Καλημερα σε ολους, εχει καποιος τους τροχους του τιτλου; θα ηθελα την γνωμη του γιατι εχω ακουσει καλα λογια για την ποιοτητα και την τιμη.Ευχαριστω
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλημερα σε ολους, εχει καποιος τους τροχους του τιτλου; θα ηθελα την γνωμη του γιατι εχω ακουσει καλα λογια για την ποιοτητα και την τιμη.Ευχαριστω
πως μετράς την ποιότητα???
τροχοί τις σειράς δείχνουν στην φωτογραφία
απλά μπορεί να είναι προσεγμένοι στην λεπτομέρια και αυτό μπορεί να κάνει την διαφορά
εσυ πως θα μετραγες την ποιοτητα; Δεν εχω καμμια διαθεση αντιπαραθεσης οποτε εαν θες στειλτο μου και μνμ. Πραγματικα με ενδιαφερουν τα κριτηρια σου. Δλδ πως τους κρινεις "τροχους της σειρας"; Ποια χαρακτηριστικα θα επρεπε να εχει ενα ζευγαρι δρομου με τα δικα σου δεδομενα;
Κουβέντα να γίνεται........
- Για μένα ποιοτικός είναι ένας τροχός που: (α) έρχεται - από "μαμά" - και δεν θέλει καμία παρέμβαση / ρύθμιση / tuning / ακτινολόγηση / σφίξιμο / λάδωμα / γυάλισμα.... ΤΙΠΟΤΑ. Τον βγάζω από την κούτα, τον φοράω και πετάω.... (διαφήμιση από σερβιέτα....), (β) κρατάει την αξιοπιστία του για αρκετό χρονικό διάστημα, άρα στην 5η βόλτα, δεν θα χρειαστεί άνοιγμα / λάδωμα / ρύθμιση /σφίξιμο / αντικατάσταση ρουλεμάν κλπ κλπ, (γ) τα υλικά που το αποτελούν είναι ποιοτικά, έχουν καλή διάρκεια ζωής και σωστή συμπεριφορά για την χρήση που προορίζονται. ΟΚ, αν είμαι 180 κιλά και κάνω άλματα από το 4ο σκαλοπάτι της πλ. Συντάγματος, δεν περιμένω ότι δεν θα σπάσει το στεφάνι ή οι ακτίνες κλπ, αλλά αν κατέβω την Πάρνηθα με φρένα, περιμένω ότι όταν φτάσω κάτω, δεν θα έχει παραμορφωθεί το στεφάνι και φθαρεί η επιφάνεια πέδησης σε σημείο "πέτα_το".
- Σε όλα αυτά, ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΩ και το συνολικό κόστος. Αν ο τροχός κοστίζει 2.000 είμαι ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ και ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ. Περιμένω ότι και μετά από 10.000χλμ ο τροχός θα πρέπει να έχει την ίδια συμπεριφορά και κύληση και αξιοπιστία και αντοχή και και και .... ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΑ. Αλλιώς δεν λογίζεται ως ποιοτικός, αλλά ως φρου-φρου και ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ ή τροχός για αναβάτες μέχρι 56 κιλά και ύψος 1,54 που κάνουν γύρω-γύρω την πλατεία με λιακάδα. Αν από την άλλη μεριά, ο τροχός κοστίζει 300 ευρώ, ΟΚ, περιμένω ότι μπορεί να συναντήσω και κάτι μετά από 10 βόλτες. Μπορεί να χρειαστεί κανα σφιξιματάκι, ή λίγο μάζεμα οι ακτίνες. Και μετά από 10.000χλμ θα αλλάξω ρουλεμάν και θα πάει για ένα κοίταγμα.
- Πέραν όμως από την ποιότητα και το όνομα του κάθε αντικειμένου, υπάρχει και άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας από πίσω. Που τελικά δεν είναι καθόλου από πίσω.... είναι ΜΠΡΟΣΤΑ και ΦΑΤΣΑ-ΚΑΡΤΑ. Τι να το κάνω να πάρω τον κάργα επώνυμο ακριβό και μουράτο τροχό, όταν θέλει 1 μήνα να έρθει "απέξω" ο αφαλός ή μια ακτίνα ή κάτι τέτοιο? Ή αν η εγγύηση δεν καλύπτει στην ουσία τίποτα (λόγω κυρίως τοπικού αντιπροσώπου - λες και τα βάζει από την τσέπη του...!!!!!)? Άρα, βάλτε και τέτοιες παραμέτρους μέσα στην εξίσωση και θα την βρείτε την λύση της ποιότητας......
