θελω την γνωμη για το SPECIALIZED SIRRUS κανει για την θεσσαλονικη ?
σε χωμα δεν θα παο ποτε.
αλλα σε παιζοδρομια και δρομο ναι .. δλδ δεν ειναι μονο για το δρομο για το λογο φοβαμε τα αυτοκινιτα και κινηση πολλες φορες θα ειμαι σε πεζοδομιο.
ειμαι σε 2 άκρα megisto vs sirrus .. ε οκ θέμα ειναι και τα χρήματα
αξίζει να πάρω το sirrus στα 460 ευρο ?
υπάρχουν και καλύτερα fitτnes σε αυτή την τιμή και ποιο κάτω! ?
ακούω την γνώμη σας
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
όχι
να μην το σκέφτεσαι
είναι super επιλογή
αν μπορείς να πάρεις την έκδοση sport
ακόμα καλύτερα
άντε καλές βόλτες και περιμένω εντυπώσεις
Sirrus χωρίς σκέψη, το megisto δεν υπερτερεί σε τίποτα σε σχέση με το sirrus εκτός από την τιμή.
Μην ανησυχείς για τα αμάξια, ο φόβος είναι ότι πιο επικίνδυνο και ποτέ να μην πηγαίνεις από το πεζοδρόμιο. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πηγαίνεις τις πρώτες μέρες από τους ποδηλατόδρομους μέχρι να συνηθίσεις το ποδήλατο.
Εγώ πιστεύω ότι αν θες ένα ποδήλατο για γρήγορες μετακινήσεις μεσα στην πόλη το sirrus είναι από τα καταλληλότερα γκαζιάρικο/γρήγορο και μπορεί να γίνει εύκολα ένα ταξιδιάρικο ποδήλατο.
Σίγουρα είναι ποδήλατο που η θέση του ΔΕΝ είναι στο πεζοδρόμιο ή στην κυριακάτικη βόλτα
ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ!
Ειδικά το sport είναι εξαιρετικό. Δεν θα ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια, θέλει λίγο προσοχή σε πεζοδρόμους όταν πατάς την πλακόστρωση για τους ΑΜΕΑ (λόγω λεπτών ελαστικών 700*28C) αλλά είναι ποδήλατο που θα το χαρείς πραγματικά. Γρήγορο, άμεσο, ελαφρύ, με πάρα πολύ καλή γεωμετρία και πολύ καλά περιφερειακά για την τιμή του και πολύ αξιόπιστο.
Όσο για αποστάσεις... ξεκίνησα ένα Σάββατο του Αυγούστου για βουτιά στη Βουλιαγμένη και πίσω, στο δρόμο το μετάνιωσα και κατέληξα να κάνω 140+ χιλιόμετρα (Αθήνα-Σούνιο-Λαύριο-Αθήνα), χωρίς καν ποδηλατική βερμούδα και να θέλω κι άλλο... Τόσο καλό και ξεκούραστο είναι.
Από την άλλη, το Megisto... είναι σε τελείως άλλη λογική ποδηλάτου. Αν συνηθίσεις σε ένα καλό fitness όπως το Sirrus και πας μετά να καβαλήσεις το Megisto ή κάτι ανάλογο, θα χάσεις κάθε ιδέα που είχες για την αστικη μετακίνηση με ποδήλατο.
planet ξέρω για το sport ! αλλα αυτο φεύγη πολύ η τιμή του.. ναι ξέρω κάποιον που διάβασα το cylist-friend που έδωσε 180 ευρώ για να για το πιρουνη σε carbon .. (πήρε το κανονικό και..)
ειναι καλύτερο απο οτι ακούω και διάβασα για απορροφήσεις κραδασμών .. αλλα τα λευτα ειναι παρα πολλα. και για το sirrus ακομα το σκέφτομαι.
τα λεφτά είναι το πρόβλημα!
