Clermont Stylous 700c Shimano 18

4 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Μιχάλης Γ.
Απών/απούσα

Χαίρετε! 

Μετά από 8 χρόνια απεφάσισα να αλλάξω ποδήλατο (mountain αγνώστου σε εμένα μάρκας, gt κάτι λέει στον σκελετό, με 26άρες ρόδες).

Πήγα σε ποδηλατάδικο και μου πρότειναν το ποδήλατο το οποίο αναφέρω στον τίτλο του θέματος (.https://www.clermont.gr/el/bicycles/view/3219)

Να πω πως είμαι 1.74 και 85 κιλά. To συγκεκριμένο μοντέλο ζυγίζει 16κιλά και κάτι. 

Για εμένα το ποδήλατο είναι μεταφορικό μέσο, για τις εξής περιπτώσεις:

Ι) μετάβαση από το Παγκράτι, όπου μένω, στο Μενίδι, και πίσω.   

ΙΙ) ομοίως στην Δουκίσσης Πλακεντίας 

ΙΙΙ) ομοίως σε διάφορα σημεία του κέντρου

IV) βόλτες, με την μεγαλύτερη να είναι Παγκράτι - Θρακομακεδόνες και πίσω. 

 

Σκεπτόμουν να δώσω περισσότερα χρήματα, γύρω στα 500 ευρώ, αλλά ο άνθρωπος του μαγαζιού μου είπε πως για την χρήση που σας περιγράφω δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Μου εξήγησε εννοείται πως δεν πρόκειται περί ποδηλάτου επιδόσεων, αυτονόητο βεβαίως, μιας και μιλάμε για πάμφθηνο ποδήλατο (190 ευρώ). Τέλος, με απέτρεψε έστω και από την σκέψη περί αγοράς κούρσας, λόγω των κακών δρόμων της διαδρομής προς Μενίδι (από το πάρκο Τρίτση και μετά ο δρόμος είναι γεμάτος μπαλωματα, λακούβες κτλ). 

Έχω λοιπόν δύο ερωτήσεις προς εσάς, τους μακράν εμπειροτέρους: 

Ι) Θεωρείτε πως αυτό το ποδήλατο, παρά την πολύ χαμηλή τιμή του, θα με καλύψει; 

ΙΙ) Η κούρσα είναι πράγματι ακατάλληλη για την χρήση που σας περιέγραψα;  

 

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Γειά σου Μιχάλη,

Όλα αυτά που λες ότι θες να κάνεις είναι ΟΚ εκτός από αυτό που γράφεις στην αρχή:"Μετά από 8 χρόνια απεφάσισα να αλλάξω ποδήλατο. mountain αγνώστου σε εμένα μάρκας, gt κάτι λέει στον σκελετό, με 26άρες ρόδες.
...

Τα gt είναι μια χαρά γνωστότατη μάρκα και ένα μάουντεν 8 ετών δεν είναι πια και τόσο παλιό για μια τέτοια χρήση.
Αν δε είναι και gt όπως λές (και δεν είναι κάτι που περιέχει απλώς στον τίτλο του το gt) τότε είναι και μακράν καλύτερο από αυτό που πας να πάρεις με 190€.
...
Θα τα βρεις όλα. Και το τι μπορείς να κάνεις με το υπάρχον ποδήλατό σου, και τι είδους καινούργιο χρειάζεσαι - αν χρειάζεσαι - και αν οι κούρσες κάνουν ή δεν κάνουν για πάνω από το Πάρκο Τρίτση κλπκλπ.
Για πες μας τι ποδήλατο έχες τώρα και που ακριβώς εντοπίζεις το πόβλημά του, και βλέπουμε.
Σιγά σιγά.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κάνε ένα κόπο και γράψε μας για το 1 που ακολουθεί (τα άλλα είναι γενικά_και_αόριστα_σχόλια):

1. ΠΟΙΟ ακριβώς ποδήλατο έχεις τώρα, σε τι κατάσταση είναι, πόσο "σε βόλευε" / το ένιωθες καλά / τι σε εμπόδιζε να το εντάξεις στην καθημερινότητά σου πιο έντονα....???

2. Τα clermont είναι ακριβώς αυτό, πολύ εισαγωγικά ποδήλατα, πολύ οικονομικά. Αν το budget σου αντέχει, και αν η χρήση που θα κάνεις θα είναι συχνή, κάνε ένα καλό και πάρε κάτι καλύτερο. Προφανώς και μπορείς να πάς και σε αυτό που σου πρότινε ο ποδηλατάς, αλλά ίσως καλύτερο θα ήταν να μείνεις στο ΜΤΒ και να το μετατρέψεις / αναβαθμίσεις ....

3. Κούρσες και ΜΤΒ είναι "ειδικά" ποδήλατα. Το ένα θέλει μεγάλες καλοστρωμένες ασφάλτους και μπόλικα χλμ, εκτός έντονης κίνησης, ώστε να ξεδιπλώσει τις χάρες του. Το άλλο θέλει χωματόδρομους / γκρεμίλες / εμπόδια / λασπουριές, αλλιώς δεν έχει νόημα να κουβαλάς κάτι σούστες ΝΝΑΑ και κάτι λαστιχάρες ΝΝΑΑ με το συμπάθιο.... κρίμα και άδικο....

