παρακαλώ για μια γνώμη για αγορά RDB

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
CHSTELIOS
Απών/απούσα

Κατ' αρχήν καλησπέρα σε όλους,
Ως νέος στο forum ελπιζω να μην κανω καμια πατάτα ως προς το post αυτο (αν κανω δειξτε λιγη συμπόνια).
Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά σας ως προς το εξής θέμα:
Πρίν έξι μήνες αγόρασα χωρίς να γνωρίζω τίποτα ένα MTB μάλλον σε λάθος νούμερο(ύψος 1,76 m και 75 kg ύψοσ σωλήνα απο μ.τριβή παλουκοσελο 52 cm), για μένα( πονάει λίγο η πλάτη μου το βράδυ όταν γθρίζω σπίτι) απο το super το οποίο προσπάθησα να αναβαθμίσω λίγο και το έκανα εργαλείο για την καθημερινή μου μετακίνηση από και πρός το γραφείο.Ποδηλατώ σχεδόν μια ώρα την ημέρα σ'αυτες τις μετακινήσεις.
Ρωτάω λοιπόν,μην σας κουράσω δεν θέλω, μήπως θα ήταν καλύτερα να πάρω μια κούρσα σχετικά φτηνή γύρω στα 400 ευρώ (ή και κατι μεταχειρισμένο δεν θα ήταν άσχημο) για την χρήση που σας περιέγραψα και αν μου αρέσει κοιτάω για κάτι πιο καλό?
Σημείωση:
- Για διασκέδαση ανεβαίνω στο βουνό με ένα dirty για λίγη πλάκα και πολύ ώρα διασκέδασης και άθλησης,
- Τα city δεν με ενθουσιάζουν και γι'αυτό ρωτάω για κούρσα.
Ευχαριστώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ας ξεκινήσουμε με κάποιες ερωτήσεις
τι mtb έχεις?
από που είσαι?
και γιατί θέλεις να πας σε κούρσα?
τι περιμένεις να κερδίσεις?
φιλικά
Πέτρος

skywalker
Απών/απούσα

Για την πόλη πάρε κάτι με 28" ρόδες, κάτι σε Trecking off road ίσως ή πάρε μια φτηνή κούρσα και άλλαξε της το τιμόνι και τις ταχύτητες. Εγώ από τότε που καβάλησα πδήλατο με 28" ρόδες, δεν ξαναγυρνάω στις 26" (βλέπε MTB) Για φτηνό σκελετό κούρσας ρίξε μια ματιά στη στοά του θεάτρου Άλφα, απέναντι από το Πολυτεχνείο (Στουρνάρη και Πατησίων) είναι ο Τσιπίδης που πουλάει σκελετούς Mercier. Νομίζω είναι ότι πιο φτηνό μπορείς να βρεις σε σκελετό κούρσας.

CHSTELIOS
Απών/απούσα

Σας ευχαριστω πολυ για την αμεση αποκριση.
Ειμαι στο Χαϊδάρι περιοχη με αρκετες ανηφορες αλλα τιποτα τραγικό.
Πήρα για αρχη ενα no name απο το Καρφουρ το οποιο εχω στην δουλεια με λαστιχα δρομου,
και πήρα ακόμα ένα Βουλγάρικο Cross HT του 2007 απο τον εδω εισαγωγέα το οποίο είναι ακριβώς στο μεγεθός μου φτηνό σχετικά γιατί στο βουνό πάνω γίνομαι λίγο άτσαλος, να πώ την αλήθεια. Οταν φτιάξει κι άλλο η φυσική μου κατάσταση το βλέπω για κατι αξιόλογο.
Οσο για το γιατί κουρσα και τι περιμένω να κερδίσω έχουμε και λέμε:
Η κούρσα είναι πιο ελαφριά απο αυτό που χρησιμοποιώ τώρα και πιο γρήγορη, κυρίως το ελαφριά με νοιάζει ( θα είναι όμως πιο ξεκούραστη?? άσχετα απο την πιο σκυφτή θέση οδήγησης η ώρα είναι λίγη ) και συν το γεγονός πως θέλω να δοκιμάσω κάποια στιγμή και μια μεγάλη βόλτα σε άσφαλτο (προς το παρόν κάνω γύρω στα 20 km σε ήπιο και πιο άγριο χώμα και το λατρεύω αυτό).
Θα κοιτάξω μέσα στην εβδομάδα και στην στοά που μου προτείνατε να δώ

