***Public Debate: Ποδήλατο για χρήση στην πόλη: Mountain bike vs Τrekking (hybrid)

111 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Ανοίγω μια νέα σειρά θεμάτων με κοινό τίτλο "Public Debate" και με θεματολογία σχετική με διενέξεις που προκύπτουν συχνά σε threads που στην πραγματικότητα δεν έχουν σχέση με την εν λόγω θεματολογία αμιγώς, αλλά η αντιπαράθεση προκύπτει ξανά και ξανά κατά την πορεία των συζητήσεων.
Ο σκοπός των θεμάτων αυτών που μπορεί να γίνουν περισσότερα στην πορεία, είναι να συγκεντρωθούν εδώ όλες οι αντικρουόμενες απόψεις ώστε στα μη σχετικά threads να αρκεί μια παραπομπή εδώ για να μπορεί κανείς να σχηματίζει άποψη για το θέμα.

Το θέμα του συγκεκριμένου Public Debate είναι:

ποδήλατο για χρήση στην πόλη: Mountain bike vs trekking (hybrid)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Έβαλες το Mountain και δεν έβαλες Fitness, Singlespeed, Fixie

jeanmarat
Απών/απούσα

ποια η διαφορα των 2 ;

singlespeed, Fixie ;

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα το ερώτημα να είναι: Στην πόλη mountain, ναι ή όχι;

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
ποια η διαφορα των 2 ;

singlespeed, Fixie ;


Tα singlespeed είναι μονοτάχυτα (με φρένα κανονικά και ελευθερο) όπως λέει και το όνομα τους στα αγγλικά ενώ τα fixie έχουν πίσω κέντρο χωρίς ελέυθερο και φρενάρεις με κόντρα( μερικοί βάζουν και μπροστινό φρένο)
Αλλά ας μην το σπαμάρουμε και αυτό το thread με το τι είναι τι αλλά ΓΙΑΤΙ/ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ/ΓΙΑ ΠΟΥ αυτό και ΓΙΑΤΙ/ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ/ΓΙΑ ΠΟΥ το άλλο...

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Mountain Bike:
Όπως λέει και η λέξη ποδήλατο για βουνό και όχι για πόλη όπως εδώ και χρόνια έχει παρερμηνευτεί. Η χρήση του στην πόλη δεν προσφέρει ούτε άνεση, ούτε εκγύμναση όπως έχουν γράψει μερικοί κατα καιρούς αλλά μόνο κούραση.
Είναι ποδήλατο σχεδιασμένο για βουνό και αυτό το βλέπουμε στην γεωμετρία του, στα λάστιχα του(χοντρά και τρακτεροτά), στα περιφεριακά του(ελαφρυές σχέσεις), στις αναρτήσεις(με μεγάλη διαδρομή), στις ενισχυμένες κολλήσεις στους σωλήνες για να αντέχει τα χτυπήματα κτλ.
Ελπίζω όλα αυτά να μπορούν να κάνουν κάποιον να καταλάβει οτι το MOUNTAIN bike δεν είναι για αστικές μετακινήσεις.

Fitness Bike
Ένα ποδήλατο με γεωμετρία κούρσας ή cyclocross και ίσιο τιμόνι για όρθια στάση για καλύτερο έλεγχο στην αστική κίνηση. Καθαρόαιμο αστικό ποδήλατο για γρήγορες και εύκολες μετακινήσεις. Με ξερό πιρούνι και λεπτά λάστιχα.
Γρήγορο-Άμεσο-Ελαφρύ

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
Έβαλες το Mountain και δεν έβαλες Fitness, Singlespeed, Fixie

σε είχα και για έξυπνο
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
Mountain Bike:
Όπως λέει και η λέξη ποδήλατο για βουνό και όχι για πόλη όπως εδώ και χρόνια έχει παρερμηνευτεί. Η χρήση του στην πόλη δεν προσφέρει ούτε άνεση, ούτε εκγύμναση όπως έχουν γράψει μερικοί κατα καιρούς αλλά μόνο κούραση.
Είναι ποδήλατο σχεδιασμένο για βουνό και αυτό το βλέπουμε στην γεωμετρία του, στα λάστιχα του(χοντρά και τρακτεροτά), στα περιφεριακά του(ελαφρυές σχέσεις), στις αναρτήσεις(με μεγάλη διαδρομή), στις ενισχυμένες κολλήσεις στους σωλήνες για να αντέχει τα χτυπήματα κτλ.
Ελπίζω όλα αυτά να μπορούν να κάνουν κάποιον να καταλάβει οτι το MOUNTAIN bike δεν είναι για αστικές μετακινήσεις.

η κούραση είναι θέμα ελαστικών και μόνο αυτών
η γεωμετρία και η στάση οδήγησης είναι παρόμοια να μην πω ίδια με τα fitness bikes
οπότε στο θέμα γυμναστικής προσφέρει ότι και ένα fitness Bike
το Mountain δεν είναι το ιδανικό ποδήλατο για μέσα στην πόλη
αλλά το fitness για τους λόγους που ξέρεις.
απλά με το Mountain Κάνεις πολύ καλά την δουλειά σου μέσα στην πόλη
και όταν γουστάρεις πας μια βόλτα σειχ σε και Υμηττό απλά αλλάζεις λάστιχα και πας.
οι σχέσεις που λες είναι ότι πρέπει όταν θέλεις να έχεις σωστό σοφάρισμα και αυτό έχει σχέση με το θέμα γυμναστικής
εκτός αν πιστεύεις πως μπορείς να στροφάρεις (90σ/λεπ) 48ρι δίσκο με 11-12 πίσω και να τις κρατήσεις για πολύ ώρα .
οι μεγάλες αναρτήσεις είναι όντως μεγάλες για χρήση μέσα στην πόλη
αλλά μπορείς να τις ρυθμίσεις (preload) και να μην έχεις τόσο μεγάλο βύθισμα .
βέβαια προτιμώ την μεγάλης διαδρομής ανάρτησης (100mm) Παρά να έχω τις άθλιες σιδερένιες αναρτήσεις που έχεις τα αντίστοιχα trekking Που έχουν ελαστικότητα στα καλάμια
:D

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Το ιδανικό ποδήλατο για την πόλη έχει να κάνει με την δικιά μας άποψη περί οδήγησης ποδηλάτου στην πόλη.

Αν είμαι καγκουράκος, κατεβαινω κανα σκαλάκι, χοροπηδάω στα πεζοδρόμια, βλέπω εργα της ΔΕΗ έξω από το σπίτι μου, κερνάω μπύρες τους εργολάβους για να μεινουνε καμια βδομαδα ακόμα και να παίζω με το χώμα… ε τότε νομίζω το ιδανικο για μενα θα ταν ένα χαρνττεηλ 29άρι! Για να μπορώ να βαζω και τσαντες πηγαινοντας σουπερ μαρκετ και, που ξερεις, ο Υμηττός κοντα είναι...

Αν είμαι ο μαγκας, αθληταρας και ποδηλατοποζεράς και μ αρεσει να δειχνω τα ξυρισμενα ποδια μου φορωντας γιαλιστερη "φουσκωμενη" λυκρα κανοντας κοντρες στην παραλιακη με τα μηχανακια κι ενιοτε κερδιζοντας τα, τότε μια καρμπον κουρσα είναι ιδανικη για μενα! Και που ξερεις, αν τα πραγματα πανε καλα μπορει να νικησω στον επομενο ποδηλατικο γυρο!

Αν τωρα είμαι μια μικρη ρομαντική νεοχιππισα με οικολογικες ανησυχιες που της αρεσει να την βοηθουν οι ευγενικοι νεαροι στο φρηντευ και να της την πεφτουν οι ποδηλατομαγκες στα φορα τοτε ένα γιαλιστερο σιτυ μου ταιριαζει απολυτα! Αλλωστε με ποιο άλλο θα μπορουσα να κυκλοφορω με νιου εητζ ζαρα χακι φορεμα με ζωνη και ασημι αγκραφα και μιλιταρυ μπουτς?

Αν είμαι μοδατος μαγκιτης κι αλανιαρης, βριζω τους μηχανοβιους αλλα οι σφηνες μου ωχριουν μπροστα σ αυτην που σκοτωσε το κομη δρακουλα κι ονειρό μου είναι οι μπαικ μεσσεντζερ της νεας υορκης (αλλα στη πραγματικοτητα δουλευω δεκαωρο με βεσπα στην ΕηΣηΕς) και θελω να εκτονονωμαι τα απογευματα ξοδευοντας το χαρτζηλικι μου παιρνω ένα φιξακι και βαζω τους φιλους μου να με κανουνε διασημο στο διαβαλκανικο γιου τιουμπ πρωταθλημα!

Αν παλι μενω στα προαστια, είμαι δυναμικη νεαρά ανερχομενη προοδευτική φοιτητρια ή εξελισσόμενη συντηρητικη προτζεκτ μανατζερ (αυτα τα δυο ειναι οι δυο οψεις του ιδιου νομισματος) και θελω να ξεχωρίζω αλλά είμαι και πρακτικος ανθρωπος, παιρνω ενα τρεκινγκ που ταιριαζει και με το τζην/κολλαν παρεα με τα καταπληκτικα σταρακια αλλά και με τη ποδηλατική ψαγμένη βερμουδα που αγορασα από το σαικλιστ μαζί με την Κική που ναι και γειτονισσα κι εχει και αυτη ενα τρεκινγκ αλλά σε άλλο χρώμα.

Αν τέλος ανηκω σε μια ιδιαιτερη φετιχιστικη κατηγορια όπως ρετρολαγνος, ατσαλοφετιχιστης κλπ παιρνω ότι μαλακια μου πουλησουνε αρκει να εχει αυτοκολλητα μοτομπεκαν, βελοσολεξ, πασλευ, ραλευ, πληρωνω μια περιουσια ή ξοδευω ολο μου το χρονο για τα επομενα πεντε χρονια (καμια φορα και τα δυο) και κατοπιν κυκλοφορω περιμενοντας να με δει και να μου τη πεσει η νεοχιππισα γιατι για διαδρομες δεν το εμπιστευομαι το ρημαδι, μπορει να μ’ αφησει!

Νομιζω πως υπάρχουνε κι αλλα «ιδανικά» ποδήλατα πόλης που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή. Το καλύτερο όλων είναι αυτό που σε κάνει να κλεινεις την τηλεοραση και να βγαινεις από το σπίτι σου, ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

vagosxxxl
Εικόνα vagosxxxl
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Το ιδανικό ποδήλατο για την πόλη έχει να κάνει με την δικιά μας άποψη περί οδήγησης ποδηλάτου στην πόλη.

Αν είμαι καγκουράκος, κατεβαινω κανα σκαλάκι, χοροπηδάω στα πεζοδρόμια, βλέπω εργα της ΔΕΗ έξω από το σπίτι μου, κερνάω μπύρες τους εργολάβους για να μεινουνε καμια βδομαδα ακόμα και να παίζω με το χώμα… ε τότε νομίζω το ιδανικο για μενα θα ταν ένα χαρνττεηλ 29άρι! Για να μπορώ να βαζω και τσαντες πηγαινοντας σουπερ μαρκετ και, που ξερεις, ο Υμηττός κοντα είναι...

Αν είμαι ο μαγκας, αθληταρας και ποδηλατοποζεράς και μ αρεσει να δειχνω τα ξυρισμενα ποδια μου φορωντας γιαλιστερη "φουσκωμενη" λυκρα κανοντας κοντρες στην παραλιακη με τα μηχανακια κι ενιοτε κερδιζοντας τα, τότε μια καρμπον κουρσα είναι ιδανικη για μενα! Και που ξερεις, αν τα πραγματα πανε καλα μπορει να νικησω στον επομενο ποδηλατικο γυρο!

Αν τωρα είμαι μια μικρη ρομαντική νεοχιππισα με οικολογικες ανησυχιες που της αρεσει να την βοηθουν οι ευγενικοι νεαροι στο φρηντευ και να της την πεφτουν οι ποδηλατομαγκες στα φορα τοτε ένα γιαλιστερο σιτυ μου ταιριαζει απολυτα! Αλλωστε με ποιο άλλο θα μπορουσα να κυκλοφορω με νιου εητζ ζαρα χακι φορεμα με ζωνη και ασημι αγκραφα και μιλιταρυ μπουτς?

Αν είμαι μοδατος μαγκιτης κι αλανιαρης, βριζω τους μηχανοβιους αλλα οι σφηνες μου ωχριουν μπροστα σ αυτην που σκοτωσε το κομη δρακουλα κι ονειρό μου είναι οι μπαικ μεσσεντζερ της νεας υορκης (αλλα στη πραγματικοτητα δουλευω δεκαωρο με βεσπα στην ΕηΣηΕς) και θελω να εκτονονωμαι τα απογευματα ξοδευοντας το χαρτζηλικι μου παιρνω ένα φιξακι και βαζω τους φιλους μου να με κανουνε διασημο στο διαβαλκανικο γιου τιουμπ πρωταθλημα!

Αν παλι μενω στα προαστια, είμαι δυναμικη νεαρά ανερχομενη προοδευτική φοιτητρια ή εξελισσόμενη συντηρητικη προτζεκτ μανατζερ (αυτα τα δυο ειναι οι δυο οψεις του ιδιου νομισματος) και θελω να ξεχωρίζω αλλά είμαι και πρακτικος ανθρωπος, παιρνω ενα τρεκινγκ που ταιριαζει και με το τζην/κολλαν παρεα με τα καταπληκτικα σταρακια αλλά και με τη ποδηλατική ψαγμένη βερμουδα που αγορασα από το σαικλιστ μαζί με την Κική που ναι και γειτονισσα κι εχει και αυτη ενα τρεκινγκ αλλά σε άλλο χρώμα.

Αν τέλος ανηκω σε μια ιδιαιτερη φετιχιστικη κατηγορια όπως ρετρολαγνος, ατσαλοφετιχιστης κλπ παιρνω ότι μαλακια μου πουλησουνε αρκει να εχει αυτοκολλητα μοτομπεκαν, βελοσολεξ, πασλευ, ραλευ, πληρωνω μια περιουσια ή ξοδευω ολο μου το χρονο για τα επομενα πεντε χρονια (καμια φορα και τα δυο) και κατοπιν κυκλοφορω περιμενοντας να με δει και να μου τη πεσει η νεοχιππισα γιατι για διαδρομες δεν το εμπιστευομαι το ρημαδι, μπορει να μ’ αφησει!

Νομιζω πως υπάρχουνε κι αλλα «ιδανικά» ποδήλατα πόλης που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή. Το καλύτερο όλων είναι αυτό που σε κάνει να κλεινεις την τηλεοραση και να βγαινεις από το σπίτι σου, ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

Το καλύτερο όλων είναι αυτό που σε κάνει να κλεινεις την τηλεοραση και να βγαινεις από το σπίτι σου, ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ChristosP2
Απών/απούσα

+1000 από μένα στον φίλο scrabler

jeanmarat
Απών/απούσα

Quote:
Αν τωρα είμαι μια μικρη ρομαντική νεοχιππισα με οικολογικες ανησυχιες που της αρεσει να την βοηθουν οι ευγενικοι νεαροι στο φρηντευ και να της την πεφτουν οι ποδηλατομαγκες στα φορα

Ποιες ειναι αυτές ; Μπορεί να μου γνωρίσεις μερικές ;

Quote:
Αν παλι μενω στα προαστια, είμαι δυναμικη νεαρά ανερχομενη προοδευτική φοιτητρια ή εξελισσόμενη συντηρητικη προτζεκτ μανατζερ (αυτα τα δυο ειναι οι δυο οψεις του ιδιου νομισματος)

Το παραχέσαμε.

υ.γ. Πολύ στερεότυπο και μάλιστα λανθασμένο έπεσε. Αν και καταλαβαίνουμε που το πας.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Το θέμα άνοιξε έτσι διότι το γνωστό troll κάνει Κ&λο όλα τα θέματα αγοράς ποδηλάτου στα οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να γράφει ότι "θέλω να πατάω και 5% χώμα".
Άρα αυτό είναι το επίδικο και αυτό προκαλεί διενέξεις.
Εμπρός, λοιπόν, ιδού η Ρόδος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
Το θέμα άνοιξε έτσι διότι το γνωστό troll κάνει Κ&λο όλα τα θέματα αγοράς ποδηλάτου στα οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να γράφει ότι "θέλω να πατάω και 5% χώμα".
Άρα αυτό είναι το επίδικο και αυτό προκαλεί διενέξεις.
Εμπρός, λοιπόν, ιδού η Ρόδος.

ναι θα συμφωνήσω πως μπένουν άτομα για να χαλάνε τις συζητήσεις
ουσιαστικά τα 8 στα 10 posts είναι για να χαλάνε τις συζητήσεις
:D

Alexlink
Απών/απούσα

To trekking το εχω δοκιμασει, και ειμαι ικανοποιημενος και απολυτα ευχαριστημενος που δεν πηρα υβριδικο! Καλυτερα προτειμω καμια κουρσα ή fitness αντι για το υβριδικο. Ο λογος ειναι οτι δεν ανταποκρινεται στις απαιτησεις μου ουτε σαν mountain ουτε σαν κουσα.

Ισως να μην αντιπροσωπευω πολλους > ποδηλατες, γιατι μετακινουμε με mountain και στην πολη. Επειδη, εχω αποκτησει ηδη καλη σχετικα αντοχή, τα μεγαλα λαστιχα, το αυξημενο βαρος δεν μου ειναι πλεον προβλημα, αλλα το εχω κανει στις διαδρομες μου πλεονεκτημα! Μαλιστα, στις ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ μες στην πολη δεν εχω δει πιο γρηγορο ποδηλατη ή καλύτερα συναντήσει ακόμα. Αυτό που θελω να πω ειναι, πως προσωπικα το mountain δεν με εχει εμποδισει στις μετακινησεις μου στην πολη. Εννοειται πως με ποδηλατα κουρσας και πολης θα ήταν πιο ευχρηστα μες στην πολη, αλλα εγω εχω ενα ποδηλατο και για αλλες χρησεις.

Ισως σε αλλους να ειναι πιο ευχρηστη η επιλογη ενος trekking.

Οχι, δεν μετανιώνω σε καμια περιπτωση που εχω mountain bike!

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Alexlink wrote:
To trekking το εχω δοκιμασει, και ειμαι ικανοποιημενος και απολυτα ευχαριστημενος που δεν πηρα υβριδικο! Καλυτερα προτειμω καμια κουρσα ή fitness αντι για το υβριδικο. Ο λογος ειναι οτι δεν ανταποκρινεται στις απαιτησεις μου ουτε σαν mountain ουτε σαν κουσα.

Ισως να μην αντιπροσωπευω πολλους > ποδηλατες, γιατι μετακινουμε με mountain και στην πολη. Επειδη, εχω αποκτησει ηδη καλη σχετικα αντοχή, τα μεγαλα λαστιχα, το αυξημενο βαρος δεν μου ειναι πλεον προβλημα, αλλα το εχω κανει στις διαδρομες μου πλεονεκτημα! Μαλιστα, στις ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ μες στην πολη δεν εχω δει πιο γρηγορο ποδηλατη ή καλύτερα συναντήσει ακόμα. Αυτό που θελω να πω ειναι, πως προσωπικα το mountain δεν με εχει εμποδισει στις μετακινησεις μου στην πολη. Εννοειται πως με ποδηλατα κουρσας και πολης θα ήταν πιο ευχρηστα μες στην πολη, αλλα εγω εχω ενα ποδηλατο και για αλλες χρησεις.

Ισως σε αλλους να ειναι πιο ευχρηστη η επιλογη ενος trekking.

Οχι, δεν μετανιώνω σε καμια περιπτωση που εχω mountain bike!


Και το τρακτέρ πάει παντού αλλά δεν βλέπεις και πολλούς να το παίρνουν για να κάνουν τις μετακινήσεις τους...
Όπως και με το τρακτέρ μπορεί να πηγαίνεις πιο γρήγορα απ'όλα τα ΙΧ αλλά εσύ καίς 20λίτρα βενζίνη/ώρα και οι άλλοι 2λίτρα/ώρα

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

moutain +1 γιατί απλά ο Πειραιάς και η Αθήνα (όπου κινούμαι) είναι κάτι παραπάνω από ζούγκλά ...-

(Εννοείτε με καλά ασφάλτινα λάστιχα)

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Ka0s wrote:

Και το τρακτέρ πάει παντού αλλά δεν βλέπεις και πολλούς να το παίρνουν για να κάνουν τις μετακινήσεις τους...
Όπως και με το τρακτέρ μπορεί να πηγαίνεις πιο γρήγορα απ'όλα τα ΙΧ αλλά εσύ καίς 20λίτρα βενζίνη/ώρα και οι άλλοι 2λίτρα/ώρα

Ναι αλλά βλέπω πολλά jeep και SUV στην Αθήνα. Μάλλον είναι οι ίδιοι που προτιμούν το ΜΤΒ για την πόλη ή για το μία στο τόσο εξόρμηση στο βουνό.

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

την ίδια χρηστικότητα/χρησιμότητα που έχει ένα SUV στην πόλη έχουν κατ' εμε τα fixed και τα single speed...

ConteAlmaviva
Εικόνα ConteAlmaviva
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Το ιδανικό ποδήλατο για την πόλη...
αν ανηκω σε μια ιδιαιτερη φετιχιστικη κατηγορια όπως ρετρολαγνος, ατσαλοφετιχιστης κλπ παιρνω ότι μαλακια μου πουλησουνε αρκει να εχει αυτοκολλητα μοτομπεκαν, βελοσολεξ, πασλευ, ραλευ, πληρωνω μια περιουσια ή ξοδευω ολο μου το χρονο για τα επομενα πεντε χρονια (καμια φορα και τα δυο) και κατοπιν κυκλοφορω περιμενοντας να με δει και να μου τη πεσει η νεοχιππισα γιατι για διαδρομες δεν το εμπιστευομαι το ρημαδι, μπορει να μ’ αφησει!

Ρίξε μας κι άλλο !! Πάρε ένα Ρέυνολντς σωλήνα και μαστίγωσέ μας ! Πάρε το πυρωμένο ανάγλυφο Ράλει και σβήσε το στο δέρμα μας. Τη βρίσκουμε οι ελεεινοί!!!

Πολύ πολύ ωραίο και αληθινό.
Εμένα δυστυχώς δε μου την έχει πέσει καμμία ακόμα. Τι κάνω λάθος?

ConteAlmaviva
Εικόνα ConteAlmaviva
Απών/απούσα

μέσα στο φετιχιστικό παραλήρημα, ξέχασα το ντιμπέιτ.
Τρέκινγκ φυσικά !

Τα μάουντεν τα αφήνω για όσους δεν έχουν δει μοτομπεκάν.

ccr
Εικόνα ccr
Απών/απούσα

o scrabler τα είπε πολύ ωραία, και ίσως πλέον το θέμα θα έπρεπε να κλειδωθεί γιατί έχει εξαντληθεί.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

ccr wrote:
ίσως πλέον το θέμα θα έπρεπε να κλειδωθεί γιατί έχει εξαντληθεί.

Το να επιλέξουμε ως "ιδανικό" ένα ποδήλατο είναι σαν να συζητάμε για την καλύτερη μπύρα, πιστέψτε με, θα μεθάμε κάθε βράδυ για χρόνια και άκρη δεν θα βρίσκουμε. Οπότε το θέμα όχι μόνο ΔΕΝ πρέπει να κλειδωθεί αλλά να ανοίξει όσο περισσότερο μπορεί (άλλωστε ποτέ δεν σταματήσαμε να πίνουμε μπύρες!).

Το ποδήλατό μου δεν είναι ιδανικό γιατί αυτό θα προυπόθετε πολλά φράγκα άλλωστε το ιδανικο είναι μια ιδεατή κατάσταση που απέχει από την πραγματικότητα. Το φέρνω όμως στα μέτρα μου και στον τρόπο που μ αρέσει να κινούμαι. Ενώ λοιπόν είναι ρετρό (το ιδανικό θα ταν ενα κλασικ) στην ουσία είναι φιτνες (αυτο που ιδανικα θα βολευε στην πολη). Επειδή όμως κάνω παρέα με χλApacheους και θελω να τους ακολουθω στις πεζοδρομιακες μικροκαγκουριες και να μη μου βγαινει ο τακος σε πεζοδρομους και συνεχομενες λακουβες/ανωμαλιες του έχω βάλει 29Χ2.00 λάστιχα (50-622) δίνοντάς του στοιχεια 29ριου με ξερό πηρούνι (αυτό που ιδανικά θα ήταν τέλειο στις δικες μου βόλτες στην πολη).

Τώρα μπορει καποιος να ρωτησει γιατι δεν πηρα ενα 29αρι από την αρχή να τελειώνουμε? Μα δεν βρηκα καποιο στο μπατζετ μου που παράλληλα... να μ αρεσει! Κι αν έβρισκα θα μπορούσα να το κάνω φιτνες αν ήθελα? Σίγουρα πάντως θα δυσκολευόμουνα να το κάνω ρετρό! Και στο κάτω κάτω πρέπει να αγοράσω το ποδήλατο που θα μου προτείνει ο εκάστοτε "ειδικός"?

Γι' αυτό κι όλας θα δείτε στα περισσότερα τόπικ τα εξης: "πάρε μάουντεν για την πόλη και βάλτου ασφάλτινα λάστιχα" λέει ο ένας, "όχι, τρεκινγκ να πάρεις για να βαζεις και σχάρα" λέει ο ΄άλλος, "στο φιτνες μπαίνουν χοντρά λάστιχα για τις λακούβες και σχάρα?" ρωτάει ο τρίτος. "Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη", άλλος πιο εύκολα, άλλος πιο διασκεδαστικά, άλλος πιο χαλαρά.

ConteAlmaviva wrote:
Εμένα δυστυχώς δε μου την έχει πέσει καμμία ακόμα. Τι κάνω λάθος?

Μη ανησυχείς, εγω όπως είδες έχω κάνει τόσους συνδυασμούς και πάλι τζίφος! Λες να το ριξουμε στο ΒΜΧ μπας και δούμε φως?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ka0s wrote:

Και το τρακτέρ πάει παντού αλλά δεν βλέπεις και πολλούς να το παίρνουν για να κάνουν τις μετακινήσεις τους...
Όπως και με το τρακτέρ μπορεί να πηγαίνεις πιο γρήγορα απ'όλα τα ΙΧ αλλά εσύ καίς 20λίτρα βενζίνη/ώρα και οι άλλοι 2λίτρα/ώρα

αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει την καλύτερη οδιγηκή συμπεριφορά από όλα τα οχήματα
απλά δεν παίρνει ασφάλτινα λάστχιχα

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Σε φαντάζομαι στο χωριό σου με το αγροτικό, τίγκα χαμηλωμένο και με σλικαδούρα ελαστικά χαμηλού προφίλ, νικελωμένες ζάντες , ντουντούκα και να φωνάζεις: "εδώ τα καλά ποδήλατα (ήλατα ήλατα)...όλοι στον ποδηλατά μου στο κορδελιό (δελιό δελιό)....."

Εκτός κι αν έχεις βρει πατέντα να βάλεις στο τρακτερ ασφάλτινα ελαστικά όπως προτείνεις σε όλους να κάνουν αγοράζοντας ΜΤΒ για μέσα στην πόλη.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
Σε φαντάζομαι στο χωριό σου με το αγροτικό, τίγκα χαμηλωμένο και με σλικαδούρα ελαστικά χαμηλού προφίλ, νικελωμένες ζάντες , ντουντούκα και να φωνάζεις: "εδώ τα καλά ποδήλατα (ήλατα ήλατα)...όλοι στον ποδηλατά μου στο κορδελιό (δελιό δελιό)....."

Εκτός κι αν έχεις βρει πατέντα να βάλεις στο τρακτερ ασφάλτινα ελαστικά όπως προτείνεις σε όλους να κάνουν αγοράζοντας ΜΤΒ για μέσα στην πόλη.


βλέπω πετυχένεις τον σκοπό σου μια χαρά
βέβαια επειδή δεν σου φτάνουν τα άλλα post που μπαίνεις για τα χαλάσεις φτιάχνεις δικά σου για τον ίδιο λόγο που δεν είναι άλλος από την αναστάτωση

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

platoc8 wrote:
την ίδια χρηστικότητα/χρησιμότητα που έχει ένα SUV στην πόλη έχουν κατ' εμε τα fixed και τα single speed...

και το στηρίζεις αυτό στο ότι; Εχμ άσε με να σκεφτώ, ότι είναι πιο ευλύγιστα, ελαφρυά και α ναι σωστά δεν έχουν ανάρτηση!

@Plannet
Αν αλλάξεις τα ζαντολάστιχα, βγάλεις τις ενισχυμένες κολλήσεις, αλλάξεις τις σχέσεις των ταχυτήτων(που μετά τα 20 χλμ το cadence φτάνει 220), τους (τεράστιους)σωλήνες και την ανάρτηση τότε ναι, μπορείς να πείς οτι μπορεί να το χρησιμοποιήσεις και στην πόλη!
Όσο για την γεωμετρία, ας πάρουμε σαν παράδειγμα ένα fitness και ένα HT της ίδιας εταιρίας να δούμε πόσο 'ίδια' είναι!
FITNESS
MTB

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

Για να μη γράφω τα ίδια παραθέτω απόσπασμα παλιότερου ποστ που επιπλέον εξηγεί κάποια (αυτονόητα για πολλούς) πράματα:
Ένα MTB λόγω ελαστικών κινείται δυσκολότερα. Αυτό οφείλεται στην ΤΡΙΒΗ ΚΥΛΙΣΗΣ. Με απλά λόγια ένα ελαστικό ΜΤΒ επειδή είναι πιο φαρδύ και έχει μεγαλύτερο ύψος πλαϊνού, κυλάει δυσκολότερα από ότι ένα λεπτοκαμωμένο λάστιχο. Γι’ αυτό όσο πιο ασφάλτινο είναι ένα ποδήλατο τόσο πιο λεπτά είναι τα λάστιχα. Τα λεπτά λάστιχα είναι πιο άκαμπτα και παραμορφώνονται λιγότερο στο σημείο επαφής με το δρόμο. Επίσης ένα λάστιχο mtb δεν το φουσκώνουμε με υψηλή πίεση. Σκεφτείτε το εξής, όλοι φαντάζομαι έχουμε κάνει ποδήλατο με ξεφούσκωτα λάστιχα. Το ποδήλατο δεν προχωράει εύκολα λόγω μεγάλης τριβής κύλισης. Αν πάρουμε μια ρόδα mtb, μια trekking και μια road και τις αφήσουμε από μια κατηφόρα, αυτή που θα φτάσει πιο μακριά είναι πρώτη η road, μετά η trekking και τέλος η mtb.
Γι’ αυτό δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς mtb για την πόλη. Καλύτερο για την πόλη είναι ένα road. Αν όμως εκτός από άσφαλτο μιλάμε και για πεζοδρόμια πλακόστρωτα κτλ τότε ένα trekking cross φαντάζει καλύτερη επιλογή γιατί έχει εμπρόσθια ανάρτηση και γεωμετρία που επιτρέπει κάποιο παιχνίδι.
Στην εξίσωση βέβαια μπαίνουν και άλλα όπως το ότι ένα mtb έχει ανάρτηση (-σεις) με μεγαλύτερη διαδρομή από ένα trekking και κατά συνέπεια καταναλώνει έργο στην ταλάντωση. Ένα road χωρίς αναρτήσεις πάει σφαίρα. Επίσης από αεροδυναμικής απόψεως το φαρδύ τρακτεροτό mtb λάστιχο μειονεκτεί. Εκεί βέβαια μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως η (σκυφτή) στάση του σώματος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
platoc8 wrote:
την ίδια χρηστικότητα/χρησιμότητα που έχει ένα SUV στην πόλη έχουν κατ' εμε τα fixed και τα single speed...

και το στηρίζεις αυτό στο ότι; Εχμ άσε με να σκεφτώ, ότι είναι πιο ευλύγιστα, ελαφρυά και α ναι σωστά δεν έχουν ανάρτηση!

@Plannet
Αν αλλάξεις τα ζαντολάστιχα, βγάλεις τις ενισχυμένες κολλήσεις, αλλάξεις τις σχέσεις των ταχυτήτων(που μετά τα 20 χλμ το cadence φτάνει 220), τους (τεράστιους)σωλήνες και την ανάρτηση τότε ναι, μπορείς να πείς οτι μπορεί να το χρησιμοποιήσεις και στην πόλη!
Όσο για την γεωμετρία, ας πάρουμε σαν παράδειγμα ένα fitness και ένα HT της ίδιας εταιρίας να δούμε πόσο 'ίδια' είναι!
FITNESS
MTB


Μόνο για λάστιχα μιλάω
οι τροχοί των Mountain παίρνουν μέχρι 26χ1.25 λάστιχο αν και έχω δει και 26χ1 λάστιχο που είναι σαν κούρσας
το sirrus έχει ίδια γεωμετρία με το Mtb απλά φέρνει τον οριζόντιο πιο ψηλά το Mountain έχει πιο slopp γεωμετρία αλλά η στάση οδήγησης δεν αλλάζει
έχεις σκυφτή θέση και στα 2
στο mountain δεν μπορείς να καλύψεις όλες τις σχέσεις
μόνο αν έχεις κατηφόρα
εκτός αν μπορείς να πηγαίνεις με πάνω από 50χλμ την ώρα στην ευθεία
μπορείς?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
Για να μη γράφω τα ίδια παραθέτω απόσπασμα παλιότερου ποστ που επιπλέον εξηγεί κάποια (αυτονόητα για πολλούς) πράματα:
Ένα MTB λόγω ελαστικών κινείται δυσκολότερα. Αυτό οφείλεται στην ΤΡΙΒΗ ΚΥΛΙΣΗΣ. Με απλά λόγια ένα ελαστικό ΜΤΒ επειδή είναι πιο φαρδύ και έχει μεγαλύτερο ύψος πλαϊνού, κυλάει δυσκολότερα από ότι ένα λεπτοκαμωμένο λάστιχο. Γι’ αυτό όσο πιο ασφάλτινο είναι ένα ποδήλατο τόσο πιο λεπτά είναι τα λάστιχα. Τα λεπτά λάστιχα είναι πιο άκαμπτα και παραμορφώνονται λιγότερο στο σημείο επαφής με το δρόμο. Επίσης ένα λάστιχο mtb δεν το φουσκώνουμε με υψηλή πίεση. Σκεφτείτε το εξής, όλοι φαντάζομαι έχουμε κάνει ποδήλατο με ξεφούσκωτα λάστιχα. Το ποδήλατο δεν προχωράει εύκολα λόγω μεγάλης τριβής κύλισης. Αν πάρουμε μια ρόδα mtb, μια trekking και μια road και τις αφήσουμε από μια κατηφόρα, αυτή που θα φτάσει πιο μακριά είναι πρώτη η road, μετά η trekking και τέλος η mtb.
Γι’ αυτό δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς mtb για την πόλη. Καλύτερο για την πόλη είναι ένα road. Αν όμως εκτός από άσφαλτο μιλάμε και για πεζοδρόμια πλακόστρωτα κτλ τότε ένα trekking cross φαντάζει καλύτερη επιλογή γιατί έχει εμπρόσθια ανάρτηση και γεωμετρία που επιτρέπει κάποιο παιχνίδι.
Στην εξίσωση βέβαια μπαίνουν και άλλα όπως το ότι ένα mtb έχει ανάρτηση (-σεις) με μεγαλύτερη διαδρομή από ένα trekking και κατά συνέπεια καταναλώνει έργο στην ταλάντωση. Ένα road χωρίς αναρτήσεις πάει σφαίρα. Επίσης από αεροδυναμικής απόψεως το φαρδύ τρακτεροτό mtb λάστιχο μειονεκτεί. Εκεί βέβαια μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως η (σκυφτή) στάση του σώματος.

τι πρέπει να κάνεις κάποιος για να καταλάβεις πως τα λάστιχα σε ένα ποδήλατο απλά αλλάζουν ????
ε???
για τις αναρτήσεις ναι έχουν μεγαλύτερη διαδρομή
μόνο που οι περισσότερες καλές αναρτήσεις ρυθμίζεις το Preload

αλλά ξέρω ένας άσχετος σαν και εσένα είναι δύσκολο να αντιληφθείς τα αυτονόητα και δεν είναι σκοπός σου :D

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Respect

Αν και θα διαφωνήσω μαζίτου στο εξής: Η δυναμική νεαρά ανερχόμενη προοδευτική φοιτήτρια ή εξελισσόμενη συντηρητική πρότζεκτ μάνατζερ θα πάρει σπαστό κι όχι τρεκινγκ.

contact