Σκεψεις για αγορα ποδηλατου με συγκεκριμενες προδιαγραφες **** και ερωτηματα ***

32 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
evilnanouk
Απών/απούσα

Χαιρετω τη παρεα,

πανε 6 χρονια απο τη τελευταια μου αποπειρα να ασχοληθω λιγο με το ποδηλατο ως μεσο κυριως "αναψυχης" εδω στα βορεια προαστια αλλα με τα οσα βιωνουμε το τελευταιο χρονο φλερταρω  με την ιδεα να ασχοληθω και παλι.

Θα αναφερω λοιπον συντομα τις "απαιτησεις" και τους προβλημαιτσμους μου:

Αρχικα θελω ενα ποδηλατο πολης καθως δεν εχω σκοπο να τρεξω στα βουνα.Βεβαια το ενδεχομενο να θελω να ανεβω κανενα πεζοδρομιο με ανεση δεν ξερω αν προυποθετει την υπαρξη καποια αναρτησης.

Επιπλεον θελω κατι ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ....! Θα σας φανει ισως αστειος ο λογος αλλα μενω στο 3ο και δεν εχουμε ασανσερ !!

Απο την αλλη σκεφτομαι κατι το οποιο να ειναι βολικο - ευκολο - μανιτζεβελο πως το λενε... για αυτο μεχρι και ενα bmx περασε απο το μυαλο μου αλλα προφανως δεν θα ηταν εφικτο κατι τετοιο καθως μιλαμε για εναν πλεον 40αρη 1.80 70 κιλα :P

Επισης ενα ερωτημα που θαρρω ολοι ισως ειχατε πριν την αγορα ενος ποδηαλτου....που το τοποθετειτε στο σπιτι ;;;;; Καθως εγω με το χωρο που εχω μονο στο μπαλκονι μπορω να το βαλω και δεν ξερω κατα ποσο οι καιρικες συνθηκες ειναι ικανες να το καταστρεψουν με τη παροδο του χρονου.

Θα ηθελα λοιπον να μου δωσετε τα φωτα σας ανεξαρτητως χρηματων.

Σας ευχαριστω

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Καλώστον.

Είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει κανα "ισόγειο" μέρος να το κλειδώνεις μακρυά από πολλά μάτια? Κανα λεβητοστάσιο, κανα υπόγειο γκαράζ κανας κοινόχρηστος χώρος λίγο πιο πίσω ψιλοκρυμμένος? Το ρωτάω γιατί θα αλλάξει πολύ το όλο σενάριο. Έστω ότι υπάρχει αυτός ο χώρος, με ΔΥΟ ΚΑΛΕΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ / ΠΕΤΑΛΑ, που θα μένουν μόνιμα εκεί και δεν θα τα κουβαλάς μαζί σου, πακτωμένες σε σταθερό σημείο, θα μπορούσες να προστατεύσεις το ποδήλατο σου και να μην .

Αν δεν γίνεται όλο αυτό - με την καμία - τότε η λύση που μου περνάει από το μυαλό λέγεται "σπαστό" ποδήλατο. Διπλώνει, το πιάνεις εύκολα, το μεταφέρεις / ανεβάζεις στον 3ο. Όσο πιο ακριβό είναι, συνήθως, τόσο πιο ελαφρύ είναι. Πάντως μιλάμε για σκελετό αλουμινίου και μικρές ρόδες. Με ύψος 1,80 ας πούμε ότι δεν θα σε δυσκολέψει στην ποδηλασία (αν ήσουν 1,90 θα σου έλεγα "ξέχνα το").

Αν τα σπαστά ποδήλατα σου φαίνονται "κάπως", τότε θα πρέπει να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Για να μιλάμε για ελαφρύ ποδήλατο, θα πρέπει να ξεκινήσεις με ελαφρύ σκελετό και ελαφρυά περιφερειακά και να ξεχάσεις οτιδήποτε "περιττό". Άρα μιλάμε για carbon σκελετό, ίσως και πιρούνι. Προφανώς δισκόφρενα_και_αμορτισερ_ούτε_για_αστείο. Και μην αρχίζεις να φορτώνεις με ποδαράκια, φτερά, σχάρες, κουδουνάκια και κοντεράκια. Σκέψου ένα γυμνό ποδήλατο.

