Υποχρεωτικό κράνος, αντανακλαστικό, απαγόρευση κυκλοφορίας.

30 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Theodore
Απών/απούσα

Ετοιμάζονται:

https://www.efsyn.gr/node/262160

Μήπως ήρθε η ώρα η συλλογικότητα να δραστηριοποιηθεί και νομικά; Οι άνθρωποι είναι ανίκανοι να φτιάξουν έναν ποδηλατόδρομο της προκοπής και το μόνο που ξέρουν είναι να φτιάχνουν νόμους που αποθαρρύνουν τη χρήση ποδηλάτου. Ανίκανα, αυταρχικά καθίκια δηλαδή.

Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνεται και η απαγόρευση κίνησης σε δρόμους με όριο > 50 χλμ. Το οποίο σημαίνει ότι π.χ. στην αρχή της Συγγρού μέχρι το Πάντειο που ξεκινάει ο παράδρομος δεν θα μπορούμε να κινηθούμε, ενώ δεν υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές εκεί. Ουσιαστικά απαγορεύουν τη χρήση του ποδηλάτου μέσα στην πόλη, αντί να μειώσουν τα όρια ταχύτητας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (2 ψήφοι)
morgoth
Απών/απούσα

Αυτο για τους δρομους με >50 οπως το διαβαζω καταλαβαινω οτι εννοει τα ΕΠΗΟ, δηλαδη ηλεκτρικα πατινια, Segway κτλ, το οποιο το βρισκω σωστο.

Τα περι υποχρεωτικου κρανους και ανακλαστικων (τα φωτα πρεπει να ειναι υποχρεωτικα, συμφωνω με αυτο) απλα γελοια και ασχολιαστα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Theodore wrote:
Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνεται και η απαγόρευση κίνησης σε δρόμους με όριο > 50 χλμ. Το οποίο σημαίνει ότι π.χ. στην αρχή της Συγγρού μέχρι το Πάντειο που ξεκινάει ο παράδρομος δεν θα μπορούμε να κινηθούμε, ενώ δεν υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές εκεί. Ουσιαστικά απαγορεύουν τη χρήση του ποδηλάτου μέσα στην πόλη, αντί να μειώσουν τα όρια ταχύτητας.

μια χαρα υπαρχουν ενναλακτικες αλλα το θεμα δεν ειναι εκει. Ουτε οτι η απαγορευση των ποδηλατων σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας ισχυει ηδη (απλα την επεκτυνουν και στα ηλεκτρικα πατηνια κτλ κτλ). Ουτε το οτι δεν ξερεις οτι σημερα ισχυει οτι δεν μπορουμε με τα ποδηλατα να κυκλοφορουμε σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας. Το θεμα ειναι οτι δεν μπορουμε να καταλαβουμε οτι ειναι επικινδυνο να κυκλοφορουμε σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας. Δλδ ρισκαρουμε να μας περασουν απο πανω και μετα θα λεμε "μα ειναι νομιμο να κυκλοφορω εδω". 

Η τελευταια προταση σου απλα με ξεπερνα. Δλδ επειδη απαγορευουν (δεν απαγορευουν βεβαια απαγορευεται ηδη) την κινηση σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας (πεντε ειναι ολοι και ολοι αυτοι στην Αθηνα) ουσιαστικα απαγορευουν την χρηση ποδηλατου μεσα στην πολη?? Για την μειωση των οριων ταχυτητας στους δρομους ταχειας κυκλοφοριας το αφηνω ασχολιαστο. 

morgoth
Απών/απούσα

Δεν μιλαει για ταχειας κυκλοφοριας το αρθρο Κωστα, μιλαει για δρομους με οριο >50χλμ, δηλαδη πρακτικα ολες τις Λεωφορους της Αθηνας (συμπεριλαμβανομενης της Παραλιακης πχ), το οποιο θα ηταν τραγικο, αλλα οπως ειπα και πιο πανω αυτο μαλλον δεν ισχυει για τα ποδηλατα και ειναι περιεργα γραμμενο το αρθρο.

Theodore
Απών/απούσα

Οι επαρχιακοί δρόμοι έχουν όριο 80χλμ. εφόσον δεν υπάρχει άλλη σηματοδότηση. Αν ισχύσει αυτή η απαγόρευση, τέρμα οι εκδρομές, οι προπονήσεις, τα brevet. Αν ζεις σε επαρχιακή πόλη ή σε χωριό, δεν θα μπορείς να πας στο διπλανό χωριό. Στην Αθήνα υπάρχουν αρκετά σημεία με όριο > 50, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν διαβάσεις, φανάρια, στάσεις ΜΜΕ. Αναφέρω το κομμάτι της Συγγρού από Fix μέχρι Πάντειο που το ξέρω (όριο 60), σίγουρα υπάρχουν και άλλα. Είναι προφανής προσπάθεια περιορισμού της χρήσης του ποδηλάτου ως μέσο μεταφοράς.

Δεν είπα να μειώσουν τα όρια στην Αττική Οδό ή στην Αθηνών-Λαμίας. Μιλάω για δρόμους μέσα στον αστικό ιστό που ενώ ΔΕΝ είναι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι (στάσεις, διαβάσεις, φανάρια), έχουν όριο > 50χλμ. Ή πρέπει να μειωθούν τα όρια, ή να φτιαχτούν ποδηλατόδρομοι (ή έστω παράδρομοι) παράλληλα με αυτούς. Αλλά αντί να γίνει η παραμικρή προσπάθεια για δημιουργία υποδομών για το ποδήλατο και διευκόλυνσης της χρήσης του ποδηλάτου, το μόνο που κάνουν είναι κανονισμοί και απαγορεύσεις. Όταν το μόνο εργαλείο που έχεις είναι ένα σφυρί, τα πάντα μοιάζουν με καρφιά. Και το μόνο εργαλείο των ελληνικών κυβερνήσεων είναι ο αυταρχισμός.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Εδώ και χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε τον κόσμο και τις "αρχές" ότι δεν είμαστε παιδάκια που απλά βολτάρουν και κάνουν το κέφι τους πάνω σε ποδηλατάκια.... αλλά ότι είμαστε ενεργοί χρήστες ποδηλάτου και άλλων εναλλακτικών μέσων μεταφοράς, ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΑ .....

