σημερα το πρωι πηγα στην ideal action που βρισκεται στη λεωφωρο Πεντελης ξεκινωντας απο κατω χαλανδρι για να φτιαξω την σαμπρελα του ποδηλατου μου.το πηγα λοιοπον και μετα απο περιπου ενα λεπτο το ποδηλατο ηταν ετοιμο.εδωσα 6Ε και ξεκινησα να φυγω.
μετα απο 10μ που περπαταγα σε μια ομαλη ταχυτητα των 15km/h ενιωσα τον τροχο μου να μην ειναι σταθερος.κατεβηκα τον ελεγξα και ειδα οτι ο τροχος δεν ηταν αρκετα σφιγμενος.(το ποδηλατο μου εχει δισκοφρενο στον μπροστα τροχο του οποιου τη σαμπρελα αλλαξα οποτε καταλαβενετε ποιο ειναι το συστημα με το οποιο δενεται και λυνεται).
το γυριζω λοιπον πισω και ο τεχνικος μου το εσφιξε και μου ειπε οτι αυτη τη φορα ηταν ενταξει.
ξεκινησα παλι και παρατηρησα οτι μικρα μερη της σαμπρελας δεν ηταν σωστα τοποθετημενα και το ξαναπηγα πισω.το πηρε και μετα απο 10 δευτερα με διαβεβαιωσε οτι ολα ηταν μια χαρα.
ξεκινησα και παλι αλλα φυσικα δεν ειχε ασχοληθει καθολου.πραγματικα νευριασμενος εφυγα και με τη βοηθεια ενος περαστικου τον εσφιξα (τον τροχο) καπως προχειρα για να παω σπιτι μου.
καταγγελω λοιπον την προχειροδουλεια που εκανε αυτος ο "τεχνικος" της κακιας ωρας και οτι με περασε για μα**κα και μου πηρε 6Ε.
βλεπετε ομως ειμαι 13 ετων και δεν ειχα το θαρρος να παω να παρω τα λεφτα μου πισω μιας και ο τυπος ηταν πολυ δυνατοτερος απο εμενα(λογικο ειναι).
αυριο λοιπον θα παω στον γατσουλη -τον οποιο πολλοι βριζουν αν και εγω ειμαι ευχαριστημενος πελατης- για να μου διωρθωσει το προβλημα και δεν θα ξαναπατησω στην action.
θα ηθελα να γραψουν οσοι ειχαν παρομοια προβληματα με αυτη την αντιπροσωπεια (ideal action) για να ενημερωθουν και οσοι δεν ξερουν.
..αν δεν εμεινες ευχαριστημενος. Μπραβο σου που επεμεινες και (ξαναπηγες 2 και τρεις φορες).
Σαν καταναλωτης δε χρειαζεται να καταφυγεις στην χειροδικία (τις φαπες κοινώς) .
Με την αποδειξη στα χερια πας αρχικα στον μαστορα , μετα στον καταστηματαρχη και ορεξη να εχεις , υπαρχει και το ΙΝΚΑ (για τα δικαιωματα των καταναλωτων) .
Παντως , μεταξυ μας(τι μεταξυ μας δηλαδη , anyway) , το "μιας και ο τυπος ηταν πολυ δυνατοτερος" δε κολλαει καπου.
Ασε το ξυλο για εκει που χρειαζεται (που να μεγαλωσεις!) και τα προβληματα με τις αγορες σου λυσε τα ψυχραιμα γιατι και τα λεφτα σου θα χασεις και μπορει να μπλεξεις χειροτερα.
Εισαι νεο παιδι και απ'οτι καταλαβαινω ξερεις απο υπολογιστες.
Εγω στη θεση σου θα εψαχνα πρωτα στο ιντερνετ να βρω πως αλλαζω σαμπρελα και θα το προσπαθουσα μονος μου απο το να χαλασω 6Ευρω που δεν μου περισευουν.
Ασε που βασικα θα μπάλωνα τη σαμπρελα!
@xtra εννοω οχι να παιξω φαπες αλλα να διεκδικησω αυτο που επρεπε δυναμικα μια σωστη επισκευη.
θελω να πω οτι αν το εκανα δεν ξερω πως θα αντιδρουσε.γι αυτο λεω οτι ηταν δυνατοτερος βλεπεις στην Ελλαδα αν δεν υψωσεις τη φωνη σου δεν καταφερνεις αυτο που δικαιουσαι δυστυχως.
@ggont εχεις δικιο κακως δεν το σκεφτηκα θα το εχω στα υποψην για την επομενη φορα.
απλα δεν ξαναπας. Και λες κ στους φιλους σου να μην ξαναπανε.
Κ γω αυτης της αποψης ειμαι. Ουτε φωνες ουτε τιποτα. Απλα σε χανει απο πελατη.
Αλλιως πηγαινε ξανα σε ασχετη μερα κ ζητησε να δεις τον διευθυντη. Το θεμα της ηλικιας δεν εχει να λεει...ειναι ο τροπος που θα αντιμετωπισεις την κατασταση. Ψυχραιμα με μια δοση αυστηροτητας ;) αν κρινω απο τα γραφομενα μια χαρα θα τα πας.
Καλη συνέχεια!
ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΣΟΥ. ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ, ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ FUN. ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ? 6Ε ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΤΗΝ ΣΑΜΠΡΕΛΑ, ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ....
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ?
Η ΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΛΥΠΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ? ΕΛΕΟΣ!!!!
