Αναπαλαίωση - Αναβάθμιση !

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Κωνσταντίνος
Απών/απούσα

Καλό απόγευμα σε όλους !

Είμαι νέος εδώ στον δικτυακό τόπο σας και μπορώ να πώ οτι ευχαρηστιέμε που υπάρχουν άτομα που είναι οργανωμένα σε ότι αφορά την ποδηλασία!

Πλέον χρησιμοποιώ μόνο το ποδήλατο μου για μετακινήσεις πχ. δουλειά-σπιτι, σπίτι-supermarket και γενικότερα διαδρομές ρουτίνας

Κατ αρχήν να σας πώ οτι τα τελευταία χρόνια ζω μόνιμα στην Σαλαμίνα και έχω δύο ποδήλατα ένα όχι και τόσο παλιό τύπου "mountain" rollmar με 18 ταχύτητες και ένα αρκετά παλιό επίσης τύπου "mountain" Mustang με 18 ταχύτητες το οποίο μου είχαν φέρει προ αμνημονεύτων ετών απο αμερική.

Τώρα στο κυρίως θέμα... προς το παρόν χρησιμοποιό το rollmar γιατι είναι σχετικά ελαφρύ και ας πούμε με βολεύει καλύτερα στις ανηφόρες της Σαλαμίνας. παρόλα ταύτα χρειάζετε τακάκια, ντίζες και λάστιχα.

Το Mustang το έχω παροπλισμένο εδώ και πολλά χρόνια και δέν έχει τακάκια-ντίζες και μάλλον θέλει και λάστιχα ίσως και ρύθμιση για τις ταχύτητες.

Πραγματικά δεν έχω την παραμικρή ιδέα απο ποδήλατα και θα ήθελα τις συμβουλές σας σχετικά με το τι θα μπορούσα να κάνω για να κινούμε ας πούμε ποιο άνετα δεδομένου οτι αντιμετοπίζω και χωματόδρομους και ανηφόρες!
Ευχαρηστω !

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Κωνσταντίνος
Απών/απούσα

Mustang bike

Κωνσταντίνος wrote:
Καλό απόγευμα σε όλους !

Είμαι νέος εδώ στον δικτυακό τόπο σας και μπορώ να πώ οτι ευχαρηστιέμε που υπάρχουν άτομα που είναι οργανωμένα σε ότι αφορά την ποδηλασία!

Πλέον χρησιμοποιώ μόνο το ποδήλατο μου για μετακινήσεις πχ. δουλειά-σπιτι, σπίτι-supermarket και γενικότερα διαδρομές ρουτίνας

Κατ αρχήν να σας πώ οτι τα τελευταία χρόνια ζω μόνιμα στην Σαλαμίνα και έχω δύο ποδήλατα ένα όχι και τόσο παλιό τύπου "mountain" rollmar με 18 ταχύτητες και ένα αρκετά παλιό επίσης τύπου "mountain" Mustang με 18 ταχύτητες το οποίο μου είχαν φέρει προ αμνημονεύτων ετών απο αμερική.

Τώρα στο κυρίως θέμα... προς το παρόν χρησιμοποιό το rollmar γιατι είναι σχετικά ελαφρύ και ας πούμε με βολεύει καλύτερα στις ανηφόρες της Σαλαμίνας. παρόλα ταύτα χρειάζετε τακάκια, ντίζες και λάστιχα.

Το Mustang το έχω παροπλισμένο εδώ και πολλά χρόνια και δέν έχει τακάκια-ντίζες και μάλλον θέλει και λάστιχα ίσως και ρύθμιση για τις ταχύτητες.

Πραγματικά δεν έχω την παραμικρή ιδέα απο ποδήλατα και θα ήθελα τις συμβουλές σας σχετικά με το τι θα μπορούσα να κάνω για να κινούμε ας πούμε ποιο άνετα δεδομένου οτι αντιμετοπίζω και χωματόδρομους και ανηφόρες!
Ευχαρηστω !

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

θα σε συμβούλευα να ξεκινήσεις από πλύσιμο του ποδηλάτου ΧΩΡΙΣ ΠΙΕΣΗ και κατόπινλίπανση των κέντρων των τροχών με γράσο (αν δεν ξέρεις πως, παράλειψέ το και το αναθέτεις σε ποδηλατά αργότερα)... Αλλάζεις λάστιχα με καινούργια ΔΡΟΜΟΥ (χάνεις λίγη σταθερότητα στο χώμα, κερδίζεις πολλή ταχύτητα και ευκολία στην άσφαλτο), αλλάζεις σύρματα φρένων και ταχυτήτων (καθώς και τα εξωτερικά μακαρόνια τους)με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΑΝΟΞΕΊΔΩΤΑ και όχι γαλβανιζέ και είσαι jet. το πως γίνονται οι ρυθμίσεις των ταχυτήτων δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να σου περιγράψω λόγω μέθης. Δεν είναι δύσκολο, απλά δύσκολα περιγράφεται. Είμαι σίγουρος πως σε κάποιο επόμενο πόστ, θα σου δώσει λίνκ ο spyrosv γιά κάποιο βίντεο στο γιουτιούμπ. Ξεκίνα λοιπόν και εδώ είμαστε !!!

