Προετοιμασία για brevet

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Next34
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους...θέλω να μου πείτε τι προετοιμασία θα μπορούσα να κάνω για το πρώτο μου μπρεβε 200 χλμ προφανώς...που θα συμμετάσχω κατά πάσα πιθανότητα τον Σεπτέμβριο.Σκέφτομαι να κάνω 4 προπονήσεις την εβδομάδα 2 μεγάλες αποστάσεις 1 ανηφόρες και 1 να δουλεύω τα σπριντ. Πώς σας φαίνεται;

Και γενικά λίγες πληροφορίες για τον δείκτη δυσκολίας και τα μπρεβε γενικότερα

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

καλησπερα..απλα κανε χιλιομετρα..οσο περισσοτερα μπορεις..τωρα τα σπριντ, δεν ειναι και τοσο απαραιτητα..προτιμοτερο ειναι να εστιασεις στο σταθερο τεμπο και στις ανηφορες βεβαιως βεβαιως,και να καταλαβεις τι παιζει με φαι και νερο..ναι αν κανεις 4 φορες την εβδομαδα ειναι αρκετες..φροντισε η μια φορα να ειναι τουλαχιστον 120 χλμ.παρε οσες περισσοτερες πληροφοριες μπορεις απτο σωμα σου( ποτε ζηταει φαι ποτε νερο),και χρησιμοποιησε τις...το 200αρι θα το βγαλεις..χρησιμοποιησε το σαν πηγη πληροφοριων για παραπερα..βασικοι κανονες που πρεπει οπωςδηποτε να τηρησεις..τρως πριν πεινασεις, πινεις πριν διψασεις..σωστη διαχειρηση των αποθεματων ενεργειας, και πανω απολα καταλληλη ψυχολογια..γιατι το σωμα θα σε παει μεχρι ενα σημειο..μετα θα σε παει το μυαλο...καλη αρχη και καλες"περιπετειες"

ΥΓ  προσπαθησε να πας με παρεα, αλλα να ειναι αν γινεται παρεα που ταιριαζουν "τα πεταλια σας" αλλοιως θα ειναι κουραστικο και για τους δυο..

Next34
Απών/απούσα

Οπότε τα σπρίντ λες να τα βγάλω και να βάλω ανηφόρες; Επειδή το μπρεβε ξεκινάει με μια ανηφόρα 4-5χλμ στην έναρξη δυστυχώς

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

στα χλμ επικεντρωσε. Απο την αλλη εαν μιλας για συγκεκριμενο μπρεβετ το καλυτερο ειναι να το σπασεις σε κομματια και να κανεις αυτα τα κομματια συνεχεια. Δλδ σπας την διαδρομη σε 4 ή 5 κομματια και κανεις ενα απο αυτα τα κομματια καθε φορα. Σταδιακα θα μειωνεις τα κομματια δλδ εαν αρχικα εσπασες την διαδρομη σε 5 μετα θα την σπασεις σε 4 κτλ κτλ. Προς το τελος ο στοχος ειναι να εχεις την διαδρομη σε δυο κομματια. Ταυτοχρονα θα εχεις μαθει και την διαδρομη και θα ξερεις τις λεπτομερειες. Ταυτοχρονα θα βαλεις και μια μεγαλη σε αποσταση καθε εβδομαδα σε διαδρομη που ξερεις. Ταυτοχρονα μαθε να τρως και  να πινεις σε τακτα διαστηματα (οπως ειπε και ο παραπανω "πριν πεινασεις, πριν διψασεις"). Βρες παρεα εαν μπορεις βοηθα πολυ. 

μια ανηφορα στην αρχη ειναι πολυ προτιμοτερη απο μια ανηφορα που ερχεται αφου εχεις ηδη κανει 170χλμ.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

το πρωι το σχολιο μου χαθηκε...ηθελα να πω οτι μπορεις να κανεις και καποια μικρα σπριντακια μεσα στην διαδρομη σου , αλλα παντα με προσοχη να μην εξαντλεισαι γιατι αυτο που σε ενδιαφερει ειναι να μπορεσεις να μεινεις πολλες ωρες στην σελα.οπως ειπε και ο ktsol, καλυτερα η ανηφορα στην αρχη παρα στο τελος..αλλα ανηφορες παντα θα υπαρχουν..προσεχε να μην παρασυρθεις απο τον ρυθμο καποιου αλλου που παει γρηγοροτερα γιατι μεσα σε λιγοτερο απο πεντε λεπτακια μπορεις να χασεις ολα τα αποθεματα ενεργειας..απλα μην αχγωνεσαι.. βγαλε τις ανηφορες με τον ρυθμο σου χωρις να ζοριστεις και σκεψου οτι μετα την ανηφορα ΠΑΝΤΑ εχει κατηφορα..οποτε εκει θα μειωσεις την χασουρα..και επισης το 200αρι εχει οριο χρονου 13.5 ωρες..μην σκεφτεσαι τιποτα λιγοτερο..ο χρονος φτανει για να πιεις και την καφεδαρα σου και για να φας, και για κατουρημα, και για φωτογραφιες κλπ.     απολαυσε το..