παντος ευχαριστο ολλους για την βοήθεια την απάντησης και εδω αλλα και στο προηγουμενο topic
και τον planet φυσικά! που τον έπρηξα στα προσωπικά μηνύματα!
Αν ξέρετε κάποιο που το έχει εδω στην θεσσαλονικη και μπορεί να το δώσει για βόλτα πες τε μου.
το δοκίμασα στο κατάστημα. αλλα θελω ξανα ! για να ειμαι τελείως σίγουρος
Το sport έχει ακριβώς 90-100 ευρώ παραπάνω απ' ότι το απλό. Αν πάρεις με μετρητά το sport σίγουρα θα μπορέσεις να το πάρεις 540 στη χειρότερη περίπτωση. Η διαφορά όμως δεν είναι μόνο στο πιρούνι. Έχει διαφορετικη σέλα, άλλο τιμόνι, διαφορετικούς λεβιέδες φρένων και άλλο πίσω DERAILLEUR. Μπορείς να δεις σε αυτές τις δύο ιστοσελίδες παρακάτω τις διαφορές και να πας και σε ένα κατάστημα που τα έχει και τα δύο να τα δεις από κοντά και να δεις και τις διαφορές τους.
Τα εξαρτήματα που έχει το sport κάνουν αρκετά πάνω από 100 ευρώ (μόνο το πιρούνι κάνει >100). Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να δώσεις 100 ευρώ παραπάνω, κάνε το. Στη συνέχεια θα δεις ότι θα έχεις κάνει καλή επιλογή.
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBkModel.jsp?spid=45858&menuItemId=0 (sport)
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBkModel.jsp?spid=45857&menuItemId=0 (απλό)
(Στην καρτέλα Technical Specifications)
Όποια επιλογή και να κάνει καλές βόλτες και που 'σαι, κατέβα στο δρόμο και πήγαινε κανονικά. Τα πεζοδρόμια είναι για τους πεζούς (γι' αυτό άλλωστε τα λένε κι έτσι) αρκετά τραβάνε από παρκαρισμένα μηχανάκια, αυτοκίνητα, στενέματα κλπ, ας μην τους κάνουμε κι εμείς τη ζωή δυσκολότερη.
Αν φοβάσαι ότι δεν σε βλέπουν φόρα ένα γιλέκο κίτρινο με αντανακλαστικές λωρίδες και άναβε τα φώτα ακόμα και το πρωί. Θα είσαι μια χαρά!
Αν δεν το έχεις κάνει ακόμα ρίξε μια ματιά εδώ για τα περί ασφάλειας στο δρόμο http://www.podilates.gr/?q=node/12
sport
όπως είπαν τα παιδιά παραπάνω αυτό είναι το ποδήλατο που θα σε κάνει να αλλάξεις άποψη για την αστική ποδηλασία
εναλλακτικά (και οικονομικότερα) προτείνω ένα ακόμα πολύ καλό ποδήλατο, σχεδόν εφάμιλο του sirrus (λίγο βαρύτερο, λίγο φαρδύτερα ελαστικά, όχι compact σκελετός, παρόμοια περιγερειακά) και λίγο πιο ταξιδιάρικο, το KONA DEW. το αποκτάς με λιγότερο από €400 και είναι απλά άψογο!
αν και ως γνωστό είμαι υπέρ του dew θα προτιμούσα το sirrus μου εμπνέει πιο πολύ σιγουριά στο ότι θα είναι φοβερό ποδήλατο
:D
Συμφωνώ και επαυξάνω....
απλά trekking μπορεί να βρει κάποιος φθηνότερο...
αυτό το έχω πει και εγώ
λες να κάνουμε σύλλογο?
ναι γιατί είναι φτηνοδουλειά συνήθως
:D
@plannet
[quoe]
αυτό το έχω πει και εγώ
λες να κάνουμε σύλλογο?
