Μεγάλος Περίπατος. Συν, Πλην, Επί, Διά, Υπέρ, Κατά, Υπό, Παρά, Μετά, Από, Ανά και προφανώς και ...Προ.

73 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αυτό που λέει και ο τίτλος:
Εντυπώσεις,απόψεις, σκέψεις, πρώτα συμπεράσματα, συμφωνίες, διαφωνίες.
Πως και που στέκονται οι ποδηλάτ-ισσ-ες και το φόρουμ του podilates.gr απέναντι στην νέα κατάσταση;

Η τελευταία εικόνα είναι άραγε η λύση σε μια από τις δύσκολες περιοχές της καθόδου της Κηφισίας, εκεί όπου διασταυρώνεται με την Βασ. Σοφίας δεξιά, όπου εμείς που κατεβαίναμε με το ποδήλατο τρώμε αυτούς που στρίβουν επάνω μας δεξιά; Όχι. Δεν είναι. Είναι η επίσης (όχι και τόσο δύσκολη) διασταύρωση με την Όλγας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (2 ψήφοι)
scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Ο καθένας μπορει να λέει πως κάτι γίνεται, πως είμαστε σε σωστό δρόμο και όλα τα ωραία και αισιοδοξα μηνυματα αλλά νομίζω πως ζούμε στον τόπο εκείνο που οτιδήποτε κι αν μας δώσουν ν' αντιγράψουμε, εμείς πάντα θα δημιουργούμε ένα φοβερά πρωτότυπο κακέκτυπο, κάτι που θα μένει για πάντα στην ιστορία και θα διδάσκεται στα Πανεπιστήμια σαν ο μόνος τρόπος να ΚΑΝΕΙΣ κάτι για να ΜΗΝ πετύχει.

Που ακούστηκε να έχεις φαρδύ πεζοδρόμιο και να φτιάξεις πεζόδρομο, όχι προέκταση του υπάρχοντος πεζοδρομίου αλλά στο κέντρο του δρόμου ώστε να διαχωρίζεται απο το πεζοδρόμιο με... δρόμο! Και μάλιστα στη μέση της οδού χωρίς δέντρα για να σε τρώει το λιοπύρι. Καντε ενα τεστ και κατεβείτε να περπατησετε σημερα το απογευματακι (δεν λεω μεσημερι για να μην παθετε εγκαυμα) και μετρήστε ποσο θαραλέοι είστε ώστε να αφήσετε το πεζοδρόμιο του Ζαππείου για να βγείτε στον κοκκινο πεζόδρομο. Εντάξει, μπορεί κάποιοι να θελουν να μαυρίσουν, το σεβομαι!

Που ακούστηκε να βάφεις κατακίτρινο τον ποδηλατόδρομο και μαλιστα να παίρνεις χώρο απο το τραμ. Αφού ούτως ή άλλως η λωρίδα του τραμ μπορει να προσπελαστει και απο αυτοκίνητα, γιατί να μην άφηναν τον δρόμο για αυτοκίνητα απο εκείνη τη μεριά και να έφτιαχναν ποδηλατοδρομο/πεζόδρομο απο την μερια του Ζαππείου ώστε να έχεις μεγαλο πεζοδρόμιο/πεζόδρομο. Κι όταν ξεκινησει το τραμ θα ξαναλλαχτεί ή μηπως σκοπευουμε να το καταργησουμε?

Αλλά τελος πάντων, να μην γκρινιαζω άλλο, ούτως ή άλλως το πε κι ο πρωθυπουργός: "θα κανουμε ότι χρειάζεται για να μην κάνουμε ότι χρειάζεται" και αρχικά με είχε μπερδέψει λίγο αλλά τώρα νομίζω πως καταλαβαίνω το νόημά του...

 

milas.geo
Απών/απούσα

Συμφωνώ απόλυτα με τον scrabler, Σημέρα που πέρασα πάλι απο την Β.Ολγας  προσπαθούσα να καταλάβω γιατι φτιάξανε αυτο το αποκομμένο πράγμα (σαν ποδηλόδρομος δεν έχει ουτε αρχη ουτε συνδεέται με κάποιον) και και γιατι τον φτιάξανε με τέτοιο τροπο (πανω απο γραμμές του Τραμ γεματος ο δρόμος με λοφακια και λακουβιτσες) που μονο ξεγνοιασιά δεν σου δινει

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Πάντως και χρωματικά είναι ρε παιδί μου κάπως τώρα...χμμμ
Ελπίζω στον Ελληνικό Ήλιο που όλα τα καίει και όλα τα απαλύνει.
Τέλος πάντων όλα καλά μια χαρά.
...
ϊσως και να είναι το dream come true της ποδηλατικής κοινότητας με ένα ταυ, με δύο ταύ και της ποδηλατοβοιωτικής και ποδηλατοκορινθιακής μαζί.

ίσως να είναι our worst nightmare.

Αναμένουμε και την ανταπόκριση του κοινού.
Αναμένουμε να ανοίξουν και ποδηλατάδικα επί της Πανεπιστημίου που θα νοικιάζουν με την ώρα. smile
...
Κατάφεραν να μας απαλλάξουν άραγε από τα καθήκοντά μας ως διεκδικητές της αστικής ποδηλασίας;
Να μας κάνουν κάτι σαν ...ΕΛΠΑ;
Προς τα εκεί πάει άραγε;
...
Πόσα μέτρα είπαμε ότι είναι τελικά;
...
Τα άλλα 1600 - 1700 μέτρα από το μετρό Κατεχάκη μέχρι τον ποδηλατικό παράδεισο του ΕΜΠ πότε θα τα κάνουν έτσι ώστε ο φοιτητόκοσμος να πηγαίνει με ποδήλατο ασφαλής στη σχολή του;
Τα άλλα 800 μέτρα από το μετρό Μεταξουργείο μέχρι την Γεωπονική; Μπά δεν...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Στα συν το δυσκόλεμα του αυτοκινήτου στο κέντρο. 