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

να συμπληρωσω οτι για να βγαλεις 200 χλμ σε 13,5 ωρες πρεπει η μεση ταχυτητα που θα εχεις να ειναι περιπου 15 χλμ. Που σημαινει οτι δεν χρειαζεται να βιαζεσαι. Σιγα σιγα και τα χλμ θα βγουν.

 

Next34
Απών/απούσα

Σήμερα έκανα πρώτη φορά 80χλμ σε 3:30 ώρες κουράστηκα αρκετά γιατί είχε αέρα και τα έκανα με μόλις 20 λεπτά διάλειμμα...τώρα επειδή συνειδητοποίησα ότι η ανηφόρα στην έναρξη είναι 10-11 χλμ και όχι 5 θα κάνω 2 φορές την εβδομάδα εκεί προπονήσεις,την άλλη μεγάλη διαδρομή και την τέταρτη μέρα τι μου προτείνετε; 

Kktsol σε αυτό.με τα κομμάτια που λες είναι λίγο δύσκολο επειδή αναγκαστικά έτσι όπως είναι η διαδρομή δεν μπορώ να την χωρίσω σε κομμάτια μόνο να ξεκινάω από την αρχή και να φτάνω μέχρι ένα σημείο επειδή είναι λίγο περίεργη η διαδρομή δηλαδή δεν μπορώ να ξεκινάω από διαφορετικό κομμάτι σε κάθε προπόνηση.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

ποιο brevet θελεις να κανεις??

 

Next34
Απών/απούσα
morgoth
Απών/απούσα

Η ανηφόρα στην αρχή δεν είναι τίποτα, 15χλμ 500 υψομετρικό και εισαι φρέσκος, αυτήν εκεί γύρω στα 95χλμ θα με αγχωνε προσωπικά πολύ περισσότερο.

Next34
Απών/απούσα

Πώς βλέπεις που είναι οι ανηφόρες;

morgoth
Απών/απούσα

Στο λινκ που έβαλες κάτω αριστερά έχει ένα εικονίδιο σαν γραφική παράσταση, το πατάς και σου δειχνει το υψομετρικό προφίλ της διαδρομης

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

και εγω αυτο σκεφτομουν "πως θα ανεβεις στον Πολυγυρο??".

Next34
Απών/απούσα

Με ψυχή..χαχα δεν ξέρω ελπίζω να τα καταφέρω αν πάω και κατά εκεί να δω τι παίζει!

Πάντως επειδή έβαλα και κουμπωτά πριν 3-4 μέρες την ανηφόρα στην αρχή την ανέβηκα πολύ εύκολα οπότε όντως δεν με προβληματίζει πλέον 

Teo49080
Απών/απούσα

Καλη αρχη σου ευχομαι.

Θα σε συμβουλευα ομως να ξεκινησεις με καποιο αλλο brevet.

Teo49080
Απών/απούσα

2πλο ποστ

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

1ο Μπρεβε με 3000 υψομετρικά σε καμία περίπτωση για αρχάριο και με 1-2 μήνες προετοιμασία. Επίσης αν σε πιάσει καμιά ζέστη τον Σεπτέμβρη ή κόντρα αέρας, θα βελάξεις. Αν είσαι από Θεσσαλονίκη, βάλε στόχο ένα που έχει 500 υψομετρικά.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

...άνθρωπος που βγαίνει 4 φορές τη βδομάδα, ΤΟ 'ΧΕΙ. Το σώμα θα συνηθίσει και στην πολύωρη και στις καιρικές συνθήκες.

Γράφε χλμ, αυτό είναι το μεγάλο μυστικό.

Βρες παρεά, το επόμενο μυστικό.

Μάθε να κρατάς ρυθμό και να μην παρασύρεσαι, βρες ποιός είναι ο ρυθμός που μπαίνεις στον αυτόματο και βαράς πετάλι για ώρες χωρίς να χαμπαριάζεις και πολύ....