Αν μου κόψεις τις βασικές οδικές αρτηρίες, όντως μου κόβεις την χρήση του ποδηλάτου μέσα στην πόλη. Αν απαγορεύσεις Συγγρού - Κηφισίας - Πειραιώς - Παραλιακή (*)... πάει ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΕΣΒΗΣΕ, ΛΗΧΤΕ ΤΟ και πάμε όλοι να αγοράσουμε βενζινοκουράδες-τζιπάρες 3.500 κ.εκ να κυκλοφορούμε.

Οι παράδρομοι είναι συνήθως μ@λ@κί@, και για μένα σε κάποιες περιπτώσεις είναι πιο επικίνδυνοι.

Καλά, αν πάμε και στο επαρχιακό δίκτυο.... αντίο σε κάθε μορφή τουριστικής και αγωνιστικής ποδηλασίας. Δηλαδή, μετά αν θέλεις να κάνεις ποδήλατο θα ψάχνεις για ποδηλατοδρόμοιο ή για γκρεμίλες / χωματα / κατσάβραχα για ΜΤΒ_και_μόνο_ποδηλασία????

ΥΠΕΡΟΧΑ..... αυτό μας έλειπε.

...

...

...

(*) καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν και ένα σωρό άλλοι δρόμοι αντίστοιχοι, πχ Λ. Κύμης, Λ. Λαυρίου, εκεί στη λίμνη του Μαραθώνα κοντά, πέρα στην Ν. Μάκρη, και ένα σωρό άλλες τέτοιες λεωφόροι που δεν θυμάμαι ονομαστικά και που είναι μέχρι σήμερα προσβάσιμες από ποδηλάτες που είτε αθλούνται, είτε πάνε στη δουλειά τους, είτε ψυχαγωγούνται....

EDIT, νομίζω ότι το άρθρο αναφέρεται μόνο στα νέα μέσα "μικροκινητικότητας" και όχι στο ποδήλατο. Άρα, μάλλον άκυρο ότι έγραψα πιο πάνω.

Για κράνος / ανακλαστικά / φωτάκια, δεν θα γράψω κάτι ... άντε να γράψω ένα: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ......

morgoth
Απών/απούσα

Ναι μωρε δεν αναφερεται στα ποδηλατα αυτο με τις λεωφορους, θα ηταν εντελως παραλογο και πρωτοφανες.

Το υποχρεωτικο κρανος ειναι τεραστιο λαθος και εχει αναλυθει πολλες φορες με τεκμηριωση και ερευνες. Και το λεω ως καποιος που φοραει κρανος παντα. Για φωτακια συμφωνω οτι εννοειται πως πρεπει να ειναι υποχρεωτικα.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

morgoth wrote:

Το υποχρεωτικο κρανος ειναι τεραστιο λαθος και εχει αναλυθει πολλες φορες με τεκμηριωση και ερευνες.

Τι προβλήματα δημιουργεί η χρήση του;

morgoth
Απών/απούσα

Η χρηση του δεν δημιουργει ιδιαιτερα προβληματα, γι'αυτο και εγω την συνιστω. Η υποχρεωση χρησης απο την αλλη ειναι αλλη κουβεντα. Γενικα οι ερευνες εχουν δειξει οτι οπου μπηκε υποχρεωση χρησης επεσαν τα ποσοστα χρησης του ποδηλατου και αυτο ειχε ως αποτελεσμα να γινει το ποδηλατο πιο ανασφαλες γενικα (αφου το καλυτερο μετρο ωστε να ειναι το ποδηλατο ασφαλες εινια να κυκλοφορουν περισσοτερα ποδηλατα). Αυτο συμβαινει κυριως γιατι οκ, εγω και εσυ που αυτοπροσδιοριζομαστε ως ποδηλατες και το εχουμε σαν χομπι δεν μας κοστιζει κατι να παρουμε και να χρησιμοποιησουμε ενα κρανος. Ο αλλος ομως που μπορει να επαιρνε ενα ποδηλατο των 150 ευρω για να πηγαινει για ψωνια και απλα να το καβαλαει οποτε του ερθει, οσα πιο πολλα εμποδια του βαλεις τοσο πιο απιθανο ειναι να το κανει τελικα. Αυτα εχουν φανει σαφεστατα σε ερευνες σε πολλες χωρες γι'αυτο και το κρανος στην πλειοψηφεια των χωρων δεν ειναι υποχρεωτικο, η αντε να ειναι απο μια ηλικια και κατω.

Καλο αρθρο πανω στο θεμα https://www.bikelaw.com/2019/11/mandatory-bicycle-he...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Έτσι, κουβέντα να γίνεται:

1. ένα κράνος για ενήλικα ποδηλάτη πρέπει να ξεκινάει από 20 ευρώ - αν δεν κάνω λάθος. Καινούργιο, του κουτιού, με εγγύηση.

2. τα φωτάκια ξεκινούν από 5 ευρώ, σε σετάκι, με μπαταρίες.

3. το ανακλαστικό γιλέκο, έχει πάρει την ανηφόρα, από 1 ευρώ, το πήγανε στα 2 ολόκληρα ευρώ. [αλήτες.....]

4. Η εγχείρηση αποκατάστασης εγκεφάλου μετά από πρόσκρουση με:

- τυπικό ελληνικό οδόστρωμα [δώρο το σαμαράκι από εκσκαφή για να περάσει τηλέφωνα ο Ελ. Βενιζέλος το 1914]

- νταλίκα του Μητσάρα με τα μωβ φωτάκια και γραφικά "Μαιρούλα σε αγαπώ"

- ΙΧ της κυρα Φρόσως που μιλάει συνεχώς στο αμόρε, με το κινητό πλέον σε φάση "σκουλαρίκι"

- κολώνα της ΔΕΗ με 5 εκατοστά επιπλέον πάχος από τα κολλημένα κηδειόχαρτα με συρραπτικό

- αγροτικό του μπαρμπα Θανάση φορτωμένο με σανό για τα ζζαα, και δώρο το δικράνι για το ξεφόρτωμα

.... μου διαφεύγει πόσο πάει πλέον... σίγουρα πάνω από 20+5+2 ευρώ......

