Αγορα cyclocross ή mtb ?

36 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
NoNames
Απών/απούσα

Καλησπερα σας, παρακολουθώ το φόρουμ εδώ και αρκετές εβδομάδες και σήμερα αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου ποστ για να μου δώσετε, εάν θελετε, κάποιες πολύτιμες συμβουλές εσείς οι παλιότεροι όσον αφορά την επιλογή και την αγορά ποδηλάτου. Η χρηση που θελω να κανω ειναι κυριως δρομου και μερικα πεζοδρομια γιατι φοβαμαι ακομα τους μεγαλους και πολυσυχναστους απο αυτοκινητα δρομους και επισης να εχω την δυνατοτητα να πατησω χωμα. Μετα απο αναζητηση στο διαδικτυο καθως και στο φορουμ σας, τεινω να κινηθω προς την αγορα ενος ποδηλατου cyclocross. Εχω βεβαια καποιους ενδοιασμους γι΄ αυτο και θελω να συμβουλευτω τις γνωμες σας καθως ειστε εμπειροι στον χωρο αυτο. [ να σημειωσω οτι μεχρι τωρα ( 4 περιπου χρονια ) πηγαινα στον δρομο με ενα παλιο ideal FULL SUSPENSION, γεγονος που με κουραζε πολυ …. ]. Εχω λοιπον τις εξης αποριες :
1) τα ποδηλατα δρομου καθως και τα cyclocross εχουν σκυφτη θεση οδηγησης καθως και απουσια αναρτησης και για αυτο δεν ξερω κατα ποσο ειναι ανετα ή αν κουραζει η θεση οδηγησης ως προς την μεση και τον αυχενα. Να σημειωσω εδω οτι ειμαι μαλλον υπερβαρος με 1,80 υψος και 100 περιπου κιλα βαρος και δεν ξερω αν ταιριαζει με το σωματοτυπο μου ενα τετοιου ειδους ποδηλατο. Το ποδηλατο το θελω αφ΄ενος επειδη λατρευω την ποδηλασια αφ΄ετερου για γυμναστικη – χασιμο κιλων.
2) θελω επισης να ρωτησω τι αντοχη εχουν και αν εχουν
‘’ ημερομηνια ληξης ‘’ τα ποδηλατα εξ ολοκληρου απο ανθρακονημα
[ πχ ειδα cyclocross που μου αρεσε πολυ ( και εχει και αρκετα καλα περιφεριακα shimano 105 απο οτι ξερω ) και ειχε σκελετο IMP Carbon technology και πιρουνι 1 1/8" - 1 1/4" tapered Carbon steerer Alloy Dropout ειναι καλος – αξιοπιστος και ανθεκτικος σκελετος ? ] και φυσικα εαν αντεχουν το βαρος μου αν λαβουμε υποψην μας τις ανωμαλιες του δρομου καθως και αν καταπονειται ο σκελετος. Σας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα και ζητω συγγνωμη για το μακροσκελες κειμενο.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

1) ενα cyclocross θα σε καλυψει σε αυτα που ζητας. η σκυφτη θεση οδηγησης βοηθαει την μεση. απο την αλλη αμα εισαι πολυ τεντωμενος ισως εχεις προβλημα με τον αυχενα. αλλα δεν πρεπει να ανυσηχεις καθολου καθως τα cyclocross ειναι πολυ πιο ανετα απο τα αγωνιστικα δρομου. ωστοσο αν νομιζεις οτι σε ενοχλει η σταση αλλαζεις το λαιμο με ενα κοντυτερο. αν καταλαβαινεις κραδασμους απο τον δρομο τοτε βαζεις οσο πιο φαρδια λαστιχα επιτρεπουν ο σκελετος και οι ζαντες και κανεις μετατροπη σε tubeless για να τα τρεχεις με χαμηλη πιεση.