Το έχω κάνει με έναν full carbon κουρσοσκελετό του 2008 (με άπειρα χλμ στην πλάτη του)  που μου περίσσεψε, και ένιωθα ότι αν τον πούλαγα θα τον σκότωνα τσάμπα. Το μετέτρεψα σε "good weather καθημερινό ασφάλτινο ποδήλατο". Είναι πολύ ελαφρύ και πολύ "σβέλτο". Ό,τι πρέπει για ανεβοκατέβασμα από σκάλες. Για σένα, με 70 κιλά βάρος, άνετα θα ανεβοκατέβαινε και από πεζοδρόμια....

evilnanouk
Απών/απούσα

Αρχικά σε ευχαριστώ για την τόσο αναλυτική απάντηση. Ναι δε θα ήθελα σπαστό. Όταν λες για ελαφρύ ποδήλατο.?...εννοείς να το "χτίσω" κομμάτι κομμάτι? Υπάρχει επιλογή τέτοια? Κ για τι κόστος μιλάμε χοντρικά ?

morgoth
Απών/απούσα

Αμα το θεμα του βαρους σε προβληματιζει για το ανεβασμα δεν θα σου κανει μεγαλη διαφορα. Δηλαδη εμεις εδω οταν λεμε για ελαφρια και βαρια ποδηλατα μιλαμε για διαφορες της ταξης των 4-5 κιλων. Πολυ σεβαστες οταν μιλαμε για ποδηλασια, ανεβασμα βουνων κτλ, αλλα δεν κανουν και καμια τραγικη διαφορα στο να το ανεβασεις απο την σκαλα. Ναι το 8κιλο εινια πιο ευκολο απο το 13κιλο αλλα δεν ειναι και κατι για το οποιο να αξιζει η διαφορα στα λεφτα (μιλωντας παντα για τον λογο που το θες πιο ελαφρυ).

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

morgoth wrote:
.... δεν κανουν και καμια τραγικη διαφορα στο να το ανεβασεις απο την σκαλα. Ναι το 8κιλο εινια πιο ευκολο απο το 13κιλο αλλα δεν ειναι και κατι για το οποιο να αξιζει η διαφορα στα λεφτα

Καταλαβαίνω το πνεύμα σου, ναι για να πέσεις από τα 13 κιλά στα 8 θέλεις μπόλικο χρήμα και απογύμνωση του ποδηλάτου, αλλά η διαφορά αυτό στο βάρος, για να ανέβεις τόσες σκάλες ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΤΣΙΚΗ. Και δεν είναι μόνο το καθαρό βάρος, είναι και το πόσο εύκολα το κουμαντάρεις για να παίρνεις τις στροφές χωρίς να "διακοσμείς" τους τοίχους στο κλιμακοστάσιο....

Στο διαταύτα, για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης, ένα τρεκκιν χωρίς αναρτήσεις αλουμινένιο με 3χ8 ταχύτητες και χωρίς χοντρά ελαστικά (των 13 - 14 κιλών) κοστίζει 350 ευρώ (βάζω στο μυαλό μου το Ideal CityRun) ενώ ένα αντίστοιχο 8κιλο με ελαφρύ σκελετό-πιρούνι και 8 ή 9 ταχύτητες θα περνάει ίσως το 1.000ρικο

....εκτός αν βρεις μτχρ carbon σκελετό έχεις και τίποτα ανταλλακτικά από άλλο ποδήλατο και τον ντύσεις, οπότε υπολογίζω κανα 700αρι. [στο μυαλό μου βάζω κανα παλιό εισαγωγικό carbon frameset από Orbea / Ideal / Scott / Giant 10-15ετίας, κανα ζευγάρι κουρσοτροχούς του 200ευρου και περιφερειακά από τρεκκιν με πχ 1χ8 σύστημα ταχυτήτων].

morgoth
Απών/απούσα

Ναι μωρε κανει διαφορα, αλλα εννοω οτι δεν κανει ΤΟΣΗ διαφορα αν το θεμα ειναι το ανεβασμα στις σκαλες. Αν το θεμα ειναι να ανεβεις την Παρνηθα το συζηταμε :p

οπως ειπες και εσυ πιο πανω αμα το θεμα πρωτα πρωτα ειναι το να ανεβαινει σκαλες/αποθηκευεται ευκολα η καλυτερη λυση ειναι ενα σπαστο, η ενα mini velo.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

