Αξίζει ή όχι η αναβάθμιση;

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Manifesto
Απών/απούσα

Καλησπέρα παιδιά!!!

Νέος στο φόρουμ και θα έλεγα νέος και στον χώρο του ποδηλάτου. Όχι ότι δεν είχα ποτέ ξανά ποδήλατο αλλά δεν το είχα δεί ποτέ κάπως έτσι πιο σοβαρά θα έλεγα.

Ήρθε ώς δώρο στην κατοχή μου το συγκεκριμένο ποδήλατο στην φωτογραφία που έχω επισυνάψει. Είναι το sintero interbike 28. Με μία μικρή έρευνα που έκανα είδα ότι δεν είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό ποδήλατο, νομίζω ότι το κόστος του είναι περίπου στα 250 ευρώ.

Να αναφέρω ότι το ύψος μου είναι στο 1,85 και γύρω στα 85 κιλά το βάρος μου. Δεν γνωρίζω εάν πραγματικά ταιριάζει το συγκεκριμένο ποδήλατο στον σωματότυπό μου αλλά δεν έχω και τις τρελές απαιτήσεις απο αυτό, φυσικά όμως με ενδιαφέρει και να μην δημιουργήσω κάποιο πρόβλημα στο σώμα μου όσο το χρησιμοποιώ.

Για να μην σας κουράζω όμως περισσότερο θα ήθελα να σας αναφέρω ότι εκτός απο απλή καθημερινή χρήση έχω βρεί και μία παρέα όπου κάνουμε κάποιες χαλαρές βόλτες στα 30-40 χιλιόμετρα κυρίως σε άσφάλτινο δρόμο και πολύ ελάχιστα σε χωματίνο.

Οι αδυναμίες που έχω εντοπίσει κατά την ταπεινή μου άποψη είναι:

Σέλα (αρκετά σκληρή και κουραστική σε μεγάλες αποστάσεις)

Φρένα (όχι τόσο αποδοτικά, πολλές φορές δεν απομονονουν καλά και βρίσκει μονόπλευρα το τακάκι στο στεφάνι-ζάντα)

Λαιμός τιμονιού (είναι ρυθμιζόμενος και έχει αρχίσει να ψιλοτρίζει)

Μπροστινές αναρτήσεις (νομίζω ότι περισσότερο με κουράζουν παρά με βοηθάνε)

Ταχύτητες (άρχισαν να μου τα μπερδεύουν λίγο smile)

 

Τώρα θα μου πείτε έμεινε και κάτι πάνω στο ποδήλατο που να μην σε ενοχλεί; scratch head2

Η ερώτηση μου λοιπόν είναι εάν αξίζει να ρίξω κάποια χρήματα ώστε να το στήσω κάπως καλύτερα.

Εάν ναι τι θα μου προτείνατε να αλλάξω και και τι να επιλέξω;

 

  

 

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon 20160811164735_interbike_sintero_28.jpeg462.06 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Αυτό που χρειάζεται το ποδήλατό σου είναι να ρυθμιστούν τα φρενα και οι ταχύτητες. Βρες κάποιον καλό μάστορα να τα ρυθμίσει κι αν κάποιος προσπαθήσει να σου πουλήσει καινούργια, πήγαινε σε άλλον και πάρε 2η γνώμη. Τα συμπτώματα που περιγράφεις είναι πολύ συνηθισμένα είτε σε  καινούργια φθηνά ποδήλατα είτε σε ποδήλατα που δεν έχουν συντηρηθεί-ρυθμιστεί σωστά ποτέ. 

Οσο για τη σέλλα, και αυτή πριν την αλλάξεις προσπάθησε να τη ρυθμίσεις κάπως που να σου ταιριάζει. Μήπως την έχεις πολυ χαμηλά;; μήπως το μπροστινό της μέρος (η μύτη της) είναι σηκωμένη;; Σχετικά με την ανάρτηση έχεις δίκιο σε τέτοια ποδήλατα μόνο εμπόδιο είναι. Αλλά η αλλαγή πιρουνιού ίσως να σου κοστίσει τόσο που να μη αξίζει σε αυτό το ποδήλατο. Κάνε τις απαιτούμενες ρυθμίσεις εκεί που πρέπει και να είσαι σίγουρος οτι θα χαρείς τις βόλτες χωρίς να ξοδέψεις τζάμπα χρήματα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

μου κάνει κλικ (και κλάκ μη σου πω.... γενικά μου αρέσουν τέτοια χρωματα σε ποδήλατα...)

