Πότε χρειάζεται ακτινολόγηση;

34 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ktselios
Απών/απούσα

1. Πότε και πώς καταλαβαίνω ότι πρέπει να κάνω ακτινολόγηση στους τροχούς μου;
2. Τι "παθαίνω" αν δεν κάνω;

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...ακτινολόγηση όταν το στεφάνι ακουμπάει στα τακάκια αν έχεις vbrakes.
Αν έχεις δισκόφρενα τότε φαντάζομαι πως αν το στεφάνι είναι στραβό σε κάποιο σημείο περίπου 2 - 3 χιλιοστά τότε θέλει.

Όταν αγοράσεις καινούριο ποδήλατο επίσης θα θέλει μετά από κάποια χιλιόμετρα επειδή οι τροχοί στρώνουν.

Αν δεν κάνεις το στεφάνι στραβώνει περισσότερο.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Η ακτινολόγηση είναι πολύ εύκολο πράγμα, δοκιμάζεις, μαθαίνεις, τάκα τάκα μαμ. Πάντα το κάνεις, σε κάθε ευκαιρία. ΑΠλό είναι.

ktselios
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Η ακτινολόγηση είναι πολύ εύκολο πράγμα, δοκιμάζεις, μαθαίνεις, τάκα τάκα μαμ. Πάντα το κάνεις, σε κάθε ευκαιρία. ΑΠλό είναι.

Δηλαδή να το κάνω μόνος μου;; Δεν έχω ξανακάνει!
Μπορείς να με βοηθήσεις λίγο; Κανένα link; Στο youtube? Δεν ξέρω και τον αγγλικό όρο....

Κάτι ακόμα: χρειάζομαι ειδικά εργαλεία;

Mercian
Εικόνα Mercian
Απών/απούσα

Δεν έχω κάνει. (Ντρέπομαι για αυτό :/ ) Δες ένα video: http://bicycletutor.com/wheel-truing/

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

http://bicycletutor.com/wheel-truing/

Edit: Καλή φάση, με πρόλαβε ο από πάνω :P Δες το site γενικότερα, έχει καλό πράγμα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

ktselios wrote:
Δηλαδή να το κάνω μόνος μου;; Δεν έχω ξανακάνει!
Μπορείς να με βοηθήσεις λίγο; Κανένα link;
http://i-alli-ellatha.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κάποια πράγματα, χωρίς να είναι επιστήμη, καλόν είναι να τα αφήνουμε σε κάποιους που ξέρουν.
Ένα από αυτά ίσως είναι και η ακτινολόγηση.
... εκτός αν σου περισσεύει κάποιος τροχός και θέλεις να δοκιμάσεις την τύχη σου.... (το σίγουρο είναι ότι οι πρώτες προσπάθειες θα είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ....!!!!)

Μην ξεχνάμε ότι ακτινολόγηση σημαίνει: κάνω ολοστρόγυλλο τον τροχό και στις 3 διαστάσεις. Το να φέρω το στεφάνι να μην ακουμπάει στο τακάκι είναι μάλλον εύκολο, αλλά μετά μάλλον θα διαπιστώσω ότι ο τροχός έγινε "αυγουλόσχημος....." ή τραβάει από τη μια μερια (έκκεντρα....).
Είναι δουλειά που θέλει μάτι, κάποια εμπειρία, έναν ακτινολόγο (μικρο-εργαλείο) και σταντ ακτινολόγησης (μεγάλο-εργαλείο).

Προσωπική συμβουλή:
- ΝΑΙ καλόν είναι να ξέρω - ΓΕΝΙΚΑ - τι είναι και πως γίνεται η ακτινολόγηση (βλ βιντεάκια εκπαιδευτικά)
- ΝΑΙ καλόν είναι να κουβαλάω ένα ακτινολόγο μαζί μου, μήπως και σπάσει καμιά ακτίνα / παραμορφωθεί ο τροχός και πρέπει να τον "κουτσοφέρω" στα ίσια για να γυρίσω πίσω.... χωρίς να κουβαλάω όλο το ποδήλατο στα χέρια για χ χλμ...
- ΑΛΛΑ όταν έρθει η ώρα της ακτινολόγησης (ως εργασία "service") ας απευθυνθώ σε ένα ποδηλατά (υπάρχουν και κάποιοι - Μοναστηράκι μεριά - που δεν χρεώνουν ή χρεώνουν ελάχιστα την ακτινολόγηση), για να έχω τροχό (...και όχι αυγό....) και την άλλη έβδομάδα...

