Shimano 105 5800 vs Shimano ultegra 6700

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Γεια σε όλους,

θα αγοράσω φρένα για την κούρσα μου (brake calipers) και είμαι μεταξύ των τωρινών 105 (5800) και των ultegra της προηγούμενης γενιάς (6700). Αν βγάλουμε έξω από την συζήτηση τα sti levers που έχω (τα οποία είναι sora και προηγούμενης γενιάς οπότε και με τα 2 θα έχω ένα ψιλοπροβληματάκι με το cable ratio) ποιο μοντέλο από τα παραπάνω θα προτιμούσατε;

Τα παραπάνω 2 μοντέλα τα βρίσκω στην ίδια τιμή & δεν θα ήθελα να πάω σε ultegra 6800.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Σπύρος

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μιλάμε για ίδιας φιλοδοφίας φρένα, ίδια εταιρεία, ίδια τακάκια, ίδιο σχήμα, ίδιο υλικό, ίδια αρχή λειτουργίας.
Οι διαφορές έχουν να κάνουν με το χρώμα και άντε με 5 - 10 γραμμάρια βάρους.

ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διαφορά θα δεις αν βάλεις ΚΑΛΑ ΤΑΚΑΚΙΑ (πχ swiss stop / kool stop κλπ).

Δεν αξίζει τον κόπο και την σκέψη. Πάρε τα πιο οικονομικά ή αυτά που ταιρειάζουν χρωματικά καλύτερα στο ποδήλατο σου, ή μάλλον αυτά που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ταιρειάζουν στις λεβιεδομανέτες που έχεις (εδώ ΔΕΝ μπορώ να σε βοηθήσω).
H Shimano αναφέρει 10% βελτίωση στα νέα 105, λόγω συμμετρικού σχεδιασμού ... μου ακούγεται ολίγον μπούρδα μαρκετινίστικη....

Οι διαφορές αρχίζουν αν πάμε σε έκδοση direct mount(βλ. μοντέλο BR-5810)... αλλά να μην σε μπερδεύω, τέτοια φρένα θέλουν ΑΛΛΟ ΣΚΕΛΕΤΟ, που κατά 99,999% δεν έχεις.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Μάλλον δεν έγινα πολύ κατανοητός. Ίσως να το έγραψα μπερδεμένα. Το ποδήλατο είναι αυτό:

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2006/archive/trek/1000/#/us/en/arch...

Τώρα τα brake calipers είναι είτε tiagra/sora του 2006 είτε no-name. Γι'αύτο θέλω να πάω σε κάτι πιο σοβαρό/στιβαρό γιατί με το υπάρχων setup κινδυνεύω. Να σημειώσω ότι έχω βάλει ήδη τακάκια swisstop μπλε (ελπίζω να ήταν original) και έχω καθαρίσει ήδη τα στεφάνια (με ajax).

Οπότε η αλλαγή των brake calipers μου φαίνεται ότι είναι η επόμενη λογική αναβάθμιση που μπορώ να κάνω χωρίς να μπω σε πολύ γενναία έξοδα (αλλαγή και μανετών που μάλλον θα σημαίνει στην περίπτωσή μου και αλλαγή derailleurs και ίσως και κασσέτας κλπ κλπ).

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Φανερός Πράκτωρ wrote:
Μάλλον δεν έγινα πολύ κατανοητός. Ίσως να το έγραψα μπερδεμένα. Το ποδήλατο είναι αυτό:

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2006/archive/trek/1000/#/us/en/arch...

Τώρα τα brake calipers είναι είτε tiagra/sora του 2006 είτε no-name. .....

Δυστυχώς είναι οικονομικά ΝοΝΑΜΕ φρένα (... για να μην πώ φθηνιάρικα).
Οποιοδήποτε από τα δύο και αν πάρεις, θα είναι καλύτερο από αυτά.