4. Άρα, συνηθίζουμε να προτίνουμε κάτι ενδιάμεσο, για την χρήση που περιγράφεις. Το οδόστρωμα μπορεί να είναι κακό - κάκιστο, αλλά παραμένει άσφαλτος. ΝΑΙ, με λακουβάρες, με σαμαράκια, με φρεάτια, με σκατουλάκια, με σπασίματα, αλλά ΑΣΦΑΛΤΟΣ. Συνεπώς, δεν δικαιολογείται να πας σε ΜΤΒ. Τα χλμ είναι πολλά, αλλά είναι μέσα σε κίνηση, και σε άσφαλτο με πολλές ατέλειες. Συνεπώς δεν δικαιολογείται να πας σε κούρσα.

Για να μην παρεξηγηθώ, ΞΑΝΑ-ΜΑΤΑ-ΕΠΑΝΑ-γράφω ότι γράφω συνήθως. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι με οποιοδήποτε ποδήλατο πας ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. Απλά, αφού κοιτάς για κάτι νέο, ή αφού υπάρχει δυνατότητα για μετατροπές / αναβαθμίσεις, κρίμα είναι να πας σε λάθος κατεύθυνση. Με άλλα λόγια, αν είχες ήδη μάχιμη κούρσα, δεν θα σου έλεγα "άλλαχτην", αλλά αντιθέτως θα σου ευχόμουν "καλές πεταλιές και πάντα όρθιος".... ΟΚ?

5. Η ενδιάμεση κατηγορία / η χρυση μετριότητα / η λύση "τα κάνω όλα από λίγο", λέγεται τρεκκιν, σε κάποια από τις πολλές παραλλαγές του. Για καθαρόαιμη ασφάλτινη χρήση, και ειδικά όταν ο αναβάτης έχει χλμ στα πόδια του (εμπειρία) και δεν ξεκινάει τώρα, καλόν θα ήταν να λείπουν αναρτήσεις. Τσάμπα βάρος, χωρίς ουσιαστική θετική επίδραση πουθενά. Αν δεν θα ποδηλατείς με βροχή, το ίδιο ισχύει και για τα δισκόφρενα => τσάμπα ο "κόπος"..... (το κόστος και το βάρος κλπ κλπ κλπ).

6. αν θα κουβαλάς φορτίο, βεβαιώσου ότι ο σκελετός παίρνει σχάρες πίσω (πολλοί κουρσοσκελετοί δεν παίρνουν). Αν θα πηγαίνεις με βροχή / μετά τη βροχή, βεβαιώσου για λασπωτήρες ή ότι έχει υποδοχές για λασπωτήρες (όχι φτηνιάριαρικούς απλούς πλαστικούς που πιάνουν σε ένα σημείο.... αν θα ποδηλατείς με βροχή θέλεις ΚΑΛΟΥΣ λασπωτήρες που πιάνουν σε 3 σημεία με αντηρίδες) και προφυλακτήρα στο δισκοβραχίωνα (έχω καταστρέψει παντελόνια.....οουυυοουυυυυ!!!!).

7. πάμε στο clermont: ο σκελετός του είναι από το πιο φτηνιάρικο κράμμα που έχουν φτιαχτεί ποτέ ποδηλατικοί σκελετοί. Το σύστημα λαιμού / πιρουνιού / τιμονιού (threaded) είναι αρχαίο, απαρχαιωμένο, δύσχρηστο και βαρύ. Οι λεβιέδες ταχυτήτων revo-shift είναι ότι πιο απλό κυκλοφορεί, δεν βολεύουν και πολύ, χάνουν ρύθμιση, είναι μπελάς σε σχέση με το trigger σύστημα (που κυκλοφορεί εδώ και 24 χρόνια περίπου....!!!!). Το σύστημα ταχυτήτων 3χ6 είναι ότι πιο οικονομικό / εισαγωγικό υπάρχει στην αγορά. Ανάρτηση + φρένα + τροχοί είναι κατηγορίας ΝΟ-ΝΑΜΕ, πάλι ότι πιο εισαγωγικό / οικονομικό υπάρχει. Ακόμα και τα κέντρα των τροχών δεν έχουν quick release, θα πρέπει να κουβαλάς γερμανικό κλειδί ή πολυεργαλείο με "καρυδάκι" για τα παξιμάδια των τροχών.

Εξού η τελική τιμή, που ανταποκρίνεται ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ στο τι έχει επάνω το ποδήλατο. Το οποίο (όλο αυτό που περιγράφω από πάνω|) δεν θα συνιστούσε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ σοβαρό πρόβλημα, αν δεν είχες ήδη καλύτερο ποδήλατο...... ή αν η χρήση που έκανες δεν είναι αυτή που γράφεις.

Από την άλλη: είναι στην κατηγορία τρεκκιν, έχει υποδοχές για λασπωτήρες/ σχάρα, ο δισκοβραχίωνας έχει προφυλακτήρα, τα ελαστικά είναι καλούτσικα (θα μπορούσε να έχει ΝΟ ΝΑΜΕ ελαστικά.... αυτά τουλάχιστον είναι KENDA..... και χωρίς τακουνάρες).  Για τα χρήματά του, είναι αυτό που είναι. Αν δεν είχες ήδη άλλο επώνυμο ποδήλατο, αν το budget σου ήταν μέχρι 200ευρώ, αν ο ποδηλατάς σου θα σου παρέχει υποστήριξη μετά την πώληση, δεν θα ήταν και η χειρότερη κίνηση να το έπαιρνες....

Ξαναδιάβασε το 1, και δώσε ινφο στο λαό.....

 

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

@RockaRolla  κανω ποδήλατο πια τόσα χρόνια, έχω μάθει αρκετά πράγματα για το ποδήλατο και την ποδηλασία στην πράξη και στο forum, αλλά ποτέ δεν βαρέθηκα, και χαίρομαι να διαβάζω τις όταν γράφεις. Απλά ήθελα να το πωsmilethumbs up

contact