Αγορά ποδηλάτου έως 250 ευρώ

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
pari_ts
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους!

 Είμαι αρχάρια σχετικά με την ποδηλασία συνεπώς δεν γνωρίζω και πάρα πολλα ώστε να μπορέσω να κάνω την πιο συμφέρουσα και σωστή επιλογή έστω και με ένα ποσό το ανώτερο των 250 €. Καταρχήν να πω οτι χρειάζομαι ένα ποδήλατο mountain για το λόγο οτι θα πηγαίνω σε χωμάτινα μονοπάτια, οχι πατημένα και φυσικά και στο δρόμο βόλτα. Οι απορίες μου λοίπον είναι οι εξής

α) Σιδερένιο σκελετό ή αλουμινίου?

β) Τι πρεπει να προσεξω στα περιφερειακά?

γ) Ανάρτηση διπλή ή μονή εμπρόσθια?

δ) Μια βοήθεια επισης θα ήθελα με τις ιντσες των τροχων

 Όσοι έχετε χρόνο και διάθεση να με διαφωτίσετε παρακαλώ :)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
casualbiker
Απών/απούσα

Πιστευω οτι το ποσο που θες να ξοδεψεις ειναι μικρο για αυτο που θες να κανεις εαν μιλας για καινουργιο ποδηλατο. 

Ειδικα αυτο που λες για διπλη αναρτηση για κατι αξιοπρεπες θελεις τουλαχιστον τετραπλασιο ποσο.

stolimer
Απών/απούσα

Με 250€...Μόνο σε μεταχειρισμένο να κοιτάξεις αν θες να πάρεις κάτι της προκοπής.

Ρίξε μια ματιά στο φορουμ και εδώ https://www.car.gr/classifieds/bicycles/?category=41... .

Καλό θα ήταν να βρεις ποδήλατο "επ'ωνυμο" ποδήλατο, με πλαίσιο αλουμινίου, τουλάχιστον 24 ταχύτητες και εμπρόσθια ανάρτηση...

Τροχός 26"= πιο στριφτερός/ευέλικτος, τροχός 29= καλύτερο βήμα και ευκολότερο πέρασμα εμποδίων, αλλά λιγότερο ευέλικτος.. τροχός 27.5 στην μέση σε σχέση με τους άλλους 2..

Επίσης να προσέξεις να είναι σωστό στο μέγεθος και αν πάρεις μεταχειρισμένο να έχει τα χαρτιά του ή απόδειξη αγοράς.. 

pari_ts
Απών/απούσα