Βοηθεια για αγορα ποδηλατου πολης.

31 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
la4ky
Απών/απούσα

Με ενδιαφερει ποδηλατο πολης που θα κινειται γενικα στο ισιωμα με μικρες κλισεις, αλλα ισως να ανεβει και ενα συνταγμα-πανεπιστημιου που αρχιζει να σου βγαινει η γλωσσα. Αγυμναστη  1,70, 85kg, με μικρο θεμα στο γονατο & στη μεση.

Απο οσα διαβασα στο φορουμ κατεληξα σε σκελετο αλουμινιου, 28 ζαντα, ελαφρυ οσο γινεται, vbrakes, χωρις αναρτηση.

1) Mbm boulevard 28" 18 ταχυτητες

2) mbm split 28" ταχυτητες 21

3) torpado president 28" ταχυτητες 24

4) electra loft 7d teal ταχυτητες 1*7

5) lombardo sirmione 700c η taranto 400 ;;;

 

Ακουω γνωμες πρωτιστως απο αυτα που γραφω και βατη αναλυση για ασχετους. Μεχρι τωρα οδηγω ποτε ποτε ideal 20 ετιας και βαλε αλουμινιο με 21 ταχυτητες. Θα το συνεχιζα, αλλα μου ειναι μεγαλο και το θελω ενα τσικ πιο ξεκουραστο.

 

 

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Έχεις ήδη ποδήλατο, γράψε μας κάποιες πληροφορίες για αυτό:

1. Βασικότερο όλων: το μέγεθος του σκελετού του, κάπου θα γράφει έναν αριθμό μεγέθους πχ 47 ή 51 ή 53 κάτιτις (συνήθως στο κάθετο σωλήνα λίγο πάνω από την πεταλιέρα). Επίσης, εκτός από μάρκα, πες μας ποιό μοντέλο είναι πχ crosser, prorider, megisto κάπου στον οριζόντιο σωλήνα θα το γράφει.

2. Μέτρα τα δόντια στους δίσκους μπροστά (3 έχεις μπροστά?) και στα γρανάζια πίσω (7 γρανάζια πίσω?). Είναι βασικό να ξέρουμε αν οι συνδυασμοί (δίσκοι-γρανάζια) που έχεις τώρα σε βολεύουν ή για κάοιο λόγο θα ήθελες ακόμα πιο "μαλακές/εύκολες/ήπιες" σχέσεις.

3. κατά τα άλλα, για μένα, καλά το σκέφτεσαι, καλά το πας.

la4ky
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Έχεις ήδη ποδήλατο, γράψε μας κάποιες πληροφορίες για αυτό:

1. Βασικότερο όλων: το μέγεθος του σκελετού του, κάπου θα γράφει έναν αριθμό μεγέθους πχ 47 ή 51 ή 53 κάτιτις (συνήθως στο κάθετο σωλήνα λίγο πάνω από την πεταλιέρα). Επίσης, εκτός από μάρκα, πες μας ποιό μοντέλο είναι πχ crosser, prorider, megisto κάπου στον οριζόντιο σωλήνα θα το γράφει.

2. Μέτρα τα δόντια στους δίσκους μπροστά (3 έχεις μπροστά?) και στα γρανάζια πίσω (7 γρανάζια πίσω?). Είναι βασικό να ξέρουμε αν οι συνδυασμοί (δίσκοι-γρανάζια) που έχεις τώρα σε βολεύουν ή για κάοιο λόγο θα ήθελες ακόμα πιο "μαλακές/εύκολες/ήπιες" σχέσεις.

3. κατά τα άλλα, για μένα, καλά το σκέφτεσαι, καλά το πας.

Ωραια. Το ποδήλατο που υπάρχει ήδη (δεν είναι δικό μου το χρησιμοποιώ όμως) 

1) δεν βρήκα μέγεθος σκελετού αλλά μέτρησα την μπάρα την οριζόντια απο σελα μεχρι τιμονι (ανδρικο) και ειναι περιπου 55 εκ. Προκειται για mtb ideal hillmaster

2) μέτρησα 28 δοντια στο μεγάλο πισω δίσκο- γραναζι και 42-43 στο αντίστοιχο μπροστινο. Γραναζια 7 πισω 3 μπροστα shimano hyperdrive c. Στο ισιωμα με βολευουν.

Σε ελαφριές ανηφορες (πχ συγγρου παραδρομος) κατι μου βγαζει λιγο το λαδι, αλλα δεν εχω καταλαβει αν θα βοηθουσαν πιο λιγες ταχυτητες με αλλες σχεσεις, η αλλος σ'νδυασμος στα γραναζια.

Νομιζωοτι σιγουρα μου φταιει το μέγεθος του ποδηλατου. Για τις ταχυτητες εχω μπερδευτει. Και με βοηθαει πολυ η ορθοπεταλια σε αυτο που εχω

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

κλασσικό ΜΤΒ δεκαετίας (και βάλε?), άρα μάλλον 26αρηδες τροχοί.... 3χ7 σύστημα ταχυτήτων. Κλασικό - παλιό γρανάζωμα, 28αρι μεγάλο γρανάζι πίσω, 42αρης μεγάλος δίσκος μπροστά.

