ΚΟΥΡΣΑ εναντίον MOUNTAIN

50 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ashasinov
Απών/απούσα

Καλησπέρα ποδηλάτες!

Έχω ένα mountain hardtail ghost των 450ευρώ και σκέφτομαι να αγοράσω ένα ποδήλατο κοντά 1000ευρώ.
Τελευταία μου εχουν κινήσει το ενδιαφέρον οι κούρσες που ποτέ δεν είχα κυρίως γιατί μου αρέσει η ταχύτητα. (Έχω κάνει μια βόλτα με κούρσα - ψιλοανασφαλής μου φάνηκε και ως προς τα φρενα και σαν στήσιμο.)

Θεωρείται καλύτερο να κρατήσω το mountain και να παρω κούρσα ή να πάρω ενα all mountain (διπλή ανάρτηση) και να πουλήσω το ghost να πάρω ένα μεταχειρισμένο φθήνο κουρσάκι.
Γενικότερα το θέλω για κυρίως χρήση σε δρόμο αλλά θέλω να έχω και τα εκτός δρόμου και κυρίως τα "εκτός δρόμου" των πόλεων (πεζόδρομια, χωματόδρομοι).

Θα έχει μεγάλη διαφορά σε ταχύτητα η κούρσα με το διπλής ανάρτησης (με light mountain λάστιχα);
Επίσης με κουράζει λίγο η σκυφτή θέση οδήγησης γι'αυτό και συνήθως πάω χωρίς χέρια αλλά αυτό θα γίνεται και στην κούρσα φαντάζομαι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε βοήθεια!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Συγκρινεις το πλεον γρηγορο ποδηλατο με το πλεον αργο..

Αν η κουρσα σου προκαλει ανασφαλεια σαν αισθηση,μπορεις να κινηθεις προς

fitness οπου εχεις το τιμονι ισιο και καλυτερη εικονα του τι γινεται πισω

σου λογω αυτου.

Απο κει και περα,σκεψου τι δισκους+γραναζωμα φοραει ενα all mountain,και τι

η κουρσα.Και να θες,με mountain τις τελικες ταχυτητες της κουρσας δεν τις

εχεις,δεν πα να χτυπας τα ποδια σου κατω με 100 πεταλιες ανα λεπτο.

Απλα ΔΕΝ :)

Για τα χερια,δεν ειναι πολυ φυσικο να κουραζονται,και καθολου καλη ιδεα να

πηγαινεις χωρις χερια.

(σσ.εισαι ο ποδηλατης που κατεβαινει Κηφισσιας-Β.Σοφιας χωρις χερια ΚΑΙ χωρις κρανος?Ο Χριστος!
)

Δεν δοκιμαζεις ενα ζευγαρακι ΚΑΛΑ γαντια και ενα ζευγαρι εργονομικα grips?

Και τη σελα ενα κλικ πιο πισω?

Παντως με το mountain που εχεις,μπορεις να πηγαινεις στο βουνο.

Με το full suspension σιγουρα παντως δεν θα πας πιο γρηγορα στην αφαλτο

απο οτι πας ηδη.Μη σου πω πιο αργα...

Προσωπικα θα επαιρνα κατι καλο σε κουρσα ή φιτνες,η Αθήνα ειναι ξεκουραστη

με κουρσα,αλλα ειναι παντα η δικη μου γνωμη και μονο.

σσ.η ασταθεια απο το λεπτο λαστιχο συνιθιζεται στα πρωτα 100ο μετρα.

Του παιρνεις τον αερα.

Το τιμονι ειναι λιγο ζορικο,αλλα αν σου αρεσει πολυ,μαθαινεις να το αγαπας

και αυτο.Υπαρχουν κουρσαδες που κυκλοφορουν καθε μερα και παντου με αυτα.

ashasinov
Απών/απούσα

Χαχαχα!Όχι δεν είμαι αυτός ο αλήτης!! Και κράνος φοράω και γενικά είμαι προσεχτικός!
Λόγω τιμονιού , αναρτήσεων και θέσης οδήγησης το mountain δεν είναι πιο ξεκούραστο ?? Και καμμιά πρόταση για κούρσα???

http://www.specialized.gr/component/page,shop.product_details/flypage,fl...

http://www.dynocycles.com/component/virtuemart/?page=shop.product_detail...

http://www.dynocycles.com/component/virtuemart/?page=shop.product_detail...

ή κάτι άλλο? γενικά είμαι φαν της ghost και specialized. Επειδή θέλω καλά φρένα να κοιτάξω να φοράει σειρά 105?

maria-mtb
Εικόνα maria-mtb
Απών/απούσα

φιλε μου αλλο το mountain, αλλο το road. ειναι τα 2 ακρα, στο μονο που μοιαζουν ειναι οτι ειναι ποδηλατα κ τα δυο. οποτε πρωτα μεσα σου πρεπει να ξεκαθαρισεις για τι σκοπο το θες και μετα να κανεις την αγορα αναλογα. μην ψαχνεις συγκρισεις αναμεσα σε αυτα τα δυο ειδη, γιατι απλα δεν συγκρινονται.
οποτε σκεψου το πρωτα καλα. ισως το καλυτερο θα ηταν να μην πουλησεις το mountain και να πας σε μια πιο οικονομικη λυση road (μεταχειρισμενου), ετσι ωστε και να χεις δυο και να δεις αν το road σου "ταιριαζει".
(πεζοδρομια χωματοδρομοι εστω και εντος πολης με το road, απλα τα ξεχνας)

τωρα ενα καλο fitness ειναι μια υπεροχη επιλογη, που δεν θα σε αφησει παραπονεμενο σιγουρα, ουτε απο ταχυτητα, ουτε απο ανεση.(σκυφτη θεση)

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Εγω γενικα ειμαι ευχαριστημενη και απο την tiagra,δε μου εχει βγαλει προβληματα.
Δεν ξερω αν αξιζει να ανεβεις ΑΛΛΑ 200 ευρω για να πας μια σειρα πανω,που μαλλον δεν θα ειναι ολοκληρη,παρα μονο οι εκτροχιαστες και οι μανετες των φρενων...
Το βασικο θεμα με τα περιφερειακα ειναι το βαρος τους.
Εγω εχω tiagra φρενο μπροστα,105 πισω,και η αποδοση ειναι πολυ ικανοποιητικη και των δυο.
Το βαρος ειναι επισης ηδη πολυ χαμηλο στο ghost 4900,νομιζω για αστικη ποδηλασια ειναι περισσοτερο απο καλο.Δεν ξερω αν αξιζει να γινεις γραμμαριοφονιας διοτι μετα θα τρεχει η καρδια σου στην κουλουρη αν το ποδηλατο ειναι ακομη κλειδωμενο στην κολωνα που το αφησες.

