Συμβουλή για αγορά ebike

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ela7899
Απών/απούσα

Χρησιμοποιώ ένα φθηνό hardtail 10ετίας (Ideal zigzag) για καθημερινό πηγαινέλα στο κέντρο της Αθήνας 6+6χμ και μελλοντικά ίσως 11+11χμ. Είμαι ελαφρύς και σχετικά έμπειρος/γυμνασμένος οπότε δεν έχω καμία δυσκολία και το απολαμβάνω αλλά λόγω επιδότησης ψάχνω για αγορά ηλεκτρικού. Εχει κανείς κάτι να προτείνει είτε από Ελλάδα είτε απο Ε.Ε.; Budget, ιδανικά 2000-2500€ (συμπεριλαμβανομένου της επιδότησης 800+500 λόγω ειδικής κατηγορίας) αλλά αν είναι κάτι αξιόλογο, μπορώ να διαθέσω και παραπάνω.

Υ.Γ. Βλέπω σε "προσφορά" το Focus PARALANE² 6.9 (3000€ τελική τιμή) και το FOCUS PARALANE² 9.5 (3200€), αξίζουν ή η έκπτωση είναι παραπλανητική;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Κατά την γνώμη μου θα χάσεις την μαγεία του ποδηλάτου αν πάρεις ebike γιατί μετά μπορεί να συνηθίσεις στην ευκολία και να μην κάνεις πετάλι.. αλλά και πάλι αφού διαθέτεις τόσα χρήματα για ηλεκτρικό γιατί δεν κάνεις μετατροπή το δικό σου ποδήλατο σε ebike μιας και το ξέρεις καλά και το Καβάλας καθημερινά; για σκέψου το. Και πιό φθηνά θα σου έρθει ένα κιτ μετατροπής και το ποδηλατάκι σου που σε βολεύει θα έχεις. Και θα σου μείνουν και λεφτά. Με 500 - 600ευρώ μετατρέπεις το ποδήλατο σου σε ηλεκτρικό πάντως από ότι γνωρίζω. Ψάξε το.  ΥΓ. Καλό το χιουμοράκι paraplaneτική χαχα μετά το κατάλαβα 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Η επιδότηση ηλεκτρικού ποδηλάτου νομίζω γίνεται για ποδήλατα που αγοράζεις από ελληνικά καταστήματα, όχι από εξωτερικό ή κάνω λάθος?

Προσωπικά θα πήγαινα σε κάποιο BMC δεν ξέρω μ'αρέσουν περισσότερο, αν και τα FOCUS καλά είναι.

 

ela7899
Απών/απούσα

Kikaksotiko wrote:
Κατά την γνώμη μου θα χάσεις την μαγεία του ποδηλάτου αν πάρεις ebike γιατί μετά μπορεί να συνηθίσεις στην ευκολία και να μην κάνεις πετάλι.. αλλά και πάλι αφού διαθέτεις τόσα χρήματα για ηλεκτρικό γιατί δεν κάνεις μετατροπή το δικό σου ποδήλατο σε ebike μιας και το ξέρεις καλά και το Καβάλας καθημερινά; για σκέψου το. Και πιό φθηνά θα σου έρθει ένα κιτ μετατροπής και το ποδηλατάκι σου που σε βολεύει θα έχεις. Και θα σου μείνουν και λεφτά. Με 500 - 600ευρώ μετατρέπεις το ποδήλατο σου σε ηλεκτρικό πάντως από ότι γνωρίζω. Ψάξε το.
Επιδοτούνται μόνο αυτά που σε βοηθάνε όταν κάνεις πετάλι, χωρίς χειρόγκαζο. Άρα αναγκαστικά θα κάνω πετάλι αν και όντως, η εκγύμναση θα είναι προφανώς μικρότερη. Τα συγκεκριμένα μοντέλα πάντως είναι τα πιο κοντινά σε συμβατικά καθώς έχουν μικρή υποβοήθηση και αποσπώμενο μοτερ. Αν δεν υπήρχε επιδότηση δεν θα σκεφτόμουν καν να αγοράσω νέο ποδήλατο, ειδικά ηλεκτρικό. Τα 1300€ της επιδότησης είναι αυτά που μου δίνουν κίνητρο, ως ευκαιρία να πάρω κάτι premium σε σχετικά καλή τιμή. Απλά επειδή είμαι ψίλοάσχετος και η αγορά λόγω covid έχει ζορίσει, δυσκολεύομαι να ολοκληρώσω την αγορά. Δεν είμαι σε θέση να καταλάβω γιατί το ένα ποδήλατο κοστίζει Χ και το άλλο Ψ, αν αξίζει τα λεφτά του ή όχι.

