Bianchi XC-L 5200 Doss Handmade in Italy

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Καλησπέρα

εχω ένα φίτνες και θέλω να αγοράσω ένα mtb hardtail.. βρήκα σε ποδηλατάδικο ένα Bianchi Doss του 2009, με υδραυλικά φρένα και alivio/deore μετάδοση και handmade in italy σκελετό, από 800 ευρώ προσφορά στα 600, και ίσως λίγο πιο κάτω με παζάρι. Είναι το μέγεθος μου. Με προβληματίζει λίγο η ηλικία του όσον αφορά τα μηχανικά μέρη.. δλδ, θα έχουν σκουριά; πχ σε μετάδοση, φρένα κτλ; το πηρούνι μέσα το λάδι θα έχει λήξει; θα υπάρχει φθορά στα ελαστικά λόγω πολλών ετών. Όλα έχουν μία χρονική περίοδο που αντέχουν.. το ποδήλατο πάντως μ'αρέσει γιατί είναι χειροποίητο ιταλικό κάτι που δεν μπορούμε να βρούμε σήμερα  σε ποδήλατο των 600 ευρώ(ούτε και των 5000 θα έλεγα). Εσείς τι άποψη έχετε; Να το πάρω;; 2-3 που ρώτησα μου είπαν ''παλιό είναι, πάρε κάποιο του 2018 κτλ'' αλλά εγώ το βλέπω κ λίγο σαν συλλέκτης... περιμένω απόψεις. (Σας δείχνω και 2 φώτο)

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon bianchi_xc-l_doss_600_euro.png957.3 KB
Image icon bianchi_heiropoiito.png503.56 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (1 ψήφος)
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τα συγκεκριμένα bianchi ήταν πολύ καλά ο σκελετός του αξίζει

αλλά

δεν ήταν χειροποίητητα

δεν θυμάμε καν αν είναι made in italy ή design in italy

η ανάρτηση δεν είναι με λάδι αλλά με ελαστομερή

είναι φτηνή ανάρτηση

και λογικά έχει τα φτηνά δισκόφρενα της shimano

αυτά δεν θα ήταν πρόβλημα

το πρόβλημα είναι ότι τα 26ρια ποδήλατα πεθάναν

τώρα αναγκαστικά πας σε 27.5 ή 29 και λογικά σε 29

δεν θα βρίσκεις ούτε ανάρτηση καλή ούτε λάστιχο ούτε τπτ

σε παρόμια χρήματα παίρνεις αυτό

http://www.bianchi.gr/el/bicycles/view/2779

και με καλύτερη ανάρτηση

από bianchi πάλι

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Ρώτησα την εταιρία Bianchi και το ποδηλατάδικο και το doss είναι HANDMADE IN ITALY...από τα τελευταία που κατασκεύαστηκαν χειροποίητα στην Ιταλία. Το γράφει και επάνω ο σκελετός, δες ξανά την φώτο..

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

για το ότι δεν θα βρίσκω ανάρτηση ή λάστιχο, νομίζω με ξεπερνάει.. δλδ αυτός που αγοράζει PORSCHE 356 SPEEDSTER του 1950 δεν βρίσκει ανταλλακτικά;

Και λάστιχα θα βρίσκω και ανάρτηση(πχ η Marzocchi βγάζει την Dirt Jumper για 26αρη τροχό, αλλά είναι βέβαιο ότι Fox και Rockshox θα συνεχίσουν να βγάζουν, άλλωστε έχουν πωληθεί ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ 26αρια mtb τόσες δεκαετίες..). Θα βγαίνουν έστω σε περιορισμένα μοντέλα, το θέμα μας όμως δεν είναι αυτό.

Το θέμα είναι, αν αξίζει να αγοράσω το ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ποδήλατο που είναι 10ετίας...