THINK POSITIVE!!!
ειναι να του κανεις δυσφημιση.
Οσο για το άλλο καταστημα που ανεφερες νομιζω δικαιως το βριζουν πολλοι απο εδω μεσα, και μενα μου εχει πασαρει σαβουρα απο το στοκ του πανακριβα.
Αν εχεις καποιο φιλο ποδηλατη οταν ξανασκασει η σαμπρελα σου αλλαχτε τη μαζι.
στους κακους επαγγελματιες
και γω στου θεση σου αυτο ακριβως θα εκανα (και εχω κανει δλδ). απλα δεν ξαναπαταω στο συγκεκριμενο καταστημα. υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες ;)
@blacky: την ηλικια δεν την εγραψε για να τον/την λυπηθουμε αλλα για να δηλωσει το λογο για τον οποιο ΔΕΝ επειμεινε να παρει τα λεφτα του πισω. και please μη γραφεις με κεφαλαια, ειναι σα να φωναζεις.
Το συγκεκριμένο κατάστημα το έχω τσεκάρει αρκετές φορές και δυστυχώς έχω να παρατηρήσω τα εξής:
α. έχει ένα τεχνίτη μόνο, τον οποίο βάζει να ασχολείται και με πωλήσεις, ενώ οι επισκευές στιβάζονται
β. αναλαμβάνει πάντα το ποδήλατο που θα του πας, δε σου λέει όχι, αλλά ποτέ δεν υπάρχει χρόνος για να το δει επί τόπου. Ακόμα και για το ποιο μικρό θέμα πρέπει να σου κρατήσει το ποδήλατο για μια-δυο μέρες τουλάχιστον.
γ. πήγα δικό μου ποδήλατο για ακτινολόγηση (6Ε) και δεν είχα προλάβει να κάνω 2χλμ. και κάποιες ακτίνες κουδούνιζαν... Αναγκάστηκα να το πάω αλλού εκ των υστέρων, διότι θα έπρεπε και πάλι να το αφήσω να πάρει σειρά.
δ. δεν τηρεί τις ημέρες παράδοσης, κοινώς πηγαίνεις μετά από μια-δυο μέρες που σου έχει κρατήσει το ποδήλατο και σου λέει "ξέρεις κάτι, έπεσε πολύ δουλειά και δεν πρόλαβα, κάτσε να το κοιτάξω λίγο τώρα" και σε ξεπετάει.
Γενικώς βλέπω μια στάση που δεν είναι επαγγελματική. Γιατί αν έχει όντως μεγάλη κίνηση το συνεργείο του, οφείλει να έχει παραπάνω χέρια. Μιας και δε θέλει να επενδύσει σε επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό, καταφεύγει στην προχειρο-δουλειά και όποιος το πάρει χαμπάρι. Δηλώνω μη ευχαριστημένη λοιπόν από το συγκεκριμένο κατάστημα, αν και πιστεύω ότι ο τεχνικός του είναι κλάσεις ανώτερος από του Γκατσούλη, με τον οποίο έχω μικρή εμπειρία.
Επίσης, να αναφέρω ότι τελευταία χρειάστηκα μια τεχνική γνώμη για ένα θόρυβο που ακούω στα πετάλια και απευθύνθηκα στο μεγάλο κατάστημα που είναι στο Φάρο Ψυχικού και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη. Είδαν το ποδήλατο επί τόπου και έκαναν και κάποιες μικρές εργασίες/ρυθμίσεις για τις οποίες δεν θέλησαν να με χρεώσουν. Οι συγκεκριμένοι θα με κερδίσουν ως πελάτη, εφόσον επιδεικνύουν επαγγελματισμό και τεχνική κατάρτιση.
Αυτά μέχρι του παρόντος. Ελπίζω στο μέλλον οι καλοί να παραμένουν καλοί και να εξελίσσονται περατέρω και οι μέτριοι να βελτιώνονται.
πολυ καλα εκανες και πηγες ξανα πισω και ξανα και πολυ καλυτερα που το κοινοποιησες!
θα συμφωνησω ομως με τον συμποδηλατη παραπανω που σου ειπε οτι πρεπει να μαθεις πως να κανεις την συγκεκριμενη δουλεια, καθως και αλλες χρησιμες εργασιες, μονος σου.
ετσι και δε θα εχεις αναγκη τον καθε ενα, επαγγελματια η μη, και το κυριωτερο θα μπορεις να ανταπεξελθεις σε μια δυσκολη κατασταση οπου ισως δε βρισκεται κοντα σου καποιος που θα μπορει να σε βοηθησει. Πιστεψε με με τον καιρο θα εχεις πολλες φορες παρομοιες αναγκες.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ---> ΟΙ ΣΑΜΠΡΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΚΑΜΕ!!!!!!!
ΕΙλικρινώς δε χρειάζεται να δυσφημίζεται για μια σαμπρέλα ένα κατάστημα με εργαζόμενο ο οποίος έχει πολύ καλή συμπεριφορά και γνώση στο ποδήλατο. Σίγουρα ένας μόνο υπάλληλος δεν μπορεί να τα κάνει όλα. Μη ξεχνάς ότι είνα ένα συνοικιακό κατάστημα και δεν μπορεί να έχει την δυνατότητα να απασχολεί 3 με 4 υπαλλήλους.