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

να δωσω μια συνολικη απαντηση και στον MORGOTH και στον THEODORE.

Το αθρο λεει οτι ναναι. Εχοντας κοιταξει και αλλου αυτο που λεει αυτο που θα βγαλουν για διαβουλευση ειναι για δρομους ταχειας κυκλοφοριας οχι για οποιοδηποτε δρομο εχει οριο πανω απο 50. Αναφερεται σε πατινια κτλ κτλ. Τα ποδηλατα ετσι και αλλιως απαγορευονται σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας και δεν αφορουν αυτο το νομοσχεδιο. Το μονο που αφορα τα ποδηλατα ειναι η χρηση κρανους και φωτων κτλ κτλ. που δεν ειναι λαθος οτι και να λεμε. Εαν δεν μπορουμε να καταλαβουμε οτι πρεπει να εχουμε φωτα οταν κυκλοφορουμε και βραδυ θεωρω καλο το να μας βαλουν να εχουμε φωτα με το ζορι. Αρκει να εφαρμοστει γιατι πχ ο νομος για κρανος στις μοτοσυκλετες υπαρχει αλλα σημερα που κοιταζαμε οσο γυρνουσαμε στον δρομο μας εκανε εντυπωση το ολα τα megascooter που ειδαμε (33 μετρησαμε) κανενας, επαναλαμβανω ΚΑΝΕΝΑΣ, δεν φορουσε κρανος.

Δεν ξερω βεβαια εαν κανω λαθος αλλα ετσι και αλλιως λενε οτι αυτο θα βγει σε διαβουλευση. Αυτο δεν σημαινει οτι μπορουμε να εκφρασουμε τις αντιρησεις μας??

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Είναι άλλο πράγμα η διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας στο δρόμο (η οποία στην χώρα μας έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά της) και άλλο πράγμα η αλλεργία απέναντι στην όποια απαγόρευση ή  υποχρέωση.
...
Συνεχίζουμε την διεκδίκηση της νομιμοποίησης της θέσης μας στους δρόμους, της μείωσης των ορίων ταχύτητας στην πόλη, της αναζήτησης χώρου πιο προστατευμένου για το ποδήλατο κλπ. Αλλά δεν έχουμε καμία αλλεργία απέναντι στις υποχρεώσεις. Αν το πρόβλημα είναι το πρόστιμο θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε να μην υπάρχει πρόστιμο για το κράνος, τα γιλέκα και τα φώτα. Θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε να υπάρξουν σποτ τηλεοπτικά και ιντερνετικά. Προτροπές. Καμπάνια. Επικοινωνιακές πολιτικές. Όχι πρόστιμο αναγκαστικά.
...
;Oσον αφορά τις στατιστικές δεν είμαι ειδικός για να τις ερμηνεύσω ή να τις ανάγω στα δικά μας, οπότε δεν μπορώ να πω τίποτα.
...
Απλώς εμπειρικά και διαισθητικά και μόνο, έχω να πω ότι η Ελλάδα αισθάνομαι ότι δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη χώρα από αυτές στις οποίες είτε είναι είτε δεν είναι υποχρεωτικό το κράνος.
Η Ελλάδα είναι μια άλλη ήπειρος. Μια άλλη οδηγική κολτούρα. Μιά άλλη κατάσταση οδική όπου δεν έχουν αναφορές οι στατιστικές που έχουν γίνει στην Σκανδιναβία,στις ΗΠΑ ή στην Γαλλία και την Ιταλία. Εμείς εδώ είμαστε μια άλλη διάσταση.
...
Ναι, μπορεί το υποχρεωτικό κράνος να μειώνει τους ποδηλάτες από τους δρόμους της Γερμανίας ή της Δανίας διότι διασπείρει την έννοια του φόβου.
Είναι αλήθεια. Το καταλαβαίνω απόλυτα.
Αλλά από την Ελλάδα, την έννοια του φόβου μας την διασπείρει η ίδια η ζοφερή πραγματικότητα των γκάου που μας περιτριγυρίζουν στον δρόμο. Αν η προτροπή χρήσης προστατευτικών μειώσει έστω και έναν ποδηλάτη από το δρόμο στην Ελλάδα,  να πάω να τα σκάσω τα Κέντα μου από το Νταχόν μόνος μόνος μου. Να πάω να ξεγρασάρω την αλυσίδα και να της ρίξω WD40! Να πάω να του ξερυθμίσω το ντεραγιέ να καβαλάνε και να σκούζουν τα πάντα. Να πάω να του γρασάρω τα τακάκια στα φρένα.
...
Είμαι υπερ του να διαδοθεί η κουλτούρα της αυτοπροστασίας μας, της εμφανούς, συγκροτημένης, αναβοσβήνουσας, κρανοφόρου, γιλεκοφόρου παρουσίας μας στους δρόμους, είτε ως προπονούμενοι, είτε ως commuters είτε ως βολτάροντες.
Όπως ακριβώς πίστευα το 1980 ότι θα έπρεπε να κάνουν οι τότε ξεκράνωτοι μοτοσυκλετιστές. Κι εκείνοι τότε είχαν την κουλτούρα του Στάθη Ψάλτη.
Γενικά ο Στάθης Ψάλτης μιλάει πολύ στον Έλληνα. Τον εκφράζει.
Αλλά από τότε έχουν αλλάξει πολλά.
Απλά τώρα κάνουμε την ίδια συζήτηση για ποδήλατα. Τότε την κάναμε για μοτοσυκλέτες και ζώνες στα αυτοκίνητα.
...
Ας μην είναι με πρόσιμα κλπ. Ας μην είναι τιμωρητική η επιδίωξη. Ούτε εισπρακτική.  Ας είναι με προτροπές. Και όχι από την αστυνομία. Δεν ξέρω αν φέρνον αποτέλεμα τελικά οι προτροπές της τροχαίας. Ας γίνουν από άλλες δομές. Από το Υπουργείο Μεταφορών, από το υπουργείο Πολιτισμού, από το Υπουργείο Χωροταξίας, από το υπυργείο Παιδείας, από το ΚΠΙΣΝ, από τη Στέγη από το Μέγαρο Μουσικής από τη Lifo και το Athens Voice!
...
 

morgoth
Απών/απούσα

Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα σου ρόκα, είπα πουθενά ότι εγώ δεν φοράω η ότι δεν προτρέπω τους άλλους να φοράνε; Η έρευνα έχει δείξει όμως ότι όπου εφαρμόζονται τέτοιοι νόμοι πέφτει η χρήση του ποδηλάτου, είναι η πραγματικότητα, όσο ωραία και ολοσωστα επιχειρήματα και να γράψεις. 