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

ModelMTB "Leisure" DOSS 5200 Alu Deore/Alivio DiscCodeY9B70

ColorsF8 Silver Gloss w/ White

Sizes38-43-48-53

FrameBianchi DOSS

AluForkSuntour SF9-XCT V2 MLO - 100mm travel, mechanical lockout

HeadsetFSA ZS4

ShiftersShimano ALIVIORear

DerailleurShimano DEORE 8sp

Front DerailleurShimano ALIVIO

CranksetFSA DYNADRIVE 42/32/22

ChainKMC HV800

SprocketShimano CS-HG30 11/32BrakesShimano D

isc-Brake hydraulic BRM486Brake Leverintegrated

Rear HubShimano FH-RM65

Front HubShimano HB-RM65

RimsMach 1 MX Disc 32h White Collection

TireHutchinson Python 26x2"

StemBianchi RC forged alloy

HandlebarBianchi RC MTB low rise - alloy

GripsProgrip 983SeatpostBianchi RC alloy - 31.6mm

SaddleBianchi Race - steel rail, black/white

PedalsVP-990A + TOE-CLIP

WaterbottleNO

Retail Price$799.00

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Να πώ ότι το ποδήλατο, έχει υδραυλικά δισκόφρενα Shimano BR-M486 που είναι κατηγορίας Deore όχι ''φθηνά δισκόφρενα'', επίσης η μετάδοση είναι μίξη, με χειριστήρια, εμπρός σαζμάν Alivio, crankset FSA και πίσω ντεραγιέ Deore. Θα ήθελα απόψεις σας παρακαλώ, γιατί το bike με ενδιαφέρει... εναλλακτικά σκέφτομαι κάτι σε Rocky Mountain Soul 10 ή BMC Sportelite κτλ αλλά το handmade in italy με ''φτιάχνει'' κάπως..

Έχω έναν φιλο που έχει καμιά 10αρια ποδήλατα.. μερικά είναι χειροποίητα περασμένων δεκαετιών, έχει ALAN, EDDY MERCKX, PINARELLO δεκατίας του '60 και '70... τα αγόρασε μεταχειρισμένα και τα αναπαλαίωσε.. είναι κούρσες.. έχει και πιο καινούργια σε mtb.. όπως STORCK, CUBE και CANNONDALE, τα έχει κρεμασμένα στον τοίχο.. είναι πολύ όμορφο να τα βλέπει κανείς, ο άνθρωπος αυτός υπεραγαπά τα ποδήλατα.

 

Εγώ για παράδειγμα σκέφτομαι μελλοντικά στο φίτνες που εχω και στο mtb που θα πάρω, να φτιάξω custom τροχούς με κέντρα chris king, στεφάνια miche ή dt swiss και ακτίνες sapim. Να βάλω σέλες brooks, τιμόνι, λαιμό κ παλουκόσελο ή 3T ή Cinelli, πεντάλ crankbrothers double, υδραυλικά φρένα formula, ελαστικά continental ότι καλύτερο έχει η εταιρία κτλ.. έχω περάσει τα 40, ασχολούμαι μια 10ετία με τα ποδήλατα και τα έχω ερωτευτεί, και πριν πεθάνω(να το πώ έτσι κ συγγνώμη αν γίνομαι μακάβριος) θέλω να πραγματοποίησω αυτό το όνειρο μου. Νομίζω με επηρέασε ο Ρόμπερτ Πεν με το βιβλίο ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ-πολύ ωραίο πραγματικά, είδα και το ντοκυμανταίρ..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

YokoChoco wrote:

για το ότι δεν θα βρίσκω ανάρτηση ή λάστιχο, νομίζω με ξεπερνάει.. δλδ αυτός που αγοράζει PORSCHE 356 SPEEDSTER του 1950 δεν βρίσκει ανταλλακτικά;

Και λάστιχα θα βρίσκω και ανάρτηση(πχ η Marzocchi βγάζει την Dirt Jumper για 26αρη τροχό, αλλά είναι βέβαιο ότι Fox και Rockshox θα συνεχίσουν να βγάζουν, άλλωστε έχουν πωληθεί ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ 26αρια mtb τόσες δεκαετίες..). Θα βγαίνουν έστω σε περιορισμένα μοντέλα, το θέμα μας όμως δεν είναι αυτό.