Το ποδήλατο δείχνει μάχιμο, σειρά σου λοιπόν να το επιβεβαιώσεις ή να το κάνεις μάχιμο αν δεν είναι (με βάση τις περιγραφές σου).

Η σέλα είναι καθαρά προσωπικό θέμα, μπορεί να αλλάξεις 15 σέλες και τελικά να καταλήξεις ότι η αρχική ήταν η πιο βολική. Θέλει χρόνο, ώστε να συνηθίσει ο πισινός σου... Βοηθάει πολύ σχετικό ποδηλατικό σορτς με μαξιλαράκι. Αν πας σε νέα σέλα, είτε κάνε "δοκιμή και σφάλμα" (κάποια ποδηλατάδικα έχουν πρόγραμμα δανεισμού δοκιμαστικών σελών) είτε "μετρήσου" (μετρούν το άνοιγμα της λεκάνης - των κόκκαλων που τελικά ακουμπούν στη σέλα.....)

Τα υπόλοιπα που γράφεις μου ακούγονται ως θέμα ΡΥΘΜΙΣΗΣ. Μια βόλτα από ένα καλό ποδηλατάδικο (που θα ασχοληθούν και δεν θα σε ξεπετάξουν) και θα δεις θαύματα.

Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι αναβάθμιση. Είναι πολύ νωρίς. Ρύθμισε φρένα - ταχύτητες - σέλα - λαιμό και κάνε ποδήλατο. Γράφε χλμ. Αφού βρήκες και παρέα ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Βγαίνετε συχνά και γράφτε χιλιόμετρα. Μετά, με τον καιρό, θα δεις αν όντος χρειάζεσαι κάποια αναβάθμιση.

Το ποδήλατο είναι τζετ.... πιες του το αίμα... ΧΧχααχαχα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Λυδία μου φαίνεται ότι θέλουμε ΑΜΕΣΑ διακοπές.... thumbs up

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Λυδία μου φαίνεται ότι θέλουμε ΑΜΕΣΑ διακοπές.... thumbs up

thumb up 

Manifesto
Απών/απούσα

Αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Επειδή τυχαίνει να πιάνουν τα χέρια μου απο διάφορα μαστορέματα και πιστεύω κατά την ταπεινή μου γνώμη ότι σε τέτοιου απλού τύπου συστήματα ταχυτήτων, φρένων και διάφορων άλλων περιφερειακών δεν είναι τόσο δύσκολο να τα ρυθμίσεις. Δεν είναι θέμα ρίθμισης απλά πιστεύω ότι είναι για πιο απλή χρηση. Για παράδειγμα δεν έχω καλό φρενάρισμα (έχουμε και κάποια σεβαστά κιλά laugh). Οι ταχύτητες χάνουν την ρύθμισή τους εύκολα και οι αλλάγές πολλές φορές δεν γίνονται ομαλά (μου μπερδεύει την αλυσίδα, μου την διπλώνει πολλές φορές και μου μπλοκάρει τα πετάλια...........).

Όσον αφορά την σέλα δεν έχει κάποια λάθος κλίση αλλά μετά απο κάποια χιλιόμετρα πραγματικά τα αγόρια θα με καταλάβουν καλύτερα αλλά μιλάμε για πολύ μούδιασμα laugh.

Να γίνω λίγο πιο ξεκάθαρος για να μην σας κουράζω και άδικα. Εμφανισιακά και σαν στήσιμο το ποδήλατο μου αρέσει αλλά μέχρι εκεί γιατί περαιτέρο δεν γνωρίζω. Από εκεί και πέρα εάν έδινα ένα ποσό γύρω στα 200 ευρώ για να αλλάξω κάποια πράγματα θα άξιζε τον κόπο; Θα έβλεπα κάποια διαφορά για την χρήση που κάνω; Εάν ναι τι θα μου προτείνατε να αλλάξω και τι να επιλέξω;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

200ευρώ είναι πολλά, προφανώς και θα δεις βελτίωση (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: δεν θεωρώ ότι αξίζει το συγκεκριμένο ποδήλατο να επενδύσεις 200ευρώ, ούτε ότι χρειάζεσαι αυτές τις αναβαθμίσεις, αλλά είμαι ο τελευταίος που θα σε αποθαρρύνω ή θα συνεχίζω να προσπαθώ να σε μεταπείσω .....)