1.65, 62kg

διαφωνω καθετα με το morgoth. Στο προηγουμενο σπιτι εμενα στον 3ο χωρις ασανσερ. Τα 13κατι κιλα του μτβ και τα 10κατι τις ατσαλινης κουρσας εκαναν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα. Τα 9κατι της επομενης, εκαναν παλι μεγαλη διαφορα.

morgoth
Απών/απούσα

Ναι ρε συ, ειναι διαφορα που να αξιζει να δωσεις 1 χιλιαρικο παραπανω ομως, ειδικα οταν μιλαμε για αρχαριο αναβατη? Αυτο προσπαθω να πω.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

morgoth wrote:

Ναι ρε συ, ειναι διαφορα που να αξιζει να δωσεις 1 χιλιαρικο παραπανω ομως, ειδικα οταν μιλαμε για αρχαριο αναβατη? Αυτο προσπαθω να πω.

Και όχι μόνο αυτό. Ξεχνάμε  το πιο βασικό. Ο άνθρωπος θέλει ένα ποδήλατο αυστηρά για την πόλη.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ο άνθρωπος δεν θέλει ένα ποδήλατο για την πόλη. Αυτό θα ήταν πολύ εύκολο, και θα το λύναμε με 300-400 ευρώ.

Ο άνθρωπος θέλει ένα ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.... κλπ κλπ.... [ξαναδιαβάστε το αρχικό ποστ και δείτε τι έχει με ΚΕΦΑΛΑΙΑ].

Η βασικότερη θεμελιοδέστατη αναντίρρητη ανυπερβλητη και ανυπερθέτος ολόσωστη ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ αλήθεια των ποδηλάτων λέει:

ΕΛΑΦΡΥ / ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ / ΑΣΦΑΛΕΣ. Διάλεξε 2 από τα 3 και πορεύσου ανάλογα.

[... και σε μετάφραση: ένα ποδήλατο, μπορεί να έχει 2 μόνο από τις 3 παραπάνω αρετές, διάλεξε προσεκτικά τι θα πάρεις].

.

.

.

.

.

[Παρασκευή πρωί είναι, συμπαθάτε με ...... sorry]

aldro
Απών/απούσα

Δύο επισημάνσεις : Τα περισσότερα ποδήλατα από μια τιμή και πάνω έχουν εσωτερικά τα καλώδια φρένων/ ταχυτήτων .Έτσι μπορείς να το κουβαλάς ποιο εύκολα φορτώνοντας το στον ώμο .

Επίσης βολεύει αν έχει αναδιπλούμενα πετάλια ώστε να μην σε χτυπάνε όταν το σηκώνεις

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Με όλο τον σεβασμό, θα μου επιτρέψεις να επιμείνω.

Το που θα βάζει κάποιος το ποδήλατο, πως θα το κλειδώνει, πως θα το μεταφέρει δεν μπορεί να είναι τα βασικά κριτήρια. Βασικότερο όλων είναι η ίδια η χρήση για την οποία προορίζεται (...ποδηλατο πολης καθως δεν εχω σκοπο να τρεξω στα βουνα.Βεβαια το ενδεχομενο να θελω να ανεβω κανενα πεζοδρομιο με ανεση... ).

Αν ήταν έτσι, τότε να του προτείναμε να μην πάρει καν ποδήλατο αλλά ένα πατίνι που θα μπορεί να το παίρνει παραμάσχαλα κ να μπαίνει στο ασανσέρ ή να ανεβαίνει άνετα στον 5ο...

Και όταν λέω το πιο βασικό είναι ότι ο άνθρωπος θέλει ένα ποδήλατο αυστηρά για την πόλη δεν εννοώ ότι πρέπει να πάρει ένα κλασσικό ποδήλατο πόλης με σχάρες-φτερά >15 κιλών... Φυσικά θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ο παράγοντας τους βάρους κ γενικότερα της ευκολότερης μεταφοράς του ποδηλάτου αλλά δευτερευόντως, αφού πρώτα διασφαλιστεί ότι το ποδήλατο θα εκπληρώνει με  τον καλύτερο τρόπο τη βασική του αποστολή η οποία φυσικά δεν είναι το ανεβοκατέβασμα του στην πολυκατοικία. Συμφωνούμε σε αυτό;

