Orient Pulse vs Orient Avenue και μέγεθος

38 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
panos1313
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

Σκεφτομαι να παρω το πρωτο μου ποδηλατο (μετα το γυμνασιο εστω) και εχω καταληξει (χωρις πολυ ψαξιμο η αληθεια ειναι) στα ποδηλατα του τιτλου διοτι με καλυπτουν αισθητικα, οικονομικα και ως χρηση (trekking) η οποια θα ειναι συνηθως θα ειναι στις μικροανηφορες του Χολαργου/περιξ και ισως λιγο Υμηττος. Μπορει καποιος πιο εμπειρος να βοηθησει με τις διαφορες αναμεσα τους; Το Pulse αν και πιο φθηνο φαινεται να ειναι ελαφρυτερο.

Επισης, το υψος μου ειναι 1.74...ή κάτι δεν διαβάζω ονλαιν ή το pulse με 52 cm μοναδική έκδοση και avenue 50cm η πιο μικρή έκδοση είναι μόνο για ψηλούς;

 

Παραθέτω και links με τα χαρακτηρισιτκά τους:

Avenue

Pulse

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

panos1313 wrote:
...με καλυπτουν αισθητικα, οικονομικα και ως χρηση (trekking) η οποια θα ειναι συνηθως θα ειναι στις μικροανηφορες του Χολαργου/περιξ και ισως λιγο Υμηττος.

Γεια σου!
Το αισθητικό και το οικονομικό έίναι υποκειμενικά οπότε δεν μπορώ να σου πω κάτι. Απλά να ξες ότι σε αυτά τα χρήματα δεν παίρνεις αξιόλογο ποδήλατο.
Ο 3ος παράγοντας που βάζεις όμως δεν είναι τόσο υποκειμενικός. Αναφέρεις για ανηφόρες και Υμηττό... Δεν θα σε βολέψει κανένα από τα δύο ποδήλατα.

panos1313
Απών/απούσα

Τι ειναι αυτο που το κανει κακο σε ανηφορες και τι ποδηλατο θα επρεπε να κοιταξω για αυτο το σκοπο; Το βουνο το καταλαβαινω, αν και αυτο το σταδιο ειχα υποψιν τυχον φλαταδουρες.

Μια προταση ποδηλαου, αν ειναι δυνατον παλί σε Orient, ειναι ευπροσδεκτη!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

φτηνοδουλειά και τα 2

ότι και να σημαίνει αυτό

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Καλά, εννοείται ότι δεν μιλάμε για βουνό με την έννοια του mountain bike, σε καμία περίπτωση.
Για flat καταστάσεις όπως λες, με πατημένο χώμα, δεν θα έχεις πρόβλημα.
Το πρόβλημα σου θα είναι στις αναβάσεις. Λόγω βάρους, λόγω 21 ταχυτήτων αλλά κυρίως λόγω ανάρτησης θα δυσκολεύεσαι πολύ. Το πόσο πολύ, έχει να κάνει και με τη φυσική σου κατάσταση. Παίζει δηλ. και να μην μπορείς καν να ανέβεις και απλά να το πας στο περπατητό με το ποδήλατο αγκαζέ. Αλλά και γυμνασμένος να είσαι, πάλι θα δυσκολευτείς. Η ανάρτηση πέρα από το ότι προσθέτει βάρος στο ποδήλατο, κάνει και πιο δύσκολη την ανάβαση γιατί κάθε φορά που πατάς πετάλι, η ανάρτηση θα βυθίζεται (και ας μην υπάρχει η παραμικρή ανωμαλία στο οδόστρωμα) και έτσι ένα σημαντικό ποσοστό της δύναμης με την οποία ποδηλατείς (και η οποία θα έπρεπε να πηγαίνει όλη στην περιστροφή των γραναζιών ώστε να δίνεται κίνηση στους τροχούς) θα πηγαίνει χαμένη.
 

Αν θες οπωσδήποτε Orient τότε αυτό ΑΛΛΑ όχι στη τιμή αυτή! Αν είναι να δώσεις 320, δίνεις λίγα ακόμα και παίρνεις πολύ καλό ποδήλατο. Αν ψάξεις θα βρεις το my way στα 260€. Σε αυτή την τιμή, είναι καλύτερη επιλογή από τα άλλα 2 μοντέλα που κοιτάζεις.

