;
Γιατί πήρατε λεωφορείο από Ηγουμενίτσα κ δεν πήγατε μέχρι Θεσ/νίκη με τα ποδήλατα; Για τα επιπλέον χλμ ή από φόβο για δρόμο/οδηγούς;

grampa
Απών/απούσα

Το κομμάτι Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη δεν ήταν εξαρχής στο πρόγραμμα για διάφορους λόγους... Ήταν η τρίτη συνεχόμενη φορά που ο συμποδηλάτης μου περνάει από την Ηγουμενίτσα στο δρόμο προς και από την Ιταλία... Επίσης η απόσταση (εκτός αυτοκινητόδρομου) είναι αρκετή και με μεγάλα υψομετρικά οπότε θα ήθελε και αρκετές ημέρες από το υστέρημα των 9 ημερών που είχα στη διάθεσή μου συνολικά...

Όπως σωστά παρατήρησες στις φωτογραφίες, ο Χ.Γ έχει κάνει 5 ταξίδια αρκετών χιλιάδων χιλιομέτρων τα τελευταία 5 χρόνια με ένα απλό τρέκινγκ των 300 ευρώ... Αποτελεί την επιτομή αυτού που λέμε συχνά κάποιοι άνθρωποι στο φόρουμ "αντί να διαβάζεις, να συζητάς, να διυλίζεις και να καυγαδίζεις στα φόρουμ για τα ποδήλατα, είναι καλύτερα να ΚΑΝΕΙΣ ποδήλατο!". Ο συγκεκριμένος δεν έχει ιδέα αν το ατσάλι είναι πιο απορροφητικό από το αλουμίνιου ή αν τα δισκόφρενα είναι καλύτερα από τα rim brakes και δεν τον ενδιαφέρει...Απλώς κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο με το ποδήλατό του και γουστάρει...

Αξίζει να αναφέρω ότι όπως έγραψα και παραπάνω, μόλις γύρισα από το ταξίδι, είχα πολύ διάθεση να γραφτώ στο warmshowers για να υποστηρίξω κι εγώ την κοινότητα των bikepackers και να ανταποδώσω τη θερμή φιλοξενία που έλαβα στις πόλεις που πέρασα. και έτσι έπραξα. Την περασμένη Τετάρτη έκανα account και την Πέμπτη το πρωί έλαβα το πρώτο request από ένα ζευγάρι γερμανών που ταξιδεύουν για Ισραήλ (μέσω Αθήνας) με δύο recumbent bikes... Την ίδια μέρα έλαβα δεύτερο request από ένα νεαρό γάλλο που πηγαίνει Τουρκία και την επόμενη έλαβα άλλα δύο requests από ένα χιλιανό και ένα ρουμάνο!! Τους 3 πρώτους τους φιλοξενώ ήδη (είναι φανταστικά παιδιά και νιώθω σα να ταξιδεύω κι εγώ μαζί τους) αλλά προβληματίζομαι λιγάκι γιατί διαφαίνεται ότι πρέπει να βάλω διάφορα φίλτρα και περιορισμούς γιατί η ζήτηση για φιλοξενία στην πόλη (Θεσσαλονίκη) είναι πολύ μεγαλύτερη από την προσφορά...

grampa
Απών/απούσα

Το κομμάτι Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη δεν ήταν εξαρχής στο πρόγραμμα για διάφορους λόγους... Ήταν η τρίτη συνεχόμενη φορά που ο συμποδηλάτης μου περνάει από την Ηγουμενίτσα στο δρόμο προς και από την Ιταλία... Επίσης η απόσταση (εκτός αυτοκινητόδρομου) είναι αρκετή και με μεγάλα υψομετρικά οπότε θα ήθελε και αρκετές ημέρες από το υστέρημα των 9 ημερών που είχα στη διάθεσή μου συνολικά...

Όπως σωστά παρατήρησες στις φωτογραφίες, ο Χ.Γ έχει κάνει 5 ταξίδια αρκετών χιλιάδων χιλιομέτρων τα τελευταία 5 χρόνια με ένα απλό τρέκινγκ των 300 ευρώ... Αποτελεί την επιτομή αυτού που λέμε συχνά κάποιοι άνθρωποι στο φόρουμ "αντί να διαβάζεις, να συζητάς, να διυλίζεις και να καυγαδίζεις στα φόρουμ για τα ποδήλατα, είναι καλύτερα να ΚΑΝΕΙΣ ποδήλατο!". Ο συγκεκριμένος δεν έχει ιδέα αν το ατσάλι είναι πιο απορροφητικό από το αλουμίνιου ή αν τα δισκόφρενα είναι καλύτερα από τα rim brakes και δεν τον ενδιαφέρει...Απλώς κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο με το ποδήλατό του και γουστάρει...

Αξίζει να αναφέρω ότι όπως έγραψα και παραπάνω, μόλις γύρισα από το ταξίδι, είχα πολύ διάθεση να γραφτώ στο warmshowers για να υποστηρίξω κι εγώ την κοινότητα των bikepackers και να ανταποδώσω τη θερμή φιλοξενία που έλαβα στις πόλεις που πέρασα. και έτσι έπραξα. Την περασμένη Τετάρτη έκανα account και την Πέμπτη το πρωί έλαβα το πρώτο request από ένα ζευγάρι γερμανών που ταξιδεύουν για Ισραήλ (μέσω Αθήνας) με δύο recumbent bikes... Την ίδια μέρα έλαβα δεύτερο request από ένα νεαρό γάλλο που πηγαίνει Τουρκία και την επόμενη έλαβα άλλα δύο requests από ένα χιλιανό και ένα ρουμάνο!! Τους 3 πρώτους τους φιλοξενώ ήδη (είναι φανταστικά παιδιά και νιώθω σα να ταξιδεύω κι εγώ μαζί τους) αλλά προβληματίζομαι λιγάκι γιατί διαφαίνεται ότι πρέπει να βάλω διάφορα φίλτρα και περιορισμούς γιατί η ζήτηση για φιλοξενία στην πόλη (Θεσσαλονίκη) είναι πολύ μεγαλύτερη από την προσφορά...

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Respect!

contact