Αγορά ποδηλάτου fitness/hybrid/gravel, τη βοήθεια σας παρακαλώ

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Nikolina
Απών/απούσα

Καλησπέρα στην ποδηλατική παρέα, επί καραντίνας είπα να ξεθάψω το ποδήλατο μου ένα κοντά προ δεκαετίας Ideal Pro Rider και άρχισα να γράφω χλμ. Από μικρή είχα το μικρόβιο του ποδηλάτου και βγήκε ξανα στην επιφάνεια (τα καλά του covid wink). Καταρχήν να πω ότι είμαι 40 ετών, 76 κιλά και ύψος 1.70. Αποφάσισα να πάρω ζεστά το θέμα ποδήλατο, να το χρησιμοποιώ πλέον στις μετακινήσεις μου αλλά μου έχει μπει και το μικρόβιο του "γράφω χιλιόμετρα", για άθληση, κόλλημα κτλ. Ξεκίνησα με το Mtb που έχω κάνοντας διαδρομές 30-35χλμ ημερησίως (προς το παρόν 2 φορές τη βδομάδα). Οπότε άρχισα να ψάχνω ένα ποδήλατο για τις μετακινήσεις αλλά και για αποστάσεις μια και το δικό μου κουράζει αρκετά. Να σημειώσω εδώ πως ζω στην Καβάλα μια πόλη φουλ ανηφόρες!

Άρχισα να ψάχνω στο φορουμ αλλά και σε διάφορα site για το τι ποδήλατο μου ταιριάζει και χάθηκα! Θα ήθελα ιδανικά το ποδήλατο να μπαίνει και σε χώμα (όχι κακοτράχηλο), μου αρέσει η ποδηλασία στη φύση, βέβαια σαν ποσοστό θα είναι μικρότερο συγκριτικά με την άσφαλτο. Θα ήθελα ένα να μου κρατήσει το ενδιαφέρον, να είναι όσο μπορεί ξεκούραστο σε ανηφόρες ώστε να γράφω χλμ και να μη το αφήσω. Ιδανικό θα ήταν ένα Gravel για τη περίπτωση αυτή (μια κ είδα είναι ταξιδιάρικα αν κάποια στιγμή φτάσω ως εκεί), αλλά αυτό το drop bar και όχι flat μου έκανε κάτι.. Έχω διαβάσει κάποιες απόψεις σας με το θέμα τιμονιού, αλλά προσωπικά πιστεύω δεν θα με βόλευε το drop, δεν έχω ανέβει ποτέ σε τέτοιο ποδήλατο, θεωρώ πως θα με κούραζε αυτή η στάση και σαν λαβή νομίζω το flat μου ταιριάζει περισσότερο. και απ την άλλη δεν νομίζω πως το drop γίνεται flat..

Έπειτα είδα τα Fitness/Hybrid, μπορείτε να μου πείτε είναι ποδήλατα αποστάσεων και κατά πόσο μπαίνουν στο χώμα; Δεν θα γράψω μοντέλα που έχω δει αρχικά θέλω τις απόψεις σας σε ποια κατηγορία να τείνω και στη συνέχεια θα πάρω τη βοήθεια σας για το μοντέλο. Τώρα στα χρήματα αρχικά σκεφτόμουν ένα budget γύρω στα 500, μετά λέω μήπως φτάσω και τα 800 ή κάτι παραπάνω. Θεωρείτε ως αρχάρια αξίζει να δώσω κάτι παραπάνω ή αρχικά να κινηθώ στα χαμηλά και να δω αναλόγως πως θα πάει; 

Ελπίζω να μη σας κούρασα και να σας κατατόπισα, θα εκτιμούσα πολύ τις προτάσεις/απόψεις όλων σας!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
makips
Απών/απούσα

https://www.canyon.com/en-gr/hybrid-city/citybikes/r...

Θα σου πρότεινα αυτό μιας και μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις με καλά περιφερειακά και ίσιο τιμόνι. βέβαια υπάρχουν και άλλες επιλογές όμως αυτή είναι από τις καλύτερες. 

morgoth
Απών/απούσα

Απλά να σου πω ότι το drop άμα το συνηθίσεις είναι πολύ πιο άνετο λόγω των πολλών διαφορετικών λαβών, σε μεγάλες διαδρομές δηλαδή το φλατ κουράζει τα χέρια πολύ περισσότερο ενώ με το drop έχεις επιλογές. Άσε που δεν αλλάζω με τίποτα το γεγονός ότι σε ορθοπεταλο μπορείς να έχεις εύκολα έλεγχο των φρένων και των αλλαγών. Ισχύει ότι σε αρχαριο φαίνεται πιο τρομακτικό αλλά άμα σε ενδιαφέρουν αποστάσεις εκεί θα καταλήξεις στο μέλλον.

Προσωπικά το μόνο που με φοβιζε οταν έκανα την μετάβαση ήταν η μέση μου (έχω θέμα) αλλά στην γεωμετρία του gravel και στα hoods (η θέση στην οποία είσαι την περισσότερη ώρα) η διαφορά τελικά δεν είναι τόσο μεγάλη.

Doctor
Απών/απούσα

Εάν μένεις μέσα στην πόλη της Καβαλας είσαι γενναία που σκέφτεσαι για ποδήλατο! Πάρε gravel, 800€ κατ' ελάχιστο για να μπορείς να πηγαίνεις Άγιο Σίλα.  Μην σε φοβίζει το τιμόνι σε καμία περίπτωση. Αν πας σε ίσιο τιμόνι δες το Cube Hyde ή Cube SL Road (έχει πιο λεπτό λάστιχο). Φυσικά υπαρχουν πολλές επιλογές. Εγώ που πάω άσφαλτο σχεδόν αποκλειστικά δεν αλλάζω την κούρσα ούτε για πλάκα.

makips
Απών/απούσα

Για αποστάσεις μέχρι 80 χιλιόμετρα με μια μεγάλη στάση ενδιάμεσα τις κάνεις άνετα και με ένα fitness χωρίς ιδιαίτερη κούραση στα χέρια λόγω flat τιμονιού κερδίζεις όμως σε ευχρηστία στην πόλη 

Τώρα αν θέλεις να πας σερί 80-90 χιλιόμετρα ή κούρσα η gravel είναι μονόδρομος όμως το θεωρώ περιττό λίγοι κάνουν τόσα χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση 

Προσωπικά με ένα ταπεινό ideal cityrun τα 70 χιλιόμετρα με μια μεγάλη στάση μπορώ να τα κάνω και κάθε μέρα 

 

Nikolina
Απών/απούσα

Η είσαι από Καβάλα η ξέρεις τα μέρη μας εδώ. Για να σε κατατοπίσω μένω κάτω από Άγιο Σίλα στις ψηλές περιοχές της πόλης και για εμένα το ιδανικό θα ήταν να φεύγω με το ποδήλατο απ το σπίτι μου κ να μπορώ να γυρίσω σε αυτό δίχως να χρειάζεται να το φορτώνω στο αμάξι για να κατέβω πιο χαμηλά στη πόλη... Είπαμε το θέμα της ανηφόρας. Αν και οι διαδρομές που έχω κάνει τώρα είναι έξω απ τη πόλη και συνήθως εκεί θα κινούμαι, με υψομετρικα όμως και πάλι.

Το Cube Sl Road έχω δει και σε άλλο θέμα που το προτείνουν. Μπαίνει σε χώμα; Σε ανηφορικές διαδρομές πως ανταποκρίνεται; 

Από Gravel σε κάτι οικονομικό είδα πάλι από μέλος που πρότεινε το Kona Rove. Το καλύτερο θα ήταν να έβρισκα κάποιον να είχε drop τιμόνι να το δοκιμάσω πως είναι, απλά αυτό μου δίνει την αίσθηση ότι δεν θα έχω τόσο καλή ισορροπία.. 

Nikolina
Απών/απούσα

Όχι τα χιλιόμετρα θα τα κάνω με στάση, δύσκολο μου φαίνεται στη παρούσα φάση να τα κάνω σερί. Μελλοντικά πότε δεν ξέρεις. Γι αυτό είπα μήπως να εστιασω τώρα σε κάτι με βάση τις παρούσες δυνατότητες μου και αν αργότερα θέλω να το εξελιξω μήπως πάω σε κάτι άλλο. 

Τα Fitness και Hybrid είναι το ίδιο;; οι διαδρομές σε άσφαλτο ακόμη και εκτός πόλης θα έχουν πάλι υψομετρικα οπότε θα ήθελα κάτι που να είναι ξεκούραστο, να βγάζω ευχάριστα τη διαδρομή ώστε να έχω ώθηση να συνεχίσω.. Ένα Fitness ποδήλατο είναι κατάλληλο για κάτι τέτοιο;

Ευχαριστώ! 

makips
Απών/απούσα

[quote=Nikolina]

Όχι τα χιλιόμετρα θα τα κάνω με στάση, δύσκολο μου φαίνεται στη παρούσα φάση να τα κάνω σερί. Μελλοντικά πότε δεν ξέρεις. Γι αυτό είπα μήπως να εστιασω τώρα σε κάτι με βάση τις παρούσες δυνατότητες μου και αν αργότερα θέλω να το εξελιξω μήπως πάω σε κάτι άλλο. 

Τα Fitness και Hybrid είναι το ίδιο;; οι διαδρομές σε άσφαλτο ακόμη και εκτός πόλης θα έχουν πάλι υψομετρικα οπότε θα ήθελα κάτι που να είναι ξεκούραστο, να βγάζω ευχάριστα τη διαδρομή ώστε να έχω ώθηση να συνεχίσω.. Ένα Fitness ποδήλατο είναι κατάλληλο για κάτι τέτοιο;

Ευχαριστώ! 

Ένα καλό fitness με επιθετική γεωμετρία είναι σχεδόν σαν κούρσα με flat τιμόνι και όσο για τα χιλιόμετρα που λες θα τα καλύπτεις άνετα μετά από λίγο καιρό και λίγη προσπάθεια.

Νομίζω καλύτερα να πας σε fitness για αρχή είναι πιο βολικό και για την πόλη αν θμέσα και ίσως αργότερα αν έχεις μεγάλες απαιτήσεις σε χιλιόμετρα πας σε gravel 

mpirovios
Απών/απούσα

εγω ειχα ενα φθηνο trekking με αναρτηση, τωρα προσφατα πηρα το ideal funcore που ειναι υποτιθεται hybrid-fitness. Μερα με την νυχτα, ειδικα στις ανηφορες πολυ ανωτερο το funcore. Στις αποστασεις παει μια χαρα αλλα μετα τα 30-40χλμ που θα διανυσεις αρχιζουν να κουραζονται και να μουδιαζουν τα χερια σου επειδη τα εχεις σε μια θεση συνεχεια πραγμα που στην κουρσα δεν το παθαινεις γιατι σου προσφερει 3-4 διαφορετικες θεσεις, θα βαλω ακροτιμονα και ανατομικες λαβες και μαλλον θα λυθει το προβλημα απο οτι μου εχουν πει ατομα που ειχαν το ιδιο θεμα. Αν λυθει αυτο, κατα τα αλλα τα χιλιομετρα τα καταπινει για πλακα... σε κακοτραχηλα βουνα δεν το πολυπαω γιατι το λυπαμαι να του χτυπαω τις ροδες στις λακουβες ακομα δεν το πηρα, παντως πατημενο χωματοδρομο παει μια χαρα και εχω περασει απο διαφορα δασικα μονοπατια με προσοχη παντα και οχι τρεχοντας σαν τρελος. το funcore ειναι 12-13 κιλα, με τοσο budget που εχεις και αν εισαι διατεθημενη να φτασεις τα 800 ισως βρεις και πιο ελαφρυ ποδηλατο γυρω στα 10 κιλα ας πουμε αλλα για 470 ευρω που εχει ειναι μια χαρα. κατι αλλο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι στα καθαροαιμα φιτνες ποδηλατα παλι θα εισαι σε σκυφτη θεση, γιατι τα φιτνες ειναι κουρσες με ισιο τιμονι, αν θες πιο ανετα κλπ πρεπει να δεις για hybrid (σαν το cityrun ή το funcore). εγω να σου πω την αληθεια κουρσα ηθελα να παρω αλλα δεν ειχα λεφτα, το funcore το πηρα γιατι το βρηκα σε παρα παρα πολυ καλη προσφορα και στο μελλον βλεπουμε. με λιγα(μαλλον πολλα) λογια αυτο ειναι το ζουμι απο την ερευνα που εκανα πριν το παρω και η εμπειρια μου απο αυτον τον λιγο καιρο που το εχω

Doctor
Απών/απούσα

Nikolina wrote:

Η είσαι από Καβάλα η ξέρεις τα μέρη μας εδώ. Για να σε κατατοπίσω μένω κάτω από Άγιο Σίλα στις ψηλές περιοχές της πόλης και για εμένα το ιδανικό θα ήταν να φεύγω με το ποδήλατο απ το σπίτι μου κ να μπορώ να γυρίσω σε αυτό δίχως να χρειάζεται να το φορτώνω στο αμάξι για να κατέβω πιο χαμηλά στη πόλη... Είπαμε το θέμα της ανηφόρας. Αν και οι διαδρομές που έχω κάνει τώρα είναι έξω απ τη πόλη και συνήθως εκεί θα κινούμαι, με υψομετρικα όμως και πάλι.

Το Cube Sl Road έχω δει και σε άλλο θέμα που το προτείνουν. Μπαίνει σε χώμα; Σε ανηφορικές διαδρομές πως ανταποκρίνεται; 

Από Gravel σε κάτι οικονομικό είδα πάλι από μέλος που πρότεινε το Kona Rove. Το καλύτερο θα ήταν να έβρισκα κάποιον να είχε drop τιμόνι να το δοκιμάσω πως είναι, απλά αυτό μου δίνει την αίσθηση ότι δεν θα έχω τόσο καλή ισορροπία.. 

Απο Άγιο Σίλα να κατέβεις κέντρο Καβάλας είναι εύκολο. Πως ανεβαίνεις όμως; Θα σου βγει η γλώσσα, έχει ατελείωτα υψομετρικά! Θα σε βόλευε ηλεκτρικό νομίζω για τέτοια χρήση.
Αλλιώς, νομίζω θέλεις τριπλό δισκοβραχιωνα μπροστά για να λιγοστέψεις τις πιθανότητες να κουβαλάς το ποδήλατο στο χέρι σε κάποια μεγάλη ανηφόρα.
Συμφωνώ με τον Μακη που λέει ότι για πόλη είναι καλύτερο το fitness/hybric σε σχέση με την κούρσα.

Ο Μorgoth είπε κάτι πολύ σημαντικό όμως  "Ισχύει ότι σε αρχαριο φαίνεται πιο τρομακτικό αλλά άμα σε ενδιαφέρουν αποστάσεις εκεί θα καταλήξεις στο μέλλον". 

 

morgoth
Απών/απούσα

Η μεγιστη και η ελαχιστη σχεση σε compact 50-34 ειναι περιπου η ιδια με τον τριπλο, η κλιμακωση αλλαζει λιγο γιατι χανεις 3-4 ταχυτητες αλλα στις ανηφορες δεν σε επηρεαζει τοσο.

Nikolina
Απών/απούσα

Δεν θα ήθελα ηλεκτρικό, θα προσπαθήσω να το παλέψω. Για μακρινές αποστάσεις δεν θα κινούμαι στην πόλη αλλά στο Νομό, τα υψομετρικά και πάλι δεν τα γλυτώνουμε αφου ο Νομός είναι βουνό και θάλασσα. 

Είμαι σε σκέψη ακόμη Gravel ή Fitness... Θέλω να δοκιμάσω με drop να δω πως θα μου φανεί. Tα πολλά χλμ στο Pro rider με κούρασαν τα χέρια και πόνεσαν οι αγκώνες μου.. Δεν ξέρω αν φταίει το τιμόνι/ποδήλατο ή έκανα κάτι εγώ λάθος. 

Morgoth επειδή δεν γνωρίζω πολλά για ποδήλατα δεν καταλαβαίνω τη διαφορά που λέτε μεταξύ των σχέσεων.. Μάλλον έχει να κάνει στις ταχύτητες οτι ένα fitness έχει λιγότερες?

Έχω δει τόσες εταιρείες και τα έχω χάσει λίγο μη γνωρίζοντας πολλά πολλά. Όπου και να καταλήξω θα δω ένα ποδήλατο σίγουρα με δισκόφρενα, μηχανικά ή υδραυλικά (μήπως υδραυλικά?) και διάβασα το ψαλίδι να είναι carbon Και όχι αλουμινίου. Τώρα τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω.

Ευπρόσδεκτες προτάσεις/συμβουλές

morgoth
Απών/απούσα

Οχι οι κουρσες/gravel πλεον δεν βγαινουν με 3  γραναζιαμπροστα αλλα με 2, αντι για 3χ8 που θα εχεις στο φιτνες θα πας σε 2χ9 συνηθως σε ενα gravel. Παρολο που οι ταχυτητες ειναι λιγοτερες ομως το πιο ελαφρυ και το πιο βαρυ γραναζι στα 2 συστηματα ειναι πανω κατω τα ιδια, οποτε δεν επηρεαζεται ιδιαιτερα ουτε η τελικη σου ταχυτητα στην κατηφορα ουτε το ποσο ανετα θα μπορεις να ανεβεις ανηφορες. Αυτο που αλλαζει ειναι οτι επειδη οι ενδιαμεσες ταχυτητες ειναι λιγοτερες (οχι τοσο λιγοτερες οσο φαινονται αφου στην πραγματικοτητα το 3χ8 δεν εχει 24 διαφορετικες σχεσεις αλλα λογω της επικαλυψης γυρω στις 13 με 14, ενω το 2χ9 αν θυμαμαι καλα 11-12) η κλιμακωση ειναι λιγο πιο αποτομη, οχι τιποτα που σε δυσκολευει παντως.

Ελπιζω να τα εξηγησα καλα.

Γενικα πολλη ωρα πανω στο ποδηλατο απο την στιγμη που εισαι αρχαρια στην αρχη δεν θασε βολεψει. Και το drop τιμονι στην αρχη σιγουρα θα σου φανει παραξενο αλλα το συνηθιζεις. Για εμενα απο την στιγμη που δεν μιλαμε για αστικη μετακινηση (που εκει υπερτερει όντως το φλατ) αλλα για μεγαλες βολτες σε εξοχες και βουνα (τελειο) το drop υπερτερει, αλλα για να ειμαι και απολυτα ειλικρινης δεν ξερω πως θα κατσει σε καποιον τελειως αρχαριο. Ισως να ειναι καλυτερα να πας κατευθειαν σε αυτο ωστε να το συνηθισεις εξαρχης και να μην χρειαστει προσαρμογη οταν κανεις την μεταβαση.

Doctor
Απών/απούσα

Μπορείς να δεις και αυτό: 

https://www.podilato.eu/etaireies/bottecchia/podilata/cross-gravel/podilato-gravel-bottecchia-monster-disk-p_3631.html

και υπάρχει και η λύση με flat τιμόνι (Bottecchia 347). Αυτό το μοντέλο το έχω βολτάρει και είναι πολύ πολύ ωραίο!!

Nikolina
Απών/απούσα

Καλησπέρα. Μετά από πολύ ψάξιμο μάλλον θα καταλήξω σε Fitness/hybrid.. Η αίσθηση του drop με ξενίζει και με φοβίζει. Θα προσπαθήσω βέβαια να βρω κάπου να δοκιμάσω. Η τιμή σε Gravel επίσης ξεφεύγει.. 

Το Bottecchia 347 το είδα και εγώ. Εμφανισιακά είναι πολύ ωραίο! Με προβληματίζει το γεγονός ότι δεν μπορώ να βρω test η reviews πουθενά. Δεν γνωρίζω αν είναι καλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ποδηλάτου. Πόσο αξιόπιστη εταιρεία ειναι και τι παίζει με τα περιφερειακά.

Αν γνωρίζει κάποιος ας μ ενημερώσει σας παρακαλώ. 

Doctor
Απών/απούσα

To Bottecchia 347 νομίζω ότι θα σε καλύψει επαρκώς σε αυτά που ζητάς. Θα μπορείς να πας άνετα σε βατό χωματόδρομο (έχει ελαστικά 700Χ40) και θα βγάζεις άνετα τις διαδρομές σου εντός πόλης αλλά και εκτός πόλης σε ασφάλτινες διαδρομές. 
 

Το Cube SL Road δεν είναι τόσο για βατό χωματόδρομο και έχει προσανατολισμό για δρόμο. Έχει πιο λεπτό ελαστικό, έχει σειρά ταχυτήτων δρόμου - Claris. Έχει πιρούνι αλουμινίου που δεν ξέρω εάν παίζει τόσο βασικό ρόλο ώστε να είναι λόγος απόρριψης. Εμπειρότεροι ας μας το διευκρινίσουν. 
 

Το Merida Speeder 100 είναι κάτι ενδιάμεσα στα δυο προηγούμενα μοντέλα και μάλλον προς το SL Road.

 Ideal Cityrun και Funcore εχουν λίγο πιο όρθιο στήσιμο από τα παραπάνω. Καλές και οικονομικές λύσεις, πιστεύω ομως ότι τα παραπάνω 3 μοντέλα υπερτερούν. 
 

Αναφερθηκε στα πρώτα post και το Canyon. Φαίνεται πολύ καλή περίπτωση. Δες εάν τα φέρνει κάποιος ποδηλατάς της περιοχής σου. 
 

Το Ridley Tempo είναι ένα ποδήλατο που πιστεύω ότι ταιριάζει σε αυτά που ζητάς. Ρίξε μια ματιά https://www.ridley-bikes.com/product/tempo-disc/

Η λύση κούρσας είναι πολύ καλή μιας και θα έχεις το ΜΤΒ σου για χώμα. Αλλά με την κούρσα ισως θα δυσκολευτείς μέσα στην πόλη. 
Σχετικά με Gravel καλύπτεις χώμα, άσφαλτο με ένα ποδήλατο και πάλι με ερωτηματικό ότι ίσως δυσκολευτείς μέσα στην πόλη. 

Αν κάπου κάνω λάθος διορθώστε με!

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

το μεγαλο προβλημα ειναι οι διαθεσιμοτητες ,εχω σκυλιασει να βρω gravel all road ποδηλατο σε large 56 κατα προτιμηση σε  cro mo για ανεση αλλα τιποτα ακομα κ απο εξωτερικο

δες και Fuji Jari 2.3

δες καποια που εχω σε συγκριτικο μεταξυ τους

https://99spokes.com/compare?bikes=fuji-jari-2.3-2019;*z.LG|w.700,cube-nuroad-pro-2020,marin-nicasio-2020;*z.56cm|w.700,boardman-adv-8.8-2019,fuji-jari-2.5-2019,marin-four-corners-2019,merlin-malt-g1-tiagra-2020-2020

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

.....θα ήθελα να ξαναδούμε λίγο τις "προδιαγραφές", βάσει των δεδομένων..... (ξανα-μανα από την αρχή).

Είσαι ΕΙΔΙΚΗ περίπτωση, καλόν θα ήταν να καταλάβουμε λίγο τις ανάγκες και τις δυνατότητες. Ζεις σε πόλη με πολύ έντονο ανάγλυφο. Η Αθήνα μοιάζει επίπεδη, αν συγκριθεί με την Καβάλα. Είσαι 40 χρονών. Μιλάς για καθημερινή σχεδόν χρήση. Μένεις και στα "ψηλά" εκεί ψηλά....

Θεωρώ ότι το drop τιμόνι δεν έχει να σου προσφέρει κάτι. Ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι κουρσοτίμονο θέλει κουρσόφρενα και τα κουρσόφρενα δεν είναι κατάλληλα για τις κατηφόρες εκεί πέρα. Εκτός αν μιλάμε για δισκόφρενα. Αλλά τότε ανεβαίνει αρκετά το κόστος.

Εννοείται ότι πάς σε 3πλό δίσκο μπροστά, και αν βρεις κάτι άλλο απλά προσπέρασέ το. Αν μου έλεγες ότι ήσουν - είσαι αθλήτρια με καλή φυσική κατάσταση και πόδια/πνευμόνια/καρδιά ΤΟΥΜΠΑΝΑ, θα σου έλεγα ΟΚ και για διπλό (φυσικά κόμπακτ) δ/β ..... αλλά πιστεύω ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα....

Με τον Κόμπακτ 34/50 δεν μπορείς να πετύχεις μαλακό πετάλι που έχεις με ένα τυπικό Τριπλό 22/34/44. Εκείνο το Κ34αρι θέλει πόδια, ακόμα και αν το συνδυάσεις με κασετάρα πίσω, πχ 11/28. Ενώ το μικρούτσικο Τ22 παραμένει μαλακό ότι κασέτα και αν του βάλεις.

Στην περίπτωσή σου, το ηλέκτρικό δεν θα ήταν εντελώς εκτός θέματος. Έχει βάση, έχει λόγο ύπαρξης, βρίσκει εφαρμογή σε περιπτώσεις σαν τη δική σου. Εκτός αν υπολογίζεις ότι στις έντονες ανηφόρες θα κατεβαίνεις και θα το παίρνεις στα χέρια (που όλοι μας το έχουμε κάνει), οπότε ναι δεν χρειάζεσαι ηλεκτρικό.

Το θέμα είναι να πάρεις ένα ποδήλατο και να κάνεις ποδήλατο. Αν πάρεις κάτι που θα σε δυσκολεύει, τότε κατά 90% το ποδήλατο θα μείνει στο μπαλκόνι να μαζεύει σκόνη και σκουριά. Το έχουμε δει 13.765.867 φορές (μετρημένες μία-μία......!!!!).

Nikolina
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας, αφού έκατσα σκέφτηκα μετά από πολυ μελέτη στο διαδίκτυο είπα να ξεχωρίσω λίγο κάποια πράγματα ώστε να με βοηθήσουν που θα καταλήξω. RockarRolla εκτιμώ τις γνώσεις σου έχω διαβάσει αρκετά με τη βοήθεια σου στο φόρουμ. Επειδή θέλω να πάρω ένα ποδήλατο και να μη το αφήσω να σκουριάσει αλλά να του γράψω χλμ είπα να ξεχωρίσω τις διαδρομές πόλης - εκτός πόλης. Το να πάρω ένα ποδήλατο για μέσα στη πόλη και έξω από αυτήν θα μου ήταν δεσμευτικό. Άλλες απαιτήσεις μέσα στην πόλη λόγω υψομετρικών και άλλες γύρω στο Νομό (υπάρχουν και εκεί υψομετρικά, είμαστε βουνό/θάλασσα). Πιθανόν και δεν θα μπορούσα με το ένα να συνδυάσω και τα 2. Σκέφτηκα μήπως αλλάξω λάστιχα στο Ideal ώστε να μπορώ να το κινώ πιο χαλαρά μέσα στη πόλη και λίγο χώμα αν χρειαστεί και από εκεί και πέρα να δω ένα που θα το έχω για διαδρομές εκτός. 

Θα ήθελα να βγαίνω στο δρόμο και να κάνω αποστάσεις εκτός πόλης, άλλωστε έτσι ξεκίνησα με το Ideal απλά θα ήθελα να το έχω και ως μέσον μετακίνησης αλλά αν δεν είναι εφικτό οκ. Με το Mtb ξεκίνησα με 20χλμ και έφτασα στα 35-40. Θέλω ένα ποδήλατο να βγάζω πιο ξεκούραστα αυτά τα χλμ και να αρχίσω σταδιακά να τα ανεβάζω. Αρχική επιλογή μου ήταν ένα Fitness κυρίως λόγω του flat τιμονιού, κατά πόσο όμως αυτό θα με εξυπηρετούσε αν ήθελα να αυξήσω τα χλμ?

Το Σαββατοκύριακο θα είμαι Θεσσαλονίκη και είπα να επισκεφτώ μερικά ποδηλατάδικα να δω αν μπορώ να δοκιμάσω κάποιο με drop μιας και δεν έχω ανέβει ποτέ σε κάτι σχετικό. Δεν το κρύβω πως με φοβίζει το τιμόνι και η στάση αυτού από θέμα ασφάλειας. Νομίζω θα νιώθω πιο ασφαλής με ένα flat παρά με drop.

Βασικά δεν με απασχολεί τόσο η ταχύτητα και θα προτιμούσα σε μια πιο όρθια στάση και όχι καθαρά σκυφτή/αγωνιστική. Διάβασα για τα endurance (είναι τα touring που λένε?) πως δεν έχουν τόσο αγωνιστική θέση αλλά λίγο πιο όρθια, κάτι που είναι πιο κοντά στα θέλω μου, ενα ταξιδιάρικο ποδήλατο. Αν αποφασίσω να πάω σε drop ίσως επιλέξω κάτι τέτοιο ή σε Gravel, ιδανικά θα ήθελα Gravel. 

Απο εκεί και πέρα διαβάζω πως είναι καλό να έχει Carbon πιρούνι, και δισκόφρενα υδραυλικά και όχι μηχανικά? (απορία). Τώρα όσον αφορά για τους δίσκους και τις κασέτες δεν έχω γνώσεις ότι διαβάζω από εσάς. Σας γράφει μια σχετικά αρχάρια. Είδα το συγκριτικό του Redshift (σ ευχαριστώ), το Cube Nuroad Pro το είχα δει και η αλήθεια είναι πως κόλλησα με το συγκεκριμένο (αν και drop) κυρίως βέβαια με το περσινό του μοντέλο. Ξέρω δεν υπάρχει πουθενά και ανεβαίνει το budget αρκετά αλλά αν είναι να πάρω κάτι καλό να το χαρώ ίσως και να φτάσω ως εκεί. 

Ελπίζω να σας κατατόπισα καλύτερα τώρα. Τι θα προτείνατε εσείς σε μια αρχάρια που θέλει να πάρει τους δρόμους?? wink grin

 

Doctor
Απών/απούσα

RockaRolla είσαι μακριά και δεν ξέρεις ότι οι Καβαλιώτισσες είναι πεισματάρες, έχουν γάμπες και κάτι ανηφοροκατηφόρες τις έχουν για ψωμοτύρι!!!! wink

Θα συμφωνήσω σε όλα όσα λες. Ειδικά τα κουρσόφρενα που αναφέρεις έχεις απόλυτο δίκιο!!! Ποια η γνώμη σου για τα fitness/urban με τριπλό δίσκο που αναφέρθηκαν (Bottecchia 347, Ideal Funcore και Merida Speeder 100)?

Νικολίνα η πιο safe επιλογή είναι σαφώς το fitness/urban το οποίο θα το χαρείς γιατί θα το έχεις στην καθημερινότητά σου. Έχει χοντρότερο λάστιχο (αυτά τουλάχιστον που αναφέραμε), βλέπεις καλύτερα σε συνθήκες πόλης, είναι πιο σταθερό το τιμόνι για μέσα στην πόλη. Θα πάρεις με 3πλό δισκοβραχίωνα που λέει και ο RockaRolla.

