Παιδιά είναι εφικτή μια αναβάθμιση του Vitesse D7 σε D7HG; Μπορώ να αλλάξω το κιβώτιο;
Και για να γενικεύσω το ζήτημα, είναι δυνατόν να βάλω εσψτερικό κιβώτιο ταχυτήτων σε ένα ποδήλατο που αρχικά δεν είχε;
Ευχαριστώ
Κώστας
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Παιδιά είναι εφικτή μια αναβάθμιση του Vitesse D7 σε D7HG; Μπορώ να αλλάξω το κιβώτιο;
Και για να γενικεύσω το ζήτημα, είναι δυνατόν να βάλω εσψτερικό κιβώτιο ταχυτήτων σε ένα ποδήλατο που αρχικά δεν είχε;
Ευχαριστώ
Κώστας
μπορεις ! Το εκανα και εγω και μαλιστα στην dahon Ελλας.
Μου κοστισε 160 ευρω εργασια & ανταλλακτικα(ηταν βεβαια αλλο κιβωτιο και αλλο ποδηλατο).
ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ!ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ 90Ε ΟΛΑ ΜΑΖΙ!ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙ ΑΞΟΝΑ ΕΒΑΛΕΣ 3ΑΡΙ,7ΑΡΙ,8ΑΡΙ?
Εσύ που την έκανες την αλλαγή; Εδώ στην Ελλάδα; Τα αγόρασες μόνος σου τα υλικά;
Εγώ ενδιαφέρομαι για αλλαγή από D7 σε D7HG (από μαμά σε μαμά δηλαδή)
Η αντιπροσωπεία πάντα έχει υψηλότερες τιμές σε σχέση με τα καταστήματα λιανικής.
Εσύ πού την έκανες τη μετατροπή και σε ποιό μοντέλο?
Μπορείς να μας εξηγήσεις και τις διαφορές με τους άξονες?
εβαλα 5ταχυτο sturmey archer σε 16" ζαντα .Η τιμη συμπεριελαμβανε χειριστηρια , καλωδια , κιβωτιο , ακτινες και πλεξιμο ζαντας .
Ξερει κανεις αν γινεται και σε 26" τροχο?
Γλυκοκοιταζω ενα shimano alfine και δεν εχω προλαβει να βγω προς τα ποδηλαταδικα...
Καμμια γνωμη για το συγκεκριμενο ?