Καμία ανοχή στην Αττική Οδό!

42 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nm96027
Απών/απούσα

Ελεος: αν η Ατιικη οδος ή οι επεκτασεις της ήταν κρατικης κατασκευης/διοικτησιας θα ήταν καλες και καλοδεχουμενες;;;'Η μηπως τα κρατικα εργα επι τοσες δεκαετιες εχουν σεβαστει το περιβάλλον. Είναι δυνατόν με τοσα που εχουν δει τα ματια μας, με τοση πληροφορηση που εχουμε να ειμαστε τοσο αφελεις;

Σε μια χωρα που ο λαικισμος ειναι αναγνωρισμενο εθιμο και η λαμογια προυπουθεση επιβίωσης οι δημοσιες εταιρειες ειτε αυτοθαβονται διογκόνωντας τα ελλειματα τους (βλ ΟΣΕ) είτε πίνουν το αίμα του κοσμου για τα ματια των εργαζομενων τους και την τσέπη των προμηθευτων τους (ΟΤΕ).

Σε μια χωρα που ο νομος ειναι εννοια σχετικη και η εφαρμογη του ακομα σχετικοτερη οι ιδιωτικες επιχειρησεις κανουν οτι γουστάρουν με πολυ κεφι και μεγαλη ανεση. Εδω δεν χρειαζομαστε ειδικο παραδειγμα: το κυμα ακριβειας τα λεει ολα.

Μην σχηματοποιειτε την πραγματικοτητα με τις εξισωσεις κρατικο=καλο και ιδιωτικο=κακο ή το αναποδο.

Τετοιους είδους (ενδεν κακείθεν) κολληματα εχουν παει την χωρα (και οχι μονο την δικη μας) εκει που την εχουν παει.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

αν η Α.Ο. ηταν κρατικη-κομματικη και οχι ιδιωιτικη θα φτιαχνοταν ακομα και θα γινοταν σφαγη μεταξυ βολευτων για το ποιον να διορισουν εκει περα.

nick46
Απών/απούσα

Δεν αρκεί να διεκδικούμε ακύρωση των επεκτάσεων των αυτοκινητοδρόμων ταχείας κυκλοφορίας και βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς καθώς και δημιουργία ποδηλατόδρομων.
Από προσωπική εμπειρία αλλά και απ' την εμπειρία φίλων και γνωστών συμπεραίνω πως είναι πολύ εύκολο η πλειοψηφία του κόσμου να τεθεί με το μέρος του ΥΠΕΧΩΔΕ και να ζητά και άλλους αυτοκινητοδρόμους προκειμένου να διασχίζει την Αττική απ' άκρου σ' άκρου μέσα σε 15 λεπτά. Όπως Αμερική .....
Όμως αυτό θέλουμε; Αυτό ονειρευόμαστε; Να ζούμε εν μέσω αυτοκινητοδρόμων και ΙΧ; Μέσα στο θόρυβο και τη μόλυνση;

Ξέρετε πολλές χώρες του ανεπτυγμένου κόσμου που ο μισός πληθυσμός είναι συγκεντρωμένος σε μια και μόνο πόλη; Τη δεκαετία του 90 η Αθήνα έφθασε τα οριά της. Γι' αυτό και ουσιαστικά έπαψε να μεγαλώνει. Απ' τους Ολυμπιακούς του 2004 και μετά ξαναπαίρνει την ανηφόρα. Ο στόχος είναι τα 15.000.000 κάτοικοι σε όλο το νομό Αττικής. Ξαναρωτάω αυτό θέλουμε; Θα μου πείτε μας ρώτησε κανείς; Ναι!! Η ελεύθερη αγορά. Αυτή η αγορά και η ιδιωτική οικονομία που φτιάχει μεζονέτες μέσα σε δάση και πάνω στο κύμα για να τις πουλήσει πανάκριβα σε όσους μπορέσουν να φύγουν μέσα απ' τα γκέτο των πολυκατοικιών.

Το αίτημα, λοιπόν, πρέπει να είναι άλλου τύπου ανάπτυξη. Πείτε τη οικολογική, ανθρώπινη, δημοκρατική όπως θέλετε. Αλλά το βασικό χαρακτηριστικό θα είναι ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ.