Μάθε να τρως και να πίνεις πάνω στη σέλα (μιλάμε για μια μπουκιά και δυό γουλιές πχ κάθε 1 ώρα, ....δεν ζητάμε να παρασκευάσεις ισοτονικό πάνω στη σέλα.....) ώστε να ελαχιστοποιήσεις τις στάσεις. Γενικά, μάθε στο σώμα σου να σταματάς για 2-3 λεπτά ΜΑΧ. Ίσα να κατουρήσεις, ή ίσα να γεμίσεις το παγούρι σου.

Επίσης, κάνε δοκιμές σε ρούχα, εξοπλισμό, τροφές. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ την ημέρα του brevet. Πας με ότι έχεις ήδη τεστάρει.

Και ένα τελευταίο. Επειδή θα είναι το πρώτο σου, και θα έχεις ένα σωρό άλλα πράγματα να σκέφτεσαι, καλύτερα να σπάσεις τη διαδρομή σε κομμάτια και να την κάνεις όλη από πριν. Πχ σπάστην σε 3 κομμάτια των 70χλμ και κάνε ένα 70αρι ανά βδομάδα. Έτσι ώστε να μην χαθείς και να είσαι σίγουρος για το κομμάτι της "πλοήγησης" (προσωπικά, με βασάνιζε πάντα, δεν το 'χω καθόλου με κατευθύνσεις.....)

morgoth
Απών/απούσα

Πάντως θα συμφωνήσω (δεν έχω κάνει ακόμα μπρεβε να το ξεκαθαρίσω) ότι τριχιλιαρο μου φαίνεται δύσκολο για πρώτο μπρεβε. Αφού είσαι Θεσσαλονίκη γιατί δεν κοιτάς το 200 του ble brevet week στις 23/8 που είναι 1500 και φαίνεται αρκετά πιο βατό;

Next34
Απών/απούσα

Αυτό με τον Ρυθμό όντως πρέπει να το βρω λίγο...όσον αφορά την διαδρομή δεν μπορώ εύκολα να την σπάσω το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να πάω μέχρι ένα σημείο γιατί μετά βγαίνει σε κάτι εθνικές οδούς

Next34
Απών/απούσα

morgoth wrote:

Πάντως θα συμφωνήσω (δεν έχω κάνει ακόμα μπρεβε να το ξεκαθαρίσω) ότι τριχιλιαρο μου φαίνεται δύσκολο για πρώτο μπρεβε. Αφού είσαι Θεσσαλονίκη γιατί δεν κοιτάς το 200 του ble brevet week στις 23/8 που είναι 1500 και φαίνεται αρκετά πιο βατό;

δεν μαρεσει πολύ η διαδρομή είναι η αλήθεια..μέχρι και στα Σκόπια μέσα μπαίνεις

Next34
Απών/απούσα

Επίσης μήπως γνωρίζει κανείς καμιά καλή ομάδα στη Θεσσαλονίκη για να βγαίνω με παρέα;

kskydiver
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους,

θα με ενδιεφερε να λαβω  μερος  σε αυτο το brevet υπαρχει καποιο site για περισσοτερες πληροφοριες οπως εγγραφη, rules κλπ.Ζουσα στη περιοχη αυτην πριν 10-15 χρονια περιπου και ξερω την διαδρομη  αν μενεισ εκει κοντα στην εκκινηση κανε το πρωτο ανηφορικο στδιο που ειναι περιπου μεχρι την διασταυρωση με χορτιατη μερα παρα  μερα και αναμεσα σε αυτες κανε περιπου 75km με μικρες κλησεις  5 ημερες την εβδομαδα  και θα εισαι σε  καλη κατασταση αν το παραθηρο του αγωνα ειναι 13,5 ωρες(ετσι αφησες να  εννοηθει) ανετα  το βγαζεις  εκτος αν στην δευτερη απαιτητικη ανηφορα συναντησεις δυνατο κοντρα  ανεμο εκει οπως καποιος εγραψε χρειαζεται να εισαι και πνευματικα ετοιμος, τα περισσοτερα  τα  εχουν  γραψει οι προηγουμενει κρατα αυτο που εγραψε ο ROCKAROLLA''Μάθε να τρως και να πίνεις πάνω στη σέλα (μιλάμε για μια μπουκιά και δυό γουλιές πχ κάθε 1 ώρα, ....δεν ζητάμε να παρασκευάσεις ισοτονικό πάνω στη σέλα.....) ώστε να ελαχιστοποιήσεις τις στάσεις. Γενικά, μάθε στο σώμα σου να σταματάς για 2-3 λεπτά ΜΑΧ. Ίσα να κατουρήσεις, ή ίσα να γεμίσεις το παγούρι σου.'' αν εχεις και support και σου εχουν ετοιμα παγουρια  ακομα καλυτερα. Να ξερεις οι στασεις δεν βοηθανε και πολυ .