YokoChoco wrote:
Η επιδότηση ηλεκτρικού ποδηλάτου νομίζω γίνεται για ποδήλατα που αγοράζεις από ελληνικά καταστήματα, όχι από εξωτερικό ή κάνω λάθος? Προσωπικά θα πήγαινα σε κάποιο BMC δεν ξέρω μ'αρέσουν περισσότερο, αν και τα FOCUS καλά είναι.
H επιδότηση ισχύει για αγορές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, σιγά μην έδινε λεφτά η Ε.Ε. που δεν θα επέστρεφαν στους ιδίους. Το λέει και το σχετικό ΦΕΚ, υπάρχει και στο FAQ, μου το έχουν πει και σε email, απλά υπάρχει έξτρα γραφειοκρατεία καθώς κάποια δικαιολογητικά πρέπει να είναι στα αγγλικά. Από το FAQ:

39. Είναι εφικτή η αγορά οχήματος (αυτοκινήτου, ποδηλάτου, δικύκλου/τρικύκλου) από χώρα της Ε.Ε.? (sic)

Ναι, η αγορά είναι αποδεκτή ωστόσο παραμένει η δεσμευτική υποχρέωση προσκόμισης των δικαιολογητικών που αναφέρονται στο ΦΕΚ 3323/Β/7.8.2020. Για την υποβολή τους είναι αποδεκτή η αγγλική γλώσσα.

Εμένα Focus, BMC και όλες οι μάρκες μου λένε ελάχιστα πράγματα καθώς δεν γνωρίζω τον χώρο. Στην ελληνική αγορά, σε ebikes κυκλοφορούν σχεδόν αποκλειστικά Cube, αυτά είναι τα μόνα που δεν έχουν κλατάρει στις ειδικές συνθήκες του COVID αλλά από την έρευνα αγοράς που έχω κάνει είναι overpriced οπότε κοιτάω στο εξωτερικό, θα τα σκάσω που θα τα σκάσω, τουλάχιστον να πιάσουν τόπο τα λεφτά. Και στη χειρότερη που πάρω κάτι που δεν με ικανοποιεί, να μπορώ να το πουλήσω χωρίς ζημία. Απλά δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω τι αξίζει και τι όχι.

 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Να πω κι εγώ κάτι για να υπάρχει:
Υπέροχα, πανέμορφα, σούπερ τα Paralane. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι αυτό.
Και τέλειο που ξεχαντρώνεται το ηλεκτικό τμήμα ώστε να μπορείς να έχεις ένα μη υποβοηθούμενο ποδήλατο όποτε το θες.
Μια χαρά το κάρμπον πιρούνι και τα υδραυλικά δισκάκια κλπκλπ.
Και το χρώμα είναι ωραίο και τα ουλτέγκρα και τα 105 σούπερ και τα λαστιχάκια κλπ θα σου τα πούνε και τα παιδιά που τα μασάνε αυτά τα τεχνικά.
Αλλά θα δώσεις τόσα λεφτά (οκ υπάρχει η επιχωρήγηση που - οκ- είναι πολλά και καλά λεφτά) αλλά το ξαναλέω θα δώσεις τόσα λεφτά για 2 ώρες τραβηγματάκι 400w ως τα 25χαω και μάλιστα οταν είσαι ήδη ένας εξοικιωμένος ποδηλάτης των 6+6χλμ/ημέρα που πας να το εξελίξεις κιόλας στα 11+11 με το ζιγκζάγκ;
Για ποιό λόγο;
Γιατί δεν παίρνεις ένα ωραίο εισαγωγικό κουρσάκι με όλα τα παπουτσάκια και τα πεταλάκια και τα κρανάκια και τα γαντάκια και τα όλα σου;
Δεν ξέρω.
Εκτός κι αν έχεις την οικονομική δυνατότητα και την περιέργεια για το πως μπορεί να είναι και ένα τέτοιο. Οπότε το παίρνεις και βλέπεις. Αν το βαρεθείς το πουλάς.
Σ' αυτό πάσο.
...
Όμως έχω κι ένα άλλο ερώτημα:
Οκ μας λέει ότι όλο το ποδήλατο ζυγίζει 15,40κιλά το 6.9 και 13,65 το 9.5. Αλλά η μπαταρία και το μοτέρ και η μπαταρία αναφέρονται ως "superlight". Δεν μας λέει πόσο ζυγίζουν για να κάνεις την αφαίρεση και να δεις πόσο θα σου ζυγίζει το ποδήλατο, όταν και αν τα αφαιρέσεις, για να πας αυτήν τη βόλτα χωρίς υποβοήθηση.
Ή το λέει κάπου και δεν το βρήκα εγώ; 

"It offers a very natural but powerful support with up to 400 watts. The transition at the 25 km / h threshold is very natural as the gear unit is decoupled. Without power assistance, resistance-free pedalling is made possible. In addition, the super-light motor and battery unit can be removed - so you can decide whether you ride your next tour with or without engine. With the engine, you have powerful support for about two hours - and the battery is recharged in just two hours".