Σκεψου το ΚΑΙ αυτο.

Εννοειται κλειδωνεις ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΕΤΑΛΟ.Ε?

Η δικη μου πραγματικοτητα δε με βοηθησε πολυ με την κουρσα.Το εβγαλα το γυριστο τιμονι και εβαλα ισιο και ισιες μανετες.Αρα ειναι φιτνες.

Η αποδοση σε ταχυτητα ειναι ΣΧΕΔΟΝ η ιδια αστικα,σιγουρα πιο ασφαλης απο την κουρσα (ειμαι λιγοτερο σκυφτη και εχω καλυτερη ορατοτητα πισω μου) ΑΛΛΑ σε μεγαλα ταξιδια,>50-60km μαλλον οι κουρσες υπερτερουν διοτι τα χερια εχουν πολλες στασεις να 'στηριχθεις'.

υγ.το ξερο πιρουνι συνηθιζεται.Μετα απο εναν μηνα,δε θα θες να βλεπεις αναρτηση :)

Προτασεις δεν μπορω να σου κανω,απλα θα σου λεγα να ψυχολογησεις που βρισκεσαι πιο κοντα,αναμεσα στην κουρσα και το φιτνες.

vang
Απών/απούσα

- Αν το ΜΤΒ που έχεις δέν σου "εχει τελειώσει" ( δηλ. μπορέισ και θέλεις να κάνεις πράγματα που το ποδήλατο ΔΕΝ σε βοηθάει)

- Αν έχεις αποφασίσει να ασχοληθείς αρκετά με την ποδηλασία...

Πάρε κουρσάκι ( με τα χρήματα που λές πέρνεις ένα καλό αρχικό μοντέλο)
Μπορείς ακόμα και να προσαρμόσεις κάποιο στις απαιτήσεις/δυνατότητές σου, όσον αφορά το γρανάζωμα, υψος τιμονιού κλπ...)

Ενα καλό κουρσάκι είναι πάντα χρήσιμο σε όποιον ασχολείται με το ποδήλατο...

- Αν τώρα το ΜΤΒ σου σου έχει τελειώσει....πάρε ένα καλό ΜΤΒ! Ασε το κουρσάκι για αργότερα...Ενα καλό ΜΤΒ FS χρειάζεται ολους τους οικονομικούς πόρους που περιγράφεις...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Με 1000 Ευρώ είτε παίρνεις ένα καλό Hardtail είτε μια μέτρια (στα χαρτιά) κούρσα αλλά υπερ αρκετή για αστική μετακίνηση. Αν γουστάρεις και τα δυο είδη ποδηλασίας τότε σκάβεις βαθιά στην τσέπη και πληρώνεις για 2 καλά ποδήλατα καθώς σχέση μεταξύ τους δεν υπάρχει καμία άρα κανένα νόημα να βάζεις διλήματα για το πως θα πηγαίνει η κούρσα στα πεζοδρόμια και τι τελικές θα πιάνει το mountain.

Ποδήλατο διπλής ανάρτησης στα 1000 Ευρώ είναι το αντίστοιχο του να πάρεις Hardtail με 300 Ευρώ. Πρακτικά θα έχεις πετάξει 1000 Ευρώ για ένα entry level ποδήλατο το οποίο θα χρίζει αναβάθμισης. Αν πάλι δεν χρίζει αναβάμισης τότε έχεις πάρει λάθος ποδήλατο για τη χρήση που κάνεις και θα ήταν καλύτερα να έπαιρνες ένα hardtail στα λεφτά αυτά.

Με λίγα λόγια, FS από 1500-1800 και πάνω κι αν είναι 1 φορά ταλαιπωρία το hardtail στην πόλη τότε το FS πόσες είναι....

Οι κουρσες είναι για αποστάσεις και προπονήσεις. Πιστεύω ότι μέσα στην πόλη (μόνο) χαραμίζονται και είναι πεταμένα λεφτά. Βέβαια αν πρέπει να διανύεις 50-60χλμ καθημερινά για τη δουλειά σου τότε αλλάζει το πράγμα. Πάντως τα σπάει σε μεγάλες αποστάσεις και γενικά αν βρεις παρέα είναι όλα τα λεφτά. Αν πάλι έχεις και κανένα χωρίο με δέντρα τότε ακόμα καλύτερα.

Στα 1000 καλύτερα να πάρεις ξεχωριστά το σκελετό και να τον ντύσεις όπως σου αρέσει. Μπες και στο http://www.competitivecyclist.com/ στο Road στο Fit calculator να μετρηθείς να δεις τι διαστάσεις σου κάνουν.

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Ρίχνεις στη μαρμίτα μία κούρσα και ένα mountain bike. Πασπαλίζεις με τις "ανάγκες" σου, ανακατεύεις και βγαίνει....
Ένα Ποδήλατο Trekking.
Δεν είναι ακριβώς MB, δεν είναι ακριβώς κούρσα, αλλά κάτι ενδιάμεσο που καλύπτει τις ανάγκες που αναφέρεις στο μήνυμά σου.
-Λόγω των μεγάλων τροχών είναι πολύ πιο γρήγορο από ένα MB, χωρίς όμως να έχει την ευαισθησία της κούρσας.
-Είναι ανεκτικό στους χωματόδρομους και στις δυσκολίες της πόλης, καθώς τα περισσότερα έχουν ανάρτηση εμπρός και δίπατες ζάντες.
-Έχει πολύ πιο όρθια θέση οδήγησης απ' ότι ένα MB.

Μπορεί να μην έχει την απόλυτη ταχύτητα μιας κούρσας, μπορεί να μην καβαλάει μονοπάτια όπως ένα MB, αλλά για αυτά που ζητάς είναι ταμάμ!
Άσε που με 1000 ευρώ παίρνεις κορυφαίο trekking.

Υ.Γ. Και εγώ ψήνομαι να μπω στον κόσμο των κουρσάτων, αλλά σε καμία περίπτωση δε σκοπεύω να αντικαταστήσω το city bike μου με κούρσα.

ashasinov
Απών/απούσα

Κλείνω κατα 90% στην κουρσα. Παντα μου αρεσαν καιρος και να παρω. Ουτοσιαλως κυριως σε δρομο το χρησιμοποιω οποτε για το χωμα θα παιρνω mountain που εχω το οποιο ειναι μια χαρα.

god saved the bike - δεν αφηνω το ποδηλατο ποτε ! ειναι η καλυτερη αντικλεπτικη προστασια!

Eaglos - λες να μου παει φθηνοτερα αμα το φτιαξω μονος και παραγγειλω απο το chainreactor αν το ξερεις τα ανταλακτικα?