Καλη διαδρομη!

kskydiver
Απών/απούσα

Επειδη δεν ζω Ελλαδα δεν ηξερα που να δω αυτες τις πληροφοριες μαλλον εδω ειναι www.brevets.gr Οι στασεις ελεγχου γινονται γνωστες πριν την εκκινηση...?και χρησιμοποιουν καρτες ελεγχου που σφραγιζουν...?δεν διαθετουν trackers..?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

kskydiver wrote:

Επειδη δεν ζω Ελλαδα δεν ηξερα που να δω αυτες τις πληροφοριες μαλλον εδω ειναι www.brevets.gr Οι στασεις ελεγχου γινονται γνωστες πριν την εκκινηση...?και χρησιμοποιουν καρτες ελεγχου που σφραγιζουν...?δεν διαθετουν trackers..?

δεν ειναι αγωνας ειναι brevet. googlare τι ειναι brevet και ολα αυτα που ρωτας θα απαντηθουν αμεσα.

kskydiver
Απών/απούσα

το κοιταξα εδω οι διοργανωσεις αν το λεω σωστα ειναι   under RUSA και απο  οτι καταλαβαινω τα δικαιωματα ειναι απο ACP.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Οι κανόνες είναι όντως από το Audax CP. Από εκεί έρχεται και το μετάλλιο / αναμνηστικό / εκεί "μετράνε" και οι πόντοι και ολα......

13,5 ώρες έχεις για να τερματίσεις το 200αρι, με την προϋπόθεση ότι έχεις σφραγίσει την κάρτα σου σε όλα τα control points. Τα οποία είναι γνωστά, (αναγράφονται επάνω στην κάρτα), αλλά μπορεί να υπάρχουν και κρυφά. Γιαυτό και υπάρχει roadbook με την προτεινόμενη διαδρομή. Αν το ακολουθήσεις, δεν θα χαθείς, και δεν θα χάσεις τα κρυφά CP.

Η αυτάρκεια είναι το μεγαλύτερο ζητούμενο. Στα CP δεν θα σου γεμίσουν τα παγούρια, αλλά ΣΥΝΗΘΩΣ θα έχουν νερό και κανα κρουασαν / μπισκότο / κάτι για να πάρεις λίγη δύναμη (έχω πετύχει από τίποτα, μέχρι κουβάδες με μερέντα και μπισκότα, κρέμα / ριζόγαλο, χυμούς, κρουασαν, μπανάνες, πίτσα και ότι άλλο φανταστεί το μυαλό σου ή μάλλον το μυαλό των διοργανωτών.....). Σε αντάλλαγμα, από μεριάς σου, περιμένουν ευγένεια και ΥΠΟΜΟΝΗ να σφραγίσεις στη σειρά σου και όχι να ορμάς σαν ταλιμπαν, για να μην χάσεις το δευετερόλεπτο....

Επαναλαμβάνουμε ότι είναι brevet και όχι αγώνας.

Επίσης, αν χρειαστεί να εγκαταλήψεις, οφείλεις να ειδοποιήσεις τηλεφωνικά, ώστε να μην ξημεροβραδιαστούν περιμένοντας σε στο επόμενο control.

Γενικά, καλόν είναι να είσαι πλήρως αυτάρκης / αυτοεξυπηρετούμενος / ανεξάρτητος, και να μην περιμένεις οποιαδήποτε βοήθεια ή υποστήριξη (άλλο αν μπορεί τελικά να βρεις μέχρι και όχημα-σκούπα να σε πάει στην εκκίνηση / εκεί που έχεις παρκάρει....).

Για μένα, μετά τον σταθερό ρυθμό / ελάχιστες στάσεις /φαί + ποτό πάνω στη σέλα, το επόμενο ΒΑΣΙΚΟ είναι η παρέα. Βρες ρόδες παρόμοιας δυναμικότητας και κόλλα μαζί τους. Το καλύτερο είναι να έχεις ήδη μαζί σου παρέα, που γνωρίζεις πως πατάνε και τι ξέρουν και που κολλάνε, και να ξεκινήσετε μαζί. Αλλά και εκεί μπορεί να βρεις καλή παρέα. Εκτός αν είσαι τύπος "μοναχικός καβαλάρης" οπότε εσύ ξέρεις καλύτερα......