(Σημειώνω ότι κάνω τις περισσότερες εργασίες συντήρησης ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ, έχω δει αρκετά βιντεάκια, μου έχουν δείξει μάστορες την ώρα της εργασίας, έχω έναν ακτινολόγο, όταν προσπάθησα μια φορά να φέρω στα ίσια έναν τροχό το αποτέλεσμα ήταν για γέλια. ΔΕΝ ακουμπούσαν τα τακάκια πλέον, αλλά και ΔΕΝ ήταν τροχός ΠΛΕΟΝ...)

Posca
Απών/απούσα

rockarolla sorry kiolas ala malon den pianoun ta xergia sou.

to na ftiakseis stand gia to troxo (to pio diskolo ergalio pou xriazese ala kai na min to exeis/ftiakseis iparxoun lusis) h to oti mexri na pareis to kolai tha sou parei wres gia na strwseis ton troxo sou den einai epixirima gia na min matheis na kaneis kati toso xrisimo, kati pou an den afiseis tis aktines na xorevoun tarantela ginete toso efkolo oso na alakseis samprela kai den tha sou stixizei kai o,ti katevei sto kefali tou kathe mastora, pou kala tha kaneis na empistevese giati einai xronovora diadikasia merikes fores kai den thes na se ksepetaksei.

Podilato kavalame, oxi piravlo.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Το πιθανότερο, δεν είχες αποτέλεσμα γιατί ήταν χτυπημένη η ζάντα και ήταν χάλια. Όταν η ζάντα έχει πάρει, οι ακτίνες απαιτούν ανομοιόμορφες τάσεις για να έρθει η ζάντα στα ίσια.

Ο αρχάριος πρέπει να αρχίσει συντηρητικά: μισή στροφή κάθε ακτίνα. Έτσι μαθαίνουμε με τον καλύτερο τρόπο.

Και κάτι ακόμα: όποιος νομίζει ότι εξ ορισμού όλοι οι ποδηλατάδες ξέρουν, συγνώμη... είναι νυχτωμένος. Δεν το λέω για σένα φυσικά, γενικά μιλάω... :-Ρ
Τι έχουν δει τα μάτια μου δε λέγεται. Αυτά τα ολίγα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Παιδιά καμμία παρεξήγηση, κουβέντα κάνουμε.
1. κάνω όλες τις επισκευές του ποδηλάτου μόνος μου, εκτός από ότι έχει να κάνει με ακτινολόγηση και μεσαίες τριβές (δεν έχω τα εργαλεία).
2. έχω συναρμολογήσει εξ αρχής κούρσα, κομματάκι - κομματάκι (εκτός από το να σφίξω μεσαία τριβή - είπαμε no tools there)
3. το stand για τον τοίχο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με το σταντ ακτινολόγησης. Το να στηρίξεις το ποδήλατο για να ρυθμίσεις πχ τα ντεραγιέ ΔΕΝ έχει σχέση με το να δεις που χάνει το στεφάνι, πόσο αυγό ή στρογγυλός είναι ο τροχός, πόσο "επίπεδος" παραμένει (είπαμε ΚΑΙ ΣΤΙΣ 3 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ / ΑΞΟΝΕΣ, όχι μόνο στη μια)
4. όλες τις φορές που χρειάστηκα ακτινολόγηση ήταν λόγω του βάρους μου και της ποιότητας του οδοστρώματος (ας πούμε λόγω "χρήσης" και όχι λόγω πτώσης), εκτός από τον Δεκέμβρη που με χτύπησε ΙΧ (3η φορά) και πάτησε τον πίσω τροχό. Μάλλον ψιλο-αχρηστεύτηκε. Ο ποδηλατάς στο Μοναστηράκι (Σέρκος) τον "έφερε", αλλά διστάζω να τον χρησιμοποιήσω, θεωρώ ότι έφαγε τα ψωμιά του. Μάλλον θα γίνει πειραματόζωο για μαθήματα ακτινολόγησης.... χεχε.
5. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όλοι οι "κατά_δήλωση_τους_μάστορες" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ. Στα 10 χρόνια που ποδηλατώ έχουν δει και τα δικά μου μάτια....!!!!
6. το σχόλιό σου: "...Ο αρχάριος πρέπει να αρχίσει συντηρητικά: μισή στροφή κάθε ακτίνα. Έτσι μαθαίνουμε με τον καλύτερο τρόπο...." το ΘΕΩΡΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ ή ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΗΣΙΜΟ.
Αν κάποιος γυρίσει μισή στροφή κάθε ακτίνα και καταφέρει να ακτινολογήσει ΕΤΣΙ τροχό, του χαρίζω την κούρσα μου.