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Συμφωνώ με didotou αλλά αν είχα τόσα λεφτά εγώ προσωπικά θα αγόραζα το καλύτερο enduro ποδήλατο και όλη μέρα στα βουνά δε θα κατέβαινα ποτέ ξανά χαχαχα 

ela7899
Απών/απούσα

didotou wrote:
Να πω κι εγώ κάτι για να υπάρχει:

...

θα δώσεις τόσα λεφτά για 2 ώρες τραβηγματάκι 400w ως τα 25χαω και μάλιστα οταν είσαι ήδη ένας εξοικιωμένος ποδηλάτης των 6+6χλμ/ημέρα που πας να το εξελίξεις κιόλας στα 11+11 με το ζιγκζάγκ;
Για ποιό λόγο;
Γιατί δεν παίρνεις ένα ωραίο εισαγωγικό κουρσάκι με όλα τα παπουτσάκια και τα πεταλάκια και τα κρανάκια και τα γαντάκια και τα όλα σου;
Δεν ξέρω.
Εκτός κι αν έχεις την οικονομική δυνατότητα και την περιέργεια για το πως μπορεί να είναι και ένα τέτοιο. Οπότε το παίρνεις και βλέπεις. Αν το βαρεθείς το πουλάς.
Σ' αυτό πάσο.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Έχεις δίκιο ότι υπάρχει παράλειψη του βάρους του μοτέρ-μπαταρία, το αναφέρει όμως το site της focus, είναι 3.2kg.

Είμαι αποφασισμένος να εκμεταλλευτώ την επιδότηση και να αγοράσω ebike. Είναι προφανές ότι είναι υπερτιμημένα αλλά με 1300€ επιδότηση πιστεύω πως συμφέρει. 
Το αν θα είναι κούρσα ή full-suspension, για να είμαι ειλικρινής δεν δυσκολεύομαι να το αξιολογήσω καθώς δεν έχω εμπειρία. Σε μερικά testdrive που έκανα πάντως σε ebike mountain (Cube, Haibike) μου έκανε εντύπωση πόσο διαφορετικά ήταν από το δικό μου ποδήλατο, πιο βαριά και δύσκολα στο μανουβράρισμα, αλλά μπορεί να ήταν θέμα συνήθειας. Κρατάω το ότι τα Paralane είναι αξιόλογα.

Σχετικά με το πόση υποστήριξη και διάρκεια έχει το μοτέρ, γίνεται μια ανάλυση εδώ (προφανώς biased καθώς είναι από την ίδια την εταιρεία) και εδώ λέει ότι το range κυμαίνεται μεταξύ 55-90χμ.

 

Νικος Αποστολιδης
Απών/απούσα

Φιλε εγω δεν θα σου πω να μην παρεις ebike αλλα μην παρεις ολοκληρο. Ειναι πολυ προτιμοτερο να παρεις ενα μοτερ της shimano η οποιας θες και να το βαλεις στο ποδηλατο σου. Κοιταξε αυτο λιγο https://podilatas.gr/category/ebike-conversion-kit/. Σου δινουν ετοιμο μοτερ η στο βαζουν αν πας απο εκει. Θα σου συνιστουσα μοτερ μεσαιας τριβης καλυτερα για να μην μπλεκεις με τροχους. Το  κιτ ειναι 250watt και οι μπαταριες ειναι ιοντων λιθιου απο μαρκες.

Tasakos10
Απών/απούσα

Αγαπητέ φίλε,

μια μικρή διόρθωση: δεν υπάρχει μοτέρ shimano μεσαιας τριβής, το οποίο να τοποθετείται εκ των υστέρων σε ποδήλατο. Υπάρχουν τα bafang και tonsheng που θα βρείτε ευρέως στην ελληνική αγορά -και όχι μόνο- που χρησιμοποιούνται ως μετατροπή ποδηλάτων από συμβατικά σε ηλεκτρικά.