Αψογη απαντηση, λες και εισαι στο μυαλο μου.
@kktsol
για μένα συνήθως είναι η εμπειρία και η μάρκα που είναι το πρώτο κριτήριο
μετά μια καλή πηγή είναι διάφορα test που γίνονται αν και αυτά είναι πολλές φορές λαθασμένα από θέμα σκοπιμότητας
από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κάτι αξιόπιστο
δλδ δεν μπορεί κάποιος με το μάτι να δει αν το κέντρο είναι καλό ή αν θα σπάσει στο πρώτο ζόρι
ούτε το αν έχει καλό τσούλιμα το ρουλεμάν
βέβαια κάποια πράγματα φαίνονται με το μάτι π.χ. το πόσο προσεγμένο είναι
ή τα υλικά π.χ αν είναι carbon αλουμίνιο ή σίδερο
οπότε δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να μετρήσει την ποιότητα μέσα σε ένα forum
βάζεις - ΣΩΣΤΑ - και άλλες παραμέτρους. Κριτικές... ΟΚ, καλοδεχόύμενες, αλλά όχι έτσι "ατσουβάλιαστα", όλοι_μέσα. Κριτικές από άτομα που ξέρω, τα έχω δει, έχω δει ότι έχουν αγοράσει και χρησιμοποιούν τους τροχούς, ξέρω ΠΏΣ τους χρησιμοποιούν και για πόσο και τι προβλήματα έχουν αντιμετωπίσει. Ανώνυμα σχόλια + κριτικές, από άγνωστα μέλη ενός φόρουμ.... ΟΚ, δίνουν μια τάση αλλά δεν βαραίνουν το ίδιο.
Συνήθως κάποιος που έσκασε πολλά χρήματα, δύσκολα θα βγει να παραδεχτεί ότι έκανε πατάτα. Θα φάει κράξιμο. Θα το δει "αλλιώς". Στο ίδιο λούκι μπορεί να πέσουν και οι "από_την_άλλη_πλευρά". Έσκασαν ελάχιστα χρήματα και θέλουν να βγουν από πάνω (στην ουσία είναι η φάση : "δεν μπορώ να αγοράσω τροχό των 1.000 ευρώ, αγόρασα έναν των 400ευρώ, έχει θεματάκια, αλλά τα παραβλέπω κλπ κλπ").
Έτσι πχ ο Περικλής (υπαρκτός) έσκασε καλά χρήματα για επώνυμο ΤΟΡ ζευγάρι αλουμινένιων. Πανέμορφοι, πολύ καλά χαρακτηριστικά & απόδοση, αλλά σε μια κρίσιμη στιγμή (Παρίσι - Βρέστη - Παρίσι) του διαλύθηκε ο πίσω. Και έκανε κανα 2μηνο να τον παραλάβει πίσω "επισκευασμένο". Και παραλίγο να χάσει τον τερματισμό 1230χλμ, από έναν χαλασμένο πίσω τροχό...... (αγόρασε επί τόπου ότι πιο οικονομικό βρήκε, σχεδόν ΝΟΝΑΜΕ, κότσαρε επάνω την κασέτα και συνέχισε - τερμάτισε...!!!!!!). Δεν κρίνω αρνητικά τον τροχό. Κρίνω αρνητικά την after sales εμπειρία. Για την ίδια εταιρεία είχα και εγώ παθήματα. Μπροστά τροχός, στραβοτιμονιά, καβάλησα άτσαλα πεζοδρόμιο (αντι να σωριαστώ) τσάκισα (δεν έσπασα) 3 ακτίνες. Το στεφάνι παραμορφώθηκε. Ο αντιπρόσωπος ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ δεν έφερνε σκέτο στεφάνι ή ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ κόστιζε όσο ολόκληρος ο τροχός και είχε χρόνο παράδωσης κανα 2μηνο....... Επίσης δεν αναλάμβανε να αντικαταστήσει τις 3 τσακισμένες ακτίνες και να τον φέρει "έστω_κάπως_στο περίπου". Αυτό ίσως να είναι