Posca
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

3. το stand για τον τοίχο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με το σταντ ακτινολόγησης. Το να στηρίξεις το ποδήλατο για να ρυθμίσεις πχ τα ντεραγιέ ΔΕΝ έχει σχέση με το να δεις που χάνει το στεφάνι, πόσο αυγό ή στρογγυλός είναι ο τροχός, πόσο "επίπεδος" παραμένει (είπαμε ΚΑΙ ΣΤΙΣ 3 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ / ΑΞΟΝΕΣ, όχι μόνο στη μια)

Αν κάποιος γυρίσει μισή στροφή κάθε ακτίνα και καταφέρει να ακτινολογήσει ΕΤΣΙ τροχό, του χαρίζω την κούρσα μου.

enoite oti milaw gia Wheel Truing Stand kai oxi stand gia to podilato :) kikloforoun arketes patentes gia DIY giati an to agoraseis ta exei ta leftakia tou (60-70e an thimamai kala). Exw ftiaksei ena pou distixos den vriskw to site twra gia na dwsw blueprints einai aplo omos ena ksilino "pirouni" na mpei o troxos kai karfia deksia aristera kai pano tou troxou, gia na vlepeis efkola otan girnaei o troxos pou kai ti den einai isio ,prepei na mou eixe paei kana 10euro sto ksilourgio ths gitonias mou.

To oti kapios me mises strofes tha sou ferei roda sta isia ths isxiei, h erwtish einai poso grigora kai se poso ksexarvalomeno troxo. To ksanalew idika se aktines pou twra arxisan na kselaskaroun den einai tipota. Ipomonh thelh san thn anifora kapia stigmh ftaneis ekei pou theleis kai meta tsoulas.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ο αρχάριος την πρώτη φορά θα φάει 2 ώρες με τη ρόδα. Τη δεύτερη 1,5 ώρα. Και λοιπά... Ένας έμπειρος που το έχει κάνει πολλές φορές, φέρε π.χ. της αφεντομουτσουνάρας μου μια ρόδα και σε δέκα λεπτά το πολύ έγινε αστέρι (να μην είναι κοπανημένη άγρια). Και την κάνω όπως είναι πάνω στο ποδήλατο. Ξέρεις όμως πόσες έχω ακτινολογήσει; Μέχρι που βρέθηκα στο βουνό με διαλυμένη ρόδα και την έλυσα και ίσιωσα ζάντα επιτόπου και την ξαναέδεσα. (ΥΣ: ιδού ένα πλεονέκτημα της φτηνής και μαλακής αλουμινιένιας ζάντας).

Ηθικό δίδαγμα: βουρ στον πατσά και μη φοβάστε, δεν δαγκώνει!
Α και πού είσαι, όρμα και στις ρόδες και στον κεντρικό, αφού ξέρεις τα άλλα θα κάνεις κι αυτά!

ktselios
Απών/απούσα

...πήγα τελικά. 8ευρώ, 5 minutes...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Και πολύ καλά έκανες!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Στις 4 ακτινολογήσεις έχεις πάρει καινούργιο τρόχο. Γενικά αν ο τροχός είναι φθηνός και κάθε λίγο "παίρνει" είτε δίνεις 3 Ευρώ για ακτινολόγο και το κάνεις μόνο σου, είτε αγοράζεις έναν τροχό με γερό στεφάνι και ακτίνες.

Κωνσταντίνος
Απών/απούσα

παρατηρώ ότι στο δικόμου (mongoose crossway 250) οι ζάντες θέλουν κάθε τρείς και λίγο ακτινολόγιση, αν τις αλλάξω με δίπατες θα έχει διάφορα ή τσάμπα θα πάνε ; παρεμπιπτόντως ξέρει κανείς τιμές για δίπατες (αν θυμάμαι καλά 28άρες) ;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν οι ακτίνες δεν έχουν τη σωστή τάση τότε κάθε τρεις και λίγο θα σου χαλαρώνουν. Το αν θα είναι δίπατο το στεφάνι δεν έχει σχέση. Έχω στεφάνι 20 ετών μονόπατο ότι να ναι που δεν δεν έχει χάσει χιλιοστό. Σημασία έχει να είναι καλό στεφάνι, δηλαδή να αντέχει να σφίξεις τις ακτίνες παραπάνω.