Αν ήμουν στη θέση σου, θα άλλαζα πρώτα και κύρια το πιρουνι, με ένα απλό rigid / stiff / σταθερό / χωρίς ανάρτηση.

Μετά τον λαιμό, με έναν "σταθερό" χωρίς-ρύθμιση-βίδες-και-παξιμάδια... [θέλει προσοχή, σκέψη και μελέτη όμως, δεν αλλάζουμε λαιμό έτσι απλά και γρήγορα.....]

Μετά τις δαγκάνες φρένων με κάτι επώνυμο, πχ shimano deore και πάνω (γιατί όχι και "ΧΤ") γιατί υποθέτω ότι τώρα θα έχειςν τίποτα ΝΟΝΑΜΕ, με τακάκια της πλάκας.

Τέλος σέλα ή/και σορτσάκι-κολάν με μαξιλαράκι.

... είπαμε, με την προϋπόθεση ότι σου περισσεύουν και σε γαργαλάει η τσέπη....

 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Καλησπερα κιαπο εμενα...ωραιο το ποδηλατο..θα συμφωνησω με τους αποπανω..ειναι πολυ νωρις για να αποφασισεις αν πρεπει να του ριξεις 200 ευρω..

Πηγαινε σε εναν μαστορα και κανε μια σωστη ρυθμιση..δεν εχουν λογο να μην δουλευουν σωστα οι ταχυτητες και τα φρενα..μετα θα αποφασισεις..επισης τα κιλα σου δεν ειναι και πολλα..στην σελα δωσε λιγο χρονο και ξεκινα μικρορυθμισεις αλλα πολυ μικρες..λιγο την φορα..μπορει και να το βρεις..γενικα η σελα ειναι δυσκολο θεμα...γιαυτο δωσε πρωτα χρονο στο σωμα σου να προσαρμοστει..

Τωρα αν του εριχνες 200 ευρω , σιγουρα θα εβαζες καλυτερα πραγματα...αλλα αν δεν χρειαζονται γιατι να το κανεις ?

Με το καλο λοιπον να αυξηθουν και τα χιλιομετρα και τοτε θα ξερεις τι χρειαζεσαι και τι οχι..

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Manifesto wrote:

Αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Επειδή τυχαίνει να πιάνουν τα χέρια μου απο διάφορα μαστορέματα και πιστεύω κατά την ταπεινή μου γνώμη ότι σε τέτοιου απλού τύπου συστήματα ταχυτήτων, φρένων και διάφορων άλλων περιφερειακών δεν είναι τόσο δύσκολο να τα ρυθμίσεις. Δεν είναι θέμα ρίθμισης απλά πιστεύω ότι είναι για πιο απλή χρηση. Για παράδειγμα δεν έχω καλό φρενάρισμα (έχουμε και κάποια σεβαστά κιλά laugh). Οι ταχύτητες χάνουν την ρύθμισή τους εύκολα και οι αλλάγές πολλές φορές δεν γίνονται ομαλά (μου μπερδεύει την αλυσίδα, μου την διπλώνει πολλές φορές και μου μπλοκάρει τα πετάλια...........).

Όσον αφορά την σέλα δεν έχει κάποια λάθος κλίση αλλά μετά απο κάποια χιλιόμετρα πραγματικά τα αγόρια θα με καταλάβουν καλύτερα αλλά μιλάμε για πολύ μούδιασμα laugh.

Να γίνω λίγο πιο ξεκάθαρος για να μην σας κουράζω και άδικα. Εμφανισιακά και σαν στήσιμο το ποδήλατο μου αρέσει αλλά μέχρι εκεί γιατί περαιτέρο δεν γνωρίζω. Από εκεί και πέρα εάν έδινα ένα ποσό γύρω στα 200 ευρώ για να αλλάξω κάποια πράγματα θα άξιζε τον κόπο; Θα έβλεπα κάποια διαφορά για την χρήση που κάνω; Εάν ναι τι θα μου προτείνατε να αλλάξω και τι να επιλέξω;

...τα προβληματα των ταχυτητων που περιγραφεις, "φωναζουν" οτι ειναι καθαρα θεμα ρυθμισης. Αρκει να ξερεις τι να κανεις, και με ποια σειρα. Και βεβαια να εχεις τα καταλληλα εξειδικευμενα εργαλεια. Πληροφοριακα, η ρυθμιση ταχυτητων ξεκιναει με ελεγχο/ισιωμα του νυχιου οπου μονταρεται το πισω ντεραγιε. 99% θελει ισιωμα. Ακομα και σε κατακαινουργια ποδηλατα. Απο εκει ξεκινας, αλλιως με στραβο νυχι, δεν υπαρχει περιπτωση να ρυθμισεις ποτε σωστα ταχυτητες. Για να το κανεις ομως αυτο, χρειαζεται η ειδικη καλιμπρα που ελεγχει αρχικα και κατοπιν ισιωνει το νυχι.