Πόσο ποιο έξυπνοι είναι οι Ελβετοί (πληθυσμός όσο η Ελλάδα) που δεν έχουν πόλη πάνω από ένα εκατομμύριο;

anakosmas
Απών/απούσα

μετά από πολύ καιρό που ξαναδιαβάζω τη συγκεκριμένη συζήτηση βλέπω και μια άποψη που με βρίσκει αρκετά σύμφωνο (για τους υπερασπιστές του καπιταλισμού και των νόμων της αγοράς δεν θα δαπανήσω ούτε μισή πρόταση εκτός αυτής της παρένθεσης).
Όντως, δεν αρκεί να ζητάς μόνο ΜΜΜ και ποδήλατο, αλλά μια άλλη πόλη στο σύνολό της και μια άλλη Χωροταξία στο επίπεδο των κρατών και παραπέρα. Το θέμα εκτείνεται πολύ μακρύτερα από εκεί που σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται και είτε το θέλουμε είτε όχι φτάνει μέχρι την οικονομία και το σύστημα κοινωνικής και πολιτικής οργάνωσης. Και όχι δεν υπερασπίζομαι την Κούβα και την Κορέα, αλλά άμα με ρωτούσαν που εναποθέτω της ελπίδες μου θα έλεγα ανεπιφύλακτα στην Τσιάπας (και όπου αναπτύσσονται και υλοποιούνται ανάλογες αντιλήψεις)!
Πρότασή μου είναι να ξεκινάς από το μικρό και το τοπικό, έχοντας στο νου σου το ευρύτερο ή το παγκόσμιο και με πυξίδα τις αρχές και τους στόχους σου να πορεύεσαι όσο αντέχεις και βρίσκεις νόημα.
Το ίδιο ισχύει και με το ποδήλατο. Για μένα είναι μια από τις πολλές αφετηρίες...

vassia
Απών/απούσα

"Αγαπητε μου ανακοσμα εχεις παει στην Αμερική; Σε πληροφορώ για να διασχίσεις τη Νέα Υορκη από οποιοδήποτε ακρο της στο αντίθετο χρειάζεσαι 10 λεπτά γιατί την διασχίζουν πολλές "Αττικές οδοί""

Ξέχασες μόνο να αναφέρεις ότι η Αμερική καταναλώνει τη μισή βενζίνη του κόσμου.
World Resources Institute. 1998-99 World Resources: A Guide to the Global Environment. New York: Oxford University Press, 1998

Κοινώς για να πάει ο άλλος σε 5 λεπτά που λες (κάτι τρελλά μποτιλιαρίσματα που έχω δει μάλλον ήταν σε άλλη πόλη) καταστρέφουν τον πλανήτη με τρελούς ρυθμούς και ανεβάζουν την τιμή των τροφίμων........

Μακάρι να μην γίνουμε ποτέ Αμερική...

Tzamilia
Απών/απούσα

Τι να πω! Σε εσας που υπηρασπιζεστε τα ΣΔΙΤ την αΤΙΚΗ ΟΔΟ ! τΙ ΝΑ ΣΑς ΠΩ? οΙ ΔΡΑΣΕΙς ΜΑΛΛΟΝ ΉΤΑΝ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ! Μαλλον δεν προλαβαμε! ΦΩΤΙΑ στον ΥΜΜΗΤΟ που τη βλεπω απο το παραθυρο της δουλειας στον πειραια!
ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΑ! αΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ!
Φτου σας ρε! Φατε καμενο Υμμητό τώρα! Φατε ΣΔΙΤ γαμω την ..... μου!

Tzamilia
Απών/απούσα

Den sbistike! Giati h drsh mas arghse. Kai oxi na mhn kaoun ola. Pws tha ginei omws na glitwsoume τα αλλα .
Νηπως να ανλάβουμε δράση ανεξάρτητης ποδηλατικής προστασιας στο βουνό? Δεν χρειαζεται κανεις να μας καβαλαει