Στα συν η έννοια της προώθησης της βιώσιμης κινητικότητας

Στα συν ότι όλο αυτό έγινε στο κέντρο της πρωτεύουσας και όχι σε κάποιο περιφερειακό προάστιο

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... πριν χρόνια, έχοντας απηυδήσει από την ασυδοσία των ΙΧων, και των αρχών του τόπου, είχα γράψει ότι: "στην τελική, θα πρέπει να ΔΥΣΚΟΛΕΨΟΥΜΕ πολύ την κίνηση των ΙΧ μέσα στο κέντρο ώστε τελικά να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι δεν χρειάζεσαι 2.500κ.εκ. μαούνα για να πας 3 χλμ, μέσα από το κέντρο, στη δουλειά σου ή στα ψώνια σου". Σαν πρώτες τέτοιες "δυσκολίες" είχα δει τότε: το ΤΡΑΜ με τις ράγες του - μέσα στη μέση του οδοστρώματος, τα κολωνάκια, τις ελεγχόμενες θέσεις στάθμευσης και τις πεζοδρομήσεις του κέντρου.

Φυσικά τίποτα από όλα αυτά δεν πτόησε τον ελληνάρα, που συνεχίζει να θέλει να πάει στο Κολωνάκι με τζιπάρα 4χ4, πιο μεγάλη και από 3αξονικό φορτηγό - μπαζάδικο.... κλπ κλπ.

Οπότε, τώρα, πάρε έναν περίπατο στον απαυτό σου, κόλλα στην κίνηση κανα 2ωρο, μπας και καταλάβεις ότι εκεί δίπλα έχει ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο και κυρίως δεν έχει θέση να παρκάρεις παράνομα τη μαούνα σου (αυτό το τελευταίο, μένει να το δούμε στην πράξη και σε κανα 3μηνο...... χμμμ......γκουχ-γκουχ....).

Οι ενστάσεις μου έχουν να κάνουν: α) με τη χρονική στιγμή = εβδομάδα πανελλαδικών..... και β) με την έγκαιρη πληροφόρηση του κοινού μέσω ΜΜΕ για τα έργα που έγιναν-γίνονται

..... όπως όλα τα πράγματα στο Ελλάντα.... ΔΟΚΙΜΗ και ΣΦΑΛΜΑ... και βλέπουμε..... dashed1

mcbike
Εικόνα mcbike
Απών/απούσα

Δε φταινε τα ιχ , ο πληθυσμός της Αθηνας ειναι το πρόβλημα που ολοι απο ολη την Ελλάδα (και οχι μονο) ηρθαν στην Αθηνα και φυσικα μαζι με τα ιχ τους καυ αυτο φαινεται καθε 15Αυγουστο και Πασχα .Επισης ενα μεγαλο ποσοστο επαγγελματικών δραστηριοτητων βρισκεται στο κεντρο.Δε γινεται να αφησουν ολοι το ιχ τους σπιτι...καποιοι μενουν 20 + χλμ μακρια απο την εργασια τους ,τι να τους πουμε ; να ερθουν με το ποδηλατο ; να παρουν τα ΜΜΜ και για αυτο να ξυπνάνε απο ωρες πριν την εργασία τους,ξημερώματα ; ή να δινουν καθε ημερα 20+ευρω x2 σε ταξι ; Δεν εχουμε ολοι τις ιδιες δυνατοτες και τις ιδιες αναγκες ...Οσο για το σχεδιασμο του ποδηλατοδρομου τι να σχολιασουμε ; που τον εκαναν πανω στις γραμμες και ειναι επικίνδυνος ; που δε χρειαζόταν καν να τον κανουν στη Β.Ολγας οταν παραδίπλα υπαρχει ο δρομος του Ζαππείου ; το κοκκινο και το κιτρινο που ειναι ενταλως κακογουστο και ακατάλληλο για το ιστορικό κέντρο ; Απο τη μια ο Ναος του Ολυμπιου Διος και ο Παρθενώνας και να σου "χτυπάει" στο ματι η κοκκινη και η κίτρινη γραμμη .Επισης για  τη διαδρομή Συνταγμα-Ομονοια οι 3 λωριδες ειναι υπερβολή ,μονο ποδηλατοδρομο επρεπε να βαλουν .Οι πεζοι και στις 2 περιοχες μια χαρα χωρανε πανω στο πεζοδρομιο .Αν δεν υπάρξει ατυχημα με εμπλοκή ποδηλάτη και πεζο θα ειναι καθαρα θεμα τυχης ετσι οπως το σχεδιασαν .Να λεμε μην παρουν φορα και το κανουν αυτο και σε περιοχες οπως η παραλιακη προς Σούνιο  γιατι οσο βλεπουμε να παίρνουν χωρο απο αλλους δεν μας πειραζει ενω αν μας παρουν τη Σουνιου,την Ποσειδώνος και τη Βουλιαγμενης θα γινει επανάσταση ;

ilias
Απών/απούσα

Καλημέρα κι από μένα.

Συμφωνώ με τα σχόλια για την Β. Ολγας. Μάλλιστα δεν διακρίνω πουθενά την πρόθεση να συνδεθεί με τον ποδηλατόδρομο στην Πανεπιστημίου. 

Όσον αφορά την Πανεπιστημίου, νομίζω πως φτιάχτηκε ως μεμονωμένο έργο χωρίς πρόθεση διασύνδεσης.

1. Η είσοδος στον ποδηλατόδρομο είναι ανύπαρκτη (εικόνα 1).

2. Το πλάτος της παρέμβασης είναι υπερβολικό. Δεν χρειάζεται επιπλέον πεζοδρόμιο όταν το υπάρχον έχει 6μ πλάτος. Έχω την εντύπωση πως δίνει λαβές για κακεντρεχή σχόλια, όπως η παρακάτω γελοιογραφία (εικόνα 2). Αν περιορίζονταν σε έναν ποδηλατόδρομο, δεν θα παραπονιόταν κανένας.

3. Αυτή τη στιγμή οι επιβάτες των λεωφορείων αναγκάζονται να περιμένουν σε μια ανύπαρκτη στάση. Ο ποδηλατόδρομος είναι ανάμεσα στα λεωφορεία και τη στάση. (εικόνα 3).

4. Το μεγάλο μέγεθος δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας, ειδικά στην στροφή των λεωφορείων στην Ασκληπιού (εικόνα 4).