Όμως, επέτρεψε σε κάποιους άλλους που έχουν κατ' επανάληψη συναλλαγεί με το συγκεκριμένο κατάστημα να έχουν αποκομίσει την ακριβώς αντίθετη γνώμη... Και ναι... ο επαγγελματισμός φαίνεται και στη μια σαμπρέλα και στη μια ακτίνα και σε όλα.
Δε γίνεται καμία δυσφήμιση. Απλά, παραθέτω την εμπειρία μου ως καταναλωτής και θα ήθελα την ανάλογη επαγγελματική εξυπηρέτηση. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενόχλησε το σχόλιο αυτό. Κι εσύ καταναλωτής δεν είσαι; Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι με την πελατεία που έχει, δεν έχει τη δυνατότητα να απασχολήσει κι άλλο άτομο;
Και όπως προ-είπα, ο τεχνικός έχει την καταρτιση που απαιτείται. Παρ' όλα ταύτα, οι επιλογές του ιδιοκτήτη δημιουργούν πρόβλημα.
Μετα απο ολα αυτα που διαβασα αποφασισα να γραψω κι εγω 2-3 πραγματακια. Ειμαι πελατης του Action Bikes στο Χαλανδρι εδω και 3 χρονια και εχω ζησει αρκετες εμπειριες και γι αυτο αφηστε με να ξερω λιιγο καλυτερα τα πραγματα στο συγκεκριμενο καταστημα. Αρχικα συμφωνω με καποιον απο πανω οπου επισημανε οτι λειπουν εργατικα χερια. Σωστα. Το καταστημα αυτο ειναι ενα αρκετα μεγαλο καταστημα για να ειναι συνοικιακο με πελατεια απο πολλα μερη της Ελλαδας. (οχι δεν ειναι υπερβολη οπως πολλοι θα σκεφτηκατε). Οπως ειναι φυσικο ειναι λιγο 1 ατομο για να εξυπηρετησει ολη αυτη την πελατεια. Παρολα αυτα ο συγκεκριμενος τεχνικος εχει τις τεχνικες γνωσεις την εμπειρια και κατ' επεκταση τον επαγγελματισμο, προσοντα που δεν εχω συναντησει σε πολλα καταστηματα της Αθηνας.Μεγαλο ρολο στον επαγγελματισμο του καταστηματος πιστευω εχει παιξει και ο ιδιοκτητης του καταστηματος που κινεται χρονια στον τομεα αυτο και μεχρι μερικα χρονια πριν ειχε προτοτυπες ιδεες για το καταστημα αυτο αλλα τον τελευταιο καιρο εχει μεινει λιγο στασιμος στο θεμα αυτο και πλεον ο τεχνικος προσπαθει να προτοτυπει με νεες καινοτομιες και τεχνολογιες για την ευχαριστηση της πελατιας.Παρολο που ειναι 1 και μονο ατομο...λιγοι πελατες φευγουν δυσαρεστημενοι απο το καταστημα αυτο, πραγμα αξιοθαυμαστο για ενα και μονο ατομο. Με λιγα λογια ο τεχνικος σπερνει. Οπως ομως ειναι φυσικο δεν μπορουν ΟΛΟΙ να ειναι ευχαριστημενοι. 5 στους 500 θα εχουν παραπονα.Οσο για τις παραδοσεις οπου καθυστερουν ειναι φυσικο διοτι ειναι οπως και ανεφερα και πριν μονο ενα ατομο στο service το οποιο ατομο εργαζεται και στις πωλησεις. Οσο για τις τιμες προσωπικα τις βρισκω καλες, εχοντας υποψιν πως η Shimano και η IDEAL καθοριζουν τις τιμες και οχι το καταστημα συν την κριση της εποχης. Οσο για τα 6Ε που πληρωνει ο φιλος απο πανω για σαμπρελα δεν νομιζω οτι θα μπορουσε να πληρωσει και πολυ λιγοτερα. Αν σκεφτουμε οτι μια σαμπρελα εχει 2.90Ε και συμπεριλαβανομενου της τεχνογνωσιας που πληρωνεται και της κακης καταστασης που ερχεται το 70% των περιστατικων (λασπες, χωμα, σκονη, αραχνες, ακαθαρσιες ζωων κτλ) νομιζω πως ειναι δικαιολογημενη η τιμη αυτη. Το καταστημα εχει ενα μειονεκτημα απο πλευρας μου το οποιο ειναι η ελλειψη χωρου τον οποιο χωρο διαθετουν καταστηματα οπως ο Κασσιματης στη Γλυφαδα. Απο κει και περα δεν εχω ακουσει καλα λογια για τον Γατσουλη αφου μου ειχε βαλει καποτε σε λαστιχο KENDA NEVEGAL 2.10, σαμπρελα κουρσας(αυτο δεν θα το ξεχασω ποτε) οπως και για ελλειπη ενημερωση του κυριου στο Γατσουλη αφου οποτε του ζηταω καποια ενημερωση για αναρτηση rock shox αυτος που δειχνει κατι αναρτησεις απο το 1995.
Τελος, πιστευω πως με 2-3 αλλαγες στον τροπο λειτουργιας το Action Bikes μπορει να γινει απο τα κορυφαια στον τομεα του ποδηλατου.
Υ.Γ. το οτι φοβηθηκες να διεκδικησεις να χρηματα σου λογω της σωματικης διαπλασης του τεχνικου αυτο δεν το σχολιαζω γιατι απλα δεν υπαρχει. Αμα τα αξιζες τα χρηματα σου τοτε πιστεψε με...θα τα επαιρνες.
