Καλημέρα, είμαι νέο μέλος στην ομάδα σας και γενικά δεν είμαι γνώστης ποδηλάτων γι ' αυτό και θέλω την γνώμη σας. Πριν 3 χρόνια μου κάνανε δώρο ένα ποδήλατο MATRIX 26MTB για να κάνω βόλτες στην πόλη. Μου άρεσε πολύ, ελαττώθηκαν και οι πόνοι στην μέση μου, και απο τότε έγινε το μεταφορικό μου μέσο.Πλέον έχω την ανάγκη για κάτι πιο ελαφρύ, κάτι πιο γρήγορο,πιο ξεκούραστο, για εντός και εκτός πόλης. Απλά δεν γνωρίζω τίποτα από μάρκες και φοβάμαι ότι αν πάω σε κάποιο κατάστημα θα μου πλασάρουν αυτό που θέλουν αυτοί. Όσον αφορά το κόστος έχω βάλει όριο 1500 ευρώ. Τα φώτα σας παρακαλώ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
από την μια "άπειρη", από την άλλη: 3 χρόνια με ποδήλατο και " απο τότε έγινε το μεταφορικό μου μέσο "....!!!!!
από το MATRIX 26MTB, σε νέο ποδήλατο με όριο τα 1500 ευρώ ....!!!!!!
Χριστιάνα, καλώς ήρθες.....!!!!
Με 1500 ευρώ παίρνεις carbon κουρσάκι που σε σχέση με αυτό που έχεις είναι ΠΟΛΥ πιο ελαφρύ, ΠΟΛΥ πιο γρήγορο, και ΠΟΛΥ πιο ξεκούραστο, για εντός και εκτός πόλης μεγάλες διαδρομές. Αν σε ενδιαφέρουν αρκετά και οι χωμάτινες διαδρομές επιπλέον πας σε ποδήλατο Cyclo-cross επίσης carbon κουρσάκι.
:-) Θεωρώ τον εαυτό μου άπειρο επειδή δεν γνωρίζω από ποδήλατα, από λάστιχα κλπ. Για να καταλάβεις μου πήρε ένα χρόνο για να καταλάβω σε τι ύψος πρέπει να έχω την σέλα. Όσο για την τιμή το ξέρω πως δεν συγκρίνεται με το παλιό μου και εννοείται ότι τα χρήματα δεν μου τρέχουν απο τα πατζάκια. Αυτό που ήθελα να εννοηθεί είναι ότι θέλω ένα πολύ καλό ποδήλατο κι ας είναι λίγο ακριβό.
Ευχαριστώ πολύ
ideal cityrun κ δεν χρειαζεσαι τπτ παραπανω
....αναφέρεις ελάχιστα πράγματα, για διάφορα θέματα, που όμως δεν φθάνουν για να σε κατευθύνουμε σωστά.
πχ λές για πρόβλημα μέσης.... μπορείς να σκύβεις τόσο όσο απαιτούν οι κούρσες? Αν "οχι", ξέχνα ποδήλατα με τόσο σκυφτή στάση.
πχ λες ότι σου πήρε 1 χρόνο να σηκώσεις τη σέλα εκεί που έπρεπε. Πλέον έχεις φτάσει στο "σωστό" για σένα σημείο / ύψος? Σε έχει "δει" κάποιος πιο έμπειρος?
πχ αναφέρεις πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο ξεκούραστο. Το 1ο είναι εύκολο, κατά 99% όταν ανεβαίνεις τόσο ψηλά σε χρήματα, θα επιλέξεις ελαφρυ (ασφάλτινο) ποδήλατο, θες δε θες. Το 2ο έχει να κάνει περισσότερο με εσένα και με τις σχέσεις που θα έχει το ποδήλατο. Λογικά, πάλι, ανεβαίνοντας σε χρήματα και πέφτοντας σε βάρος, μάλλον γίνεσι και πιο γρήγορος. Το 3ο χωράει πολύ κουβέντα. Πρέπει πρώτα να καταλήξεις ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ. Στο ΜΤΒ τώρα είσαι καθόλου "σκυφτή" ή έχεις σηκώσει πολύ ψηλά τιμόνι και λαιμό, ώστε να ποδηλατείς κορδωτή? Κάνεις μόνο ασφάλτινες διαδρομές? Μεταφέρεις πράγματα (πχ έχεις/θα χρειαστείς σχάρα & τσάντες?)? Θα το αφήνεις έξω? Ποδηλατείς και με βροχή / θα βάλεις λασπωτήρες στο νέο?