Ρωτάω λοιπόν, είναι η κούρσα η καλύτερη επιλογή για τη χρήση που θέλει ο φιλος; Σίγουρα όχι. Και ας αφήσουμε το "καλύτερο"... Είναι έστω εύκολο να κυκλοφορεί κάποιος μέσα στην πόλη κ να ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια με κούρσα; Και μην πεις ότι εσύ (που έχεις πχ 20-30 χρόνια εμπειρία) το κάνεις μια χαρά. Σκέψου αυτόν που θα ανέβει πρώτη φορά σε κούρσα.

evilnanouk
Απών/απούσα

Επανέρχομαι έχοντας διαβάσει με προσοχή όλα σας τα σχόλια. Αρχικά να σας ευχαριστήσω και να αναλύσω εκ νέου τις "ανάγκες" μου.

Σίγουρα δεν είναι βασικό κριτήριο το κουβαλημα. Σαφώς όμως είναι η αποθήκευση και η ασφάλεια του ποδηλάτου όπου... Όπως το βλέπω μόνο στο μπαλκόνι θα μπορώ να το βάλω και εδώ θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με αυτό. 

Πάμε στα κυρίως και βασικά τώρα. Δεν είμαι ποδηλάτης. Οι διαδρομές που πρόκειται να κάνω είναι 5-10 χιλιόμετρα τη μέρα από Βριλήσσια - Χαλάνδρι και πάλι πίσω και αυτό με τη λογική της Χάλαρης βόλτας με στάσεις για να βγάζω καμία φωτογραφία. Και εδώ έρχομαι να ρωτήσω... Πόσο σημαντικό είναι το βάρος το ποδηλάτου για κάτι τέτοιο? Που θα με βολεψει ο ελαφρύς σκελετός εν τέλη. 

Αν με ρωτάτε σαφώς θα ήθελα να έχω ένα ασφαλές ποδήλατο και όμορφο στα μάτια μου αλλά επειδή στο παρελθόν είχε τύχει να ασχοληθώ πάλι σαφώς τα ποδήλατα π ειχα δοκιμάσει στα 300-500 ευρώ ήταν ασηκωτα...κ στ οποίο κουβαλημα αλλά κ σαν συμπεριφορά στο δρομο

 

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

evilnanouk wrote:
Όπως το βλέπω μόνο στο μπαλκόνι θα μπορώ να το βάλω και εδώ θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με αυτό.
Αν δεν μένεις κάπου δίπλα στη θάλασσα να στο τρώει η αλμύρα, δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα να το έχεις στο μπαλκόνι. Του βάζεις κ μια κουκούλα κ όλα καλά πιστεύω.

evilnanouk wrote:
Οι διαδρομές που πρόκειται να κάνω είναι 5-10 χιλιόμετρα τη μέρα από Βριλήσσια - Χαλάνδρι και πάλι πίσω και αυτό με τη λογική της Χάλαρης βόλτας με στάσεις για να βγάζω καμία φωτογραφία. Και εδώ έρχομαι να ρωτήσω... Πόσο σημαντικό είναι το βάρος το ποδηλάτου για κάτι τέτοιο? Που θα με βολεψει ο ελαφρύς σκελετός εν τέλη. 
Για τέτοια χρήση το βάρος είναι ελάχιστα σημαντικό. Ο λόγος που σου πρότάθηκε ελαφρύς σκελετός είναι για να μπορείς να τον ανεβάζεις εύκολα στο διαμέρισμα.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

evilnanouk wrote:
...τα ποδήλατα π ειχα δοκιμάσει στα 300-500 ευρώ ήταν ασηκωτα...κ στ οποίο κουβαλημα αλλά κ σαν συμπεριφορά στο δρομο

Υποθέτω δοκίμασες τα κλασικά Trekking με ανάρτηση. Αυτά βγαίνουν γύρω στα 14 κιλά.
Αν πας σε κάτι χωρίς ανάρτηση, πχ cityrun, θα πέσεις στα 12 κιλά κ πέρα από τα 2 κιλά που θα γλιτώσεις στο κουβάλημα, θα είναι κ πιο ελαφρύ σε αυτό που λες συμπεριφορά στο δρομο.
Να πεσεις ακόμη πιο χαμηλά στο βάρος σε αυτό το μπάτζετ, δεν παίζει.

