Αγορά νέου ποδηλάτου

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
marioskri
Απών/απούσα
<p>Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για αγορά νέου ποδηλάτου καθώς το τελευταίο χρόνο έχω ξεκινήσει με το ποδήλατο που είχα από παιδί να κάνω βολτες εντός Αττικής(40-60 χλμ/βόλτα).Ενδιαφερομαι για τρεκινγκ καθώς κινούμαι κυρίως σε άσφαλτο κ ελαφρύ χωματόδρομο,εχω ξεχωρίσει 2 ποδήλατα κ θα ήθελα την γνώμη σας: 1) merida crossway 20d ή 40d κ 2) cube nature 2021. Κυρίως θα ήθελα να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα σε δρόμο παρά να είναι πιο δυνατό στο βουνό καθότι κινούμαι κατά βάση σε δρόμο. Μέχρι 550 μαξ 600 ευρώ σκοπεύω να δώσω. Ευχαριστώ πολύ&nbsp;</p>
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

marioskri wrote:
Κυρίως θα ήθελα να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα σε δρόμο παρά να είναι πιο δυνατό στο βουνό καθότι κινούμαι κατά βάση σε δρόμο.
Με βάση αυτό, καλύτερα να κοιτάξεις κάποιο άλλο ποδήλατο, χωρίς ανάρτηση κ με ασφάλτινα ελαστικά.

marioskri
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, έχω δει κ δρόμου απλά τυχαίνει αρκετές φορές να μπω σε ελαφρύ χώματοδρομο  και γι'αυτό έχω καταλήξει σε τρεκινγκ κ συγκεκριμένα κλείνω πιο πολύ προς το merida γτ νομίζω ότι είναι κάτι ενδιάμεσο ας πούμε κ έχει ελαστικά πιο κατάλληλα για δρόμο..Όλες οι προτάσεις είναι ευπρόσδεκτες..

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

marioskri wrote:
έχω δει κ δρόμου απλά τυχαίνει αρκετές φορές να μπω σε ελαφρύ χώματοδρομο  και γι'αυτό έχω καταλήξει σε τρεκινγκ

'Οταν λες "δρόμου" τι ακριβώς εννοείς, κούρσα; Δεν αναφερόμουν σε κάτι τέτοιο αλλά σε ένα, ας πούμε, trekking χωρίς ανάρτηση (Urban-Fitness).Για να μπεις σε ελαφρύ χωματόδρομο δεν χρειάζεσαι ανάρτηση.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Δυο προτάσεις στο μπάτζετ σου:

Ideal Funcore

Scott Sub Cross 50

Για το 1ο είσαι (ή κάτι παρόμοιο). Θα σου δώσει αυτό που θέλεις στην άσφαλτο κ θα μπορείς να μπεις κ σε ελαφρύ-πατημένο χωματόδρομο.
Αν πάλι σε προβληματίζει αρκετά ο χωματόδρομος, τότε πας στο 2ο (ή κάτι παρόμοιο).
Και τα 2 θα σε εξυπηρετήσουν καλύτερα από αυτά που κοιτάζεις.

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα
YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Καλά και'γω δεν είμαι της ανάρτησης(εκτός αν πρόκειται για mtb) αλλά κακά τα ψέμματα τα bici με ανάρτηση είναι πιο άνετα, το Colnago μου κατακτυπάει, σε όποιον και να το έδωσα για βόλτα μου λένε ''πολύ σκληρό ποδήλατο'' σαν κούρσα είναι(άσχετα αν είναι τρομερό). Τέσπα μην του κάνω διαφήμιση, άλλο θέλω να πώ αν ο στόχος είναι και λίγη άνεση θα χρειαστεί η ανάρτηση, το Ghost που πόσταρα έχει και όλα τα συναφή σχάρες κτλ να βάλεις και τσαντες να κάνεις τα ψώνια σου, για όλες τις χρήσεις δλδ.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)
Υβριστικό σχόλιο.
marioskri
Απών/απούσα

Αυτά π μ έστειλες φίλε μ τι διαφορές έχουν με αυτά π έστειλα παραπάνως εγώ, σε τι υπερέχουν;Ρωτάω επειδή δεν είμαι ιδιαίτερα γνώστης..