Αν υπάρχει περίπτωση να ανεβάσεις μπάτζετ  μπορείς να βρεις κάποιες καλές επιλογές.
Επίσης, καλή επιλογή είναι  και τα μεταχειρισμένα. Ειδικά εφόσον μένεις Αθήνα οι επιλογές σου σε μεταχειρισμένα που μπορείς να πάρεις "χέρι με χέρι" είναι πάρα πολλές.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το μόνο που μου άρεσε το orient

είναι αυτό

https://www.orient-bikes.gr/my_way/

panos1313
Απών/απούσα

Ευχαριστω για τις απαντησεις. Οντως η αναρτηση τελικα θα ειναι προβλημα για τη χρηση που θα του κανω συνηθως και το MyWay αν και ισως υστερει λιγο αισθητικα σε σχεση με τα αλλα 2 φαινεται καλη επιλογη, εξαλλου για fitness το θελω οντως. Αν οντως προχωρησω με αυτο παντως, το βλεπω καμια ανοιξιατικη κυριακη να σερνεται στις φλαταδουρες του Υμηττου και ας μην εχει αμορτισερ:P

Αν υπαρχει καποια αλλη value-for-money προταση καινουργιοy σε αυτο το budget, γιατι οχι.

Υ.Γ. Αν και ειμαι υπερ του μεταχειρισμενου, σε ενα τομεα οπου δεν ξερω τιποτα ισως να μην ειναι καλη ιδεα. Ξεκιναω με καινουργιο οικονομικο και αν μ'αρεσει τοσο το σπορ, μπορω να παρω ενα καλο μεταχειρισμενο αργοτερα ως πιο εμπειρος. Καποτε ξεκινησα εντουρο με μεταχειρισμενο μηχανακι 600 ευρω, αν κατι σ'αρεσει δεν πολυεχει σημασια ποσο 
"χαλια" ειναι ο εξοπλισμος σου στο να το απολαυσεις πιστευω.

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κοίταξε η orient είναι φτηνή εταιρία και απλά διάλεξα ποδήλατο στην μάρκα που διάλεξες εσύ

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

panos1313 wrote:
...το MyWay αν και ισως υστερει λιγο αισθητικα σε σχεση με τα αλλα 2...
Εμένα εμφανισιακά μόνο το χρώμα με χαλάει στο my way. Aλλά κ τα άλλα 2 που έχουν καλύτερα χρώματα, είναι παρδαλά για τα γούστα μου. Επίσης η ανάρτηση περα από το πρακτικό αποτέλεσμα είναι κ αισθητικά άσχημη, το ξερό πιρούνι είναι πιο όμορφο. Αλλά είπαμε αυτά είναι υποκειμενικά.

 

panos1313 wrote:
Αν υπαρχει καποια αλλη value-for-money προταση καινουργιοy σε αυτο το budget, γιατι οχι.
Δύσκολα... Ελάχιστα αξιόλογα ποδήλατα θα βρεις κάτω από 400€, υπάρχουν όμως.

 

panos1313 wrote:
Αν και ειμαι υπερ του μεταχειρισμενου, σε ενα τομεα οπου δεν ξερω τιποτα ισως να μην ειναι καλη ιδεα.
Και εγώ στην ίδια φάση ήμουν πριν 15 μήνες. Είχα να πάρω ποδήλατο από πιτsιρικάς που είχα bmx κ δεν είχα ιδέα για τίποτα. ΚΑι εγώ για trekking έψαχνα κ μάλιστα το πρώτο στη λίστα μου ήταν το Volta της Orient. Μέσα από το φόρουμ, με συζητήσεις κ ψάξιμο άρχισα να καταλαβαίνω μερικά πράγματα. Δεν βιάστηκα κιόλας... Και τελικά πήρα μεταχειρισμένο. Σε αυτό το επίπεδο, δεν είναι πάρα πολλά αυτά που πρέπει να γνωρίζεις. Και αυτά πρέπει να τα γνωρίζεις είτε πάρεις καινούριο, είτε μεταχειρισμένο. Αναφέρομαι στα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το ποδήλατο σου. Όσο για την κατάσταση του μεταχειρισμένου, δεν θα την αξιολογήσεις εσύ αλλά κάποιος μάστορας ή κάποιος δικός σου που να ξέρει 5 πράγματα.
 