KAthanas
Απών/απούσα

Για τους υπερασπιστές του καπιταλισμού:
-Θεωρείτε τους εαυτούς σας "άριους" και χάρη στη σκληρή δουλειά σας και τα πτυχία σας αξίζετε τα λεφτά που παίρνετε, ενώ οι υπόλοιποι αξίζουν να αμοίβονται με 700 ή 800 ευρώ; (Οι υπόλοιποι ήταν τεμπέληδες στο σχολείο και μετά βαριόντουσαν να δουλέψουν και κάποιοι απλά τους κάνουν χάρη και τους απασχολούν;) Θεωρείτε ότι τα στελέχη των ιδιωτικών εταιριών βρίσκονται όλα στη θέση τους με την αξία τους; Δεν υπάρχουν στον ιδιωτικό τομέα βύσματα, γκομενιλίκια, υιοί, ανηψιοί κλπ.; Πιστεύω ότι στον ιδιωτικό τομέα το ρουσφέτι, η συναλλαγή και η αναξιοκρατία βασιλεύει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από το δημόσιο. Απλά στον ιδιωτικό τομέα είναι κάτι φυσιολογικό (ρε μεγάλε, δική μου είναι η εταιρεία, όποιον γουστάρω απασχολώ), ενώ στον δημόσιο είναι κατακριτέο.
Θα θέσω και ένα άλλο ερώτημα: Για ποιο λόγο κάποιος που δεν τραβάει στα γράμματα πρέπει να αμοίβεται λιγότερο από κάποιον επιστήμονα ή απλά έναν έξυπνο άνθρωπο; Τους χαζούς να τους κάψουμε ή να τους αφήσουμε στο δρόμο;
Ένας ρακοσυλλέκτης ή ένας άνθρωπος των τεχνών προσφέρουν περισσότερα στην κοινωνία; Η άποψή μου είναι ότι είναι αμφισβητούμενο, προσωπικά πιστεύω ο πρώτος.

Για τους υπερασπιστές των αυτοκινητοδρόμων:
Πλέον μόνο όσοι δεν γνωρίζουν το αντικείμενο (δηλαδή δεν είναι πολεοδόμοι ή συγκοινωνιολόγοι ή είναι μηχανικοί χωρίς ευρύτερη παιδεία (όπως ο Σουφλιάς) ή είναι επιστήμονες στρατευμένοι συμφερόντων πιστεύουν ότι ένας αυτοκινητόδρομος λύνει το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Αθήνας. Η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Εγώ που ξέρω σας παραθέτω τη θα συμβεί στην Αθήνα (και αν διαψευστώ μου λέτε - άλλωστε μπορεί απλά κάποιος να ανατρέξει στο τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα)
-Με την ολοκλήρωση των έργων Σουφλιά αποσυμφορείται η Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Υμηττού στο ύψος της Καισαριανής και του Βύρωνα. Πολλοί οδηγοί που μετακινούνται στο τμήμα αυτό ευλογούν τον μεγάλο πολιτικό που έφερε τα νότια με τα βόρεια προάστεια πιο κοντά.
-Πολλοί οδηγοί που μετακινούνταν μέσω κέντρου ή μέσω παραλιακής αλλάζουν διαδρομή και προτιμούν τη λεωφόρο Υμηττού. Οι νέοι κάτοικοι των περιοχών του μητροπολιτικού πάρκου Ελληνικού αγοράζουν αυτοκίνητα, διότι μετακινούνται πιο γρήγορα απ' ότι με το μετρό για να μετακινηθούν προς τα προάστια της Αθήνας.
-Ο φόρτος των υπολοίπων κλάδων της Αττικής Οδού μεγαλώνει σημαντικά. Το τμήμα από Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι Μεταμόρφωση είναι πλέον μόνιμα συμφορημένο. Οι πολιτικοί αποδίδουν τη συμφόρηση στη μαζική αγορά αυτοκινήτων από τους πολίτες (και όχι στα δικά τους λάθη που είναι για παράδειγμα το οδικό έργο που υλοποιήσαν).
-Εξετάζεται η λύση της αύξησης της τιμής των διοδίων, ώστε σε όσους δεν αντέχει το πορτοφόλι τους να προτιμήσουν να μετακινούνται από το εσωτερικό οδικό δίκτυο (και να κερδίσουν πιο πολλά οι εργολάβοι).
-Η αύξηση της τιμής των διοδίων αναστέλλει τα προγράμματα των δήμων για την υλοποίηση μιας πολιτικής απομάκρυνσης των διαμπερών μετακινήσεων από το εσωτερικό τους, διότι οι πολίτες δεν έχουν άλλοι διέξοδο, αφού η Αττική Οδός είναι πλέον πανάκριβη (και συνεχίζει να είναι συμφορημένη).
-Το ποδήλατο χάνει ακόμα περισσότερο έδαφος στον αγώνα του για κυριαρχία τους δρόμους της πόλης.
-Αν οι πολίτες γνώριζαν και ήξεραν ότι αυτά τα έργα προέρχονται (και) από το πορτοφόλι τους για να καταστρέψουν την ποιότητα της ζωής τους θα γινόταν επανάσταση. Είμαστε όμως ανίδεοι, χωρίς χρόνο και παρτάκηδες.
Αυτά

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

Για τους υπερασπιστές του καπιταλισμού:= γουσταρουμε καπιταλισμο και οχι τριτοκοσμικα καθεστωτα!!! τελικα το σαιτ για ποδηλατο ειναι ή για προπαγανδα κοκκινοφασιστικων ξεπερασμενων ιδεων;

το ποδηλατο ειναι μαζικο μεσο και οχι προνομιο μιας ισχνης μειοψηφιας!

Tzamilia
Απών/απούσα

pasokos tou kerata tou opoiou o mpampas den eixe kalo donti kai eide tous allous syntrofous tou na pianoun kales theseis enw esena sou katse kamia asxhhmh. alla omws na eixes donti ston idiwtiko toma. Gnvst;a eiναι και τα διαπλεκόμενα συμφέροντα ε? Mh mou peis oti den paizoun kai auta ekei, akougesai san κατι φαλοκρατεσ που πατάνε πάνω σοτυς άλλους και γλύφουν για να ανέβουν στον ιδιωτικό τομέα..
Σίγουρα δεν ακούγεσαιsan σαν etairia pou asxoleitai me ta SDIT και σίγουρα δεν θα έχεισ καμία ΜΚΟ μη κυβερνητική οργάνωση που το παίζει ουρανοκατέβατη ομάδα "φιλανθρωπική" τακτικής....που παίρνει κονδύλια για να υλοποιεί προγράμματα δασοπροστασίας με τις πελατες των εθελοντων... Ετσι δεν έιναι?

το λιγότερο που φαίνεται να είσαι είναι "αφελής" για να εκφραστώ ευγενικά και ανενημέρωτος.

Οσο για τον Υμμητο και ότι έμεινε εύχομαι τα χειρότερα σ αυτούς που το κάνανε.
Κια ναι ο Υμμητός ήταν γεμάτος ξερά πευκα και χορταρια για αυτό κάηκε σε μία ώρα. Τα πευκα ξερά από αυτό το μήκυτα που προσβάλει το πεύκο και γίνετια άσπρο, αν είχατε παει θα βλεπατε πως είναι. Αυτα κολάνε τα άλλα δεντρα και οι μόνη λύση είναι η απομακρυνση των αρρωστων. Οι γεωπόνοι θα καταλαβαίνουν.
Κανείς δεν άκουγε όμως.

Και για να εξηγούμαι, όταν λέω δεν θέλουμε κανέναν στηνπλατη μας αναφέρομαι στις ΜΚΟ για τις οποίες εξηγήθηκα παραπάνω. Και φυσικα΄στην καθε κυβερνηση που διελυσε τη δασοπροστασια και στον καθε δημο που εκανε το ίδιο

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

βγαζω τα διπλασια απο ενα δημοσιο υπαλληλο διχως κανενα δοντι ή μεσο που δεν εχω ετσι και αλλιως. Ως πολιτης που πληρωνει τα κερατα του σε φορους προτιμω ΣΔΙΤ απο το καρκινομα που λεγεται δημοσιος τομεας.

Οσο για τον Υμητομ η επεκταση ειναι απο την Νοτια Πλευρα, οχι απο εκει που εγινε η φωτια και οπως ειπε σωστα χτες ο Φυντανιδης στο ΣΚΑΙ πολλες φωτιες οφειλωνται σε σκουπιδια κλπ. ενα γυαλι αναμεσα σε ξεροχορτα φτανει για να αρπαξει.

contact