Το νούμερο μάλλον θα σου είναι πολύ μεγάλο. Με ύψος 1,70 είσαι αρκετά νούμερα πιο κάτω, ας γράψουν προτάσεις και άλλο πάνω σε αυτό, εγώ θεωρώ ότι το 51 ίσως και να είναι οριακό (προς το μεγάλο). Ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι από ΜΤΒ 26" θα πας σε κάτι τρεκκινο-ειδές μάλλον με 28" τροχό (28" και 700C είναι ακριβώς το ίδιο).

Έχεις επαφή με την ορθή χρήση των ταχυτήτων? Δηλαδή θεωρείς ότι επιλέγεις σωστές σχέσεις για: τον ρυθμό σου / βάρος σου / στυλ σου / κλίση του δρόμου?

Αν ναι - και δυσκολεύεσαι με το γρανάζωμα αυτού του ποδηλάτου - ίσως τότε θα πρέπει να κοιτάς για ποδήλατο με κασέτα που θα έχει μεγάλο γρανάζι μεγαλύτερο από 28αρι (ώστε να σου βγει πιο μαλακό / εύκολο το πεταλάρισμα. Μπροστά, υποθέτω ότι θα έχεις 22-32-42 ή κάτι αντίστοιχο, δύσκολα θα βρεις "πιο εύκολο" / πιο μαλακό. Το ποδήλατο με μονό δίσκο μπροστά, μάλλον βγαίνει "εκτός θέματος".

 

la4ky
Απών/απούσα

Δεν είμαι σίγουρη ότι επιλέγω πολύ σωστά σχέσεις αλλά okay καλά τα πάω και δοκιμαζωντας στο  δρόμο. Ανηφορα χαμηλωνω. εντοπιζεις το προβλημα στο μεγεθος του ποδηλατου και προτεινεις να ψαξω τουλαχιστον ομοιο μηχανισμο ταχυτητων αν καταλαβα;  

Κατι ακομη: ποια η γνωμη σου για nexus7 εσωτερικες; Ειναι 7 ταχυτητες, η δουλευει με αλλο συστημα και ειναι σαν να βγαζει 21 ταχυτητες εξωτερικες; Γιατι μου προτειναν κατι τετοιο με 3nexys σε μαγαζι και σοκαριστηκα λιγακι.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

nexus.... θεωρώ ότι δεν είναι για την περίπτωσή σου. Σε κάθε περίπτωση: αυξημένο κόστος, περίπλοκο στην ρύθμιση / συντήρηση, μάλλον δημιουργεί προβλήματα παρά λύνει.... Επίσης, είτε 3 είτε 7 σχέσεις, είναι πολύ λίγες. Είναι για φάση Ολλανδία / φλαταδούρα μέχρι εκεί που δεν παίρνει / χιόνια - βροχές - κρύα / παγωμένα ντεραγιέ, ας βάλουμε εσωτερικές να γλιτώσουμε τα χειρότερα..... Στο Ελλάντα θέλουμε μπόλικες σχέσεις, να τις χαιρόμαστε, να πηγαίνουμε σφαίρα στην κατηφόρα και να πεταλάρουμε χαλαρουίτα στην ανηφοριά......

 

la4ky
Απών/απούσα
la4ky
Απών/απούσα
la4ky
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολυ! Σε μαγαζι που πηγα μου δειχναν αναρτησεις κ νεξους (ktm -cubes-ideal) !  ξανατσεκαρω μοντελα και θ ξαναγραψω. 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Ειμαι 1,65 και το prorider του 12 που εχω εχει 553.2 οριζοντιο λεει. Σιγουρα δεν θα ηθελα πιο μικρο (αλλα ουτε και πιο μακρυ). Αν εχει παρομοια γεωμετρια και δεν ειναι πιο κλασσικο θα ελεγα πως ισως θελει απλα πιο κοντο λεμο?

Οι ανηφορες που αναφερεις εχουν πολυ μικρη κλιση, αν σε ζοριζει τωρα ξεχνα τα nexus θα χειροτερεψει σημαντικα. Ειναι για ευθειες, κατηφορες και δυνατα ποδια.

Μιας και εχεις θεμα με τα γονατα καλο θα ηταν να επιβεβαιωσεις για αρχη οτι η σελα σου ειναι σωστα ρυθμισμενη για το σωμα σου, τοσο στο μπρος/πισω οσο και στο πανω/κατω. Αν δεις οτι χρειαζεται διορθωση κανε την και δοκιμασε παλι τις ιδιες ανηφορες. Αναλογως ποσο off ηταν θα βελτιωθει το ποσο ζοριζεσαι γιατι θα πεταλαρεις πιο σωστα και θα αξιοποιεις καλυτερα τη δυναμη σου.