 

panos1313 wrote:
Ξεκιναω με καινουργιο οικονομικο και αν μ'αρεσει τοσο το σπορ, μπορω να παρω ενα καλο μεταχειρισμενο αργοτερα ως πιο εμπειρος..
Λάθος σκέψη. Θα ίσχυε κάτι τέτοιο αν είχες σκοπό να πας σε κάτι εξιδεικευμένο, πχ mountain bike ή κούρσα. Για να πάρεις τέτοια ποδήλατα καλά, πρέπει να τα σκάσεις, οπότε έχει μια λογική να πεις θα πάρω ένα φθηνό για αρχή κ αν δω ότι θέλω να συνεχίσω μετά θα πάρω καλό, γιατί αν πάρεις εξ' αρχης καλό κ μετά βαρεθείς, θα σου μείνει το ποδήλατο κ μετά θα πρέπει να το πουλήσεις (χάνοντας χρήματα). Στη δική σου περίπτωση δεν χρειάζεται ούτε πολύ ακριβό ποδήλατο, ούτε εξειδικευμένο, οπότε κ να βαρεθείς τις βόλτες στα πέριξ μπορείς να το κρατήσεις για τις καθημερινές σου μετακινήσεις μέσα στην πόλη κ χωρίς να έχεις χρεωθεί πολύ.
 

panos1313 wrote:
Καποτε ξεκινησα εντουρο με μεταχειρισμενο μηχανακι 600 ευρω, αν κατι σ'αρεσει δεν πολυεχει σημασια ποσο "χαλια" ειναι ο εξοπλισμος σου στο να το απολαυσεις πιστευω.
Υπάρχει μία βασική διαφορά (κ πολλές άλλες) η οποία είναι ότι στις μηχανές κ τα αυτοκίνητα πατάς γκάζι κ τσουλάνε. Όσο πατάς κ όσο έχεις βενζίνη, αυτά τσουλάνε. Στο ποδήλατο η κινητήρια δύναμη είσαι εσύ ο ίδιος κ αν το όχημα δεν σε βοηθάει τότε πιο εύκολα θα κουραστείς, μικρότερη θα είναι η απόλαυση, πιο γρήγορα θα ξενερώσεις.

Μέχρι πόσα μπορείς να δώσεις;

panos1313
Απών/απούσα

Η αληθεια ειναι οτι το budget μου 200-300 ευρω ηταν...μετα ειδα το Ideal cityrun στα 360 (παντα σκρουτζομαγαζα) και ενθουσιαστηκα με το design, αξιζει τα 100 ευρω παραπανω; 

Για τα ιδια σε μεταχειρισμενα παντως (Myway,Cityrun), δεν φαινεται αν υπαρχουν αξιολογες προσφορες.

panos1313
Απών/απούσα

(delete)

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

panos1313 wrote:
το Ideal cityrun στα 360 ... αξιζει τα 100 ευρω παραπανω;

Ναι. Είναι ίσως το καλύτερο ποδήλατο που μπορείς να βρεις σε αυτή την τιμή. Δεν υπάρχει καμία συγκρισή μεταξύ των δύο, η διαφορά είναι τεράστια.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

 

panos1313 wrote:

το Ideal cityrun στα 360 ... αξιζει τα 100 ευρω παραπανω;

Ναι. Είναι ίσως το καλύτερο ποδήλατο που μπορείς να βρεις σε αυτή την τιμή. Δεν υπάρχει καμία συγκρισή μεταξύ των δύο, η διαφορά είναι τεράστια.

 

για πες πως βγαίνει η τεράστεια διαφορά??
 

πέραν τούτου ναι αξίζει να πας στο cityrun

έχει καλύτερους τροχούς και περιφεριακά

αυτό θα το καταλάβεις αργότερα

δλδ αν καβαλήσεις το ένα ή το άλλο

δεν θα καταλάβεις την διαφορά

 

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Plannet wrote:
για πες πως βγαίνει η τεράστεια διαφορά??