Αν η οικοδομή έχει ακάλυπτο χώρο, πυλωτή, υπόγειο, κάπου που θα μπορούσες να βάλεις το ποδήλατο μακρυά από βλέματα περαστικών, τότε ίσως να μπορούσες να γλιτώσεις το ανεβοκατέβασμα. Θα πρέπει βέβαια να επενδύσεις κάνα 100άρι σε ποιοτικές κλειδαρίες-αλυσίδες, πχ ένα καλό πέταλο + συρματόσχοινα + χοντρή αλυσίδα μηχανής (όλα αυτά μαζί ή κάποιος άλλος συνδυασμός). Και πάλι με κάποιο ρίσκο...

evilnanouk
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

 

evilnanouk wrote:

...τα ποδήλατα π ειχα δοκιμάσει στα 300-500 ευρώ ήταν ασηκωτα...κ στ οποίο κουβαλημα αλλά κ σαν συμπεριφορά στο δρομο

Υποθέτω δοκίμασες τα κλασικά Trekking με ανάρτηση. Αυτά βγαίνουν γύρω στα 14 κιλά.
Αν πας σε κάτι χωρίς ανάρτηση, πχ cityrun, θα πέσεις στα 12 κιλά κ πέρα από τα 2 κιλά που θα γλιτώσεις στο κουβάλημα, θα είναι κ πιο ελαφρύ σε αυτό που λες συμπεριφορά στο δρομο.
Να πεσεις ακόμη πιο χαμηλά στο βάρος σε αυτό το μπάτζετ, δεν παίζει.

 

Αν η οικοδομή έχει ακάλυπτο χώρο, πυλωτή, υπόγειο, κάπου που θα μπορούσες να βάλεις το ποδήλατο μακρυά από βλέματα περαστικών, τότε ίσως να μπορούσες να γλιτώσεις το ανεβοκατέβασμα. Θα πρέπει βέβαια να επενδύσεις κάνα 100άρι σε ποιοτικές κλειδαρίες-αλυσίδες, πχ ένα καλό πέταλο + συρματόσχοινα + χοντρή αλυσίδα μηχανής (όλα αυτά μαζί ή κάποιος άλλος συνδυασμός). Και πάλι με κάποιο ρίσκο...

Όχι, αυτό π είχα δεν είχε ανάρτηση. Αλλά και πάλι μου φαινόταν μπόλικο και βαρύ. Γενικά είμαι αρκετά " αδύναμος " θα έλεγα. Αναφορικά με το μέρος αποθήκευσης τώρα δε το γλυτώνω το μπαλκόνι. Αλλά με ένα budget 700-1000 είμαι σε καλό δρόμο?

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

evilnanouk wrote:
Όχι, αυτό π είχα δεν είχε ανάρτηση. Αλλά και πάλι μου φαινόταν μπόλικο και βαρύ.
Mήπως είχε σιδερένιο σκελετό;

evilnanouk wrote:
Αλλά με ένα budget 700-1000 είμαι σε καλό δρόμο?
Τι εννοείς;;; Να είσαι σε καλό δρόμο ως προς τι;Ποιο είναι τλκ το ζητούμενο; Να πάρεις ελαφρύ ποδήλατο ανεξαρτήτου κατηγορίας; Και ποσο ελαφρύ το θες;

evilnanouk
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

 

evilnanouk wrote:

Όχι, αυτό π είχα δεν είχε ανάρτηση. Αλλά και πάλι μου φαινόταν μπόλικο και βαρύ.

Mήπως είχε σιδερένιο σκελετό;

 

 

evilnanouk wrote:

Αλλά με ένα budget 700-1000 είμαι σε καλό δρόμο?