Αν εχετε ορεξη προτεινετε μου κανενα κουρσακι ! Για fitness δεν πολυ τρελαινομαι -κακως βεβαια- το μονο που πραγματικα μ'αρεσει εινια το specialized το sirrus( http://www.specialized.gr/component/page,shop.product_details/flypage,fl... ) αλλα ειναι ακριβο.
Περιμενω προτασεις !!!!!!

S_Totter
Απών/απούσα

Σου προτείνω να σκεφτείς και την περίπτωση ενός cyclocross ποδηλάτου

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@ashasinov
το πιο ποδήλατο είναι ξεκούραστο εξαρτάτε και από εσένα
ουσιαστικά την πιο καλή θέση οδήγησης την έχει η κούρσα
βέβαια αν είσαι 30 κιλα υπέρβαρος τότε απλά δεν βολεύεσαι πάνω στην κούρσα
οπότε ένα fitness ή ένα Mtb βολεύει περισσότερο (για να χωρέσει κάπου η κοιλιά σου)
πέραν των κιλών είναι και η ελαστικότητα που έχεις
βέβαια όσο θα κάνεις ποδήλατο η ελαστικότητα ανεβαίνει

μια καλή λύση είναι και αυτό
που έχει καλό δισκοβραχίονα και καλή σειρά για αστική μετακίνηση

@eaglos
πρέπει να σε πάω νάουσα για ειδικά μαθήματα του πιο ποδήλατο είναι άνετο...
ξέρω ένα χωριό με καλές γαστρολιχουδιές

ashasinov
Απών/απούσα

Τελικα το αποφασισα σε κουρσα θα παω . Ευχαριστω για την βοηθεια. Θα ανοιξω νεο θεμα για προτασεις αγορας ( προτεινετε μου! )

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν το ντύσεις μόνος σου βγαίνει σίγουρα πολύ καλύτερο από το να πάρεις έτοιμο πακέτο αρκεί να ρωτήσεις και να μην αγοράζεις ότι να 'ναι. Απο Chain δεν νομίζω να βγει πιο φθηνά λόγω ισοτιμίας αλλά από κάποια γερμανικά μαγαζιά ή από ebay θα βρεις καλές τιμές.

Βασικά κάνε μέτρηση στο site που σου έδωσα για να ξέρεις στο περίπου τι γεωμετρία πρέπει να έχει ο σκελετός που ζητάς. Στα λεφτά που κοιτάς η λογική λέει να πας σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο με carbon πηρούνι και να σπρώξεις όσα περισσότερα μπορείς σε τροχούς και ανταλλακτικά.

426 Ευρώ έχει η Campagnolo Veloce 10άρα και έχει κλείσει από σειρά "για πάντα". Μετά έχεις άλλα 600 Ευρώ για τροχούς, πλαίσιο, πηρούνι, παλουκοσελο, σελα, λαιμό, τιμόνι, ποτήρια λαιμού, πετάλια, λάστιχα, ταινία τιμονιου. Εδώ αρχίζει το ψάξιμο σε αγγελείες και ebay, ειδικά για τροχούς...

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

διαβασα με προσοχη ολα τα σχολια, αλλα βρε παιδια 1000 ευρω σε πρωταρη ανθρωπο για κουρσα?

Δε θελω να προτεινω μοντελα ουτε περιφερειακα, απλα να αναφερω περιπτωση φιλου (πρωταρη στις κουρσες) που πηρε ποδηλατο με αυτα τα λεφτα (με πολυ δυσκολια) και ακομα κλαιει...

(Συμβουλη: Ανετα βρισκεις κατι ειτε σε μεταχειρισμενο ειτε σε μοντελα παλιοτερων ετων π.χ 2008 με λιγοτερα χρηματα)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@vamvakoolas
Πάντα μία αγορά έχει το ρίσκο της

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

δε λεω οτι το παιδι κλαιει τα λεφτα του γιατι ηταν κακο το ποδηλατο αλλα επειδη ηταν πρωταρης καταλαβε και ο ιδιος οτι καλυτερα να ξεκιναγε με τα μισα λεφτα, να δει ΑΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ και αν κολλησει το μικροβιο ας παρει μετα και σουπερ ντουπερ ποδηλατο: εχει ποδηλατακι μαζευει χρηματα ενω μπορει να πουλησει και το ποδηλατο για να ολοκληρωθει η αγορα!)

(λαθος που δε θα αποφυγει ο φιλος)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κάθε αγορά έχει το ρίσκο της αλλά υπάρχουν κάποια όρια, κοινή λογική και budget συχνά περιορισμένο.
το κακό με τις τιμές για τις κούρσες είναι "διπλό":
- από τη μια κυκλοφορούν ένα κάρο ΜΤΒ ποδήλατα από σουπερ μάρκετ, βλέπει κάποιος πχ ΜΤΒ 26αρι με 130 ευρώ, μετά κοιτάει και τις κούρσες που ξεκινούν από 700 ευρώ και μένει μ*λ*κας...
- από την άλλη, κυκλοφορούν πολλοί ενθουσιώδεις ποδηλάτες, χομπίστες, ψωνάρες (πχ βάζω τον εαυτό εδώ...) με ακριβούτσικα ή ακριβά ή πανάκριβα ποδήλατα, βλέπουν οι ποδηλάτάδες ότι υπάρχει αγοράστικό κοινό, και ξάφνου βλέπεις κούρσες με 2.000 με 4.000 με 7.000 ευρώ ....και καλά: "μα είναι carbon...." και όλα είναι εντάξη, όλοι ευχαριστημένοι... όλα λογικά.....

Στο bikeforums.net είχε πέσει παλαιότερο ΤΡΕΛΛΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε μια παρέα ηλικιωμένων (εννοείται ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και μακρυά...), με τρομέρες ASSOS εμφανίσεις και πανάκριβα Cervelo ποδήλατα, οι οποίοι έκαναν βόλτα δυο -τρεις πλατείες και μετά κάθονταν στον ήλιο για καφέ με τις κούρσες σε παράταξη.... ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ στην τρίτη ηλικία...

Μετά από όλα τα άσχετα, να γράψω και ένα σχετικό. Οι κούρσες δυστυχώς ξεκινούν από 600 - 700 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα παίρνεις ένα αλουμινένιο πλαίσιο, επώνυμο και όχι κατηγορίας ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, με κάποια εισαγωγική Shimano σειρά περιφερειακών ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ (δηλαδή STI και όχι λεβιεδάκια στον πλάγιο σωλήνα, ΦΡΕΝΑ και όχι suicide brakes κλπ κλπ), σχετικά ελαφρυούς και αντοχής τροχούς, και σκελετό στο ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΟΥ.
Δηλαδή ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ και ΟΤΙ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ για να ξεκινήσεις, να κάνεις πολλά - πολλά - μα πάρα πολλά χλμ, και μεγάλες, πολύ μεγάλες - πάρα πολύ μεγάλες και γρήγορες βόλτες ή προπονήσεις ή βολτονήσεις στην άσφαλτο.