Δηλ. εσύ θα έβαζες τα 2 ποδήλατα σε σύγκριση;

Καταρχάς, ένα Orient δύσκολα μπορεί να μπει σε σύγκριση με άλλο ποδήλατο και όχι απαραίτητα λόγω ποιότητας αλλά επειδή η εταιρεία δίνει ελάχιστα στοιχεία στο επίσημο σάιτ της. Αυτό από μόνο του είναι τεράστιο (ναι, τεράστιο, όχι απλά μεγάλο) μειονέκτημα. Στο 2020 φτάσαμε...ΕΛΕΟΣ!

Απο εκεί κ πέρα...Ακόμη κ αν υποθέσουμε ότι οι σκελετοί είναι ίδιας ποιότητας, πες μου σε παρακαλώ πως χαρακτηρίζεις τη διαφορά 2 ποδηλάτων όταν το ένα έχει τα πάντα (ή έστω σχεδόν τα πάντα) πάνω του καλύτερα από το άλλο. Δεν λέμε ότι έχει απλά μία ανώτερη σειρά...
ΚΑι δεν είναι ότι τα έχει απλά ανώτερα, πχ το ένα να έχει altus κ το άλλο acera αλλά ότι το ένα τα έχει όλα επώνυμα ενώ το άλλο....

Λες ότι δεν θα δει διαφορά στη βόλτα αλλά μόνο με την πάροδο του χρόνου (λόγω κατώτερης ποιότητας).  Τα διαφορετικά λάστιχα σε 2 ποδήλατα, δεν δίνουν διαφορετικό απότέλεσμα στη βόλτα; Το cityrun έχει Kenda 28-622 ενώ το my way..Ωχ, στάσου! Δεν ξέρουμε τι λάστιχα έχει το my way.
Το cityrun έχει δισκοβραχίονα shimano 48-38-28 ενώ το my way έχει...Έχει τέλος πάντων έναν κάποιον δισκοβραχιόνα, επίσης τριπλό με μεγάλο δίσκο 48αρι. Οι άλλοι 2 δίσκοι μπορούμε να υποθέσουμε ότι είναι επίσης 38 κ 28, ή μήπως να υποθέσουμε κάτι άλλο; Δεν βαριέσαι , ας υποθέσουμε ότι είναι 48-38-28 ο δισκοβραχίονας. Πίσω, το ένα έχει 8αρα κασέτα 11-32, το άλλο έχει 7αρι ελεύθερο..12-32 ή 12-28;  Έλα, κάνε μία μαντεψιά για να προχωρήσει η σύγκριση για τις διαφορές που θα δει ο φίλος στη βόλτα. Να μην μπλέξουμε με τα γρανάζια κ να δεχτούμε ότι έστω λόγω 24 ταχυτήτων έναντι 21, είναι πιθανόν να βρει μία καλύτερη σχέση στις ανηφόρες που θέλει να πηγαίνει;

Να βάλουμε μεσα κ την αξία μεταπώλησης; Σε ποιο από τα 2 θα χάσει περισσότερα χρήματα; Δεν θα είναι μεγάλη η διαφορά αλλά όπως ξεκάθαρα φαίνεται ο φίλος είναι στριμωγμένος οικονομικά, οπόε η όποια διαφορά είναι παράγοντας που πρέπει να μπει στη σύγκριση.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@flying ant

το ότι δεν έχει πλήρη στοιχεία για το ένα ποδήλατο σημαίνει πως δεν μπορείς να το λες καλύτερο ή χειρότερο

δλδ θεωερείς πως αν το ένα έχει acera και το άλλο altus η διαφορά είναι τόσο μεγάλη όσο λες???

λειτουργικά τι διαφορά πιστεύεις πως θα έχει

δλδ αν καβαλήσεις ένα ποδήλατο με altus και ένα με acera Θα την καταλάβεις την διαφορα???

(εγώ θα την καταλάβω αλλά για διαφορειτκό λόγο )

το λάστιχο όντως σημαντικό στην αίσθηση

αλλά ποιο και γιατι είναι καλύτερο???