Όσες περισσότερες πληροφορίες μας δώσεις, τόσο πιο κοντά θα πέσουμε στις επιλογές που θα κάνουμε....
.... αλλιώς, με 1500 ευρώ, μπορείς να αγοράσεις πολλά πάρα πολλά..... μα πάρα πολλά και διαφορετικά ποδήλατα....!!!! τρέχα-γύρευε...
Αν κάνεις ποδήλατο επί 3 χρόνια και μάλιστα αυτό αποτελεί το μεταφορικό σου μέσο, τότε δεν είσαι απείρη, είσαι πολύ έμπειρη! Σε τεχνικά θέματα περί ποδηλάτων δεν χρειάζεται να είσαι εξπέρ, ποδηλάτης είσαι όχι ποδηλατάς.
Αν τώρα δεν θέλεις να μπλέξεις με καταστήματα, πας εδώ καρφωτή και με κλειστά ματία για γυναικείο πολύ καλό ποδήλατο στο budget σου: Canyon Endurace WMN CF 7.0
Όχι απλώς θα το ευχαριστηθείς, αλλά θα το λατρέψεις! Απλά πρόσεξε να κάνεις σωστά τις μετρήσεις του σώματός σου και να βάλεις τα δεδομένα στο εργαλείο που έχουν στην ιστοσελίδα τους, ώστε να παραγγείλεις το σωστό μέγεθος.
Τώρα σε καταστήματα μπορείς να βρείς αντίστοιχα καλά ποδήλατα από άλλες επίσης αξιόλογες μάρκες, όμως με τα ίδια χαρακτηριστικά μάλλον θα είναι λίγο πιο ακριβά. Αν ανεβαίνει κι άλλο το budget, υπάρχουν φυσικά και άλλες επιλογές.
Brompton kai pali brompton και καθαρισες για το υπόλοιπο της καριέρας σου.
Αγαπητη Χριστιάνα, καλώς ήρθες.
Διάβασα τη δημοσίευσή σου και νομίζω πως τρία πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:
ΑΛΦΑ. Είσαι πολύ φλωράκι και ψάχνεις για κάποιο "ψαγμένο" ποδήλατο. Σε αυτή την περίπτωση τα λεφτά σου ίσα που σε βγάζουν για ένα μεταχειρισμένο κάρμπον, ιδανικό για τους κραδασμούς των κυβόλιθων της κάθε Αρεοπαγίτου αλλά και της κάθε Αποστόλου Παύλου και το οποίο θα δείχνει σίγουρα ταιριαστό ανάμεσα στο τζάκι και στο στερεοφονικό. Δηλώνω άσχετος με αυτά τα ποδήλατα αλλά όλο και κάποιοι θα τα εκθειάσουν και μπορεί -καμιά φορά- να έχουν και δίκιο.
ΒΗΤΑ. Θες κάτι καλύτερο απ' αυτό που έχεις, για τον καφέ, το σούπερ μάρκετ, τη λαική και τη δουλειά. Με γυρω στα 4 κατοστάρικα παίρνεις κάτι σε απλό hybrid, όπως το Kona Dew (ή ποδήλατα τέτοιου τύπου), που ειναι ποδήλατα που τα χρησιμοποιείς παντού, γαιδούρια κανονικά δηλαδή αλλά όμορφα σαν άλογα! Δίνεις κι άλλα 50 για ένα καλό λουκέτο, μιας και θα κυκλοφορείς φουλ στη πόλη και με τα λεφτά που περισσεύουν εγω θα δοκίμαζα να πάω Σαντορίνη, γιατί έχει υπέροχα και αξέχαστα ηλιοβασιλέμετα, πέρα από αμέτρητους και αξέχαστους κάγκουρες, ή Νάξο, γιατί θα μπορούσα να πάρω και το ποδήλατο μαζί και σίγουρα θα 'χει λίγο λιγότερους κάγκουρες!