και μια άσχετη / σχετική παρατήρηση. Μήπως και οι τροχοί είναι από το 2006 και έχουν και μπόλικα χλμ? Ρίξε μια καλή ματιά. Από ένα σημείο και μετά, η επιφάνεια πέδησης (εκεί που ακουμπάει το τακάκι) φθείρεται πολύ. Γίνεται λεία. Χάνει πολύ από την απόδοση στο φρενάρισμα. Κανονικά, εκείνη η επιφάνεια έχει μια λεπτή συνεχή διαγράμμιση. Τσέκαρε να δεις αν υπάρχει ακόμα. Αλλιώς τσάμπα κοιτάς για τα φρένα.
Επίσης κάποιοι shimano τροχοί έχουν μια τρυπούλα Wear Indicator, η οποία "λέει" πότε οι τροχοί (τα στεφάνια) έχουν φάει τα ψωμιά τους. Τσέκαρέ το καλά.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
και μια άσχετη / σχετική παρατήρηση. Μήπως και οι τροχοί είναι από το 2006 και έχουν και μπόλικα χλμ? Ρίξε μια καλή ματιά. Από ένα σημείο και μετά, η επιφάνεια πέδησης (εκεί που ακουμπάει το τακάκι) φθείρεται πολύ. Γίνεται λεία. Χάνει πολύ από την απόδοση στο φρενάρισμα. Κανονικά, εκείνη η επιφάνεια έχει μια λεπτή συνεχή διαγράμμιση. Τσέκαρε να δεις αν υπάρχει ακόμα. Αλλιώς τσάμπα κοιτάς για τα φρένα.
Επίσης κάποιοι shimano τροχοί έχουν μια τρυπούλα Wear Indicator, η οποία "λέει" πότε οι τροχοί (τα στεφάνια) έχουν φάει τα ψωμιά τους. Τσέκαρέ το καλά.

Οι τροχοί είναι όντως του 2006 (λογικά οι μαμά του) και πρέπει να έχουν κάνει μέχρι σήμερα κοντά στα 6000 χιλιόμετρα που δεν θεωρώ ότι είναι πολλά για τροχούς (μάλλον πολύ λίγα είναι). Το ποδήλατο το έχω αγοράσει μεταχειρισμένο πριν 3-4 μήνες αλλά δε νομίζω ότι έλεγε ψέματα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης για τα χιλιόμετρα που έχει κάνει. Θα κοιτάξω πάντως αυτό που λες για την επιφάνεια πέδησης (ίσως βάλω και φωτό).

Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Καλημέρα,

βάζω και μερικές φωτογραφίες των τροχών. Πέρα από το λάστιχο που μάλλον θέλει άμεσα άλλαγμα, βλέπετε κάποιο πρόβλημα στην επιφάνεια πέδησης;

https://www.dropbox.com/sh/6y00ghtf6zxdm6g/AACKT61CUmtfTsfQf-lZ_Aqea?dl=0

Πιάνοντάς την με το χέρι, καταλαβαίνω ότι την έχει σίγουρα σκάψει το τακάκι σε ένα βαθμό αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι πολύ ή λίγο. Θα έλεγα λίγο και ότι δεν θέλει άλλαγμα αλλά πείτε και εσείς τη γνώμη σας.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Όχι έχουν ''ψωμί'' ακόμα οι ζάντες...πρέπει να χαθεί το μεσαίο αυλάκι για να πας για αλλαγή.Όσο για τις δαγκάνες σου παρ'όλο που δεν βλέπω κάποια μάρκα απάνω δεν μου φαίνονται και της πλάκας τελείως.Δοκίμασε πρώτα να αλλάξεις τακάκια πριν πας σε αλλαγή δαγκάνας.Εγώ είχα δει διαφορά με Kool stop salmone η triple compound.Σε κάθε περίπτωση η βγάλε το τακάκι με την βάση και δείξ'το στο μαγαζί αν μπαίνουν η πήγαινε με το ποδήλατο από εκεί να στα βάλουν αυτοί.Αν στο μέλλον τώρα αλλάξεις και δαγκάνες πάλι είναι καλύτερα τα Kool stop τακάκια απ'τα μαμά οπότε δεν θα σου μείνουν.
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/brake-pads/v-brake-p...
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/brake-pads/v-brake-p...