Παιδιά το αν πρεπει να φοράμε κράνος η όχι είναι θέμα συζήτησης (εγώ λέω ναι, πχ) αλλά το αν θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό όχι, η διεθνής εμπειρία έχει αποφανθεί, τι να κάνουμε τώρα. Ας μας βάλουν και πινακίδες και ασφαλίσεις που λυσσανε οι αυτοκινητιστες, 'για το καλό μας' πάντα, που είναι το αρνητικό δηλαδή.

Έτσι είναι Κώστα το άρθρο, για πατίνια κτλ λέει όταν μιλάμε για δρόμους >50, ευτυχώς σε τέτοιο επίπεδο παραλογισμού δεν φτάσαμε ακόμα.

Theodore
Απών/απούσα

kktsol wrote:
να δωσω μια συνολικη απαντηση και στον MORGOTH και στον THEODORE.
Το αθρο λεει οτι ναναι. Εχοντας κοιταξει και αλλου αυτο που λεει αυτο που θα βγαλουν για διαβουλευση ειναι για δρομους ταχειας κυκλοφοριας οχι για οποιοδηποτε δρομο εχει οριο πανω απο 50. Αναφερεται σε πατινια κτλ κτλ. Τα ποδηλατα ετσι και αλλιως απαγορευονται σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας και δεν αφορουν αυτο το νομοσχεδιο. Το μονο που αφορα τα ποδηλατα ειναι η χρηση κρανους και φωτων κτλ κτλ. που δεν ειναι λαθος οτι και να λεμε. Εαν δεν μπορουμε να καταλαβουμε οτι πρεπει να εχουμε φωτα οταν κυκλοφορουμε και βραδυ θεωρω καλο το να μας βαλουν να εχουμε φωτα με το ζορι. Αρκει να εφαρμοστει γιατι πχ ο νομος για κρανος στις μοτοσυκλετες υπαρχει αλλα σημερα που κοιταζαμε οσο γυρνουσαμε στον δρομο μας εκανε εντυπωση το ολα τα megascooter που ειδαμε (33 μετρησαμε) κανενας, επαναλαμβανω ΚΑΝΕΝΑΣ, δεν φορουσε κρανος.
Δεν ξερω βεβαια εαν κανω λαθος αλλα ετσι και αλλιως λενε οτι αυτο θα βγει σε διαβουλευση. Αυτο δεν σημαινει οτι μπορουμε να εκφρασουμε τις αντιρησεις μας??

Ελπίζω όσοι καταλάβανε ότι το θέμα του ορίου αφορά μόνο πατίνια κλπ. να έχουν δίκιο. Σίγουρα θα έχουμε καλύτερη εικόνα όταν δημοσιευτεί προς διαβούλευση. Λογικά θα εμφανιστεί εδώ: http://www.opengov.gr/home/

Σχετικά με τα υπόλοιπα: δε νομίζω ότι κανένας έχει αντίρρηση για τα φώτα, άλλωστε είναι ήδη υποχρεωτικά από τον Κ.Ο.Κ. και στα ποδήλατα. Κράνος και αντανακλαστικά, είναι μια άλλη ιστορία. Όπως είπε και ο morgoth, υπάρχει μια μεγάλη συζήτηση για το θέμα. Η υποχρεωτική επιβολή του σε μια χώρα όπου δεν τηρείται τίποτα από πλευράς των άλλων οδηγών, είναι απλώς μια δικαιολογία.

Οι μισοί οδηγοί αυτοκινήτων στην Αθήνα οδηγάνε κοιτώντας το κινητό τους, αλλά άμα περάσει με κόκκινο και σου κάνει τα εντόσθια σούπα, θα φταις εσύ που δεν φοράς κράνος. Ουσιαστικά λοιπόν πρόκειται για μετάθεση ευθυνών. Το ποδήλατο δεν είναι επικίνδυνο, το αυτοκίνητο (και κυρίως όπως χρησιμοποιείται στην Ελλάδα) είναι ο κίνδυνος. Αντί λοιπόν να γίνει κάτι γι αυτό, με δημιουργία υποδομών, με εκπαίδευση των οδηγών, με βελτίωση έστω της υπάρχουσας κατάστασης, ρίχνουν την ευθύνη στον ποδηλάτη. Σε μια απλή πτώση με 20χλμ σε έναν ποδηλατόδρομο χωρίς αυτοκίνητα, ο κίνδυνος να χτυπήσεις το κεφάλι σου είναι σχεδόν μηδενικός.

Καμία προστασία δεν προσφέρει το ποδηλατικό κράνος και όσοι οδηγάνε μηχανή το ξέρουν. Αν υπήρχε ποδηλατικό κράνος που να προσφέρει την προστασία ενός μοτοσυκλετιστικού, θα το φορούσα όπως φοράω πάντα στη μηχανή. Αλλά τα ποδηλατικά κράνη μπορούν να σε προστατέψουν μόνο από τα χτυπήματα που δεν χρειάζεσαι προστασία. Όσο για τον αντανακλαστικό εξοπλισμό, αν ο άλλος δεν μπορεί να δει τα φώτα σου γιατί κοιτάει το κινητό ή είναι τύφλα, δεν θα δει και το αντανακλαστικό. Αν είναι λογική η υποχρεωτική χρήση κράνους και αντανακλαστικών στον ποδηλάτη, τότε είναι λογική και η υποχρεωτική χρήση κράνους στον πεζό (κύρια αιτία θανάτου σε τροχαία: κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις) αλλά και στους οδηγούς και επιβάτες των αυτοκινήτων (κύρια αιτία θανάτου σε τροχαία: κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις). Οδηγούμαστε με λίγα λόγια σε μια δυστοπία αμερικανικού τύπου, όπου το Ι.Χ. είναι κυρίαρχος και όλοι οι άλλοι, πεζοί, ποδηλάτες, άτομα με κινητικά προβλήματα, πρέπει να φύγουν από τη μέση για να κάνουν χώρο στο αυτοκίνητο, κυκλοφορώντας ταυτόχρονα σαν σημαδούρες.