έχω δει φτηνότερους δισκοβραχίονες από shimano και αρκετά καλύτερους

το ότι το ένα είναι με 7ρι σασμάν και το άλλο με 8ρι είναι όντως πολύ σημαντική διαφορά

και όχι για να βρει μια σχέση καλύτερη αλλά γιατί όντως είναι η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των 2 ποδηλάτων

https://www.ridley-bikes.com/product/tempo-disc/

αυτό έχει 10 ταχύτητες

πολύ λιγότερες και από τα 2 ποδήλατα που λέμε

άρα είναι χειρότερο???

την διαφορα  θα την καταλάβει εν καιρό και τέλος και εγώ το cityrun προτιμάω

αλλά όχι γιατί έχει acera γιατί είναι 24 ταχ.

 

1

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Δεν κατάλαβες τι είπα. Είπα ότι η διαφορά τους δεν είναι απλά ότι το ένα έχει altus κ το άλλο acera, όπου σε μία τέτοια περίπτωση όντως δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε για τεράστιες διαφορές, αλλά ότι το ένα έχει συγκεκριμένα επώνυμα περιφεριακά ενώ το άλλο ότι να'ναι...

Τώρα, ψάχνουμε να βρούμε αν το cityrun είναι γενικά καλύτερο  ή αν πρακτικά θα δει διαφορά στις βόλτες του;
Στην πρώτη περίπτωση, συμφωνούμε ότι είναι καλύτερο. Για μένα δεν είναι απλά καλύτερο αλλά δεν μπaίνει καν στη σύγκριση.
Στη δεύτερη περίπτωση, εσύ λες ότι δεν υπάρχουν διαφορές κ ότι οι διαφορές της πρώτης περίπτωσης θα φανούνε με τον χρόνο. Εγώ λέω ότι θα δει διαφορά κ στη βόλτα.

Το βασικό πλεονέκτημα κασέτας έναντι ελεύθερου (που είναι τα κέντρα) δεν το ανέφερα γιατί ήδη είχες μιλήσεις για ανωτερότητα του cityrun στους τροχούς (όχι απλά στα στεφάνια) που σημαίνει ότι έμεσα αναφέρεσαι κ στα κέντρα , οπότε δεν υπήρχε λόγος να το επαναλάβω. Αναφέρθηκα λοιπόν στις υπόλοιπες διαφορές που προκύπτουν από το "κασέτα/ελεύθερο" κ οι οποίες δεν αφορούν την αντοχή του ποδηλάτου στον χρόνο αλλά την οδηγική εμπειριά. Οι διαφορές αυτές, γενικά , μπορεί να είναι ασήμαντες, αλλά στη χρήση που θα κάνει ο φίλος θα είναι αισθητές. Και είναι δυο. Η μία είναι οι περισσότερες ταχύτητες  που δίνουν περισσότερες σχέσεις κ που κάποια από αυτές μπορεί να φανεί ιδανική για τον φίλο και η άλλη είναι το εύρως των δοντιών  των πίσω γραναζιών, όπου η κασέτα ξεκινάει από πιο χαμηλά (11/12) κ ίσως να φτάνει πιο ψηλά (32/28), ίσως κ όχι (32/32).

Δεν λεω λοιπόν ότι είναι καλύτερο επειδή έχει περισσότερες ταχύτητες αλλά επειδή σχεδόν όλα (αν όχι όλα) είναι καλύτερα στο cityrυn. Οπότε ακόμα κ η μικρή βελτίωση που θα δει οδηγικά από τις ταχύτητες, αξίζει να ληφθεί υπόψιν.
Το παράδειγμα του ridley είναι άκυρο γιατί εκεί, ακόμη κ στην περίπτωση που θα μειονεκτούσε λόγω λιγότερων ταχυτήτων, υπερτερεί συγκλονιστικά στα υπόλοιπα κ όχι μόνο τα περιφεριακά αλλά κυρίως στον σκελετό. Αλλά δεν υστερεί κιόλας στις ταχύτητες. Ναι μεν λιγότερες οπότε μπορεί να λείψει κάποια ενδιάμεση σχεση αλλά με 10άρα κασέτα 11-36 που του δίνει μεγαλύτερο εύρος.

