Γραφω καμποσα χιλιομετρακια βολτας σχεδον καθημερινα με το cityrun μου κ κοιτουσα να του αλλαξω πιρουνι σε κατι πιο ανετο χωρις να αλλαξει το δυνατον η γεωμετρια γιατι το εχω φερει στα μετρα μου με τις παμπολες αλλαγες που του εχω κανει κ ισως εχετε διαβασει
τα δεδομενα ειναι:
του εχω βαλει λαστιχα ιδια με τα μαμα αλλα 700χ35c (μεγαλη διαφορα στην ανεση για οποιον ενδιαφερεται με κοστος στις εκκινησεις κ στις ανηφορες που συνηθιζεται κ αξιζει κατ εμε, στην ταχυτητα δεν ειδα διαφορες)
Axle-to-crown (απο το κεντρο δλδ του κεντρου του τροχου μεχρι εκει που αρχιζει το κουτελο 40,5cm αν το εχω μετρησει σωστα)
Steerer tube length παλι αν το εχω μετρησει καλα απο το κατω μερος του κουτελου μεχρι εκει που τελειωνει το headset 25.5cm
offset 45 συμφωνα με την ideal ,το ποδηλατο ειναι μεγεθος 48 (το γραφει στον σκελετο) βεβαια στον πινακα της ideal απο το cityrun του 2014 δεν υπαρχει αυτο το μεγεθος σκελετου
διαβαζω κ κατι rake k διαφορα αλλα που δεν καταλαβαινω
ψαχνω χρωμολενιο πιρουνι με παρομοια η ιδια specs κ vbrakes που δεν θελω να αλλαξω κ θα ηθελα την βοηθεια σας κ συγκεκριμενες προτασεις με links (και απο εξωτερικο με κοστος max ~100€
ειδα διαφορα kona project 2 χρωμολενια μεταχειρισμενα κ αρκετα ακριβα θα ελεγα ,offset 42 νομιζω κ Axle to crown length 42cm (θα μπορουσε καποιος επιγραμματικα να εξηγησει τις επιπτωσεις του διαφορετικου offset k Axle to crown length?)
ειδα κ καποια surly
διαβασα κ διαφορα θρεντς
γενικοτερα help παιδια να βρω ενα καλο κ σε λογικο κοστος χρωμολενιο πιρουνακι
ti θελεις να κερδισεις με την αλλαγη??
πιο μαλακο κοπανημα στις ανωμαλιες του δρομου,γενικοτερα να αυξησω ανεση κ να μειωσω κραδασμους
*ασχετο αλλα μηπως γραφεις στο insomnia?
δεν θα κερδισεις αυτο που λες μονο με αλλαγη υλικου του πιρουνιου. Θελεις και ενα πιρουνι ατσαλινο χωρις straight blades (δλδ τα μπρατσα του να ειναι με καμπυλη και οχι ισια) αλλα εαν κανεις αυτη την αλλαγη αλλαζεις τελειως το ιχνος και γενικως τα χαρακτηριστικα του ποδηλατου. Δεν νομιζω οτι θα ευχαριστηθεις την αλλαγη.
απανταω στον εαυτο μου κ σε οποιον αλλο το χρειαστει
το μεγαλυτερο offset κανει το ποδηλατο πιο ευελικτο στο στριψιμο, ενω αντιθετα το μικροτερο offset το κανει πιο σταθερο
παρομοιως
το μεγαλυτερο Axle to crown length κανει το ποδηλατο πιο σταθερο, ενω αντιθετα το μικροτερο Axle to crown length κανει το ποδηλατο πιο ευελικτο στο στριψιμο
εννοεις να κανει καμπυλη προς τα εξω για να φλεξαρει περισσοτερο αν καταλαβαινω καλα;
βλεπω το Surly Cross Check 28" Fork
https://www.bike-components.de/en/Surly/Cross-Check-28-Fork-p36626/
Offset: 44 mm απο 45 το δικο μου ,θα γινει λιγο πιο αργο κ σταθερο στο στριψιμο
Axle to Crown: 400 mm απο 405 το δικο μου, θα γινει λιγο πιο ευελικτο
Tyre Size (max.): 42 mm ,μια χαρα
Steerer Tube Length: 300 mm ,το κοβω
Steerer Tube Diameter (Stem): 28.6 mm ,???????????????
