Γεια σε όλους. Είναι το πρώτο μου post οπότε να ενημερώσω ότι είμαι από Θεσσαλονίκη και είμαι "αρχάριος" στην ποδηλασία καθώς το τελευταίο μου ποδήλατο ήταν ένα BMX κάπου στο γυμνάσιο. Τα post και η συζήτηση εδώ μου έχουν φανεί πολύ χρήσιμα οπότε thanks. (thanks και για τα pm)
Λοιπόν, κοιτάω να πάρω ένα trekking max 450€. Έχω δει αρκετά αλλά θα ήθελα μια τελική γνώμη για τα παρακάτω. Περιορίζομαι σε ποδήλατα και τιμές που βρήκα στην Θεσσαλονίκη.
Ιδανικά θα ήθελα την γνώμη σας για το Atala outdoor 450€
μετά υπάρχουν τα παρακάτω:
Crossmo(2011) 369,00€
Ergomax (2011) 490,00€
Megisto 01 (2010) 370,00€
Ideal - Megisto (2011) 399,00
KTM Manhattan (limited edition) 370,00€
Αυτά νομίζω είναι βασικά μέχρι 500,00€.
Ευχαριστώ
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Προσωπικά προτιμώ πάντα τα ελληνικής συναρμολόγησης. Άρα για τα χρήματα που διαθέτεις θα σου έλεγα κάποιο από τα megisto. Τα υπόλοιπα χρήματα κράτα τα για καλό εξοπλισμό (πέταλο, κράνος κτλ).
συμφωνω για μεγιστο κ προτεινω αν βρεις στο νουμερο σου το μοντελο του 2010
επισης ψαξε μεταχ/να megisto/ergomax διοτι τα προηγουμενα μοντελα ειχαν καλυτερα περιφεριακα!
Πρακτικά συμφωνώ και με τους δύο. Γύρισα αρκετά αυτές τις ημέρες και είδα ότι πχ για Ideal οι τιμές που έχουν είναι σχεδόν μονόδρομος για τα λεφτά που λέω. Στην παραπάνω λίστα μπορώ να προσθέσω και ένα πολύ όμορφο cube με 485€ (οι τιμές πάντα λιανικής με max έκπτωση) η αίσθηση μου είναι ότι το Ergomax (2011) ακόμα και το megisto είναι πολύ καλύτερα.
Επίσης έχω την αίσθηση ότι από Ideal - Megisto (2011) σε Ergomax (2011) τα 80€ επιπλέον είναι ένα ποσό που αξίζει να δώσω και πιθανόν εκεί κατέληξα. Δυστυχώς σε κανένα από τα 7 καταστήματα που επισκέφτηκα δεν είχαν μοντέλα του 2010 και ειδικά ανδρικά στο νούμερο μου (είμαι 1.83).
Τέλος για τα μεταχειρισμένα σίγουρα μπορείς να βρεις καλές προσφορές αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση... που συνθήκες αξίζει να την λαμβάνεις σοβαρά υπόψη.