ΘΕΤΙΚΟ εκ μέρους του, ίσως όμως να είναι και κόλπο για να πουλήσει νέο τροχό... δεν θα το μάθουμε ποτέ..... Ή ίσως και να το μάθαμε τελικά. Δύο χρόνια μετά, ο τροχός καθόταν σε καθεστώς "αχρηστείας", πήγα σε ΑΛΛΟ ποδηλατάδικο έκανα κουβέντα, μου είπαν φέρτον να τον δούμε, 5 μέρες μετά είχα νέες ακτίνες και το στεφάνι είχε έρθει στο 95%. Εδώ και 5 χρόνια τον χρησιμοποιώ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ χωρίς κανένα πρόβλημα. Βγαίνει συμπέρασμα....!!!??????????? ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
1)
a.... εχώ δει ακτινολογημένο τροχό που κάνει 60 ευρό το ζευγάρι
δεν ήταν κακός τροχός αλλά δεν είναι και αυτό που λέμε καλός και ποιοτικός τροχός
β) κρατάει την αξιοπιστία του
αυτό έχει να κάνει με το πόσο σκληρός η μαλακός είναι ο τροχός και έχει να κάνει με το πόσο σοστή έγινε η ακτινολόγηση όταν έγινε
και ακτινολόγηση θέλουν όλοι οι τροχοί
εκτός αν τους κάνεις με ηλεκτροκόλληση και δεν φεύγει τπτ από την θέση του
γ) μα αυτό ακριβός ψάχνουμε να βρούμε ποια είναι τα ποιοτικά υλικά
δλδ για σένα ένα ποιοτικός τροχός είναι αυτός που είναι φτιαγμένος από ποιοτικά υλικά
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
2) δείχνεις για άλλη μια φορά το πόσο άσχετος είσαι
το ότι κάνει 2000 ευρό δεν τα δίνεις γιατί δεν θα θέλει ακτινολόγηση
αλλά για συγκεκριμένους λόγους
κάποιες φορές είναι αντοχή
κάποιες άλλες η ταχύτητα
http://www.custombicycles.gr/images/uploads/09_GHIBL...
αυτός εδώ καλύπτει αυτά που λες
άρα είναι ποιοτικός
άρα μπορείς να τον βάλεις στο ποδήλατο σου να κάνεις ανάβαση πάρνηθας
e?
και όταν τελείωσεις δεν θα θέλεις και ακτινολόγηση
και συνεχίζω ο τροχός των 2000 ευρό θα έχει κεραμικά ρουλεμάν
με το μυαλό σου θα είναι καλύτερα
το κακό είναι πως τα ποιοτικότερα κεραμικά ρουλεμάν θα θέλουν και πιο συχνή συντήρηση/αλλαγμα/60€
3) αυτό που λες είναι όντως πολύ σημαντικό
το μόνο σημαντικό που έχεις πει στο κείμενο σου
αλλά δεν έχει σχέση με την ποιότητα αλλά με το after sales service
ναι σημαντικό δεν ορίζει την ποιότητα του τροχού
και ποιος σου λέει εσένα ότι αν πάρεις το no name τροχό με τις αερο ακτίνες
ότι θα βρεις την ίδια ακριβώς ακτήνα
σε campagnolo Π.χ. ξέρω 100% πως ότι ανταλλακτικό υπάρχε το βρίσκεις ελλάδα άμεσα και γρήγορα
σε shimano το ίδιο αν και δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερ
σε κάποιες άλλες εταιρίες αν ο αντιπρώσοπος είναι λίγο σοβαρός μέσα σε λίγες μέρες έχεις το ανταλλακτικό σου
εσύ - δυστυχώς - αποδεικνύεις για μια ακόμα φορά τη δυσκολία σου στην κατανόηση γραπτού κειμένου. Δεν πειράζει... κουβέντα να γίνεται....