Οι παραπάνω παρατηρήσεις γίνονται με την επιφύλαξη μήπως η παρούσα κατάσταση αποτελεί μεταβατική φάση προς κάποια άλλη διαμόρφωση.

morgoth
Απών/απούσα

Συμφωνω απολυτα με το να δυσκολεψουμε τα αυτοκινητα στο κεντρο. Αυτοι που μενουν μακρια να παρουν ΜΜΜ, αν και δεν ειναι εκει το προβλημα, το προβλημα ειναι οτι αυτος που θελει να παει πχ απο του Ζωγραφου στο Περιστερι πρεπει να κοψει απο το ηδη επιβαρυμενο κεντρο, αυτη η μετακινηση πρεπει να αποθαρρυνθει.

Απο την αλλη επειδη περασα μιλαμε για αλλο ενα εργο το οποιο δεν εχει καμια απολυτως ουσια, 1χλμ "πεζοποδηλατοδρομου" χωρις αρχη και τελος, χωρις καμια συνδεση με αλλες υποδομες σε εναν δρομο ο οποιος ειχε ηδη τεραστιο πεζοδρομιο και δεν χρειαζοταν αλλο χωρο για τους πεζους. Η κατασταση με τις στασεις των λεωφορειων τραγελαφικη.

Το μονο που πετυχαινει ειναι να ταλαιπωρειται ο κοσμος και να παιρνει λαβες να βριζει τους ποδηλατες παλι λες και εμεις ζητησαμε αυτο το πραγμα η μας εξυπηρετει σε τιποτα. Θετικες οι προθεσεις αλλα μεχρι εκει.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

το 2013 -2014 , τα χρονια της βαθειας κρισης , ειχαν καταθεσει πινακιδες περιπου 1.300.000 αυτοκινητα..(μην παρετε απολυτως τοις μετρητοις τα νουμερα που λεω.. αποτι θυμαμαι..) ενα ποσοστο χοντρικα γυρω στο εικοσι με εικοσιπεντε τοις εκατο των αυτοκινητων που κυκλοφορουσαν..τα πραγματα τοτε ηταν (και αυτο το θυμαμαι σιγουρα ) πολυ καλυτερα..απο το 2015 και μετα αρχισαν σιγα σιγα να ξαναπαιρνουν τις πινακιδες τους και η διαφορα (προς το χειροτερο ) εγινε αμεσως φανερη..

δεν περιμενει κανεις να εξαφανιστουν τα αυτοκινητα..αυτο που θα θελαμε ειναι ενας οσο γινεται μεγαλυτερος αριθμος οδηγων , να καταλαβει πως για το καλο ολων μας, για την ποιοτητα της ζωης μας , για το περιβαλλον, μπορουν και εχουν να ακολουθησουν καποιες εναλλακτικες..το οτι προσπαθεις να τους πεισεις να περασουν σε αυτες τις εναλλακτικες με ...βιαιο τροπο ,ισως δεν γινεται αλλοιως..δεν υπαρχει αλλος τροπος να γινοταν αυτο πιο ηπια..τωρα για να πεισεις ενα εικοσι τοις εκατο (λεμε τωρα ) των οδηγων να στραφουν σε αλλα μεσα,πρεπει οι ποδηλατοδρομοι να ενωσουν περιφερειακα ολα τα προαστια, τα ΜΜΜ να ειναι συχνα ,επισης να εχουν (και ξαναλεμε τωρα ) ενα βαγονι μονο για ποδηλατα κλπ.

αν αυτο το εικοσι τοις εκατο λοιπον λειψει απο τους δρομους, τοτε τα πραγματα θα ειναι πολυ καλυτερα για τους υπολοιπους που "αναγκαστικα" θα συνεχισουν να χρησιμοποιουν αυτοκινητο...και φυσικα για τους ποδηλατες..

ναι καποια απο αυτα που συμβαινουν αυτες τις μερες δεν εχουν κανενα νοημα περαν του μεγαλου περιπατου, αλλα πρεπει να εχουμε υπομονη και να ειμαστε ετοιμοι να μην τους αφησουμε να σταματησουν εκει , αλλα να συνεχισουν και στην περιφερεια..

εμενα προσωπικα δεν με ενοχλει κατι απο αυτα που γινονται..μπορει να θεωρηθει υπερβολη στην Πανεπιστημιου τοσος χωρος για τους πεζους την στιγμη που υπαρχουν φαρδεια πεζοδρομια ..αλλα απτην αλλη , νομιζω αυτος ο χωρος τους ανηκει..τα αυτοκινητα ηταν αυτα που τον ειχαν καταλαβει βιαια και ηρθε η ωρα να αποδοθει πισω στους χρηστες του..γενικα ο χωρος ανηκει στους πεζους και οχι στα μηχανοκινητα.. το στοιχημα ειναι να καταφερεις να πεισεις τους ετσι κιαλλοιως χρηστες αυτοκινητου πως υπαρχει ζωη χωρις αυτοκινητο...και ενας τροπος ναι, ειναι να αλλαξεις ριζικα ΟΛΟ το λεκανοπεδιο..

Ελπιζοντας λοιπον πως ο μεγαλος περιπατος δεν ειναι παρα η αρχη............ψηφιζω ΝΑΙ    thank you

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

[quote=mcbike]

1) Δε φταινε τα ιχ , ο πληθυσμός της Αθηνας ειναι το πρόβλημα που ολοι απο ολη την Ελλάδα (και οχι μονο) ηρθαν στην Αθηνα και φυσικα μαζι με τα ιχ τους καυ αυτο φαινεται καθε 15Αυγουστο και Πασχα .

2) ...Δε γινεται να αφησουν ολοι το ιχ τους σπιτι...καποιοι μενουν 20 + χλμ μακρια απο την εργασια τους [\quote]

Και στα δύο συμφωνώ. Καλά τα γράφεις. Έτσι είναι. Προφανώς και όσοι μένουν μακρυά από την εργασία τους ΠΡΕΠΕΙ να πάρουν κάποιο ΜΜΜ ή το ΙΧ τους. Και καλά κάνουν. Εγώ μιλάω για τους υπόλοιπους. Μιλάω για το 80%. Στο γραφείο που εργάζομαι είμαστε περίπου 35 άτομα. ΌΛΟΙ μα ΟΛΟΙ μένουν σε μια ακτίνα κάπου 6-10 χλμ. Οι μισοί από εμάς θα μπορούσαμε ΚΑΛΛΙΣΤΑ να ερχόμαστε με ποδήλατο, κάποιοι και με τα πόδια, λόγω ήπιας διαδρομής που συνδέει οικίες με γραφείο, λόγω ηλικίας, λόγω καιρού (Αθήνα), λόγω ένα σωρό άλλων παραμέτρων. Αλλά όχι, εκεί, .... βενζινοκουράδα, ....μποτιλιάρισμα, ....15 λεπτά γύρω-γύρω για πάρκιν, ....διπλοπαρκάρισμα, ....πάνω στη ράμπα, .....πάνω στο πεζοδρόμιο, ....οπουδήποτε, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΝΗΣΩ ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΡΘΩ ΜΕ ΗΠΙΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ στο κέντρο της Αθήνα.