Αυτό είναι και όχι γελοίο.Ακόμα και αγορά 5000ευρώ να κάνεις ποτέ να μην είσαι σίγουρος για τίποτα αν δεν το ελέγξεις εσύ ο ίδιος.
Οχι δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι αλλά όλοι έχουν λίγο πολύ τέτοιου είδους συμπεριφορές.Θολώνει το μυαλό τους ώρες-ώρες και δεν ξέρουν που πατούν και που βαδίζουν.Είναι η ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και εμπειρικά ισχύει για το 90% των ποδηλατάδικων.
Ο λόγος γιατί το κεφάλαιο δεν το έχει ο μάστορας αλλά ο νεο-πλουτος,γιατί τα περισσότερα ποδηλατάδικα είναι καταστήματα και όχι συνεργεία,πουλάνε μούρη-μόστρα και φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες.
Ακόμα και στα ποδήλατα που συναρμολογούν κάνουν τσαπατσουλιές και περιμένουν τον ανυποψίαστο για να το πασάρουν.
Μάθετε το όχημα σας,πως λειτουργεί και τι χρειάζετε,ρωτήστε τους παλιούς και εφαρμόστε τα σε ένα παλιοποδήλατο μόνο κερδισμένοι θα βγείτε.
Καλές οι βόλτες αλλά και λίγο διάβασμα δεν βλάπτει.Βλέπετε δεν αγοράζονται όλα με το χρήμα,ούτε το χρήμα αντικαθιστά την γνώση και ποτέ δεν θα το κάνει.Όταν κάποιος σου ζητάει 3,4,5ευρώ για τα πιο απλά πράγματα απλά δεν γνωρίζει και δεν φχαριστιέται το ποδήλατο και την απλότητα αυτού.
Για να βγαζει κανεις σωστα συμπερασματα, πρεπει να γνωριζει καλα το θέμα και να εχει σφαιρικη αποψη. Οι αρχαιοι μας διδαξαν "ΜΗΔΕΝΙ ΔΙΚΗΝ ΔΙΚΑΣΕΙΣ, ΠΡΙΝ ΑΜΦΟΙΝ ΜΥΘΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ" δηλαδη, μη βγαζεις αποφαση αν δεν ακουσεις και τις δυο πλευρες.
Εγω εχω μια ιδιαιτεροτητα. Ειμαι ο Γιαννης Βασιλειαδης, ο Εμπορικος Διευθυντης του ACTION στο Χαλανδρι. Χθες επεστρεψα απο διακοπες μιας βδομαδας κι εμαθα για το θεμα που δημιουργηθηκε.
Ειναι φανερο οτι το προβλημα που παρουσιαστηκε στον μικρο μας φιλο ειναι οτι δεν ασφαλιστηκε σωστα το quick release του αξονα του τροχου. Μεχρι εκει. Τα υπολοιπα για 'ΚΟΜΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΣΑΜΠΡΕΛΑΣ" κλπ ειναι φανερο σε καθενα που ξερει απο ποδηλατα οτι αποτελουν μυθοπλασιες.
Θεωρω αδικη την επιθεση που δεχτηκε το ACTION απο ανθρωπους που δεν το γνωριζουν (επικυνδυνη και η αποψη για δυσφημηση, αφου αυτο αποτελει ποινικο αδικημα).
Μου αρεσε η κριτικη απο blogers που φαινεται οτι γνωριζουν το καταστημα κι εκαναν καποιες σωστες παρατηρησεις.
Αυτο που ισως ελαχιστοι γνωριζετε ειναι οτι,
1. το ACTION δεν ειναι "ποδηλαταδικο γειτονιας" αφου διαθετει ετοιμοπαραδοτα περισσοτερα απο 300 ποδηλατα που καλυπτουν ΟΛΕΣ τις κατηγοριες ποδηλατου, απο παιδικο μεχρι DIRT, BMX, MTB, TREKKING κλπ σε γνωστες μαρκες, οπως ειναι η IDEAL, HARO,Fly Bikes, SCOTT, KTM,DAHON κλπ. Καμια απο αυτες τις εταιριες δεν εμπιστευεται τα προϊοντα της σε...μαγαζακια!
2. Το ACTION δημιουργηθηκε με στοχο να προσφερει ποδηλατικη παιδεια και γνωση ωστε το ποδηλατο να διαδοθει σε περισσοτερο κοσμο. Οσοι εχουν επισκεφτει το ACTION αναγνωριζουν αυτη την προσπαθεια και ιδιαιτερα τα παιδιά! Δεν ειναι τυχαιο οτι, οταν δεν εχουν σχολειο μαζευονται στο ACTION οπου τους δανειζουμε εργαλεια και τους μαθαινουμε πως να συντηρουν το ποδηλατο τους ΔΩΡΕΑΝ!
3. Σχετικα με την τεχνικη επαρκεια του προσωπικου: ο τεχνικος του ACTION θεωρειται απο τους συναδελφους του ενας απο τους καλυτερους SHIMANO-λογους της Ελλαδας! Δεν εχετε παρα να τον...δοκιμασετε!
Δεν ειναι τυχαιο οτι στο ACTION συντηρουν τα ποδηλατα τους αθλητες εθνικων ομαδων! Δεν ειναι τυχαιο οτι στο ACTION κατασκευαζουμε ποδηλατα κατα παραγγελια πελατων (customized)αξιας 3-4 χιλ ευρω!
