Διαφορα αναμεσα σε ποδηλατο 21 και 18 ταχυτητων

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
tasinho
Απών/απούσα

Ποια ειναι η διαφορα αναμεσα σε ενα treeking ποδηλατο 21 ταχυτητων και σε ενα αντιστοιχο των 18?Ευχαριστω εκ των προτερων.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
tasinho
Απών/απούσα

.

ntpro
Απών/απούσα

Πάντως καμία ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει μεταξύ 18 και 21 ταχύτητες. Και στις δύο περιπτώσεις η μετάδοση γίνεται με βιδωτό ελεύθερο και όχι με κασέτα με τους όποιους περιορισμούς αυτό έχει (σε διαθέσιμες επιλογές αναβάθμισης, ποιότητας τροχών αλλά και σχέσεων μετάδοσης).
Ουσιαστική διαφορά υπάρχει με τις 24 ταχύτητες και κασέτα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

tasinho wrote:
Ποια ειναι η διαφορα αναμεσα σε ενα treeking ποδηλατο 21 ταχυτητων και σε ενα αντιστοιχο των 18?Ευχαριστω εκ των προτερων.

αν έχεις τρεκιν με 21 σχέσεις:
1. πουλάς μούρη σε όσους έχουν ποδήλατο με 18 ή και λιγότερες (πχ 9) σχέσεις
2. λογικά, το έχεις πληρώσει κατιτις παραπάνω, καθότι έχει επάνω πιο "ακριβή" σειρά
3. ίσως, σε κάποιο συγκεκριμένη "φάση" (κατάσταση οδοστρώματος, κλίση, ταχύτητα και δ/νση ανέμου, κούρασή σου κλπ κλπ) να έχεις ένα μικρό... μικρόοοοο, ΜΙΚΡΟ.... πλεονέκτημα σε σχέση με τον 18αρη.
Για να μπορέσουμε να απαντησουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια θα έπρεπε να έχουμε ακριβή στοιχεία για τις 18 και τις 21 ταχύτητες (πχ έχω 18 = τριπλό μπροστά με δίσκους 22-32-42 δοντιών και 6αρι βιδωτό πίσω με γρανάζια που έχουν δόντια 13 - 15 - 19 - 21 - 25 - 29 ..... τυχαία νούμερα.... Ενώ οι 21 σχέσεις είναι έτσι-έτσι-και-γιουβέτσι).
.
.
.
.
4. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ... υπάρχουν 7αρες κασέτες, αλλά όχι 6άρες. Άρα, αν το 21 σχέσεων ποδήλατο έχει πίσω 7αρα κασέτα ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ πλεονέκτημα σε σχέση με το άλλο των 18 σχέσεων που θα έχει 6άρι βιδωτό. Μιλάμε για άλλη τεχνολογία, άλλη ποιότητα κατασκευής και άλλη απόδοση. Σαν να συγκρίνεις κιβώτιο ταχυτήτων ΙΧ του 1980, με άλλο του 2000....
μόνο εκεί μπορώ να βρω ουσιαστική διαφορά.... αν όντως υπάρχει....

tasinho
Απών/απούσα

ευχαριστω για τις απαντησεις σας και συγγνωμη αν ηταν ακυρη η ερωτηση.Εχω να κανω ποδηλατο απο πιτσιρικας και τωρα που ξαναπιαστηκα με αυτα θα θελα να μαθω σωστα καποια πραματα γιατι ακουσα πολλες αποψεις.ευχαριστω.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Σε κάθε περίπτωση, αν έχεις τη δυνατότητα, καλύτερα να επιλέξεις να έχει πίσω κασέτα με τουλάχιστον 8 ταχύτητες (έστω μια απλή οικονομική σειρά).
Αυτό όχι επειδή οι 8 είναι περισσότερες από τις 6 ή 7 που έχουν αυτά που κοιτάς εσύ (δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στη χρήση), αλλά επειδή μετά αλλάζουν πολλά πράγματα στο όλο σύστημα που συνεπάγονται καλύτερα και πιο σύγχρονα περιφερικά και περισσότερες δυνατότητες επισκευής και αναβάθμισης για το μέλλον κλπ.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά για να αξίζει το 7ρί σύστημα θα πρέπει να είναι με κασέτα
σπάνιο αλλά τελευταία συνηθίζετε από αρκετές εταιρίες
για να το καταλάβεις εύκολα αν είναι κασέτα ή βιδωτό
θα δεις το μικρότερο γρανάζι πόσα δόντια έχει
αν είναι 14 συνήθως είναι βιδωτό
αν είναι 11-12 είναι κασέτα
αλλά που λέει ο vascott είναι το πιο σωστό

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Τα 2*9 δεν είναι βιδωτα και εχουν, νομίζω, 18 ταχύτητες.

Μιλησε και ο εξυπνάκιας τώρα...

Επίσης, 7 κασσέτα έχει αποστάτη ή παλιό κέντρο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

και διπλός, ολίγον χλωμό. Μάλλον σε 3x6 είναι.