Ποιο απο τα τρια κουρσακια να αγορασω?

136 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
incisiv
Εικόνα incisiv
Απών/απούσα

Ειμαι 44 χρονων και ειπα να αφησω τον καναπε και να ποδηλατησω.Εχω καταληξει στα παρακατω κουρσακια:

SCOTT CR1 TEAM 2009 TIMH 1600
http://www.evanscycles.com/products/scott/cr1-team-20-speed-2009-road-bi...

CANNONDALE SIX 105 2010 TIMH 1900
http://grammariosbikes.com/component/page,shop.product_details/flypage,s...

TREK MADONE 4.5 2010 TIMH 1650
http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=TRK01045

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

πολύ καλές κούρσες
χωρίς να την δω πιστεύω πως το trek έχει την πιο αγωνιστική γεωμετρία
αλλά το cannondale είναι πολύ μούρη :D

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Θα δωσεις ενα ικανοποιητικο ποσο για αγορα ποδηλατου. ΜΗΝ παρεις κατι αναλωσιμο. Θες σε 4-5 χρονια, να θες αλλο ποδηλατο, γιατι ο σκελετος σου θα εχει ΜΑΛΑΚΩΣΕΙ με εναν περιεργο και μυστηριο τροπο και θα ειναι σαν να καβαλας μακαρονι?

Καλυτερο? ΔΕΝ ειναι (προσωπικη αποψη-βεβαια το καλυτερο χειροτερο κρινονται απο συνθηκες, χρηση, ΚΑΙ βιτσια...)

Τα 500-700 γρ. διαφορας βαρους ειναι απλα αστεια σε πιρουνι+σκελετο. Ναι, αν ειχα χορηγους που βαζαν νεο ποδηλατο σε καθε αγωνα, θα ετρεχα με καρμπον. Για να παρω ποδηλατο ΝΑ ΕΧΩ, να ΧΑΙΡΟΜΑΙ, και να ειναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ one way to go, and it's steel.

Ενδεικτηκα, ενα colnago master-x-light μπορει να σου βγει 2500-3000 (με κορυφαια περιφεριακα full campagnolo τουλαχιστον centaur, μαλλον και αθηνα, με βαρος που μπορεις να το φτασεις στα 6-7 κιλα. Ακομα, σε αντιθεση με την καρμποναρα, σε 20 χρονια απο τωρα, θα μπορεις να το πουλησεις, ΣΧΕΔΟΝ στην τιμη που το αγορασες, αν ειναι λιουγλακι προσεγμενο.... Το carbon? Θα εχει χασει την μιση του (χρηματικη) αξια την αλλη μερα και την αξια (χρησης) αναλογα αλλα σε πολυ λιγοτερο απο 20 χρονια.

To οτι τα πραγματα αλλαξαν since last time you rode, δεν σημαινει οτι ολες οι αλλαγες ειναι και καλες. Ο σκελετος των φτηνων DAHON, EINAI ΚΑΛΥΕΡΟΣ απο αυτον των ακριβων. ΣΕ παραξενο κοσμο ζουμε, αλλα η εταιρια γενικα θελει μεγαλυτερα κερδη, και εμεις καλυτερο ποδηλατο και απολαυση. Δεν πανε και τελειως μαζι οι στοχοι.

BEWARE, of the marketing hype.

incisiv
Εικόνα incisiv
Απών/απούσα

Προσωπικα ηθελα το συγκεκριμενο
http://www.fitme.gr/product_info.php?cPath=17_41&products_id=560 Bianchi VIA NIRONE 7 Alu Veloce 10sp Compact ΑΛΛΑ ο φιλος μου που με εβαλε στο χωρο της αθλησης και του ποδηλατου λεει οτι το carbon ειναι καλυτερο.Εαν θελω αλουμινιο να συνεχισω με το ideal intempo που μου το εχει δωσει προσωρινα.Αυτη ειναι η ιστορια και αυτα τα ποδηλατα 4 που μου αρεσουν.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Από ότι καταλαβα, δεν έχεις ποδηλατικό παρελθόν. Θα σκάσεις ξεκινώντας τόσα λεφτά; Μήπως αν πάρεις κάτι φτηνότερο (και ατσάλι όπως ειπώθηκε) θα μπεις πιο ήρεμα στο πετάλι αδερφέ;
Και μη νομίσεις βέβαια ότι θα βγεις χαμένος σε κάθε περίπτωση...