Το θέμα είναι, αν αξίζει να αγοράσω το ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ποδήλατο που είναι 10ετίας...

κοιτάξε όταν λέω δεν θα βρίσκεις

σημαίνει ότι θα πηγαίνεις για ανάρτηση θα βρίσκεις 20 αναρτήσεις για 29

1 για 26

και φαντάσου έχει ένα χρόνο που οι εταιρίες δεν βγάζουν άλλο 26ρια

και ήδη δημιουργήτε πρόβλημα

βέβαια σήμερα βρήσκεις τα πάντα

φαντάσου σε 4-5 χρόνια από τώρα???

ο σκελετός είτε είναι Made in italy είτε όχι

είναι πολύ καλός σκελετός

το θυμάμαι σαν ποδήλατο και μου είχε κάνει πολύ θετική εντύπωση

ακόμα και όταν δεν είναι "ιταλικός"

οπότε στο αν αξίζει

ναι το συγκεκριμένο πλαίσιο είναι από τα κορυφαία της αγοράς (βρίσκεις και καινούργια στην ίδια ποιότητα ίσως και καλύτερα) αυτό δεν ανερεί αυτό που λέω

ότι είναι ένα καλό πλαίσιο

 

αν θεωρείς πως θα βρεις και αυτά που αφορούν τους 26ριδές τροχούς στην αγορά όταν τα θελήσεις

τότε θα κάνεις μια καλή αγορά

 

όσο αφορά τα δισκόφρενα

τα 486 δεν είναι της σειράς deore

ήταν non series Και κακηστης ποιότητας

ήταν το πιο φτηνό δισκόφρενο της τότε εποχής

αλλά για αρχή είναι μια χαρά

 

οπότε ο μόνος μου ενδιασμός είναι το 26"

 

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Νομίζω ανάρτηση πάντα θα υπάρχει τύπου Dirt Jumping για 26αρη τροχό, αφού τα συγκεκριμένα mtb είναι πάντα 26αρια, εκτός αν γινουν κι'αυτά, 27,5 ή 29. Εκτιμώ όμως ότι λόγω των πολλών 26αριων που εχουν πωληθεί θα υπάρχουν για πολλά πολλά χρόνια, εμπρόσθιες αναρτήσεις και τροχοι για 26αρια(μην ξεχνάμε πολλά ''ακριβά'' mtb μέχρι προ 5ετιας ήταν 26αρια και οι ιδιοκτήτες δεν τα πούλησαν ή πέταξαν. Μιλάμε για εκατομμύρια ποδήλατα).

Θέλω όμως κι άλλους φίλους να τοποθετηθούν για το συγκεκριμένο bike και να ακούσουμε απόψεις...

Από την άλλη ένα ακόμα ερώτημα. Πως σας φαίνεται, η αγορά ενός σκελετού(πάντα χειροποίητου) και να το κτίσεις σιγά σιγά με ότι καλύτερο υπάρχει ή τουλάχιστον, με αυτά που μπορεί να πληρώσει η τσέπη σου. Εδώ βρίσκω σκελετό handmade in italy της BASSO https://podilata.net/road/coral-aloyminioy-carbon-10... στα 490 ευρώ. Μπορείς να φτιάξεις σιγά σιγά ένα υπέροχο φίτνες ή κουρσάκι, με το δικό σου στίγμα. Θα είναι το προσωπικό σου bike και όχι ότι σου πασάρει η εκάστοτε εταιρία. Πχ πηρούνι carbon Cinelli, Τιμόνι, Λαιμός 3T και παλουκόσελο της ίδιας εταιρίας. Τροχοί της Miche, Ελαστικά Continental or Schwalbe, σέλα Brooks Team Pro, σύστημα μετάδοσης campagnolo record, φρένα της ίδιας εταιρίας κ πεντάλ της crankbrothers-ασφαλώς. Άποψη μου, ότι το ποδήλατο δεν είναι απλά ένα όχημα, αλλά κάτι που εκφράζει τον έρωτα του ανθρώπου, με το να μπορεί να κινηθεί με έναν άλλο τρόπο, διαφορετικό εναλλακτικό σε σχέση με τα πόδια του ή τα βενζινοκίνητα οχήματα. Η σχέση με το ποδήλατο είναι σχέση ερωτική, σχέση συναισθηματική και αγάπης... θυμάμαι ακόμα όταν είχα πάρει το πρώτο μου ποδήλατο στα 14 μου(εννοώ χωρίς ροδάκια), έκλαψα από χαρά και όταν ξαναπήρα  bike προ 10ετίας, η χαρά μου ήταν τόσο μεγάλη που στην 1η βόλτα που έκανα έπεσα πάνω σε κολώνα και μου γύρισε ο δεξιός καρπός, αλλά ο πόνος δεν με ένοιαζε γιατί ήταν τόση η αγάπη μου για το ποδήλατο, που κάθε φορά που ανέβαινα πάνω/και ανέβαινω ξεχνάω κάθε πόνο, πίκρα και δάκρυ που μπορεί να έχει συμβεί στην ζωή μου.