ΓΑΜΑ. Είσαι απλό άτομο και "ψάχνεσαι" για ένα ωραίο ποδήλατο θέλοντας να πας όλο και μακρύτερα, να δοκιμάσεις τον εαυτό σου, να περάσεις τα δικά σου όρια, να μάθεις τον εαυτό σου. Με περίπου 8 κατοστάρικα παίρνεις ένα τέτοιο fuji (ή ποδήλατα τέτοιου τύπου), δίνεις κι άλλα 50-100 για σχάρες/τσάντες και μια τυχαία Τρίτη, ροβολάς για Πειραιά φορτωμένη τα μπαγκάζια σου μιας και θα έχεις κλείσει εισητήρια ταξιδεύοντας για Κύθηρα με το ΙΟΝΙΣ. Θα γεμίσεις χιλιόμετρα το μυαλό σου ενώ θα δώσεις χαιρετίσματα πολλά του Exwmail που ξεκαλοκαιριάζει κάπου εκεί και θα σε ζηλεύει όπως θα 'σαι, γεμάτη περιπέτεια. Υπολογίζω πως δυό-τρεις μέρες μετά θα σε πει "φλώρο" μόνο και μόνο για να σε προτρέψει την Παρασκευή να ξανανέβεις στο ΙΟΝΙΣ για Χανιά. Από κει και πέρα, με τα 5-6 κατοστάρικα που θα σου έχουν περισσέψει εξ' αρχής, υπολογίζω να βγάλεις κανα-δυό μήνες στην Κρήτη και να γυρίσεις έχοντας δει τη ζωή με το "τρίτο" μάτι που καμία σχέση δεν έχει ούτε με το "άλφα" ούτε με το "βήτα".
Καλό δρόμο να 'χεις ότι κι αν διαλέξεις!
Στο ίδιο μήκος κύματος με τον scrabler να σου πω και εγω οτι κοντα στο χιλιάρικο πέρνεις κατι πολύ καλό σε gravel, τουρισμού, και πας παντού. Μιας που είπες ενα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό, να βγάλω προσωπικά γούστα και να πώ Surly Cross Check. Σε αυτά τα λεφτά πέρνεις και customια από Η.Β. με ότι θές. Σαν τύπο ποδηλάτου πάντως, αφου βάζεις και το "έξω από την πόλη" στην εξίσωση, θα σου πώ κάτι το οποίο μπορεί να πέρνει μπαγκάζια τσάντες και να πηγαίνεις όπου βλέπει το μάτι, πχ Kona Sutra. Ή με τα μισά το Fuji
gravel ,cyclo κ carbon κουρσες για ανθρωπο που δεν ξερει κ δεν εχει εξελιχθει τοσο ωστε οι αναγκες του να το κανουν να ξερει τι ζητα;
ειπε θελει κατι καλο για πολη κ λιγο παραεξω
fitness η urban θελει κ το ideal cityrun ειναι ολα αυτα που χρειαζεται σε λογικοτατη τιμη κ καλη ποιοτητα (στα 360€)
αργοτερα αν κ εφοσον χρειαστει κατι πιο εξειδικευμενο προφανως θα το οριοθετησει σωστοτερα
ως ιδιοκτήτης cityrun για πάνω από 6 μήνες με καθημερινη χρήση, μπορώ να σου πώ οτι για το κάτι παραπάνω καλό είναι να χει κάτι καλύτερο. Πολύ ωραιο ποδήλατο για 30-40 χιλιόμετρα, αφού έχει την οικονομική δυνατότητα καλύτερα είναι να πάει σε κάτι που θα την εξυπηρετήσει παραπάνω. Πχ πιο ελαφρύ, λίγο πιο ανετη θέση οδήγησης, καλύτερα περιφεριακά, περισσότερες θέσεις για σχάρες και πιο ξεκούραστο. Αν τη καλύπτει το cityrun μεσα με το παραπάνω. Προσωπικά αφού θα μπορούσα γιατι να μη πάρω κάτι πιο καλό και για περισσότερες δυνατότητες.