Όταν με το καλό τα ελαστικά έχουν παραδώσει πνεύμα, έχεις αλλάξει κανα δυο αλυσίδες και καμιά κασσέτα ΛΟΓΩ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΦΘΟΡΑΣ, το ξανα-συζητάμε για αναβαθμίσεις, carbon εξαρτήματα, γραμμάρια και χιλιοστά του μέτρου...

mairi
Απών/απούσα

Θα ήθελα τη βοήθειά σας , για την αγορά ποδηλάτου....Με ενδιαφέρει για γυμναστική κυρίως, για μετακινήσεις στην πόλη και ίσως σπανιότερα για εκτός δρόμου διαδρομές.
Επειδή δεν έχω τις κατάλληλες γνώσεις και μου συνέστησαν απο ένα κατάστημα ποδηλάτων που επισκέφτηκα σήμερα το ideal freeder lady,και αλλαγή αν θέλω με λάστιχα για την πόλη (?) αναρωτιέμαι αν κάτι τέτοιο θα ήταν καλή επιλογή. Επιπλέον ο πωλητής μου είπε οτι αν έχω πρόβλημα με τη μέση μου να πάρω ένα ποδηλατο ballestic με χαμηλότερη σέλα και ψηλότερο τιμόνι επιμένοντας ότι γυμνάζει το ίδιο καλά με ένα mtb και ότι είναι πολύ πιο άνετο..

Πραγματικά θα ήμουν ευγνώμων για τη βοήθειά σας..

Arxarios
Απών/απούσα

mairi wrote:
Επιπλέον ο πωλητής μου είπε οτι αν έχω πρόβλημα με τη μέση μου να πάρω ένα ποδηλατο ballestic με χαμηλότερη σέλα και ψηλότερο τιμόνι επιμένοντας ότι γυμνάζει το ίδιο καλά με ένα mtb και ότι είναι πολύ πιο άνετο..

Είμαι όπως γράφει και το username αρχάριος αλλά νομίζω ότι ο ποδηλατάς σου κάνει λάθος, εσκεμμένα ή μη. Επειδή και εγώ είχα πρόβλημα με τη μέση μου και φοβόμουν το ποδήλατο που είχε αρκετά σκυφτή θέση, τελικά μάλλον την ωφέλησε. Ο αναβάτης όταν έχει σκυφτή θέση, δίνει πιο πολύ βάρος στα χέρια του με αποτέλεσμα να μην πέφτει πολύ βάρος στη σέλα.

Πες μας πόσα χρήματα θες να δώσεις να σου προτείνουμε ένα ποδήλατο. Εάν είσαι μικροκαμωμένη μία πολύ καλή πρόταση σε εξαιρετική προσφορά λόγω μεγέθους είναι αυτό http://www.tsirikosbikes.gr/kona-dew-2010.html απλά δεν θα μπορείς να πας τόσο γρήγορα στο χώμα όσο με ένα ΜΤΒ, αλλά στην άσφαλτο είναι ότι πιο γρήγορο και ξεκούραστο μπορείς να βρεις σε αυτά τα χρήματα.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Κατά την γνώμη μου, δεν ξέρω γιατί να πάρεις ένα mtb (mountain bike) στυλ ποδήλατο για την πόλη κυρίως, και μάλιστα στο τέλος να δώσεις και άλλα χρήματα (πχ κανά 50-60άρι χωρίς να ξέρω πολύ καλά τιμές) να βάλεις λάστιχα πόλης μετά.

Επίσης, πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου; Από θέμα βάρους, φυσιολογικό; Αν ναι, τότε ενδεχομένως ούτε η ανάρτηση σου χρειάζεται, εξάλλου αφού σε ενδιαφέρει να γυμνάζεσαι και όχι να κάθεσαι στον καναπέ. Στο φόρουμ εδώ έχει αναπτυχθεί το θέμα της ανάρτησης εκτενέστερα. (όπως εδώ).

Αν και δηλώνω αρκετά άσχετος από αξία περιφερειακών, ίσως με λίγα παραπάνω χρήματα θα έβλεπα και ένα ideal city life, το βρήκα εδώ σε τιμή 370 ή 340. Δεν ξέρω επίσης αν αυτό έχει ανάρτηση, και αν έχει, αν κλειδώνει. Το συγκεκριμένο παρατηρώ ότι έχει επίσης προστατευτικό για αλυσίδα και σχαρίτσα και καλαθάκι πρόσθετα.

mairi
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ που επιβεβαιώνεις και εσύ το θέμα με τη μέση και τη σκυφτή θέση...
Απ΄ότι είδα το ideal freeder χαρακτηρίζεται ως on kai off road με γεωμετρία mbk...
Σε ότι αφορά το μέγεθός μου είμαι γενικά μάλλον φυσιολογική - μικρόσωμη 56 κιλά με 164ύψος. Είδα και την πρόταση του ποδηλάτου που μου κάνεις και έχει κριτικές καλές , αλλα σκεφτόμουν να επιλέξω γυναικείο σκελετό...άλλο θέμα και αυτό που με προβληματίζει αν και θεωρώ διαισθητικά ότι μάλλον κάποιο ρόλο θα παίζει στην γυναικεία ανατομία.Εσυ τι λες?
Εννοείται οτι δεν θα τσιγκουνευτώ να δώσω κάτι παραπάνω αν το ποδήλατο που θα βρώ είναι ιδανικό για εμένα..

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

mairi wrote:
Θα ήθελα τη βοήθειά σας , για την αγορά ποδηλάτου....Με ενδιαφέρει για γυμναστική κυρίως, για μετακινήσεις στην πόλη και ίσως σπανιότερα για εκτός δρόμου διαδρομές.
Επειδή δεν έχω τις κατάλληλες γνώσεις και μου συνέστησαν απο ένα κατάστημα ποδηλάτων που επισκέφτηκα σήμερα το ideal freeder lady,και αλλαγή αν θέλω με λάστιχα για την πόλη (?) αναρωτιέμαι αν κάτι τέτοιο θα ήταν καλή επιλογή. Επιπλέον ο πωλητής μου είπε οτι αν έχω πρόβλημα με τη μέση μου να πάρω ένα ποδηλατο ballestic με χαμηλότερη σέλα και ψηλότερο τιμόνι επιμένοντας ότι γυμνάζει το ίδιο καλά με ένα mtb και ότι είναι πολύ πιο άνετο..

Πραγματικά θα ήμουν ευγνώμων για τη βοήθειά σας..

