Ανακοινώσεις του Διευθ.Συμβούλου του ΗΣΑΠ

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΗΣΑΠ κ.Αραπατσάκος, σε συνέντευξη στο περιοδικό "ο Ποδηλάτης" λέει μεταξύ άλλων ότι σύντομα θα μπορούν οι ποδηλάτες να μπαίνουν στα βαγόνια του ΗΣΑΠ χωρίς περιορισμούς ώρας, και δηλώνει υπέρ-φιλικός προς τα αιτήματα όσων χρησιμοποιούν το ποδήλατο....
Σας θυμίζω και τη συνάντηση που είχε γίνει με τον Κ.Αραπατσάκο και τους ΠΟΔΗΛΑΤ-ΙΣΣ-ΕΣ http://podilates.gr/node/4086

Όποιος έχει το άρθρο ας το βάλει εδώ γιατί δεν το έχω αυτή τη στιγμή στα χέρια μου, ούτε υπάρχει σε ηλ. μορφή...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
DesertMan
Απών/απούσα

ελπίζω να γίνει σύντομα...
ευχαριστώ για την ενημέρωση...

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Είναι το ότι όταν το ΜΕΤΡΟ περιέλθει στην διεύθυνση του ΗΣΑΠ [μετά απο χρόνια τα ιδιωτικά έργα ανήκουν στο δημόσιο],το πιθανότερο είναι οι κανονισμοί του ΗΣΑΠ να απορροφήσουν τους τωρινούς κανονισμούς του ΜΕΤΡΟ μετατρέποντας το τελευταίο σε ένα ακόμα φιλικό προς το ποδήλατο μέσο.
Απο ότι λέει,δεν θα αργήσει πολύ η διαδικασία...
Όψομεν,είδομεν:)

Eαν δεν το ανεβάσει κάποιος σκαναρισμένο,το ανεβάζω αύριο εγώ..

Cpt. Haddock
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Είναι το ότι όταν το ΜΕΤΡΟ περιέλθει στην διεύθυνση του ΗΣΑΠ [μετά απο χρόνια τα ιδιωτικά έργα ανήκουν στο δημόσιο],το πιθανότερο είναι οι κανονισμοί του ΗΣΑΠ να απορροφήσουν τους τωρινούς κανονισμούς του ΜΕΤΡΟ μετατρέποντας το τελευταίο σε ένα ακόμα φιλικό προς το ποδήλατο μέσο.
Απο ότι λέει,δεν θα αργήσει πολύ η διαδικασία...
Όψομεν,είδομεν:)

Eαν δεν το ανεβάσει κάποιος σκαναρισμένο,το ανεβάζω αύριο εγώ..

Πιο πιθανό θεωρώ ο ΗΣΑΠ να απορροφηθει απο το μετρό (για την ακρίβεια απο την ΑΜΕΛ - Εταιρία Λειτουργίας του μετρό). Ασχέτως αυτού, εάν μεχρι τότε στον ΗΣΑΠ θα δέχονται ποδήλατα σε μεγαλύτερη βάση, θα είναι ένα μετρο που δύσκολα θα αναιρεθεί.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Τι να σου πώ,ανέφερα όσα διάβασα στη συνέντευξη την προηγούμενη βδομάδα...

Δύσκολο μου φαίνεται να απορροφηθεί ο ΗΣΑΠ απο την ΑΜΕΛ μιάς και τα ιδιωτικά έργα γίνονται δημόσια μετά απο μερικά χρόνια με βάση το νόμο,και όταν η υπάρχουσα διοίκηση του ΗΣΑΠ λέει ναι,οι ίδιοι θα διαχειρίζονται και το ΜΕΤΡΟ,οπότε σε αυτούς θα πέφτει ο λόγος.

Για τον ΗΣΑΠ μίλησε για ελεύθερη πρόσβαση όλη μέρα των ποδηλάτων σύντομα.

Τώρα,αυτό το είπε ο διευθύνων σύμβουλος,αν συζητάμε τι γνώμη έχουμε,ναι,και εγώ δεν το πιστεύω με την υπάρχουσα υποδομή και συχνότητα.
Όλα όμως αυτά είναι μία δυναμική ισορροπία που στηρίζεται στην τωρινή κατάσταση.
Με πιθανή αύξηση χρήσης του ΜΕΤΡΟ με τα χρόνια οι υποδομές θα πρέπει να βελτιωθούν.
Και εκεί θα φανεί τι 'απίδια πιάνει ο σάκος'...

Πάντως είμαστε γνωστοί για το μουλάρωμα του ΜΕΤΡΟ.Το ξέρει όλος ο κόσμος,το ξέρουν περιπτεράδες,ΙΧδες,γιαγιάδες[η δική μου που την πρήζω :P] και πάει λέγοντας..ΕΥΓΕ..

Cpt. Haddock
Απών/απούσα

...σε μια κρατικώς εποπτευόμενη ΔΕΚο ειναι ενα πολιτικό πρόσωπο με προσωρινή θητεία.

Αυτό που θέλω να πω ειναι οτι κάποια στιγμή το σύστημα συγκοινωνιών σταθερής τροχιάς της Αθήνας (δλδ ΗΣΑΠ και Μετρο) θα πρέπει να περάσει σε ενιαία διοίκηση. Μέχρι τότε η ΑΜΕΛ με 2 (+1 υπο μελέτη) γραμμές συενχώς διευρυνόμενες θα έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος να απορροφήσει παρά να απορροφηθεί, έχοντας μάλιστα και την έξωθεν καλή μαρτυρία (καινουριο πράγμα, απαστράπτον, λειτουργικό κλπ κλπ), αλλα και τις φοβερές πολιτικές πλάτες του ΥΠΕΧΩΔΕ, χάρι στις οποίες πίεσε και κατάφερε και να πάει στο αεροδρόμιο αλλα και (αργότερα) να σταματάει στους σταθμους του Προαστιακού... (το οποίο απαίτησε τεχνικά έργα αλλα μοίρασε την ουτως ή άλλως μικρή πελατεία σε δύο μέσα..)

Τεσπα, ο ΔΣ ΗΣΑΠ καλά τα λέει, εδώ που τα λέμε ειναι σαφώς πιο εύκολο να μπεις με ποδήλατο στον ΗΣΑΠ απ' οτι στο Μετρό, ειδικά σε σταθμους όπως Ομόνοια, Συνταγμα, Μ. Μουσικής κλπ. Το πρόβλημα στον ΗΣΑΠ θα ειναι η ολοένα αυξανόμενη κίνηση ειδικά με την προσθήκη των 3 νέων σταθμών αλλα και την επέκταση ως τον Αγ. Στέφανο.
Στο Μετρό ήδη τα πράγματα ειναι οριακά και το επιπλέον προβλημα εκεί ειναι η αδυναμία επέκτασης των συρμών μια και δε χωράνε στους υπάρχοντες σταθμους

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Και με τη λογική σου έχεις δίκιο.

Πάντως ο τυπάκος δείχνει θετικός.Τα υπόλοιπα θα φανούν..στο χειροκρότημα:)

contact