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ο λόγος που δεν προτιμώ κούρσα για δρομολόγια μέσα στην πόλη είναι λόγω του λεπτού λάστιχου παθαίνει εύκολα αβαρίες
κατά τα αλλά έχεις δίκιο για τα χαρακτηρίστηκα της κούρσας

στην κούρσα εξαρτάτε τις ελαστικότητας που έχει η μέση σου
επίσης καλό είναι να την πάρεις από κάποιον που έχει όλα τα νούμερα να δοκιμάσεις....
γιατί το μέγεθος ποδηλάτου στην κούρσα είναι πολύ σημαντικό

το cross Λογικά είναι 46-48 πες μου ακριβός
εγώ θα σου πρότεινα για αρχή να βάλεις 26χ1.25 λάστιχο στο cross
και βλέπεις πως θα πάει

αν είναι να κάνεις μικτές διαδρομές έστω και με το 1.25 το mtb θα ακολουθήσει όταν λέμε μικτές εννοούμε άσφαλτο και χώμα πατημένο μην αρχίσεις το dh με τα 1.25

αυτά απο μένα περιμένω να μου πεις το μέγεθος του cross ht

CHSTELIOS
Απών/απούσα

Φίλε Πέτρο,
το Cross επειδή είναι dirt έχει μικρό κάθετο σωλήνα γύρω στα 44 cm και να σου πω την αλήθεια δε θέλω να το κάνω μικτής χρήσης γιατί το έχω βολευτεί απίστευτα πάνω στο βουνό και δε θέλω να το θυσιάσω.Καλύτερα να κρατήσω αυτό απο το super market για το δρόμο που του έχω βάλει ασφάλτινα λάστιχα 1,25.
Μια ερώτηση που έχω είναι η εξής τα νούμερα στις κουρσες ειναι διαφορετικά απο ότι στα mtb? και κάτι ακόμα, τι εννοείς όταν αναφέρεσαι στην ελαστικότητα της μέσης,επιβαρύνεται περισσότερο?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν σου είπα να το θυσιάσεις
απλά να του αλλάξεις λάστιχα
αν και δεν ξέρω πόσο θα σε βόλευε το dirt για μέσα στη πόλη αν έδινες και κάνα Link θα ήταν καλύτερα
ναι τα νούμερα είναι ποιο μεγάλα στης κούρσες πχ εσυ αν θυμαμε καλά θέλεις 50-52 σε κούρσα (ανάλογα την γεωμετρία) και 46-47 σε mtb
όχι δεν επιβαρύνετε περισσότερο απλά αν είναι αγύμναστη η μέση σου θα σε ζορίσει η κούρσα μέχρι να την συνηθίσεις

αν έχεις κάποιον να σου μεταφέρει τα parts το παλιό Mtb σε ένα καινούργιο τότε ίσως σου βρω 47cm σκελετό και να γλυτώσεις τα έξοδα για καινούργιο bike
το mtb το 52cm σου έβγαλε κάποιο πρόβλημα ?

