ελπίζω να μην δημιουργηθεί πρόβλημα
μετά απο αναζήτηση διαπίστωσα ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν είναι πολύ ευπρόσδεκτα απο κάποια μέλη
θα ήθελα μια συμβουλή και τις εμπειρίες σας
εάν κάποιος έχει ένα απο τα παρακάτω ποδήλατα μπορεί να μου πεί για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του
κάθε μέρα μετά την δουλειά, εδώ και 2 χρόνια, και ενώ έχω διανύσει 5 χιλιόμετρα, μου μένουν περίπου 1500 μέτρα μεγάλης ανηφόρας έως τα κάστρα στη θεσσαλονίκη για να φτάσω σπίτι μου,πραγματικά είναι πολύ κουραστικό με ένα απλό ποδήλατο, θα ήθελα σε αυτήν την ανηφόρα να έχω μια μικρή βοήθεια
http://www.epb.gr/index.php?route=product/product&product_id=116
ή http://www.kyrosebikes.gr/kyros_e-bikes/EBA305-2014-BLUE
ή http://eliabikes.gr/site/index.php/2013-02-11-09-13-08/spasto-anadiploum...
ευχαριστώ εκ των προτέρων
στην παρέα μας
Μια φίλη είχε ηλεκτρικό ποδήλατο με το οποίο πήγαινε γρήγορα. Δυχτυχώς, της κλάπηκε στον κεντρικό σταθμό. Πράγματι της συμφορούσε, επειδή της επέτρεψε να πάει πολύ γρήγορα. Το πήρε από τον κουνιάδο κι ήταν αρκετά ικανοποιμένη.
Τώρα, πηγαινοέρχεται με σπαστό 20"άρι...
καλώε ήρθες
Θα σου πω για μένα
δεν έχει να κάνει με το αν χωνεύω τα ηλεκτρικά ,απλά πιστεύω οτι τα προτερήματα τους
είναι λιγότερα απο τα μειονεκτήματα τους.Το αν πλακωνόμαστε διαφωνούμε είναι άλλο ...δεν δαγκώνουμε πάντως
καλώς κακώς δεν θεωρώ οτι είμαστε ώριμοι με τα ηλεκτρικά σαν ποδηλάτες στην Ελλάδα και τελικά καταλήγουμε να μιλάμε προτείνουμε στα τυφλά
τώρα να προτείνουμε γιατί ξέρουμε ή γιατί μας συμφέρει γίνετε και στα ποδήλατα
αλλα τουλάχιστον οι πιθανότητες να σε διορθώσει κάποιος είναι αρκετές , στα ηλεκτρικά ποιος είναι σχετικός ?
θεωρώ σωστότερη επιλογή ενα 50 παπί ή σκούτερ , καίει στοιχίζει λίγο , είναι όσο επικίνδυνο είναι και το ποδήλατο .Αν τώρα σε βοηθάει για Α Β λόγους η ψευδαίσθηση οτι θα χρησιμοποιείς ποδήλατο προσεχε το θέμα με τις μπαταρίες , στοιχίζουν πολλά και τι περισσότερες φορές δεν συμφέρει η συντήρηση
φιλικά Πάνος
ευχαριστώ που μου απαντήσατε
η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ να ποδηλατώ
ποδηλατώ εδώ και 6-7 χρόνια, καθημερινά στη δουλειά τα τελευταία 2 χρονια
η ανηφόρα στην Ανω Πόλη στη θεσσαλονίκη είναι πολύ μεγάλη και έτσι όταν έχεις τελειώσει απο την δουλειά, είσαι πολύ κουρασμένος και έχεις να διανύσεις 7 χιλιόμετρα απο τα οποία τα τελευταία 2 είναι ανηφόρα, δεν είναι εύκολο
αν ζούσα στο κέντρο της θεσσαλονίκης ή σε περιοχές με λιγότερες ανηφόρες δεν θα το συζητούσα καθόλου
το μηχανάκι θα μου καταργήσει τελείως την δυνατότητα να ποδηλατήσω τα πρώτα 5 χιλιόμετρα και θα είμαι και συνέχεια ανάμεσα στα αυτοκίνητα
θα ήθελα πραγματικά να συνεχιστεί η συζήτηση, ώστε να δούμε επιτέλους στην πράξη, τι γίνεται με τα ηλεκρτικά ποδήλατα
μπορεί όντως να πιστώ ότι αξίζει να φτάνω στο σπίτι υπερβολικά κουρασμένη, καθυστερημένα, και να χρειάζομαι και μισή με μια ώρα ξεκούραση
και εμένα με προβληματίζει η υπόθεση της μπαταρίας και το ότι όταν θα χαλάσει σε 3-4 χρόνια, θα πεταχτεί ή δεν θα ανακυκλωθεί σωστά και έτσι θα μολύνω ακόμη με έναν τρόπο, μη απαραίτητο, το περιβάλλον
Κοίτα, ωραία τα οικολογικά αλλά να κάνουμε τη δουλειά μας πρώτα.
Ξέχνα λοιπόν την υποθεση περιβάλλον προς το παρόν.
Έχεις μια διαδρομή ωραία εκτός από το τελευταίο ενάμιση χιλιόμετρο που 'ναι δυσκολάκι αρκετά. Δεκτόν. Αυτό το τελευταίο 1,5 χιλιόμετρο σ εχει βάλει σε μπελάδες. Σε κάνει να θες να δώσεις 7-8 κατοστάρικα να παρεις ένα σπαστό και ηλεκτρικό. Από τα 3 που εβαλες το τελευταίο έχει εξαντληθεί, το δεύτερο ζυγίζει λίγο πιο κάτω από 30 κιλά και μενει το πρώτο που ζυγίζει καπου καμια εικοσαριά κιλά (18 λέει το επισημο) μαζί με μπαταρια. Φαντάσου πως 18 κιλά δεν φτάνουν ΟΥΤΕ τα πιο τελευταία μοντέλα σούπερ μάρκετ!
Αν έδινες 8 κατοστάρικα θα μπορουσες να παρεις ένα ποδήλατο ΠΟΥΠΟΥΛΟ και ΟΜΟΡΦΟ χωρίς μπαταρίες και κουραφεξαλα. Και πάλι δεν θα μπορούσες να ανεβεις το εναμιση χιλιομετρο για κανα δυο χρόνια. Αλλά θα ανεβαινες τα 500 μετρα και το υπολοιπο χιλιομετρο θα το παιρνες στο χέρι, θα το σπρωχνες δηλαδή. Θα χαλούσες περίπου 10 λεπτά για σπρώξιμο, πράγμα ίσως σπαστικό αλλά χρόνος αστείος για μενα, μα πάλι θα 'χες ένα ΟΜΟΡΦΟ ποδήλατο να σπρώχνεις περήφανα και κάπου στα 2-3 χρόνια η ανηφορα αυτή θα σου φαινόταν αστεία, αν συνεχιζες να ποδηλατείς και δεν αγόραζες κανα ΧΤ 600,
Με άλλα λόγια ρε συ χαρά, αν δεν είσαι πολύ κουρασμενη απο τη ζωή κι αν έχεις διάθεση να το παλεψεις, δεν θα ήταν καθολου κακο να διαθεσεις τα φράγκα να αλλαξεις το χρεπι που εχεις και τοτε θα εβλεπες πως θα κατεβαλλες την μιση προσπαθεια. Γιατί αν πεις σε καποιον "μεγαλε πάρε αυτό το ποδηλατο με 1 χιλιαρικο" θα του βγουν τα ματια εξω ενω από την άλλη φαινεται απολυτα φυσιολογικό να δώσεις 1 χιλιάρικο για ένα χρέπι με μπαταρία. Γιατί σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά είναι ότι πιο μπάζο ποδηλατικά υπάρχει μιας και αυτό που πουλάνε είναι η ποιότητα της μπαταρίας και τίποτα αλλο.
Ξέρω πως στην πράξη δεν είναι ούτε ρόδινα ούτε ρομαντικά αλλά πάλι 800 κατοστάρικα για μια μπαταρία με ρόδες δεν θα 'δινα, χίλιες φορές μια πάπια να με πηγαινοφερνει αγόγγυστα.
Εύχομαι καλή επιλογή ότι κι αν πάρεις :)
scrabler σε διάβασα σε αρκετά θέματα και η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν τις αντιδράσεις σου
, γενικά έχω ένα θέμα με το περιβάλλον οπότε συχνά οι τύψεις πάνε μαζί με το τί κάνω για αυτό
πολύ καλά το έθεσες, αυτό το τελευταίο 1.5 χιλιόμετρο με έχει βάλει σε μπελάδες, αφού τους τλευταίους 2 μήνες πιο συχνα πηγαίνω στη δουλειά με το αυτοκίνητο παρά με το ποδήλατο, ενώ πρίν καθημερινά πήγαινα με το ποδήλατο
γ"αυτό ανησύχησα μήπως τελικά θα παρατήσω το ποδήλατο και θα συνηθίσω το αυτοκίνητο
η αλήθεια είναι ότι με τόσο τρέξιμο καθημερινά, με δύο παιδιά και μια ηλικία όχι πολύ μικρή (36 χρονών) αισθάνομαι συχνά εξαντλημένη
έχω σκεφτεί και αυτό που λές , να πάρω δηλαδή ένα πολύ καλό απλό ποδήλατο, αλλά ένας απο τους πολητές μου είπε ότι και πάλι θα κουράζομαι πολύ
ενώ ένας άλλος μου είπε ότι θα σωθώ αν αποφύγω το ηλεκτρικό, γιατί στην τιμή που το θέλω δεν μπορώ να πάρω καλό ηλεκτρικό και θα έχω μπελάδες συνέχεια με τις επισκευές
έχω δοκιμάσει το ηλεκτρικό ποδήλατο μιας φίλης που μένει στην άνω πόλη, δεν κατάλαβα καθόλου την ανηφόρα, βέβαια όταν σταματούσα τελείως ήταν πολύ δύσκολη η επανεκκίνηση με αυτό, πάντως η ίδια είναι πολύ ευχαριστημένη γιατί κουβαλάει και την μικρή της στο καρεκλάκι πίσω άνετα,
ενώ εγώ δεν τολμάω να βάλω τα παιιδιά πίσω
ένα χρόνο πρίν πάλι ψαχνόμουν με το ηλεκτρικό και διαβάζοντας το φόρουμ το ανέβαλα
θεωρείς ότι πληρώνω μόνο την μπαταρία έτσι, ένα απο τα τριά ποδήλατα πάντως, αλλά στο κανονικό του όχι σπαστό, που το δοκίμασα, μου φάνηκε πολύ προσεγμένο και σε κατασκευή, ούφ ούφ
έχω ξεχάσει πώς μπαίνουν οι παραθέσεις
με ποιο ποδηλατο εχεις κανει την διαδρομη???
.
.
με αυτό http://www.kyrosebikes.gr/EBA201C
.
Οχι εννοω με ποιο κανονικο ποδηλατο (χωρις υποβοηθηση) εχεις κανει την διαδρομη και σε δυσκολευει το τελευταιο 1.5 χλμ.
δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι γίνεται με την αποθήκευση των μηνυμάτων και μετά απο πόση ώρα καταχωρούνται τελικά και είναι ορατά και απο τα υπόλοιπα μέλη
α εννοείς πιο ποδήλατο έχω εγώ ? imperial niagara 26 - νομίζω έτσι
το είχαμε πάρει πριν 7 χρόνια περίπου, είναι σιδερένιο
... προσπαθείς να συγκρίνεις ένα παλιό, πάνβαρυ, λάθος τύπου ποδήλατο, με ένα ακριβό, ηλεκτρικό ποδήλατο.
Στο μόνο που συγκρίνονται είναι στον αριθμό των τροχών (έχουν από δύο) και στο βάρος (είναι πάρα πολύ βαριά και δυσκίνητα).
Βάζω κάποια γενικά σχόλια, έτσι για να γίνει η κουβέντα:
- αν πρόκειται να "κουβαλήσεις" στα χέρια το ποδήλατο (πχ για να το ανεβάσεις 5 σκαλιά στο σπίτι, ή για να το κλειδώσεις στο υπόγειο στη δουλειά σου) ΞΕΧΝΑ το ηλεκτρικό. εκτός αν αγγαρεύσεις άλλους ή αν το κάνεις τμηματικά (πρώτα την μπαταρία και μετά το υπόλοιπο ποδήλατο).
- το ποδήλατο που έχεις τώρα είναι καλοσυντηρημένο? στα μέτρα σου? τι ταχύτητες έχει? (όχι μόνο αριθμό ταχυτήτων, πχ 3χ6 = 18, αλλά ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πόσα δόντια έχουν οι δίσκοι μπροστά και τα γρανάζια πίσω).
Έχει αναρτήσεις? Οι τροχοί κυλούν ελεύθερα ή μαγκώνουν? Τι λάστιχα φοράει? (χοντρά / λεία / λεπτά / με τακούνια για χώμα).
- το αφήνεις "έξω"?
- έχεις δοκιμάσει να κάνεις την ίδια διαδρομή με κάποιο άλλο δανεικό ποδήλατο, ελαφρύ - με σκελετό αλουμινίου - σύγχρονο - με αρκετές ταχύτητες?
- μήπως κουβαλάς έξτρα βάρος επάνω σου? πχ τσάντα περασμένη στην πλάτη ή Χ-ιαστή.
Γράψε κάποιες πληροφορίες και ανέβασε κάποια φωτο του ποδήλατου που έχεις.
Καλές πεταλιές.
(Επίσης http://www.podilates.gr/node/37703)
δυστυχώς δεν κατάφερα να βάλω την φωτο του ποδηλάτου
πάντως είναι παλιό
χωρίς αναρτήσεις
η σχέση μετάδοσης είναι πάνω απο 1 δηλ. ο μικρότερος μπροστά δίσκος είναι μεγαλύτερος απο τον μεγαλύτερο πίσω
είναι σιδερένιο
έχει σκουριασμένες αλυσίδες
λάστιχα καλά νομίζω
αυτά
μάλλον καλό θα ήταν να δοκιμάσω ένα καλό ποδήλατο στην ανηφόρα μου, απλά δεν έχω γνωστό που να έχει καλό ποδήλατο, ενώ τα περισσότερα ποδηλατάδικα είναι σε περιοχές χωρίς ανηφόρες
ένα καλό σύγχρονο ποδήλατο πόσα κιλά είναι συνήθως?
11-12 κιλά για ένα ποδήλατο πόλης είναι μια χαρά.
θα μου προτείνεται να δοκιμάσω κάποιο συγκεκριμένο?
Αγαπητή Χαρά, αν ρωτάς για κάποιο ηλεκτρικό δεν είμαι ειδικός και οι περισσότεροι εδώ δεν είναι αλλά ίσως κάποιοι ξέρουν κάτι παραπάνω. Αν όμως ζητάς να δοκιμάσεις κάποιο κανονικό ποδήλατο τότε μπορώ να σου κάνω μερικές προτάσεις.
Αυτό που ήδη έχεις ονομάζεται "χρέπι" και μπορείς να με παρεξηγήσεις όσο θες αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Η γνώμη σου λοιπόν για την ποδηλασία περιορίζεται σε αυτό που ήδη έχεις κι είναι λάθος. Αν και τα κανονικά ποδήλατα "πόλης" είναι γύρω στα 11-13 κιλά, εσύ θα τ' αφήσεις αυτά για τους άλλους. Εσύ είπαμε θες ένα καραμάχιμο ποδήλατο για εκείνη την ανηφόρα. Κατά την άποψή μου είσαι έτοιμη να δώσεις 7-8 κατοστάρικα για ηλεκτρικό γι' αυτό, αν είναι να αγοράσεις ποδήλατο, θα διαλέξεις κάτι σε αυτή τη κατηγορία όπου τα ποδήλατα είναι γύρω στα 10 κιλά και πάνε σφεντόνα.
Οι προδιαγραφές για το ποδήλατο που θα πάρεις έχουν ως εξής:
- Να έχει 2 ή 3 ταχύτητες μπροστά και τουλάχιστον 8 ή περισσότερες πίσω (π.χ. 3Χ8 ή 3Χ9)
- Το μεγαλύτερο γρανάζι πίσω να είναι τουλάχιστον 30 δοντιών δηλαδή η κασσέτα θα λέει κάτι σαν 11-32
- Τα λάστιχα να έχουν διάσταση 700Χ32 το πολύ δηλαδή το δεύτερο νούμερο να μην είναι μεγαλύτερο του 32
- Ο σκελετός θα είναι αλουμινίου εκτός και εάν σου προτείνει ο ποδηλατάς κάποιο άλλο για καλύτερο οπότε το συζητάμε
- Το πηρούνι θα ήταν καλό να ήταν ατσάλινο αλλά δεν θα τα χαλάσουμε εκεί
- Αναρτήσεις ΔΕΝ θα έχεις
- Να έχει το χρώμα που σ' αρέσει και να είναι ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΣΟΥ!
Εάν βρεις κάποια ποδήλατα στους ποδηλατάδες που να σου αρέσουν και να πληρούν τις προδιαγραφές και να 'ναι αυτής της κατηγορίας τιμής, μπορείς να κάνεις τις πρώτες δοκιμές. Πήγαινε στο ποδηλατάδικο που έχει το ποδήλατο που σου αρέσει και κάντο μια βόλτα σε μια ανηφόρα. Μπορείς να έχεις μαζί και το παλιό για να καταλάβεις τη διαφορά. Βασική προυπόθεση είναι να είσαι εξοικειωμένη με το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων ώστε να βάζεις την κατάλληλη ταχύτητα για την κλίση που έχεις μπροστά σου αλλιώς θα κάνεις μια τρύπα στο νερό και καλύτερα να τα ξεχάσεις όλα αυτά.
Ένα ποδήλατο σε αυτήν την κατηγορία τιμής είναι το Specialized Vita που έχει διάφορες εκδόσεις ή το Ariel. Μπορείς να το βρεις εύκολα, να το οδηγήσεις, να καταλάβεις τη διαφορά ανάμεσα σε ένα ακριβό κι ένα φτηνό ποδήλατο και να ψάξεις και άλλες μάρκες σε διάφορα μαγαζιά για παρόμοιας κατηγορίας/φιλοσοφίας ποδήλατα. Σε κάθε περίπτωση μην ψάχνεις για το οικονομικό αλλά για το "καλό".
Φυσικά αυτά όλα θα τα κάνεις μόνο αν είσαι αποφασισμένη να ανέβεις αυτή την ανηφόρα με ποδήλατο κάποια στιγμή αλλά χρειάζεται να ψάξεις, να ξοδευτείς, να κουραστείς και να επιμείνεις.
Αν όμως δεν έχεις χρόνο ή κουράγιο ή φράγκα, αν δεν θες να ρισκάρεις να δώσεις τόσα λεφτά γιατί απλά θες ένα εργαλείο να πηγαίνεις στη δουλειά σου γρήγορα κι εύκολα, αν δεν σ' ενδιαφέρει παρά η φτηνότερη, γρηγορότερη και ξεκούραστη μεταφορά, τότε η λύση ενός μηχανοκίνητου (παπιού ή ηλεκτρικού) είναι μάλλον η πιο εύκολη για σένα. Σε αυτή την περίπτωση κι εφόσον επιμείνεις για ηλεκτρικό, θα διαβάσεις καλά αυτό εδώ το σύνδεσμο με γενικές οδηγίες αγοράς ηλεκτρικού ποδηλάτου.
Σκέψου επίσης και την περίπτωση μια μεταχειρισμένης πάπιας γιατί -κατά την άποψή μου- αν είναι να μπεις στο μηχανοκίνητο, γιατί να μην έχεις περισσότερες δυνατότητες φορτώματος, μεταφοράς δεύτερου ατόμου αλλά και περισσότερη ασφάλεια απο κλοπές παρέα με ελάχιστη συντήρηση.
Όλα τα παραπάνω είναι δικές μου απόψεις και δεν θα ανέβω εγώ τη δική σου ανηφόρα. Γι' αυτό κοίτα να αποφασίσεις με σύνεση, όπως ο μάστορας διαλέγει τα εργαλεία του, παίρνει ότι χρειάζεται για να μπορεί να δουλεύει!