Η σωστή λύση είναι να το πάς σε έναν μάστορα της προκοπής να δει τον τροχό. Αν κρίνει ότι με το στεφάνι και τις ακτίνες που έχεις δεν μπορει να γίνει κάτι καλύτερο για τα κιλά σου από πλευράς πλεξίματος και στιβαρότητας τότε πας για νεό σετ.

Τιμές για στεφάνια υπολόγισε 20-30 Ευρώ ανά στεφάνια και για ακτίνες τις προκοπής γύρω στα 0,3 - 0,4 η ακτίνα.

Κωνσταντίνος
Απών/απούσα

Υποθέτω πώς έχεις δίκιο, τώρα το αιώνιο ερώτημα πώς θα καταλάβω αν ο ποδηλατάς πάει να με πιάσει κότσο για να πουλήσει ζάντες ?

Nikosmpi
Απών/απούσα

μετρησα με παχυμετρο τις ακτινες μου κι ειναι 3.20 mm (κεφαλακι) , ποιο ειναι το σωστο εργαλειο ακτινολογογησης 3.23mm ή 3.30mm?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Λογικά μέτρησες τις βίδες (nipples) που συγκρατούν
τις ακτίνες από τη μεριά της ζάντας. Αν είναι 3.2
τότε θες το 3.23. Πάρε καλό ακτινολόγο ο οποίος να
πιάνεις το καψούλι από τις τρεις πλευρές και όχι
μόνο από τις δυο.

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Εγω παλι κανω ακτινολογηση οταν δεν εχω κατι αλλο να κανω και θελω να πειραξω το ποδηλατο μου. :p

Σοβαρα ομως τωρα, ακτινολογηση κανω οταν βλεπω οτι η ροδα ακουμπαει τοσο πολυ τα τακακια που πηγαινω φρεναριστος ή, ακόμα χειρότερα όταν ακουω την ροδα να γλυφει το ψαλιδι (ω ναι!). Στην αρχη τη φοβομουν και οταν ξεκιναγα την ακτινολογηση, κατεληγα να καεβαζω καντηλια και να πληρωνω μαστορα να την ακτινολογησει για μενα αλλα τον τελευταιο καιρο εχω παρει τα πανω μου. Στην αρχη, οπως ειπαν και παραπανω, μου επαιρνε πολυ ωρα και ο τροχος ισιωνε καπως αλλα συνεχιζε να εχει τα θεματα του. Βεβαια επειδη το ποδηλατο μου ομως εχει και αυτο θεματα και το ψαλιδι κατω αριστερα πλησιαζει πιο πολυ τον τροχο αναγκαζομαι να κανω αυτο που νομιζω οτι ειναι ομπρελιασμα. Τις προαλλες μου πηρε μια περιπου ωρα αλλα η δουλεια που βγηκε ηταν ΠΑΡΑ πολυ καλη για τα δικα μου στανταρτ. Η ερωτηση μου ειναι η εξης ομως: για να ερθει ο τροχος στα ισια του (95% ισιος θα ελεγα εγω, αν καταλαβαινετε τι εννοοω) αναγκαστηκα να ξελασκαρω καποια ακτινοκεφαλα αρκετα, σε σημειο που να τα βιδωνω και να τα ξεβιδωνω με τα δαχτυλα. Πιστευετε οτι αυτο μπορει να δημιουργησει καποιο προβλημα ή θα χρειαστει συντομα να τον ξαναακτινολογησω?

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

LowInertia wrote:
αναγκαστηκα να ξελασκαρω καποια ακτινοκεφαλα αρκετα, σε σημειο που να τα βιδωνω και να τα ξεβιδωνω με τα δαχτυλα. Πιστευετε οτι αυτο μπορει να δημιουργησει καποιο προβλημα ή θα χρειαστει συντομα να τον ξαναακτινολογησω?