2) το carbon δεν εχει ημερομηνια ληξης. το αλλουμινιο εχει. ομως το carbon πιστευω ειναι πιο ευαισθητο σε ενα γερο χτυπημα. βεβαια το πιο γερο ειναι το ατσαλι αλλα δυσκολα βρισκεις σημερα.
παντως εαν μιλας για το scott addict cx 20 ειναι πολυ καλο ποδηλατο.

akakios
Εικόνα akakios
Απών/απούσα

...cross προτεινω κι εγω.Τα MTB ειναι για βουνο,βεβαια ετσι οπως ειναι οι δρομοι ειναι μονο για MTB,Enduro και...τρακτερ!Με το cyclo...θα κινεισαι σε ασφαλτο υπερανετα.Δε χρειαζεται να'ναι πολυ σκυφτο.Το κανονιζεις αναλογα το πως βολευεσαι εσυ.
+1 με τον προλαλησαντα λοιπον.

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

Να παρεις μια κουρσα ή ενα φιτνεσ για πολλα χιλιομετρα και βολτες και εδρομες με αλλους ποδηλατες που κανονιζουμε .
ετα να παρεις και ενα 29τροχο μαουντεν για βουνο και πολη και οτι θες .

Αυτα τα 2 θα σου στοιχισουν 900ε οσο και ενα σαηκλοκρος που θα ειναι μετριο παντου και αν δεν σε βολεψει κλαψε το χιλιαρικο

NoNames
Απών/απούσα

Καλησπερα, κατ αρχήν θα ηθελα να σας ευχαριστήσω όλους σας για τα μηνύματα και την βοήθεια σας.
Geatle δεν εχουν ομως φτιαχτει για να αντεχουν τα χτυπηματα ???
Μεσα απο αλλα ποστ σε σχεση με το carbon με εχουν ΄΄φοβησει ΄΄ λιγο γιατι δεν θελω να αγορασω ενα καλο ποδηλατο και σε καποιο χτυπημα να παθει ζημια ο σκελετος. Εσυ τι προτεινεις carbon ή αλουμινιο ?
Κοιτα εγω ειμαι φαν της scott σε κουρσες ( και cyclocross ) και της Ideal σε mtb. Πραγματι το addict cx 20 ειχα δει αλλα δεν εχω δει ακομα την τιμη του ( θελω να διαθεσω μεχρι 1500 – 2000ε το πολυ ).
MAG πιστεψε με το εχω σκεφτει αλλα πραγματικα δεν εχω τον χωρο…. [ παλια αφηνα το ποδηλατο μου κλειδωμενο στο γκαραζ αλλα απο τοτε που μου το εκλεψαν ( συγκεκριμενα 2 φορες ) δεν ξανακανω αυτο το λαθος ) και πια το ανεβαζω επανω, σε ευχαριστω παντος οσο για τα trekkinn – fitness δεν μου αρεσουν σαν ποδηλατα ( μπορει ομως να κανω και λαθος ).

geatle
Απών/απούσα

Το carbon γενικα μιλωντας ειναι πολυ καλυτερο απο οποιοδηποτε αλλο υλικο, μη λαμβανοντας υποψιν το κοστος. το θεμα ειναι οτι στη βιομηχανια των ποδηλατων νομιζω δεν δινεται ιδιαιτερη σημασια στη σχεδιαση και στη παραγωγη. (αυτο ισως ισχυει μονο για φθηνοτερα μοντελα και οχι για το scott)
παντως δεν θα πρεπει να σε φοβιζει. για να χαλασει το carbon ποδηλατο σου θα πρεπει να φαει γερο σουτ. αλλιως ειναι ικανο να αντεξει μια ζωη. αντιθετα το αλουμινιο ειναι μετρημενες οι ωρες του. ακομα και σε ελαφρια χρηση καποτε θα ραγισει. επισης τα ποδηλατα εκτος απο τα bmx, dirt και mtb(εξαιρουμενων μερικων) δεν εχουν σχεδιαστει με σκοπο να αντεχουν στα χτυπηματα.

παρ'ολα αυτα εγω οδηγαω αλουμινιο. πρωτα επειδη δεν εχω τα λεφτα για carbon αλλα και αμα ειχα τα λεφτα θα προτιμουσα να τα ξοδεψω σε καλυτερα περιφερειακα. διοτι ειναι 99% πιθανον να χαλασει καποιο εξαρτημα του ποδηλατου πριν παθει κατι ο σκελετος. επισης επειδη ειμαι ο τυπος που αν το ποδηλατο μου βγαλει ενα σοβαρο προβλημα, προτιμω να το δωσω και να παρω ενα καινουργιο.
αν εσυ θες να κανεις επενδυση για μια ζωη και να αντικαταστεις μονο αυτα τα ανταλλακτικα που θα βγαλουν προβλημα τοτε παρε το ακριβοτερο ποδηλατο που μπορεις.