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Νομίζω από την φύση τους τα mtb είναι πιο αργά και βαρυπέταλα από ένα city (επειδή τα έχω κάνει βόλτα και τα δύο αρκετές φορές). Σίγουρα 29αρι πάει καλύτερα απ'το 26αρι. Επίσης όσο καλύτερος αθλητής ο αναβάτης τόσο γρηγορότερα πάει το bici.

Βρήκα αυτό εδώ https://www.scott-sports.com/it/it/product/scott-sub-cross-50-lady-bike στα 500€ με Shimano Tourney(όχι κι'ότι καλύτερο νομίζω) αλλά με καλύτερο σκελετό από αυτά που μας έδειξες. Η Scott ειναι βαρύτερο brand name από αυτά που έχεις βρεί. Υπάρχουν κι άλλες εταιρίες πχ Bianchi, Ktm, Cannondale, Specialized, με εξαιρετικά ποδήλατα. Σκέψου είναι σαν να πας να αγοράσεις αυτοκίνητο και να σου προτίνουν fiat και bmw ε ποιο είναι το καλύτερο;; Κάπως έτσι..

Καλή αγορά εύχομαι 

la4ky
Απών/απούσα

Φιατ vs bmw; Φιατ! Επειδη με αυτο θα παρκαριζα πιο ευκολα στην πολη, επειδη εχει πιο φτηνα ανταλλακτικα που βρωμαει ο τοπος (γνησια κ ιμιτασιον), επειδη εχει μπροστα κινηση και δε μενει στο χιονακι της μαλακασας η του χωριου μου οπως η bmw κ.α. θελω να πω οτι δε με νοιαζει να πουλησω μουρη (με νοιαζει δευτερευοντως) αλλα να κανω ποιο σωστα τη δουλεια μου. Τωρα αυτο που μου προτεινεις εχει νομιζω σιδερένιο πιρουνι,αναρτηση  και υδραυλικα δισκοφρενα. Μηπως ανεβαζω το κοστος συντηρησης χωρις οφελος; Γιατι απο οτι καταλαβα η αναρτηση πιο πολυ θα δημιουργησει προβλημα παρα θα λυσει για παράδειγμα. 

 

Ευχαριστώ που με βοηθας (και ολοι σας)

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Ρε σύ αν έπαιρνα BMW δεν θα το έκανα για να πουλάω μούρη αλλά για την ποιότητα του αυτοκινήτου σε όλα τα επίπεδα, την ασφάλεια και την οδική του συμπεριφορά. Το Fiat έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης αλλά είναι και κατά πολύ κατώτερο αυτοκίνητο. Α, υπάρχουν BMW SUV για να μην κολλάνε πουθενά.

Το SCOTT έχει καλύτερο σκελετό(σε ποιότητα) από τα άλλα. Πηρούνι ατσάλινο, σκελετός αλουμίνιο, χωρίς ανάρτηση, με υδραυλικά(=καλύτερο φρενάρισμα και γενικότερη αίσθηση). Υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις τέτοιων μοντέλων...

Cannondale Tesoro https://www.cannondale.com/en/bikes/active/urban/tesoro/tesoro-mixte-2?sku=c35209u1048

Specialized Sirrus https://www.specialized.com/gr/en/sirrus-eq-step-through--black-top-ltd/p/184037?color=290953-184037

Για παράδειγμα εγώ πήρα το 2014 αυτό εδώ https://www.wiggle.co.uk/colnago-impact-claris-2014/, είναι Colnago. Ε δεν τον πήρα για να πουλάω ''μούρη'' αλλά επειδή θεώρησα ότι έχει ποιοτικό σκελετό και όντως έχει. Είναι πολύ καλό ποδήλατο. Και το επόμενο που θα πάρω αφού ξανακαβαλήσω(λόγω σπονδυλοδεσίας είμαι εκτός εδώ και 8-9 μήνες) πάλι ''επώνυμο'' θα είναι. Θέλω δλδ carbon mtb καλό, όχι Lombardo ή Ideal που ειλικρινά δεν τα βγάζω άχρηστα αλλά είναι κατώτερα σαν τεχνολογία από εταιρίες όπως Rocky Mountain, BMC, Storck, Specialized, Scott, Lapierre, Santa Cruz, Cannondale, Bianchi κτλ όσο αφορά τα mtb(ίσως ξεχνάω κάποιες εταιρίες)

Aν ήμουνα της ''μούρης'' θα φορούσα Dolce, Armani, Ralph Lauren κτλ, δεν φοράω όμως... περισσότερο Endura, Scott, Schott, Superdry, Levi's κτλ λόγω ποιότητας και όχι λόγω ''μάρκας''. Έχω πάρει και no name παντελόνι και διάλυσε σε  1 μήνα.