Αν τώρα δεν μπαίνουν και πρέπει να πας σε Kool stop τακάκια με βάσεις μαζί το κόστος θα πάει στα 46 ευρώ (Ελλάδα)για μπρος πίσω οπότε εκεί είναι πιθανόν καλύτερα να πας για καινούργιες δαγκάνες 105 5800 που αν δεν κάνω λάθος στοιχίζουν γύρω στα 55 ευρώ(εκτός Ελλάδος).
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/brake-pads/v-brake-p...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το φρενάρισμα το αντιμετωπίζουμε ως σύνολο το οποίο
περιλαμβάνει μανέτες, ντίζες, καλώδια, δαγκάνες, τα-
κανια, επιφάνεια στεφανιού, ελαστικό. Το κάθε κομμά-
τι του συνόλου επιρεάζει σε διαφορετικό βαθμό το
φρενάρισμα.

Πρωτού αρχίσεις να ρίχνεις τα χοντρά λεφτά, ξεκίνα με
τα ψιλά λεφτά. Τα ντιζοκαλώδια αν είναι από το 2006
τότε θέλουν αλλάγη. Αν είναι από το 2010 τότε πάλι
θέλουν αλλαγή εκτός κι αν ήταν κλεισμένο σε σπίτι
και δεν κυκλοφορούσε.

Πάρε ένα σετ ντιζοκαλώδια Shimano, ρύθμισε σωστά τα φρέ-
να σου και δοκίμασε ξανά. Εαν έχεις ξανά προβληματική
απόδοση, τότε δοκίμασε να αλλάξεις τη μπροστινή ρόδα
με μια άλλη από κάποιο φίλο, γνωστό κτλ. Οι ποιότητα
στην επιφάνεια πέδησης δεν είναι ίδια από ρόδα σε
ρόδα όπως επίσης δεν είναι δεδομένο ότι το Χ καλό
τακάκι θα δουλεύει καλά με όλες τις ρόδες.

Εαν και με την παραπάνω αλλαγή δεν δεις διαφορά τότε
ίσως έχει νόημα να κοιτάξεις για καλύτερα φρένα. Σε
Shimano είτε μείνε στα επίπεδα Tiagra/105 είτε δες
για Dura Ace. Σε Sram τα Force είναι καλά φρένα και
υπάρχουν και κάποια CNC made in Taiwan τα οποία έ-
χουν καλές κριτικές.

ioannis333
Απών/απούσα

.

ioannis333
Απών/απούσα

Φανερός Πράκτωρ wrote:
Γεια σε όλους,

θα αγοράσω φρένα για την κούρσα μου (brake calipers) και είμαι μεταξύ των τωρινών 105 (5800) και των ultegra της προηγούμενης γενιάς (6700). Αν βγάλουμε έξω από την συζήτηση τα sti levers που έχω (τα οποία είναι sora και προηγούμενης γενιάς οπότε και με τα 2 θα έχω ένα ψιλοπροβληματάκι με το cable ratio) ποιο μοντέλο από τα παραπάνω θα προτιμούσατε;

Τα παραπάνω 2 μοντέλα τα βρίσκω στην ίδια τιμή & δεν θα ήθελα να πάω σε ultegra 6800.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Σπύρος

Η αλλαγή φρένων είναι σημαντική αναβάθμιση και υποχρεωτικά πρέπει να επιλέξεις δαγκάνες Shimano για να υπάρχει συμβατότητα θα σου πρότεινα τις ultegra 6600, 6700 ή 6800 καινούργιες η μεταχειρισμένες θα έχεις απίστευτα φρένα, ίσως θα πρέπει να συνυπολογίσεις πιες θα ταιριάζουν καλύτερα σε μελλοντική αναβάθμιση των λεβιεδομανετών από Sora σε 5700 ή σε 6700 κλπ.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

ioannis333 wrote:

υποχρεωτικά πρέπει να επιλέξεις δαγκάνες
Shimano για να υπάρχει συμβατότητα

Δεν υπάρχει θέμα συμβατότητας στα φρένα, βάζει
ότι μάρκα θέλει.

ioannis333
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
ioannis333 wrote:

υποχρεωτικά πρέπει να επιλέξεις δαγκάνες
Shimano για να υπάρχει συμβατότητα

Δεν υπάρχει θέμα συμβατότητας στα φρένα, βάζει
ότι μάρκα θέλει.