Συμφωνοντας με τους προηγουμενους θεωρω οτι το freeder ειναι το πλεον ακαταλληλο για τη δουλεια που το θελεις. Θα προσπαθησω να σου εξηγησω τα πλεονεκτηματα καποιων ποδηλατων γιατι τα δεδομενα που εχουμε για το τι θες να κανεις δεν ειναι αρκετα για να σου προτεινουμε κατι συγκεκριμενο.
Η σημαντικοτερη διαφορα που εχουν τα citybike, fitness κτλ σε σχεση με τα mtb ειναι το μεγεθος των τροχων. Τα mtb εχουν συνηθως 26' τροχους και σε καποιες περιπτωσεις γυναικειων 24'. Τα "δρομου" συνηθως εχουν 28'. Αυτο απο μονο του δινει μια τεραστια διαφορα κυλισης υπερ των "δρομου" στο περιβαλλον που θες να κινηθεις. Στη συνεχεια αναλογα με το τι εννοεις για μετακινηση και γυμναστικη διαλεγεις και το στυλ του ποδηλατου "δρομου".(δεν μιλαω για κουρσες γιατι ειναι για αλλο επιπεδο και οχι για αυτο που νομιζω οτι θες να κανεις).
Αν θελεις να μετακινησαι και να κανεις καποιες βολτες και ταυτοχρονα να γυμναζεσαι τοτε θα επρεπε να δεις καποιο citybike. Αν θελεις να γυμναζεσαι και να κανεις καποιες βολτες και να μετακινησαι τοτε θελεις κατι σε fitness. Πιστευω να καταλαβες την λεπτη διαφορα.
Βεβαια αν τωρα σου αρεσει καποιος τυπος ποδηλατου οτι και να σου λεω εγω και οποιοσδηποτε αλλος ειναι περιτο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Συμφωνοντας με τους προηγουμενους θεωρω οτι το freeder ειναι το πλεον ακαταλληλο για τη δουλεια που το θελεις. Θα προσπαθησω να σου εξηγησω τα πλεονεκτηματα καποιων ποδηλατων γιατι τα δεδομενα που εχουμε για το τι θες να κανεις δεν ειναι αρκετα για να σου προτεινουμε κατι συγκεκριμενο.
Η σημαντικοτερη διαφορα που εχουν τα citybike, fitness κτλ σε σχεση με τα mtb ειναι το μεγεθος των τροχων. Τα mtb εχουν συνηθως 26' τροχους και σε καποιες περιπτωσεις γυναικειων 24'. Τα "δρομου" συνηθως εχουν 28'. Αυτο απο μονο του δινει μια τεραστια διαφορα κυλισης υπερ των "δρομου" στο περιβαλλον που θες να κινηθεις. Στη συνεχεια αναλογα με το τι εννοεις για μετακινηση και γυμναστικη διαλεγεις και το στυλ του ποδηλατου "δρομου".(δεν μιλαω για κουρσες γιατι ειναι για αλλο επιπεδο και οχι για αυτο που νομιζω οτι θες να κανεις).
Αν θελεις να μετακινησαι και να κανεις καποιες βολτες και ταυτοχρονα να γυμναζεσαι τοτε θα επρεπε να δεις καποιο citybike. Αν θελεις να γυμναζεσαι και να κανεις καποιες βολτες και να μετακινησαι τοτε θελεις κατι σε fitness. Πιστευω να καταλαβες την λεπτη διαφορα.
Βεβαια αν τωρα σου αρεσει καποιος τυπος ποδηλατου οτι και να σου λεω εγω και οποιοσδηποτε αλλος ειναι περιτο.

όντως ο 28ρις είναι πιο γρήγορος και αυτό είναι το ζητούμενο τότε θα πας σε 28
αλλά σπάνια είναι τόσο σημαντικό
για μέσα στην πόλη ο τροχός είναι ένας παράγοντας αλλά όχι ο σημαντικότερος
δεν είναι ο 28ρις τροχός που χαρακτηρίζει ένα ποδήλατο
με την ίδια λογική και τα σπαστά που έχουν 20" τροχούς δεν κάνουν για την πόλη
http://www.bianchi.com/Global/Bikes/Bikes_Detail.aspx?ProductIDMaster=48550
αυτό δεν κάνει για την πόλη λόγο τροχού?

τα 24" ποδήλατα που λες είναι παιδικά ποδήλατα (αν μιλάμε για τα ίδιο πράγμα)
το μέγεθος του τροχού δεν έχει σχέση με το μέγεθος του ποδηλάτου
απλά αν η γυναίκα έχει ύψος παιδιού τότε βολεύει στα καταστήματα και δίνουν 24ρια παιδικά ποδήλατα
(Μην κάνεις σαν τον rockarolla Που πιστεύει πως οι ψηλοί πρέπει να έχουν 28ρια ποδήλατα)

το σημαντικότερο που χρειάζεται ένα ποδήλατο να κινηθεί για μέσα στην πόλη είναι το λάστιχο
τα άλλα έρχονται ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις :D

για περισσότερα δες εδώ τι γράφω
http://podilates.gr/?q=node/14759#comment-138389

mairi
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ παιδιά,
θα ήθελα να μου πεις και εσυ planet τι νομίζεις οτι πρέπει να πάρω...έχεις κάποιες πιο συγκεκριμένες προτάσεις να μου κάνεις??είναι ξεκάθαρο οτι θέλω να γυμνάζομαι πρωταρχικά.δεν θέλω καλαθάκια σχάρες κλπ και θέλω αν τύχει να μπρώ να παω και σε χώμα.Και επίσης όσο το ψάχνω τόσο αγχώνομαι. Τώρα με το μέγεθος. Ποιο θα είναι σωστό για το ύψος μου? Οι επιπλέον μετρήσεις αφορούν ΟΛΟΥΣ τους ποδηλάτες ή όσους κάνουν πολύ εξειδικευμένα πράγματα όπως μου είπε ο .."ποδηλατάς" που επισκέφτηκα..???

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

άνοιξε ένα νέο θέμα με τις ανάγκες σου
πως βλέπεις το ποδήλατο και γιατί θέλεις να αγοράσεις ποδήλατο
τους πραγματικούς λόγους και όχι το αποτέλεμσα (π.χ. θα πηγαίνω στην δουλειά μου είναι αποτέλεσμα)

SeNNinhA
Απών/απούσα

Ξέχνα καταρχάς τα lady. Δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω και δεν έχουν νόημα ύπαρξης εαν εσύ δεν ζητάς κάτι τέτοιο.

Ξέχνα και τα περί χαμηλότερης σέλας και ψηλότερου τιμονιου τύπου καθομαι αναπαυτικά αφού έχεις θέμα μέσης.

Πας είτε σε MTB είτε σε TREKKING.