Για μένα το ποδήλατο δεν είναι απλά ένα ''όχημα'', είναι η προέκταση του εαυτού μου, είναι το άλλο μου μισό, είναι μία σχέση αληθινής αγάπης.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όσο αφορά της εταιρίες

χεσμένους έχουν τους χρήστες που αγόρασαν πριν 5 χρόνια 26ρι

το εχουμε ζησει πολλές φορές σε πολλά ποδηλατικά προιόντα

 

από εκεί και πέρα το χειροποίητο έχει νόημα αν μετρηθείς και φτιαχτεί στα μέτρα σου

έχεις τέτοια δυνατότητα με το basso?
αν  ναι είναι μια καλή επιλογή

 

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα
  Για να απαντήσω στην πρώτη σου ερώτηση, μια χαρά θα είναι τα περιφερικά αν ήταν αποθηκευμένο σωστά. Είναι κάτι που εξακριβώνεις και μόνος σου με έναν έλεγχο βέβαια.       Λάστιχα και τακάκια θα αντικαθιστούσα προσωπικά και μια καλή λίπανση. Μπορείς να το πείς και στον καταστηματάρχη  να στα κάνει δώρο.  Από εκεί και πέρα κοίτα αν σου αρέσει το ποδήλατο ακόμα και χωρίς το αυτοκόλλητο.  Αυτό έχει σημασία, αυτοκόλλητα  τυπώνεις όσα θες και τα κολλάς όπου γουστάρεις.
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Διαφωνώ με την περίπτωση του "κοιτάμε το σκελετό"  είτε τον λες χειροποίητο είτε οχι  είναι παλιό στοκ   .  Κάτι παραπάνω δεν θα σου προσφέρει    όσο "καλός σκελετός " και αν είναι  εφόσον δεν εχεις εμπειρία να  βρεις  (ίσως ) διαφορές    , από την άλλη   τα ελαστικά/σαμπρέλες θα πρέπει να τα αλλάξει   (ή εάν μιλάμε σωστά να σε κάνει μια καλή έκπτωση και να βάλεις κάτι καλύτερο ).

 

Τα δισκόφρενα τώρα "καλά" δεν τα λες , για αρχή θα θέλουν αλλαγή λαδιού   (σε μάστορα που ξέρει έστω τα βασικά )  , τώρα εάν σκεφτείς ότι  κομπλέ σετ δισκόφρενα σου βγαίνει κάπου 150-200     εάν αφαιρέσεις από τα 600 σκέψου εάν τα άλλα αξίζουν  τα 400Ε  . 

Η ανάρτηση είναι βασική ,  η μετάδοση  είναι βασική (δεν θα δεις κάτι ουσιαστικό   γενικά σε αυτή την τιμή σχεδόν σε όλες τι επιλογές  ). 