Για να το λες κάτι θα ξέρεις …..έστω ότι όλες οι εταιρίες ( sram - Shimano - campy ) έχουν το ίδιο μοχλικο όποτε έχουν την ιδία απόδοση στο φρενάρισμα….. θα ήθελα να μου πεις πως θα αφαιρέσουμε τον τροχό αν έχουμε Shimano ή Sram μανέτες με campy δαγκάνες ?

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Ξεβιδώνουμε την βίδα που συγκρατεί την ντίζα στην δαγκάνα;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καλημέρα.

Μη συμβατός σημαινει ότι δεν ταιριάζει ή/και ότι δεν
μπορεί να λειτουργήσει. Δηλαδή ένα v-brake είναι μη
συμβατό με ένα ποδήλατο δρόμου. Τίποτα από τα παρα-
πάνω δεν ισχύει στην περίπτωσή μας. Οποιοδήποτε road
brake με το σωστό reach ταιριάζει στο πηρούνι και
φρενάρει το ποδήλατο.

Να το ξαναπούμε άλλη μια. Όσο συμβατό είναι ένα Shimano
του 2014 είναι και ένα Suntour της δεκαετίας του '80.

Προφανώς θα είναι άλλη κατασκευή, προφανώς θα έχει άλλο
μοχλικό, προφανώς θα θέλει διαφορετική δύναμη για ίδια
απόδοση, προφανώς θα έχει άλλες ελαστικότητες. Τι σχέ-
ση έχουν όλα αυτά με τη συμβατότα; Καμία.

To παράδειγμα με την Campy (100% σίγουρος ότι θα το α-
νέφερες) μας λέει ότι ότι όταν και όποτε πάθεις λάστι-
χο ή όταν και όποτε πρέπει να βγάλεις τον τροχό, θα πρέ-
πει να ξεβιδώσεις τη ροδέλα της δαγκάνας για να ανοίξεις
τη δαγκάνα μιας και η Campy δεν έχει quick release στη
δαγκάνα. Ποιά η σχέση του με τη συμβατότητα; Καμία.

Το θέμα είναι ότι αντί να πάρεις τις δεκάδες εταιρίες που
βγάζουν φρένα για κούρσες, εσύ πήρες τη μια εταιρία η ο-
ποία παρουσιάζει μια επιμέρους ιδιαιτερότητα και κατέληξες
στο απόλυτο "υποχρεωτικά πρέπει να επιλέξεις δαγκάνες Shi-
mano για να υπάρχει συμβατότητα".

@Φανερός Πράκτωρ
Αυτά είναι τα CNC που σου έγραψα πιο πάνω.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Από προσωπική εμπείρια σε shimano,επειδή καβάλησα ποδήλατο με 105 σειρά με ίδιους τροχούς με τους δικούς μου,για να δεις πραγματική διαφορά πρέπει να πας σε Ultegra και πάνω με άλλα τακάκια και καλά συρματόσχοινα.Εννοείται πως και τα υπόλοιπα είναι οκ...τροχοί,καλωδίωση,σωστή ρύθμιση,καθαρισμός κλπ.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή.

Μπήκαν τα φρένα (shimano 105 5800) αν και βίασα το μπροστινό καλώδιο

105 5800 brakes

20% με 30% καλύτερη απόδοση από πριν μαζί με το δεύτερο καθάρισμα που έκανα στη ζάντα και στα τακάκια (το πρώτο το είχα κάνει 1-2 μέρες πριν αλλάξω τα φρένα). Περίμενα η αλήθεια κάτι καλύτερο για τα 70 ευρώ που έδωσα αν σκεφτούμε ότι πριν είχα noname δαγκάνες. Πάντως η πίσω ρόδα πια μπλοκάρει αρκετά εύκολα. Όχι ότι λέει και κάτι το ιδιαίτερο αυτό απλά δείχνει τη διαφορά στην απόδοση.