NoNames
Απών/απούσα

Το ξερω οτι γενικος τα ποδηλατα δεν εχουν σχεδιαστει με σκοπο να αντεχουν τα χτυπηματα παρα μονο οπως ειπες και εσυ τα bmx καθως και τα περισσοτερα mtb. Απλος εχω καταλαβει οτι τα cyclocross ειναι of road ποδηλατα με σκοπο να πηγαινουν σε χωμα, λασπη καθως και διαδρομη με λακουβες, μικρες πετρες και κατ΄επεκταση αντεχουν στους κραδασμους. Ειναι ετσι ή κανω λαθος ???
Επισης νομιζω οτι η scott εχει ασχοληθει περισσοτερο σε σχεση με αλλες εταιριες ως προς την τεχνολογια του carbon ή τουλαχιστον ετσι καταλαβα απο σχετικο βιντεο της.

geatle
Απών/απούσα

δυστυχως δεν σε προλαβα. μολις το εκανα επεξεργασια. το συμπληρωσα μεσα σε παρενθεσεις.
... (αυτο ισως ισχυει μονο για φθηνοτερα μοντελα και οχι για το scott) ...

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Επισης νομιζω οτι η scott εχει ασχοληθει περισσοτερο σε σχεση με αλλες εταιριες ως προς την τεχνολογια του carbon ή τουλαχιστον ετσι καταλαβα απο σχετικο βιντεο της.[/quote]

Η scott είναι μεγάλη εταιρία και έχει δικό της R&D τμήμα στην Ελβετία. Όλες οι μεγάλες και πολλές μικρότερες εταιρίες έχουν ανάλογο τμήμα. Δε διαθέτει δικά της εργοστάσια παραγωγής carbon πλαισίων όπως πχ η Giant,Merida και σχεδόν όλα τα ποδήλατα της τα κατασκευάζει η GIANT. Ωστόσο δεν έχει κάτι τόσο πρωτοποριακό στον τομέα της έρευνας όπως πχ η επίσης ελβετική ΒΜC για να δικαιολογεί αυτό που λες.

NoNames
Απών/απούσα

Καλησπερα, εκτως απο το Carbon με προβληματιζει οτι απ΄οτι εχω δει τα ποδηλατα δρομου καθως και τα cyclocross τα χρησιμοποιουν ειτε σε αγωνες ειτε για καθημερινη χρηση ανθρωποι με σχετικα μικρο σωματοτυπο ( αδυνατοι ) και οχι αρκετα εως πολυ ευσωμοι οπως ειμαι και εγω. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οτι μηπως δεν θα με βολεψει ενα τετοιου ειδους ποδηλατο λογο της σκυφτης θεσης με το αναλογο παχος μου ???

geatle
Απών/απούσα

ας πουμε καπως ετσι ή ετσι?

το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να δανειστεις απο καποιον γνωστο το ποδηλατο του για να κανεις μια βολτα το τετραγωνο.

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

Την κουρσα ή την λατρευεις ή δεν την αντεχεις . Εμενα μου πηρε 3 μηνες να την συνηθισω. Παιζει ρολο και η ευληγησια . ΠΑντως η κοιλια ενοχλει καπως....... επισης αμα τα κρεμας στον τειχο μπορεις να παρεις 2 ποδηλατα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

NoNames wrote:
Καλησπερα, εκτως απο το Carbon με προβληματιζει οτι απ΄οτι εχω δει τα ποδηλατα δρομου καθως και τα cyclocross τα χρησιμοποιουν ειτε σε αγωνες ειτε για καθημερινη χρηση ανθρωποι με σχετικα μικρο σωματοτυπο ( αδυνατοι ) και οχι αρκετα εως πολυ ευσωμοι οπως ειμαι και εγω. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οτι μηπως δεν θα με βολεψει ενα τετοιου ειδους ποδηλατο λογο της σκυφτης θεσης με το αναλογο παχος μου ???