πριν ειχα mtb (σχεδον 7 χρονια) κ εδω κ περιπου ενα μηνα cityrun, σχεδον καθημερινη χρηση πολη κ λιγο παραεξω ,η θεση οδηγησης ειναι μαλλον υπερβολικα ανετη (εγω το χαμηλωσα 2 spacers κ δεν ειμαι κ γυμνασμενος ,το βαρος στα 11,5 κιλα ειναι μια χαρα αν δεν την εχεις δει αγωνιζομενος (κατω απο αυτο τα κιλα τα μειον τα πληρωνεις δυσαναλογα πιστευω) ,πολυ ομορφο, περιφερειακα οχι πατος αλλα ουτε κ υπερβολες ,πολυ σωστη τιμη, γεωμετρια ουτε τελειως χαλαρη αλλα ουτε κ αγωνιαρα , υποδοχες για σχαρες ,φτερα κλπ κ αμα σου καπνισει το κανεις κ relaxed κουρσακι χωρις τρελο επιπλεον κοστος
δεν λεω οτι ειναι το τελειο ποδηλατο ,λεω οτι ειναι αυτο που χρειαζονται οι περισσοτεροι για να ποδηλατουν κ να συνεχισουν να αγαπουν το ποδηλατο κ εχει κ φοντα k για κατι παραπανω
αν την εκοψα σωστα απλα εχει δεινοπαθησει με το matrix κ θελει αξιοπρεπες ποδηλατο νομιζοντας οτι πρεπει να πληρωσει πολλα εξου κ το τραβηγμενο budget
Έχεις συνηθίσει στα τιμόνια κούρσας;
Έχεις πέσει ποτέ στα λεγόμενα drops;
Έχεις πάει ποτέ με κουρσάκι κάποιας μορφής;
Σου άρεσε; Σου ταίριαξε; Σε ενδιαφέρει/μπορείς/θες αυτή την (πολύ πιο αποδοτική εργονομικά) στάση;
Αν ναι, κοίτα το gravel για πιο τουριστικό ή κάποιο κουρσάκι για πιο γρήγορο/σπορ/αθλητικό (κλπ) αλλά και ετοιμάσου και για κάποιο σχετικό κοπάνισμα μέσα στην πόλη.
Αν όχι πηγαίνεις για τύπου dew (πιο τουριστικό) ή cityrun κλπ (λίγο πιο δρομίσιο).
(Τα δύο Kona, Το Dew και το Jari είναι και ατσάλινα - cromoly- οπότε είναι και πιο απορροφητικά στους κραδασμούς).
Είσαι πιό προς τουρισμό; (φορτώνω και πάω Κύθηρα, Κρήτη κλπ). Πας στο Jari ή σε κάτι σαν αυτό.
Είσαι πιό προς την βόλτα κοντά στην πόλη; Πας στο Dew, στο Cityrun ή σε κάτι σαν αυτά.
Είσαι πιό προς την προπόνηση, αθλητισμό, άσκηση για κυνηγημα και γρήγορα; Πας στο WMN CF 7.0 ή σε κάτιι σαν αυτό.
(ΣΣ: μιλάω προφανώς μόνο για τα ποδήλατα που ήδη προτάθηκαν. Προφανώς και υπάρχουν άλλες επιλογές).