Ίσως να κατεβάσω και τα hoods λίγο μπας και πιάνω λίγο καλύτερα τα φρένα.
Εδώ και μια φωτό από την χθεσινή μου βόλτα

Trek 1000

Όσο για τη συνεργασία των 2006 sora μανετών που έχω με τα shimano 105 5800 brake calipers, παρόλο που η shimano λέει ότι τα καινούργια της φρένα έχουν άλλο cable pull ratio σε σχέση με τα παλιά (και ίσως να υπάρχει πρόβλημα με μανέτες προηγούμενης γενιάς), το όλο σύστημα λειτουργεί μια χαρά.

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Πάρε ένα σετ ντιζοκαλώδια Shimano, ρύθμισε σωστά τα φρέ-
να σου και δοκίμασε ξανά. Εαν έχεις ξανά προβληματική
απόδοση, τότε δοκίμασε να αλλάξεις τη μπροστινή ρόδα
με μια άλλη από κάποιο φίλο, γνωστό κτλ. Οι ποιότητα
στην επιφάνεια πέδησης δεν είναι ίδια από ρόδα σε
ρόδα όπως επίσης δεν είναι δεδομένο ότι το Χ καλό
τακάκι θα δουλεύει καλά με όλες τις ρόδες.

Εαν και με την παραπάνω αλλαγή δεν δεις διαφορά τότε
ίσως έχει νόημα να κοιτάξεις για καλύτερα φρένα.

Θα συμφωνήσω με τον Eaglos.
Από προσωπική εμπειρία
στο ίδιο ποδήλατο που φοράει φρένα shimano ultegra 6600 βάζοντας άλλους τροχούς η διαφορά στο φρενάρισμα είναι μεγάλη.
Με τους "καλούς" τροχούς (επιφάνεια πέδησης) τα φρένα είναι εκπληκτικά.
Σήμερα το πρωί πέρασα οικονομικότερα φρένα (shimano tiagra 4500) αλλά κράτησα τα τακάκια από τα 6600.
Η διαφορές είναι πολύ μικρές στο φρενάρισμα από ultegra σε tiagra αλλά πολύ μεγάλες από την αλλαγή των τροχών.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Tελικά καλή ήταν η αναβάθμιση των φρένων. Κατέβασα και τα hoods και πιάνω καλύτερα τα levers. Σταματάω όντως καλύτερα (πιο γρήγορα και με καλύτερη αίσθηση στα levers).

Όταν τα φτύσουν οι τροχοί θα κοιτάξω να τους αναβαθμίσω σε κάτι καλύτερο.

ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα

Καλησπέρα.

Για να μην ανοίγω νέο θέμα είπα να εκφράσω εδώ την απορία μου.

Λοιπόν έχω αυτό http://www.bianchi.gr/el/bicycles/view/642

και σκέφτομαι να αλλάξω τα φρένα σε ultegra 6700 ,με σκοπό καλύτερο φρενάρισμα προφανώς.

Ξέρει κάποιος να μου πει αν θα έχω πρόβλημα συμβατότητας?

Ευχαριστώ.

Arxarios
Απών/απούσα

Εξαρτάται από τους λόγους τραβήγματος καλωδίου (cable pull ratio) που έχουν τα χειριστήρια που έχεις τώρα (Sora) σε σχέση με αυτά που είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με τα φρένα που θες να πάρεις (ultegra). Αυτή η σχέση καθορίζεται από το σημείο περιστροφής του άξονα της μανέτας φρένου με το σημείο που βγαίνει το καλώδιο. Οι μεγάλες διαφορές στο cable pull είναι μεταξύ V-brakes & caliper που υπαγορεύονται από τις ανάγκες για χώρο για λάστιχο και λασπωτήρα που στα ΜΤΒ είναι μεγαλύτερες άρα και ο βραχίονας του V-brake άρα μεγαλώνει η απόσταση που πρέπει να διανύει το καλώδιο στα φρένα άρα και η απόσταση που περιγράφθηκε παραπάνω στις μανέτες ώστε να μείνει η ίδια σχέση που υπάρχει στα ποδήλατα δρόμου.