είτε χοντρός είτε αδύνατος την κούρσα πρέπει να την συνηθίσεις
βέβαια όσο πιο πολλά κιλά έχεις τόσο πιο δύσκολο είναι
το θέμα είναι τι θέλεις να κάνεις με το εν λόγω θέμα
δλδ βλέπεις ζεστά την ποδηλασία και σκοπεύεις και να αδυνατίσεις κάνοντας διατροφή (ποδήλατο σκέτο δεν φτάνει) τότε θα πας να σε δούνε
θα πάρεις ένα ποδήλατο στο μέγεθος σου
και θα προσπαθήσεις να το προσαρμώσεις πάνω στα κιλά σου
σιγά σιγά όσο θα αδυνατίζεις και θα αποκτάει ευλιγισία το σώμα σου θα το φέρνεις στο αρχικό του στίσημο
να ρωτήσω από που είσαι?

NoNames
Απών/απούσα

Geatle ειπαμε ευσωμος αλλα οχι και ετσι …. Εχω κανει λιγες βολτες με ποδηλατα δρομου και παλιο ατσαλενιο και καινουριο αλουμινιο – και καρμπον πιρουνι ωραια ηταν ( με ελειψη ορατοτητας σε σχεση με mtb αλλα συνηθιζεται ετσι δεν ειναι ?? ) απλος δεν ξερω αν σε περισσοτερα χλμ θα ειναι πιο κουραστικο.
Plannet κατ΄αρχην η ποδηλασια μου αρεσει και ιδιως το καλοκαιρι κανω 20 – 40 χλμ ( και οσο παει θελω να κανω περισσοτερα )την ημερα κυριως οπως ειπα απο τον δρομο εκτως απο τις λεωφορους που ανεβαινω στο πεζοδρομιο ( αν υπαρχει ). Απλος οπως εχω πει φοβαμαι για ποδηλατο δρομου ή cyclocross λογο του βαρους μου (1,80 υψος 100 κιλα βαρος) αν θα ειναι ανετη η σκυφτη θεση καθως και δυσταζω με το carbon.
Απο την αθηνα ( νοτια προαστια )

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

NoNames wrote:
Geatle ειπαμε ευσωμος αλλα οχι και ετσι …. Εχω κανει λιγες βολτες με ποδηλατα δρομου και παλιο ατσαλενιο και καινουριο αλουμινιο – και καρμπον πιρουνι ωραια ηταν ( με ελειψη ορατοτητας σε σχεση με mtb αλλα συνηθιζεται ετσι δεν ειναι ?? ) απλος δεν ξερω αν σε περισσοτερα χλμ θα ειναι πιο κουραστικο.
Plannet κατ΄αρχην η ποδηλασια μου αρεσει και ιδιως το καλοκαιρι κανω 20 – 40 χλμ ( και οσο παει θελω να κανω περισσοτερα )την ημερα κυριως οπως ειπα απο τον δρομο εκτως απο τις λεωφορους που ανεβαινω στο πεζοδρομιο ( αν υπαρχει ). Απλος οπως εχω πει φοβαμαι για ποδηλατο δρομου ή cyclocross λογο του βαρους μου (1,80 υψος 100 κιλα βαρος) αν θα ειναι ανετη η σκυφτη θεση καθως και δυσταζω με το carbon.
Απο την αθηνα ( νοτια προαστια )

100 κιλά δεν είναι τπτ
μην το φοβάσε
απλά λίγη βάση στους τροχούς δώσε
:D
αν ήσουν θεσ/νικη θα μπορούσα να σε στείλω σε έναν φίλο που έχει κατάστημα να σε μετρήσει και να σου πει περισσότερα πράγματα για το θέμα μεγέθους
:D

geatle
Απών/απούσα

αφου δοκιμασες και σου αρεσε τοτε τι φοβασαι?

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

το carbon και η ρητίνη(που έχει) έχουν Lifespan 5 χρόνια για πολλούς και διάφορους λόγους,το αλουμίνιο γύρω στα 10 και το ατσάλι(αν δεν σκουριάσει) και το τιτάνιο μια ζωή.

Επίσης να προσθέσω ότι το αλουμίνιο και το αθρακόνημα όταν ΄΄τελειώσουν΄΄ το κάνουν θεαματικά ένω το ατσάλι όχι.