Κωνσταντίνος
Απών/απούσα

Πλύσιμο και λίπανση έχω κάνει όλα κομπλέ όσω για τα υπόλοιπα θα γίνουν και αυτα.

Είμαι σε ένα δίλλημα για το ποιο απο τα δύο να φτιάξω... θα ανεβάσω φώτο και απο το άλλο να δείτε να μου πείτε μια γνώμη αλλα μάλλον θα με βολέψει το rollmar λόγο ποιο ελαφριού σκελετού.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Αν διάλεγες αυτό που σου αρέσει περισσότερο ή είναι ελαφρύτερο και χρησιμοποιούσες τα καλύτερα εξαρτήματα από όσα έχεις? Νομίζω πως τα ανταλλακτικά τους θα είναι συμβατά.

Κωνσταντίνος
Απών/απούσα

Τα ανταλακτικά δέν είναι ακριβά οπότε δεν με πειράζεί.

Απλά λογικά σκεπτόμενος πρέπει να προτιμίσω τον ποιο αλαφρύ σκελετό για να μην με κουράζει στις ανηφόρες έτσι δεν είναι;

ρωτάω γιατι δεν ξέρω, υπάρχει κάτι άλλο που θα έκανε αισθητή διαφορά;

Είδι απο εχθές προμηθεύτικα καθρέπτη, άλλαξα τακάκια και έκανα ακτινολίγηση στο rollmar. Σειρά έχει το mustang το οποίο θα αναλάβω σήμερα.

Σχετικά με τα λάστιχα θα τα αλλάξω με δρόμου σε αυτό που τελικά θα κρατίσω ως προτεύον.

Η τιμή που μου είπαν για λάστιχα-σαμπρέλες είναι 40 με εργασία αν θυμάμε καλα. οπότε με τακάκια, ντίζες και φώτα που θέλω θα πάει κανα 60 λογικά ε ;

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

σαράντα ευρώ είναι εντάξει όταν μιλάμε για λάστιχα επώνυμα (βλέπε continental, scwalbe, michelin )που κάνουν και διαφορά σε ποιότητα κύλισης και αντίσταση στο σκάσιμο. Τα κινέζικα vee ruber και παρεμφερή κοστίζουν 7 ευρώ. Kenda υπάρχουν διάφορα, κάπου στη μέση και μαλλον πρός τα κάτω.

Εξ' ίσου σημαντικό με το βάρος (αν όχι σημαντικότερο) θεωρώ την ποιότητα κύλισης. Πόσο γλυκά και εύκολα δηλαδή ρολάρει το ποδήλατο με μια πεταλιά. Τα κέντρα των τροχών εδώ παίζουν μεγάλο ρόλο. Δοκίμασε πόσο πολύ γυρνάει ο τρόχος αν τον γυρίσεις λίγο με το χέρι. Έχε υπ' όψη σου όμως πως η κατάσταση αλλάζει δραματικά (προς το χειρότερο) όταν το ποδήλατο είναι υπό φορτίο.Έχει δηλαδή εσένα επάνω.

Κωνσταντίνος
Απών/απούσα

λοιπόν το παλίο το πήγα εχθές για αλλαγή στα λάστιχα. Σήμερα το πήρα και μου είπαι ο ποδηλατάς ότι ουσιαστικά είναι άχρηστο γιατι έχόυν πρόβλημα τα γρανάζια και οι ζάντες είναι ψηλοστραβιές. Για τα γρανάζια μου είπε οτι τα έσφιξε και δεν ξέρει πόσο μπορέι αυτό να κρατίσει. λάστιχα μου έβαλε τα kenda sport crusing και μου πήρε 40 ευρώ. επίσης μου είπε οτι σο σύστημα στο πετάλι είναι πολύ παλιό και γενικά αν κάτι σπάσει δεν υπάρχουν ανταλακτικά...

τώρα αφου το καβάλησα και κατάλαβα οτι όντος είναι σε μαύτο χάλι το ποδηλατάκι θα κάνω τράμπα να νέα λάστιχα στο rollmar το οποίο είναι σε πολύ καλή κατάσταση και θα έχω μόνο αυτό θα του περάσω και τα φωτάκια και το καθρεπτάκι και θα είναι μιά χαρά για καθημερηνή χρήση. Σκεύτικα επίσης να του αλλάξω την κασέτα του με μια ακόμα ποιο καλή αλλα μου είπαι οτι αφου φοράει απάνω shimano να μην την αλάξω.