Για τέλος σου αφήνω το βασικό ,  καλός κακως    τα 26ρια μας τα εχουν πετάξει στην απέξω , τουλάχιστον με τα 27.5 θα εχεις εύκολοτερη πώληση / αγορά ανταλλακτικών  ανάλογα με τις απαιτίσεις που θα έχεις αργότερα .

 

Είμαι υπέρ του custom   ποδηλάτου  όταν ξέρεις τι αγοράζεις  ή όταν όντως θα το αξιοποιείς στο μέγιστο  και εμπιστεύεσαι κάποιον να σε καθοδηγήσει  στο σύνολο του  . 

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Έθεσα το ερώτημα για το αν θα ήταν ορθό να αποκτήσω το Bianchi κ σε τρία ποδηλατικά site (mbike, cyclonews και sela) κ είδα ότι κ οι τρείς με αποτρέπουν από την αγορά του, διαβάζω και σας εδώ και βλέπω το ίδιο και επίσης με προβληματίζει ότι είναι 10 χρόνια απούλητο στην έκθεση το συγκεκριμένο ποδήλατο. Γιατί άραγε; δεν βρέθηκε ένας τόσα χρόνια να το πάρει;

Τέλος πάντων έχω και 2 εναλλακτικές επιλογές..

BMC Sportelite Three https://www.bmc-switzerland.com/it-it/bici/mountain/...

Rocky Mountain Soul 10 http://www.bikes.com/en/bikes/soul/2018 το ρόκυ δεν εισάγεται από τον ντίλερ και έρχεται πιθανόν κατόπιν παραγγελίας-ίσως περιμένω κάποιους μήνες αλλά δεν με νοιάζει, δεν βιάζομαι.

Τα περιφεριακά τους δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά μετά από καιρό θα γίνει αναβάθμιση. Αρχικό μπάτζετ είναι έως 800ε δεν δίνω παραπάνω... σιγά σιγά θα το βελτιώνω(όποιο πάρω τελικά). Scott, Cannondale, Ktm, Trek, Specialized, Giant κτλ δεν με ενδιαφέρουν..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν σκοπεύεις να το αναβαθμίσεις σιγά σιγά τότε ίσως θα ήταν καλό να πας σε custom ώστε κάποια κομμάτια να μην χρειάζετε να τα αναβαθμίσεις αργότερα

π.χ. δισκοβραχίονας και φρένα να μπούν εξαρχής καλά

τροχοί όχι

αλλάζουν εύκολα

σασμανια και ταχύτητες επείσης εύκολα

ανάρτησ δεν ξέρω αν θα φτάσουν τα λεφτά

και θα θέλει λίγο μελέτη το πράμα

δλδ αν είναι να αλλάξεις όλο το ποδήλατο σε κάνα χρόνο

καλύτερα να το πάρεις mix και να αλλάξεις τα μισά

από τα 2 το bmc μου άρεσε εμφανισιακά

και θέλω να πιστεύω ότι είναι και καλύτερο από το rocky mountain

βέβαια το rocky mountain είναι αξιοσέβαστο σαν μάρκα

θα σου βάλω και μια 3η επιλογή στο τραπέζι αν και δεν θα σου αρέσει γιατί πρόκειτε για νέα αλλά δυναμική εταιρία στον χόρο με χορηγία στο tour de france

https://www.ridley-bikes.com/project/ignite-a-deore/

αλλά πάνω από 1000 ευρό στάνταρ

αλλά με πολύ δυνατό σκελετό 3πλής διατομής hydroformed και εσωτερική καλωδίοση

είναι το ακριβό πλαίσιο της ridley (έχει και πιο φτηνό μοντέλο)

αυτά από εμένα

 

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα
YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

plannet το Teamlite Three κάνει 1700 ευρώ και σε αυτά τα λεφτά παίρνεις Rocky που είναι από τους καλύτερους σκελετούς παγκοσμίως, το είχα ψάξει προ καιρού πολύ με τα mtb και ο σκελετός του είναι μέσα στα 2-3, μαζί με Cannondale και ίσως Bianchi, BMC..

