Άλλο ένα thread για αγορά πρώτου road bike.

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
virulent
Εικόνα virulent
Απών/απούσα

Χαίρετε.

Έπειτα από πολύ καιρό αναποφασιστικότητας και ψαξίματος σκέφτομαι να αγοράσω το πρώτο μου road.

Λιγουρεύομαι τα Endurace της Canyon. Πιο συγκεκριμένα το AL 7.0.

Από την άλλη βλέπω το CF 7.0 με 300€ παραπάνω και σκέφτομαι αν αξίζει σαν επένδυση. Θα καταλάβω διαφορά σαν άπειρος road αναβάτης (η διαφορά σε γραμμάρια είναι 250); 

 

Δεκτές οποιεσδήποτε αντίστοιχες προτάσεις στο ίδιο budget.

 

Παραθέτω συνδέσμους:

AL 7.0: https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...

CF 7.0: https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...

 

 

 

 

 

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Η μόνη διαφορά τους είναι στο υλικό του σκελετού, ήτοι ALuminium ή Carbon Fiber. Οπότε πρέπει να μελετήσεις τα υπέρ και τα κατά τους. Τη διαφορά τους θα την καταλάβεις αφότου συνηθίσεις το Α υλικό και μετά βολτάρεις το Β.

 

virulent
Εικόνα virulent
Απών/απούσα

Ευχαριστώ, θα τσεκάρω.

Επίσης κάτι ακόμα. Βλέπω ότι τα disc brakes αρχίζουν να κυριαρχούν στα νέα μοντέλα.

1. Αξίζουν τα δισκόφρενα σε σχέση με τα παραδοσιακά rim brakes? Αν εξαιρέσουμε τις καιρικές συνθήκες, πόσο μεγάλη ζημιά κάνουν στους τροχούς τα rim brakes? Δηλαδή να προτιμήσω να τα σκάσω για δισκόφρενα από το να κλαίω μετά για το κόστος νέων τροχών;

2. Έχοντας δισκόφρενα, θεωρητικά και ανάλογα το πιρούνι, μπορείς να "παίξεις" περισσότερο με τις διαστάσεις των ελαστικών.  Με rim brakes και διάσταση ελαστικού 25-28mm είμαι καλλυμένος για τους δρόμους της Αττικής;

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

1) Όλα εξαρτώνται από το υλικό/ποιότητα των τακακίων. Με καλής μάρκας τακάκια δε δημιουργείται πρόβλημα στην πατούρα των στεφανιών από αλουμίνιο. (Αρκεί να τα τσεκάρεις όποτε... για κολλημένα ρινίσματα σιδήρου, κόκκους άμμου κλπ.) Εάν πας (ή σκέφτεσαι να αναβαθμίσεις μελλοντικά) σε carbon στεφάνια τότε μονόδρομος τα disc brakes.

Καλή μάρκα τακακίων η http://www.koolstop.com/english/rim_pads.html

2) To εύρος των ελαστικών που μπορείς να τοποθετήσεις εξαρτάται από τις προδιαγραφές των στεφανιών κι όχι από τα rim brakes.

https://www.tyresizecalculator.com/tyre-wheel-calcul...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δεν υπαρχει ουτε καν σκεψη το να μην παρεις δισκοφρενα σε καινουργια κουρσα αυτη την περιοδο εκτος εαν το budget ειναι πολυ χαμηλο που δεν βρισκεις κατι αξιολογο.

Σαν υλικο το carbon ειναι σιγουρα καλυτερο αλλα, και αυτο ειναι πολυ μεγαλο αλλα, εαν εισαι τοσο χυμα οπως εγω ισως να προτιμουσες το αλουμινιο. Εξηγω. Δεν το πλενω σχεδον ποτε, το πεταω δεξια και αριστερα, το χτυπαω συνεχεια κτλ κτλ. Ενας σκελετος carbon σε αυτη την χρηση μια φορα εαν χτυπησει σε πετρα πχ στραβα οπως μου εγινε το καλοκαιρι που το ειχα παρατησει σε ενα δεντρο και επεσε ο σκελετος μου θα ηταν αχρηστος. Στον αλουμινενιο μου εκανε απλα ενα βαθουλωμα. Εαν δεν κανεις τετοια παρε carbon.

