Γεια χαρα σε ολους.
Μετα απο πολλα χρονια αποφασισα να ανακατασκευασω την παλια μου αγαπη, ενα Velosolex Concorde του 89 ( τοτε τουλαχιστον το αγορασα), ισως γνωστες του αντικειμενου να ξερουν καλυτερα. Θα ανεβασω παρακατω καποιες φωτογραφιες για την προοδο της ανακατασκευης.
Στο ολο εγχειρημα αλλαξα μονο ζαντες κ πισω κασσετα ( απο 5αρα σε 8αρα) κι αυτο για πρακτικους λογους...ετσι κι αλλιως υπαρχουν κ τα αυθεντικα κομματια απλα θελω να το κυκλοφορω το κουρσακι μου οποτε επελεξα να κανω αυτες τις αλλαγες.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
IMG_20160411_145004.jpg | 744.74 KB |
IMG_20160426_191227.jpg | 392.64 KB |
IMG_20160426_191227.jpg | 392.64 KB |
IMG_20160418_185347.jpg | 991.92 KB |
IMG_20160419_100553.jpg | 663.3 KB |
IMG_20160418_191206.jpg | 726.35 KB |
IMG_20160421_140259.jpg | 591.28 KB |
IMG_20160421_140416.jpg | 525.26 KB |
IMG_20160427_195940.jpg | 757.95 KB |
IMG_20160427_195924.jpg | 991.42 KB |
IMG_20160428_145058.jpg | 999.84 KB |
IMG_20160504_115731.jpg | 947.24 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Γεια χαρά,
πολύ καλή δουλειά έκανες
να χαρείς το ποδήλατο, πάντα καλές πεταλιές
Σας όλους εύχομαι όλα τα καλά
σ ευχαριστω πολυ
Ποδήλατο εποχής! (Πέτα τις ροδέλες στις βαλβίδες, κινδυνεύουν οι σαμπρέλες.)
Χαιρομαι που αρεσει το λιγο κομματι φροντιδας που εδωσα σ αυτην την κουρσα που σιγουρα το αξιζει.
Ευχαριστω για την συμβουλη θα το κανω....και συγχαρητηρια για την παρατηρητικοτητα
Γιατι? Πως?
Μόλις αρχίσουν να χάνουν αέρα οι σαμπρέλες θα
αρχίσουν να "κάθονται". Αν η βαλδίβα είναι μα-
γκωμένη είναι πιθανόν να σου σκίστεί η σαμπρέ-
λα στο σημείο της ένωσης.
Η μόνη χρησιμότητα του δαχτυλιδιού αυτού είναι
για να σου κρατήσει σταθερή τη βαλβίδα κατά το
αρχικό φούσκωμα που συνήθως παιδεύεσαι για να
την κλειδώσεις στο στόμιο της τρόμπας.