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

marioskri wrote:

Αυτά π μ έστειλες φίλε μ τι διαφορές έχουν με αυτά π έστειλα παραπάνως εγώ, σε τι υπερέχουν;Ρωτάω επειδή δεν είμαι ιδιαίτερα γνώστης..

Η βασική διαφορά είναι ότι έχουν ξερό πιρούνι αντί για ανάρτηση κ αυτό είναι πλεονέκτημα για τη χρήση που θέλεις. Το 2ο μοιάζει περισσότερο με αυτά που κοιτάζεις, στην ουσία είναι ένα trekking χωρίς ανάρτηση. Το 1ο είναι περισσότερο δρομίσιο, θα σου δώσει αυτό που ψάχνεις καλύτερα από τα υπόλοιπα. 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

Ρε μαλάκα σοκολατούχε δεν έχεις βαρεθεί το τρολάρισμα;

 

Σε ευχαριστώ για το ''ρε μαλάκα σοκολατούχε'' είναι δείγμα του επιπέδου σου, θα πέσω μέσα σε άβυσσο για να σε φτάσω

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Εσύ πάλι, το επίπεδο της αλαζονείας σου το έχεις επιδείξει αμέτρητες φορές και συνεχίζεις να το πράττεις.
Επί του πρακτέου τώρα, εξήγησε στον φίλο γιατί πρέπει να πάρει ένα ποδήλατο κόντρα στις ανάγκες του. Οι οποίες θυμιζω είναι: βολτες εντός Αττικής(40-60 χλμ/βόλτα) / να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα σε δρόμο παρά να είναι πιο δυνατό στο βουνό.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

ανέβα λίγο ακόμα στην τιμή

https://warfarehistorynetwork.com/2017/06/29/wwii-ve...

ξέχνα το ποδήλατο Φάντασμα, κάνε τους άλλους φαντάσματα, με option τοποθέτηση πολυβόλου στο καλάθι

marioskri
Απών/απούσα

Ωραία σε ευχαριστώ ψάχνω να βρω κάποιο από τα δύο που μου πρότεινες αν και θέλει υπομονή και ψάξιμο γιατί δεν βρίσκεις εύκολα. Αν κατάλαβα καλά το funcore είναι αρκετά καλύτερο στο δρόμο και μπορεί να μπει σε στρωτό χώμα και το scott υστερεί λίγο στο δρόμο(σε ταχύτητα) αλλά μπαίνει και σε χωμά με ψιλό χαλίκι.

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα
Προσβλητικό σχόλιο.
YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

johnheret wrote:

ανέβα λίγο ακόμα στην τιμή

https://warfarehistorynetwork.com/2017/06/29/wwii-vehicles-german-motorc...

ξέχνα το ποδήλατο Φάντασμα, κάνε τους άλλους φαντάσματα, με option τοποθέτηση πολυβόλου στο καλάθι

Εσύ τσίμπα ένα μίδι, και ξαναέλα

marioskri
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, τλκ κατάφερα κ βρήκα το Scott sub cross 50 και το πηρα.

koutsi roda
Απών/απούσα

Γεια κι απο μένα!

Μέχρι τώρα έχω ένα τρεκινγκ αλλά θα ήθελα να σοβαρευτώ λίγο γιατί είναι λίγο σάπιο. Η πιο στάνταρ διαδρομή ψιλοκαθημερινή είναι γύρω στα 10-15 χλμ. μαξ σε δρόμο (όχι και τον καλύτερο - είμαι ηράκλειο κρήτης- αλλά οκ στρωμμένος σε κάθε περίπτωση). Θα ήθελα όμως να πηγαίνω και πιο μακρυά - όχι χωματόδρομο - αλλά πιο ανηφόρες-εξοχές κλπ. Κοιτάω λοιπόν σε ένα μπάτζετ (μαξ 500) για αυτά - είναι και το ένα που προτείνατε:

01. https://www.idealbikes.net/?section=3675&language=el...

02. https://www.trekbikes.com/us/en_US/bikes/hybrid-bike...

03. https://www.idealbikes.net/?section=2150&language=el...

04. https://www.idealbikes.net/?section=3483&language=el...

ενη θοτς; ευχαριστώ!