Το ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν δίνει πλήρη στοιχεία για τα ποδήλατα της μπορεί να σημαίνει μόνο 2 πράγματα: είτε οι άνθρωποι είναι "βλάκες" κ αδικούν τα ποδήλατα τους μην αναφέροντας κάποια αξιόλογα στοιχεία τους, ή απλά ότι τα στοιχεία αυτά δεν είναι καθόλου αξιόλογα γι' αυτό κ αποκρύπτονται. 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@flying ant

απλά πιστεύω πως η έμφαση που έδωσες στην διαφορά ήταν υπερβολική

και χωρίς τεκμηριομένη βάση

για αυτό και σχολίασα

βέβαια την διαφορά τιμής μπορείς να την πληρώσεις εσύ αν την θεωρείς τόσο ασύμαντη

 

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Έχεις ένα θεματάκι στο να καταλαβαίνεις τι λέει ο συνομιλητής σου; Είπα εγώ ότι τα 100€ είναι ασήμαντα; Όχι. Λέω όμως ότι αξίζουν να δοθούν. Εσύ δηλ. λες ότι τα +100 δεν αξίζουν για το cityrun?
Επίσης, έχει πλάκα να μου λες να πληρώσω εγώ τα +100 όταν στον άλλο θρεντ προτείνεις ποδήλατο με +300.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@flying ant

δεν νομίζω να είναι θέμα κατανόησης

το θέμα είναι κατά πόσο κρίνεις με τις δικές σου ανάγκες ή με τις ανάγκες του ερωτόντος

α και έχω προτείνει ποδήλατο με 2000 ευρό

και με 300 :D
 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Μα με τις ανάγκες του κρίνω. 
1) Ποιο από τα 2 ποδήλατα θα τον βολέψει περισσότερο σε αυτό θέλει να κάνει;
2) Tα +100 αξίζουν ή όχι για το cityrun?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

1) και τα 2

2) ναι

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Plannet wrote:
1) και τα 2
Δεν είπα ποιο θα τον βολέψει αλλά ποιο θα τον βολέψει περισσότερο.
Έστω κ ένα κλικ, δεν θα τον βολέψει περισσότερο το σιτι; Στην αρχή λόγω γραναζιών κ επιπλέον ταχυτήτων. Στη διάρκεια λόγω καλύτερων περιφερειακών κ δομικών στοιχείων , όπου στην περίπτωση του οριεντ θα αρχίσουν να τα παίζουν πιο γρήγορα.

Στην ουσία συμφωνούμε, σωστά; Αν απλά θεωρείς ότι ήμουν υπερβολικός υπερ του cityrun, ok να το δεχτώ.. Οι διαφορές πάντως υπάρχουν κ η αγορά αξίζει να γίνει απ' όλες τις απόψεις.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κοιτάξε με την διαφορά χρημάτων μπορεί να αγοράσει εξοπλησμό (κάπου το άκουσα αυτό )

όποτε πιο είναι πιο βολικό καλός ρουχισμός και orient ή ότι νανε ρουχισμός και ideal?

και αυτό που δεν είδες και δεν ξέρεις μάλλον

όταν κάποιος κοιτάει orient προτείνω πάντα την ίδια μάρκα

και όχι δεν θα τα παίξουν τόσο γρήγορα

εγώ είχα χειρότερα ανταλλακτικά σε ένα ποδήλατο μου και δεν τα έπεξαν ποτε

και ούτε του orient θα τα παίξουν 

για να γίνω και εγώ σαν όλους

μήπως έχεις μετοχές στην ideal

?

άσε που τώρα που το σκέφτομε

το πιο βολικό είναι να πάρει το orient και την διαφορά να την φάμε σε σουβλάκια :D

 

panos1313
Απών/απούσα

Συνεχιζει να με τρωει το θεμα, γιατι οσο ωραιο και αν ειναι το CityRun, απ' οσο διαβαζω (+αρκετα ποστς του Ιπταμενου Μυρμηγκιου που ειχε το ιδιο διλημμα), καταλαβαινω οτι χωμα δεν μπορει να πατησει στα σοβαρα. Μενω 500 μετρα απο τον Υμηττο, νομιζω αργα ή γρηγορα θα θελησω και λιγοτερο ομαλο χωμα απ' το μοναδικο μου ποδηλατο...