ΜΤΒ:
+ Για την ίδια τιμή αγοράς, έχουν καλύτερα περιφερειακά συνήθως
+ Είναι ποδήλατο που το μετατρέπεις εύκολα για ότι χρήση θέλεις (πασπαρτού)
+ Πιο παιχνιδιάρικη γεωμετρία
+ Με λάστιχα πόλης δεν έχουν μεγάλες διαφορές με τα trecking
+ Βρίσκεις πολλά και εύκολα
+ Τα πουλάς έυκολα
- Είναι πιο αργά λόγω τροχών
- Είναι πιο βαριά λόγω ενισχυμένου σκελετού/τροχών/λάστιχου για χώμα

Trekking
+ Είναι πιο γρήγορα λόγω τροχών (άρα είτε πας πιο γρήγορα είτε πας πιο ξεκούραστα)
+ Εχει ελάχιστα πιο όρθια θέση οδήγησης που πολλούς νέους ποδηλάτες τους βολευει περισσότερο από την θέση των ΜΤΒ
+ Είναι πιο ελαφρύ
+ Με λάστιχα χωμάτινα ή ημιχωμάτινα περνάς και χωματόδρομο για βόλτα
- Έχουν λίγο πιο αργή γεωμετρία
- Έχουν λίγο πιο όρθια θέση οδήγησης με περισσότερη επιβάρυνση της μέσης (όχι όμως και τεράστια)
- Είναι σαφώς πιο ON με ελάχιστο Off road

Αφού θέλεις το ποδήλατο για εξάσκηση περισσότερο τότε το θέμα ταχύτητας δεν σε πολυαπασχολεί μιας και με το ΜΤΒ θα εξασκείσαι περισσότερο στην καθημερινότητά σου.

Παραμένει πάντως μια υποκειμενική επιλογή και πιστεύω ότι δεν μπορείς να κάνεις και πολύ λάθος. Απλά μην δώσεις πολλά χρήματα στην αρχική σου αγορά. Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Και απλά ποδηλατάκια θα σε βοηθήσουν. Στην αρχική σου επιλογή ξεχνάς το θέμα πιθανής αναβάθμισης και διαλέγεις κάτι μόνο για τώρα. Μετά το πουλάς και παίρνεις κάτι που σε βολευει εκείνη την στιγμή.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@SeNNinhA
για το βάρος αναθεώρησε
μπορεί να είναι και πιο ελαφριά τα Mtb
λες για τον σκελετό και θα σου πω ναι αν και ούτε εκεί έχουν διαφορά βάρους
και αυτό γιατί τα Mtb είναι πιο ποιοτικά φτιαγμένα και κατεβάζουν το βάρος τους
αλλά σε ίδιας ποιότητας/ατνοχής ρόδα το 26 θα είναι πιο ελαφρύ
σε ίδιας ποιότητας ανάρτηση το 26 θα είναι πιο ελαφρύ
σε ίδια ποιότητας λάστιχο το 26 θα είναι πιο ελαφρύ
αν βάλουμε ίδια τιμή η διαφορά ανεβαίνει μιας και το ίδιας ποιότητας το 28 είναι πιο ακριβό
Βέβαια αυτά είναι λεπτομέριες δύσκολες να μετρηθούν
εγώ λέω πως και τα 2 έχουν το ίδιο βάρος
γενικότερα όμως τα λες σωστά :D

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

plannet wrote:
kktsol wrote:

Συμφωνοντας με τους προηγουμενους θεωρω οτι το freeder ειναι το πλεον ακαταλληλο για τη δουλεια που το θελεις. Θα προσπαθησω να σου εξηγησω τα πλεονεκτηματα καποιων ποδηλατων γιατι τα δεδομενα που εχουμε για το τι θες να κανεις δεν ειναι αρκετα για να σου προτεινουμε κατι συγκεκριμενο.
Η σημαντικοτερη διαφορα που εχουν τα citybike, fitness κτλ σε σχεση με τα mtb ειναι το μεγεθος των τροχων. Τα mtb εχουν συνηθως 26' τροχους και σε καποιες περιπτωσεις γυναικειων 24'. Τα "δρομου" συνηθως εχουν 28'. Αυτο απο μονο του δινει μια τεραστια διαφορα κυλισης υπερ των "δρομου" στο περιβαλλον που θες να κινηθεις. Στη συνεχεια αναλογα με το τι εννοεις για μετακινηση και γυμναστικη διαλεγεις και το στυλ του ποδηλατου "δρομου".(δεν μιλαω για κουρσες γιατι ειναι για αλλο επιπεδο και οχι για αυτο που νομιζω οτι θες να κανεις).
Αν θελεις να μετακινησαι και να κανεις καποιες βολτες και ταυτοχρονα να γυμναζεσαι τοτε θα επρεπε να δεις καποιο citybike. Αν θελεις να γυμναζεσαι και να κανεις καποιες βολτες και να μετακινησαι τοτε θελεις κατι σε fitness. Πιστευω να καταλαβες την λεπτη διαφορα.
Βεβαια αν τωρα σου αρεσει καποιος τυπος ποδηλατου οτι και να σου λεω εγω και οποιοσδηποτε αλλος ειναι περιτο.

όντως ο 28ρις είναι πιο γρήγορος και αυτό είναι το ζητούμενο τότε θα πας σε 28
αλλά σπάνια είναι τόσο σημαντικό
για μέσα στην πόλη ο τροχός είναι ένας παράγοντας αλλά όχι ο σημαντικότερος
δεν είναι ο 28ρις τροχός που χαρακτηρίζει ένα ποδήλατο
με την ίδια λογική και τα σπαστά που έχουν 20" τροχούς δεν κάνουν για την πόλη
http://www.bianchi.com/Global/Bikes/Bikes_Detail.aspx?ProductIDMaster=48550
αυτό δεν κάνει για την πόλη λόγο τροχού?

τα 24" ποδήλατα που λες είναι παιδικά ποδήλατα (αν μιλάμε για τα ίδιο πράγμα)
το μέγεθος του τροχού δεν έχει σχέση με το μέγεθος του ποδηλάτου
απλά αν η γυναίκα έχει ύψος παιδιού τότε βολεύει στα καταστήματα και δίνουν 24ρια παιδικά ποδήλατα
(Μην κάνεις σαν τον rockarolla Που πιστεύει πως οι ψηλοί πρέπει να έχουν 28ρια ποδήλατα)

το σημαντικότερο που χρειάζεται ένα ποδήλατο να κινηθεί για μέσα στην πόλη είναι το λάστιχο
τα άλλα έρχονται ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις :D

για περισσότερα δες εδώ τι γράφω
http://podilates.gr/?q=node/14759#comment-138389[/quote]