[/quote]
Δεν είναι εύκολο να οικειοποιηθεί κάποιος τη λογική του fitness ποδηλάτου, ειδικά αν είναι νέος ποδηλάτης. Είναι πιο απόλυτο και απαιτεί καλύτερη συμμετοχή του αναβάτη.
Από την άλλη, τα τύπου trekking (είχα 2 πριν το Sirrus) είναι πιο πρακτικά σε «περιαστικές» μετακινήσεις με φορτία (πχ supermarket, βιβλία) κ.λπ. Δεν θα π.χ. έβαζα ποτέ σχάρα με τσάντες στο Sirrus όπως είχα στο Ergomax που μου έκλεψαν πριν 2 χρόνια. Αν μπορούσα να έχω και τα 2, θα έπαιρνα και ένα φτηνό trekking να το φορτώνω για μικρές αποστάσεις μέχρι 10-15 χιλιόμετρα 1-2 φορές την εβδομάδα. Αλλά δεν θα άλλαζα με τίποτα την ταχύτητα και γρηγορο-βολτάδικη συμπεριφορά του fitness. Κάνω 40+ χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα με στάσεις μόνο στα φανάρια και δεν τα νιώθω καθόλου. Τα «πηρούνια» των trekking είναι αστεία όταν ανεβαίνουν λίγο οι απαιτήσεις ταχύτητας και αμεσότητας. Ακόμα κι όταν κλειδώνουν (του Ergomax κλείδωνε) έχουν μετριότατη στρεπτική ακαμψία και γενικά η όλη συμπεριφορά του ποδηλάτου (γεωμετρία, βάρος) δεν επιτρέπει πολλά.
Και εγω για το specialized sirrus sport παω αλλα δεν βρισκω το 2010 πουθενα, θα περιμενω το 2011 μοντελο το οποιο δεν εχει carbon τιμονι αλλα εχει καπως αναβαθμισμενα περιφεριακα, εχω διαβασει και ακουσει τα καλυτερα!!
φιλε αυτο που κάθισα εγω στο κατάστημα ηταν το 2011 αλλα το κανονικό οχι το σπορτ
λογικα ήρθε και το σπορτ
(μπως μπορο να ειμαι σιγουρος οτι αυτο που μου εδηξαν ειναι το 2011 και οχι το 2010)
Δεν είναι εύκολο να οικειοποιηθεί κάποιος τη λογική του fitness ποδηλάτου, ειδικά αν είναι νέος ποδηλάτης. Είναι πιο απόλυτο και απαιτεί καλύτερη συμμετοχή του αναβάτη.
Από την άλλη, τα τύπου trekking (είχα 2 πριν το Sirrus) είναι πιο πρακτικά σε «περιαστικές» μετακινήσεις με φορτία (πχ supermarket, βιβλία) κ.λπ. Δεν θα π.χ. έβαζα ποτέ σχάρα με τσάντες στο Sirrus όπως είχα στο Ergomax που μου έκλεψαν πριν 2 χρόνια. Αν μπορούσα να έχω και τα 2, θα έπαιρνα και ένα φτηνό trekking να το φορτώνω για μικρές αποστάσεις μέχρι 10-15 χιλιόμετρα 1-2 φορές την εβδομάδα. Αλλά δεν θα άλλαζα με τίποτα την ταχύτητα και γρηγορο-βολτάδικη συμπεριφορά του fitness. Κάνω 40+ χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα με στάσεις μόνο στα φανάρια και δεν τα νιώθω καθόλου. Τα «πηρούνια» των trekking είναι αστεία όταν ανεβαίνουν λίγο οι απαιτήσεις ταχύτητας και αμεσότητας. Ακόμα κι όταν κλειδώνουν (του Ergomax κλείδωνε) έχουν μετριότατη στρεπτική ακαμψία και γενικά η όλη συμπεριφορά του ποδηλάτου (γεωμετρία, βάρος) δεν επιτρέπει πολλά.[/quote]
σωστά τα λες
απλά γιατί να μην φωρτόσεις το fitness
???
