e-bike/pedelec για commuting

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kostasiour
Απών/απούσα

Χαιρετώ το φόρουμ,

Τις τελευταίες μέρες με απασχολεί το κατα πόσο αξίζει η αγορά ενώς low-end e-bike για κάποιες χρήσεις που έχω σκεφτεί παρακάτω. Μέχρι τώρα χωρίς να είμαι εξοικειωμένος με το σπορ απλά τα θεωρούσα ακριβά παιχνίδια. Αν κάποιος με εμπειρία και γνώσεις μπορεί να συνεισφέρει παρακαλώ ας βοηθήσει.

Η μια χρήση η οποία και με απασχολει περισσότερο και είναι και αυτή που με κάνει να εξετάζω την ηλεκτρική υποβοήθηση, είναι να μπορω να πηγαίνω στο γραφειο πρωι (30 χλμ) και να επιστρέφω απογευμα (αλλα 30) αυτό το διάστημα με καλό καιρό και μέρα. Ωστόσο περιέχει την ανηφόρα της Βαρης Κορωπίου (Ευελπίδων), η οποια αποτι καταλαβαίνω ειναι ισως και αρκετα επικινδυνη, λόγω των φορτηγών αυτοκινήτων, και την έχω κανει μόνο με τη μηχανη. Οποιος με εμπειρία θεωρεί ότι θα είναι επικίνδυνο η όχι παρακαλώ να συνεισφέρει.

Με απασχολεί αρκετά το κατα πόσο στέκει αυτό, επειδή όμως δεν είμαι ποδηλάτης, ουτε θεωρώ πως έχω καποια ιδιάιτερη φυσική κατάσταση, δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να το κάνω χωρίς υποβοήθηση. Επίσης είναι σημαντικό να μην φτάνω στο γραφείο καταιδρωμένος, ούτε να φοράω ειδικό αθλητικό ρουχισμό. Δεν εχω οδηγήσει ποτέ με υποβοήθηση και δεν ξερω κατα πόσο θα με βοηθούσε σε αυτή τη διαδρομή, γιαυτο και ρωτάω με την ελπίδα να με καθοδηγήσει κάποιος κατα πόσο το κάνει πιο εφικτό για αυτή τη χρήση. Μήπως δεν βοηθάει τοσο σε αυτού του τυπου την ανηφόρα; Και αν βοηθάει το ταβάνι που είναι τα 25 km/h μήπως δεν είναι αρκετά για αυτη αν κολλανε απο πισω σου φορτηγά;

Η άλλη χρήση είναι να φτάνω πιο άνετα στον Υμηττό που είναι κοντά και να κανω καποιες διαδρομές στους πατημένους χωματοδρομους, (μεχρι στιγμής έχω περπατήσει κάποιους) εξου και σκεφτομαι τη λύση του mountain και όχι του ποδηλάτου πόλης.

Όλο αυτό προέκυψε τώρα, επειδή ασχολήθηκα λιγο και έφτιαξα το ποδήλατο της κοπέλας μου το οποιο ηταν 15 χρόνια σε ακινησια, και κοιτούσα να παρω ένα μεταχειρισμένο mountain και για εμένα, για να πηγαίνουμε βόλτες μαζί εδω γύρω. Μετά προέκυψαν τα παραπάνω που αφορούν την ηλεκτρική υποβοήθηση, τα οποία αν δεν εχουν βάση απλα θα παρω ενα φτηνό μεταχειρισμένο, και τελειώνει εδώ η ιστορία, μιας και δεν έχουμε λεφτά για πεταμα.

