Αξίζει η αλλαγή σκελετού για μετατροπή mountain απο Hardtail σε enduro?

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
avgoustos
Απών/απούσα

Γειά σε όλους!! ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το αν αξίζει να αγοράσω σκελετό enduro (με ανάρτηση μπρός πίσω) και να βάλω τα περιφεριακά απο το τίμιο boomax 09 που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο ή αξίζει να πουλήσω το boomax και να πάρω ενα ολόκληρο ποδήλατο (λύση με σχεδόν απαγορευτικό κόστος...)Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εαν η ερώτηση είναι αν τα περιφερειακά του Boomax
είναι κατάλληλα για χρήση AM/Enduro τότε η απάντηση
είναι όχι όλα.

Αλυσίδες, κασέτες, εκτροχιαστές, μπορείς να τα κρατήσεις.
Τιμόνια, λαιμούς, παλουκόσελα λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα
αντοχής. Ανάρτηση, ρόδες, φρένα, δισκοβραχίωνας δεν κάνουν
για τη χρήση που θες.

Γενικά δεν είναι κακό σαν σκέψη απλά πρέπει να βρεις καλές
τιμές για τα κομμάτια που σου λείπουν.

avgoustos
Απών/απούσα

Σ'ευχαριστώ για την απαντησή σου.
Ναι αυτό ήθελα να μάθω,αν μπορείς πες μου λιγα περισσότερα για τα παραπάνω που αναφέρεις οτι δεν κάνουν τι ενοείς, οτι δεν ειναι ποιοτικά ή οτι δεν ταιριάζουν?τι προτείνεις?και απο που?σκελετό?

πολλες απορίες ε?...οσο ρωτάει κανείς γλυτώνει άσκοπα έξοδα και κόπο

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Γενικά τα Enduro ποδήλατα έχουν 140χιλ+ ανάρτηση μπροστά,
καμιά 120χιλ+ πίσω ανάρτηση, διπλό δίσκοβραχίωνα πχ 24/36,
τροχούς με άξονα και όχι με quick realease, αντίστοιχα
στεφάνια για enduro και γερές ακτίνες. Κανονικά έχουν
και αντίστοιχα τιμόνια, λαιμούς σχεδιασμένα για κοπάνημα.

Τα enduro ποδήλατο παίζουν στη γειτονιά των 2.000 Ευρώ.
Ρίξε μια ματιά εδώ και εδώ.

Επομένως κάποια πράγματα δεν ταιριάζουν σε enduro σκελετό.
Δεν μπορείς να βάλεις 100χιλ ανάρτηση σε σκελετό σχεδιασμένο
για 150χιλ. Όπως επίσης δεν μπορείς να βάλεις XC ρόδες με
quick realease σε σκελετό που θα τρώει τρελό ξύλο. Επίσης
δεν βάζεις τριπλό δίσκο γιατί θα μετρήσεις όλες τις πέτρες
του βουνού κλπ κλπ.

Πες μου όμως τι εννοείς όταν λες "enduro" σκελετός διότι νομίζω
ότι κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου. Επίσης, μίλα με τα παιδιά στο
downhill.gr τα οποία κατέχουν πολύ καλύτερα το όλο ζήτημα.

Από μαγαζί ξέρω μόνο αυτό στο Βύρωνα
http://www.lowandflow.gr/index.html

avgoustos
Απών/απούσα

Ησουν σαφέστατος.

Για να είμαι και εγώ και να μή σε μπερδεύω ...αυτό που κάνω με το ποδήλατο και θέλω να το κάνω καλυτερα ειναι να πηγαίνω χώμα, κυρίως μονοπάτια και λιγότερο φλαταδούρες,να μπορώ να ανεβαίνω (οπως κάνω τώρα με το τίμιο BOOMAX) και να κατεβαίνω γρήγορα και ελπίζω γρηγορότερα στο μέλλον...χαχα...

Κυρίως πάω Υμηττό που εχει όλες τις πέτρες του κόσμου μαζεμένες και θέλω να αντεχει τα 90 κιλάκια μου και να συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς.