Αυτα βεβαια πολυ γενικα. Πιο αναλυτικα υπαρχουν carbon kai carbon και υπαρχουν και αλουμινενιοι σκελετοι που ειναι πολυ καλυτεροι απο πολλα carbon. Στα δυο που εβαλες παιρνεις το carbon. 

virulent
Εικόνα virulent
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Δεν υπαρχει ουτε καν σκεψη το να μην παρεις δισκοφρενα σε καινουργια κουρσα αυτη την περιοδο εκτος εαν το budget ειναι πολυ χαμηλο που δεν βρισκεις κατι αξιολογο.

Για χάρη των δισκόφρενων αξίζει να θυσιάσω την 105 για Tiagra, παλουκόσελο κάρμπον για ιριδίου, και διαφορά προς τα πάνω 200€; (AL Disc 6.0)

https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

virulent wrote:

 

kktsol wrote:

 

Δεν υπαρχει ουτε καν σκεψη το να μην παρεις δισκοφρενα σε καινουργια κουρσα αυτη την περιοδο εκτος εαν το budget ειναι πολυ χαμηλο που δεν βρισκεις κατι αξιολογο.

 

 

Για χάρη των δισκόφρενων αξίζει να θυσιάσω την 105 για Tiagra, παλουκόσελο κάρμπον για ιριδίου, και διαφορά προς τα πάνω 200€; (AL Disc 6.0)

https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bikes/endurace/endurac...

Δεν το κανεις για χαρη των δισκοφρενων αλλα για το συνολικο στησιμο. (Θα εχεις αξονες αντι για q/r, δυνατοτητα για τροχους αρκετα πιο φαρδιους με πιο φαρδια ελαστικα, λιγοτερο βαρος στην περιφερεια κτλ κτλ). Δεν ειναι μονο τα δισκοφρενα. Η συγκεκριμενη tiagra ειναι 105 με μια ταχυτητα μειον. Εαν εισαι ΟΚ με την μια ταχυτητα λιγοτερη δεν θα δεις καμμια υπολογισιμη διαφορα. Οι dt τροχοι που φοραει ειναι μια χαρα για να ξεκινησεις και να πας και δυο βηματα πιο περα (ωσπου να ερθει η ωρα των carbon τροχων). Παλουκοσελο εγω δεν προτιμω τα carbon (οπως δεν προτιμω carbon τιμονια και λαιμους) αλλα ομολογω παλουκοσελο απο ιριδιο δεν εχω ξαναδει-πιασει στα χερια μου. Εγω απλα αλουμινιου εχω καταληξει να χρησιμοποιω. Το ιριδιο μου φαινεται λιγο .......παραξενο να πω σαν υλικο, χωρις νοημα να το πω, δεν ξερω μου φαινεται (εαν ειναι οντως ιριδιο και δεν ειναι καμμια ονομασια παραξενη) οτι προσπαθουμε παραπανω χωρις λογο. Αλλα δεν εχει και πολυ νοημα το παλουκοσελο.

virulent
Εικόνα virulent
Απών/απούσα

Λοιπόν.

Νομίζω έχω καταλήξει σε τρία ποδήλατα σύμφωνα με το budget μου

  1. https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...
  2. https://www.cube.eu/en/2020/bikes/road/road/attain/c...
  3. https://www.giant-bicycles.com/us/contend-ar-2

Για το Giant Contend AR2 το μόνο που με προβληματίζει είναι αυτό το Giant Conduct Disc. 

virulent
Εικόνα virulent
Απών/απούσα

Τελικά παρήγγειλα το Cube Attain SL.

Για να δούμε.

contact