4. Ειναι αληθεια οτι μερικες φορες-τωρα, στην περιοδο αιχμης- μπορει να καθυστερησουμε μια-δυο μερες την παραδοση μιας επισκευης. Σκεφτηκατε, ομως, ποσα απροβλεπτα μπορουν να προκυψουν οταν ανοιγεις μια μεσαια τριβη ή μια αναρτηση, τα οποια σε βγαζουν εξω απο το χρονοδιαγραμμα σου; Αυτα ειναι ανθρωπινα κι αναμενομενα, ειδικα σε περιοδους αιχμης.
5. Διαβασα μονο ενα σχολιο που να αφορα στις τιμες! Γιατι δεν σχολιαζετε αγαπητοι "κριτες", εσεις που εχετε επισκευτει το καταστημα, τις τιμες των ποδηλατων και των ανταλλακτικων σε σχεση με τον ανταγωνισμο, το ποσες φορες εξυπηρετηθηκατε σε μικροδουλειες (ρυθμιση ταχυτητων, ρυθμιση φρενων κλπ) και πληρωσατε με ενα..."ευχαριστω πολυ"!
Στο ACTION αγαπαμε τη δουλεια μας και μεσα απο αυτην υπηρετουμε το μερακι μας. Ειναι γεγονος οτι, μερικες φορες η πιεση που δεχομαστε (ειδικα καποια πρωινα Σαββατου οπου ολοι τρεχουν την τελευταια στιγμη να φτιαξουν το ποδηλατο τους για...την Κυριακη!) εινα παραπανω απ' αυτην που μπορουμε να αντεξουμε! Ποτε ,ομως, δεν μας ελειψε το χαμογελο και η διαθεση να εξυπηρετησουμε. Αν καποια φορα υπαρξει αστοχια, ελατε να μας την αναφερετε για να αποκατασταθει!
Ουδεις....ΑΣΦΑΛΤΟΣ!
θΑ ΧΑΡΩ ιδιαιτερα αν μου στειλετε εποικοδομητικες προτασεις σας στο ivas48@gmail.com Θα το χαρω και θα σας απαντησω.
θα σχολιασω σαν "κριτης" οτι αυτη η απαντηση στα δικα μου ματια εκανε περισσοτερο κακο παρα καλο στο καταστημα σας
θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι σε καμια περιπτωση δεν τιθεται θεμα δυσφημισης (απο ποτε το να αναφερεις ενα περιστατικο ετσι οπως σου συνεβη, στην ποδηλατικη παρεα σου,για γνωμες και συμβουλες ειναι δυσφημιση;) και απο ποτε ο εμπορος κρυφοακουει τι λενε οι πελατες του για να τους κανει παρατηρηση;
θεωρω αστοχο ο εμπορικος διευθυντης να ειρωνευται εν δυναμει πελατες του καταστηματος (...γιατι δεν σχολιαζετε αγαπητοι "κριτες"...)
δεχομαι και θεωρω ανθρωπινο να εγινε ενα λαθος με το QR, το ουδεις... ασφαλτος αρκουσε
σαν καινουριος στο forum διαβασα καιποιο post δεν θημαμε πιο αλλα κοιταξε αυτο το link http://bicycletutor.com/bike/maintenance/ θα βρις πολες πληροφοριες για την συντηρηση του ποδηλατου σου και την χρηση των εργαλιων που πιθανος να εχεις και αν δεν εχεις καλο θα ηταν σε πρωτη ευκερια να αγορασης . τωρα ως αναφορα την παρατηρηση σου καλα εκανες και μας παρεθεσες των προβληματησμο σου , διοτη η μονη αλλα και καλητερη τιμωρια στην αγωρα ειναι καπιοι που το αξηζουν να δουν την κηνητικοτητα του καταστηματος τους να πεφτη, το οποιο θα εχει 2 εκβασης, α) θα πρωσπαθηση να κανει κατι για να βελτιωθη β)θα απομηνουν μονο οι ικανοι.
οπως και να εχει οτι φτιαχνεις μονος σου αν εχεις τις γνωσεις δεν συνγκρινετε για αυτο μαθε , ρωτα , ψαξε και μετα μοναχος σου πραξε
ΓΙΑ ΑΠΟΦΙΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ
υποψην δεν εχω καμια σχεση με το καταστημα αφτο , ουδεποτε δεν ειχα καμια σχεση με κανενα καταστημα ποδηλατων και η πρωσοπικη μου αποψη δεν αποτελη επιθεση απεναντη κανενως , απλα παρατηρηση και ισχυη για ολους τους τομης και κλαδους στην Ελλαδα
απο εναν ταλεπωρημενο καταναλωτη στο περασμα του χρονου εντως της ελληνικης αγωρας
Έχω αγοράσει για λογαριασμό μου δύο ποδήλατα από το Action bikes και αρκετά ακόμα για λογαριασμό φίλων.
Ο καθένας έχει την άποψη του και η δική μου είναι η εξής:
Δεν είναι το μαγαζί που τα μετράει όλα με το τάλιρο. Όπως λέει και ο ivas πολλές φορές έχω περάσει για κάτι πρόχειρο, το έχουν δει, το έχουν φτιάξει και το έχω πληρώσει μόνον με ένα ευχαριστώ. Δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις να αξιολογήσω έναν τεχνικό, αλλά τις δυο φορές που τον χρειάστηκα ήταν γρήγορος αποτελεσματικός και εξυπηρετικότατος.