Δεν θα θελα κάτι τόσο βαρύ όπως τα downhill ωστε να μπορώ να ανεβαίνω.
Το κακό είναι οτι έχω κακομάθει με τις αναρτήσεις απο το μοτο εντουράκι και θα ήθελα πως και πως ενα ποδηλατάκι με σωστή συμπεριφορά μπρός πίσω ωστε να ευχαριστιέμαι περισσότερο και το κατέβα κυρίως σε κακοτράχαλα κομμάτια.

Ελπίζω να μην κούρασα ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες...!!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Από βύρωνα/καισαριανή μεριά είσαι;

Υμηττός είναι πολύ περίεργο βουνό και
πιστεύω ότι δεν υπάρχει ένα ποδήλατο
που να το καλύπτει. Κάποια κομμάτια
θέλουν downhill ποδήλατο, κάποια άλλα
τα βγάζεις άνετα με ένα hardtail και
καλή ανάρτηση/τροχούς. Υπάρχουν και
μερικά που είναι μεικτά και θέλουν
τεχνική...

Πχ, από το αναψυκτήριο της Καλοπούλας
μέχρι την 1η μπάρα είναι άσφαλτος και
ένα hardtail είναι το καλύτερο. Από τη
μπάρα και για αρκετό δρόμο είναι πατημένο
χώμα με λίγες πέτρες. Σε κάποια φάση
υπάρχει ένα μονοπάτι το οποίο είναι και
τεχνικό και ζόρικο για hardtail. Όσο
πλησιάζεις Κουταλά το έδαφος γινεται
χειρότερο και τρως πολύ ξύλο.

Πιστεύω ότι θα πρέπει να βάλεις νερό στο
κρασί σου και είτε να ζορίζεσαι στις
ανηφόρες με το FS είτε να ιδρώνεις στις
κατηφόρες με το hardtail για να οδηγάς
τεχνικά και να γλυτώνεις τις πέτρες.

Αν είσαι της κατηφόρας τότε μάλλον για
FS μεριά σε βλέπω και πακέτο προστατευτικά
για το σώμα από τη μηχανή.

Γίνονται κατά καιρούς μαθήματα AM/Enduro κλπ
Ρίξε μια ματιά εδώ για ένα στις 26 του μήνα.

avgoustos
Απών/απούσα

Χαίρετε και πάλι..
νομίζω οτι αυτό που θα ήθελα είναι κάτι σαν αυτά που εχεις παραθέσει παραπάνω.
Για τι βάρος μιλάμε σε αυτή την κατηγορία ποδηλάτου?Σε αυτά πιστεύεις οτι δεν ταιριάζουν τα περιφεριακά μου έτσι? Και δεν αξίζει να πάρω σκελετό μόνο?
Είμαι Ζωγράφου και με το ποδήλατο γυρίζω κυρίως την μπροστινή μεριά.Γενικά γνωρίζω τα περισσότερα και ανάλογα με τη διάθεση κατεβαίνω και αντίστοιχο μονοπάτι (και καλά ...χαχαχα ).

Σοβαρά τώρα δεν έχω απαιτήσεις downhill εξάλλου υπάρχει και το μοτό(οσο υπάρχει ακόμα...)εχω μια σχετική εξοικίωση με τα μονοπάτια και με δοκιμάζω, στο 10 ας πούμε σε κανα δυό σημεία θα το πάρω και στο χέρι ή σε αυτό απο τον ΟΤΕ και προς Παιανία το 5 αν θυμάμαι καλά το κατεβαίνω αλλα και σ αυτό εχει δυο σημεία που το παω καβάλα αλλα σχεδόν σταματημένος δεν έχω τρελές απαιτήσεις σε τέτοια σημεία απο το καινούριο ποδήλατο,στα κατηφορικά όμως απο το μοναστήρι και κάτω ή απο τη φουρκέτα μετά την Καλοπούλα (στα σκαλάκια και κάτω)περιμένω πολλά με μια αναρτησούλα πίσω.
Πάντως μου αρέσει το ανέβασμα αφού φαντάσου οτι ανεβαίνω απο μονοπάτια οπου βγαίνει(και οπου είναι εφικτό ενοείται...!)Γενικά για να μήν σε κουράζω θα ήθελα το ποδήλατό μου όπως είναι αλλα με λιγο καλύτερη ανάρτηση μπροστά και με μια πίσω και ας ανέβαινε λιγο το βάρος.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το ελάχιστο που θες είναι ανάρτηση και τροχούς καθώς
αυτά που έχεις δεν ταιριάζουν. Τώρα για τα υπόλοιπα,
εφόσον ήδη κάνεις της διαδρομές που θες, μπορείς να
πεις ότι τα μεταφέρεις από το υπάρχον ποδήλατο.