Aπαπα που λένε. Όχι και με τα δάχτυλα, πρέπει νάναι σταθερά. Ή μείωσε το ομπρέλιασμα ή σφίξε όλη τη ρόδα, για να σφίξουν τα χαλαρά. Όχι όμως τόσο ώστε να τσιτώσουν υπερβολικά τα σφιχτά (γιατί θα σου σπάνε). Αντιθέτως αν υπάρχουν υπερβολικά χαλαρές ακτίνες ο τροχός δαν θάναι σταθερός.

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Αργησα να ξαναπιασω το ποδηλατο στα χερια μου και οταν ξανακοιταξα τα ακτινοκεφαλα ειδα οτι μονο ενα επαιζε, ολα τα αλλα ηταν στη θεση τους και στην ταση τους. Οποτε αυτο που θελω να μαθω ειναι αν μπορω να το αφησω αυτο το ενα ετσι γιατι η ακτινολογηση εγινε με τα χερακια μου και τον ιδρωτα μου και μπορω να πω οτι για τα δεδομενα μου ειναι αριστουργημα. Και μιλαμε και για ομπρελιασμα μετα την ακτινολογηση οποτε δε θελω να χαλασω ολη αυτη τη δουλεια για ενα ψωροακτινοκεφαλο. :p

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...και δεν παιδευεσαι με τακακια φρενων και αναποδα πηρουνια κλπ, θα σου προτεινα να σφιξεις το ακτινοκεφαλο (καψουλι) που ειναι λασκα, και αν δεις οτι σφιγγοντας το, ο τροχος "φευγει", τοτε αφου σφιξεις αυτο, λασκαρε λιγο το δεξι και το αριστερο του, της ιδιας πλευρας της ζαντας ομως.
Γενικα, δεν ειναι φυσιολογικο, ενα ακτινοκεφαλο να ειναι λασκα. Ειναι ζητημα χρονου να αρχισουν να "χανουν" και οι υπολοιπες ακτινες. Ειναι σαν να εχει κοπει μια ακτινα (οταν ειναι λασκαρισμενο το ακτινοκεφαλο της). Οποτε, τη δικη της δουλεια, πρεπει να την κανουν οι διπλανες της. Πραγμα καθολου καλο, για την υγεια τους (και της ζαντας).
Αν ο τροχος ειναι ισιος με την ακτινα αυτη λασκα, τοτε αυτο σημαινει οτι:
Ειτε και η/οι απεναντι ακτινα/ες ειναι λασκα, η οτι οι διπλανες της (της ιδιας πλευρας) ειναι υπερβολικα σφιγμενες.
Μετα την ακτινολογηση, θα πρεπει οι τασεις των ακτινων να ειναι ιδιες, η σχεδον ιδιες, και μαλιστα θα πρεπει η ταση που εχουν να βρισκεται οσο πιο κοντα γινεται σε μια ορισμενη τιμη, η οποια ειναι και η ταση που αντεχει η ζαντα.
Οσο υπερβαινει κανεις αυτη τη ταση, τοσο αυξανουν οι πιθανοτητες να "ξεριζωθουν" τα ακτινοκεφαλα απο τη ζαντα, ιδιαιτερα σε καποιο δυνατο κοπανημα (λακουβα, κλπ), η η ζαντα να γινει 8αρι.
Γενικα, μια ακτινολογηση θεωρειται ανεκτη, οταν οι τασεις των ακτινων βρισκονται στο +-20% της συνιστωμενης (απο τον κατασκευαστη της ζαντας) τασης. Οσο πιο κοντα βρισκονται οι τασεις στο οριο του κατασκευαστη και οσο πιο ομοιογενεις ειναι, τοσο περισσοτερο θα ζησει ο τροχος και οι ακτινες.
Οσο πιο πολυ ξεφευγει κανεις απο τα συνιστωμενα ορια, τοσο πιο ευπαθης γινεται ο τροχος, και τοσο γρηγοροτερα ξεκινουν τα προβληματα με τον τροχο: Αρχιζει να "χανει" δεξια-αριστερα η και πανω-κατω, αρχιζουν να κοβονται οι ακτινες πριν της ωρας τους, η ξεριζωνονται τα καψουλια των ακτινων απο τη ζαντα.