Όταν πρωτοξεκινούσαμε τις μεγάλες αποστάσεις, απλά γράφαμε χλμ. Βαρούσαμε πετάλι τουλάχιστον 3 φορές τη βδομάδα, συνολικά κάπου 200 χλμ τη βδομάδα. Σε κάποια φάση, κάναμε το 1ο 100αρι και μετά από καμιά 10αρια μέρες το 2ο 100αρι, οπότε ξέραμε όλη τη διαδρομή και τα ανηφορικά / κλειστά / δύσκολα  κομμάτια κλπ. Επίσης το σώμα είχε "εγκλιματιστεί" στις καιρικές συνθήκες (βροχή + πολύ κρύο, μιλάω για Δεκέμβριο 2007 - Ιανουάριο 2008), και ευτυχώς, γιατί το 1ο μου 200αρι είχε πολύ κρύο και πολύ βροχή (και πολλές εγκαταλήψεις)... Άρα καλά κάνεις και προετοιμάζεσαι τώρα. Βγαίνε συχνά. Κράτα ρυθμό, γύμνασε πόδια / πνευμόνια / καρδιά / ΚΩΛΟ, και όλα θα πάνε καλά.

kskydiver
Απών/απούσα

Στους κανονες αναγραφεται αυτο''Υποστήριξη ή βοήθεια δεχόμενη στο δρόμο ή σε πόλεις, από μη εξουσιοδοτημένα άτομα: 5 ώρες''(προφανως ποινη) αλλα δεν στεκομαι  σε  αυτο  σε  τι ειδος βοηθεια  αναφερεται η παραγραφος του κονονισμου.Εχω εμπειρια  απο 200ml  αλλα σε διοργανωση-αγωνα  by USAC  αλλοι κανονισμοι.Με τροχους επιτρεπεται η αλλαγη σε περιπτωση που καταστραφη η εγκαταλειπεις?(ο εφιαλτης μου να αλλαξω λαστιχο δενυπαρχει περιπτωση εγκαταλειπω!!!)

 

Ρωταω γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα βρισκομαι Ελλαδα για να παρω μερος Σπαρτακιαδα και θα ηθελα να βρεθω Θεσσαλονικη και  να συμετασχω το βρισκω καλη ευκαιρεια 200 km 2-3 αναβασεις με 1000 μετρα υψομετρο δεν το θεωρω υπερβολικο κυριως αν οι συνθηκες-καιρικες-ειναι ηπιες,  δηλαδη αν δεν εχει μετεορολογικο ανεμο,  οταν οι ποδηλατες θα φτασουν στο Κολογερικο(ετσι μονιζω το λενε το βουνο) θα εχουν ανοδικο ανεμο. 

P.S.Απο ποια περιοχη εισαι εσυ?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

kskydiver wrote:
Με τροχους επιτρεπεται η αλλαγη σε περιπτωση που καταστραφη η εγκαταλειπεις?(ο εφιαλτης μου να αλλαξω λαστιχο δενυπαρχει περιπτωση εγκαταλειπω!!!)

 

Πως το εχω καταλαβει εγω. Τροχους μπορεις να αλλαξεις. Αλλα οι τροχοι που μπορεις να βαλεις πρεπει ή να τους εχεις πανω σου ή να στους δωσει ποδηλατης που συμμετεχει και αυτος. Δεν μπορεις να παρεις τροχους απο αμαξι συνοδειας (δεν επιτρεπεται αμαξι συνοδειας). Ετσι το εχω καταλαβει εγω αλλα παρε και καποια αλλη γνωμη. Εχω ομως ακουσει για κατεστραμενους τροχους και για να συνεχισουν αγορασαν απο καταστημα σε κοντινη πολη.

kskydiver
Απών/απούσα

σε  ευχαριστω για την απαντηση και  εδω τους τροχους τους παραδιδεις στην διοργανωση αλλα και  εδω υπαρχει μια  ασαφεια κατα ποσο τους αλλαζεις στους σταθμους η θα πρεπει να περιμαινεις το οχημα  που υποστηριζει τους  τροχους  δεν μου εχει  συμβει και στις   συζητησεις ακουγονται πολλες πληροφοριες αλλα  κανενας  απο  αυτους που μιλαω δεν  βαζει το χερι του στη φωτια που λεμε εμεις