[γώ είμαι ο γραφικός της υπόθεσης, άντε και άλλος ένας που έρχεται με τα πόδια. Μετά έχουμε 3 που έρχονται με ΜΜΜ και άλλοι 3 με μηχανή.]

Για αποστάσεις άνω των 10 χλμ, ούτε εγώ θα διάλεγα ποδήλατο (.... καλά, έτσι το γράφω... μακάρι να μου καθόταν τέτοια περίπτωση.... ΧΧααχαχαχχα), αλλά ξαναλέω, οι περισσότεροι μενουν ΚΟΝΤΑ στο χώρο εργασίας τους. Απλά έχουν μάθει στην άνεση του ΙΧ.

Ε λοιπόν, τώρα, όποιος θέλει άνεση και ΙΧ, ας κολλήσει στην κίνηση για άλλο ένα 15λεπτο, να ευχαριστηθεί λίγο παραπάνω την άνεσή του αυτή.

....

....

α, και μην ξεχνιόμαστε, μόλις τελειώσουμε με πεζοδρομήσεις και ποδηλατόδρομους, ας βγουν εκεί έξω τροχαίοι και δημοτικοί, να κόβουν κανα - δυο χιλιάδες κλήσεις την ημέρα για παράνομο παρκάρισμο στο κέντρο, έτσι για να διατηρηθούμε σε φόρμα.... [και τα έσοδα από τις κλήσεις να πάνε μόνο για βελτίωση των ΜΜΜ που συνδέουν το κέντρο της πόλης]. Μετά, το ξαναβλέπουμε για την ελληναράδικη νοοτροπία.....

mcbike
Εικόνα mcbike
Απών/απούσα

Ετσι ειναι ,αν οσοι ειναι νεοι ,μενουν κοντα στην εργασια τους και αν ακομη η εργασια τους δεν εχει να κανει με σωματικη καταπόνηση ωστε να μη μπορουν μετα να "παρουν" τα ποδια τους (δηλ εξαιρω ατομα ανω των 55 που εργαζονται ως εργατες) αφησουν το ιχ τους και πανε με ποδια,ποδηλατο ή με πατινι θα αλλαξει προς το καλυτερο η κατασταση.Με τα ποδια πηγαινοερχομουν και εγω ,εργασια στα 3χλμ απο το σπιτι και επαγγελμα φύλακας .Το ποδηλατο σπιτι μονο για βολτα και αθληση το εχω αν και ειχα σκεφτει να το χρησιμοποιήσω οταν οι βάρδιες ηταν νυχτερινές ή ξημερώματα για λόγους ασφαλείας (αντι να περπατάω στην ερημια δηλ πιο καλα μου ερχόταν να παω με ποδήλατο) και ειχα και τη μανα μου να επιμένει να με πάει με το αυτοκίνητο .Ε της λεω αν βρεχει πολύ καμιά ημερα οκ αλλα κατα τα αλλα ειναι παρα πολύ ωραιο το περπάτημα πριν τη δουλεια.Τι να λεμε ; οι περισσότεροι τωρα με την καραντίνα βγηκαν και περπάτησαν ..μεχρι τοτε εμπαιναν στο αυτοκινητο και πηγαιναν παραλια σε καφετεριες (ουτε καν να περπατησουν και εκει λίγο,να χαρουν τη φυση ,τη θάλασσα) Αυτο που βλεπω παντως εως τωρα στο κεντρο ειναι οχι μονο μποτιλιάρισμα αλλα και πολλά κορναρίσματα .Ηθελα να δοκιμασω να περασω με το ποδηλατο αλλα μαλλον θα το κανω αργοτερα που θα εχει στρώσει καπως.Ενα αλλο θεμα ειναι πως πρεπει να εχουμε καλες σχεσεις με τους οδηγους,δε θελουμε σε καμια περίπτωση νευριασμένους οδηγους και αγανακτησμένους.Επισης κατι πρεπει να γινει και με τα ΜΜΜ που βρωμάνε .Παλια ειχαν κατι ξυλινα καθίσματα που μπορουσες να τα καθαρίσεις ,τωρα ειναι χαλια ,δε φτιάχνουν.Ειδικα το καλοκαιρι κάθεσαι και νιωθεις την υγρασια απο τον ιδρώτα του προηγούμενου οποτε τι κανεις ; ορθιος σα τη σαρδέλλα ολοι μαζι και με μασκες τωρα ,κλειστα τα κλιματιστικά και ανοιχτα τα παραθυρα.Οσο για τον ποδηλατόδρομο προς Ομονοια θα θελει μεγαλη προσοχη εφοσον θα ειμαστε μεταξυ δυο πεζοδρομίων .Οι πεζοι πετάγονται και ακομη περισσοτερο οταν θα κυνηγουν το λεωφορείο τους.Θα πηγαινουμε λιγο σα χελωνες αλλα απο το να εχουμε καποιο ατυχημα καλυτερα ετσι .

mcbike
Εικόνα mcbike
Απών/απούσα

Οχι μονο για τα παρανομα παρκαρισμένα αλλα και για παραβιαση του κοκκινου.Ειδικα στα πεζοφάναρα γινεται χαμος.Προχθες που ειχαν κλεισει τη Β.Ολγας και ηταν μαζεμενοι τοσοι αστυνομικοι εκει και απένανατι στο πεζοφάναρο στο Σταδιο περνούσαν κατακκοκινο το φαναρι τα αυτοκινητα και τα μηχανακια .