δεν έχει πρόβλημα
ή δεν έχει περισσότερο πρόβλημα σε σχέση με ένα trekking
:D
Καλά φθηνότερα είναι και τα ποδήλατα του Carrefour, δεν καβαλιούνται όμως! Αν θες κάτι κάτω από τα 450~500ευρώ(για ποδήλατο πόλης), η καλύτερη λύση είναι ένα μεταχειρισμένο.
Δεν νομίζω να σου έδειξαν του 2011, καθώς όλες οι καινούργιες παραγγελίες είναι στην αποθήκη λόγω της απεργίας και δεν έρχεται τίποτα. Περιμένω το πιρούνι μου 1 μήνα τώρα ! ! !
Πάντως το μοντέλο του 2011 με του 2010 το απλό δεν βλέπω να έχουν κάποια διαφορά (βασικά του '11 έχει 7αρα κασέτα ενώ του '10 8αρα) οπότε αν το ζαχαρώνεις, μην περιμένεις του '11 τσίμπα το!
Δεν έχει πρόβλημα το ποδήλατο, πρόβλημα θα έχει ο ποδηλάτης που θα χάσει τη σβελτάδα άμα το φορτώσει.
Το trekking ούτως ή άλλως δεν έχει νεύρο - φορτωμένο ή ξεφόρτωτο, το ίδιο είναι.
Μην κολλάτε ρε παιδιά σε λεπτομέριες, μια ποδηλατική τσαντούλα πλάτης σαν αυτή που έχουν οι bike messengers που χωράει μπόλικο πράγμα και δεν σε ιδρώνει και είσαι κομπλε!
πάντως πήρα το specialized expedition του 2011 και είμαι πολύ ευχαριστημένος!
ναι όντως τα trekking δεν γίνονται πιο χάλια
:P
ευχαριστώ για τις απόψεις σας παιδιά
ευχαριστο παντος ολους
τελικά τι θα πάρεις???
ναι. αλλα σε λίγο καιρό για το λόγο τα λεφτά ακομα να τα μαζέψω και τώρα το χειμονα δεν το χρειάζομαι και τόσο.
το cammelonde ξέρεις αν ειναι ποιο ακριβό απο το sirrus ?
αν και ερωτεύτηκαν το μαύρο sirrus! οκ το sirrus to elite που βγαίνει και με μια κόκκινη γραμμή μέσα αυτό ειναι πολυ ποιο γαμάτο! αλλα οκ! μακάρι να υπήρχε και στο κανονικό!
ναι το bianchi είναι πιο ακριβό
Παιδιά σόρρυ που απαντώ σε σχετικά παλιο θέμα αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με κάτι που αναφέρθηκε. Το 2011 απλό sirrus έχει όντως κασέτα πίσω η βιδωτό? Ρωτάω επειδή είναι 21τάχυτο και ακούω οτι δεν κυκλοφορούν 21 τάχυτα με κασέτα πίσω
Tο καινούργιο sirrus(το απλό τουλάχιστον) έχει 21 ταχύτητες
Δηλαδή, τριπλέτα μπροστά και 7άρα κασσέτα πίσω ενώ του '10 είχε 8άρα πίσω
Γενικά του '11 έχουν 'ρηξει' και τα περιφεριακα και το πλαίσιο...μάλλον γιατί είδαν ότι πουλάει πολύ
το sirrus δεν βγαίνει με 21 ταχ. τουλάχιστον στο specialized.gr
υπάρχει κάποιο λινκ να το δούμε?
τελικά το βρήκα
νομίζω ότι είναι με κασέτα
και λέω νομίζω γιατί έχει sram Πίσω
:D
Ξέρει κανείς βάρος για το sirrus sport? δεν λεει κάτι στο site της αντιπροσωπείας...
Κάτι γραμμάρια πάνω από 10κ ηταν το περσινό με το carbon πιρούνι. Το φετινό με την cromo θα είναι πιο βαρύ λογικά