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

και το ατσάλι μαλακώνει...αν θες ένα ποδήλατο με αντοχή στον χρόνο και στην χρήση πάρε τιτάνιο(με τόσα λεφτά μπορείς να βρείς)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όλα τα μέταλλα μαλακώνουν
λίγο ή πολύ
πάντως το τιτάνιο είναι ενδιαφέρον αν και δεν έχω άποψη επί του θέματος

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Αλλα απο τα οσα εκτενη εχω διαβασει το ΑΤΣΑΛΙ ΔΕΝ ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ και ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι η βαση συγκρισης ολων των υπολοιπων υλικων.

Το τιτανιο ΕΙΝΑΙ πιο εξωτικο, ειλικρινα ομως δεν ειμαι πεισμενος οτι ειναι και καλυτερο για τους ποδηλατικους σκοπους μας.

ΜΗΝ παρεις αλουμινιο. Ειλικρινα ειναι πολυ ακαμπτο σαν υλικο. Σε ποδηλατο χωρις αναρτηση και με λαστιχα υψηλης πιεσης μικρου ογκου, ειναι στα ορια του ΦΟΝΙΚΟΥ. Θα βλεπεις πλακοστρωτο και θα ξεπεζευεις....

Υπαρχουν ποδηλατα απο το 1930 τουλαχιστον, ατσαλενια, τα οποια δεν εχουν παθει τιποτα, και ο σκελετος τους εχει την αποδοση της πρωτης μερας.

http://www.hetchins.org/504h.htm

Ουτε ολα τα μεταλα μαλακωνουν, ουτε ολα τα μεταλα εχουν τις ιδιες ιδιοτητες. Για κοσμηματα και εμφυτευματα ιατρικα και εγω τιτανιο θα διαλεγα. Για να αγωνιστικη χρηση θα διαλεγα carbon γιατι "μεγιστοποιει στο ελαχιστο".

btw Γιατι αραγε η αγορα carbon tandem και carbon touring bikes δεν ειναι ακριβως ακμαζουσα?

ΠΣ. Το carbon δεν ειναι για πεταμα. Απλα δεν ειναι μονο πλεονεκτηματα, που τονιζονται συνεχεια, αλλα και μειονεκτηματα που αγνοουνται. Το φθηνο κοστος παραγωγης σε σχεση με το ακριβο κοστος πωλησης, η μειωμενη προσδοκομενη δειαρκεια ζωης, η αδυναμια επισκευων, η αυξημενη πιθανοτητα σχασης και αστοχιας του υλικου ειναι παραγοντες που ΠΑΙΖΟΥΝ.... Παρτο, τρεχτο, πετα το ναι. Παρτο...χμ μαλλον οχι...

Steel is real...

http://www.colnago.com/bikes/2010/master-x-light

http://us.dahon.com/bikes/1672/tournado

http://www.chargebikes.com/products/bikes/list.php?type=Road

http://vanillabicycles.com/frames/road/

Φυσικα ολα ειναι γουστα και βιτσια. Κατα την ταπεινοτατη αποψη μου αυτα ειναι ποδηλατα...

A scary story from Brian:

I recently had an accident on my Raleigh in which my carbon frame broke, which caused my crash. I was going about 30mph down a hill and there was a sharp transition going uphill at the bottom. As soon as I started braking at the uphill my frame snapped and I went flying into the woods. I was fortunate I didn't hit the concrete, but still came out with several head injuries. There were no stress cracks, no dents, nothing wrong with the frame as I had just had it fully serviced and picked it up three hours prior to the accident.

These are the type of failures that made me start this blog. You can't tell me steel, aluminum or titanium fails like this.

http://www.bustedcarbon.com/

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

# Bicycle Frame Materials & Building
http://www.podilates.gr/node/6714#comment-67856
http://www.allanti.com/page.cfm?PageID=328 (Where was my bike made?)

http://www.sheldonbrown.com/frame-materials.html
http://www.frameforum.org/forum3/index.php (Framebuilding site)
http://www.b2bchinasources.com/ (China manufacturers)
http://www.bikeforest.com/catalog/product_info.php?products_id=28 (BikeCAD Pro)
http://www.pedalmafia.com/mafid/mafia_id.html (Pedal Id online)
http://www.elval.gr/2.1.5.shtml (Αντοχή του αλουμινίου στις εξωτερικές συνθήκες)

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Steel vs Aluminum
The situation with aluminum is even more pronounced. The "identical" aluminum frame would be 1/3 as stiff as steel, roughly half as strong, and 1/3 the weight. Such a frame would be quite unsatisfactory. That's why aluminum frames generally have noticeably larger tubing diameters and thicker-walled tubing. This generally results with frames of quite adequate stiffness, still lighter than comparable steel ones
Steel vs Titanium
Ιdentical steel vs titanium frames would be about equal in strength, but that the titanium frame would be about half the weight and half the stiffness.