Φιλε plannet απο εσένα περίμενα τουλάχιστον κατι παραπανω.
Να ξεκινήσω από τα 24' (δεν μιλαμε για το ίδιο πράγμα). Ειναι κάποια μοντέλα όχι παιδικά τα οποία συνηθως χαρακτηρίζονται σαν xs (extra small) τα οποια τα φτιαχνουν κάποιες εταιρείες ακριβως επειδη κάποιοι νομίζουν οτι το μεγεθος εξαρταται και από τη ρόδα (πράγμα το οποίο φυσικά δεν συμμερίζομαι). Αν το ψάξεις θα δεις οτι αυτό ισχύει και γι΄αυτο το Bianchi που μου έδειξες.
Για τον 28αρι τροχο γραφω συνηθως. Το θέμα που έθεσες με το σπαστο έχει τελείως διαφορετική βάση γιατί η προτεραιότητα στο σπαστό είναι να είναι compact όταν είναι διπλωμένο γιάυτο και οι 20αρηδες τροχοί. Αν πχ σου έθετα σαν προτεραιότητα την ποιότητα κύλισης και σταθερότητα και μικρότερη γωνία πρόπτωσης στα mtb δεν θα μου έλεγες για 29ers. Και για να σε προλάβω πριν μου πεις οτι εξαρτάται και από αλλα πραγματα με ολοιδια setup με μονη αλλαγη τους τροχούς. Αυτο δεν σημαίνει οτι είναι ή πρέπει να είναι κανόνας.
Και στο τέλος λέμε οτι ο τυπος του ποδηλατου εξαρταται ακριβώς απο το τι θες να κάνεις (και απο το τι σου αρέσει στο μάτι ,πολύ σημαντικός παράγοντας που συνέχεια τον ξεχνάμε)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:
plannet wrote:
kktsol wrote:

Συμφωνοντας με τους προηγουμενους θεωρω οτι το freeder ειναι το πλεον ακαταλληλο για τη δουλεια που το θελεις. Θα προσπαθησω να σου εξηγησω τα πλεονεκτηματα καποιων ποδηλατων γιατι τα δεδομενα που εχουμε για το τι θες να κανεις δεν ειναι αρκετα για να σου προτεινουμε κατι συγκεκριμενο.
Η σημαντικοτερη διαφορα που εχουν τα citybike, fitness κτλ σε σχεση με τα mtb ειναι το μεγεθος των τροχων. Τα mtb εχουν συνηθως 26' τροχους και σε καποιες περιπτωσεις γυναικειων 24'. Τα "δρομου" συνηθως εχουν 28'. Αυτο απο μονο του δινει μια τεραστια διαφορα κυλισης υπερ των "δρομου" στο περιβαλλον που θες να κινηθεις. Στη συνεχεια αναλογα με το τι εννοεις για μετακινηση και γυμναστικη διαλεγεις και το στυλ του ποδηλατου "δρομου".(δεν μιλαω για κουρσες γιατι ειναι για αλλο επιπεδο και οχι για αυτο που νομιζω οτι θες να κανεις).
Αν θελεις να μετακινησαι και να κανεις καποιες βολτες και ταυτοχρονα να γυμναζεσαι τοτε θα επρεπε να δεις καποιο citybike. Αν θελεις να γυμναζεσαι και να κανεις καποιες βολτες και να μετακινησαι τοτε θελεις κατι σε fitness. Πιστευω να καταλαβες την λεπτη διαφορα.
Βεβαια αν τωρα σου αρεσει καποιος τυπος ποδηλατου οτι και να σου λεω εγω και οποιοσδηποτε αλλος ειναι περιτο.

όντως ο 28ρις είναι πιο γρήγορος και αυτό είναι το ζητούμενο τότε θα πας σε 28
αλλά σπάνια είναι τόσο σημαντικό
για μέσα στην πόλη ο τροχός είναι ένας παράγοντας αλλά όχι ο σημαντικότερος
δεν είναι ο 28ρις τροχός που χαρακτηρίζει ένα ποδήλατο
με την ίδια λογική και τα σπαστά που έχουν 20" τροχούς δεν κάνουν για την πόλη
http://www.bianchi.com/Global/Bikes/Bikes_Detail.aspx?ProductIDMaster=48550
αυτό δεν κάνει για την πόλη λόγο τροχού?

τα 24" ποδήλατα που λες είναι παιδικά ποδήλατα (αν μιλάμε για τα ίδιο πράγμα)
το μέγεθος του τροχού δεν έχει σχέση με το μέγεθος του ποδηλάτου
απλά αν η γυναίκα έχει ύψος παιδιού τότε βολεύει στα καταστήματα και δίνουν 24ρια παιδικά ποδήλατα
(Μην κάνεις σαν τον rockarolla Που πιστεύει πως οι ψηλοί πρέπει να έχουν 28ρια ποδήλατα)

το σημαντικότερο που χρειάζεται ένα ποδήλατο να κινηθεί για μέσα στην πόλη είναι το λάστιχο
τα άλλα έρχονται ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις :D

για περισσότερα δες εδώ τι γράφω
http://podilates.gr/?q=node/14759#comment-138389

Φιλε plannet απο εσένα περίμενα τουλάχιστον κατι παραπανω.
Να ξεκινήσω από τα 24' (δεν μιλαμε για το ίδιο πράγμα). Ειναι κάποια μοντέλα όχι παιδικά τα οποία συνηθως χαρακτηρίζονται σαν xs (extra small) τα οποια τα φτιαχνουν κάποιες εταιρείες ακριβως επειδη κάποιοι νομίζουν οτι το μεγεθος εξαρταται και από τη ρόδα (πράγμα το οποίο φυσικά δεν συμμερίζομαι). Αν το ψάξεις θα δεις οτι αυτό ισχύει και γι΄αυτο το Bianchi που μου έδειξες.
Για τον 28αρι τροχο γραφω συνηθως. Το θέμα που έθεσες με το σπαστο έχει τελείως διαφορετική βάση γιατί η προτεραιότητα στο σπαστό είναι να είναι compact όταν είναι διπλωμένο γιάυτο και οι 20αρηδες τροχοί. Αν πχ σου έθετα σαν προτεραιότητα την ποιότητα κύλισης και σταθερότητα και μικρότερη γωνία πρόπτωσης στα mtb δεν θα μου έλεγες για 29ers. Και για να σε προλάβω πριν μου πεις οτι εξαρτάται και από αλλα πραγματα με ολοιδια setup με μονη αλλαγη τους τροχούς. Αυτο δεν σημαίνει οτι είναι ή πρέπει να είναι κανόνας.
Και στο τέλος λέμε οτι ο τυπος του ποδηλατου εξαρταται ακριβώς απο το τι θες να κάνεις (και απο το τι σου αρέσει στο μάτι ,πολύ σημαντικός παράγοντας που συνέχεια τον ξεχνάμε)[/quote]
σπάνιο και εξέρεση να μην είναι παιδικό το 24ρι
απλά στις περισσότερες φορές τα 24 είναι παιδικά
γενικότερα είναι λάθος concept όπως και εσύ σωστά λες να συνδυάζουμε μέγεθος τροχού με ύψος αναβάτη