Και για να απαντήσω και στον RockaRolla, δεν μετριώνται τα πάντα με το χρήμα. Δεν είναι το πρόβλημα το κόστος του κράνους, είναι η μετάθεση της ευθύνης στον ποδηλάτη. Η λογική τους είναι «ορίστε, εμείς επιβάλλαμε το κράνος και τα αντανακλαστικά στα ποδήλατα, τι άλλο να κάνουμε». Είναι απαράδεκτο να επιβάλλεις κράνος στο ποδήλατο σε μια χώρα που η πρωτεύουσά της δεν έχει ουσιαστικά κανέναν ποδηλατόδρομο. Πρώτα φτιάχνεις ποδηλατόδρομους, φανάρια, την άσφαλτο, εκπαιδεύεις τους οδηγούς, μειώνεις τα όρια ταχύτητας στην πόλη. Αλλιώς είναι καθαρή υποκρισία να παριστάνεις ότι νοιάζεσαι, επιβάλλοντας αυταρχικά μέτρα. Σε απόλυτους αριθμούς, οι νεκροί από τα τροχαία των Ι.Χ. είναι πολύ περισσότεροι, για να μην προσθέσουμε και τους νεκρούς από τη ρύπανση και τις ασθένειες που προκαλεί η κατάχρηση του Ι.Χ. Όταν λοιπόν παριστάνεις ότι προστατεύεις τους (ελάχιστους) ποδηλάτες υποχρεώνοντας τους να φοράνε μια φλίδα από πολυουρεθάνη στο κεφάλι, είναι απλά ο τυπικός ελληνικός πολιτικαντισμός.

Και όχι didotou, αν διαφέρουμε από Ολλανδία, Δανία και Γερμανία, η λύση δεν είναι να εξαφανίσουμε τους ποδηλάτες από τους δρόμους, η λύση είναι να παραδειγματιστούμε από τις άλλες χώρες και να φτιάξουμε τις αντίστοιχες υποδομές. Η λύση πρόστιμα αντί για ποδηλατόδρομους είναι τύπου «πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι». Αλλεργία στις υποχρεώσεις δεν έχω, αλλεργία στον βλακώδη αυταρχισμό έχω.

Επαναλαμβάνω επίσης την πρότασή μου να υπάρξει μια πιο οργανωμένη κινητοποίηση. Αυτή τη στιγμή, αποφασίζουν για το ποδήλατο διάφοροι άσχετοι γραφειοκράτες που δεν έχουν ποτέ στη ζωή τους κυκλοφορήσει με ποδήλατο, ετεροκαθορίζονται ως άτομα από το πόσο ακριβό αυτοκίνητο οδηγούν και βλέπουν με τρόμο την πιθανότητα η Ελλάδα να αποκτήσει τους ποδηλατόδρομους και τους κανόνες της Ολλανδίας ή της Δανίας. Νομίζω ότι θα πρέπει να οργανωθούμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε μια ομάδα που θα έρθει σε επαφή με επιστήμονες (νομικούς, γιατρούς, συγκοινωνιολόγους...) που θα ήθελαν να βοηθήσουνε, ώστε να μπορούμε και πρωτοβουλίες να πάρουμε (με τη μορφή ολοκληρωμένων προτάσεων) και να αντιδράσουμε σε λανθασμένα νομοθετήματα.

Και μια και ξέρω ότι το post μου είναι μικρό και δεν σας έφτασε, παραθέτω και μερικά κλασικά κείμενα για περαιτέρω διάβασμα από ένα πολύ ενδιαφέρον blog:

Sacred Bull in Society's China Shop
Cycle Helmets and Other Religious Symbols
Australian Helmet Science - For Motorists
Driving Kills - Health Warnings

Ζητώ συγγνώμη που δεν έχω βάλει παραπομπές και στις σχετικές έρευνες για κάποια στοιχεία που αναφέρω παραπάνω, αλλά δεν έχω το κουράγιο λόγω ώρας να τα (ξανα)ψάξω. Θα βρείτε πάντως κάποιες παραπομπές στα παραπάνω links.

makips
Απών/απούσα

Αν περάσει η υποχρεωτική χρήση κράνους στα ποδήλατα θα είναι μεγάλο λάθος. Ένας ποδηλάτης στην πόλη κινείται με μικρή ταχύτητα κάτω από 20 χιλιόμετρα δεν χρειάζεται κράνος αν είναι έτσι ας φοράνε και οι πεζοί Θέλουν να μειώσουν τα ποδήλατα από τους δρόμους γιατί ενοχλούν τα αυτοκίνητα τέτοια νομοσχέδια τα βγάζουν κάτι άσχετοι που δεν έχουν καβαλήσει ποτέ ποδήλατο.

morgoth
Απών/απούσα

Απλά να ξαναπώ ότι το θέμα δεν είναι να επιχειρηματολογήσουμε για το αν και ποσό χρήσιμο είναι το ποδηλατικό κράνος. Μεγάλα παιδιά είμαστε και μπορούμε να αποφασίσουμε, αυτό που είναι το θέμα μας δεν είναι η χρησιμότητα του αλλά κατά πόσο η υποχρέωση χρήσης του είναι ωφέλιμη, και πάνω σε αυτό ξαναλέω δεν υπάρχει debate, όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι όπου εφαρμόστηκε τα πράγματα έγιναν χειρότερα από πλευράς ασφαλείας, θανάτων κτλ.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

morgoth wrote:
Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα σου ρόκα,

Ότι έγραψα πιο πάνω ήταν απάντηση - γενική και αόριστη (όχι απαραίτητα προς εσένα) - σε όσους λένε ότι "αγόρασα ποδηλατάκι με 150 ευρώ, σιγά μην έχω να δώσω και άλλα λεφτά για μια βόλτα το μήνα που κάνω"..... Το κόστος είναι μικρό. Η διάθεση να διατυμπανίζουμε πάντα ότι φταίνε όλοι οι άλλοι και ποτέ εμείς, παραμένει ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Αυτό ακριβώς ήθελα να στηλιτεύσω. Από τα γραφόμενά σου ξέρω ότι είσαι σοβαρά σκεπτόμενο άτομο, γιαυτό και "ασχολούμαι"....

