Αναβάθμιση πίσω δισκων MTB

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
tselis4
Απών/απούσα

Καλημερα , αν και παλιος στο φορουμ νεος στις ΜΤΒ περιπετειες. 
Εχω στην κατοχη μου ενα Freeder Ideal 29"
Είναι 3χ7 .. Όσο περναει ο καιρος βλέπω οτι δεν ειναι ο ιδανικος συνδυασμος για καποιες δυσκολες ανηφορες . (οχι οτι ειμαι ο ιδανικος αναβάτης) 
Θα ήθελα ηξερα αν μπορω να αναβαθμισω το πισω μερος απο 7 σε 11 ή 12 και τι ενεργεις συνολικα πρεπει να κανω . δλδ φανταζομαι θα χρειαστει να αλλαξω και μπροστα δισκους ή υπάρχει αλυσιδα ή τροπος να κανει χρηση ολων των δισκών ? θα χρειαστψ μοχλακια και ντιζες. 
το βασικο ερωτημα ειναι αν γινεται αρχικα και ποιος ειναι οι απαραιτητες ενεργειες στο συνολο για να δουλεψει αρτια
 

Συνημμένες εικόνες: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το να αλλάξεις από 7αρι σε 11αρι ή 12αρι, νομίζω θα σε πάει πολύ μακρυά σε κόστος.

Εναλλακτικά, δες τι κασέτα έχεις τώρα, εννοώ τι μικρό-μεγάλο γρανάζι έχεις πίσω, πχ έχεις 11-32? Ψάξε για κασέτα 7αρα με μεγαλύτερο μεγάλο γρανάζι. Παλαιότερα κυκλοφορούσαν κάτι κασέτες MegaRange Shimano, τσέκαρε αν υπάρχουν ακόμα και αν το μεςγάλο γρανάζι τους είναι μεγαλύτερο από αυτό που έχεις τώρα. Έτσι θα έχεις μαλακότερες σχέσεις.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Υπάρχουν  12-32 t (δοντών )

 https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/tou...

επτάρες (αλλα πιθανό να είναι βαρύτερες απο την 11-28, οπότε η υποτιθέμενη αυτή, οριακή, μικρή μεταβολή, να μη φέρει επιθυμητά αποτελέσματα ). Η mega range σιμάνο, με βοηθούσε σχεδόν να ανεβαίνω τοίχους! αλλα θυμάμαι οτι ήταν για βιδωτό ελεύθερο, όχι  κασέττα.

 Ποδηλατάς δεν είμαι, απο τεχνικά δεν πολυ γνωρίζω, υπάρχει ίσως πιθανότητα αν ταιριάζει, να βάλεις και ένα 22άρι γραναζάκι μπροστά για να δεις μιά μικρή βελτίωση. Οπωσδήποτε όμως, όπως λέει και ο Ρόκα... Η αλλαγή έρχεται μέτρο με το μέτρο, χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο, περισσότερο, παρά με τις επεμβάσεις. Διαφορετικά, ποδηλατάδες θα γίνουν πλούσιοι και εμείς...οριακά φτωχότεροι ! Αν χωράει τώρα, και πας σε σενάριο 8,9,10,11 κ.ο.κ. ταχύτητες, όπως είπε και ο αγαπητός, θα πρέπει να αλλάξεις χειριστήρια, αλυσίδα (μετά την εννιάρα νομίζω ) και θα ανοίξει η βεντάλια, χωρίς value for money αντίστοιχο, χωρίς η διασκέδαση να ανεβαίνει το ίδιο..

Κάνω μιά σφήνα, ..Aν μπει μεγαλύτερο πίσω γρανάζι, πρέπει να δεις και το μήκος του πίσω ντεραγιέ αν σηκώνει 7άρα με περισσότερα γρανάζια, Το (πραγματικό) capacity που λένε, δηλαδή αν θα καταφέρνει να τυλίξει η αλυσίδα, ολόκληρη τη νέα κασέττα με το μεγαλύτερο γρανάζι πλέον. H mega range, αν και βιδωτό, μιά και το αναφέραμε, είχε το δικό του ντεραγιέ, και το έγραφε σε κανα δυό τρεις μεριές για να αγοράσεις σετ ντεραγιέ / ελεύθερο (freewheel)

Καλές πεταλιές, ανεξαρτήτως πλήθους γραναζιών και δίσκων

tselis4
Απών/απούσα

σε συμπλησρωση του προηγουμενου φιλου η απαντηση σας ειναι επαρκης και με προσανατολησε στο που πρεπει να κοιταξω λοιπον. θα ψαξω μερικες τεχνικε λεπτομερειες και επνερχομαι.. ευχαριστω παρα πολυ

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

 ..εχει κάτι ...ταψιά γαλακτομπούρεκου, 10-45  ή 10-51, αλλα για να παίξουν σωστά, απο όσο ξερω, πρέπει να είναι όλο το σετ ίδιο. Αλυσίδα, γρανάζια εμπρός

https://www.bike-discount.de/en/shimano-xt-m8100-1x1...

https://www.youtube.com/watch?v=n5YkkAP_QVI    

 γρανάζια πίσω, ντεραγιέ, τα πάντα όλα όμως , άρα και μεσαία τριβή μάλλον. Αν κάτι δεν "κάτσει" σωστά, θα αρχίσουν τα τεχνικά προβληματάκια ή προβληματάρες. (Τίποτα πιό ωραίο δεν υπάρχει, απο το να κουμπώνουν σωστά, όλες οι ταχύτητες ! )    Θεωρητικά.. αν έμενε  ένα γρανάζι εμπρός και βάζαμε δώδεκα πίσω ( 1 Χ 12 ) υποτίθεται θα φεύγανε οι δύο δίσκοι εμπρός θα ελάφραινε το σύστημαι... θα ανεβαίναμε γκρεμίλες ? Ακριβό και δύσκολο στην πράξη. Αν κάποιος το έχει δοκιμάσει, ή μπορεί να εφαρμοστεί,  καλό θα ήταν να το παρουσίαζε ως λύση, εδώ είμαστε. Πάντως -πέρα απο την γραναζομανία / οδοντομανία, έχω διαπιστώσει οτι ..π.χ. δεκαετίες 80 και 1990, (τότε που τα πράγματα ήταν απλά), έβλεπες αθλητές και χρησιμοποιούσαν ανταλλακτικά, που πολλές φορές ήταν ελαφρώς βαρύτερα απο τα ερασιτεχνικά. 

Και λες μέσα σου.... Μωρε δεν πα να είναι π.χ. οι δικές μου δαγκάνες των φρένων 100 γραμμάρια ελαφρύτερες !  Σε έναν αγώνα, με όλα τα άλλα ίδια, ,  ένας πραγματικός αθλητής, και ένα κιλό παραπάνω να ζύγιζε συνολικά(που λέει ο λόγος)το ποδήλατό του και δύο, πάλι θα με πέρναγε. Κι ας είχα σουπερ ντούπερ κάρμπον κλπ. Βεβαια...εμείς αθλητές δεν είμαστε! ούτε θα σου πει κανένας γιατί έβαλες σιμάνο, ή γιατί έβαλες καμπανιόλο! ενα επί, δυο επι, τρια και λοιπά... Νομίζω πως μετράει η ψυχή, τα πνευμόνια και το σώμα, παρά τα εξαρτηματάκια που φέρει το ποδήλατο.

 Εύχομαι σε σένα και την ποδηλατοπαρέα σου, καλές αναβάσεις!