Και μετα ειναι κι αλλες "λεπτομερειες": Τα μακαρονια των συρματοσχοινων ειναι σωστα και καθετα κομμενα; Τα συρματοσχοινα και τα εξωτερικα μακαρονια τους ειναι της προκοπης, η οι ελαστικοτητες τους συναγωνιζονται το λαστιχο; Και βεβαια χρειαζεται και καποια πειρα, για να εντοπιζεις γρηγορα τα προβληματα και να μην ματαιοπονεις κι απελπιζεσαι, και τα παρατας ολα μισορυθμισμενα. Αν παντως αρχικα τα ρυθμιζεις ολα σωστα και λειτουργουν αψογα για καποιο διαστημα, και μετα χαλαει η "συνταγη", τοτε κατι δεν παει καλα, και θελει ψαξιμο. Να ξερεις ομως, οτι ακομα και τα πιο οικονομικα περιφερειακα των επωνυμων εταιριων, ρυθμιζονται και λειτουργουν σωστα. Μοναδικη προϋποθεση, να ειναι συμβατα μεταξυ τους.

Τωρα οσον αφορα τα φρενα, αν μιλαμε για V-brakes, τοτε υπαρχει περιπτωση να εχεις πεσει σε no name αθλιας ποιοτητας φρενα (δαγκανες, τακακια και μανεττες), οποτε με μια αλλαγη τους σε κατι επωνυμο, θα δεις τεραστια βελτιωση. Και δεν ειναι αναγκη να πας σε Deore και πανω σειρες. Και οι απλες/οικονομικες της Shimano, μια χαρα δουλευουν. Αρκει και τα τακακια να ειναι της προκοπης. Και υπαρχουν τετοια. Παντως, η ολη μετατροπη με καλα φρενα και ισως μια αλλαγη με ποιοτικα συρματοσχοινα φρενων-ταχυτητων, και οι συνακολουθες ρυθμισεις δεν προκειται να πλησιασουν τα 200ευρω ουτε κατα διανοια. Και για να πω την αληθεια, εγω δεν θα "ερριχνα" 200 ευρω σε ενα τετοιο ποδηλατο για κανενα λογο. Θα προτιμουσα να το πουλησω και να προσθεσω και τα 200 ευρω, και να παρω ενα συνολικα καλυτερο ποδηλατο. Αυτα.

Manifesto
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας, δεκτες όλες!

Η σκέψη μου είναι να προβώ αρχικά σε μία αλλαγή των v-brakes (δεν ξέρω ακόμη τι θα επιλέξω) γιατί όντως αυτά που φοράει είναι no name και ίσως σε μία αλλαγή σέλας.

Έπειτα με τον καιρό βλέπουμε εάν θα κάνω κάποια αλλαγή ακόμη.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα
η σέλα είναι πολύ δύσκολο θέμα δεν θα το πιάσω καν βασικά είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο από μόνο του φρένα λογικά το συγκεκριμένο ποδήλατο έχει No name v-brake αμφιβόλου ποιότητας αλλά πριν πας σε αλλαγή δες μήπως απλά έχουμε οξείδωση στα σύρματα τι φρένα έχει το ποδήλατο σου ??? γράφει τπτ επάνω? γενικότερα οι σπαστοί λαιμοί δεν είναι η συμπάθια μου δεν ξέρω αν με ένα καθαριστικό ή αντισκουριακό μπορείς να απαλλαγείς από τον θόρυβο η ανάρτηση είναι όντως άχρηστη αν λύσεις όλα τα άλλα προβλήματα τότε δες κάτι σε rigid ταχύτητες δες το ίδιο με τα φρένα + αυτό που είπε η λύδια δλδ έναν καλό μάστορα για ρύθμισα να ρωτήσω από που είσαι?
contact