Αν κάποιος βολτάρει στας εξοχάς, παρέα με τις μέλισσες και τις παπαρούνες ας μην φοράει τίποτα, αλλά μέσα στον αστικό ιστό, με την κατάσταση που επικρατεί, το θεωρώ μεγάλη ανοησία. Το ποδηλατικό κράνος όταν έχει ρυθμιστεί σωστά και φοριέται συνέχεια, προστατεύει τόσο όσο πρέπει. Πάντα μιλάμε για μικρές ταχύτητες και για τυπικά ατυχήματα που βλέπουμε / διαβάζουμε. Πριν χρόνια, στο brevet του Πύργου, ένα αγροτικό πέρασε διαχωριστική γραμμή, έπεσε σε ποδηλάτη που πήγαινε κανονικά στο ρεύμα του (και φορούσε κράνος). Προφανώς ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΑΠΟ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΜΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟ σε επαρχιακό δίκτυο. Όταν με χτύπησε ΙΧ "από πλάγια/πίσω" (δύο φορές μου έχει τύχει) στη Συγγρού, η άσφαλτος βάφτηκε κόκκινη (καλά....και πολύ όπου .. λέμε......) το κεφάλι μέσα στο κράνος έμεινε άθικτο. 

Τι να λέμε τώρα, το έχω γράψει 435 φορές. Χέρια - πόδια κολάνε, πλευρά μαντάρωντε, βίδες μπαίνουν, ράμματα μπαίνουν, εδώ ολόκληρη καρδιά στην βγάζουνε, κόβουν ράβουν και στην ξαναβάζουνε και δεν τρέχει τίποτα. Όταν όμως πάνε εκεί επάνω στο κεφάλι, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και σχεδόν πάντα μένουν ΧΟΝΤΡΑ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ.... Γιαυτό μιλάμε για κράνος και δεν μιλάμε για βιονική στολή ή προστασίες όπως φοράνε οι endurαδες και οι ΜΤΒαδες στα κατσάβραχα και στις γκρεμίλες. Το κεφάλι είναι ένα, έχει μέσα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΠΡΑΜΜΑΤΑ και θέλει προστασία γιατί είναι ευαισθητούλι. Δεν ξέρω πόσο πιό απλά μπορώ να το γράψω........

Αν μου φτιάξετε ποδηλατόδρομους του στυλ Γερμανία / Ολλανδία / Δανία, χαίρω πολύ, ας μην φορέσω ποτέ μου κράνος. Όσο όμως είμαι υποχρεωμένος να κυκλοφορώ δίπλα σε καφροΈλληνες, στο Ελληνικό οδικό δίκτυο και στον Αθηναϊκό ιστό, θεωρώ υποχρέωσή προς το κεφάλι μου να φοράω κράνος. [ΣΗΜΕΙΩΣΗ, στην Πανεπιστημίου / στον χαζοΠερίπατο, βλέπω πολλούς με κράνος / η πλειοψηφία νομίζω ότι φοράει. Ακόμα και πατινιέριδες βλέπω με κράνος.]. Ας μην κρίνουμε πάντα με βάση τα δεδομένα ξένων λαών. Ο πρόεδρος το είχε πει παλαιότερα "Είμεθα έθνος ανάδελφον" ... είδαμε τι έγινε με το lockdown εδώ και έξω.... ακολουθήσαμε μάλλον δική μας ρότα...

 

morgoth
Απών/απούσα

Το 'δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα σου' δεν το είπα για να διαφωνήσω btw, ίσα ίσα συμφωνώ μαζί σου και εγώ προσωπικά αξιολογώ ότι ακόμα και 1% να με προστατεύει το κράνος από την στιγμή που δεν με δυσκολεύει σε κάτι δεν βρίσκω λόγο να μην το φορέσω. Από την άλλη ο παππούς που θα πάει στο σούπερ μάρκετ 1χλμ μακριά με το σαραβαλο που έχει 50 χρόνια τώρα και θα βάλει τις σακούλες στο τιμόνι να γυρίσει με 10χλμ την ώρα άμα του πεις ότι απαγορεύεται το πιο πιθανό είναι αντί να πάρει κράνος απλά να μπει στο αυτοκίνητό του και να τελειώνει. Γι'αυτό η υποχρεωτική χρήση είναι λάθος και όπου έχει εφαρμοστεί είχε τα αντίθετα αποτελέσματα και ανακλήθηκε αρων αρων.

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Νομίζω πολύ σωστό το να φοράνε κράνος οι ποδηλάτες και νομίζω καλύτερο μέτρο θα ήταν να έχουν ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ όλα τα ποδήλατα, και να γνωρίζει το κράτος τον σειριακό αριθμό του ποδηλάτου σου, ώστε και σε περίπτωση κλοπής να βρίσκεται πιο εύκολα(πως πχ κάποιος θα στο κλέψει; Με τι σειριακό αριθμό μετά θα βγάλει πινακίδες? με του κλεμμένου?). Επίσης να υπάρχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ασφάλιση όλων μας(βάζω και μενα μέσα έχοντας την ελπίδα πως θα ξανακαβαληκέψω κάποια στιγμή). Καλά τα μέτρα αλλά ανεπαρκή θα έλεγα.

ΚΑΙ επίσης σημαντικό... ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ, ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ κτλ ανάλογα με το εισόδημα σου. Για να γίνουν πιο πράσινες οι πόλεις επιτέλους, που εντάξει στο Ρέθυμνο, σχετικά καλά είμαστε, αν και πολλά στραβά υπάρχουν, αλλά εδώ και 1-1,5 χρόνο πχ κυκλοφορεί και Ηλεκτρικό Λεωφορείο του Δήμου, χωρίς εισητήριο, και έχουμε και πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα πάλι απ'το Δήμο, έχουν γίνει βήματα πιστεύω.