Για αυτό που θες να κάνεις το ιδανικο είναι κάτι σε chromoly και λίγο τουριστική γεωμετρία και όχι cyclocross. Τα ΄΄γνήσια΄΄ cyclocross είναι φτιαγμένα για λίγη ώρα ποδηλασίας. Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές που φτιάχνουν από σχετικά οικονομικά έως άπιαστα.Ρίξε μια ματια σε surly/salsa (υπάρχουν και άλλα,αυτά μου ήεθαν τώρα στο μυαλό..χαχα).

για παράδειγμα κάτι τέτοιο σκέφτομαι: http://salsacycles.com/bikes/marrakesh/marrakesh_dropbar_deore

http://surlybikes.com/bikes/cross_check

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

Εγω πηγα βολτα με κουρσα χτες και σημερα με την παρεα με μαουντεν για βουνο και ολα ωραια.
Δεν πας με σαηκλοκρος βουνο , αποκλειεται πιστευω ,μονο κανας γατος και εμπειρος αναβατης

geatle
Απών/απούσα

εαν η κατασταση προκειται για βατους χωματοδρομους τοτε ανετα γινεται και με cyclocross. εξαρταται απο το τι εννοεις βουνο. οταν ρωτησα κατι γνωστους που κανουν συνηθως προπονηση mtb και πηγα και ειδα τοτε καταλαβα γιατι οδηγανε με τον λαιμο τερμα κατω... υπαρχουν πολλοι τετοιοι.(κυριως αυτοι με τα 29αρια) που εχουν σκυφτη θεση στο mountain με λεπτα λαστιχα και χαμηλο τακουνι για να ρολλαρουν γρηγοροτερα . στις ανηφορες τους βλεπεις να κανουν ζιγκ-ζαγκ με καθε πεταλια. στις κατηφορες δεν μπορουν να κανουν και πολλα πραγματα. βασιζονται στις μεγαλες ροδες (29") για να μην πεσουν.

ουυφ τα ειπα και ξεθυμανα.

NoNames
Απών/απούσα

MAG γενικα δεν παω σχεδον καθολου στο βουνο, μονο σε χωματοδρομους, δρομο και μερικα μεγαλα πεζοδρομια στις μεγαλες λεωφορους οπως εχω προαναφερει. Να πω την αληθεια με προβηματισε ο enzokou με τα λεγομενα του ως προς το carbon ( απλος οι εταιριες που με ενδιαφερουν εχουν κατα πλειοψηφια σκελετους απο carbon σε τετοιου ειδους ποδηλατα ) .

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Για εμένα αν έχεις τα χρήματα για ανθρακόνημα πάρε τιτάνιο ή ανοξείδωτο ατσάλι,εγγύηση εφόρου ζωής από αρκετούς (αν όχι όλους) κατασκευαστές. Το ανθρακόνημα είναι καλό αν έχεις μια ομάδα από πίσω και σου αλλάζει σκελετούς και πηρούνια.Αν θέλεις αυτό που θα πληρώσεις να αντέξει και να μην φοβάσαι να κάνεις ταρζανιές πας σε ατσάλι και τιτάνιο.Είμαι 1,88 102 κιλά και έχω αμερικάνικης κατασκευής με true temper ατσάλινο ποδήλατο.Όλο το ποδήλατο και το πηρούνι,όχι μόνο οι κεντρικοί σωλήνες.Το πάω παντού και το εννοώ το παντού,η γεωμετρία είναι τουριστική και το έχω κάνει λίγο ποιο σκυφτό.Για εμένα το σημαντικό είναι να χωράει φαρδύ ελαστικό,το 35mm που παίρνουν τα cyclocross είναι λίγο για χώμα,το 40/42 mm είσαι οκ.Εγώ του έχω 2 σετ.ένα 32mm marathon supreme hd για ποιό άσφαλτο και ένα 40 mm giant https://www.giant-bicycles.com/en-us/gear/product/p.rx2.tire/557/52917/ για παντού.Το προτιμώ το 40mm γιατί παίζεις με την πίεση του αέρα και το κάνεις άνετο και για χώμα,αν θες ανεβάζεις πίεση και γίνεται ποιο κούτσουρο.