Σε μία τρίτη περίπτωση, αναγνωρίζοντας τον όγκο δουλειάς που έχει, μου πρότεινε να το φέρω μία συγκεκριμένη μέρα για να μην μου το καθυστερήσει επειδή ήταν Σάββατο.
Ως καταναλωτής δεν έφυγα ποτέ από το κατάστημα νιώθοντας πως με έχουν κλέψει ή κοροιδέψει. Σαφώς το αντίθετο.
Αυτά.
εγω θα πηγαινα και οχι μονο θα μου την εβαζε δωρεαν μετα απο αυτα τα προβληματα αλλα θα απαιτουσα και τα λεφτα μου πισω!!! σε βρηκε μικρο και σε εκμεταλευφτικε αμα ομως πηγαινες με πηγμη και αρχιζες να φωναζεις οτι δεν κανει καλη δουλει και εφευγαν οι πελατες θα σου λεγα αν θα το εκανε σωστα θ επερνες και τα λεφτα σου!!!
------------------------------------------------------------------
(σε θυμαμε στο αππολονα σε εχαι δει , εχω το giant brass 2 )
Πως αν το εκανε αυτο ο φιλος μας...δηλαδη εμπαινε μεσα με τσαμπουκα και αρχιζε το παραλληρημα οχι μονο δεν θα επαιρνε τα λεφτα του...αλλα θα τον πετουσαν εξω και με τις κλωτσιες! Αν αξιζε τα λεφτα που ζητουσε θα μπορουσε να συζητησει πολιτισμενα το προβλημα και να βρεθει μια λυση. Τωρα ολα αυτα που λετε για να διωξει τους πελατες και ολα αυτα δεν ισχυουν. Μαλιστα θα πετυχαινε να μην παρει ουτε ευρω
που φερθηκε πολιτισμενα τι κερδισε???
δεν ενοω να παι μεσα και να σπαει πραγματα απλα να μπει μεσα με το βλεμα το θυμομενο και να μειλησει χωρις να κωλονει !!!
αμα παντως ακουγα μια τετοια συζητιση και ημουν σε καποιο ποδηλαταδικο ως πελατης θα εφευγα ...
και απο εδω και περα πρεπει να μαθεις να βαζεις μια σαμπρελα
σου συστηνω ενα καλο ποδηλαταδικο
maroysi bikes
Η διαφήμιση δεν επιτρέπεται σ' αυτό το forum και είναι σαφές ότι η παρέμβασή σου έγινε για να διαφημιστείς.
Θα πρέπει να ξέρετε όλοι εσείς οι μαγαζάτορες πως η καλύτερη διαφήμιση είναι η βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρετε.
Ύστερα, το να βγούν δυο τύποι και να πουν καλά λόγια για σας, αυτό δεν σημαίνει τίποτα... Μου θυμίζει μάλιστα την περίπτωση των ελληνικών φούρνων, όπου παρ' όλο που προσφέρουν το χειρότερο ψωμί στην Ευρώπη είναι τίγκα στην πελατεία κι όλοι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι... Αυτό το ψωμί έμαθαν, αυτό ξέρουν...
Και ποιος είπε ότι ένα όχι σωστά ασφαλισμένο Quick Release περνάει στα μαλακά;
Ξέρετε τι παίζεται σε περίπτωση εκτροχιασμού της ρόδας σε μεγάλη ταχύτητα;
Ο καλός ο μαγαζάτορας αδιαφορεί γι αυτούς που είναι ευχαριστημένοι μαζί του γιατί τους θεωρεί ως δεδομένο, και προσπαθεί να εξυπηρετήσει τους δυσαρεστημένους χωρίς να τους απαξιώνει...
Το θέμα είναι ότι χρειάζονται χέρια, εγώ κάθε φορά που πάω στο συγκεκριμένο κατάστημα ώσπου να εξυπηρετηθώ περνάει κανένα τέταρτο. Από τεχνικής άποψης και γενικότερα ποιότητας της δουλειάς που κάνουν είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πραγματικά αν κάτσεις και ακούσεις αυτό το τέταρτο, θα μάθεις αρκετά πράγματα, ο τύπος είναι excpert στην δουλειά του και σου εξηγεί διάφορα.
Έλεος όμως, ούτε ο μόνος είναι, ούτε κάνει κανένα έγκλημα αν αργήσει λίγο παραπάνω να σε εξυπηρετήσει. Είναι ένα καλό μαγαζί που μπορεί με έναν ακόμη καλό τεχνικό να γίνει το καλύτερο στα βόρεια προάστια.