Athws
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
 τίποτα από όλα αυτά δεν πτόησε τον ελληνάρα, που συνεχίζει να θέλει να πάει στο Κολωνάκι με τζιπάρα 4χ4, πιο μεγάλη και από 3αξονικό φορτηγό -

μην τα βλέπεις έτσι απλοικά , το Κολωνάκι απέχει ένα χλμ ανηφόρα από τους σταθμούς μετρό, όσο δυσκολεύεις την πρόσβαση ΙΧ (που παρκάρει στα πολλά πάρκινγκ που έχει εκεί) τόσο διώχνεις εμπόριο και διασκέδαση, αν πάλι το θέλουν απέραντο airbnbάδικο δεν ξέρω αν είναι καλύτερα, τι να πω

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

mcbike wrote:

Ετσι ειναι ,αν οσοι ειναι νεοι ,μενουν κοντα στην εργασια τους και αν ακομη η εργασια τους δεν εχει να κανει με σωματικη καταπόνηση ωστε να μη μπορουν μετα να "παρουν" τα ποδια τους (δηλ εξαιρω ατομα ανω των 55 που εργαζονται ως εργατες) αφησουν το ιχ τους και πανε με ποδια,ποδηλατο 

εχμμ...συμφωνω απολυτα σαυτο που λες..και μου κανει εντυπωση ποσο "διαβρωμενοι" η δεν ξερω πως να το πω , ειναι οι νεοι, που δεν διανοουνται  καν πως μπορει να υπαρξει ζωη χωρις αυτοκινητο και μαλιστα θα επρεπε να το επιδιωκουν για το καλο της υγειας τους αλλα και των γυρω τους...και εδω ερχομαι στο επομενο που λες περι ηλικιας ανω των 55..   σαν "γεροντας" κιεγω ανω των 55 μαλιστα ,και ξερεις σε εμας τους γεροντες αρεσει να περηφανευομαστε για τα κατορθωματα μας, παω καθημερινα 24 χλμ. πηγαινε ελα στην δουλεια , που ειναι "σχεδον " δουλεια εργατη, και η διαδρομη της επιστροφης ειναι αυτη που με ξεκουραζει και ξεχναω τελειως την κουραση της δουλειας...αυτο ειναι αποτελεσμα του ποδηλατου και του ποδαροδρομου...αυτα με κρατουν υγιη και με κανουν να μην καταλαβαινω καν πως ειμαι 57 χρονων....και για μην παρεξηγηθω απο τον γραπτο λογο , ολα αυτα τα λεω για να  υποστηριξω ακομα περισσοτερο αυτα που λες...μακαρι οι νεοι να καταλαβαιναν ποσο σημαντικο ειναι για την σωματικη και την ψυχικη τους υγεια ,η χρηση του ποδηλατου και των ποδαρακιων τους..wink  

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Athws wrote:
RockaRolla wrote:

 τίποτα από όλα αυτά δεν πτόησε τον ελληνάρα, που συνεχίζει να θέλει να πάει στο Κολωνάκι με τζιπάρα 4χ4, πιο μεγάλη και από 3αξονικό φορτηγό -

μην τα βλέπεις έτσι απλοικά , το Κολωνάκι απέχει ένα χλμ ανηφόρα από τους σταθμούς μετρό, όσο δυσκολεύεις την πρόσβαση ΙΧ (που παρκάρει στα πολλά πάρκινγκ που έχει εκεί) τόσο διώχνεις εμπόριο και διασκέδαση, αν πάλι το θέλουν απέραντο airbnbάδικο δεν ξέρω αν είναι καλύτερα, τι να πω

Αν σκοπεύεις να κινηθείς σε ώρες χαμηλής κυκλοφορίας, και να παρκάρεις ΝΟΜΙΜΑ, πάρε και ανατρεπόμενο με πλατφόρμα 20μετρη και τράβα στο Κολωνάκι ή όπου αλλού θέλεις.

Σε κάθε περίπτωση, από Σύνταγμα μέχρι πλατεία είναι ΑΣΤΕΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (εξαιρώ παππούδες και ΑΜΕΑ), ότι πρέπει για βόλτα, καφέ και ψώνια με πόδια ή ποδήλατο. Και καθ' οδόν συναντάς και τους Εύζωνες, που όσο να 'ναι μετράει ακόμα περισσότερο....

Κάθε φορά που έγιναν έργα πεζοδρόμησης ή/και ποδηλατόδρομοι, ΠΑΝΤΑ είχαμε αντιδράσεις - φωνές - απειλές από μαγαζάτορες κλπ κλπ. Και μετά, όταν φτιαχνόταν η ωραία η "βόλτα" και ο κόσμος πήγαινε μιλιούνια και η αγοραστική κίνηση ανέβαινε ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ, όλοι κάνανε μόκο..... Τα έχουμε δει πολλές φόρές. Ειδικά εδώ μέσα στο φόρουμ που έχουμε κάνει και "κινητοποιήσεις". Η σκέψη τους πάντα, στενή και κοντή, έφτανε μέχρι της θείτσα που μετακινείται με την τζιπάρα της και "πού θα παρκάρει" η κακομοίρα????? Δεν έφτανε μέχρι τις χιλιάδες νεαρών και πιτσιρικαρίας που πετάνε τη σκούφια τους και όλο το χαρτζιλίκι σε βόλτες,  καφέ και αγορές ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ σε όλους αυτούς τους πεζοδρόμους.

....

....

αμα μας προκύψει το Κολωνάκι "απέραντο airbnbάδικο", θα βγω στη Σκουφά παρέα με τους Αγγελόπουλους, τους Λασκαράτους και την Βίρνα Δράκου να φωνάζουμε παρέα...... lol

 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Οτι γίνεται για το περιβάλλον, για την αποκέντρωση, την υγεία το θεωρώ καλό. Η χρονική συγκυρια ίσως να μην είναι η καλύτερη. Με το δίκιο του ο οδηγός βρίζει τον ποδηλατη και τον θεωρει υπέυθυνο ωια τη ταλαιπωρία του. Διότι το εγχείρημα αυτο δεν πλασσάρεται σαν ένα λυθαράκι σε ενα πιο μεγάλο σχέδιο αλλα σαν ένα μεμονομένο γεγονός. Συν οτι τόσα χρόνια η πολιτεία ουδεν ποτε ενδιαφέρθηκε για εργα διευκόλυνσης της μετακίνησης ή μιας πιο πράσινης προσσέγγισης. Φτάσαμε να πάρουμε ολυμπιάδα για να κάνουμε μετρό. Αν όλο αυτο που γίνεται είναι επιτέλους για να δοθει μια λύση στο κυκλοφοριακό κομφούζιο της Αττικης, αλλα και προπομπος των υπόλοιπων μεγαλουπόλεων το θεωρώ θετικό.