Για να μην σε κουράζω, καλό είναι να παίρνουμε κάτι με ποιότητα γιατί θα έχει αντοχή και θα κρατήσει. Αν αυτό που έχει ποιότητα τυχαίνει να είναι και ''μάρκα'' ε τι να κάνουμε;

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Για το πρόβλημα σου στο γόνατο και στην μέση να δείς οπωσδήποτε έναν νευροχειρούργο. Εγώ έμεινα καιρό στο κρεββάτι, έχοντας εκφυλιστική νόσο και κήλες και τελικά τον Οκτώβρη έκανα σπονδυλοδεσία(8 λάμες με κλιπς μου έβαλε). Ποδήλατο έχω να κάνω από τον Απρίλιο. Άσε πολύς πόνος.... τώρα ξεκίνησα να βγάζω την ζώνη οσφύος και αρχίσαν οι πόνοι σε όλο το σώμα αλλά όλο και υποχωρούν. Σήμερα δεν έχω βάλει καθόλου ζώνη, μου είπε ''βαζε-βγάζε'' ο γιατρός ''μέχρι να μην την χρειάζεσαι''.

Περιμένω πως και πώς την μέρα που θα ξαναποδηλατίσω. excited

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Hello! Εφόσον έχεις ήδη ένα Hillmaster, ακόμη κι αν αυτό είναι παλιό, τότε σε πολλά επίπεδα έχεις ήδη ένα καλό ποδήλατο.
...
Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να μετρήσεις το inseam σου (καβάλο), να μετρήσεις επίσης από το κέντρο της μεσαίας τριβής του ποδηλάτου σου (της πεταλιέρας) μέχρι εκεί όπου τελειώνει ο σωλήνας της σέλας. Και να μας πεις αυτά τα δύο νούμερα. Και θα σου πούμε / πούνε τα παιδιά εδώ αν σου είναι μικρό, μεγλάλο, κανονικό το ποδήλατό σου.
Αν είναι σωστό νούμερο ο σκελετός προχωράμε:
...
Το δεύτερο είναι να βάλεις μια κασέτα που να σε βηθάει λίγο πιο πολύ στις ανηφόρες.
Τα Μπροστινά γρανάζια (οι δίσκοι) είναι προφανώς 42-32-22 και πίσω πρέπει να έχεις μια κασέταα 28-11.
Η σχέση 22-28 είναι αυτή που προφανώς χρησιμοποιείς στις ανηφόρες και είναι μια χαρά. Μπορεί να γίνει και δύο χαρές αν βάλεις μια κασέτα 32-11 ή και 34-11 οπότε θα έχεις ακόμα πιο μαλακή "πρώτη".
...
Το επόμενο στάδιο του Hillmaster είναι να του αλλάξεις τα λάστιχα και να βάλεις δρομίσια. Χωρίς τακούνια. Θα δεις αμέσως το φως σου σε σχέση με τη χρήση σε άσφαλτο.
...
Παράλληλα καλό είναι να καθαρίσεις/γρασάρεις ό,τι κινείται: αλυσίδα, μεσαία, λαιμό, κέντρα τροχών. Να κάνεις δηλαδή ένα καλό σέρβις.
Προφανώς ντίζες, ακαρόνια, φρένα αλλαγή.
...
Αυτά.
Αν κάνες αυτά και εξακολουθήσεις να χρειάζαεσαι ένα καινούργιο ποδήλατο το συζητάμε....

la4ky
Απών/απούσα

Λοιπον το mtb που χρησιμοποιω αν μετρησα σωστα μου ειναι μαλλον just! Αλλα μου φαίνεται μεγαλο και αγχωτικο να το οδηγω.

Ειμαι μεχρι καβαλο στα 31-32 εκ + το παπουτσι σε αθλητικο παει μεχρι 33εκ.Το ποδηλατο εχει καθετο σωληνα 19 εκ και απο το πατωμα μεχρι το τελειωμα του σωληνα ειναι 32. Μου φαινεται θελω ενα νουμερο μικροτερο και "l" η"w" κοψιμο για να νιωθω οτι εχω τον ελεγχο; Η λεω βλακείες;;

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

αδύνατον να είσαι 31-32εκ μόνο στον καβαλο!
από τη στιγμή που λες ότι έχεις ύψος 170 ο καβάλος σου θα είναι από 75 έως 84 οριακά.

εκτός κι αν μετράς σε ίντσες!
Σε ίντσες μετράς;

 

la4ky
Απών/απούσα

Αι καλα! Εχεις δικιο, ιντσες ηταν: 80 εκ καβαλο, 50 εκ σωληνας, 80 εκ σωληνας απο πατωμα.Αυτα με ροδα 24". 

Αρα με ροδα 28"  μου φαινεται οτι παω σε σωληνα 46 εκ ,μενω στο ιδιο υψος και παιρνω ποδηλατο touring η πολης με για"l" η "w" να νιωθω οτι το ελεγχω περισσοτερο στο δρομο με αλλους αριστερα δεξια (οχι τοσο σκυφτα;);

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Hillmaster 24" δεν υπήρξε ποτέ.
Άρα είναι 26".
Αλλά με 80εκ. καβάλο το 50άρι σου πέφτει μεγάλο. Ο σωλήνας της σέλας θα έπρεπε να είναι 17" (43εκ) . Άρα ξέχνα ό,τι είπαμε για το Hillmaster. (το πουλάς σε κάποιον που έχει καβάλο 85-86 και βγάζεις μια διαφορά).