ντεν μιλαω ελλινικος
το μόνο που κρατάω είναι ότι για να φτιάξεις ποιοτικά υλικά θέλεις ποιοτικούς τροχούς
ή ήταν το ανάποδο
γμτο
στείλτω σε ένα ηχητικό μύνημα να το καταλάβω
θα βγουμε πολυ off topic. Ολοι ανεξαιρετως οι τροχοι (ειδικα οι high end) οπως δηλωνουν και ολες οι εταιρειες θελουν εναν ελεγχο συνηθως μεταξυ των πρωτων 500-1000 χλμ. Σαν παραδειγμα η campagnolo λεει οτι πρεπει να ελεχθουν τα ρουλεμαν σε τροχους που φορανε ανοιχτα ρουλεμαν και οι τασεις των ακτινων. Στο 90 για να μην πω 95% των περιπτωσεων δεν χρειαζεται τιποτα και στις αλλες δεν δημιουργουν ιδιαιτερο προβλημα χρησης αλλα παρ'ολα αυτα λενε οτι πρεπει να ελεχθουν.
Για το θεμα των ποιοτικων ανταλλακτικων τωρα. Κλασικο λαθος με τα σημερινα δεδομενα. Απο τοτε που η mavic εφτιαξε τον πρωτο τροχο με ολοκληρωμενη σχεδιαση (intergrated wheel system) οπου καθε εξαρτημα συνεργαζεται με τα υπολοιπα για το αποτελεσμα δλδ του ολοκληρωμενου τροχου το θεμα των μεμονομενων ποιοτικων ανταλλακτικων πια ειναι μια τεχνολογια πισω. Σημερα ολες οι εταιρειες ακολουθουν την λογικη του σχεδιασμου της Mavic. Το αναλυω ακομα. Οι ksyrium θεωρουνται μια χαρα τροχοι και προτεινομενοι απο παρα πολλους. Εαν παρουμε το καθε κομματι μεμονομενα το στεφανι τους ειναι επειικως χαλια. Ανοιγει με το παραμικρο με το που θα βγεις εστω και λιγο εξω απο τα (πολυ μικρα) ορια τασεων των ακτινων. Εχουν κοψει υλικο απ'οπου μπορουσαν για θεμα βαρους και ελεγαν οτι μπορουσαν να το καλυψουν με το διαφορετικο κραμα αλουμινιου αλλα δεν τους βγηκε. Παρ'ολα αυτα σαν συνολο (τροχος) ειναι μια χαρα γιατι εχουν αυτες τις πολυ ενισχυμενες ακτινες που μεσα στα ορια και σε συνδιασμο με το στεφανι κρυβουν αυτη την αδυναμια. Αυτο σαν παραδειγμα γιατι δεν πρεπει να κρινεται κατι απο τα εξαρτηματα μεμονομενα αλλα σαν τροχος. Ειναι η ιδια λογικη που σε ενα bora ultra δεν θα πεις τι κεντρο εχει και τι ακτινες αλλα θα πεις ο Bora ultra (ο τροχος - συνολο) εχει αυτη την συμπεριφορα κτλ κτλ.
ειναι σαν το κλασικο λαθος που ρωταμε το βαρος αλλα οχι την κατανομη του που αυτη τελικα οριζει και την συμπεριφορα.
Μπορω να συνεχισω με τις ωρες αλλα ειμαι ηδη πολυ εκτος τοπικ και εχω ξεσκισει το αρχικο θεμα που ρωταει σχολια απο χρηστες.
@kktsol
αν και δεν κατάλαβα σε ποιον απαντάς
αλλά σημαντικά αυτά που λες
γενικότερα αυτό είναι και η ενοια της καινοτομίας
δλδ το να συνδιάσεις διάφορα υλικά
ώστε να πετύχεις χαμηλό βάρος με υψηλή αντοχή και ιδανική σκληρότητα
το ότι το βάφτισε η mavic δεν σημαίνει ότι ήταν η πρώτη που το έκανε ή η μοναδική
είναι λογικό στην μηχανολογία
Φίλε κωστας1958, προχώρα άφοβα. Πήγαινε και μίλησε (αν δεν το έχεις κάνει ήδη), με τον υπεύθυνο. Πολύ καλός άνθρωπος και το κυριότερο, έχει υποστήριξη και ακούει αυτά που έχεις να πεις.
@tasvar
δλδ είναι καλοί τροχοί γιατί είναι καλός ο αντιρπόσωπος?