ωρα να απαντησω.(συγγνωμη για την καθυστερηση αλλα ελειπα σε διακοπες)μολις μου εδωσε το ποδηλατο ο μαστορας η ροδα πηγαινε σαν βαρκα και δεν ηταν καθολου σταθερη.θεωρειτε πως αυτο ειναι κατι το ασημαντο??επισης η σαμρελα δεν ηταν σωστα τοποθετημενη.πηγα σε αλλο ποδηλατα και μου την ξανατοποθετησε σωστα αυτη τη φορα.ακομη θεωρω οτι ως καταστημα ειστε ασυνεπης στο θεμα των ωραριων.ειχα ξαναερθει για να με ενα φιλο μου για να φτιαξουμε το ποδηλατο του.του ειχατε πει την προηγουμενη απ το τηλεφωνο να ερθει 9:30 π.μ και ηρθαμε 9:40 και περιμεναμε 20 λεπτα για να ανοιξετε.επισης του ειπατε να ερθει να το παρει 12:00 μμ την ιδια μερα και ηρθαμε 12:30 και δεν το ειχατε ακουμπησει.μαλιστα οταν ο φιλος μου σας ειπε οτι βιαζετε να φυγει εσεις τον ειρωνευτηκατε.οσο για την πληρωμη για ενα ρυθμισμα φρενων και ταχυτητων πληρωσε κανονικα και με τον νομο και ας τον κανατε να περιμενει δυο φορες.πιστευω λοιπον οτι θα πρεπει να ειστε πιο συνεπης με τους πελατες σας αν θελετε να ειναι αυτοι ευχαρηστημενοι με εσας.
Υ.Γ. το "εσεις" δεν αναφερετε σε εσας πρωσωπικα κυριε Βασιλειαδη αλλα στο καταστημα σας.
Δυστυχώς δεν είμαι σίγουρους για το αν γνωρίζω το μαγαζί. Είναι στο δεξί σου χέρι όπως ανηφορίζεις τη Πεντέλης;
Η αλλαγή σαμπρέλας είναι καρκίνος στην Ελλάδα μου φαίνεται.
Κανείς δε ΘΕΛΕΙ να το κάνει σωστά... Ο ιδικός σιμανολόγος και οι συνάδελφοί του δηλαδή ελέγχουν κάθε φορά το λάστιχο για αιχμές με γυμνό χέρι; Χρησιμοποιούν καθόλου πούδρα; Φουσκώνουν και ξεφουσκώνουν τη σαμπρέλα για να κάτσει σωστά; Στρώνουν καθόλου το λάστιχο στη ζάντα ή όπως κάτσει με καρούμπαλα; Σφίγγουν τη βαλβίδα ή στο πρώτο φρενάρισμα θα τη πάρουμε στο χέρι; Τσεκάρουν αν απο το διαφορετικό σφήξιμο του quick release είναι σωστά τα τακάκια στα δισκόφρανα; Απλά οι άνθρωποι δε γουστάρουν να κάνουν μια δουλειά σωστά. Βαριούνται! Αλλά φταίμε και εμείς. Μια σωστή αλλαγή σαμπρέλας θα έπρεπε να κάνει 10 ευρώ τουλάχιστον. Ποιος θα τα έδινε;
Η καλύτερη λύση πάντως είναι να πάρει ο καθένας μας μια heavy duty σαμπρέλα των 5-6 ευρώ με 2.25mm πάχος και καμιά 40 κολλητικά! Και άσε τους κουρσάτους να γκρινιάζουν για το βάρος της... Αυτοί βάζουν κολάν για να κλάνουν και να πάνε πιο γρήγορα! lol
Πρέπει να είσαι πολύ μανταλάκιας για να μη μπορείς να σετάρεις ακόμα και ένα ποδήλατο των 8.000 ευρώ. Θέλει μόνο λίγο διάβασμα. Όλο για σεμινάρια τεχνικών που μας λένε και μεταξωτές κορδέλλες... αν τους πας ανάρτηση σπασμένη τη στέλνουν καπάκια εξωτερικό! Και όποιος θέλει να μείνει άφωνος με την εξειδίκευση και την ευγένεια ας πάει στου Κασιμάτη στη γλυφάδα.
χαχα...άπλα όποιος κουρσάς το διάβασε σήμερα που θα βγει βόλτα πιστεύω θα κοιτάξει 2 φορές το κολάν του πριν το βάλει...χαχα..
ως προς το κατάστημα, να πω από την δική μου επαφή με τον τεχνικό/πωλητή ότι είναι πρώην οδηγός αγώνων ποδηλασίας, πορωμένος εντελώς με τα ποδήλατα και ο άνθρωπος, ρωτώντας για το τί κούρσα θα μπορούσα να πάρω, μου ανέλυσε τα πάντα και μιλάγαμε για κανα 30'.
Το πρόβλημα προφανώς του μαγαζιού είναι η έλλειψη προσωπικού και αφού ο κύριος IVAS το διαβάζει, νομίζω πως έναν βοηθό θα μπορούσε να του πάρει να μην τον πείζει έτσι...(α και ένα ideal stage pro....;) ξέρει ο τεχνικός...χοχο)
Και αφου εσυ ξερεις ολη την διαδικασιας της καλης τοποθετησης μιας σαμπρελας γιατι δεν αγοραζεις 10 σαμπρελες να τις εχεις σπιτι και να μην εχεις κανεναν αναγκη?