la4ky
Απών/απούσα

Didotou, υπηρξε. Πρωτον γιατι μετρησα διαμετρο  ροδας και ακομη και χαλια να το μετρησα ειναι το πολυ 24" ποδηλατο 25ετιας. Δεν το πουλαω γιατι δεν ειναι δικο μου και του βασικου αναβατη του του κανει οπως ειναι. Οποτε το ξεχναμε το hillmaster ετσι κ αλλιως.  Αρα εσυ με 28" ζαντα μου λες να κοιταξω κονταρι 43 εκ ξυπολυτη;  Σωστα καταλαβαινω;

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Εκείνο που θα μπορούσα να πω είναι να πάρεις υπόψη σου το γεγονός ότι έχεις καβάλο 80εκ. όταν ψάξεις για καινούργιο ποδήλατο. Όποιου τύπου κι αν είναι αυτό.
Εφόσον έχεις θέμα με τις ανηφόρες διάλεξε κασέτα με γρανάζια μεγαλύτερα από 28. (32,34 και βάλε...) 
Επίσης από εκεί και πέρα όπως θα φαντάζεσαι παίζουν ρόλο τα εξής: το βάρος της κατασκευής, τα λάστιχα και η ποιότητά τους, η θέση οδήγησης και ο προσανατολισμός του ποδηλάτου.
Αν διαλέξεις όσο πιο ελαφρύ γίνεται, και όσο πιο γρήγορο γίνεται θα δεις την τιμή να ανεβαίνει. Οπότε βάλε και μια περίμετρο τιμής/τσέπης για να καταλάβουμε/εις/ουνε που περίπου βρίσκεσαι.
 

Tasakos10
Απών/απούσα

 Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω, αφενός μεν θα επιμείνω και εγώ οτι έχει μετρηθεί λάθος η διάμετρος της ρόδας (δεν χρειάζεται καν μέτρηση-η διάσταση αναγράφεται στο ελαστικό) και αφετέρου θα προσθέσω μια πρόταση δοκιμασμένη -από εμένα- με σκελετό αλουμινίου, σιδερένιο ξερό πιρούνι,ανθεκτικούς τροχούς, ξεκούραστη γεωμετρία και εξαιρετική τιμή για την συγκεκριμένη ποιότητα: bottecchia 310 .

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Με βάση αυτά που έγραψες για τα 170 εκ./ 85κιλ., αγύμναστη και με μικρό (ευτυχώς) θέμα στο γόνατο και τη μέση, νομίζω ότι θα πρέπει ειπωθεί κάτι:
Επανάληψη.
Πολλές μικρές συχνές επαναλήψεις.
Πολλές μικρές έως μεσαίες βόλτες χωρίς σκοτούρα να ανέβεις σώνει και καλά τη Συγγρού από τον παράδρομο για να φτάσεις σώνει και καλά στο Σύνταγμα λες και το Σύνταγμα είναι στόχος ζωής. (Που το να ανέβεις την Συγγρού από τον παράδρομο είναι έτσι κι αλλιώς βλαστήμια για όλους. Αν την ανέβεις από μέσα κανονικά στη δεξιά λωρίδα με ροή οκ -[οπου εκεί πρέπει να είσαι μαθημένη να μην ψαρώνεις με τις οδηγάρες που μπαίνουν και βγαίνουν από τον παράδρομο-, αλλά από τον παράδρομο και με αυτό το βουναλάκι του ορφανοτροφείου εκεί στη μέση...χμ... Νο.)
Πολλές έξοδοι με το ποδήλατο λοιπόν για το παραμικρό. Σούπερμάρκετ, ψώνια, καφές στην πλατεία (όχι Συντάγματος), 1,5 χιλιόμετρο, 2 χιλιόμετρα, 5 χιλιόμετρα, όχι πάρα πολλά στην αρχή. και μετά θα τα δεις να αυξάνονται.
Α και μια ποδηλατοβόλτα.
Βρες κάποιους στη γειτονιά σου που διοργανώνουν ποδηλατοβόλτες.
Που είσαι; Νέα Σμύρνη; Καλλιθέα; Φάληρο;
Ποιοί είναι εκεί; Για δες εδώ: https://www.podilates.gr/forum/podilatovoltes/podila...
Δεν μπορεί! Όλο και κάποιοι θα βολτάρουν. Μέσω φβ μέσα από δω. Θα τους βρεις. Δεν μπορεί.
Και τότε τέλος! Έγινες πια κι εσύ ποδηλάτισσα!
...
Για το γόνατο θέλει γνώμη γιατρού. Αλλά όσο πιο πολύ γυμνάσεις τους μύες της περιοχής αυτής τόσο περισσότερο απαλάσσεις το γόνατό σου από φορτίσεις.
Για την μέση το ίδιο: γιατρός. Ό,τι πει. Είπε οκ καλώς. Αλλιώς δεν.
Αν πει οκ μη φοβηθείς τη σκυφτή θέση. Η σκυφτή (σχετικά) θέση ανοίγει τους σπονδύλους και αποφορτίζει την μέση αλλά και όλη την σπονδ. στήλη από τους κραδασμούς που στην όρθια θέση μεταφέρονται πολύ πιο εύκολα και δεν αποσβαίνονται.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

didotou wrote:

Πολλές μικρές έως μεσαίες βόλτες χωρίς σκοτούρα να ανέβεις σώνει και καλά τη Συγγρού από τον παράδρομο για να φτάσεις σώνει και καλά στο Σύνταγμα λες και το Σύνταγμα είναι στόχος ζωής. (Που το να ανέβεις την Συγγρού από τον παράδρομο είναι έτσι κι αλλιώς βλαστήμια για όλους. Αν την ανέβεις από μέσα κανονικά στη δεξιά λωρίδα με ροή οκ -[οπου εκεί πρέπει να είσαι μαθημένη να μην ψαρώνεις με τις οδηγάρες που μπαίνουν και βγαίνουν από τον παράδρομο-, αλλά από τον παράδρομο και με αυτό το βουναλάκι του ορφανοτροφείου εκεί στη μέση...χμ... Νο.)

To κολλημα σας με την Συγγρου δεν μπορω να καταλαβω. Το εχω ξαναπει απειρες φορες και πραγματικα εναν σοβαρο αντιλογο δεν εχω παρει ποτε. ΜΗΝ ανεβαινετε την Συγγρου (ουτε απο την κανονικο δρομο ουτε απο τον παραδρομο). Και στις δυο περιπτωσεις ρισκαρετε πολυ παραπανω απ'οτι χρειαζετε. Η διαφορα ταχυτητας που εχετε με τα αυτοκινητα ειναι πολυ μεγαλη και εχει πολλες εξοδους που κανεις δεν προκειται να περιμενει να περασετε για να βγει απο την Συγγρου και να μπει στην Συγγρου. Ανεβειτε απο την Θησεως. Ακομα καλυτερα ανεβειτε απο καποιο μικροτερο δρομο μεταξυ Συγγρου και Θησεως. Δεν υπαρχει κανενας λογος να παιρνετε τετοια ρισκα και μετα να λεμε τα κλασικα "Οχι αλλοι νεκροι ποδηλατες!!!!", " stop στους θανατους στη ασφαλτο!!!" και αλλα τετοια. Και μην μου πειτε το συνηθισμενο "ειναι νομιμο να κυκλοφορουμε εκει και δεν απαγορευεται". Νομιμο ειναι και το ξερω. Αλλα οταν θα σας περασει ο αλλος απο πανω με το SUV πειτε του οτι ειναι νομιμο. Σοβαρευτειτε. 

la4ky
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

didotou wrote:

 

Πολλές μικρές έως μεσαίες βόλτες χωρίς σκοτούρα να ανέβεις σώνει και καλά τη Συγγρού από τον παράδρομο για να φτάσεις σώνει και καλά στο Σύνταγμα λες και το Σύνταγμα είναι στόχος ζωής. (Που το να ανέβεις την Συγγρού από τον παράδρομο είναι έτσι κι αλλιώς βλαστήμια για όλους. Αν την ανέβεις από μέσα κανονικά στη δεξιά λωρίδα με ροή οκ -[οπου εκεί πρέπει να είσαι μαθημένη να μην ψαρώνεις με τις οδηγάρες που μπαίνουν και βγαίνουν από τον παράδρομο-, αλλά από τον παράδρομο και με αυτό το βουναλάκι του ορφανοτροφείου εκεί στη μέση...χμ... Νο.)

 

To κολλημα σας με την Συγγρου δεν μπορω να καταλαβω. Το εχω ξαναπει απειρες φορες και πραγματικα εναν σοβαρο αντιλογο δεν εχω παρει ποτε. ΜΗΝ ανεβαινετε την Συγγρου (ουτε απο την κανονικο δρομο ουτε απο τον παραδρομο). Και στις δυο περιπτωσεις ρισκαρετε πολυ παραπανω απ'οτι χρειαζετε. Η διαφορα ταχυτητας που εχετε με τα αυτοκινητα ειναι πολυ μεγαλη και εχει πολλες εξοδους που κανεις δεν προκειται να περιμενει να περασετε για να βγει απο την Συγγρου και να μπει στην Συγγρου. Ανεβειτε απο την Θησεως. Ακομα καλυτερα ανεβειτε απο καποιο μικροτερο δρομο μεταξυ Συγγρου και Θησεως. Δεν υπαρχει κανενας λογος να παιρνετε τετοια ρισκα και μετα να λεμε τα κλασικα "Οχι αλλοι νεκροι ποδηλατες!!!!", " stop στους θανατους στη ασφαλτο!!!" και αλλα τετοια. Και μην μου πειτε το συνηθισμενο "ειναι νομιμο να κυκλοφορουμε εκει και δεν απαγορευεται". Νομιμο ειναι και το ξερω. Αλλα οταν θα σας περασει ο αλλος απο πανω με το SUV πειτε του οτι ειναι νομιμο. Σοβαρευτειτε. 