Τραβηγμένο το budget δε το λες, αμα βάλεις κάποιο μινιμουμ στα περιφεριακά πχ σιμανο 105 ή sram 22 και ανάλογα ελαστικά, ζάντες σκελετο, το χιλιαρικο το χτυπάς. Αν καταλήξει στη χρήση το ποδήλατο θα βγεί απο μόνο του. Το fuji πάντως φαίνεται πολύ ωραια λύση για αυτο το κάτι παραπάνω ή μπορεί να της έκανε και ενα sirrus. Γνώμη μου οτι με ενα ποδήλατο τουρισμού θα μπορούσε να κάνει πολύ περισσότερα πράγματα, που ενδεχωμένως να της βγούνε στη πορεία αμα πάρει ένα ποδήλατο που μπορει να της προσφέρει αυτήν την δυνατότητα αλλα να τη περιορίζει σε κάποια άλλα. Πχ απόσταση, ή ευκολία μετα απο κάποια συνεχόμενα χιλιόμετρα. Από την άλλη και με ενα χρέπι άμα έχεις όρεξη, πας και πας και δε σε νοιάζει, γιατι γουστάρεις και αυτό έχεις (παραδειγμα κοπέλας που έχει γυρίσει την ευρώπη με raleigh των 90 ευρώ) Εδώ λέμε τι θα τη βγάλει καλύτερα εαν θέλει να κάνει τετοια χρήση, που αφού κανει ήδη 3 χρόνια ποδήλατο και της αρέσει, μαλλον το ψήνει, αρα απο το να κανει μια κινηση και σε 7-8 μήνες να τη ξανακάνει, ας κανει τη δευτερη-τρίτη κίνηση από τωρα. Η ανάλυση του scrabler είναι η καλύτερη
Τα φρένα του Jari, τα Tekro Mira mechanical disk brake 160mm, τα έχει δοκιμάσει κανείς;
Είναι πιο καλά από του Fuji Touring, τα Shimano T4010 linear pull;
Όπως έγραψε και ο RockaRolla καλύτερα είναι να μας γράψει λίγο περισσότερα πράγματα για το τι ακριβώς θέλει να κάνει με το ποδήλατο. Για μια απλή all around χρήση και κάτι καλύτερο από αυτό που έχει τώρα, πιθανώς το cityrun να την υπερκαλύπτει ή ένα λίγο καλύτερο και ακριβότερο αντίστοιχης φιλοσοφίας ποδήλατο τύπου urban ή fitness. Το "εκτός πόλης" είναι σχετικό, μπορεί αν σημαίνει μερικά χιλίομετρα λίγο πιο έξω σε έναν επαρχιακό δρόμο, όπως μπορεί να σημαίνει και μεγάλες αποστάσεις διαρκείας σε διάφορες συνθήκες. Επίσης έχει σημασία και σε τι ρυθμούς γίνονται τα χιλιόμετρα αυτά, αν η ταχύτητα και η γυμναστική είναι το ζητούμενο, ή αν το ζητούμενο είναι η χαλαρή τουριστική ποδηλασία. Αν θέλει να καταπίνει τα χιλιόμετρα με ταχύτητα τότε υποχρεωτικά πάει σε κούρσα, και αφού διαθέτει τα χρήματα να πάει σε carbon. Αν το θέλει για τουρισμό μπορεί να κοιτάξει κάτι σαν τις προτάσεις του scrabler. Αλιώς για μικρές αποστάσεις και κυρίως μέσα στην πόλη ένα καλό fitnes θα είναι ότι πρέπει.
Γιατί εμένα μου κάνει ότι θέλει ποδηλατοβόλτες 50-60 χιλιομέτρων με παρέες από κάποιες γνωστές γειτονιές της Αθήνας που αργότερα μπορεί να εξελιχθούν σε brevet... 3 χρόνια ποδήλατο και 1500€ Budget, εμένα προς τα εκεί με πάει, θυληκές τέτοιες παρουσίες σε αντίστοιχες βόλτες και brevet έχω δει με wilier,specialized,Isaac,look, βέβαια όλες ήταν endurance εκδόσεις.