Τι εννοείς;;; Να είσαι σε καλό δρόμο ως προς τι;Ποιο είναι τλκ το ζητούμενο; Να πάρεις ελαφρύ ποδήλατο ανεξαρτήτου κατηγορίας; Και ποσο ελαφρύ το θες;

 

ενα KTM 2012 ειχα. Εννοω αν με αυτα τα χρηματα μπορω να βρω καποιο ελαφρυ σχετικα ποδηλατο πολης καινουργιο η used

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Τι ποδήλατο ήταν το ΚΤΜ, πόλης; Έχεις κάποια φώτο να ανεβάσεις; Ρωτάω για να δούμε πόσα κιλά ήταν αυτό που σου φαινόταν ασήκωτο κ να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης.
Αν πχ ήταν σαν αυτό που έχει βάρος 15-16 κιλά, τότε επιλέγοντας ένα φιτνοειδές των 11-12 κιλών θα έχει αισθητή διαφορά. Και τέτοιο ποδήλατο το παίρνεις άνετα με 500€ (κ λιγότερα).

Αν κ αυτό το βάρος σου φαίνεται πολύ, τότε πρέπει να κατέβεις κάτω από 10 κιλά. Με το μπάτζετ που λες κ εφόσον δεν σε πειράζει να πάρεις μεταχειρισμένο, φαντάζομαι μπορείς να βρεις. Θα σε βόλευε ένα κουρσάκι, έχεις δοκιμάσει ποτέ; Φοβάμαι μήπως επιτυγχάνοντας τον στόχο της ευκολότερης μεταφοράς (μικρό βάρος), βρεθείς τλκ με ένα ποδήλατο που σε δυσκολεύει στην πραγματική του χρήση. Η κούρσα έχει άλλη στάση οδήγησης, χαμηλό τιμόνι, βαριές σχέσεις, λεπτά ελαστικά που για κάποιον άπειρο θα δημιουργούν κ θέμα ισορροπίας κ γενικά δεν είναι ότι καλύτερο για αποκλειστική μετακίνηση εντός πόλης (σταμάτα-ξεκίνα, ελιγμοί, πεζοδρόμια). Όλα γίνονται βέβαια, δεν υπάρχει κάτι ακατόρθωτο. Το θεμα είναι να ξέρεις τι σε περιμενει κ αν είσαι διατεθιμένος το κάνεις.

Υπάρχει κ η περίπτωση που σου έγραψε παραπάνω ο rockarolla. Να βρεις έναν ελαφρύ σκελετό κούρσας μεταχειρισμένο κ να στήσεις ποδήλατο από την αρχή. Σε αυτή την περιπτωση μπορείς κ να το φέρεις περισσότερο στα μέτρα σου, να βάλεις πχ ίσιο τιμόνι αν θες. Αλλά είναι λίγο μανούρα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Για τη χρήση που γράφεις λιγο πιο πάνω, δεν έχει νόημα να "στήσεις" μόνος σου ποδήλατο. Κάποιο έτοιμο θα πάρεις, απλά κοίτα να είναι χωρίς ανάρτηση και χωρίς χοντρά ελαστικά.

Ο ιπτάμενος μέρμηγκας το πιασε πιο καλά το όλο θεμα τελικά. thumbs up

 

evilnanouk
Απών/απούσα

Για την ακρίβεια ήταν το KTM Life One 2012 - trecking

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

evilnanouk wrote:

Για την ακρίβεια ήταν το KTM Life One 2012 - trecking

Είσαι σίγουρος;;; Το KTM Life One είναι ένα κλασικό trekking των 14ων κιλών με ανάρτηση. Προηγουμένως είπες ότι το ποδηλατό σου δεν είχε ανάρτηση...

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

Αν τλκ το ποδηλατό σου είναι όντως το KTM Life One 2012 δηλ. αυτό κ σου φαίνεται όπως λες ασήκωτο, τότε το να πας σε κάτι ανάλογο χωρίς ανάρτηση κ να πέσεις από τα 14 κιλά στα 12, δεν νομίζω ότι θα σε βοηθήσει ουσιαστικά. 2 κιλά είναι 2 κιλά, κάτι είναι. Αλλά όταν τα 14 σου φαίνονται απάλευτα, τα 12 δεν θα σου λύσουν το πρόβλημα, απλά θα είναι λίγο καλύτερα.

Με ποιον τρόπο το πιάνεις για να το ανεβάσεις απο τις σκάλες; Το κρατάς από τον οριζόντιο με το χέρι κ το σηκώνεις; Δοκίμασες να το πάρεις στον ώμο;

evilnanouk
Απών/απούσα
Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

evilnanouk wrote:

Κάτι ήθελες να πεις αλλά ποστάρισες κενό. Δοκίμασε ξανά.

evilnanouk
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

 

evilnanouk wrote:

Κάτι ήθελες να πεις αλλά ποστάρισες κενό. Δοκίμασε ξανά.