το συγκεκριμένο Rocky(700 ευρώ κάνει τελικά) ναι μεν έχει της πλάκας περιφερειακά πχ μηχανικά δισκόφρενα αλλά ο σκελετός είναι ο καλύτερος της κατηγορίας μαζί με τα Cannondale.. εννοώ σε στιβαρότητα, όπως πχ στις κούρσες τα Colnago, Pinarello, Cervelo κ ίσως Storck είναι ότι καλύτερο, εννοώ από μαζικής παραγωγής πάντα δεν μιλάω για custom που είμαι υπέρ πχ Tomassini αλλά θέλουν κ ένα τσουβάλι λεφτά(πχ 4000ε μόνο ο σκελετός)..

Επειδή ότι κάνω θα γίνει σε 2-3 μήνες όχι τώρα, μίλησα με τον ντίλερ της Rocky και μάλλον θα πάω σε αυτό, εκτός αν τελικά δεν μπορεί να εισαχθεί με καμία δύναμη οπότε θα επιλέξω BMC(αλλά θα το παλέψω για rocky)

Δεν είμαι ζεστός για Scott, Trek, κτλ γιατί είναι αλήθεια ότι πολυκυκλοφορούν και θέλω κάτι πιο ξεχωριστό.. επίσης  το bmc κόκκινο χρώμα φαίνεται πιο εντυπωσιακό αλλά το ασημί rocky μοιάζει πιο κλάσσικ κ θα ήθελα κάτι τέτοιο. Μελλοντικά-σε κανά χρόνο- θα αναβαθμιστεί με sram x7, υδραυλικά shimano xt όσο για πηρούνι το αφήνω τελευταίο θέλω κάτι καλό κ πιο πολύ σε marzocchi ή lefty(αν έχω το χρήμα), όχι τόσο fox or rockshox.. αυτήν την περίοδο κοιτάω κ τις σέλες brooks εντάξει είναι τρομερές, κ άμα τις συντηρείς σωστά τις έχεις 10+ χρόνια

μήπως ξέρουμε ποιος εισάγει πεντάλ crankbrothers;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το ότι είναι rocky mountain δεν σημαίνει ότι είναι κορυφαιος σκελετός

απλά είναι αξιόπιστη μάρκα

π.χ στην bianchi

έχουμε duel kuma grizly

3 αλουμίνια

θα ήταν βλακεία να πεις πως είναι ίδια

και αφού είναι bianchi που την εμπιστεύεσαι θα είναι και κορυφαίο πλαίσιο

αλλά δεν πόσο κάνουν τα κορυφαία πλαίσια

http://www.bianchi.gr/el/bicycles/view/2775

βγάλε και ένα 10% να σου κάνει έκπτωση το κατάστημα

και είσαι πάνω από 1000

τώρα πως η rocky mountain βγάζει κορυφαία πλαίσια με 600 δεν ξέρω

και μην ξέχνας κάτι σημαντικό

η rocky  mountain ήταν εταιρία κυρίως για fs και όχι για ht

απλά σου έβαλε ένα ht που το χαρακτηρήσει σωστά ως sport για κάποιον που θέλει να πάρει κάτι για τις βόλτες

:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

crank brother κανείς

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

ωραίο το Grizzly μ'αρέσει και το χρώμα του, απλά δεν έχω τέτοιο μπάτζετ.. αν σε μία περίπτωση δώ ότι μπορώ να διαθέσω πχ 1200 τότε οκ θα το προχωρήσω, αλλά στα 1200 θα υπάρχουν και bmc και rocky που ειναι ίσως και ανώτερα από bianchi... τέλος πάντων όλα είναι και υποκειμενικά στο κάτω κάτω ο καθένας αγοράζει αυτό που θα του κάνει το ''κλικ'' στην τελική... όπως είπα όμως σε ''μάρκες'' που πολυκυκλοφορούν δεν θέλω να πάω, είναι σαν να αγοράσω και εγώ ένα όμορφο fiat 500 που έχουν κ άλλοι 300.000 οδηγοί κτλ ε παύει να είναι ''ξεχωριστό'' από ένα σημείο κ μετά. Ψάχνω κάτι πολύ ιδιαίτερο, το Ridley δεν μου αρέσει, μηδέν ντιζαίν-άγνωστη εταιρία... α θυμάμαι η fidusa έβγαζε ένα mtb ht αλλά το σταμάτησε; δεν ξέρω...νομίζω VicTeam λεγόταν, υπάρχει ακόμα; ήταν custom ο σκελετός νομίζω κ έκανε 550-600ε όχι παραπάνω