Και εγώ τέτοια χρήση φαντάστηκα αρχικά για αυτό πρότεινα αυτό που πρότεινα.
αν ήταν φάση χιλιομετροφάγου, θα έλεγε ξεκάθαρα "ποιό κουρσί για 1.500 ευρώ????".....
νομίζω είναι πιο σύνθετα (ή τελικά πιο απλά) τα πράγματα
Θα πω κι εγώ το δικό μου, τα οπως παντα πολλά, αν και έχουν ήδη μιλήσει πιο...κατάλληλοι, και μετά και το ποστ του scraber αν δε μας δώσει πιο πολλές info, λίγο μπορούμε να βοηθήσουμε...
Η αλήθεια είναι οτι εγώ προσωπικα, ως επισης κοριτσάκι (οκ, μεγαλοκοπέλα!), και ως 9 χρόνια αστική ποδηλάτισσα που δεν έχει αντιμετωπίσει ΚΑΝΕΕΕΕΝΑ θεμα με ένα ταπεινό Ideal Megisto '09 στον ανηφορικό και ολο λακουβες Πειραιά, όταν διάβασα το ποσό του 1,5 χιλιαρικου...μου σηκώθηκε λίγο η τρίχα. Ειδικά όταν το κορίτσι μας είπε οτι ποδηλατούσε ένα χρόνο χωρις να χει ασχοληθει με τη σέλα... Εμενα μου φέρνει στο μυαλό κατι σαν "αρχιζω ποδηλατο για το χαβαλε-σα να ναι παιχνίδι-δεν το εχω παρει σοβαρα-δεν έχω ψάξει κλειδώματα, πέταλα, σωστή στάση,σωστους τρόπους οδήγησης,ειπαμε είναι παιχνιδι-κι εγω ειμαι παιδι οταν καβαλαω!"- αλλα τελικά "ωωωωωωωω τι καλή φάση-τα πουλακια κελαηδουν-οι νερατζιες μυριζουν-με φυσάει το αερακι-γυμνάζομαι-παω παντου γρήγορα και χαρουμενα-ειμαι παιδι οταν καβαλαω (αυτο δεν αλλαζει)-δε χρειαζομαι ουτε λεωφορειο ουτε τιποτα-κοιτα να δεις που τελικά μου χει φτιαξει τη ζωη το ατιμο-ας το δω πιο σοβαρά και να παρω κατι πολυ καλυτερο-να ναι και κουκλί ζωγραφιστό-ε, κι ας χώσω, εδώ άλλοι χώνουν για το κινητό!"...
Προκαταβολικά συγγνώμη αν κάνω λάθος... Πάντως φίλη Χριστιάννα, αυτο που όλοι προσπαθουμε να σου πούμε είναι οτι όοοολα αυτά υπάρχουν, σε άπειρες επιλογές, με το 1/3 των χρηματων που αναφέρεις μαζι με τα παρατρεχάμενα (κράνος, πέταλο, τσαντες κλπ). Κρίμα είναι να τα χώσεις, εν μέσω κρίσης κιολας, για κάτι σουπερακριβο! Πηγαινε διακοπες με τα υπολοιπα, σωστος ο scrabler, καλοκαιρακι είναι (εγω ψηφιζω Τηλο πάντως! Η Νοτια Κρητη!)
Φυσικά, υπάρχει και η περίπτωση, που κι αυτή έχουμε δει πολλές φορές εδω, να μην έχεις αναγκη οικονομικώς, και να θες κατι ΑΚΡΙΒΟ, τελος, μια...μερσεντές ποδηλατική, και θές να δώσεις, άσχετα με το αν υπαρχουν και φτηνοτερες επιλογες, που επίσης είναι απόλυτα θεμιτό....