Η Shimano έχει τροποποιήσει κατά καιρούς τις σχέσεις μοχλισμού ελαφρώς για τις μανέτες δρόμου. Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να υπάρχει ένας πίνακας με τις σχέσεις αυτές για όλα τα μοντέλα που έχουν βγει οπότε εάν τον εντοπίσει κανένας, μην τον πιάνουν οι ντροπές ας τον ποστάρει! Με μία γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτό http://forums.roadbikereview.com/components-wrenchin... με το οποίο μάλλον είσαι ΟΚ καθώς πρέπει να είσαι στην δεύτερη κατηγορία δηλαδή μανέτες με εσωτερικά καλώδια που δεν είναι 11άρες και για την Sora που έχεις και για την Ultegra που θες, αλλά δεν ξέρω μήπως εννοεί ότι από 9 και κάτω είναι κατηγορία ένα ασχέτως από που βγαίνουν τα καλώδια και να ισχύει αυτό το κριτήριο μόνο για τα 10άρια χειριστήρια...

Για να είσαι σίγουρος πάντως καλό θα ήταν να βρεις χειριστήρια ultegra 6700 και να μετρήσεις την απόσταση στις μανέτες, εάν είναι ίδια με τις δικές σου είσαι ΟΚ.

Ενδιαφέρον είναι εάν συνεχίσεις να το διαβάζεις και προσωπικά δεν το ήξερα, είναι πως μεταβάλλεται η ισχύς με διαφορετικό τρόπο κατά το τράβηγμα της μανέτας αναλόγως με την μάρκα και τη γενιά του κατασκευαστή.

Για να είμαι ειλικρινής πάντως για καλύτερο φρενάρισμα πρώτα θα δοκίμαζα να αλλάξω τακάκια με καλύτερα που να παίρνουν συρταρωτά υλικά τριβής και εκεί να έβαζα κάτι επώνυμο. Για να είναι ακόμη πιο ειλικρινής, τα κουρσάκια με τα λεπτά τους λάστιχα και με την σκυφτή θέση οδήγησης που βάζει το βάρος μπροστά, δεν θα φρενάρουν ποτέ όπως θα θέλαμε σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού.

six
Απών/απούσα

Τα φρενα ομως δεν εινε sora στο Bianchi.

Brake: Reparto Corse RC-471 Alloy
Brake Levers: included

--------

six
Απών/απούσα

Λίστα συμβατότητας:

productinfo.shimano.com/download/pdf/com/2.7/en

---------

ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα

Έχω αλλάξει παπουτσάκια και είμαι πολύ ικανοποιημένος από τα νέα

τα οποία είναι τα SwissStop Flash Pro bxp.

Τα μαμά πήγανε 3000 χιλιόμετρα και τέλειωσαν ενώ με αυτά είμαι στα 2300 χιλιόμετρα 

και έχουν πολύ ψωμί ακόμα,ενώ και σαν απόδοση είναι πολύ πολύ καλύτερα.

Σκεφτόμουν απλά να βελτιώσω λίγο ακόμα το φρενάρισμα,αλλά μάλλον

"Για να είναι ακόμη πιο ειλικρινής, τα κουρσάκια με τα λεπτά τους λάστιχα και με την σκυφτή θέση οδήγησης που βάζει το βάρος μπροστά, δεν θα φρενάρουν ποτέ όπως θα θέλαμε σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού" που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι αληθινά λογιά,

οπότε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας αλλά δεν θα προχωρήσω σε αντικατάσταση,γιατί αυτά που διάβασα 

παραπάνω για τις μετατροπές μου φάνηκαν δύσκολα (ανίδεος καθώς είμαι).

Και πάλι ευχαριστώ και καλό βράδυ.

contact