Κοιτώντας κάποια low-end ποδήλατα βρήκα τα παρακάτω εκει γυρω στα 2Κ
- Ideal Hillmaster 618-E9 με μοτερ   Shimano STEPS center drive unit DU-E6002, 36V, 250W, 50Nm, light off-road και μπαταρία Shimano STEPS battery (down tube) BT-E8010, 36V, 14Ah, 504Wh
- Cube active hybrid με μοτερ  Bosch Drive Unit Active Plus (50Nm) Cruise (250Watt) και μπαταρία  Bosch PowerPack 400
- πιο ακριβο Ideal IDEAL TRAXER-E 627-E10 Shimano STEPS center drive unit DU-E8000, 36V, 250W, 70Nm και  Shimano STEPS battery (down tube) BT-E8010, 36V, 14Ah, 500Wh

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

ποδηλατο για μενα ειναι αυτο που κανεις πεταλι για να κινηθει

οταν περιστρεφεις γκριπ ,γκαζι η οτιδηποτε αλλο τοτε ειναι κατι που μοιαζει με ποδηλατο αλλα ουσιαστικα ειναι αυτοκινουμενο,σου δινει μια ψευδαισθηση η υποσχεση η option ασκησης αλλα που στην πραγματικοτητα δεν υλοποιειται ποτε 

οταν κ αν καποιος θελησει να κανει πεταλι με αυτα διαπιστωνει πολυ γρηγορα οτι ειναι πανβαρα κ κουραστικα κ γυρναει γρηγορα στην ευκολια της υποβοηθησης

για μενα ειτε παρε καποιο μηχανακι εστω κ ηλεκτρικο ειτα κανονικο καθαρο ποδηλατο για να δεις ολα τα οφελη κ τα καλα του

ολα αυτα στα γραφω χωρις να ειμαι hardcore ποδηλατης ,κ ποδηλατο κανω κ μηχανες μεγαλες ειχα κ παπι εχω κ αυτοκινητο εχω κ το καθενα εχει τα καλα του

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Σου γράφει άνθρωπος που θα ήθελε μια μέρα όλοι να καβαλούν ποδήλατο - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.... αλλά η δική σου περίπτωση 30+30 χλμ καθημερινά για δουλειά...!!!! χμμμ... 

Μου φαίνεται ότι είναι από τις λίγες περιπτώσεις που δικαιολογείται ΑΠΟΛΥΤΑ η χρήση ΙΧ ή μοτο ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ. Ακόμα και ηλεκτρικό ποδήλατο να πάρεις, πάλι δεν θα κάνεις σωστά τη δουλειά σου. 30+30 χλμ είναι (στην καλύτερη περίπτωση με ΜΩΤ 20χ.α.ω.) κάπου 3 ώρες την ημέρα έκθεση στις καιρικές συνθήκες και την κίνηση.... TOO MUCH...

kostasiour
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση και ιδιαίτερα το γεγονός οτι απαντά όντως το ερώτημα μου και δεν απαντά θεωρητικά ζητήματα τύπου "τι ειναι ποδήλατο". Πραγματικά δεν άνοιξα το νήμα για γενική συζήτηση περι ηλεκτρικού ποδηλάτου. Προσπάθησα να διατυπωσω την ερώτηση όσο γίνεται συγκεκριμένα για να μην ξεφύγει η κουβέντα (γιατι διάβασα και άλλα νήματα και είδα πως ξεφευγει αμέσως) σε φιλοσοφικά ζητήματα.

Κατα πάσα πιθανότητα πάντως η ιδέα δεν ειναι καθόλου καλή όντως, όπως τα λές, και είναι μια διαδρομή την οποια όντως σε νορμαλ συνθήκες την κανω με μηχανη, και ξερω οτι δεν μπορω να την κανω με ποδηλατο. Απλά λόγω συγκεκριμένων συγκυριών σκέφτηκα μήπως αντι να παρω ενα ποδήλατο για χαλαρή χρήση επαιρνα ενα με υποβοήθηση και το συνδιαζα για να πηγαίνω στην δουλειά.