Πρέπει όμως να γίνουν πολλά. Στάσεις μετρό, πιο συχνα δρομολογια με τις συγκοινωνίες ωστε και ο πιο δυσπιστος να θελήσει να παρατήσει το αμάξι. Δεν νομιζω οτι υπάρχει κάποιος που γουστάρει να κολλάει στη κίνηση για 10 χλμ ενω θα μπορουσε να πάει αυτη την απόσταση ξεκούραστα και άνετα.

Άρα το θεωρω θετικο ως αρχή αλλα θα πρέπει να γίνουν πολυ περισσότερα.

Πχ ποδηλατόδρομοι και μεγαλύτερος χωρος τα πεζοδρόμια σε όλες τις μεγάλες λεωφώρους οδους, πυκνότερα δρομολόγοα συγκοινωνιών, εκχωρηση της ταχειας λωρίδας κυκλοφορίας και στα ταξί, και αποτρεπτικά ή επιβραβευτικά μέτρα για τη μη χρήση του αυτοκινήτου.

Θα μπορουσε για παράδειγμα η πολιτεια να κάνει σποτάκια που δείχνει ποσο μας οφελει η μιση ώρα περπατήματος ή εγκυμνασης την ημέρα.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Athws wrote:

RockaRolla wrote:

 τίποτα από όλα αυτά δεν πτόησε τον ελληνάρα, που συνεχίζει να θέλει να πάει στο Κολωνάκι με τζιπάρα 4χ4, πιο μεγάλη και από 3αξονικό φορτηγό -

μην τα βλέπεις έτσι απλοικά , το Κολωνάκι απέχει ένα χλμ ανηφόρα από τους σταθμούς μετρό, όσο δυσκολεύεις την πρόσβαση ΙΧ (που παρκάρει στα πολλά πάρκινγκ που έχει εκεί) τόσο διώχνεις εμπόριο και διασκέδαση, αν πάλι το θέλουν απέραντο airbnbάδικο δεν ξέρω αν είναι καλύτερα, τι να πω

Προσωπικά δεν θα είχα καμία αντίρρηση να εξαιρεθεί το Κολωνάκι από οποιοδήποτε πράσινο μέτρο και να αφεθεί στην ελεύθερη κατάστασή του, με τα τζιπ και τα τρακτέρ του και τις χάρλεί του με τις άφτερμάρκετ οθέντικ εξατμίσεις τους και τα όλα του, πάνω στα πεζοδρόμια της πλατείας και των πέριξ δρόμων. 
Είναι ήδη μια κοινωνιολογική γραφικότητα.
Ας αφεθεί ως έχει, ως μέτρο σύγκρισης, όπως αφήνουν οι συντηρητές έργων τέχνης ένα μικρό τετραγωνάκι ανέγγιχτο, για να υπάρχει η πληροφορία του πως ήταν πριν και μετά τη συντήρηση.

mcbike
Εικόνα mcbike
Απών/απούσα

Παντως και το να αφησουν τελειως το ιχ τους για καποιες αλλες περιπτωσεις δεν ειναι και τοσο καλο...ξεχνανε να οδηγουν (σοβαρα το λεω) και οταν ερχεται Αργια.Κυριακη με καλο καιρό,καλοκαιρινα σαββατοκύριακα κλπ ειναι επικίνδυνοι για ολους τους αλλους και ακομη περισσότερο για τους ποδηλάτες.Οι οδηγοι του σαββατοκύριακου που βλεπουμε στην παραλιακη ειδικα τωρα αυτο ακριβως ειναι.Παντως αν εχεις ειτε ποδηλατο,ειτε μηχανακι ειτε ιχ αυτοκινητο ή ακομη και ανεση χρηματων για ταξι δυσκολα διαλεγεις τα ΜΜΜ ειδικα τωρα με τον covid 

Athws
Απών/απούσα

παιδιά όταν ήμουν 30 χρονών, ξύπνημα με τη γκόμενα στο όπου να ναι, καφεδάκι, βολτούλα,  ποιές εκδηλώσεις παίζουν, που θα πάμε εκδρομή κλπ , αστική μετακίνηση ήταν το πώς πάμε στις δουλειές  μας, και όλα ήταν ωραία

Δυστυχώς τελείωσε, τώρα άλλη πραγματικότητα η  ζωή της πόλης,  παιδιά και σχολείο, γιατροί, μαστόροι για τα υδραυλικά,  κουβάλημα πραγμάτων,  κοινωνικά με άλλες οικογένειες, ανάγκες γιαγιάδων κλπ κλπ

Δείτε πώς ξεκίνησε και πού κατέληξε η Πλάκα, αδύνατο να μείνει οικογένεια εκεί, τα γκράφιτι φτάσαν στα Αναφιώτικα.

Αναρωτιέμαι πόσοι από όσους θριαμβολογούν για τα έργα μένουν στο κέντρο με οικογένεια.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Παρόν.

... μια χαρά, πιο κέντρο δεν γίνεται, και με οικογένεια και με παππού και με δουλειά στο κέντρο, και με ποδήλατα, και τα πάντα όλα.....

Στο μέτρο που ο καθένας μπορεί, όποτε - όσο - όταν - για όσο μπορεί.

Εναλλακτικά, ας αράξουμε όλοι τα ποδήλατα μας στο μπαλκόνι, βόλτες μόνο το ΣΚ, μακρυά από ταξί και ΜΜΜ μέχρι να φύγει ο κορονοιός και όλοι με ΙΧ. Παρκάρισμα μέχρι τα Αναφιώτικα και εναλλακτικά όσοι έχουν 4χ4 δίπλα στους κίονες του Παρθενώνα. Για τα μεγάλα Hummer θα κρατήσουμε 3-4 θέσεις εκατέρωθεν των Ευζώνων στο μνημείο, για να είναι και κοντά στα airBnB του Κολωνακίου......

εκεί να δεις χαρές στο κέντρο ....!!!!

.

.

.

.

.

.

.

[όλα φαίνονται δύσκολα και ακατόρθωτα και απλησίαστα. Και μόλις κάνεις ένα τσαφ και επισκεφτείς κανα Μόναχο, Βερολίνο, Αμστερνταμ... ακόμα και Παρίσι... βλέπεις τι έχουν πετύχει εκεί απάνου οι κουτόΦραγκοι και αναρωτιέσαι... "βρε λες η ρετσίνα και ο φραπέ να κάνουν κακό στα εγκεφαλικά κύτταρα τελικά?"]