Καλησπερα, μετα το σημερινο ραντεβου με τον υπευθυνο της εταιρειας δηλωνω εντυπωσιασμενος απο ολες τις πλευρες στο θεμμα τροχοι και εξηγω,μου ειπε αυτη την δουλεια κανει το στεφανι,οι ακτινες ,τα κεντρα,τα ρουλεμαν το συνολο δηλαδη ενος ολοκληρωμενου τροχου. Με λεπτομερειες με τι υλικα αποτελουνται οι τροχοι,μιλω για τους αλουμινενιους Strada 2, τους επιασα στα χερια μου τους στριφογυρισα ειδα τις επιφανειες φρεναρισματος τις αερο ακτινες τις λεπτομερειες των τροχων και ειχα πολυ καλη εικονα στο συν δυο χρονια εγγυηση, στο παρα πολυ συν η τιμη που σε σχεση με αντιστοιχους φιρματους μενεις με το στομα ανοικτο και στο θεμμα βαρους. Τωρα μενει να βρεθει το μαρουλι για να αγοραστουν. Υ.Σ. Επειδη ο γραπτος λογος πολλες φορες παρεξηγηται, τον ανθρωπο δεν τον ξερω πρωτη φορα τον ειδα σημερα,αλλα κατι που ειναι απολυτα θετικο νομιζω οτι πρεπει να το αναφερουμε.
Επειδη αυτα ειναι ιστορια. Δεν μιλαμε για συνδιασμο υλικων. Η mavic ηταν η πρωτη (fact) που σχεδιασε τροχο σαν τροχο. Δηλαδη σχεδιασε το καθε κομματι (κεντρο-ακτινες-ακτινοκεφαλα-στεφανι) μαζι με τα αλλα ετσι ωστε να συνεργαστει με τα υπολοιπα ωστε να βγει ο τροχος που ηθελε. Εως τοτε σχεδιαζανε το καθε εξαρτημα χωριστα και μπορουσες το καθε εξαρτημα εαν ηθελες να το χρησιμοποιησεις και με αλλα υλικα. Αλλοι σχεδιαζαν στεφανια αλλοι σχεδιαζαν ακτινες αλλοι κεντρα και τα δενανε μαζι. Απο τοτε που το εκανε η mavic μετα το εκαναν και ολες οι αλλες εταιρειες. Αυτο εκανε πρωτη η mavic.
υ.γ.επειδη ειπες και για τον αντιπροσωπο οι BnS δεν εχουν αντιπροσωπο στην Ελλαδα, σχεδιαζονται και φτιαχνονται στην Ελλαδα.
αρά εμάς τι μας θέλεις????
το αν τον ξέρεις ή όχι τον ανθρώπο δεν νομίζω να το ανέφερε κανείς πέραν εσού
οπότε φέρε την μύγα πίσω
αυτό που λες το συναντάς σε όλους τους επώνυμους τροχούς
και για αυτό δεν μπορείς να πλέξεις τροχό στα ίδια χαρακτηριστικά με έναν επώνυμο
οπως ας πουμε στην ENVE?? Ημαρτον, ειχε δικιο τελικα ο rocka. Δεν μπορει να γινει παραγωγικη συζητηση οταν λεμε μηλα και απανταμε καλαθια. Τουλαχιστον προσπαθησε να διαβαζεις τι γραφουν οι αλλοι και να υπαρχει μια συνεχεια στα γραφομενα.
ναι ρε ακριβώς έτσι γίνετε
δεν καταλαβένω
και ειδικά τα δικά σου τα ελληνικά
τέσπα κακώς ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο θέμα
ζεχνει από παντου
και κάτι τελευταίο για αυτούς που δεν σημπαθούνε τον κατασκευασατή
όταν λέμε για επώνυμο τροχό δεν μιλάμε για τροχούς που να έχουν κάποιο όνομα πάνω
αλλά για τροχούς που ολά τα εξαρτήματα να είναι της ίδιας εταιρίας
π.χ. campagnolo κέντρο campagnolo στεφανι campanolo ακτινά
για να υσχίει και αυτό που λέει ο κώστας
δλδ εξ ολοκλήρου τροχός της campagnolo
τώρα αν εγώ πάρω ένα κινέζικο carbon στεφάνι ένα κέντρο της novatec και ακτίνες sapim
δεν κάνω επώνυμο τροχό
ακόμα και να το βαφτίσω
βέβαια στην αγορά συναντάς πολλά π.χ. specialized τροχό με novatec κέντρο
Οπως ας πουμε ο bora ultra της campagnolo που φοραει cx ray ακτινες της sapim δεν εμπιπτει σε αυτη την κατηγορια (επωνυμος τροχος) γιατι οι ακτινες δεν ειναι campagnolo???