 

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

πολυ πρακτικα στα γραφω απλα δεν σου αρεσει η απαντηση γιατι θες να κανεις αυτο που εχεις στο μυαλο σου

 

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Όπως έχω διαπιστώσει, οι λεωφόροι Λαυρίου, Σπατών - Αρτέμιδας και Βάρης - Κορωπίου δεν είναι για καθημερινές βόλτες αναψυχής. Είναι σχεδόν ευθείες, με λιγοστούς σηματοδότες και γεμάτες από φορτηγά, νταλίκες κλπ. Όταν με προσπερνούσαν σφαίρα και σχεδόν κολλητά ειδικά τα φορτηγάκια... μετά έκανα το σταυρό μου πάντα... ε μια, δυο, τέλος.

kostasiour
Απών/απούσα

Ναι είναι αρκετά επικίνδυνο, ακόμα δηλαδή και να βρεθει ένας ανθρωπος και να πει οτι η υποβοήθηση ειναι υπεραρκετη για αυτή την κλίση και πάλι υπαρχουν αλλα πολύ σοβαρά προβλήματα με το κονσεπτ.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Δεν είσαι μες στον αστικό ιστό όπου το παιδάκι θα πει στον πατέρα του, κοίτα ένας ποδηλάτης! Και σαφώς άλλη η αίσθηση/εικόνα που έχεις σχηματίσει διανύοντας τη με μηχανή... Σε αυτές τις λεωφόρους ο ποδηλάτης είναι πάντα ο μ@λ@ξ που ενοχλεί τον άλλο στη δουλειά του και που τον προσπερνούν όλοι πατώντας τέρμα το γκάζι.

kostasiour
Απών/απούσα

Αυτό για τη μηχανή που λες είναι μεγάλη αλήθεια, προσπαθώ όσο μπορώ να μην λαμβάνω την εμπειρία της μηχανής καθόλου υπόψην μου, σαν να μην την έχω κάνει ένα πραμα. Γενικά επειδή δεν έχω τη φιλοσοφία του ποδηλάτη, δεν έχω μπει και ποτε στην διαδικασία να δω την διαδρομή με αυτή την ματια όντως (που και παλι θα ήταν ληψή), και για αυτό και ρωτάω σε αυτό το φορουμ για να παρω αποψη απο ανθρωπους με εμπειρία.

Ευχαριστώ και παλι για τις απαντήσεις με βοηθούν πραγματικά

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

kostasiour wrote:
Αυτό για τη μηχανή που λες είναι μεγάλη αλήθεια, προσπαθώ όσο μπορώ να μην λαμβάνω την εμπειρία της μηχανής καθόλου υπόψην μου, σαν να μην την έχω κάνει ένα πραμα.

Την εμπειρία της μηχανής μην την υποτιμάς.
Θα πετάξεις τα γκάζια και θα κρατήσεις τα χρήσιμα.
Σε έχει μάθει τι σημαίνει ομαλή οδήγηση μέσα στη ροή. 
Σε έχει μάθει κατ αρχάς ότι δεν πάμε παρεούλα με τα αυτοκίνητα. με τη μηχανή φεύγεις μπροστά και τους ξαναβρίσκεις για να τους διασχίσεις στην επόμενη φουρνιά.
Με το ποδήλατο μένεις πίσω και τους περιμένεις να σε περάσουν στην φουρνιά που έρχεται από πίσω σου.
...
Ένα πράγμα πάντως είναι πολύ κοινό: η θέση που παίρνουμε στα φανάρια: κοιτάμε να μην τους έχουμε πίσω μας και κοιτάμε να μη στεκόμαστε ακάλυπτοι στην ελεύθερη λωρίδα για να μη φάμε αυτόν που δεν θα μας έχει δει σταματημένους.
...
Επίσης ξέρεις πολύ καλά τι σημαίνει γαρμπίλι και φρένο στις στροφές, τι σημαίνει λάδι στο δρόμο, τι σημαίνει λακούβα, τι σημαίνει να σου φεύγει το πίσω ή το μπροστινό μέρος, τι σημαίνει προοδευτική χρήση των φρένων.
Τι σημαίνει καιρός επίσης. Με άλλους όρους βεβαίως αλλά ξέρεις φαντάζομαι τι σημαίνει βροχή, κρύο, ήλιος ντάλα.
...
Επίσης το βασικότερο: ξέρεις (υποψιάζομαι / ελπίζω / φαντάζομαι) τι σημαίνει πτώση.

contact