Απ' οτι καταλαβαινω, μπορεις να μπεις και χωρις αναρτηση σε οχι-τοσο-ομαλο χωμα αρκει το ποδηλατο να μπορει να φορεσει μεγαλυτερο λαστιχα (και να αντεχει η ζαντα;). Πως μπορω να καταλαβω ποσο μεγαλο λαστιχο μπορει να φορεσει ενα ποδηλατο (18-622 ή 700c  αναφερεται στη διαμετρο ε;)? Απο τα Ideal/Orient ποιο ποδηλατο χωρις αναρτηση μπορει να φορεσει και μεγαλυτερο λαστιχο αν χρειαστει;

Ευχαριστω !

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Μια χαρά πατάει χώμα το cityrun, ρώτα αυτούς που το έχουν. Λάστιχα παίρνει κ 35άρια, εγώ το είχα δοκιμάσει με 28άρια κ το πρόβλημα μου δεν ήταν στο πατημένο χώμα αλλά στις ανωμαλίες, γούρνες, χαλίκια. Ως εντελώς άπειρος τότε, δεν μπήκα καν στη διαδικασία δοκιμής με πιο φαρδιά λάστιχα (αν κ υπήρχαν), απέρριψα εντελώς την ιδέα κ πήγα παρακάτω. Αν ήταν να αποφασίσω σήμερα για το ίδιο θέμα, νομίζω ότι θα το έπαιρνα. Σίγουρα θα του έδινα μία ευκαιρία με τα 35άρια. 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το cityrun μια χαρά πάει στο χώμα

βέβαια το θέμα δεν είναι στο φάρδος του ελαστικού αλλά στο πέλμα

δλδ θέλει τακούνι το χώμα

από εκεί και πέρα χώμα χώμα θέλει mtb και τα διπλάσια χρήματα τουλάχιστον

 

panos1313
Απών/απούσα

Πηγα χθες σε ενα καταστημα και ειδα ολα τα ποδηλατα που με εχουν αποσχολησει(Ideal+Orient) απο κοντα...τι λεπτα λαστιχακια ειναι αυτα:X Ακομα και τα trekking (και το ideal megisto) φορουσαν λαστιχα πρακτικα πολης, μονο τα mountain bikes ειχαν λαστιχα που σε εκαναν να πιστευεις οτι μπορεις να πατησεις χωμα με αξιωσεις. Θα μου πεις, απλα αλλαζεις λαστιχα και λυθηκε το προβλημα...αλλα ολες οι αλλες παραμετροι (που δεν ξερω) ειναι επαρκεις για χωμα;

 

Μετα ειδα online αυτο, που αν και συστηνεται ως trekking φοραει απο τη μαμα του ενα αρκετο χοντρο λαστιχο + αναρτηση που κλειδωνει για ανηφορες+ πανεμορφο στα 300 ευρω. Ποια η γνωμη σας:

https://www.easywheels.gr/index.php/bikes/polis-city-treking/lombardo-amantea-100-uomo-detail

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Λες ότι ακόμη κ το megisto έχει λεπτά λάστιχα που σε κάνουν να πιστεύεις ότι δεν μπορείς να πατήσεις χώμα.
Μετά λες ότι είδες το lombardo που έχει αρκετά χοντρά λάστιχα κ σου γέμισε το μάτι ότι κάνει για χώμα.
Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το megisto φοράει πολύ πιο χοντρά λάστιχα από το lombardo...
 