για το σπαστό ξέρω γιατί έχουν 20" τροχούς και σωστά εχούν 20" τροχούς
απλά έχω πετύχει να βγάζουν τα mtb άκυρα γιατί έχουν 26ρίδες τροχούς και μετά να προτείνουν city με 26ρίδες τροχούς
γενικότερα το σημαντικότερο είναι τι ζητάει ο αναβάτης
το κακό είναι ότι κανείς δεν ξέρει τι ζητάει πραγματικά
και δεν ξέρει και τι θα του προσφέρει πραγματικά ένα ποδήλατο
ακόμα και εγώ που πιστεύω πως ξέρω 1-2 πράγματα αν ήταν να αγοράσω τώρα ποδήλατο θα είχα μεγάλο πρόβλημα ως προς τι να αγοράσω

Arxarios
Απών/απούσα

mairi wrote:
Είδα και την πρόταση του ποδηλάτου που μου κάνεις και έχει κριτικές καλές , αλλα σκεφτόμουν να επιλέξω γυναικείο σκελετό...άλλο θέμα και αυτό που με προβληματίζει αν και θεωρώ διαισθητικά ότι μάλλον κάποιο ρόλο θα παίζει στην γυναικεία ανατομία.Εσυ τι λες?

Όχι ο γυναικείος σκελετός βασίζεται στην αναχρονιστική άποψη ότι η γυναίκα πρέπει να κάνει ποδήλατο με ...φούστα, οπότε και ο σκελετός αυτός δίνει αυτή τη δυνατότητα. Όσον αφορά την γεωμετρία της θέσης οδήγησης και όχι των σωλήνων του πλαισίου υπάρχουν ελάχιστες ή μικρές διαφορές.

Αφού ο γυναικείος σκελετός λοιπόν έχει καλύτερη πρόσβαση γιατί δεν εφαρμόζεται παντού? Η απάντηση είναι ότι έχει σημαντικά μειωμένη την ακαμψία του σε σχέση με έναν αντίστοιχο αντρικό ίδιου βάρους και γεωμετρίας.

Με λίγα λόγια πάρε γυναικείο μόνο εάν σκοπεύεις να κάνεις με φούστα.

mairi wrote:
...δεν θέλω καλαθάκια σχάρες κλπ και θέλω αν τύχει να μπρώ να παω και σε χώμα...

Εάν πηγαίνεις άσφαλτο/χώμα σε αναλογία 80/20 ή και πιο πολύ άσφαλτο, τότε το ποδήλατο που σου πρότεινα ή άλλα ανάλογα (specialized sirrus, ideal cityrun, trex 7.1 FX, orbea sport A40, fidusa urban κτλ) δηλαδή της κατηγορίας asphalt hybrid. Εάν όμως θες παραπάνω χώμα τότε πρέπει να πας είτε σε trekking είτε σε ΜΤΒ (οι απόψεις διίστανται). Επειδή όμως λίγοι θα πάρουν ποδήλατο για την πόλη και θα κάνουν τελικά αρκετά εκτός δρόμου τόσο ώστε να χρειάζονται ΜΤΒ, για αυτό συνιστώ την κατηγορία asphalt hybrid.

mairi wrote:
Τώρα με το μέγεθος. Ποιο θα είναι σωστό για το ύψος μου? Οι επιπλέον μετρήσεις αφορούν ΟΛΟΥΣ τους ποδηλάτες ή όσους κάνουν πολύ εξειδικευμένα πράγματα όπως μου είπε ο .."ποδηλατάς" που επισκέφτηκα..???

Ακριβώς εάν θες να κάνεις σωστό bike-fitting που κοστίζει αρκετά χρήματα, κάντο στην περίπτωση που γράφεις αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα στο κουρσάκι σου, ή κατεβαίνεις σε αγώνες με το ΜΤΒ σου. Κάθε εταιρεία συνήθως γράφει τα όρια ύψους μέσα στα οποία πρέπει να είναι ο αναβάτης ανά μοντέλο, κάποιες σε βάζουν να μετρήσεις και άλλες βιομετρικές αποστάσεις, αλλά και να πέσεις ένα νούμερο έξω, η κατάσταση μπορεί να διορθώνεται με ένα παλουκόσελο ή ένα λαιμό.

SeNNinhA
Απών/απούσα

Αν έχεις σωστές αναλογίες κορμού και άκρων τότε ενα νούμερο πάνω ή ένα νούμερο κάτω στον σκελετό δεν κάνει τρομερή διαφορά για ενα αρχάριο ποδηλάτη. Σαφώς και διορθώνεται με διαφορετικό λαιμό ή τροποποίηση της θέσης της σέλας.

Αν όμως δεν έχεις σωστές αναλογίες (πχ μακριά χέρια ή κοντά πόδια) σε σχέση με το ύψος σου τότε μπλέκεται το πράγμα και μάλλον μόνο ενα νούμερο να είναι καλό για εσένα και θέλει ψάξιμο. Μάλιστα τότε θέλει ψάξιμο καλό γιατί κάθε εταιρεία έχει ανα εταιρεία αλλά και ανα μοντέλο διαφορετικές γεωμετρίες.

Γι αυτό και ο σκελετός περιγράφεται τουλάχιστον από τουλάχιστον 2 βασικά νούμερα. Α) το μήκος της κάθετης σωλήνας, Β) το μήκος της οριζόντιας σωλήνας. Τα ποδήλατα έχουν μεγέθη με βάση το Α. Αυτό που μετράει δηλαδή κυρίως είναι το μήκος του καβάλου σου (το εσωτερικό του ποδιού σου). Το μήκος του οριζόντιου σωλήνα έχει σημασία ώστε να πιάνουν σωστά τα χέρια σου στο τιμόνι ώστε ούτε να τεντώνεσαι αλλά ούτε και να είναι πολύ κοντά σου. Απλά αυτό διορθώνεται εν μέρη με ενα λαιμό τιμονιού πιο κοντό ή πιο μακρύ και φέρνοντας την σέλα πιο εμπρός ή πιο πίσω.

Δες εδώ και κάποιο on-line υπολογισμο του μεγέθους του σκελετού.

http://www.ebicycles.com/bicycle-tools/frame-sizer

http://www.evanscycles.com/help/bike-sizing

Τα μεγέθη πάντως από τις εταιρείες διαφέρουν σημαντικά και το καλύτερο είναι να ανέβεις πάνω σε κάποιο για να δεις εαν σου κάθεται καλά. Πρέπει να ανέβεις και σε διαφορετικού μεγέθους σκελετούς καθώς και εταιρείες για να αρχίζεις να καταλαβαίνεις πιο σου έρχεται καλύτερα εαν δεν έχεις την εμπειρία να το αναγνωρίσεις από την αρχή.

contact