Μερικές εταιρείες που κοιτάζω και για εμένα:

http://www.victoire-cycles.com/en/our-bikes/the-range/victoire-versus.html
http://www.vannicholas.com/30/6/Amazon%20Cross/bike.aspx
http://www.shandcycles.com/bikes/stoater/
http://tritonbikes.com/en/

Το ανθρακόνημα για να μην παρεξηγηθώ είναι πολύ καλό για αγώνες,αν θέλεις κάτι που θα σου μείνει σε βάθος χρόνου τότε πας σε καλό ατσάλι ή τιτάνιο.Ποιο βαρύ αλλά ποιο άνετο και ποιό αξιόπιστο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

enzokou wrote:
Για εμένα αν έχεις τα χρήματα για ανθρακόνημα πάρε τιτάνιο ή ανοξείδωτο ατσάλι,εγγύηση εφόρου ζωής από αρκετούς (αν όχι όλους) κατασκευαστές. Το ανθρακόνημα είναι καλό αν έχεις μια ομάδα από πίσω και σου αλλάζει σκελετούς και πηρούνια.Αν θέλεις αυτό που θα πληρώσεις να αντέξει και να μην φοβάσαι να κάνεις ταρζανιές πας σε ατσάλι και τιτάνιο.Είμαι 1,88 102 κιλά και έχω αμερικάνικης κατασκευής με true temper ατσάλινο ποδήλατο.Όλο το ποδήλατο και το πηρούνι,όχι μόνο οι κεντρικοί σωλήνες.Το πάω παντού και το εννοώ το παντού,η γεωμετρία είναι τουριστική και το έχω κάνει λίγο ποιο σκυφτό.Για εμένα το σημαντικό είναι να χωράει φαρδύ ελαστικό,το 35mm που παίρνουν τα cyclocross είναι λίγο για χώμα,το 40/42 mm είσαι οκ.Εγώ του έχω 2 σετ.ένα 32mm marathon supreme hd για ποιό άσφαλτο και ένα 40 mm giant https://www.giant-bicycles.com/en-us/gear/product/p.rx2.tire/557/52917/ για παντού.Το προτιμώ το 40mm γιατί παίζεις με την πίεση του αέρα και το κάνεις άνετο και για χώμα,αν θες ανεβάζεις πίεση και γίνεται ποιο κούτσουρο.

Μερικές εταιρείες που κοιτάζω και για εμένα:

http://www.victoire-cycles.com/en/our-bikes/the-range/victoire-versus.html
http://www.vannicholas.com/30/6/Amazon%20Cross/bike.aspx
http://www.shandcycles.com/bikes/stoater/
http://tritonbikes.com/en/

Το ανθρακόνημα για να μην παρεξηγηθώ είναι πολύ καλό για αγώνες,αν θέλεις κάτι που θα σου μείνει σε βάθος χρόνου τότε πας σε καλό ατσάλι ή τιτάνιο.Ποιο βαρύ αλλά ποιο άνετο και ποιό αξιόπιστο.


φαντάζομαι ότι γράφεις για να γελάσουμε

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς,αν έχεις να προτείνεις κάτι ή σε ενοχλεί κάτι σε αυτά που λέω ευχαρίστως να σε ακούσω(διαβάσω πιο συγκερκιμένα).

geatle
Απών/απούσα

το carbon εχει απλωθει σε ολες τις κατηγοριες ποδηλατων. απο χρονομετρου, δρομου, cross country, downhill, μεχρι και bmx. το προβλημα δεν ειναι το υλικο αλλα η σχεδιαση και κατασκευη του ποδηλατου. ενα ποδηλατο απο οποιοδηποτε υλικο ειναι ικανο να κρατησει σχεδον για παντα, εαν σχεδιαστει για αυτο το σκοπο. αντιθετα εαν σχεδιαστει για να χαλασει μετα απο 5-7 χρονια, ας ειναι φτιαγμενο και απο διαστημικα υλικα, στο τελος θα χαλασει.
δεν προσπαθω να πω οτι ολοι οι μεγαλοι κατασκευαστες φτιαχνουν ποδηλατα σχεδιασμενα να χαλανε. αλλα στον κοσμο τις ποδηλασιας φερνουν τα πραγματα στα ορια τους πολλες φορες. ας πουμε εχουμε ποδηλατα δρομου. αφου κυκλοφορουν μονο σε ασφαλτο ας βαλουμε πιο λεπτα λαστιχα. μετα για να ειναι ακομη πιο γρηγορα, κανουμε πιο κοντο το μεταξονιο. επισης στην ασφαλτο δεν εχουμε πολλους τρανταγμους αρα εχουμε το περιθωριο για κατι πιο σκληρο. τελος θα βαλουμε τον αναβατη σε μια σκυφτη, αεροδυναμικη θεση. ετσι με αυτα και αυτα μεχρι και η οδηγηση στην ασφαλτο εχει γινει μια δοκιμασια. με την ιδια λογικη αφου ενα ποδηλατο δρομου δεν δεχεται χτυπηματα θεωρουμε ενταξει σωληνωσεις με μισο χιλιοστο παχος. εαν το πιεσεις σε γκαπα-γκουπα θα χαλασει. και γι'αυτον τον λογο εχουμε τοσες πολλες κατηγοριες και παραλλαγες ποδηλατων για να καλυπτουν τον καθεναν.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