Such a frame would likely have a whippy feel due to the reduced stiffness, especially in loaded touring applications. To compensate, builders of titanium frames use somewhat larger diameter tubes to bring the stiffness more into line with what riders like. This tends to increase the weight a bit, but by making the walls of the larger tubes a bit thinner, they can compensate to some extent, and come up with a frame that is still lighter than a normal steel frame.
Carbon Fiber
Carbon fiber is an increasingly popular frame material, but it is fundamentally different from metal tubing as a way to construct frames. Because of the fibrous nature of this material, it has a much more pronounced "grain" than metal does. A well-designed carbon fiber frame can have the fabric aligned in such a way as to provide maximum strength in the directions of maximum stress.

Unfortunately, in bicycle applications, carbon fiber is not a fully mature technology, as tubular-construction metal frames are. Bicycles are subjected to a very wide range of different stresses from many different directions. Even with computer modeling, the loads can't be entirely predicted. Carbon fiber has great potential, but contemporary carbon fiber frames have not demonstrated the level of reliability and durability that are desired for heavy-duty touring use. In particular, a weak point tends to be the areas where metal fitments, such as fork ends, bottom bracket shells, headsets, etc connect to the carbon frame. These areas can be weakened by corrosion over time, and lead to failure.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γενικότερα όλα τα υλικά έχουν θετικά έχουν και αρνητικά
για εμένα προσωπικά το αλουμίνιο καλής ποιότητας είναι η καλύτερη ποδηλατική επιλογή
κόστος/απόδοσης έχει την καλύτερη σχέση

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

parias wrote:

Ουτε ολα τα μεταλα μαλακωνουν, ουτε ολα τα μεταλα εχουν τις ιδιες ιδιοτητες. Για κοσμηματα και εμφυτευματα ιατρικα και εγω τιτανιο θα διαλεγα. Για να αγωνιστικη χρηση θα διαλεγα carbon γιατι "μεγιστοποιει στο ελαχιστο".

btw Γιατι αραγε η αγορα carbon tandem και carbon touring bikes δεν ειναι ακριβως ακμαζουσα?

ΠΣ. Το carbon δεν ειναι για πεταμα. Απλα δεν ειναι μονο πλεονεκτηματα, που τονιζονται συνεχεια, αλλα και μειονεκτηματα που αγνοουνται. Το φθηνο κοστος παραγωγης σε σχεση με το ακριβο κοστος πωλησης, η μειωμενη προσδοκομενη δειαρκεια ζωης, η αδυναμια επισκευων, η αυξημενη πιθανοτητα σχασης και αστοχιας του υλικου ειναι παραγοντες που ΠΑΙΖΟΥΝ.... Παρτο, τρεχτο, πετα το ναι. Παρτο...χμ μαλλον οχι...

Steel is real...

http://www.colnago.com/bikes/2010/master-x-light

http://us.dahon.com/bikes/1672/tournado

http://www.chargebikes.com/products/bikes/list.php?type=Road

http://vanillabicycles.com/frames/road/

Φυσικα ολα ειναι γουστα και βιτσια. Κατα την ταπεινοτατη αποψη μου αυτα ειναι ποδηλατα...

http://www.bustedcarbon.com/[/quote]
+1
Εννοείτε ότι μεγάλο ρόλο παίζει η επεξεργασία του υλικού, η γεωμετρία του ποδηλάτου κτλ αλλά όλα τα υλικά έχουν τα όρια τους...και αυτό έχει να κάνει με τις αρχικές τους ιδιότητες
http://i235.photobucket.com/albums/ee28/warriorofdark/whyti_chart.jpg

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα
π.χ. το αλουμίνιο δέχεται μεγαλύτερη επεξεργασία
το τιτάνιο την μικρότερη

και όπως είπα
τα περισσότερα έχουν άμεση σχέση με την τιμή
τέσπα καλό είναι να μην αναλωθούμε σε συζητήσεις χωρίς αρχή και τέλος
και ειδικά όταν ο καθένας προσπαθεί να το παίξει αρχηγός

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

θα στο πω απλά, τόσα λεφτά για αρχάριο είναι τεράστια μαλακία.

Όχι ότι ζούμε σε εποχές δύσκολες και τέτοια ιστορίες, απλά δεν υπάρχει περίπτωση να εκτιμήσεις αυτό που θα καβαλάς διότι δεν έχει μέτρο σύγκρισης.

Πάρε ένα κουρσάκι φθηνό μεταχειρισμένο, κάνε τα χιλιόμετρά σου, δες τι διαδρομές θες να κάνεις, δες πως θες να τις κάνεις, δες γενικά τι θες από το ποδήλατο και μετά από όλα αυτά θα δεις αν τελικά σου χρειάζεται carbon, αλουμίνιο, ατσάλι, 500 ευρώ, 1500 ευρώ κλπ.

Όπως και να 'χει, από κάποια λεφτά και μετά αξίζει να το χτίζεις κομμάτι κομμάτι με αυτά που σου αρέσουν. Αρκεί βέβαια να έχεις εμπειρία και να ξέρεις τι ψάχνεις....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
θα στο πω απλά, τόσα λεφτά για αρχάριο είναι τεράστια μαλακία.

Όχι ότι ζούμε σε εποχές δύσκολες και τέτοια ιστορίες, απλά δεν υπάρχει περίπτωση να εκτιμήσεις αυτό που θα καβαλάς διότι δεν έχει μέτρο σύγκρισης.

Πάρε ένα κουρσάκι φθηνό μεταχειρισμένο, κάνε τα χιλιόμετρά σου, δες τι διαδρομές θες να κάνεις, δες πως θες να τις κάνεις, δες γενικά τι θες από το ποδήλατο και μετά από όλα αυτά θα δεις αν τελικά σου χρειάζεται carbon, αλουμίνιο, ατσάλι, 500 ευρώ, 1500 ευρώ κλπ.

Όπως και να 'χει, από κάποια λεφτά και μετά αξίζει να το χτίζεις κομμάτι κομμάτι με αυτά που σου αρέσουν. Αρκεί βέβαια να έχεις εμπειρία και να ξέρεις τι ψάχνεις....

σωστά

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

plannet wrote:
δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα
π.χ. το αλουμίνιο δέχεται
το τιτάνιο την μικρότερη

και όπως είπα
τα περισσότερα έχουν άμεση σχέση με την τιμή
τέσπα καλό είναι να μην αναλωθούμε σε συζητήσεις χωρίς αρχή και τέλος
και ειδικά όταν ο καθένας προσπαθεί να το παίξει αρχηγός

τι έγινε πλανετάκο;
δεν καταλαβαίνεις Χριστό , ε;
μεγαλύτερη επεξεργασία,ε; πόσο μεγαλύτερη;
και τι σημαίνει αυτό που προσπαθείς να ψελλίσεις;
Κανείς δεν προσπαθεί να το παίξει αρχηγός. Εσύ είσαι ο αρχηγός μας...
Ελα, πες την.
Ξέρεις ποια.

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Και το τιτάνιο δέχεται αρκετή επεξεργασία απλά το κόστος και η δυσκολια επεξεργασίας είναι μεγαλύτερα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
Και το τιτάνιο δέχεται αρκετή επεξεργασία απλά το κόστος και η δυσκολια επεξεργασίας είναι μεγαλύτερα

ναι ρε
αλλά το κόστος είναι πανάκριβο
ενώ στο αλουμίνιο είναι πιο απλά πράγματα
:D

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Αμα μπορει, αφηστε τον να παρει καλο ποδηλατακι ο ανθρωπος...
Αυτο με τα κριτηρια απλα δεν εχει βαση. Δηλαδη αν μπορεις το πρωτο σου αυτοκινητο να ειναι porche, πρεπει ντε και σωνει να παρεις ενα ζασταβα για να μαθεις να κρινεις η να ψηθεις?

Και το λιγο λιγο ειναι και συχνα πιο ακριβο. Ενα καλο ποδηλατο ειναι πιο φτηνο απο ενα δοκιμαστικο ποδηλατο + ενα καλο ποδηλατο. Αφου ο ανθρωπος λεει οτι κανει ποδηλατο, του αρεσει το ποδηλατο, δεν βλεπω τον λογο να μην παρει ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, για τις ανααγκες του, που μπορει.

Αλλωστε το βιωμα δεν ειναι ο μονος δρομος για την γνωση. Ειδικα για τους εξυπνους ανθρωπους... Υπαρχει πχ και η παρατηρηση..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

parias wrote:
Αμα μπορει, αφηστε τον να παρει καλο ποδηλατακι ο ανθρωπος...
Αυτο με τα κριτηρια απλα δεν εχει βαση. Δηλαδη αν μπορεις το πρωτο σου αυτοκινητο να ειναι porche, πρεπει ντε και σωνει να παρεις ενα ζασταβα για να μαθεις να κρινεις η να ψηθεις?

Και το λιγο λιγο ειναι και συχνα πιο ακριβο. Ενα καλο ποδηλατο ειναι πιο φτηνο απο ενα δοκιμαστικο ποδηλατο + ενα καλο ποδηλατο. Αφου ο ανθρωπος λεει οτι κανει ποδηλατο, του αρεσει το ποδηλατο, δεν βλεπω τον λογο να μην παρει ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, για τις ανααγκες του, που μπορει.

Αλλωστε το βιωμα δεν ειναι ο μονος δρομος για την γνωση. Ειδικα για τους εξυπνους ανθρωπους... Υπαρχει πχ και η παρατηρηση..


με τόσα χρήματα λες να πάρει χάλια ποδήλατο
???

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Τι χρηση την θελεις την κουρσα?
Ταξιδια? light touring? brevet? βολτες στην πολη? Αγωνιστικη? Τι?

Η κουρσα ειναι πιθανα το ποδηλατο οπου το σωστο μεγεθος εχει την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σημασια.

Ακομα lifetime warranty δεν ζημανει αυτο που θα θελαμε η φανταζομαστε. Πολυ καρβουνο εχει σπασει, και δεν εχει αντικατασταθει η εχει αντικατασταθει μονο και μονο για να ξανασπασει.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

parias wrote:
Τι χρηση την θελεις την κουρσα?
Ταξιδια? light touring? brevet? βολτες στην πολη? Αγωνιστικη? Τι?

Η κουρσα ειναι πιθανα το ποδηλατο οπου το σωστο μεγεθος εχει την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σημασια.

Ακομα lifetime warranty δεν ζημανει αυτο που θα θελαμε η φανταζομαστε. Πολυ καρβουνο εχει σπασει, και δεν εχει αντικατασταθει η εχει αντικατασταθει μονο και μονο για να ξανασπασει.


άρχισα να σε συμπαθώ με αυτά που λες

GeorgeHH
Απών/απούσα

Υπάρχουν και θετικά και αρνητικά στην αγορά ενός ακριβού και φθηνού ποδηλατου,σίγουρα το καλύτερο είναι να ξεκινήσεις με κάτι φθηνό γιατί αν δώσεις 1600 και μετά το παρατήσεις τι γίνεται?

Μία άλλη παράμετρος είναι να σκεφτείς αν σίγουρα χρειάζεσαι κούρσα και είσαι κάθετος σε αυτό, βρίσκεις trekking 600-700 ευρώ κορυφαίο...

Ένα θετικό αν ξεκινήσεις απο ενα ακριβό ποδήλατο το προσέχεις και το αγαπήσεις, είναι οτι γενικότερα τσουλάει καλύτερα και έχει άλλη συμπεριφορά στο δρόμο+ οτι θα σου αρέσεις να κάνεις μεγάλες διαδρομές με πολύ ευχαρίστηση

Απλά πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος για το τι θες και αν σου αρέσει πραγματικά το ποδήλατο

Αυτά

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

georgehh wrote:
Υπάρχουν και θετικά και αρνητικά στην αγορά ενός ακριβού και φθηνού ποδηλατου,σίγουρα το καλύτερο είναι να ξεκινήσεις με κάτι φθηνό γιατί αν δώσεις 1600 και μετά το παρατήσεις τι γίνεται?

αν το παρατήσει θα χάσει την ευχαρίστηση του ποδηλάτου
:D

georgehh wrote:

Μία άλλη παράμετρος είναι να σκεφτείς αν σίγουρα χρειάζεσαι κούρσα και είσαι κάθετος σε αυτό, βρίσκεις trekking 600-700 ευρώ κορυφαίο...

απαπαπαπα
μακριά από εμάς

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

1) Υπαρχει θεμα με το titanium to titanium bonding.

ΠΧ: Ακτινες. Ολοι φανταζονται πως το τιτανιο θα ειναι το καλυτερο υλικο. Ειναι?
Βαρος: Επειδη παιζει το θεμα του bonding, ΔΕΝ συστηνεται η χρηση spokes and nipples απο τιτανιο. Ετσι οι ακτινες ειναι τιτανιου και τα καψουλια συνηθως και βελτιστα απο brass. Αποτελεσμα? Το οποιο πλεονεκτημα βαρους εξαιλωνεται σε σχεση με τον παραδοσιακο συνδιασμο ακτινα ατσαλι, καψουλι αλουμινιο και επισης το εξτρα βαρος στην πειτπωση του τιτανιου ειναι πιο εξω στον τροχο -> χειροτερο
Τελικα οι καλυτερες ακτινες ειναι οι "sapim κατι" που ειναι νεωτεριστικα επεξεργασμενο ΑΤΣΑΛΙ...

2) Αν το τιτανιο ειναι το υπερτατο ποδηλατικο υλικο, τοτε γιατι δεν συνηθιζονται τα πιρουνια τιτανιου? Δεν ειναι περιεργο να κανεις μαρκετινγκ με βαση το "wow το καλυτεροτερο υλικο για ποδηλατα, αιωνιο, κλπ κλπ" και να μην εχεις πιρουνια τιτανιου και να βαζεις μερη carbon με μ.ο. ζωης 5 χρονια σε κατι που πιθανοτατα θα κληρωνομησουν τα παιδια σου στα παιδια τους?

3)Θεμα αισθητικης. Χρειαζονται χοντροι σωληνες, προσωπικα σε κουρσα ειδικα δεν με τρελανει

4)Μες τα χρηματα του αρχικου μπορει να δει τα van nicholas. Κακα ποδηλατα δεν τα λες...

5)Πλεονεκτημα μεγαλυτερο για μενα ειναι η αντοχη (και εναντια της σκουριας).

spitsini
Απών/απούσα

Ειμαι και εγω στην ιδια ηλικια...δεν αφησα ποτε το ποδηλατο...ποτέ ειναι μερος της ζωής μου και ειμαι φιλος των σπορ πχ γυμναστηριο, θαλάσσιο σκι κλπ
Εχω δε 10 ποδηλατα !!!

Θα συμφωνησω με τον Parias ειδικα στο θεμα του ΦΟΝΙΚΟΥ !

ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν διεθεσα παρα πολλα χρηματα για την αγορα αλουμινενιας κουρσας (ΙDEAL ONROAD). Ειναι πανεμορφη κουρσα και ταιριαζει στο εσωτερικο του σπιτιου διπλα στα οργανα γυμναστικής αλλα στον δρομο με 700/23C & 120psi ειναι σπαστηρι!

ΑΝΤΙΘΕΤΑ χαιρεσαι να οδηγεις μια PEUGEOT 1979 με μουφες πληρως αναβαθμισμενη σε cyclocross, μια PEUGEOT 1990 με Direct Brazing System και ενα PUCH με μουφες με πιο Touring γεωμετρια το οποιο αγορασα προσφατα απο εδω και τοποθετησα οτι ειχε περισσεψει απο την PEUGEOT του 1979 και λάστιχα 700/28C και το λιωνω στα χιλιομετρα καθημερινα στην κυριολεξία!

Προσωπικα τουλάχιστον δεν σου προτεινω κανενα αλουμενενιο η κάρμπον κουρσάκι...

EAN εχεις την δυνατοτητα να διαθεσεις τοσο μεγαλο ποσο για αγορα καινουργιου η προσωπικη μου αποψη ειναι ΚΟΝΑ ΚΑPU
http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-road/kona-kapu-1.html

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

parias wrote:
1) Υπαρχει θεμα με το titanium to titanium bonding.

ΠΧ: Ακτινες. Ολοι φανταζονται πως το τιτανιο θα ειναι το καλυτερο υλικο. Ειναι?
Βαρος: Επειδη παιζει το θεμα του bonding, ΔΕΝ συστηνεται η χρηση spokes and nipples απο τιτανιο. Ετσι οι ακτινες ειναι τιτανιου και τα καψουλια συνηθως και βελτιστα απο brass. Αποτελεσμα? Το οποιο πλεονεκτημα βαρους εξαιλωνεται σε σχεση με τον παραδοσιακο συνδιασμο ακτινα ατσαλι, καψουλι αλουμινιο και επισης το εξτρα βαρος στην πειτπωση του τιτανιου ειναι πιο εξω στον τροχο -> χειροτερο
Τελικα οι καλυτερες ακτινες ειναι οι "sapim κατι" που ειναι νεωτεριστικα επεξεργασμενο ΑΤΣΑΛΙ...

2) Αν το τιτανιο ειναι το υπερτατο ποδηλατικο υλικο, τοτε γιατι δεν συνηθιζονται τα πιρουνια τιτανιου? Δεν ειναι περιεργο να κανεις μαρκετινγκ με βαση το "wow το καλυτεροτερο υλικο για ποδηλατα, αιωνιο, κλπ κλπ" και να μην εχεις πιρουνια τιτανιου και να βαζεις μερη carbon με μ.ο. ζωης 5 χρονια σε κατι που πιθανοτατα θα κληρωνομησουν τα παιδια σου στα παιδια τους?

3)Θεμα αισθητικης. Χρειαζονται χοντροι σωληνες, προσωπικα σε κουρσα ειδικα δεν με τρελανει

4)Μες τα χρηματα του αρχικου μπορει να δει τα van nicholas. Κακα ποδηλατα δεν τα λες...

5)Πλεονεκτημα μεγαλυτερο για μενα ειναι η αντοχη (και εναντια της σκουριας).


το titanio έχει υπερβολικά δύσκολη επεξεργασία
οπότε δεν παίζει να αγοράζει η εταιρία πλαίσιο με 10 ευρό το κομμάτι
:D
αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που δεν παίζει στην αγορά

αν και με την έλλειψη αλουμινίου μπορεί και να ξεπεταχτεί

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

plannet wrote:

το titanio έχει υπερβολικά δύσκολη επεξεργασία
οπότε δεν παίζει να αγοράζει η εταιρία πλαίσιο με 10 ευρό το κομμάτι
:D
αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που δεν παίζει στην αγορά

αν και με την έλλειψη αλουμινίου μπορεί και να ξεπεταχτεί

quote για να μπει στο κοτσανολόγιο...

το αλουμίνιο ή αργίλιο αποτελεί το αφθονότερο μέταλλο του φλοιού της Γης (8% w/w) σε αντίθεση με το τιτάνιο .

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Στην "άλλη" λογική:
Δες αυτόν τον σκελετό: http://www.fidusa.gr/frames/test-frame/ (φυσικά σού τον κάνει custom με κανονικά dropouts, και με την ευκαιρία και με αναμονές για σκάρες κλπ. για να τον έχεις έτοιμο για κάθε χρήση).
Τον ντύνεις με μια βασική σειρά, και θάχεις ένα ποδήλατο που θα σε πάει και θα το πας γα**ώντας. Μετά από χρόνια, αυξάνονται οι απαιτήσεις σε περιφερειακά και λεφτά, αλλά θάχεις τη βάση, ένα σκελετό κλασική αξία για μια ζωή αν τον προσέξεις. Η χρήση του θα μπορεί να είναι από αγωνιστική μέχρι τουριστική με φορτίο, δηλ. θα πάει σε κάθε δρόμο.

Εκ πείρας: το δικό μου σκελετάκο μού τον έκανε ο ίδιος κατασκευαστής, ένα φτηνό columbus απλό cromoly χωρίς μούφες, από το 2000 ως σήμερα του έχω βγάλει το λάδι σε καταστάσεις που ελάχιστοι μπορούν να φανταστούν (δρόμοι, βουνά, μεγάλα φορτία), και φυσικά δουλεύει σαν να τον αγόρασα χτες, μιλάμε δηλ. για το πιστό σκυλί που δεν πεθαίνει ποτέ.

incisiv
Εικόνα incisiv
Απών/απούσα

Ξεκινησα ποδηλασια πριν τρεις εβδομαδες με το Ideal Intempo.Τη Κυριακη που μας περασε εκανα το πρωτο μου αθλο ποδηλατοντας Φαληρο-Βαρκιζα-Φαληρο.Ειχα την αμεριστη βοηθεια του φιλου μου Χρηστου που με βοηθουσε να ποδηλατω σωστα.
Στο δρομο βρηκαμε πολλους ποδηλατες και κοιτουσα τι ποδηλατα ειχαν.Ειδα Trek,Specialized,Fidousa,Cannondale,Scott.Τα πιο πολλα ηταν carbon.Και ο φιλος μου εχει carbon και ετσι εβγαλα το συμπερασμα να παρω καρβουνο.
Δεν εχω οδηγησει ποτε καρβουνο αλλα εβγαλα μονος μου το συμπερασμα οτι αφου οδηγω το Ideal, ενα καλο καρβουνο θα με βοηθησει να οδηγω πιο ανετα και πιο ξεκουραστα και θα με κρατησει στο χωρο της ποδηλασιας.Καπως ετσι σκεφτομαι,το πιο σημαντικο ειναι ομως οτι θελω να ξεφυγω απο το σκληρο ναρκωτικο που ονομαζεται καναπες.Απο το τσιγαρο ξεφυγα πριν 4 ακριβως χρονια.
Σας ευχαριστω για τις σκεψεις σας και περιμενω και αλλες.
Το σαββατο θελω να το αγορασω ετσι ωστε τη κυριακη να ξαναπαω στη Βαρκιζα.

**Το πρωτο μου και τελευταιο ποδηλατο στα 15 μου ηταν ενα κουρσακι mercier που το οδηγουσα εως τα 18.Μετα μηχανη,αυτοκινητο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μήπως αυτός ο Χρήστος είναι ο emfragmatias? (με plannet-x κούρσα carbon?)...

Λοιπόν - προσωπική μου άποψη, ΜΗΝ μπλέκεις με την ανάλυση των υλικών που σου παρέθεσαν. Όχι ότι είναι λάθος, αλλά δεν θα πρέπει να σε πολυ-απασχολεί στην παρούσα φάση.
- έχεις ήδη μια ιδέα από αλουμίνιο. Είναι ελαφρύ, σκληρό και κάποιες φορές όχι τόσο βολικό.
- το ατσάλι ίσως είναι πιο "άνετο" αλλά είναι βαρύ και πλέον έχει μείνει "πίσω".
- η τεχνολογία πλέον παίζει στα carbon πλαίσια, είναι ελαφρυά, ανετότατα (εκτός αν διαλέξεις μοντέλο "καθαρά αγωνιστικό"), όμορφα, μελετημένα και για όλες τις ηλικίες... (χαχαχα).
- τα μοντέλα που έχεις βάλει πιο πάνω, ανήκουν στην κατηγορία "ενθουσιώδης ποδηλάτης, με χρήματα, που έχει πάρει το χόμπυ του στα σοβαρά, αλλά θέλει και κάποια άνεση και όχι καθαρά αγωνιστικό ποδήλατο". Επώνυμα, γνωστά, κλασσικά μοντέλα που δεν θα κάνεις λάθος με οποιοδήποτε από αυτά. Αν θέλεις να σου βάλω και το Orbea Onix που καβαλάω τα τελευταία 2,5 χρόνια και είμαι 100% ευχαριστημένος. Επίσης θα έριχνα μια καλή ματιά και στην Canyon, πολύ καλά ποδήλατα, με καταπληκτικά περιφερειακά σε ασυναγώνιστες τιμές.
- η Bianchi βγάζει carbon πλαίσια σε αυτήν την κατηγορία. Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα μπορούσα να πω κάτι κακό για αυτήν την εταιρεία κολοσσό.
Αλλά έχω κάποια θεματάκια, πχ αντιπρόσωπος στο Ελλάντα... bianchi στο αυτοκόλλητο (?) ή στην ουσία bianchi?.... σε τι ποσοστό πληρώνω το όνομα / αυτοκόλλητο σε σχέση με αντίστοιχα ποδήλατα σε άλλες εταιρείες?

Πέραν από το όνομα και τις κριτικές, έχε στο μυαλό σου ότι κάποια μοντέλα ΙΣΩΣ σοπυ κάθονται (ως νούμερο / γεωμετρία) καλύτερα από κάποια άλλα, και ΣΙΓΟΥΡΑ κάποιο θα σου αρέσει ΟΠΤΙΚΑ καλύτερα από κάποια άλλα.
Βασικοί παράγοντες ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.

Εφόσον ΔΕΝ είσαι Αθλητής Ποδηλάτης, το ζητούμενο είναι το καλύτερο ποδήλατο στο budget σου, με έμφαση:
- στην άνεση (για την χρήση που το θέλεις),
- στην ομορφιά (ένα όμορφο ποδήλατο ΘΑ ΣΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΞΩ...),
- στο νούμερο (Βασικότατο, αν δεν είναι στα μέτρα σου δεν θα νιώσεις άνετα ποτέ).

contact