Πρόσεξε όμως το εξής, τώρα λες ότι κουτσά στραβά παλέυεις
τις διαδρομές και σε κάποια σημεία είτε πας βήμα βήμα είτε
το πας στα χέρια. Με τον καινούργιο σκελετό, αναρτήσεις
μπόμπες, ρόδες τούμπανα και λάστιχα 2.3, κάτι μου λέει ότι
θα πηγαίνεις μαλιοκούβαρα καθώς κάποιες δυσκολίες θα φαντάζουν
πλέον ευθείες :)

Αυτό με τη σειρά του ίσως σου βγάλει πολύ γρήγορα τα όρια των
περιφερειακών που θα έχεις μεταφέρει από το παλιό ποδήλατο.
Για παράδειγμα μάλλον θα χρειαστείς κάτι καλύτερο στα φρένα και
στους δίσκους. Ίσως να χρειαστείς και στιβαρό πίσω εκτροχιαστή
γιατί θα τρώει αρκετό ξύλο... Επομένως δεν φτάνει απλά μια
"καλύτερη" ανάρτηση διότι πλέον μιλάμε για άλλη χρήση και
άλλες απαιτήσεις.

Πέρνα μια βόλτα από το μαγαζί στο Βύρωνα, να δεις και εκεί τι
έχουν, να τους πεις τι περίπου θες να κάνεις και ποιά μονοπάτια
θες να κατεβαίνεις ώστε να πάρεις μια καλύτερη γνώμη για περιφερειακά.
Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση, μη σκέφτεσαι με τη λογική της μηχανής
όπου περνάς από κοτρώνια και καταπίνει τα πάντα. Στο ποδηλατο βοηθάει
μεν αλλά κάποια πράγματα πρέπει να τα αποφεύγεις ή να τα περνάς όρθιος
στα πετάλια. Περισσότερο ρόλο παίζει το φάρδος του ελαστικού και η
πίεση.

Πάντως, και ανηφόρες και μονοπάτια δεν γίνεται εύκολα. Είτε θα πηγαίνεις
αέρα στον κατήφοροο και θα ιδρώνεις στον ανήφορο λόγω γεωμετρίας όχι
λόγω βάρους, είτε θα ανεβαίνεις ανετότερα αλλά θα πρέπει να βάζεις
πολύ περισσότερη τεχνική στο κατέβασμα.

avgoustos
Απών/απούσα

Σ ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες που μου έδωσες και για το χρόνο σου!
Αποφάσισα οτι θα κρατήσω μεχρι να μαζέψω κανα φράγκο το boomaxακι μου γιατι καλύτερα είναι να αγοράσω ενα ολοκληρωμένο ποδήλατο για να το φχαριστηθώ και να μην αρχήσουν τα μερεμέτια...χαχαχα
τα χρήματα είναι πολλά δυστυχώς για αυτο που σκέφτομαι,στα 2000-2500Ε παίζουν...
έχει και η KONA μια πιο "φτηνή" λύση το Tanuki στα 1300 αλλα δεν ξέρω αν αξίζει αν θα με καλύψει και για πόσο... θα δούμε...
Ευχαριστώ πάντως

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα περισσότερα καλά ποδήλατα αυτού του είδους θα
τα βρεις από κάτι "άγνωστες" μάρκες για παράδειγμα.

http://www.santacruzmtb.com/home/
http://www.marinbikes.com
http://yeticycles.com/

και κάτι άλλες περίεργες που δεν τις θυμάμαι :)
Γενικά αν είναι να το κάνεις τότε κάντο σωστά.
Μην πας σε εισαγωγικά μοντέλα, πάρε κάτι σωστό.

Καλή συνέχεια.

contact