Για να το ξεκαθαρίσουμε. Δεν υπάρχει κόλλημα με τη Συγγρού. Η Συγγρού ήταν παράδειγμα για κλίση δρόμου που με εξουθενώνει και στο μέλλον θέλω να νιώθω πιο βατη. Εσείς που τα χετέ ξαναπει και δεν έχετε πάρει σοβαρή απάντηση ίσως να συμβαίνει επειδή απευθυνθηκατε σε ΜΗ οδηγούς. Ένας που δ ν οδηγεί δυστυχώς δεν μπορεί να διανοηθεί αυτό που λέτε επειδή δεν έχει συναντήσει οδηγωντας το αμάξι του ποτέ ποδηλάτες. Δυστυχώς υπάρχουν ποδηλάτες και ντελιβεραδες (γκρρρ) που αγνοούν τις νεκρές γωνίες του αυτοκινήτου, η την ταχύτητα αντίδρασης του τετρατροχου...

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Για το γόνατο θέλει γνώμη γιατρού. Αλλά όσο πιο πολύ γυμνάσεις τους μύες της περιοχής αυτής τόσο περισσότερο απαλάσσεις το γόνατό σου από φορτίσεις.
Για την μέση το ίδιο: γιατρός. Ό,τι πει. Είπε οκ καλώς. Αλλιώς δεν.
Αν πει οκ μη φοβηθείς τη σκυφτή θέση. Η σκυφτή (σχετικά) θέση ανοίγει τους σπονδύλους και αποφορτίζει την μέση αλλά και όλη την σπονδ. στήλη από τους κραδασμούς που στην όρθια θέση μεταφέρονται πολύ πιο εύκολα και δεν αποσβαίνονται.

[/quote]

 

Για την μέση όπως λες γιατρός ΑΛΛΑ νευροχειρούργος όχι ορθοπαιδικός δεν είναι ειδικοί για μέση. Εγώ ταλαιπωρήθηκα απ'την άγνοια των ορθοπαιδικών, τι γιόγκες μου λέγανε να κάνω, τι φυσικοθεραπείες, τι κορτιζόνες κατάπια κτλ τίποτα, ενώ με τον νευροχειρούργο έκανα την επέμβαση(8 λαμίτσες) και όλο και καλύτερα. Νομίζω σε κανά μήνα θα καβαλήσω το Κολνάγκο. Η μέση είναι ύπουλη πάθηση, μπορεί να φτάσεις σε παράλυση.

morgoth
Απών/απούσα

kktsol wrote:

To κολλημα σας με την Συγγρου δεν μπορω να καταλαβω. Το εχω ξαναπει απειρες φορες και πραγματικα εναν σοβαρο αντιλογο δεν εχω παρει ποτε. ΜΗΝ ανεβαινετε την Συγγρου (ουτε απο την κανονικο δρομο ουτε απο τον παραδρομο). Και στις δυο περιπτωσεις ρισκαρετε πολυ παραπανω απ'οτι χρειαζετε. Η διαφορα ταχυτητας που εχετε με τα αυτοκινητα ειναι πολυ μεγαλη και εχει πολλες εξοδους που κανεις δεν προκειται να περιμενει να περασετε για να βγει απο την Συγγρου και να μπει στην Συγγρου. Ανεβειτε απο την Θησεως. Ακομα καλυτερα ανεβειτε απο καποιο μικροτερο δρομο μεταξυ Συγγρου και Θησεως. Δεν υπαρχει κανενας λογος να παιρνετε τετοια ρισκα και μετα να λεμε τα κλασικα "Οχι αλλοι νεκροι ποδηλατες!!!!", " stop στους θανατους στη ασφαλτο!!!" και αλλα τετοια. Και μην μου πειτε το συνηθισμενο "ειναι νομιμο να κυκλοφορουμε εκει και δεν απαγορευεται". Νομιμο ειναι και το ξερω. Αλλα οταν θα σας περασει ο αλλος απο πανω με το SUV πειτε του οτι ειναι νομιμο. Σοβαρευτειτε. 

Σορυ για το offtopic αλλα ενω θεωρητικα εχεις δικιο, προσωπικα αισθανομαι πιο ασφαλης σε τετοιες λεωφορους, με πολλες λωριδες παρα σε στενους δρομους που ο αλλος δεν εχει χωρο να με περασει και περναει ξυστα, οντως τρεχουν (οπως και στην Βουλιαγμενης η στην Παραλιακη) αλλα συνηθως δεν πανε με 100 στην δεξια δεξια λωριδα. Οι εξοδοι της Συγγρου εινα οντως θεμα αλλα δεν ειναι και τοσες πολλες και οκ, ξερεις ποτε ερχονται και προσεχεις εξτρα. Η Θησεως ειναι πιο ιδανικη βεβαια, συμφωνω, και με πιο ομαλες κλισεις.

Το αστειο ειναι οτι η μονη φορα που μου εχουν κορναρει στην Συγγρου δεν ειναι στην ανοδο που παω με 20 αλλα στην καθοδο σε σημειο που πρεπει να πηγαινα με πανω απο 50, αβυσσος η ψυχη του ελληναρα οδηγου...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

morgoth wrote:

 

kktsol wrote:

 

To κολλημα σας με την Συγγρου δεν μπορω να καταλαβω. Το εχω ξαναπει απειρες φορες και πραγματικα εναν σοβαρο αντιλογο δεν εχω παρει ποτε. ΜΗΝ ανεβαινετε την Συγγρου (ουτε απο την κανονικο δρομο ουτε απο τον παραδρομο). Και στις δυο περιπτωσεις ρισκαρετε πολυ παραπανω απ'οτι χρειαζετε. Η διαφορα ταχυτητας που εχετε με τα αυτοκινητα ειναι πολυ μεγαλη και εχει πολλες εξοδους που κανεις δεν προκειται να περιμενει να περασετε για να βγει απο την Συγγρου και να μπει στην Συγγρου. Ανεβειτε απο την Θησεως. Ακομα καλυτερα ανεβειτε απο καποιο μικροτερο δρομο μεταξυ Συγγρου και Θησεως. Δεν υπαρχει κανενας λογος να παιρνετε τετοια ρισκα και μετα να λεμε τα κλασικα "Οχι αλλοι νεκροι ποδηλατες!!!!", " stop στους θανατους στη ασφαλτο!!!" και αλλα τετοια. Και μην μου πειτε το συνηθισμενο "ειναι νομιμο να κυκλοφορουμε εκει και δεν απαγορευεται". Νομιμο ειναι και το ξερω. Αλλα οταν θα σας περασει ο αλλος απο πανω με το SUV πειτε του οτι ειναι νομιμο. Σοβαρευτειτε. 

 

 

Σορυ για το offtopic αλλα ενω θεωρητικα εχεις δικιο, προσωπικα αισθανομαι πιο ασφαλης σε τετοιες λεωφορους, με πολλες λωριδες παρα σε στενους δρομους που ο αλλος δεν εχει χωρο να με περασει και περναει ξυστα, οντως τρεχουν (οπως και στην Βουλιαγμενης η στην Παραλιακη) αλλα συνηθως δεν πανε με 100 στην δεξια δεξια λωριδα. Οι εξοδοι της Συγγρου εινα οντως θεμα αλλα δεν ειναι και τοσες πολλες και οκ, ξερεις ποτε ερχονται και προσεχεις εξτρα. Η Θησεως ειναι πιο ιδανικη βεβαια, συμφωνω, και με πιο ομαλες κλισεις.

Το αστειο ειναι οτι η μονη φορα που μου εχουν κορναρει στην Συγγρου δεν ειναι στην ανοδο που παω με 20 αλλα στην καθοδο σε σημειο που πρεπει να πηγαινα με πανω απο 50, αβυσσος η ψυχη του ελληναρα οδηγου...

Κοιτα εσυ να γραψεις κανενα χρονο στο Ελληνικο να εχουμε και κανενα challenge και αστα αυτα. 

Στο θεμα αυτο που εγραψα ισχυει ΜΟΝΟ για την Συγγρου και ΜΟΝΟ για την ανοδο. Ειναι παρομοιο με το οτι δεν θα μπεις στην αττικη οδο και ουτε σε κλειστη εθνικη οπως δεν θα μπεις και στο κομματι της νεας παραλιακης απο το Σταυρος Νιαρχος μεχρι την εξοδο για τον Κηφισο. Μην το μπλεκεις με αλλους δρομους με πολλες λουριδες κτλ κτλ. Μεγαλη συζητηση.Χωρια οτι πια δεν θεωρεισαι νεος αναβατης. 

morgoth
Απών/απούσα

Αφου φυσαει, που να κατεβω, κατσε να φτιαξει λιγο ο καιρος :D

Για την ανοδο λεω και εγω ρε συ, τεσπα μπορει να ειναι το τελευταιο που λες, και εγω στην αρχη την ετρεμα την Συγγρου.

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Μια εναλλακτική για το ανέβασμα της Συγγρού, αν την πιάνετε απο χαμηλά, ειναι να μπαίνετε από Νιάρχος και να πέρνετε τον "ποδηλατόδρομο" μέχρι το Μοναστηράκι. Σίγουρα μπορούμε να πουμε πολλα για τη ποιότητα, αλλά είναι μια πολυ καλύτερη λύση απο μια οποιαδηποοτε λεωφόρο και απο το παράδρομο της Συγγρου. Και πιο ευχαριστη διαδρομή, θέλει προσοχή με τους πεζούς.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Απο το νιαρχο μεχρι το ποταμι ειναι απαλευτος ο ποδηλατοδρομος. Χοντρο ψηφιδωτο, παρκαρισμενα, μηχανακια και πολοι πεζοι ακομα και τη νυχτα.

Για χαλαρη βολτουλα χαζευοντας πες οτι ειναι οκ. Αν θες να κανεις τη δουλεια σου γρηγορα και εχεις κουρσα (λεπτα λαστιχα) δεν ενδεικνειται. Μαλιστα παει και αναποδα στην κινηση οποτε και ο δρομος διπλα δεν ειναι επιλογη. Πρεπει να πας απο αλλου.

contact