enzokou wrote:
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς,αν έχεις να προτείνεις κάτι ή σε ενοχλεί κάτι σε αυτά που λέω ευχαρίστως να σε ακούσω(διαβάσω πιο συγκερκιμένα).

μόνο για πλάκα γράφει κάποιος αυτά που γράφεις

μιας και δεν υσχίει τίποτα
ναι το σίδερο (και όχι το ατσάλι όπως θέλεις να λες) είναι το πιο γερό κατασκευαστικά
αλλά και αυτό σπάει
οπότε αν ξεπεράσεις τις προδιαγραφές του ποδηλάτου θα έχεις πρόβλημα
π.χ. δεν κάνεις dh με ποδήλατο δρόμου απλά και μόνο γιατί είναι από σίδερο

από εκεί και πέρα όλα τα υλικά έχουν τα θετικά και τα αρνητικά
και δεν αγοράζουμε ποδήλατο μόνο και μόνο γιατί θα αντέξει στον χρόνο
αλλά γιατί θα καλύψει τις ανάγκες μας
τι να το κάνω εγώ το ποδήλατο αν λαστιχάρει σαν τρελλό και εγώ θέλω να πατήσω να φύγω
α ξέρω
θα το κάνει για μια ζωή

και όχι το ανθρακόνημα δεν σπάει για πλάκα
εκτός αν πας σε πολύ ειδικά μοντέλα με χαμηλά όρια κιλών

πέραν τούτου δεν νομίζω η καλύτερη λύση είναι να προτείνεις σε κάποιον ποδήλατα που δεν θα τα βρει Ελλάδα ειδικά όταν αυτός είναι άσχετος

οπότε προτίμησε την επόμενη φορά να μην είσαι τόσο απόλυτος στις επιλογές σου
γιατί καταντάει αστείο

και για να σε προλάβω την ερώτηση σου
ναι πολλοί χρήστες απολαμβάνουν τα σιδερένια τους ποδήλατα
όπως τα ανθρακονημάτινα τους και τα αλουμινένια τους
:D

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Με κάλυψες με το σίδερο και όχι ατσάλι,που σημαίνει ότι όλα τα κράματα είναι ίδια κατά τα λεγόμενα σου.Δεν θα ασχοληθώ με αυτά που γράφεις,τόσο καιρό παρακολουθώ άλλους που σου λένε διάφορα και έλεγα μα γιατί;Μάλλον όντως δεν ξέρεις πολλά πράγματα.Απορώ πώς δεν του έχεις προτείνει ακόμη το bianchi camaleonte,νομίζω το έχεις προτείνει σε αρκετούς. Τα salsa και surly που πρότεινα αρχικά μια χαρά τα βρίσκεις(τουλάχιστον Αθήνα που είμαι εγω).

Αν κάποιος έχει διαβάσει πραγματικά πέντε πράγματα και δεν ακούει αυτά που του λένε οι πωλητές και το marketing ξέρει τι ισχύει και τι όχι.Δεν υπάρχει κανένας λόγος για αντιπαράθεση,εξέφρασα την γνώμη μου όπως και ο καθένας στο forum.Το τι θα επιλέξει ο καθένας να καβαλάει δικό του θέμα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

enzokou wrote:
Με κάλυψες με το σίδερο και όχι ατσάλι,που σημαίνει ότι όλα τα κράματα είναι ίδια κατά τα λεγόμενα σου.Δεν θα ασχοληθώ με αυτά που γράφεις,τόσο καιρό παρακολουθώ άλλους που σου λένε διάφορα και έλεγα μα γιατί;Μάλλον όντως δεν ξέρεις πολλά πράγματα.Απορώ πώς δεν του έχεις προτείνει ακόμη το bianchi camaleonte,νομίζω το έχεις προτείνει σε αρκετούς. Τα salsa και surly που πρότεινα αρχικά μια χαρά τα βρίσκεις(τουλάχιστον Αθήνα που είμαι εγω).