Steerer Tube Diameter (Crown Race): 26 mm (1“), 30 mm (1 1/8“) ????????????
ψαχνω κ για πιο φτηνο μηπως βρω
Υπάρχει και αυτό σε cromo:
https://www.rosebikes.com/keine-marke-28-atb-touring-fork-without-thread-29098?product_shape=chrome&article_size=Standard
Θα κοίταζα όμως και για κανενα carbon που πραγματικά θα έκανε μεγάλη τη διαφορά
άκυρο το carbon λόγω vbrakes
το εχω δει κ αυτο κ ταιριαζει αλλα ειναι χρωμιομενο κ εχει κ καμποσα reviews οτι σκουριασε ευκολα
φαντασου αυτο το ποδηλατο (με καμποσες αλλαγες απο τοτε αλλα παντα κυριως μαυρο) με ενα χρωμιομενο πιρουνι, θα ναι σαν λατερνα ξργω
https://postimg.cc/xNJygZj1
Μπα το χρώμιο ταιριάζει σε κάθε χρώμα και προσωπικά μου αρεσει στο πηρούνι. Τέλος πάντων κοίτα και στα πηρούνια της Soma https://www.somafab.com/parts/forks μηπως βρεις κάτι αλλά φθηνά δε θα είναι.
@Rapid με τα μεταφορικα ερχεται στα 50€ ,το σκεφτομαι σοβαρα αλλα με αποθαρρυνει το θεμα με το ευκολο σκουριασμα
βρηκα αυτο το site στην ολλανδια αλλα δεν βρισκω χρωμολενια
https://hollandbikeshop.com/de-at/fahrradteile-stadt...
Ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις ωστε να ψάξουμε και εμείς περισσότερο! Θα ήθελα να προσθέσω πως οποιοδήποτε απο αυτά τα δεδομένα "πειράξουμε", έχει ως αποτέλεσμα κάτι να χάσουμε και κάτι αντίστοιχα να κερδίσουμε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Με
βάση το δικό σου σκεπτικό, αν ήμουν στην θέση σου, θα προσπαθούσα να βρω χρωμολένιο πηρούνι, με ακριβώς ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά
με αυτά που είχε το αλουμινένιο. Του κατασκευαστή δηλαδή θα λέγαμε. Είναι γεγονός αναμφισβήτητο, πως το υλικό θα βάλει το χεράκι του και αυτό, ωστε να αλλάξουν κάποια οδικά χαρακτηριστικά: οι ανωμαλίες θα φιλτράρονται, η επαναφορά του στην ευθεία θα γίνει πιό ανθρώπινη, το πάρε-δώσε με το σύνολο πλέον του ποδηλάτου πιό αμφίδρομο και λοιπά.
Ένα αλουμινένιο παλιοπήρουνο-μαμά(συγνώμη για το ύψος) σκαρτεύει το οποιοδήποτε project και του δίνει ένα τελικό αποτέλεσμα που μπορεί και να το μισήσεις λόγω της κουτσουροσύνης του.Αν θέλουμε φιλτράρισμα ανωμαλιών του δρόμου με ζωντανή απόκριση, ξεκούραστη άνετη και ευωδιαστή, τότε μόνο χρωμόλη. Τα παραπάνω είναι προϊόν προσωπικής γνώμης και ψαξίματος. Αν πάλι θελουμε να πάμε σε επίπεδο εργαστηρίου
ή ακαδημαϊκών πειραμάτων(και αυτό καλό είναι βέβαια), τότε πρέπει τις αλλαγές να τις "βλέπουμε" μία μία, ή όπως θα λέγαμε ceteris paribus. Αλλάζεις δηλαδή μία μεταβλητή και δοκιμάζεις κρατώντας όλες τις άλλες ίδιες.
Με αφορμή την παρούσα κουβέντα βρήκα αυτά
https://www.cyclingabout.com/understanding-bicycle-f...
https://bikegeo.muha.cc/
https://singletrackworld.com/forum/topic/measuring-a... (για το σχήμα)
rake και offset είναι το ίδιο πράγμα. Ενώ ίχνος είναι το τρέιλ? χα χα! μη βαράτε αλλα όσο περισσότερο τα αποσαφηνίσουμε, τόσο το καλύτερο για μας ωστε να μην μπλέξουμε με λάθος αγορές, επισκευές, προσθήκες και λοιπά. Τα φόρουμς αρκετές φορές μπερδεύουν περισσότερο παρά βοηθάνε. Να δώσω και εγώ με την σειρά μου ένα μύθο, έτσι όπως ακριβώς τον διάβασα:
(τη σκηνή περιγράφει ένας έμπορος που ανάμεσα στα ποδήλατα που πουλούσε, περιλαμβάνονταν και τα κολνάγκο μάστερ
https://www.colnago.com/it/biciclette/master/ )....
" ....δεν είμαι σίγουρος αν αυτό που έκανα ήταν μιά παράσταση ενός τσαρλατάνου....αλλα αρκετές φορές ...σήκωνα ελαφρά απο το λαιμό
το Μάστερ, περίπου 4 με πέντε εκατοστά απο το έδαφος, με το πίσω τροχό να ακουμπάει ....το άφηνα να πέσει κάτω..(τα ελαστικά ήταν σωστά φουσκωμένα)και ..ως δια μαγείας το Μάστερ πηδούσε μπροστά μόλις έσκαγε στο έδαφος, σαν ελαφάκι!
ενώ τα άλλα ποδήλατα γκελάριζαν προς τα πίσω...."
χα χα! δεν ξέρω κατα πόσο αυτό είναι αληθινό(άλλο να κάνεις δοκιμή σαν να είναι μιά μπάλα μπάσκετ και να το αφήσεις να "πέσει κάτω"
και άλλο να είμαι εγώ με τις εκατό κιλάρες μου πάνω στο ποδήλατο και να περνάω πάνω απο ανωμαλιούλες εννοείται! )...αλλα απο τότε που το διάβασα, συνεχώς όταν πηγαίνω σε ποδηλατάδικα ή βλέπω straight blade πηρούνια(ίσια καλάμια σαν να λέμε!)....τότε κάνω και εγώ το πείραμα να δω κατα πόσο αληθεύει. Πάντως ένας Colnago https://www.colnago.com/it/biciclette/master/
με το precisa πηρούνι κάτι ξέρει παραπάνω!
Τα καταλαβαίνω πολύ καλά όλα αυτά, αλλά παίζει και λιγάκι το σενάριο να μην χρειάζεται να ψαχτείς άλλο με το σίτιράν σου, αλλά να ησυχάσεις και να το απολαύσεις. Ένα απλό ποδήλατο είναι. Μη ρίξεις άλλα λεφτά επάνω του. Μάζευε καλύτερα για τον αντικαταστάτη του, όταν και όποτε το σιτιράν κρίνει ότι θέλει να απαλλαγεί από τα καθήκοντά του....
...
Λέω εγώ τώρα. Μήπως... Για να πω κι εγώ κάτι.
εκει κατεληξα κ εγω αλλα το γουσταρω ομως το ατιμο, φτηνο κ τιμιο με εχει εκπληξει ευχαριστα πολλες φορες κ μ αρεσει να τα πειραζω κ να τα φερνω στα μετρα μου εστω κ ανορθοδοξα
τεσπα μιας κ ηθελα παλουκοσελο για να να φερω λιγο μπροστα την θεση ,λαιμο για να φερω κοντα το τιμονι κ τιμονι για να μην εχω θεμα με σφηνες κ υπερβολικο σφιξιμο για να μην χαλαρωνει
ταντααααα του πηρα κατι φθηνιαρικα κινεζικα καρμπον για να πειραματιστω κ να μειωσω κραδασμους
οταν τελειωσω με ολα αυτα θα ποσταρω φωτο για δειτε κ εσεις πως μπορει να γινει ενα ταπεινο cityrun
ps ακομα μετανιωνω που δεν αγορασα στα 600€ οταν το ειχε στο νουμερο μου αυτο το χρωμολενιο allrounder που ειναι αυτο που θελω κ μου ταιραζει
https://www.chainreactioncycles.com/marin-nicasio-road-bike-2019/rp-prod186819
Τα λαστιχα κανουν την μεγαλυτερη διαφορα και μετα ολα τ αλλα, ακα βαλε μεγαλυτερα λαστιχα, πχ 40ρια σε μικροτερες πιεσεις.
Αν κ δεν παιρνει μεγαλυτερη διασταση λαστιχα αν δεν βγαλεις τελειως τα πισω φρενα, τα 35 ειναι οσο ακριβως χρειαζομαι για την χρηση που κανω ,μετα αυξανει πολυ το βαρος στον τροχο κ γινεται δυσκινητο κ πολυ δυσκολο στις ανηφορες
Αχ αυτή η μικρή μαγική φράση....
Αχ αυτό το "ακόμα μετανιώνω"...
Αχ αυτό "που είναι αυτό που θέλω και μου ταιριάζει"...
Πόσα ποδήλατα και πόσα άλλα πράγματα...και όχι μόνο πράγματα...
Πόσες πλευρές μας περιγράφει αυτό το "Αχ"...
...
Γι αυτό ζούμε τελικά...
Αν φύγει αυτό το "Αχ" τι μένει; ...
...κι ένα μικρό στοκ ποδηλατικών ειδών (πιρούνια, λαιμοί, τιμόνια, κέρατα, παλούκια κά.) :)
ενταξει τωρα βαζεις αλλα ζητηματα ,μιλας για αναιτιο καταναλωτισμο που προσπαθει να καλυψει ψυχολογικα κενα (κ ισως να ειναι), μιλας για ανεκπληρωτα ονειρα κλπ κλπ
εγω απλα γουσταρω να εχω ενα ποδηλατο για ολα κ το marin nicasio ειναι ακριβως το στυλ μου ,ακριβως ομως
αν δεις κ το cityrun καπως ετσι το εχω στησει
Ε οπότε εκπληρώνεις το δικό σου όνειρο με τον δικό σου τρόπο.
Δεν βλέπω κάτι κακό σ' αυτό. Απλά καλύτερα μην υπερβείς σε κόστος κάποια όρια.
Καταλαβαίνεις τι λέω.
...
Απλά και το Νικάζιο, μετά, ο "Αχ" - ευατός μας (όχι μόνο ο δικός σου - όλων μας), ή ο Ν+1 εαυτός μας (οπως λέγεται από πιο παθόντα μέλη του φόρουμ - ονόματα και μη χωριά), θα άρχιζε να τσινάει:
Μα φοράει 2χ8. τσ τσ τσ.
Μα είναι κλάρις και δεν είναι (τουλάχιστον) 105. πφφφ.
Μα οι τροχοί που είναι μπήξε και δεν είναι δείξε. χμμμμ.
Μα η σέλα δεν είναι εκείνη που όλους μας ενώνει και κατεβαίνει από τα εγγλέζικα δερμάτινα βουνά! γιου νόου.