Όσο για την ανάρτηση που κλειδώνει, σίγουρα θα βοηθήσει στις ανηφόρες σε σχέση με μία ανάρτηση που δεν κλειδώνει. Αλλά μη νομίζεις ότι κλειδώνοντας την ανάρτηση είναι σαν να μην έχει ανάρτηση το ποδήλατο. Είναι εκεί ακόμη κ κλειδωμένη, το βάρος παραμένει κ επίσης ακόμη κ κλειδωμένη έχει μία ελάχιστη βύθιση μερικών χιλιοστών που ναι μεν δεν δημιουργεί πρόβλημα αλλά είναι σπαστικό, το ακούς κ το νιώθεις να χτυπάει.
Επίσης, μη νομίζεις ότι μια ανάρτηση θα κάνει απαραίτητα δουλειά. Βασικά είπαμε ότι για πατημένο χώμα ΔΕΝ χρειάζεται ανάρτηση. Για ανώμαλο έδαφος η ανάρτηση είναι μία λύση αλλά όχι η μοναδική. Μιλάμε όμως για πραγματικές αναρτήσεις κ όχι για τις ψεύτικες που βρίσκεις στα ποδήλατα στο μπάτζετ που κοιτάζεις.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ΤΟ cityrun πάει καλύτερα στο χώμα και από το megisto και από το άλλο στο easywheels

 

panos1313
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

Λες ότι ακόμη κ το megisto έχει λεπτά λάστιχα που σε κάνουν να πιστεύεις ότι δεν μπορείς να πατήσεις χώμα.
Μετά λες ότι είδες το lombardo που έχει αρκετά χοντρά λάστιχα κ σου γέμισε το μάτι ότι κάνει για χώμα.
Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το megisto φοράει πολύ πιο χοντρά λάστιχα από το lombardo...
 

Όσο για την ανάρτηση που κλειδώνει, σίγουρα θα βοηθήσει στις ανηφόρες σε σχέση με μία ανάρτηση που δεν κλειδώνει. Αλλά μη νομίζεις ότι κλειδώνοντας την ανάρτηση είναι σαν να μην έχει ανάρτηση το ποδήλατο. Είναι εκεί ακόμη κ κλειδωμένη, το βάρος παραμένει κ επίσης ακόμη κ κλειδωμένη έχει μία ελάχιστη βύθιση μερικών χιλιοστών που ναι μεν δεν δημιουργεί πρόβλημα αλλά είναι σπαστικό, το ακούς κ το νιώθεις να χτυπάει.
Επίσης, μη νομίζεις ότι μια ανάρτηση θα κάνει απαραίτητα δουλειά. Βασικά είπαμε ότι για πατημένο χώμα ΔΕΝ χρειάζεται ανάρτηση. Για ανώμαλο έδαφος η ανάρτηση είναι μία λύση αλλά όχι η μοναδική. Μιλάμε όμως για πραγματικές αναρτήσεις κ όχι για τις ψεύτικες που βρίσκεις στα ποδήλατα στο μπάτζετ που κοιτάζεις.

Τα ειδα απο κοντα (χθες και το Lombardo), το Megisto φορουσε σχετικα λεπτο (σε πλατος/φαρδος) λαστιχο, οχι τοσο λεπτο οσο το cityrun και τα αλλα υβριδικα αλλα λεπτο. Το lombardo φορουσες αρκετο πιο χοντρο που πιο πολυ εμοιαζε με MB λαστιχο, τοσο λαθος να εκανα;

 

Plannet wrote:

ΤΟ cityrun πάει καλύτερα στο χώμα και από το megisto και από το άλλο στο easywheels

Δηλαδη παρα την ολη γεωμετρια κτλπ, λες οτι αν αλλαξω μονο λαστιχα στο cityrun θα πηγαινει καλυτερα απο το Lombardo χωμα; Αυτο γιατι;

 

Απλα θελω να καταλαβω!

 

 

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γιατί ακριβός δεν έχει ανάρτηση

αυτό έχει + και -

το ότι δεν έχει ανάρτηση σε αναγκάζει να μάθεις να κάνεις ποδήλατο δλδ να τοποθετείς το σώμα σου σωστά

να κρατάς σωστά το ποδήλατο

αυτό σε βελτιώνει

από την άλλη η υπάρξη ανάρτησης προστέτει αστάθεια

άντε να δεχτώ πως για κάνα μήνα θα λειτουργεί "καλά" η φτηνοανάρτηση που θα έχει

μετά???

θα προτιμάς να την έχεις κλειδομένη την ανάρτηση παρά ελεύθερη

αν βέβαια μπεις σε διαδηκασία να δεις τι είναι καλύτερο

ή πως θα κάνω πιο αποδοτικά / σωστά ποδήλατο