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

YokoChoco wrote:

Νομίζω πολύ σωστό το να φοράνε κράνος οι ποδηλάτες και νομίζω καλύτερο μέτρο θα ήταν να έχουν ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ όλα τα ποδήλατα, και να γνωρίζει το κράτος τον σειριακό αριθμό του ποδηλάτου σου, ώστε και σε περίπτωση κλοπής να βρίσκεται πιο εύκολα(πως πχ κάποιος θα στο κλέψει; Με τι σειριακό αριθμό μετά θα βγάλει πινακίδες? με του κλεμμένου?). Επίσης να υπάρχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ασφάλιση όλων μας(βάζω και μενα μέσα έχοντας την ελπίδα πως θα ξανακαβαληκέψω κάποια στιγμή). Καλά τα μέτρα αλλά ανεπαρκή θα έλεγα.

ΚΑΙ επίσης σημαντικό... ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ, ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ κτλ ανάλογα με το εισόδημα σου. Για να γίνουν πιο πράσινες οι πόλεις επιτέλους, που εντάξει στο Ρέθυμνο, σχετικά καλά είμαστε, αν και πολλά στραβά υπάρχουν, αλλά εδώ και 1-1,5 χρόνο πχ κυκλοφορεί και Ηλεκτρικό Λεωφορείο του Δήμου, χωρίς εισητήριο, και έχουμε και πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα πάλι απ'το Δήμο, έχουν γίνει βήματα πιστεύω.

Καλε μη σταματάς εκεί μόνο. Γιατί όχι και ΚΤΕΟ ανα διετία και ετήσια τέλη κυκλοφορίας;

ilias
Απών/απούσα

Καλημέρα

προσωπικά φοράω κράνος στον δρόμο και συμβουλεύω και όλους να το κάνουν. Ομολογουμένως, βέβαια, όταν πάω μέχρι το περίπτερο ή τον φούρνο - όπου η διαδρομή είναι ασφαλής - δεν το φοράω.

Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, με αφορμή αυτή τη συζήτηση, θα ήθελα να επισημάνω, ένα κομβικό ζήτημα που οφείλουμε να διεκδικήσουμε. Τον περιορισμό των ορίων ταχύτητας: 30 χλμ/ ώρα σε περιοχές γειτονιάς και 50 στους αστικούς δρόμους. Θα πρόσθετα και τα 80 στις αστικές περιοχές των αυτοκινητόδρομων. Εκτός από την ασφάλεια, περιορίζονται οι ρύποι, ο θόρυβος και (όσο κι αν ακούγεται παράξενο) η κίνηση των αυτοκινήτων, διότι καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο στο οδόστρωμα καθώς χρειάζονται μικρότερες αποστάσεις ανάμεσά τους).

Δεν μπορεί η νομοθεσία να ενοχοποιεί εκ των προτέρων τον "αδύνατο" και να μην περιορίζει τον "δυνατό" που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το αυτοκίνητο.

Έχω την εντύπωση πως ο ορισμός των ορίων ταχύτητας, είναι αρμοδιότητα των Δήμων. Ένας δήμος που θεσμοθετεί "Μεγάλους Περιπάτους" (όπως ο Δήμος Αθηναίων) είναι αντιφατικό να παραμένει αδρανής σε τέτοια σημαντικά ζητήματα. Πρόκειται για αλλαγή της νομοθεσίας που δεν κοστίζει (αν αφαιρέσουμε το πολιτικό κόστος) και έχει πολλαπλά οφέλη.

Αξίζει τον κόπο να κινηθούμε προς μια τέτοια κατεύθυνση.

morgoth
Απών/απούσα

Τα ορια ταχυτητας δεν ειναι ασχημα εκει που ειναι, το γεγονος οτι δεν υπαρχει κανενας απολυτως ελεγχος μεσα στον αστικο ιστο οσον αφορα την τηρηση τους ειναι το προβλημα. 

ilias
Απών/απούσα

Εννοειται πως προέχει η τήρησή τους. Δεν παύουν όμως να ειναι υψηλά... Τα όρια που αναφέρω δεν είναι τιποτε άλλο από ό,τι εφαρμοζεται διεθνώς. Είναι αδιανόητο να γκαζώνει αυτοκινητο με 50 μέσα σε περιοχή γειτονιάς!

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

 αυτά που λες για πινακίδες δεν ευσταθούν. Σειριακός αριθμος παραχαράσσεται, πινακίδες κλέβονται, χακεριές γίνονται παντού. Εχεις κολλήσει στο θέμα οτι ποδήλατο ίσον αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα. Δηλαδή στην ουσία ζητάς να μας επιβληθούν τέλη κυκλοφορίας και άλλα λοιπά καλαμπαλίκια?! σοβαρα? δηλαδη αυτός που έχει δυο bmxάκια για τα παιδιά του θα πρέπει να πάει να βγάλει πινακίδες, θα πληρώνει και τέλη και ασφάλιστρα κι εφορίες ? κουζουλάθηκες φαίνεται! Θα πέσει εκατό τοις εκατό η πώληση του ποδηλάτο με αυτά που ισχυρίζεσαι. Ασφάλιση έχουν ως κι οι αλλοδαποί, οι ανασφάλιστοι, οι εργαζόμενοι, όλοι. Δηλαδή αν ματώσει το γόνατό σου δεν θα σε κοιτάξουνε ? ή μηπως περιμένεις το Γιακούμπ όταν θα κάνεις down hill σε γκρεμίλες?! κάπου δηλαδή φαίνεται να έχεις χάσει το μέτρο. Μακάρι να καβαλικέψεις, και να φτιάξεις δικές σου, ατομικές πινακίδες, να γρα΄φουν πάνω και την Πολιτεία, οπως κάνουν στις ηνωμενες πολιτείες, τον serial  νάμπερ, κι ότι αγαπάς. Αλλα δυστυχώς, δεν ζούμε ούτε στην Αγγλία, ούτε στην Αμερική, ούτε τη Κίνα., Δεν υπάρχει μέθοδος και προγραμματισμός.Οταν όμως φωνές προδοτικές σαν τη δική σου, αμολάνε μαργαριτάρια για πινακίδες, την στιγμή που όλα είναι Αβέβαια στον πλανήτη, πάει να πει οτι δεν υπάρχει ενότητα, δεν υπάρχει νοημοσύνη, δεν υπάρχει ποδήλατο.