CHSTELIOS
Απών/απούσα

Λοιπόν αυτή είναι η διέυθυνση που θα δεις το μοντελο του2008 πολυ μικρή διαφορά απο το 2007 http://www.crosscycle.com/products/view/27/rider.
Όσο για την θυσία κατάλαβες πως την εννοώ, στο χώμα δεν περιορίζομαι σε πατημένο μόνο γιαυτό το είπα.
Τα προβλήματα που μου έβγαλε είναι αρκετά δεν ήξερα και την πάτησα!
Σηκώθηκα Μ.Πέμπτη και πήγα και πήρα ενα χωρίς να ξέρω.Το πήρα 180 ευρώ με την έκπτωση αλλα έχω ρίξει άλλα 140 για νέες ρόδες,λάστιχα, πεταλιέρα ,μεσαία τριβή κλειστού τύπου αλλα και πάλι στο συνεργείο είναι με πρόβλημα στο μπροστινό κέντρο.Η μπροστινή ανάρτηση είναι για κλάματα ενώ το κράμμα του είναι πολύ μαλακό και κάθε χτυπηματάκι κάνει την ζημιά του. Αυτοί είναι οι λόγοι μαζι με το λάθος μέγεθος 52 cm(πόνος στην πλάτη), που το έχω για μικρές ασφάλτινες διαδρομές.
Τα parts μπορώ να τα μεταφέρω και μόνος μου σε έναν άλλο σκελετό πιάνουν αρκετά τα χέρια μου και δέν θα έχω τέτοιο πρόβλημα,αλλα είναι εφικτό να βρώ μέσα απο δική σου ενέργεια (ξέρεις σύσταση τι πρέπει να κάνω και που να πάω) σκελετό στο σωστό μέγεθος χωρίς να σε ταλαιπορήσω ή να σου γίνω φόρτωμα? Αν ναί θα ήταν πολύ καλό και θα με βοηθούσε πάρα πολυ.
Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κοίταξε αν πιάνουν τα χέρια σου τότε το μόνο που θα κάνεις είναι να αλλάζεις 1.25 με trakteroto
βεβαία το trial δεν είναι ότι καλύτερο για τις διαδρομές σου αλλά πιστεύω πως σαν αρχή θα σου κάνει και δεν θα πληρώσεις τίποτα μιας και τα λάστιχα τα έχεις ήδη
το ότι είναι μαλακό του δίνει επιπλέον αντοχή αρκεί να μην είναι τελείως μαλακό
βασικά δεν ξέρω τι έχεις πάνω στο παλιό οπότε δεν μπορώ να help ιδιαίτερα πάντως βλακεία αν έδινες 320 που έδωσες για αυτό τώρα θα είχες ένα καλό ποδήλατο για αυτά που θέλεις να κάνεις
δοκίμασε αυτό με τα λάστιχα μιας και λες ότι πιάνουν τα χέρια σου και το ξανασυζητάμε :D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Θα διαφωνίσω με τον Πλαννετ, μόνο σε ένα σημείο, το έγραψε πιο πρίν, κάπου στην αρχή...
Με την κούρσα (κούφια η ώρα που το μελετάω) δεν έχω πάθει ΠΟΤΕ λάστιχο / φουίτ ή όπως αλλιώς το λένε. Έχει κάτι ροδάκια πιο λεπτά από τα δάκτυλά μου, και υψηλές πιέσεις (110 psi).
Αντίθετα με το τρεκκιν, έχω τρελαθεί στα σκασμένα λάστιχα (σκασμένες σαμπρέλες κυρίως, αλλά και σχισμένο πίσω λάστιχο).
Δεν ξέρω πως να το δικαιολογήσω, ίσως με την κούρσα να προσέχω παραπάνω, ίσως να έχει πιο καλά / σκληρά ελαστικά, ίσως να είναι τόσο λεπτό το λάστιχο που μειώνει τις πιθανότητες να πατήσω κάτι κακό (μικρότερη επιφάνεια ελαστικού "σαρώνει" το οδόστρωμα), ή κάτι άλλο. Και ας έχω γράψει παραπάνω χλμ, σε ίδια χρήση (άσφαλτο Αθήνας)...
Άρα δεν είναι κριτήριο αυτό για να επιλέξεις τύπο ποδηλάτου.

Βέβαια αν μιλάς για ανέβα - κατέβα από πεζοδρόμιο, εκεί αλλάζει το πράγμα.....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γιατί η κούρσα σου είναι orbea και αυτά δεν παθαίνουν τίποτα :P
πέραν της πλάκας φαντάσου πως και αυτό που λες οτί δηλαδή το προσέχεις περισσότερο
αλλά φαντάσου πως με το trekking πατάς το τριπλάσιο σχεδόν να μην πω παραπάνω στους δρόμους
οπότε αναλογικά είναι 1χλμ trekking 3 χλμ κούρσα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κάτι τέτοιο σκεπτόμουν και εγώ, και έβαλα λεπτά λάστιχα στο τρεκκιν. Αρχικά έβαλα πολύ φτηνιάρικα (10 ευρώ το ζευγάρι) και εκεί ήταν που τρελάθηκα στα φουίτ.
Μετά έβαλα πιο ακριβά (36 το ζευγάρι!!!! το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι ... και τα γνωστά....) και αρκετά καλύτερα και προς το παρόν έχω λίγο ηρεμήσει.
Θα δούμε, το πάω λάου - λάου μήπως και βγάλω κανα συμπέρασμα...