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Μια ενσταση για το 15αυγουστο που φευγουν οι χωριατες και μενουν οι αθηναιοι. Δεν βγαζει νοημα και δεν ισχυει αυτο, οι μονοι που μενουν σε αυτη την πολη το 15αυγουστο ειναι οι αλλοδαποι και οσοι δεν εχουν δεκαρα στην τσεπη τους. Ευτυχως, φευγουν και οι αθηναιοι και ετσι οι χωριατες που μενουν μπορουν να θυμιθουν για λιγο την ισυχια που ειχε στον τοπο τους.

Εσυ τι γενια βερος αθηναιος εισαι? Απο τα αρχαια χρονια οι προγονοι σου ζουσαν εδω?

morgoth
Απών/απούσα

Εδω να σημειωσω οτι 60χλμ βολτα μεσα στην πολη και το σημειο που κοντεψα να εχω ατυχημα (και βριστηκα και με εναν ταξιτζη) ηταν ο "ποδηλατοδρομος" της Πανεπιστημιου, αφου οι φωστηρες που τον σχεδιασαν "ξεχασαν" πως οταν βαζουμε τον ποδηλατοδρομο δεξια σε εναν δρομο τιγκα στις δεξιες στροφες ουσιαστικα κανουμε αορατους τους ποδηλατες στους οδηγους που στριβουν δεξια. 

aldro
Απών/απούσα

Ενας τροπος μειωσης της κυκλοφοριας , θεωρητικα μπορει να ειναι η δημιουργια "πρασινου κυματος " ποδηλατων στις λεωφορους που οδηγουν στο κεντρο.  https://youtu.be/fmm3bbijNlo   .Εαν εφαρμοστει π.χ στην Πατησιων θα απαιτηθει η συμφωνη γνωμη Τροχαιας Αττικης ,Περιφερειας Αττικης ,Δημου Αθηναιων.Ισως να λειτουργουσε ως εξης: Αφου εξομαλυνθει το οδοστρωμα της λεωφορου οριζονται δυο ωρες αιχμης.Ας πουμε 7 πμ και 6 μμ.Η πατησιων εχει μηκος 4,5 χλμ.Με ταχυτητα 20 χλμ ενας ποδηλατης θελει 3 λεπτα το χλμ.Αρα συνολικα μεχρι 14 λεπτα .Αυτο μπορει να σημαινει δυο πρασινα κυματα των 7 λεπτων ωστε να μην δημιουργειται εκνευρισμος. Μέχρι να μπουν ειδικα φαναρια   .  https://youtu.be/vHxZVCB39fo θα μπορουσε ιδανικα να οδηγει ενας  αστυνομικος ποδηλατης .

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Το πιο σημαντικό απο όλα είναι οτι προηγείται το ποδήλατο. Οταν οδηγος βλέπει ποδηλάτη, πεζό ή μηχανη στα δεξιά, οφείλει να τηρει το 1,5 μετρα απόσταση. Αυτο απο μόνο του αν γινει, ποσώς με ενδιαφέρει αν θα εχω δικια μου αποκλειστική λωρίδα. Ετσι και αλλιως αλλη χρήση κάνει αυτος που χρησιμοποιει το ποδήλατο καθημερινά σε μέσο μεταφοράς, μετακίνησης και αλλη αυτος που βγαινει βόλτα με τα παιδιά ή μια φορα το ΣΚ.

Μπορούμε να μάθουμε στον Ελληνα οδηγο να σεβεται τον άνθρωπο; Οτι θα γίνουν ποδηλατόδρομοι δε σημαινει οτι αυτομάτως γίναμε ορατοι. Για την ιστορια, πριν απο εναμιση μηνα ειχα ατυχημα στη κηφισιας, επειδη ενα αμαξι μπηκε αντίθετα και με χτύπησε μετωπικά επειδη βιαζότανε ή δεν διανοήθηκε οτι εφοσον θέλει να μπει αντίθετα έπρεπε να περιμένει. Και ποδηλατόδρομο να χα, θα με είχε χτυπήσει. Επισης για την ιστορια, το ποδηλατο off, και εγω τη γλυτωσα με κακκωσεις.

mcbike
Εικόνα mcbike
Απών/απούσα

rnd wrote:

Μια ενσταση για το 15αυγουστο που φευγουν οι χωριατες και μενουν οι αθηναιοι. Δεν βγαζει νοημα και δεν ισχυει αυτο, οι μονοι που μενουν σε αυτη την πολη το 15αυγουστο ειναι οι αλλοδαποι και οσοι δεν εχουν δεκαρα στην τσεπη τους. Ευτυχως, φευγουν και οι αθηναιοι και ετσι οι χωριατες που μενουν μπορουν να θυμιθουν για λιγο την ισυχια που ειχε στον τοπο τους.

Εσυ τι γενια βερος αθηναιος εισαι? Απο τα αρχαια χρονια οι προγονοι σου ζουσαν εδω?

Πρωτα απο ολα κανεις δε μιλησε για "χωριατες" και κανεις δε θελησε να προσβάλλει τον κοσμο που πηγαινει στο χωριο του .Προσωπικα- αν και δεν εχει να κανει με το θεμα ομως υπήρξε ερωτηση- ειμαι απο την Αττικη και 2η γενιά σε γειτονιά κοντα στην Αθήνα (στα 2-3 χλμ απο το κέντρο.Ευτυχως λογω της εργασιας μου παίρνω αδεια οποτε θελω μεσα στο καλοκαίρι ,δεν εργαζομαι σε επιχείρηση που κλεινει τον Αυγουστο οποτε εχω Ιουνιο,Ιουλιο αλλα και Σεπτέμβρη ημερες να διαλέξω για διακοπες. Δε θα μ αρεσε να φυγω απο την Αθηνα και να παω καπου και να φαω ολη την ταλαιπορία της πολυκοσμιας .Εχω την τυχη να το γλιτωσω ολο αυτο.Σε καποιους μπορει να τους αρεσει η παλυκοσμια,σε εμενα οχι. Αυτα  περι 15Αυγουστου,Πασχα,Αθηνα κλπ και οσο για την Αθηνα αλήθεια ειναι καθως φευγουν ειτε  οσοι ειναι απο επαρχία ή ολοι οσοι εργάζονται σε επιχειρησεις που κλείνουν και εκει εργαζονται και Αθηναιοι οι οποιοι εχουν μονο αυτες τις ημερες για την αδεια τους οποτε αναγκαστηκά πηγαίνουν τοτε διακοπές .Υ.Γ : Και απο επαρχια να ημουν,απο χωριο πάλι το ιδιο θα εκανα.Διακοπες ποτέ 15Αυγουστο.Ισως μονο Πασχα και Χριστουγεννα αλλα και παλι δεν το νομιζω