Σου ειναι πολυ δυσκολο να παραδεχτεις οτι δεν κατεχεις ενα θεμα ετσι??
Θα συμφωνησω ομως οτι δεν αρκει να παρω ενα στεφανι, μερικες ακτινες και ενα κεντρο για να κανω επωνυμο τροχο. Θελει πολλα μα παρα πολλα παραπανω.
υ.γ. βλεπω καταλαβες τελικα ποιος ειναι ο κατασκευαστης.
το κανουν παρα πολλες εταιρειες παραπανω απ'οτι φανταζεσαι. Και το πληρωνεις και πολυ παραπανω απ'οτι εαν το παρεις χωρις τα αυτοκολληταμε λίγα λόγια μου λες πως μια εταιρία σαν τιν campagnolo βγάζει τροχό 1800 ευρό με ετοιμη ακτινά
αλλά εσύ κάνεις παραγγελεία σε custom ακτίνα??
ενδιαφέρον
τελικά θα σε προτιμήσω
όσο αφορά τα αυτοκόλητητα δεν διαφωνώ για αυτό και το ανέφερα
αλλά δεν θα το αναλύσω
και ειδκκα μαζί σου που νομίζεις πως έχεις πιάσει τον παπά από τα @@
:D
όσο αφορά το τι ακτίνες φοράει ο bora ultra
Λίγο που το έψαηξα δεν βρήκα αυτό που λες
μάλλον έχεις πλήροφορία εκ των έσω
από εκεί και πέρα αυτό που είδα είναι ότι είτε πάρεις από campagnolo είτε από sapim ίδια τιμή
τις είδα
αλλά και αυτό με λίγο ψάξιμο οπότε μπορεί να κάνω και λάθος
και για να τελειώνουμε με το θέμα
μια χαρά οι τροχοί μια χαρά και ο εισαφωγέας/whatever
και ντεν μιλάω ελλινικός
μπορείτε να συνεχίσετε την έξυπνη διαφήμηση σας
τέλος από εμένα
με πιάσατε :D
έκανες 17.000 χλμ ???
χμμμ
τότε προτείνω ότι λες να το κάνουμε ευαγγέλειο
άσε που πρέπει να είσα μεγάλο ταλέντο για να έχεις κάνει 17.000 χλμ σε ένα χρόνο
μάλλον 1700 ήθελες ν απεις
Η γνωμη μου (μετα τον ελεγχο για την ακριβεια των γραφομμενων του κωστας 1958), ειναι οτι εχουμε να κανουμε με εναν νεο ποδηλατη των 17000χλμ τον χρονο απο την μια, και ενος ξερολα του πληκτρολογιου απο την αλλη.
τί σημαίνει bns? δηλαδή μοντάρει ή κατασκευάζει κάποια μέρη του τροχού? Ευχαριστώ!
Καλημερα, αν διαβασεις το πρωτο ποστ θα δεις και εγω ο φουκαρας τι ρωτησα,δυστυχως υπαρχει ενα μελος ο plannet που αμφιβαλω οχι μονο αν κανει ποδηλατο αλλα και αν ξερει πως μοιαζει ενα, που γ@@@@ε το θεμμα και απαντηση εκτος απο ενα μελος δεν πηρα ειδα το θεμμα στο cyclonews.gr που εχει μια μακροχρονια δοκιμη και ρωτησα κατι απλο αν τους εχει καποιος φιλος να μας πει την γνωμη του. Εκανα ενα ραντεβου με τον υπευθυνο της εταιρειας, τους ειδα μου εξηγησε τα παντα και εγραψα την γνωμη μου.Δυστυχως ξαναπεταχτηκε ο ποδηλατης του πληκτρολογιου και ανακαλυψε μυγες εξυπνες διαφημησεις κρυφα μυνηματα και δολοπλοκιες και σεναρια επιστημονικης φαντασιας που για κινηματογραφο ειναι ωραιες, αλλα δεν απαντηθηκε η ερωτηση απο ενα χρηστη αν ειναι καλοι τροχοι.Υ.Σ. Συγνωμη για το σεντονι.