Καλημερα κ καλώς σας βρήκα!
Λέγομαι Στάθης είμαι 42 ετών παντρεμένος με 4 παιδιά κ κατοικώ στην Βέροια!
Είμαι ερασιτέχνης δρομέας μικρών αποστάσεων 10, 17 χιλιόμετρα εδώ κ 3 χρόνια κ θέλω να ασχοληθώ με το ποδήλατο.
Μου αρέσει η φύση κ για αυτό το λόγο οπότε έτρεχα το έκανα στον δρόμο κ όχι στο γήπεδο.
Θέλω ποδηλατο για να απολαμβάνω τις βόλτες στην άσφαλτο στην φύση μιας κ η περιοχή είναι μέσα στο πράσινο.
Θέλω δλδ να πηγαίνω από την Βέροια στην Νάουσα (20χλμ),παράλληλα με τον Αλιάκμονα μέχρι το φράγμα της λίμνης Πολυφύτου κ άλλες τέτοιες διαδρομές που δυστυχώς με το τρέξιμο δεν μπόρεσα να το ευχαριστηθω.
Τα λεφτά είναι στγκεκριμενα.
Έχω βάλει φωτιά το πληκτρολόγιο αυτές τις μέρες αλλά πιο πολύ έχω μπερδευτεί ιδίως με τα σασμάν τα χειριστήρια κ τα πηρούνια.
Το μόνο σίγουρο είναι πως θέλω σκελετό αλουμινίου κ όσο πιο ελαφρύ γίνεται στα λεφτά που διαθέτω.
Η ανάρτηση επίσης θέλω να είναι ξερή αλλά ακόμα κι εάν εχει,να κληδωνει.
Έχω διαβάσει καλά λόγια για τα merida ,τα ghost ( με ανάρτηση που κλειδωνει όμως) , τα ideal, τα drag.
Επισης για 2 αμερικανικά τα trek κ τα kona αλλά βλέπω πως με shimano altus κ φρένα απλά πορεύονται κ τα λεφτά εκεί στα 400-450 τα θεωρώ πολλά για αυτά που προσφέρουν!
Τι λέτε;
Να σου πω την αλήθεια, στην ίδια φάση είμαι και εγώ και έψαχνα ποδήλατο με τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις.
Όσο περίεργο και αν ακούγεται, είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεις urban/fitness/hybrid ποδήλατο με ξερό πιρούνι και στο σωστό μέγεθος στα 350-450 euro. Τουλάχιστον για ύψος αναβάτη 185-193cm. Για πιο χαμηλά (κοινά) ύψη υποθέτω πως θα υπάρχουν και περισσότερες επιλογές...
My story:
Αυτό που ήθελα ήταν το ideal city run στα 360e αλλά δεν το βρήκα που-θε-νά σε XL μέγεθος. Η επίσημη ενημέρωση από το εργοστάσιο της ideal είναι ότι θα παράξει το συγκεκριμένο μοντέλο, ξανά, μετά το Πάσχα.