Μιλάς για ποδηλάτες, σαν να μην εκανες και εσύ ποδήλατο!  Για τον κοινωνικό χαρακτήρα τέλος που αναφέρεσαι (εδώ με την παράμετρο που βάζεις του εισοδήματος οι περισσότεροι εδώ μεσα θα καγχάσουν) δεν παίζει με την καμία περίπτωση.

Δες και τα

https://kinoumeilektrika.gov.gr/filehelp/document-fe...

 https://kinoumeilektrika.gov.gr/info

 Σχετικά έντυπα θα βρεις μέσα (πολύ serial number, διάβασέ το προσεκτικά, αλλα αυτά που γράφεις δεν είναι εφαρμόσιμα στα ποδηλατάκια μας, γιατι περι χόμπυ κυρίως πρόκειται αλλα και εξυπηρέτησης μιας ζωτικής ανάγκης. Μόνο στα κράνη μοτοσυκλετών μειώθηκε απο το Δεκέμβριο του 2019 ο Φπα που εμπεριέχεται στον τελικό καταναλωτή, πήγε στο 13 τοις εκατό, απο το 24 που ήταν)_

Καλές βόλτες εύχομαι σύντομα!

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

johnheret απαντησες στο #23 που δεν λεει τιποτα απο αυτα που λες και δεν βγαζουν νοημα αυτα που γραφεις. Μηπως ηθελες να απαντησεις στο αρχικο ποστ?

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

19 απαντάω σχόλιο που μιλάει για πινακίδες

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Α, ναι. Αν ξαναγυρισουμε στην εποχη που κυκλοφορουσαν μονο ποδηλατα, καρα, αλογα, αντε και κανενα αυτοκινητο που δεν πηγαινε πανω απο 30χλμ, οπως λεει και ο παραπανω, να το συζητησουμε για πινακιδες στα ποδηλατα...

Ως τοτε, το οριο των 30, οπως και εξω (αλλα και εδω, σε μερικες γειτονιες, Φιλοθεη πχ (γιατι αραγε?)) και η εφαρμογη τους, μου ακουγονται καλες διεκδικησεις. Οι λεωφορειολωριδες επισεις.

Ας φυλαει ο καθενας σωστα και υπευθυνα το ποδηλατο του αν ανυσυχει οτι θα το κλεψουν. Δεν ειναι λογος αυτος για τοση ταλαιπορια και εξοδα στους υπολοιπους

kiaRRa
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

 

4. Η εγχείρηση αποκατάστασης εγκεφάλου μετά από πρόσκρουση με:

- τυπικό ελληνικό οδόστρωμα [δώρο το σαμαράκι από εκσκαφή για να περάσει τηλέφωνα ο Ελ. Βενιζέλος το 1914]

- νταλίκα του Μητσάρα με τα μωβ φωτάκια και γραφικά "Μαιρούλα σε αγαπώ"

- ΙΧ της κυρα Φρόσως που μιλάει συνεχώς στο αμόρε, με το κινητό πλέον σε φάση "σκουλαρίκι"

- κολώνα της ΔΕΗ με 5 εκατοστά επιπλέον πάχος από τα κολλημένα κηδειόχαρτα με συρραπτικό

- αγροτικό του μπαρμπα Θανάση φορτωμένο με σανό για τα ζζαα, και δώρο το δικράνι για το ξεφόρτωμα

.... μου διαφεύγει πόσο πάει πλέον... σίγουρα πάνω από 20+5+2 ευρώ......

 

Να σε διαφωτίσω γιατι πλέον από 31 Ιουλίου εχω πλήρη εικόνα, μιας και φίλος -που τώρα θα ετοιμαζόταν για brevet- έπεσε στη Μαραθώνος από μαλακισμένα σταθμευμένο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να παλεύει με τετραπληγία, με χειρουργεία, ατελειωτα ξενύχτια της γυναίκας του, αδιανόητη ψυχολογική κοπωση όλων, απίστευες ώρες φυσιοθεραπείας και να πανηγυρίζουμε σαν μικρά παιδιά σε λούνα πάρκ όταν κουνάει δάχτυλο ποδιου...

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://www.synigoros.gr/resources/docs/202615.pdf

Βίδες Χιλτι, Αυτες ξέρουν, αυτές εμπιστεύονται! χα χα! όλα τα τύπου Π, τα πακτωμένα, βιδωμένα, τσιμεντωμένα Τερατώδη εμπόδια βάδισης των πεζών, ανοίγματος πορτών αυτοκινήτων, διάβασης πεζών και ποδηλάτων απαγορεύονται δια νόμου. Κάθε Δήμος έχει αγοράσει χιλιάδες τέτοια, πορτοκαλί ,πλαστικά, τσιμεντένια εμπόδια, και κάθε λογής πινακίδες

(π.χ. Απαγορεύεται η στάθμευση βάσει Απόφασης Δήμου Κωλοπετεινίτσας 33/2004 και λοιπά). Γενικά δεν υπάρχει νοοτροπία προστασίας του αδυνάτου. Του πεζού, του ποδηλάτου, των ΑΜΕΑ, των πρεσβύτερων σε ηλικία και λοιπά. Κανένας σεβασμός στην χρήση για την οποία προορίζεται το Πεζοδρόμιο. Μόνη λύση είναι να έχουμε ένα γερμανοπολύγωνο μαζί μας, καρυδάκι ή καστάνια και λοιπά, και όπου βλέπουμε τέτοια, να τα ξηλώνουμε. Είναι σαν να μαζεύουμε μπανανόφλουδες απο το δρομο. (θέλει κανείς να περάσει απο πάνω τους;! )Oύτε να περπατήσουμε δεν μπορούμε απο τα Πι και τα λοιπά γελοία κατασκευάσματα

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα