Χαίρετε.
Έπειτα από πολύ καιρό αναποφασιστικότητας και ψαξίματος σκέφτομαι να αγοράσω το πρώτο μου road.
Λιγουρεύομαι τα Endurace της Canyon. Πιο συγκεκριμένα το AL 7.0.
Από την άλλη βλέπω το CF 7.0 με 300€ παραπάνω και σκέφτομαι αν αξίζει σαν επένδυση. Θα καταλάβω διαφορά σαν άπειρος road αναβάτης (η διαφορά σε γραμμάρια είναι 250);
Δεκτές οποιεσδήποτε αντίστοιχες προτάσεις στο ίδιο budget.
Παραθέτω συνδέσμους:
AL 7.0: https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...
CF 7.0: https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Η μόνη διαφορά τους είναι στο υλικό του σκελετού, ήτοι ALuminium ή Carbon Fiber. Οπότε πρέπει να μελετήσεις τα υπέρ και τα κατά τους. Τη διαφορά τους θα την καταλάβεις αφότου συνηθίσεις το Α υλικό και μετά βολτάρεις το Β.
Ευχαριστώ, θα τσεκάρω.
Επίσης κάτι ακόμα. Βλέπω ότι τα disc brakes αρχίζουν να κυριαρχούν στα νέα μοντέλα.
1. Αξίζουν τα δισκόφρενα σε σχέση με τα παραδοσιακά rim brakes? Αν εξαιρέσουμε τις καιρικές συνθήκες, πόσο μεγάλη ζημιά κάνουν στους τροχούς τα rim brakes? Δηλαδή να προτιμήσω να τα σκάσω για δισκόφρενα από το να κλαίω μετά για το κόστος νέων τροχών;
2. Έχοντας δισκόφρενα, θεωρητικά και ανάλογα το πιρούνι, μπορείς να "παίξεις" περισσότερο με τις διαστάσεις των ελαστικών. Με rim brakes και διάσταση ελαστικού 25-28mm είμαι καλλυμένος για τους δρόμους της Αττικής;
1) Όλα εξαρτώνται από το υλικό/ποιότητα των τακακίων. Με καλής μάρκας τακάκια δε δημιουργείται πρόβλημα στην πατούρα των στεφανιών από αλουμίνιο. (Αρκεί να τα τσεκάρεις όποτε... για κολλημένα ρινίσματα σιδήρου, κόκκους άμμου κλπ.) Εάν πας (ή σκέφτεσαι να αναβαθμίσεις μελλοντικά) σε carbon στεφάνια τότε μονόδρομος τα disc brakes.
Καλή μάρκα τακακίων η http://www.koolstop.com/english/rim_pads.html
2) To εύρος των ελαστικών που μπορείς να τοποθετήσεις εξαρτάται από τις προδιαγραφές των στεφανιών κι όχι από τα rim brakes.
https://www.tyresizecalculator.com/tyre-wheel-calcul...
Δεν υπαρχει ουτε καν σκεψη το να μην παρεις δισκοφρενα σε καινουργια κουρσα αυτη την περιοδο εκτος εαν το budget ειναι πολυ χαμηλο που δεν βρισκεις κατι αξιολογο.
Σαν υλικο το carbon ειναι σιγουρα καλυτερο αλλα, και αυτο ειναι πολυ μεγαλο αλλα, εαν εισαι τοσο χυμα οπως εγω ισως να προτιμουσες το αλουμινιο. Εξηγω. Δεν το πλενω σχεδον ποτε, το πεταω δεξια και αριστερα, το χτυπαω συνεχεια κτλ κτλ. Ενας σκελετος carbon σε αυτη την χρηση μια φορα εαν χτυπησει σε πετρα πχ στραβα οπως μου εγινε το καλοκαιρι που το ειχα παρατησει σε ενα δεντρο και επεσε ο σκελετος μου θα ηταν αχρηστος. Στον αλουμινενιο μου εκανε απλα ενα βαθουλωμα. Εαν δεν κανεις τετοια παρε carbon.
Αυτα βεβαια πολυ γενικα. Πιο αναλυτικα υπαρχουν carbon kai carbon και υπαρχουν και αλουμινενιοι σκελετοι που ειναι πολυ καλυτεροι απο πολλα carbon. Στα δυο που εβαλες παιρνεις το carbon.
Για χάρη των δισκόφρενων αξίζει να θυσιάσω την 105 για Tiagra, παλουκόσελο κάρμπον για ιριδίου, και διαφορά προς τα πάνω 200€; (AL Disc 6.0)
https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...
Λοιπόν.
Νομίζω έχω καταλήξει σε τρία ποδήλατα σύμφωνα με το budget μου
Για το Giant Contend AR2 το μόνο που με προβληματίζει είναι αυτό το Giant Conduct Disc.
Τελικά παρήγγειλα το Cube Attain SL.
Για να δούμε.