mcbike
Εικόνα mcbike
Απών/απούσα

Αυτο με τη βόλτα και τα παιδιά που λέτε γιατι να πάει καποιος το παιδι στον ποδηλατόδρομο και μαλιστα στο κεντρο της Αθηνας οταν υπάρχουν τοσα παρκα που ειναι για να παιζουν τα παιδια ; Ολόκληρη Δ.Αρεοπαγίτου εχει το κεντρο της Αθηνας και το Ζαπειο .Υπαρχουν και παρκα κυκλοφοριακης αγωγης,πλατειες ,αλση κλπ δν υπαρχει λογος να γινεται χρηση ποδηλατοδρομου σε τετοιου ειδους ψυχαγωγιες αλλιως εκει ειναι που χανει τα προνόμια ο ποδηλατης που πηγαινει στην εργασια του.Για μετακινηση να ειναι οχι για παιχνίδι και χασομερι δηλ πηγαινω βολτα με το ποδήλατο και εχω και τον καφε στο χερι.Αργα αν θελει καποιος ναι αλλα με καποιους κανονες ασφαλειας προς τους ιδιους και τους υπολοιπους χρηστες.Λαθος μηνυματα περναει μια τετοια χρηση και απο την αλλη εχουμε και ασχετους με τα ποδηλατα  να λενε οτι το ποδηλατο ειναι μονο για τον ποδηλατοδρομο και αφου δεν υπαρχουν παντου ποδηλατοδρομου θεωρει πως ειναι λαθος ΄΄η ακομη και παρανομο να υπαρχουν ποδηλατες στους δρομους γενικως και κυριως στις λεωφόρους .

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

mcbike wrote:

θεωρει πως ειναι λαθος ΄΄η ακομη και παρανομο να υπαρχουν ποδηλατες στους δρομους γενικως και κυριως στις λεωφόρους .

Μα αυτο είναι το πρόβλημα. Αμα ρωτήσεις 10 ανθρώπους οι 9 θα σου πουν οτι είναι μέσω ψυχαγωγίας. Συν αμα σε δουν στο δρόμο με ποδήλατο τους καθυστερείς ή τους κάνεις να σε προσεξουν για να μη σε χτυπήσουν και σε βρίζουν.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Στα πλην οι δεξιές στροφές της; Αμερικής, της Ρήγα Φερραίου (Ασκληπειού) και της Χαριλάου Τρικούπη. Δηλαδή κάθε 200 μέτρα περίπου μια τέτοια διασταύρωση.

Στα πλην η χρωματική γκάμα που είναι εντελώς ξένη με την πόλη και τα μνημεία με τα οποία γειτνιάζει η επέμβαση (Ναός του Δία, Παρθενώνας, η Τριλογία της Πανεπιστημίου αλλά και όλος η υπόλοιπος, νεοκλασσικός, μοντερνιστικός και σύγχρονός κτιριακός πλούτος της πόλης).

Στα πλην η αποσπασματικότητα, η μη σύνδεση μεταξύ τους και το ελάχιστο μήκος των επεμβάσεων. (500 μέτρα η Όλγας και 780 μέτρα η Πανεπιστημίου).

Εγώ πάντως για να αποφύγω τις δεξιές στροφές αλλά και τους αναμένοντες στη στάση στο Πανεπιστήμιο, το έκοψα με το νταχονάκι μου κλασικά από αριστερά, με την κίνηση των αυτοκινήτων, και ήμουν μια χαρά όπως πάντα. Μέχρι να λύσουν τις δεξιές στροφές και τις στάσεις (αν λύνονται και όπως λύνονται με διάφορα σαμαράκια, υπερυψώσεις και διάφορα άλλα αντιποδηλατικά), εγώ λέω να συνεχίσω να πηγαίνω έτσι από το σπίτι στη δουλειά. όπως άλλωστε κάνω και σε όλη την υπόλοιπη πόλη. Ειδικά στην πανεπιστημίου είναι και κατηφόρα οπότε πάω πιο γρήγορα από το σύνολο των πηγμένων αυτοκινήτων ούτως ή άλλως.

Στα συν ότι η παρουσία ποδηλατών στο κέντρο της πόλης έχει σχετικά αυξηθεί είτε με την διαφήμιση της επέμβασης είτε σαν side effect από την αναγκαστική μείωση της ροής και την σχετική αποθάρρυνση / δυσκόλεμα των αυτοκινήτων.

Να δούμε. Αν αυτό που βλέπουμε και ζούμε είναι η τελική κατάληξη είναι πρόβλημα. Αν είναι απλά στα πρώιμα στάδια και υπάρχει εξέλιξη, να δούμε ποιά θα είναι αυτή.

Οι απόψεις είναι πολλές και διαφορετικές.
 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Με πληροφορούν ότι τα πράγματα πάνε πολύ καλύτερα....

Οι στάσεις κόπηκαν με γωνιακό τροχό (επαναφορτιζόμανο άραγε ή ζητήσανε ρεύμα από το υπέρωχο REX στο οποίο στήθηκαν μπροστά του;) και μετά για να μην μπατάρουν δεξιά, ελλείψει διαφημιστικού ταμπλό (που το άφησαν στην αρχική του θέση στο κανονικό πεζοδρόμμιο αριστερά) κότσαραν με ηλεκτροκόλληση μάλλον, δεν βλέπω και καλά, τα διαγώνια στοιχεία στήριξης. Άντε βρε. Και προσοχή μην σκοντάψει κανας παππούς και σας πάει μέσα.

morgoth
Απών/απούσα

Τι να πεις πραγματικά...

Και μετά θα μας λένε σας κάναμε ποδηλατόδρομο και δεν τον χρησιμοποιούσαμε, τι θέλετε πια...