Ή να έχει γίνει πραγματικά η λατρεία σου μεσα σε 2 χρονια που ποδηλατεις σωστα και να σαι λιγο πριν αρχίσεις να παίρνεις ρούχα τεχνικά και να πηγαινερχεσαι ποδηλατώντας ως τη Βάρκιζα, που σ αυτη την περίπτωση σε ζηλευω κιολας, οπότε απλά μας λες παραπανω πραγματάκια όπως λεει και ο Ροκαρολα, και σε κατευθύνουμε σε κουρσα (εστω κι αν στην πολη σε ποναει λιγο ο πωπος)!! Η και στα δυο!
(την εγραψα παλι την έκθεση, μπράβο μου!!
)
Σωστά είναι αυτά που γράφει ο scraber σωστά και αυτά που γράφει η papi, αλλά έχω μια ένσταση. Έχω την εντύπωση πως ο τροπος που τα γράφετε περνάει μια λανθασμένη εντύπωση πως ένα ποδήλατο των 1500 ευρώ είναι λίγο πολύ πέταμα χρημάτων. «Καλό είναι μωρέ αλλά εντάξει.. αφού σε πάει και το Megisto με τα 400 ευρώ, γιατί να τα πετάξεις τα επιπλέον χρήματα και να μην τα ευχαριστηθείς στα νησιά στις διακοπές σου; Ποδήλατο είναι και το ένα, ποδήλατο και το άλλο και τα 2 θα σε πάνε εκεί οπου θες να πας...»
Ναι όλα τα ποδήλατα θα σε πάνε, όμως είναι και το θέμα του πως θα σε πάνε. Προφανώς κάποιος συνειδητοποιημένος ποδηλάτης που ξοδεύει μερικές χιλιάδες ευρώ για μια κούρσα, ή για ένα full suspension MTB, δεν το κάνει γιατί τον εδιαφέρει να πάει απλά από το σημείο Α στο σημείο Β και φυσικά δεν το κάνει ούτε γιατί του περισσεύουν τα χρήματα, ούτε γιατί είναι «φλωράκι» και πουλάει μούρη. Το κάνει για συγκεκριμένο λόγο και αυτός δεν είναι άλλος από την ποδηλασία αυτή καθεαυτή ως αναψυχή και ως άθληση.
Γενικά θεωρώ πως υπάρχουν 2 βασικές διαφορετικές οπτικές που βλέπει κανείς το ποδήλατο. Η μία οπτική είναι αυτή που το θεωρεί πρωτίστως ως ένα μέσο μετακίνησης, ως το μέσο που θα σου δώσει την ελευθερία να πας παντού με τις δικές σου δυνάμεις, χωρίς να νοιώθεις πως σε πάει αυτό όπως π.χ. στην περίπτωσή του αυτοκινήτου/μοτοσυκλέτας κλπ. Αυτό που θα σου δώσει την δυνατότητα να έρθεις πιο κοντά στην φύση και να γνωρίσεις μέρη που δεν μπορείς να τα απολάυσεις με τον ίδιο τρόπο με μηχανοκίνητο μέσο.
Υπάρχει όμως και η άλλη οπτική, αυτή που βλέπει το ποδήλατο ως μέσο ψυχαγωγίας. Εκεί που δεν σε ενδιαφέρει τόσο το που θα πας αλλά το πως θα πας. Η οπτική που εστιάζει πρώτα στην ευχαρίστηση που θα σου δώσει το ποδήλατο όσο ποδηλατείς, στην ευφορία που νοιώθεις καθώς αθλείται το σώμα σου, όταν ποδήλατο και άνθρωπος γίνονται ένα σαν μια καλοκουρδισμένη μηχανή. Την ευφορία να βλέπεις την απόδοσή σου σταδιακά να ανεβαίνει, να θέτεις και να ξεπερνάς εμπόδια με τις δικές σου δυνάμεις. Στην αίσθηση που αποκομίζεις έχοντας τον απόλυτο έλεγχο της γρήγορης κίνησης, είτε πρόκειται για μια ασφάλτινη είτε για μια ανόμαλη διαδρομή.