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς χωρίς ανάρτηση δεν πάω πουθενά. Την κλείδωσα έτσι από περιέργεια μια μέρα μιας και είμαι καινούργια στο ποδήλατο ύστερα από πολλά πολλά χρόνια που έκανα παιδάκι, ήθελα να δω την διαφορά ύστερα από πολλές απόψεις που έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ και με το συμπάθιο μου φύγε ο κ@λος χαχαχα. Ίσως φταίει και που έχω θέμα στην μέση σκολίωση. Αλλά χωρίς ανάρτηση στους υπέροχους δρόμους μας δεν πάω πουθενά. 

morgoth
Απών/απούσα

Μακρια απο σομιεδες για χρηση μεσα στην πολη. Το Funcore ουσιαστικα ειναι το επομενο απο το Citirun, πανω κατω το ιδιο αλλα με δισκοφρενα, μια χαρα τιμιο ποδηλατο για την χρηση που λες, το Crossmo αν δεν κανω λαθος ειναι και πιο κατω κατηγορια και εχει και αναρτηση οποτε δεν το κοιταω καν προσωπικα, για το Τρεκ δεν εχω αποψη, ας απαντησει καποιος πιο εμπειρος.

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Εγώ έχω το crossmo και με έχει πάει από τον Δεκέμβρη πόσα χιλιάδες χιλιόμετρα παιδιά άνετα και ξεκούραστα. Δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα και η ανάρτηση με έχει βοηθήσει πολύ στο πρόβλημα που έχω με την μέση μου έχω πέσει σε λακκούβα και δεν έχω καταλάβει τίποτα. Αλλά γούστα είναι αυτά. Η κατηγορία του δεν είναι καθόλου κατώτατη και δεν το λέω επειδή το έχω και πρέπει να το υπερασπιστώ χαχαχαχ αλλά επειδή το ζω. Δεν το περίμενα ότι θα με πηγαίνει στα βουνά έτσι για πλάκα μετά από τόσα χρόνια που είχα να κάνω ποδήλατο. Αλλά εγώ λέω να δοκιμάσει ποδήλατα ο άνθρωπος με και χωρίς ανάρτηση και να αποφασίσει σύμφωνα με την εμπειρία του. 

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Βέβαια εγώ έχω το crossmo 2020 τώρα είδα οτι το crossmo που έβαλε είναι άλλης χρονολογίας. Οπότε έχω άποψη μόνο για του 2020 

morgoth
Απών/απούσα

Δεν ειπα οτι ειναι κατωτατη κατηγορια το Crossmo, ειπα οτι ειναι πιο κατω κατηγορια απο το funvore, και σε ανταλλακτικα αλλα και σε τιμη, δεν ειναι ποδηλατα ιδιας κατηγοριας.

Για αναρτηση και εμενα το πρωτο μου τρεκινγκ, για χρηση στην πολη αναρτηση ειχε. Οταν την εβγαλα ηταν λες και πηρα αλλο ποδηλατο, οποτε ναι ειμαι απολυτος σε αυτο, για χρηση μεσα στην πολη την αναρτηση την θεωρω οχι απλα αχρηστη αλλα οτι δυσκολευει και στον χρηστη, ειδικα οταν μιλαμε για τετοιες αναρτησεις που εχουν τα τρεκινγκ αυτης της κατηγοριας τιμης. Ειδικα απο την στιγμη που μιλαει για ασφαλτο και ανηφορες η αναρτηση ειναι βασανιστηριο.

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Εγώ μένω νέα Ερυθραία οι δρόμοι μας θα έλεγα οτι δεν είναι τόσο πόλης αλλά κατσικοχώρι.. Και όχι μόνο στην νέα Ερυθραία αλλά και Κηφισιά χαχαχαχχα ανέβηκα πολιτεία και πρώτη φορά παρατήρησα πως είναι έτσι οι δρόμοι μας λόγω ποδηλάτου πριν δεν παρατηρούσα γιατί κυκλοφορούσα μόνο με μέσα . Χάλια όλα μέχρι και ο ποδηλατόδρομος. Εγώ μια μέρα κλείδωσα την ανάρτηση από περιέργεια και κοπανούσε το ποδήλατο στον δρόμο πήγαινα σαν κομπρεσέρ. Στις ανηφόρες πάω άνετα γιατί έχω συνηθίσει ρυθμίζεται η ανάρτηση άμα θες. Έχω και θέμα με την μέση.. Η μάλλον είχα γιατί τώρα με γιατρέψε το ποδηλατάκι δόξα τον Θεό δεν πονάει πια. Είχα ένα παλιό ποδήλατο Leader wildcat αρκετό καιρό πριν αρχίσω να κάνω ποδήλατο καθημερινά, και έκοβα βόλτες που και που. Εφιάλτης. Δεν μπορώ χωρίς ανάρτηση με τίποτα. Με έχει βολέψει 

