«Καμπανάκι» για την κίνηση στους δρόμους

Ένα τεράστιο πάρκινγκ θα θυμίζει η Αθήνα το 2010, με τους συγκοινωνιολόγους να προειδοποιούν ότι με τον ρυθμό που αναπτύσσεται η χρήση του ΙΧ, σε τρία χρόνια η πρωτεύουσα θα είναι μια ακίνητη πόλη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, θα είναι μποτιλιαρισμένο το 95% των βασικών οδικών αξόνων, έναντι 55% που είναι σήμερα. Ακόμη και η Αττική Οδός αντιμετωπίζει μποτιλιάρισμα, κυρίως από τη Μεταμόρφωση έως της Δουκίσσης Πλακεντίας.

"Πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε κάποια άλλα μέτρα από αυτά που ισχύουν τώρα, που θα είναι πιο δραστικά", είπε στον ΑΝΤ1 ο Πρόεδρος της Ένωσης Συγκοινωνιολόγων, Γιάννης Χανδάνος.

Τα μέτρα έχουν να κάνουν με τον περιορισμό των ΙΧ, δηλαδή μέτρα απαγόρευσης και μέτρα τιμολόγησης όπως αυτό της ελεγχόμενης στάθμευσης και των διοδίων.

Αντ1, 22 Ιανουαρίου 2007

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
paolos
Απών/απούσα

δηλαδή μέτρα απαγόρευσης--->αυτό είναι το πόιντ...απαγόρευση και περιορισμός..
με ποιο τρόπο?
Μια λύση ήταν το τραμ,προτεραιοτητα έναντι του αυτοκινήτου κλπ(μεγάααααλη ιστορία)
άλλη λυση,ποδηλατόδρομοι που θα περιορίζουν το οδόστρωμα και "εκσυγχρονισμός" των ΜΜΜ...τι ειναι αυτό το κακό με τα λεωφορεία και τις λεωφορειολωρίδες?

Προσωπικά,χρησιμοποιώ συχνά τις λεωφορειολωρίδες για να κινούμαι με το ποδήλατο...Κάποιες φορές με προσπερνούν λεωφορεία κ τρολλευ(για να σταματησουν 20 μετρα παρακάτω,αλλά το συνηθέστερο π΄ροβλημα ειναι τα παρκαρισμέναμε αλαρμ ΙΧ...πού είναι η τροχαία?(σφυρίζω αδιαφορα!)

Παύλος

bellerefontis
Απών/απούσα

αν το κεντρο ηταν πεζοδρομημενο και ολοι αφηναν τα αυτοκινητα τους στο υψος του συνταγματος και εμπαιναν μεσα με ενα καλυτερο τραμ ή ποδηλατο ή ποδηλατο-taxi ή και με τα ποδια ή τουλαχιστον να εμπαιναν και τα τρολλευ μια χαρα θαταν

contact