Όλα αυτά λοιπόν τα προσφέρει πολύ καλύτερα και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό ένα ακριβότερο και πιο εξειδικευμένο ποδήλατο σε σχέση με το φτηνό ποδήλατο για όλους. Για την ακρίβεια, αν κάποιος βλέπει την ποδηλασία υπό αυτό το πρίσμα, τότε το ποδήλατο των 1500 με το ποδήλατο των 400 ευρώ τα χωρίζει μια άβυσος πολύ μεγαλύτερη ακόμα και από την διαφορά της χρηματικής τους τιμής.
Ασφαλώς δεν θεωρώ πως όποιος βλέπει το ποδήλατο από την μια από τις 2 οπτικές που περιγράφω πιο πάνω σημαίνει πως αναγκαστικά δεν το βλέπει ως ένα βαθμό και από την άλλη οπτική. Το θέμα είναι που εστιάζει κανείς περισσότερο και εκεί έχει να κάνει με το κατά πόσο έχει νόημα ή όχι να ξοδέψει τα παραπάνω χρήματα.
από όσο θυμάμαι τα τελευταία 5-6 χρόνια.... όποτε κάποιο νέο μέλος ρωτήσει για αγορά ποδηλάτου, συμβαίνουν δύο τινά:
α) αν το budget του είναι μικρό, πέφτουμε επάνω του με απαντήσεις / προτροπές του στυλ "βάλε κάνα 100αρι παραπάνω για να πάρεις κάτι αξιόλογο...."
β) αν το budget του είναι πολύ μεγάλο, τον ραντίζουμε με απαντήσεις / προτροπές του στυλ "μπα, πολλά βάζεις, με το 1/3 αυτών βρίσκεις αξιόλογο ποδήλατο να κάνεις τη δουλειά σου......."
... και το λέω και για μένα..... τα ίδια λέω / γράφω και εγώ....
Προσωπικά, περιμένω περισσότερες πληροφορίες και υπόσχομαι να προτείνω ποδήλατα στα χρήματα που έχει βάλει ως budget η Χριστιάνα.
Εγώ πάλι βλέπω ότι πέσετε με τα μούτρα να απαντάτε, τόσο που τρόμαξε η κοπέλα και πήρε όρκο σιωπής για την επόμενη 10ετία.
@click
Αν μπορείς αντρικατέστησε τη λέξη εφορία μιας και προκαλεί άσχημους συνειρμούς.
Ίσως η λέξη ευφορία να είναι πιο κατάλληλη για το κείμενο που έγραψες.
Χεχε.. έχεις δίκιο. Ζήτω συγνώμη.
δεν διάβασα ακόμα τις απαντήσεις όποτε μπορεί να πω κάτι που ήδη έχει ειπωθεί
το ποδήλατο που έχεις είναι σωστό σαν μέγεθος???
θα ήθελα και μια χάρη
μια φωτογραφία από το πλάι του ποδηλάτου σου
να δούμε ύψος σέλας και γενικά το ποδήλατο σου
και όταν λες ότι σε κουράζει τι ακριβώς εννοείς
και εγώ μετά τα 60 χλμ ποδηλάσιας νιώθω μια κούραση και μια τεράστια πείνα
το ότι βελτίωσε την μέση σου είναι λογικό γιατί ρίχνεις το βάρος μπροστά και δυναμώνεις ραχιαίους
τα 1500 ευρό νομίζω είναι υπερβολή για αυτό που θέλεις να κάνεις από το ματριξ μέχρι τα 1500 πηδάμε αρκετές κατηγορίες
και τι χλμ σκοπεύεις να κάνεις????
τι λάστιχα φοράει το ποδήλατο σου (τρακτεροτά σλικ κάτι ενδιάμεσο)???
και από που είσαι αν επιτρέπετε
Η χριστιάνα νομίζω, μετα το 3ο μήνυμα το πήρε και έφυγε.
Αντε από Σεπτέμβρη που θα γυρίσει
πολύ πιθανόν