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Ομολογώ ότι εξερεύνησα το προφίλ σου μπας και είχε πουθενά στοιχεία για το πρώτο σου ποδήλατο ωσάν κουτσομπόλα wacko1χαχαχα και οφείλω να σου πω οτι κακώς δεν πήρες τότε το crossmo που ήθελες μπορεί να είχες άλλη γνώμη για τις αναρτήσεις laugh για τα λεφτά τους τα ideal είναι καλύτερης ποιότητας από άλλα ποδήλατα ίδιας τιμής παίζει ρόλο και αυτό 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

[εννοείται ότι αναφέρομαι σε ασφάλτινη χρήση ποδηλάτου. Όσοι αγαπούν χωματοκαταστάσεις / λασπουριές / γκρεμίλες παρακαλούνται να προσπεράσουν την παρούσα ανάρτηση]

Είμαι από τους πρώτους που έγραψαν ΕΜΦΑΤΙΚΑ για το πόσο άχρηστη είναι μια ανάρτηση σε ποδήλατο που κυκλοφορεί σε ασφάλτινο δρόμο. Ναι, είναι αλήθεια. Όσο ακριβή και καλή και αν είναι, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΦΩΝΑΖΩ ότι μια ανάρτηση είναι ΠΕΡΙΤΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗΣ, ΚΑΚΑΣΧΗΜΗ και περιττή για μέσα στην πόλη, για αστική μετακίνηση, για ασφάλτινη μετακίνηση. Ακόμα και να θέλεις να ανεβοκατέβεις κανα πεζοδρόμιο, ακόμα και αν η άσφαλτος που θα βρεις μπροστά σου είναι η τυπική Ελληνική κακοχαλασμενη και ασυντήρητη άσφαλτος.....

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απαλλαγείς από δαύτην ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Όταν νιώθεις ότι το ποδήλατο σου σε "μάχεται", ότι δεν σου δίνει αυτό το κατιτις παραπάνω που ζητάς. Όταν ξεκινάς να κάνεις ανηφόρες και θέλεις ο ιδρώτας σου να μην ξοδεύεται τσάμπα σε κούνια-μπέλα. Όταν θέλεις να κάνεις μεγάλες διαδρομές και νιώθεις ότι τελικά κουράζεσαι χωρίς λόγο από κάτι τόσο βαρύ εκεί μπροστά.

Αλλά από την άλλη, όταν τώρα ξεκινάς, όταν ακόμα δεν έχεις συνηθίσει να ποδηλατείς ΣΩΣΤΑ, δηλαδή να σηκώνεσαι όταν βλέπεις λακούβες και κακοτεχνίες, να κάθεσαι στη σωστή μεριά του δρόμου και να αντιδράς σωστά όταν βλέπεις κάποιο εμπόδιο μπροστά, όταν ακόμα δεν έχεις πάρει τον αέρα και προτιμάς να τα "σιδερώνεις" όλα, να χαράζεις ευθεία και να περνάς από πάνω από τα πάντα-όλα, τότε, ίσως, πιθανώς, ενδεχομένως και να μην είναι άχρηστη η ανάρτηση. Το θέμα είναι ο αναβάτης να νιώθει άνετα επάνω στο ποδήλατο. Και όταν ξεκινάμε, σίγουρα ούτε ανηφόρες κάνουμε ούτε μεγάλες διαδρομές κανουμε, ούτε ακολουθούμε σβέλτα γκρουπάκια.... Μάλλον βγαίνουμε δειλά-δειλά και βαράμε πετάλι όπως-να-ναι και όπου-να-ναι. Και κάθε λακούβα μας φαίνεται βουνό. Και κάθε ελιγμός για να την αποφύγουμε μοιάζει αιτία-να-με-βάλουν-από-κάτω-τα-διερχόμενα-ΙΧ.....