Μα το ΒΒ είναι εκείνο εκεί που ...δεν, και όχι το άλλο που ...αυτό. γκουχ γκουχ.
Μα τα λάστιχα οκ, αλλά τα άλλα είναι πολύ καλύτερα.
Μα τα πετάλια που εγώ έχω εκείνα-εκεί-που-είναι-έτσι-και-δεν καταλαβαίνεις-ποδηλασία-φίλε-μου-αν-δεν-τα-φορέσεις-κι-εσύ. Πάτα Τράβα και τράβα ρούφα κι άναφ' τόνε.
Μα τα φρένα που (δεν μπορεί, κάτι θα έχουν κι αυτά: βαριά; δεν πιάνουν όπως κάτι άλλα, είναι 3 γραμμάρια περισσότερα από το σωστό το πράμα;)
Μα το headset που είναι αυτό και όχι το άλλο που είδα στον φίλο μου τον Γεωργίου και τα έσπαγε.
...
Και ούτω καθ' εξής μέχρι και την τελευταία βίδα.
...
Και δεν τα κοροϊδεύω. Έτσι είναι. Έτσι είμαστε. Όλοι.
Αλλά είπαμε: Χωρίς το "Αχ" τι μένει;
Παρόλο το "Βαχ" του kastellopower πιο πάνω, μυαλό δενβάζουμε.
...
Και για να συνεννοούμαστε: Μαζί σου για το Μαρίν. Έχεις απόλυτο δίκιο.Τα σπάει. Σ' αυτήν την τιμή; Τέλειο! Μια χαρά ποδήλατο. Κρίμα που έχει μόνο 52άρι.
Ναι καταλαβαινω τι λες για αυτο κ δεν αγορασα το marin τοτε ,απο την στιγμη που ειμαι οκ με το cityrun δεν υπηρχε λογος
οσο για τις σειρες ,βαρη κ πουλ μουρ των διαφορων εξαρτηματων ναι μ αρεσει να τα βλεπω αλλα δεν τα κυνηγαω ,καπου χανεται η ουσια που ειναι η ποδηλασια κ αρχιζει η εμμονη με το κυνηγι της αποδοσης (που ειναι κ λιγο τραβηγμενο παραμυθι) λες κ ειμαστε επαγγελματιες ξργω
παραθετω βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=Wdb7KEc7xJI
παλουκοσελο ,τιμονι κ λαιμο που αγορασα τα πηρα γιατι ηθελα να αντιμετωπισω διαφορα θεματα που ειχα με αυτα κ να πειραματιστω με τα carbon κινεζικα ,ολα μαζι ειναι κατω απο 50€
βασικα ειπα γιατι οχι βλεποντας το καναλι αυτου του τυπου που εχει γραψει αρκετα χλμ με τετοια
https://www.youtube.com/channel/UCYuKCZ35_lrDmFj2gNuAwZw
πολύ σωστά τα λέτε και οι δύο σας, να συμπληρώσω οτι στην απέναντι όχθη του ωκεανού γίνεται πολύ καλή δουλειά.Σπουδαία εταιρεία, που έβγαζε και ακροτίμονα, λαιμούς κλπ http://www.mtb-kataloge.de/html/marin.html
Τότε που οι εποχές μας ήθελαν να μιλάμε δια ζώσης, χωρίς κινητά, τάμπλετ, μέιλ και λοιπά. Λίγα και καλά είναι το νόημα. Ένα παλιό καλό χρωμολάκι είναι η καλύτερη αναλογία απόδοσης προς κόστος. Πιθανό να υπάρχει επιπλέον κόστος επειδή έρχονται απο πολύ μακριά τα Μαριν.
ή να έχουν την μάρκα πάνω και να έχουν κατασκευαστεί στην ταιβάν
Σίγουρα υπάρχει κάτι καλύτερο και πάντα σχεδόν "το άλλο" είναι πιό γλυκό!