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

δεν ξέρω ίσως τελικά απευθυνθώ στην Fidusa να μου φτιάξει ένα προσιτό σκελετό mtb να τον αγοράσω πχ με 300-350ε και σιγά σιγά να αγοράζω περιφερειακά να το ντύσω και να του βάλω αυτά που θέλω να το κάνω όπως εγώ θέλω, θα δώ δεν έχω αποφασίσει ακόμα, το ψάχνω όπως βλεπεις, γι αυτό με ενδιέφερε το bianchi doss που είναι χειροποίητο.. σκέφτομαι να πώ στο ποδηλατάδικο να μου πουλήσει τον σκελετό αλλά δεν νομίζω να δεχθεί.. εγώ θέλω να φτιάξω ένα ποδήλατο που να μην το έχει άλλος, για μένα το bike είναι έρωτας..

Μελλοντικά θα φτιάξω ένα fitness ή κάποιο κουρσάκι επίσης πολύ ιδιαίτερο, δεν θα μοιάζει με κάποιου άλλου. Α για το basso που με ρώτησες όχι δεν είναι custom έχει συγκεκριμένα νούμερα το podilatanet, νομίζω είναι πλαίσια ίσως και δεκαετίας.. αλλά καλή ποιότητα, χειροποίητα, άλλη αίσθηση. Νομίζω το ''ιδιαίτερο'' και ''ξεχωριστό'' ποδήλατο δεν χρειάζεται να κάνει 8000ε.. και με 1000-1200 φτιάχνεις κάτι πολύ ξεχωριστό, δεν χρειάζεται μια περιουσία.

Έκανα μία έρευνα και για τους ιταλούς κατασκευαστές ε εντάξει το ξεφτιλήσανε, όλα τα μεγάλα ονόματα Pina, Colna, De Rosa, Cinelli, Wilier κτλ έγιναν made in taiwan χάθηκε η ''ιταλική'' μαγεία... αρχίζει σιγά σιγά να ξεφτίζει και ο ιταλός και είναι πολύ κρίμα.. δεν ξέρω η Campy τα ανταλλακτικά της που τα φτιάχνει;; κι αυτή taiwan πήγε;;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αφού ξέρεις ποια είναι τα καλά πλαίσια

καλή αγορά και καλές βόλτες

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Φίλε plannet κανείς δεν τα ξέρει όλα, δεν αμφισβήτησα ποδήλατα όπως τα Cannondale που είναι κορυφαία, απλά είπα ''πολύκυκλοφορουν'' και θέλω κάτι πιο ξεχωριστό.. τέλος πάντων, πέρασα το μεσημέρι από έναν ποδηλατά και μου λέει ''αμα θέλεις mtb πάρε το scott voltage'' νομίζω αυτό εδώ εννοεί..  https://www.scott-sports.com/it/it/product/biciclett....

Κατηγορία dirt jumping δεν είναι; Πιο πολύ για άλματα το κόβω παρά για χωμάτινες διαδρομές κτλ.. αργό φαίνεται

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν αμφισβήτσες

αλλά δεν διαβάζεις και αυτά που σου γράφουν

οπότε εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω παραπέρα

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Παρών/παρούσα

εχουμε φτασει στη απαντηση #23 και ή εγω δεν το ειδα ή κανενας δεν το εχει αναφερει. Για τι ειδους χρηση μιλαμε??