Και για να ξαναγυρισουμε στην αρχικη ερωτηση:
Σφιξε το "ψωροακτινοκεφαλο", και ξεσφιξε λιγο τα διπλανα του, η αν αυτο δεν αρκει, σφιξε λιγο και το/τα απεναντι του, ωστε ο τροχος να παραμεινει ισιος.

Θα σε βοηθησει παρα πολυ στο να βελτιωσεις την ποιοτητα της ακτινολογησης που κανεις, το βιβλιο του Roger Mousson "Wheel Building", αν δεν το εχεις ηδη διαβασει. Κυκλοφορει στο διαδικτυο, και μαλιστα περυσι νομιζω καποιος το ειχε ανεβασει και σε καποιο post. Με λιγο γκουγκλαρισμα, θα το βρεις.

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Eυχαριστω πολυ για την απαντηση. Με επεισες να το ξαναπειραξω για να του κανω την ακτινολογηση σωστα. Θα ψαξω και το βιβλιο αν και δν ξερω κατα ποσο θα το διαβασω γιατι αν μιλαμε για πολλες σελιδες, δεν εχω την τρελη υπομονη για διαβασμα μαζι με την ακτινολογηση. :)

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

μικρο ειναι το βιβλιο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

το βιβλίο δεν είναι μικρό... αλλά έχει και πολλές ενότητες που ίσως να μην σε ενδιαφέρουν.

Από τα είδη τροχών, υλικά, τρόπους και στυλ πλεξίματος, εργαλεία, ακτινολόγηση κλπ κλπ
Μείνε σε ότι σε ενδιαφέρει.

και για τους οπτικούς τύπους υπάρχει και το youtube

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

μετά από αρκετά χιλιόμετρα, αρκετές βόλτες σε κακοτράχαλους δασικούς δρόμους και αρκετά κοπανήματα, ο πίσω τροχός είχε λίγο τζόγο αριστερά δεξιά, λίγο πάνω-κάτω, και γενικότερα ο τροχός δεν ήταν κεντραρισμένος στο μέσο του ποδηλάτου. Πήγα σε ένα μάστορα που τον λυπήθηκα σε κάποια φάση, αλλά μου τον έκανε τζιτζί. Εφτιαξε και τον μπροστινό που δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο.
Κόστος 6€ (μου ζήτησε), αλλά του άφησα 10€ γιατί ειλικρινά τον ψείρισε τον τροχό.
Χαλάλι

stellis
Απών/απούσα

ακτινολογο ζιτω απο τον ποδιλατα ?

ringo
Εικόνα ringo
Απών/απούσα

Ο μπροστινός τροχός μου έγλειφε το πιρούνι, σκέφτηκα δεν πάει αλλλο, κάτι πρέπει να γίνει, δεν είναι διασκεδαστικό. Και φρενάρει το ποδηλατο. Βρήκα έναν ακτινολογο που είχα αγοράσει. Απο παλιά αλλα χρησιμοποίησα μια φορά σε μια κατεστραμενη ρόδα, χωρίς αποτέλεσμα. Για την ιστορία σκοπεύω να αγοράσω έναν τροχό πίστας έτσι και για το εφέ. Εν, τω μεταξύ μέχρι να τον βρω κάτι πρέπει να γίνει. Έβαλλα δεματικο στο πιρούνι με την άκρη χιλιοστά απο το στεφάνι. Ξεβίδωσα και λίγο τον τροχό και τον εβαλλα καλυτερα στη θέση του , πλα αυτά με το πιδηλατο ανάσκελα με τη σέλα στον πάγκο εργασίας. Ξεκίνησα την ακτινολογηση με πολυ καλά αποτελέσματα. Χάνει λιγο κάπου αλλα to be continued. Το μόνο πρόβλημα είναι οτι μια ακτίνα έχει σπάσει. Ο τροχός ειναι 27 *1|4. Παντως ειμαι πολύ περήφανος. Με τη δουλειά μου και ήταν πολύ διασκεδαστικό, ξερω οτι δεν πολυ πιάνουν τα χέρια μου η τέλος παντω φοβαμι να κάνω πράγματα που δεν ξερω. Για παράδειγμα άμα ζορισω το τιμόνι σεκαμια ανηφόρα η κανα σπριντ κάνει ξρα κρακ, πιστευω θέλει να λύσω λαιμό πιρούνια και να γεασαρω , ειναι παλιό το πλαίσιο με μουφες. Ειναι επικίνδυνα όλα αυτά που αναφέρω ;

.