Αλλά, μακάρι να βγω ψεύτης, εάν σου αρέσει η ποδηλασία και αυξήσεις χιλιόμετρα θα πας για κούρσα στάνταρ. 
Και εκεί ξεκινάει η κουβέντα, μήπως αφήσεις αυτά που σωστά λέει ο RockaRolla και πας σε δρομίσιο λάστιχο (όχι απαραίτητα πολύ λεπτό για να πηγαίνεις και σε βατό χωματόδρομο) στο ΜΤΒ για να το έχεις εντός πόλης και πάρεις κούρσα για εκτός πόλης. Αλλά σκέψου από την άλλη ότι αυτές τις ανηφοροκατηφόρες θα τις ανεβαίνεις πάλι με το MTB που έχεις.

Δεν ξέρω, δύσκολα μας βάζεις!

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Ωραία να ψάχνεις για ποδήλατο, μην βιαστείς και απόλαυσε τη διαδικασία :)

Δεν υπάρχει τέλειο ποδήλατο, που να τα κάνει όλα σούπερ. Πάντα εκεί που θα χωλαίνει το ένα, το άλλο θα βασιλεύει. Από την άλλη, ποδήλατο είναι κι όχι πύραυλος, με άλλα λόγια, με όλα τα ποδήλατα τα κάνεις σχεδόν όλα. Γι αυτό πρεπει -κατά την άποψή μου- να βάλεις μια προτεραιότητα.

Αν θες να βγάζεις τρελλά υψομετρικά, θέλεις ένα ποδήλατο που να χει το δυνατόν μικρότερο δίσκο μπροστά και το δυνατόν μεγαλύτερο γρανάζι πίσω. Να έχει δηλαδή "κοντές" σχέσεις. Ο τριπλός είναι λύση αλλά πόσο εύκολα βρίσκεις και σε ποιο ποδήλατο, είναι ένα θέμα.

O redshift έκανε μια αξιολογη πρόταση που θα συμπληρώσω με αυτα το λινκ:

http://www.bicyclon.gr/podilata/cross-gravel-bikes/f...

http://www.bicyclon.gr/podilata/cross-gravel-bikes/f...

Gravel ποδηλατα, ατσαλινος σκελετος, κοντές σχέσεις 28Χ34 στο ένα και 28Χ36 στο άλλο, δισκοφρενα και στα δυο, υποδοχες για σχαρες, drops αλλα ψηλά σχετικά, θα 'ταν ανάμεσα στις επιλογές μου, αν έβρισκα στο νούμερό μου,  ένα τηλέφωνο θα το 'κανα να δω αν υπάρχει. Το κατάστημα είναι βεβαια Αττικη και μακριά από σένα  αλλά δες το και σαν οδηγό για τα ποδήλατα που ψαχνεις.

Αν παλι δεν μπορείς να βρεις κατι τετοιο ή μπορεις να χεις δυο ποδηλατα, τότε φιτνες με flat bar για τα μακρινα και το ιντεαλ για καθημερινα, είναι μια λύση.

 

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

παιδια δεν υπαρχουν καθολου διαθεσιμοτητες στα jari στο bicyclon ,εχω παρει τηλεφωνο

αν θες ενα ποδηλατο σχεδον για τα παντα τοτε τα gravel ειναι η καλυτερη επιλογη ,το τιμονι δεν ειναι σκυφτο μονο για ταχυτητα , η σκυφτη θεση ειναι η πιο σωστη γιατι αποφορτιζει την μεση απο το βαρος ,μονο σε μικρες αποστασεις θα σου λειψει το ισιο τιμονι σε ολες τις αλλες η σκυφτη δεν ειναι απλα η ενδεδειγμενη αλλα θα δεις ειναι κ η πιο ξεκουραστη

καταλαβαινω οτι σε τρομαζει τωρα στην αρχη που εισαι αγυμναστη ,λιγο να ρολαρεις θα σου καθεται απολυτως φυσιολογικα κ θα σε βολευει

αν πιστευεις οτι θα ασχοληθεις με την ποδηλασια κ επιμεινεις στην αρχη πηγαινε για gravel για να γλιτωσεις ολες τις ενδιαμεσες αγορες οπως τα fitness

ενα τελευταιο το αλουμινιο στον σκελετο ειναι φθηνο κ ελαφρυ αλλα πολυ ατσαλο υλικο ,μεταφερει πολλους κραδασμους στο σωμα κ κουραζει ,για μενα κοιτα ενα εισαγωγικο αξιοπρεπες cro  mo gravel 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Επισεις, για το ideal σου, εχεις κοντινει καθολου το τιμονι ή το εχεις στο εργοστασιακο του μηκος? Ισως θα σου ηταν πιο ξεκουραστο αν ηταν σωστα στης διαστασεις σου

contact