Διαβαζω ολα αυτα τα ποστ αλλα κανεις δεν εχει μιλησει και για τους πολυ ευχαριστημενους πελατες του καταστηματος. Μιλαμε για αρνητικα αλλα υπαρχουν και πολλα περισσοτερα θετικα που κανεις σας δεν αναγνωριζει. Οταν συναντησα πελατες να ερχονται για χρονια ολοκληρα στο ιδιο καταστημα και πελατες απο πολλα μερη της Ελλαδας καταλαβα οτι δεν προκειται για οποιοδηποτε καταστημα ποδηλατων. Και επαναλαμβανω...ΔΕΝ γινεται ενα καταστημα να ειναι ΤΕΛΕΙΟ! Μου εχουν συμβει πολλα σε αλλα καταστηματα ποδηλατων και δεν αναφερομαι καν σε ποια συγκεκριμενα μονο και μονο για σεβασμο προς τα καταστηματα αυτα αλλα ποτε δεν μπηκα στην διαδικασια να κατηγορησω ενα καταστημα δημοσιως. Εκτος κι αν καποιοι επωφελουνται απο αυτη την δυσφημιση. Τις διαφορες μου τις λυνω μονος μου και ειρηνικα με τον αρμοδιο σε καθε περιπτωση εαν υπαρξει καποιο προβλημα και δεν συγκεντρωνω υπογραφες για το κλεισιμο των καταστηματων. Προσωπικα δεν εχω κανενα κερδος απο την διαφημιση του καταστηματος μιας και ειμαι ενας απλος μαθητης Λυκειου και λατρης του ποδηλατου και πιστευω πως ουτε και ο Κυριος Βασιλειαδης εχει αναγκη την διαφημιση του σε ενα κοινο φορουμ απο τη στιγμη που εχει μια σταθερη και συνεχως αυξανομενη πελατεια απο τοτε που πολλοι απο εμας δεν υπηρχαμε ουτε καν σαν πιθανοτητα!
Αυτα και ευχαριστω!
Δεν ξέρω αν είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος πάντως θα ήθελα να μοιραστώ μια εμπειρία μου σήμερα. Μένω Πετρούπολη και δυστυχώς αγόρασα το ποδήλατό μου από γνωστό κατάστημα στη Πεντέλης. Καθημερινά πάω στη δουλειά μου με το ποδήλατο και το τελευταίο καιρό (με γύρω στα 1000χλμ στο ποδήλατο) είπα να πάω για το 1ο σέρβις.
Ξεκίνησα λοιπόν από Νέα Κηφησιά να πάω Πεντέλης και του λέω του τύπου ότι νιώθω την ανάρτηση μου πολύ μαλακή. Έρχεται ένας πιτσιρικάς και πιάνει να ξεβιδώσει το πώμα που ρυθμίζει την απόσταση του αμορτισέρ.
Αρχικά παίρνει ένα κάβουρα και αφού φυσικά έγδαρε το πλαστικό πώμα που ξεβιδώνει παίρνει μια πένσα. Ο ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ!! Και φυσικά με τη πένσα μου έκανε γδάρσιμο στο πιρούνι. Μου λέει πρέπει να το κρατήσω το ποδήλατο να το ξεβιδώσω γιατί έχει ΚΟΛΛΗΣΕΙ. (εμ πως να ξεβιδώσει με πένσα - μάλλον θέλει γνώσεις πυρηνικού φυσικού αυτό με διδακτορικό όμως) Του λέω έχω κάνει το γύρο της Αθήνας και θα γυρίσω Πετρούπολη με το ποδήλατο δε γίνεται να στο αφήσω και έφυγα.
Δοκιμάζω φτάνοντας στο Περιστέρι να πάω σε επίσης γνωστό μαγαζί κοντά στο μετρό. Ο υπεύθυνος εκεί έφερε ένα ειδικό κλειδάκι ξεβίδωσε εύκολα το πώμα, είδα πως είχε κλοτσήσει το σπείρωμα γιατί προφανως το είχα παρασφίξει, μου το διόρθωσε και μετρήσαμε τις στροφές που χρειάζεται να του κάνω για να φτάσω από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη διαδρομή. Κατάλαβα τουλάχιστον πως παίζει και το αμορτισέρ. Δεν έδωσα τίποτα και έφυγα. Να σημειώσω πως πριν δοκιμάσει να το φτιάξει έψαξε επιτόπου μήπως έχει κάποιο spare ανταλλακτικό.
Αυτός ο επαγγελματίας με κέρδισε και μετάνιωσα που δε πήρα το ποδήλατο από εκεί, που είναι και κοντά στο σπίτι μου.
Ήθελα να ρωτήσω αν η εγγύηση της IDEAL μετράει σε όλα τα συνεργαζόμενα μαγαζιά ή πρέπει να πηγαίνω αναγκαστικά από εκεί που το αγόρασα; Ειλικρινά προτιμώ να πληρώνω κάτι παραπάνω παρά να έχω δωρεάν το πρώτο ΨΕΥΤΟ ΣΕΡΒΙΣ μου.
Σε αλλαγη αλυσιδας που μου εκαναν, εβαλαν την ασφαλεια αναποδα με αποτελεσμα να να πηδαει η αλυσιδα στα πισω γραναζια. Βγηκα αρκετες δοκιμες γυρω - γυρω απο το καταστημα και επεστρεφα για να το ξαναδει ο "οδηγος αγωνων - μηχανικος" ο οποιος εκανε καποια μικρορυθμιση και μου το ξαναεδινε για τεστ. Για να μη πολυλογω αφου δε γινοταν τιποτα αποφασισα να το παω σε καποιο μηχανικο της ευρυτερης περιοχης που απ'οτι ειχα ακουσει ηταν καλος. Το ειδε αμεσως και το διορθωσε.
Υ.Γ.1 Ο μηχανικος αυτος εχει πολυ μικροτερο μαγαζι και λιγοτερα χερια...
Απλα ξερει τι κανει....και απο τοτε εχει ενα πελατη παραπανω.
Θα σας πρότεινα να γράφατε δυο λογάκια για αυτά τα θέματα και στο thread Αθήνα - Κριτικές καταστημάτων πώλησης και επισκευής ποδηλάτων