Σε αυτήν την περίπτωση ξαναλέω, ίσως η μπροστινή ανάρτηση να μην είναι εντελώς άχρηστη. Προσωπικά, όπως πιστεύω και οι περισσότεροι εδώ μέσα, ξαναξεκίνησα την ποδηλασία με ένα φθηνό ποδήλατο και-καλά-ΜΤΒ από σούπερ μάρκετ, εντελώς λάθος νούμερο για το ύψος μου και πανβαρύ ακριβώς επειδή είχε μια φθηνιάρικη σιδερένια ανάρτηση μπροστά. Με αυτό πολεμούσα για 2-3 χρόνια. Έκανα μπόλικες διαδρομές. Και μετά, όταν το άλλαξα πάλι σε τρέκκιν πήγα, με ανάρτηση που κλείδωνε [βέβαια τότε δεν υπήρχαν τα υβρίδια και τα φίτνες που υπάρχουν τώρα και σίγουρα δεν είχαν διάδοση στην Ελλάδα]. Και πάλι έγραψα πολλά χλμ μέχρι να καταλάβω ότι μου ήταν πλέον άχρηστη η ανάρτηση.

Οπότε, διαβάστε, καβαλίστε, δοκιμάστε, ρωτήστε και κάντε τα κουμάντα σας. Το θέμα δεν είναι να ακολουθούμε "κάποια μόδα". Το θέμα είναι να βαράμε πετάλι όσο περισσότερο μπορούμε, με άνεση και ασφάλεια.

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Ροκαρόλα "Οπότε, διαβάστε, καβαλίστε, δοκιμάστε, ρωτήστε και κάντε τα κουμάντα σας. Το θέμα δεν είναι να ακολουθούμε "κάποια μόδα". Το θέμα είναι να βαράμε πετάλι όσο περισσότερο μπορούμε, με άνεση και ασφάλεια." Θα συμφωνήσω με αυτό που είπες. Εμένα η ανάρτηση μόνο καλό μου κάνει μέχρι στιγμής θέλω να προσθέσω δε με έχει κουράσει καθόλου δε θα την άλλαζα με ξερό πιρούνι λόγω της μέσης μου. Άσε που με πάει στα χωμάτινα μονοπάτια άνετα σε σημείο που έχω φάει κόλλημα και λέω τι έχανα τόσα χρόνια που είχα σταματήσει το ποδήλατο μέχρι που σκέφτομαι κάποια στιγμή να πάρω και ένα mountainbike της ίδιας εταιρείας με το Trekking μου να με πηγαίνει σε όλα τα μονοπάτια αν και μέχρι στιγμής αυτό με πάει πολύ βαθιά στα δάση και δεν κάνω άλματα οπότε δεν παίρνω ακόμα mountainbike. Ερωτας το ποδήλατο ξαναθυμήθηκα τα νιάτα μου και τα παιδικά μου χρόνια 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Διαβαζωντας τα σχολια (και αλλα παρομοια σε αλλα threads) μου δημιουργειται παντα η απορια. Εχουμε απο την μια ατομα που εχουν οδηγησει ποδηλατα με αναρτηση και μετα αλλαξαν την αναρτηση με το καταλληλο ξερο πιρουνι και ολοι ειναι σαν να ειδαν το φως το αληθινο. Συγκεκριμενα ξερω μονο ενα ατομο που δεν τον βολεψε αλλα για τελειως αλλο λογο και καμμια πενηνταρια ατομα που πια για αστικη μετακινηση (και χωματοδρομους) δεν σκεφτονται το θεμα του πιρουνιου με αναρτηση ουτε καν. Απο την αλλη εχουμε ατομα που επιμενουν στην αναρτηση ειτε επειδη δεν εχουν δοκιμασει την αλλη μερια ειτε λεγοντας "ειχα κλειδωσει την αναρτηση και χτυπαγε πολυ". Λογικο ειναι το εχουμε πει απειρες φορες κλειδωνοντας την αναρτηση δεν ειναι το ιδιο με το να μην εχεις αναρτηση. Το να βαλεις πιρουνι χωρις αναρτηση σημαινει οτι γλυτωνεις αμεσα 1 με 1,5 κιλο απο το τιμονι σου. Οταν κλειδωνεις την αναρτηση εχεις αυτο το βαρος πανω στο τιμονι σου οποτε δεν ειναι το ιδιο. Επισης η κλειδωμενη αναρτηση δεν ειναι το ιδιο στιβαρη με ενα ξερο πιρουνι, συνεχιζει να παιζει απο τις τσιμουχες της. Δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα. Οποτε ουσιαστικα η αποψη που εχουν δεν ειναι βασισμενη σε σωστα στοιχεια. 