 

Ναι κάποιο σφάλμα έβγαλε...έλεγα λοιπόν ότι 7 χρόνια πριν δε θυμάμαι αν το ποδήλατο είχε ανάρτηση η όχι...οπότε ναι πιθανόν να κάνω λάθος...αν και θυμάμαι πως δεν είχε. Άσχετα με όλα αυτά όμως μπορείτε να με κατευθύνετε προς κάποια μοντέλα ?

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

evilnanouk wrote:
Άσχετα με όλα αυτά όμως μπορείτε να με κατευθύνετε προς κάποια μοντέλα ?

Το να σου προτείνουμε συγκεκριμένα μοντέλα δεν είναι άσχετο "με όλα αυτά".  Τα συζητάμε όλα αυτά ακριβώς για να δούμε προς τα που πρέπει να κινηθούνε οι προτάσεις.

evilnanouk
Απών/απούσα
evilnanouk
Απών/απούσα
evilnanouk
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

 

evilnanouk wrote:

Άσχετα με όλα αυτά όμως μπορείτε να με κατευθύνετε προς κάποια μοντέλα ?

 

 

Το να σου προτείνουμε συγκεκριμένα μοντέλα δεν είναι άσχετο "με όλα αυτά".  Τα συζητάμε όλα αυτά ακριβώς για να δούμε προς τα που πρέπει να κινηθούνε οι προτάσεις.

 

Ναι αυτό εννοώ. Με βάση όσα αναφέρθηκαν μήπως να προχωρήσουμε στο δια ταύτα :)

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

evilnanouk wrote:
Με βάση όσα αναφέρθηκαν μήπως να προχωρήσουμε στο δια ταύτα :)
Μα το θέμα είναι ότι όσα αναφέρθηκαν δεν έχουν αποσαφηνιστεί (από εσένα). Προσωπικά τουλάχιστον με έχεις αφήσει σε μία θολούρα.

Πχ εφόσον μπήκε το θέμα του βάρους στην αναζήτηση, λογικά έπεσαν προτάσεις κ για κούρσα. Χωρίς να είναι απόλυτα  ξεκάθαρο, θεώρησα ότι δεν έχεις ξανακαβαλήσει κούρσα οπότε ισως να είχες πρόβλημα με μία τέτοια επιλογή κ για την συγκεκριμένη χρήση. Θα σου έλυνε όμως το πρόβλημα του κουβαλήματος στο διαμέρισμα. Δεν έχεις πει κουβέντα σχετικά, τίποτα!

Μια λογική επιλογή για μένα, θα ήταν ένα υβριδικό χωρίς ανάρτηση, τύπου φιτνες. Πχ ένα cityrun. Αναφέρθηκε ήδη. To συγκεκριμένο θα το βρεις κοντά στο 400αρι. Και μπορείς να βρεις "τέτοια" ποδήλατα κ με 500,600,700... Το πρόβλημα σου είπα πιο είναι... Το cityrun είναι περίπου 12 κιλά ενώ το δικό σου ήταν περίπου 14. Το δικό σου, σου φαινόταν ασήκωτο. Πρόσεξε, όχι "με δυσκόλεψε λίγο"  ή "ζορίστικα αρκετά", αλλά ασήκωτο! Οπότε διερωτήθηκα αν ένα ποδήλατο μόλις 2 κιλά ελαφρύτερο θα σου λύσει το πρόβλημα κ από εκεί που ήταν ασήκωτο, θα μπορείς τώρα να το ανεβάζεις στον 3ο. Και πάλι όμως, δεν είπες τίποτα!

Οποτε, τι να σου προτείνει κανείς; Δεν  βοηθάς λίγο... Η αναζήτηση είναι δική σου, δεν γίνεται να προσπαθώ εγώ περισσότερο από εσένα.

Σε ρώτησα επίσης για τον τρόπο που ανέβαζες το ποδήλατο από τις σκάλες, μήπως φταίει αυτό... Αλλά και πάλι δεν είπες τίποτα! Ε δεν γίνεται ρε μπρο. Σόρυ κιόλας αλλά προσωπικά δεν μπορω να βοηθήσω παραπάνω.

contact