(να φανταστείς έχω αφήσει, την 2 φορές σκασμένη & μπαλωμένη σαμπρέλα, με το νέο πίσω ελαστικό.... έτσι για να δω πόσο θα αντέξει....) (.....μπα, από τσιγκουνιά.....)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και εγω ένα χρόνο 0 fuit και σε μια βδομάδα 4-5
είναι όπως κάτσει
τα φτηνά είναι ποιο σκληρά από τα τα ακριβά απλά μπορεί να πείρες κάποιο με επιπλέον προστασία

CHSTELIOS
Απών/απούσα

Παρακολουθώντας την συζήτηση μεταξυ του plannet και rockarolla ( αν δεν κανω λαθος το nickname) ειναι το εξής στην κούρσα πατά λιγότερο λάστιχο άρα πολυ μικρότερες τριβές αρα περισότερα χιλιόμετρα με λιγότερη κούραση (γενικά μιλάω όχι επιστημονικα κατανάλωση ενέργειας κι ολη η γνωστή συζήτηση), αλλα απο άνεση και κραδασμούς τι γίνεται?
Ενας φίλος που έχει ένα κουρσάκι μου είπε πως τον ταλαιπωρεί πολύ και πως δεν είναι για πολύ ώρα!!! Τι λέτε ?
Όσο για το λάθος και τα πεταμένα λεφτά στην ουσία το είπα και στην αρχή πως δεν ήξερα δεν φρόντησα να μάθω και τώρα το μετανοιώνω αλλα πια είναι αργά τα λεφτα τα ξόδεψα και εμεινα με την λάθος επιλογή.Θα δοκιμάσω απο την άλλη εβδομάδα τα λάστιχα και θα σας πω εντυπώσεις.
Προς κάθε νέο ποδηλάτη Μάθε και μετά αγόρασε!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

η κούρσα είναι για να κάνεις διαδρομές 100χλμ+ δεν μπορώ να ξέρω αν είναι ποιο κουραστική από ένα mtb αλλά το σίγουρο είναι ότι πρέπει να έχεις συνηθίσει στην στάση της κούρσας και να έχει ελαστικότητα στην μέση (αν έχει κάνει και ρυθμική ακόμα καλύτερα
πες τον φίλο σου να δει αν έχει το σωστό μέγεθος

περιμένω εντυπώσεις
λογικά θα σε βολέψει

CHSTELIOS
Απών/απούσα

Φίλε μου plannet να σου πω κάτι λίγο άσχετο με το θεμα μας ?
Εντυπώσεις θα σου πω την τρίτη με τετάρτη να το έχω καβαλήσει και λίγο αλλα άλλο είναι αυτο που μου κίνησαι το ενδιαφέρον.αν θες στειλε μου ενα mail να σε ρωτήσω εκει
stchaviaras@yahoo.com

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

λάθος το mail
στείλε markos25@hol.gr

CHSTELIOS
Απών/απούσα

Plannet τελικά δοκίμασα το Cross HT στο δρόμο αλλάζοντας τις ρόδες με ασφαλτινα λαστιχα και όντως είναι πιο όμορφο αλλα δεν θα το κρατήσω για το δρόμο αλλα θα κοιτάξω να συνεφέρω όσο μπορω το τσιπικο που έχω ( είναι περισσότερο το αγχος μου μη συμβεί τίποτα στο "καλο" μου όταν το αφήνω δεμένο κάπου, καθαρά ψυχολογικοι οι λόγοι, γιατι υπάρχουν και κακόβουλοι) σε ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλες.

contact