Ειναι σαν αυτο που διαβασα παραπανω (μπορει να ειναι και χιουμορ αλλα οι περισσοτεροι που το διαβασαν το πηραν σαν σωστο). "Εαν ειχες παρει ideal λογω καλυτερης αναρτησης μπορει να ειχες αλλη γνωμη" ή καπως ετσι. Η αναρτηση που ειχε ο Morgoth ηταν καλυτερη απο αυτη που φοραει το ideal crosmo. Παρ'ολα αυτα ο morgoth ειναι στην φαση οτι επρεπε να ειχε ξερο πιρουνι απο την αρχη και ειδικα για τον αδερφο του πηρε ποδηλατο χωρις αναρτηση απο την πρωτη στιγμη. Θα μπορουσαμε βεβαια να πουμε οτι ο morgoth πια ειναι σε αλλο επιπεδο αναβατη οποτε οκ λογικο να μην θελει αναρτηση. Ο αδερφος του ομως ειναι πιο αρχαριος απο τον αρχαριο (επισης χωρις αναρτηση).

Να καταληξω καπου. Οι "χιλιομετροφαγοι" λενε χωρις αναρτηση. Οι "πιο αρχαριοι" λενε με αναρτηση (με εισαγωγικα οι "πιο αρχαριοι" μην παρεξηγηθω για ρατσισμο). Μηπως αυτο σημαινει οτι τελικα οσο προχωρας πας στο χωρις αναρτηση; Οποτε γιατι να μην πας στο χωρις αναρτηση απο την αρχη;;;

υ.γ.Μην μου πειτε για χωματοδρομους και πεζοδρομια. Τα ιδια μου ελεγα και ενας αλλος και τελικα οταν κατεβηκα απο τον Λυκαβητο απο το χωμα χωρις αναρτηση και με κουρσοελαστικα αλλαξε γνωμη.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κωστή, όλη η ιστορία είναι να μην αποθαρρυνθεί κάποιος που τώρα ξεκινάει. Να μην τα παρατήσει γιατί το ποδήλατό του κοπανάει πολύ στην άσφαλτο. Μόνο αυτό με "προβληματίζει". Κατά τά αάλλα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και όσο "κολλάς με την ασφάλτινη ποδηλασία", τόσο απομακρύνεσαι από αναρτήσεις. Το ίδιο με όλο τον περιφερειακό εξοπλισμό, όταν ξεκινάς θέλεις 3-4 φωτάκια και ανακλαστικά και κουδουνάκι και τσαντάκι και κλειδαριά και τρόμπα και ποδαράκι και ΑΝΕΤΗΗΗΗ σέλα και όλα τα συμπράγκαλα της αγοράς. Όσο γράφεις χλμ, και κάνεις πιο "απαιτητικά" πράγματα με το ποδήλατο, τόσο ξεφορτώνεσαι και κρατάς ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ντουμπλε ποστε....

morgoth
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Κωστή, όλη η ιστορία είναι να μην αποθαρρυνθεί κάποιος που τώρα ξεκινάει. Να μην τα παρατήσει γιατί το ποδήλατό του κοπανάει πολύ στην άσφαλτο. Μόνο αυτό με "προβληματίζει".

Σωστο ειναι αυτο. Απο την αλλη ειναι ακομα πιθανοτερο (κατα την αποψη μου παντα) καποιος να αποθαρρυνθει γιατι το καινουριο του ποδηλατο τον κουραζει, δεν "τραβαει" στην ανηφορα (πως να τραβηξει οταν η ηδη περιορισμενη δυναμη που βαζει ο αρχαριος αναβατης εχει τοσες απωλιες εξαιτιας της κακης αναρτησης και πρεπει να κουβαλησει ενα εξτρα κιλο) κτλ κτλ. 

contact