Αν κάποιος έχει διαβάσει πραγματικά πέντε πράγματα και δεν ακούει αυτά που του λένε οι πωλητές και το marketing ξέρει τι ισχύει και τι όχι.Δεν υπάρχει κανένας λόγος για αντιπαράθεση,εξέφρασα την γνώμη μου όπως και ο καθένας στο forum.Το τι θα επιλέξει ο καθένας να καβαλάει δικό του θέμα.

δεν νομίζω να λέω πως όλα τα κράματα είναι ίδια
αλλά έχουν ίδια βασικά χαρακτηριστικά
αυτό συμβαίνει και στο carbon και στο αλουμίνιο
απλά δεν μου αρέσει η σούπα
για αυτό και δεν χρησιμοποιώ τον όρο ατσάλι που για μένα είναι ο χάλυβας
ατσάλι σημαίνει κάτι σκληρό και όχι μαλακό όπως υσχίει στα ποδήλατα
για αυτό έχουμε και όρους όπως ατσάλωση κτλ κτλ κτλ
βέβαια παρόλο που έγραψες διάφορα δεν μου είπες που διαφωνείς στα λεγόμενα μου????

το ότι περνάς άμεσα στην άσχετη επίθεση δεν σε δικαιώνει σε αυτά που λες
δεν έχω προτείνει bianchi γιατί και εσύ όπως και οι αλλοι διαβάζετε μόνο αυτα που σε βολεύουν
α και κάτι που μαλλόν η γελοιότητα δεν σε αφήνει να το δεις
specialized sirrus έχω προτείνει περισσότερες φορές
γιατί δεν λες για αυτό?

geatle
Απών/απούσα

http://www.smartcycles.com/frame_materials.htm

εδω τα λεει πολυ ωραια. αξιζει καποιος να κατσει να διαβασει ολοκληρη την σελιδα. θα μαθει αρκετα για τα ποδηλατα. αυτο το γραφω κυριως για σενα NoName

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

geatle wrote:
http://www.smartcycles.com/frame_materials.htm

εδω τα λεει πολυ ωραια. αξιζει καποιος να κατσει να διαβασει ολοκληρη την σελιδα. θα μαθει αρκετα για τα ποδηλατα. αυτο το γραφω κυριως για σενα NoName


ενδιαφέρον πράγματα
θα μπορούσαμε να βρούμε κείμενα από υποστηρικτές όλων τον υλικών
δεν είναι τεχνικό κείμενο αλλά συμπεράσματα και απόψεις
δλδ αν έβαζες εμένα να γράψω ένα κείμενο θα έβγαζα το καλύτερο υλικό το αλουμίνιο γιατί αυτό με έχει βολέψει και κάποιος άλλος το carbon

βέβαια ο προβληματισμός δεν είναι αλουμίνιο με σίδερο
αλλά για πιο λόγο κάποιος προτείνει ένα ποδήλατο χωρίς τεκμηρίωση απλά και μόνο γιατί του αρέσει το υλικό
ή γιατί αυτόν τον βόλεψε

OldSteel
Απών/απούσα

Plannet wrote:
...
ναι το σίδερο (και όχι το ατσάλι όπως θέλεις να λες) είναι το πιο γερό κατασκευαστικά ...
:D

Πρόκειται σαφώς για ατσάλι. Από καθαρό σίδερο δεν φτιάχνεται σχεδόν τίποτα, ίσως κονσερβοκούτια.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Giorgos_S wrote:
Plannet wrote:
...
ναι το σίδερο (και όχι το ατσάλι όπως θέλεις να λες) είναι το πιο γερό κατασκευαστικά ...
:D

Πρόκειται σαφώς για ατσάλι. Από καθαρό σίδερο δεν φτιάχνεται σχεδόν τίποτα, ίσως κονσερβοκούτια.


δεν μιλάμε για το στοιχείο
αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας