Φρένα Dual pivot για pegeot 103 carbolite

20 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gtok34
Απών/απούσα

Καλησπέρα μετά από μια ανακατασκευή που έκανα στο κουρσάκι μου που το είχα πάρει ως έφηβος κάπου το 1994 με 95 δεν μπόρεσα να φτιάξω τελείως τα φρένα. Θέλω να τα αλλάξω με νέα τύπου Dual pivot αλλά δεν ξέρω τι να ψάξω. Στα ποδηλατάδικα της πόλης μου μου λένε ότι δεν ταιριάζουν άλλα και αλλα κουφά μάλλον δεν θέλουν να ασχοληθούν. Οποτε η λύση είναι απο το Ιντερνετ. Να φανταστειτε πήγα σε ποδηλατά και ρώτησα ένα τιμόνι κομμένο που ειχε σε ένα φιξάκι ποσο το εχει και μου απάντησε δεν πουλαω τέτοια γιατι όλοι θα αρχίσετε να φτιάχνετε φιξάκια....Αν είναι δυνατόν νοοτροπία...και απάντηση ο τύπος..Πολύ ψηλά τον πήρανε τον αμανε μου φαίνεται..... Και δεν φοβαμαι να πω και πόλη (αυτά συμβαινουν στην Κομοτηνή) καθώς εδω επειδή κάνανε προσφατα τον ποδηλατόδρομο τον είδαν πλέον ότι ειναι η νεα μοδα και θα πουλανε κάργα....Οποτε ενα μεγάλο Χ στους ποδηλατάδες της πόλης μου και διαλέγω απο αλλού...και τα φτιάχνω μονος μου...Λοιπόν δεν ξέρω τώρα αν όλα τα φρένα τύπου pivot είναι σε χιλιοστά τα ίδια ή εχουν μεγέθη...Ξέρει κάποιος τι ταιριάζει αλλα να μην μου βγει και ο κούκος αηδόνι...Εστω και μεταχειρισμένα θα βαζα δεν εχω πρόβλημα... Επισης επειδή θέλω να βάλω και ζαντα αλουμινίου 700 μάλλον (δεν ξέρω αν αυτό είναι το σωστό μέγεθος γιαυτο το ποδήλατο) αλλά τώρα αυτό φοραει χωρίς να πιανουν καλά τα φρένα του. Ενας ποδηλατάς που τελος παντων του ξέφυγε μετα απο παρακάλια μου ειπε οτι τα παλια φρενα δεν πιανουν και θελει αλλαγή φρενων (μου πρότεινε και τα tiagra br-4600 ή κάτι παραπλήσια...) Εχετε να μου προτείνεται κάτι και απο ποιο κατάστημα να το πάρω??? εστω και απο ebay....για ποιο φθηνα.??? Αλλά πρώτα θέλω να μαθω σίγουρα αν υπαρχουν διαστασεις μην παρω κατι και μου βγει λαθος...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
zio_donnie
Απών/απούσα

έβαλες πολλά μέσα και μπερδευτήκανε. Λίγη τάξη λοιπόν

1) Κατά 99,9% τα φρένα σου είναι μια χαρά (σαν δαγκάνες). Αν το έχεις αφήσει χρόνια παρατημένο, σκουριάσαν τα συρματόσκοινα και τα καλώδια και δεν δουλεύουν καλά. Αν τα αλλάξεις (και με καινούρια τακάκια αν αυτά που εχεις είναι 15ετιας)θα είσαι μια χαρά. Αν τα έχεις αλλάξει και δεν πιάνουν, μάλλον κάνεις κάτι λάθος παρά δεν δουλεύουν.

2) Λες ανακατασκευή. Τι άλλαξες? Γιατί θες dual pivot? Σε κάθε περίπτωση οι δαγκάνες έχουν διαστάσεις σε mm (reach το λένε αγγλικά). Αν φτάνουν από τον άξονά τους στον τροχό σου κάνουν όλες.

3) Αν αλλάξεις τροχούς αλλάζει το θέμα. Μέτρα τους δικούς σου πρώτα. Παλιά το λέγανε 28" τώρα 700c το μέγεθος αλλά από προσωπική εμπειρία σου λέω πως οι 700c παίζει να πέσουν μικροί κανά 2μμ και να μην φτάνουν οι δαγκάνες (θα θες άλλες με μεγαλύερο reach).

Περισσότερες πληροφορίες με φώτο θα βόλευαν.

gtok34
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.
1)Τα φρένα είναι κατασκουριασμένα ειδικά στον ρυθμιστήρα δεν μπορώ με τίποτα να τα ρυθμίσω γιατί δεν ειναι μονο σκουριασμένος αλλα και σπασμένος...Γιαυτό δεν μπορώ να τα σφίξω πολυ. Επίσης ενας λόγος που δεν μπορώ να τα σφίξω είναι όσες ακτινολογήσεις να κάνω στις ζάντες είναι πάλι στραβές και κάνουν καποια ψιλά οχτάρια. Οποτε δεν μπορώ να τα σφίξω γιατί βρίσκουν μια απο την μία και απο την άλλη μεριά.
2)Τα φρένα που φοράει τωρα νομίζω είναι dual pivot ενοώ σαν πέταλο δεν ξέρω αν έκανα λάθος και μπορούν να μπουν και άλλα. Εχει μια τρύπα πάνω στο σκελετό εκεί μπαίνει ο άξονας τους και το πεταλο ερχεται απο κάτω και πιανει τις ρόδες. Οποτε νομίζω οτι είανι τύπου dual pivot και όχι vbrakes ας πούμε.
3) Τις ζάντες θέλω να τις αλλάξω οπωσδήποτε αυτές που εχω είναι στραβές οι σιδερένιες οι κλασικές τις οποίες δεν μπορώ να βγάλω τα γράμματα τι ακριβώς διαστάσεις είναι. Το λάστιχο που του εβαλε ο ποδηλατάς τελευταία ειναι 700c αλλά μπορεί να είναι η ζάντα και 27 1/4 ή 3/4 ή κάτι παρόμοιο. Ειναι πάντως οι κλασικές ζάντες του Peaguot 103 Carbolite...Oτι φορούσε πριν 30 χρόνια αυτές ειναι γιαυτό και ειναι ταλαιπωρημένες χιλιοσκουριασμένες χιλιοβαμμένες....Αλλα δεν γίνεται πρεπει να αλαχτούν ειδάλως δεν φτιάχνεται συνεχώς θα ακουμπαει στο φρένο και δεν μπορώ να το ρυθμίσω σωστα.

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Single pivot:
Οι βραχίονες του φρένου κινούνται σε ένα κοινό κεντρικό pivot point (άξονα).

.

Dual pivot:
Οι βραχίονες του φρένου κινούνται σε δύο άξονες-pivot points, o καθένας στο δικό του.

.

Εσύ μάλλον έχεις single pivot-side pull. Δηλαδή και οι 2 δαγκάνες έχουν κοινό άξονα και η ντίζα σου τραβάει από το πλάι, σαν το πρώτο. Μπορείς να βάλεις όμως, ότι γουστάρεις. Μπακαλίστικα όλα αυτά τώρα..

Για να έχεις 700c λάστιχο, έχεις και 700c ζάντα. Οι 27' και κάτι είναι μεγαλύτερες, δε μπαίνουν 700άρια λάστιχα. Αν λες πως έχεις θέμα και με ζάντες, δρομολόγησε μια αλλαγή και αυτών.

Μέτρα reach, δηλαδή από κέντρο της τρύπας του πηρουνιού έως εκεί που πατά το τακάκι, για να ξέρεις τι ψάχνεις.

2

zio_donnie
Απών/απούσα

είναι σπασμένες οι δαγκάνες ή τα εξαρτήματά τους, πάρε άλλες, θα βρεις απλές καινούριες (ζευγάρι) από 30 ευρω. Το αν είναι dual ή single pivot (όπως σου έδειξε ο αποπάνω φίλος) είναι αδιάφορο.

Αφού θες να αλλάξεις ζάντες, πάρε αυτές πρώτα και μέτρα την απόσταση που σου δείχνει αποπάνω (κέντρο φρένου με το μέρος της ζάντας που θα ακουμπήσει το τακάκι) γιατί παίζει να σου βγουν κοντές.

thomasofluton
Απών/απούσα

Τα peugeot εχουν μια παραξενη διασταση, ουτε κοντη, ουτε μακρια και για αυτο τον λογο ειναι δυσκολο να βρεις φρενα στην περιοχη σου και οπουδηποτε. Εγω ταλαιπωρηθηκα αρκετα και τελικα εβαλα αυτα τα shimano απο το CRC

http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-ultegra-r650-brakes/rp-...

Τα οποια ταιριαζουν και δινουν αποτελεσματικο φρεναρισμα. Η διαφορα απο το single στο double σε θεμα ποιοτητας φρεναρισματος δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο η αλλαγη της ζαντας για να ειμαστε ρεαλιστες, στην αλουμινενια ζαντα θα δεις πραγματικη διαφορα στο φρεναρισμα ομως αφου ετσι και αλλιως θα αλλαξεις φρενα βαλε dual pivot γιατι ετσι και αλλιως σε single πλεον που εχουν καταργηθει δεν προκειται να βρεις καλη ποιοτητα και θα εχεις προβληματα - οτιδηποτε αλλη βοηθεια ή πληροφορια θελεις εδω ειμαστε!

gtok34
Απών/απούσα

thomasofluton wrote:
Τα peugeot εχουν μια παραξενη διασταση, ουτε κοντη, ουτε μακρια και για αυτο τον λογο ειναι δυσκολο να βρεις φρενα στην περιοχη σου και οπουδηποτε. Εγω ταλαιπωρηθηκα αρκετα και τελικα εβαλα αυτα τα shimano απο το CRC

http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-ultegra-r650-brakes/rp-...

Τα οποια ταιριαζουν και δινουν αποτελεσματικο φρεναρισμα. Η διαφορα απο το single στο double σε θεμα ποιοτητας φρεναρισματος δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο η αλλαγη της ζαντας για να ειμαστε ρεαλιστες, στην αλουμινενια ζαντα θα δεις πραγματικη διαφορα στο φρεναρισμα ομως αφου ετσι και αλλιως θα αλλαξεις φρενα βαλε dual pivot γιατι ετσι και αλλιως σε single πλεον που εχουν καταργηθει δεν προκειται να βρεις καλη ποιοτητα και θα εχεις προβληματα - οτιδηποτε αλλη βοηθεια ή πληροφορια θελεις εδω ειμαστε!

τελικα έβαλα ζάντες αλουμινίου δίπατες 700Χ35 αλλα δεν άλλαξα τα φρένα καθώς τέριασαν στην διάσταση και ήταν οκ. Αλλά το θέμα με το φρενάρισμα το έχω ακόμα δεν φρενάρει αποτελεσματικά το ποδήλατο. Εβαλα καινούρια τακάκια αλλά τίποτα. Δεν ξέρω τι φταίει μήπως αυτά τα τακάκια δεν κάνουν για ζάντα αλουμινίου??? Πατάω φρένο και σταματαω γλυστρώντας και τα δυο τα φρένα και σταματώ μετά απο 10 μέτρα. Δηλαδη αν βγει καποιος μπροστά μου ξαφνικά τον σκότωσα δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω. Το ποδήλατο το πήρα απο τον ποδηλατά όπου μου είπε ότι είναι εντάξει...Γιαυτό λέω αλλο Αθήνα όπου ξέρεις υπάρχουν δυο τρεις 20 μάστορες καλοί που θα σου πουν κάτι και θα είναι στάνταρ και αλλο επαρχία όπου ο κάθε ένας άσχετος ανοίγει ενα ποδηλατάδικο και νομίζει ότι ξέρει να φτιάχνει ποδήλατα. Να φανταστείτε ότι ούτε την κασέτα δεν έκατσε να μου βγάλει την πέταξε μαζί με την ζάντα την παλια και μου είπε ότι έβαλε μαζί με την ζάντα και άλλη καινούρια κασέτα γιατί λεει δεν έβγαινε. (μια μερα εγώ που ήθελα να καθαρίσω το ποδήλατο την έβγαλα πανεύκολα) Αντε λέω τι να του πω τώρα τελος παντων....αστο να παει...Σκοπος ειναι να γίνει το ποδήλατο σωστό και να μην στουκαρω....καμια μερα... Δεν ξέρω αλλα νομίζω κάτι συμβαινει στην τριβή μεταξύ του τακακιού και της νέας ζάντας...Αν πχ μου βαλε παλιο τακάκι που ειναι για αλλες ζάντες σιδερένιες και τώρα φορανε αλλα τακακια τα αλλουμινίου δεν το γνωρίζω...Εσεις θα μου πείτε...Αν μπορω θα βαλω και φωτογραφίες αλλα ακόμα και video να δείτε τι ενοοω.

Κάτι άλλο παρήγγειλα αυτο το τιμόνι http://www.ebay.co.uk/itm/J-L-FIXED-GEAR-BULLHORN-Handlebar-TRACK-FIXIE-... για να το αλλαξω γιατι δεν με βολευει το παλιο. Στο παλιο είναι πολυ χαμηλές οι θέσεις στα φρένα και λίγο δύσκολο να σκύβω αφήστε που κάνω χρόνο να κατεβώ εκεί κάτω και συν ότι δεν φρενάρω καλά αντί να σταματήσω πχ στα 10 παω στα 15 μέτρα....Ψάχνω όμως και τους κατάλληλους λεβέδιες - μανέτες δεν ξέρω αν βολευουν τα παλια. Κάτι τέτοιο πχ..ταιριάζουν? http://www.ebay.co.uk/itm/Pair-Mountain-Bicycle-Bike-Hand-Brake-Lever-Al... ή πρέπει να είναι σαν τα δικά μου τα κλασικα??

gtok34
Απών/απούσα

thomasofluton wrote:
Τα peugeot εχουν μια παραξενη διασταση, ουτε κοντη, ουτε μακρια και για αυτο τον λογο ειναι δυσκολο να βρεις φρενα στην περιοχη σου και οπουδηποτε. Εγω ταλαιπωρηθηκα αρκετα και τελικα εβαλα αυτα τα shimano απο το CRC

http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-ultegra-r650-brakes/rp-...

Τα οποια ταιριαζουν και δινουν αποτελεσματικο φρεναρισμα. Η διαφορα απο το single στο double σε θεμα ποιοτητας φρεναρισματος δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο η αλλαγη της ζαντας για να ειμαστε ρεαλιστες, στην αλουμινενια ζαντα θα δεις πραγματικη διαφορα στο φρεναρισμα ομως αφου ετσι και αλλιως θα αλλαξεις φρενα βαλε dual pivot γιατι ετσι και αλλιως σε single πλεον που εχουν καταργηθει δεν προκειται να βρεις καλη ποιοτητα και θα εχεις προβληματα - οτιδηποτε αλλη βοηθεια ή πληροφορια θελεις εδω ειμαστε!

Τελικα μάλλον θα βάλω αφού ταιριασαν τα δικά σου και ειναι 57άρια κάτι σε shimano μαλλον αυτά που ειναι επίσης 57... αυτά λέτε να έχω πρόβλημα???

Εφόσον μπήκαν και οι τροχοί με 700Χ26 λάστιχο μια χαρα έκατσε ψάχνω τώρα για την αλλαγή και του δίσκου μπροστά τι μπορεί να ταιριάζει πως θα το ψάξω?? Ειναι ο κλασικός με δύο γρανάζια ο μανίσιος. Βεβαια έχω έναν τζόγο εκει και κουνιέτε έτσι ακουμπα μια απο την δεξια και μια απο την αριστερή μεριά η αλλυσίδα στο εμπρός ντεραγιέ μάλλον ειναι θέμα μεσαίας τριβής που μάλλον και αυτή πάει για αλλαγή...Προτάσεις και γιαυτην...τι ταιριάζει??? Η περίπτωση μου ειναι κλασική που λεει ο λαός '' μια που βρήκαμε Παπά να θάψουμε καμπόσους''

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Για τα φρένα
-------------
Υποθέτω ότι έχεις αλλάξει ντιζοκαλώδια, υποθέτω ότι έβαλες
τακάκια της προκοπής (koolstop, swissstop, bbb), υποθέτω
ότι τα έχεις ρυθμίσει να πατάνε σωστά στη ζάντα, υποθέτω
ότι ξέρεις ότι τα single pivot προτιμούν να φρενάρεις α-
πό χαμηλά στη μανέτα και γενικά θέλουν δύναμη και μεγα-
λύτερη απόσταση από το στεφάνι για έχουμε καλύτερο μοχλό.

Για τους δίσκους
-----------------
Υποθέτω ότι τώρα φοράς κάτι σε 42-52. Σε πρώτη δες μήπως
είναι απλά θέμα σφιξίματος του βραχίωνα. Σε δεύτερη φάση
πρέπει να λύσεις βραχίωνα και μεσαία τριβή και να δεις τι
γίνεται. Για να αλλάξεις τριβή θα πρέπει να ξέρεις τι εί-
δος σπείρωμα έχει ο σκελετός και το μήκος του άξονα που
θα χρειαστείς. Επίσης θα χρειαστείς διάφορα εργαλεία για
να γίνει η δουλειά.

Ένα πρόβλημα που ίσως αντιμετωπίσεις έχει να κάνει με τη
διάμετρο των δίσκων. Οι σημερινοί δίσκοι για κούρσες έχουν
διάμετρο από τρύπα σε τρύπα 110mm, 130mm και 135mm. Οι πα-
λιοί ήταν σε πολλές περιπτώσεις 144mm το οποίο σημαίνει
ότι δεν θα βρεις κάτι μικρότερο από 41 δόντια και θα πρέπει
να ψάξεις εξωτερικό, ebay κτλ. Αυτά σε περίπτωση που θες
να κρατήσεις το δισκοβραχίωνα.

Είτε θα ρίξεις λίγο διάβασμα και θα επενδύσεις σε κάποια
εργαλεία και θα κάνεις λίγο υπομονή. Είτε θα μιλήσει με
κάποιον Θεσσαλονίκη να σε εξύπηρετήσει μιας και Κομοτηνή
πετάνε αετό.

gtok34
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Για τα φρένα
-------------
Υποθέτω ότι έχεις αλλάξει ντιζοκαλώδια, υποθέτω ότι έβαλες
τακάκια της προκοπής (koolstop, swissstop, bbb), υποθέτω
ότι τα έχεις ρυθμίσει να πατάνε σωστά στη ζάντα, υποθέτω
ότι ξέρεις ότι τα single pivot προτιμούν να φρενάρεις α-
πό χαμηλά στη μανέτα και γενικά θέλουν δύναμη και μεγα-
λύτερη απόσταση από το στεφάνι για έχουμε καλύτερο μοχλό.

Για τους δίσκους
-----------------
Υποθέτω ότι τώρα φοράς κάτι σε 42-52. Σε πρώτη δες μήπως
είναι απλά θέμα σφιξίματος του βραχίωνα. Σε δεύτερη φάση
πρέπει να λύσεις βραχίωνα και μεσαία τριβή και να δεις τι
γίνεται. Για να αλλάξεις τριβή θα πρέπει να ξέρεις τι εί-
δος σπείρωμα έχει ο σκελετός και το μήκος του άξονα που
θα χρειαστείς. Επίσης θα χρειαστείς διάφορα εργαλεία για
να γίνει η δουλειά.

Ένα πρόβλημα που ίσως αντιμετωπίσεις έχει να κάνει με τη
διάμετρο των δίσκων. Οι σημερινοί δίσκοι για κούρσες έχουν
διάμετρο από τρύπα σε τρύπα 110mm, 130mm και 135mm. Οι πα-
λιοί ήταν σε πολλές περιπτώσεις 144mm το οποίο σημαίνει
ότι δεν θα βρεις κάτι μικρότερο από 41 δόντια και θα πρέπει
να ψάξεις εξωτερικό, ebay κτλ. Αυτά σε περίπτωση που θες
να κρατήσεις το δισκοβραχίωνα.

Είτε θα ρίξεις λίγο διάβασμα και θα επενδύσεις σε κάποια
εργαλεία και θα κάνεις λίγο υπομονή. Είτε θα μιλήσει με
κάποιον Θεσσαλονίκη να σε εξύπηρετήσει μιας και Κομοτηνή
πετάνε αετό.

ευχαριστώ για την βοήθεια. Σήμερα έκανα πάλι μια βόλτα απο τα ποδηλατάδικα ρωτώντας ξανα για φρένα...Αλλα τζίφος όλοι μου λένε μην τα αλλάξεις δεν θα βρεις σε αυτήν την διάσταση. Μου δειξε μάλιστα τα ultegra 650 όντως τα οποία ήταν πολύ κοντά. Εμενα όπως τα μέτρησα απο την τρυπα του άξονα μέχρι το πάτημα της ζάντας (καινούρια ζάντα αλουμινίου έβαλα όπως ειπα) είναι 6,5 και κατι στο μπροστα και 5,5 στο πισω όντως ειναι μεγάλη η αποσταση. Εκεί τωρα ψάχνω να βρω κάτι... Γιαυτά που ειπες τακάκια ολα τα αλλα οκ τα εχω δοκιμασει όλα μονο η αλλαγή των φρένων μου έμεινε. Τα παλια πηρα τα ελυσα και τα ετριψα ενα ενα χιλιοστό με μπράσο πρωτα και μετά με αντισκωριακό πριν τα βάλω πανω όταν το φτιαχνα. Αλλα τα παλια ειναι παλιά τέλος...Εχουν ανοχές εχουν τριξίματα...Θέλουν την αλλαγή τους....

Για το δίσκο που κουνιέται βρήκα άκρη μου πε ο ενας ποδηλατάς θα μου αλλαξει την μεσαία τριβή με 15 ευρώ τέλος...Αλλα όμως ψάχνω και για κανεναν δίσκο το οποίο να έχει περιπου το μέγεθος το δικο μου γιατί τα γραναζια και στους δύο δίσκους ειναι φαγωμένα αρκετά μετα από 30 χρόνια. Εκει τι μεγέθη πρεπει να μετρήσω γιατί δεν κατάλαβα τις πρώτες διαστάσεις που μου πες 42 52 μαλλον ειναι η διάμετρος των δυο δίσκων μεγάλου και μικρού. Την διάμετρο απο τρύπα σε τρύπα του δισκου με τις αλλες διαστάσεις τι ενοείς ακριβω΄ς?

Πάντως ευχαριστώ για τον χρόνο σας να με ξεστραβώσετε εδω ...προσπαθω απο youtube και απο forum να βγάλω μια άκρη...Εδω μέχρι και βουλγάρικη κουρσα μου προτείνανε οι ποδηλατάδες....χαχα λεει θα είναι καινούρια...Αλλα η συναισθηματική αξία που εχει αυτο το ποδήλατο για μένα δεν περιγράφεται...οποτε κάνω πως δεν ακούω....Εχω και ενα trecking πολύ ακριβότερο θα στεναχωρηθώ περισσότερο αν μου κλέψουν το Peugeot μου παρά το trecking...

*κατά λάθος πριν λιγο βρήκα αυτά τα οποια λεει για το extra long διασταση 55 - 73 τι ενοεί ο ποιητής οτι παίζουν απο 53 στο πανω μέρος μεχρι 79 στο κατώτερο??Αλλα ποιο απο τα δύο το μπρος ή το πίσω??? ή το εμπρος ειναι 73 και το πίσω 55??? Μάλλον αυτό κάνει γιατί οι διαστάσεις μου ειναι μέσα...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Για το δίσκο
-------------
Τα 42, 52 είναι ο αριθμός των δοντίων. Τα 130, 110 κτλ είναι
το BCD (bolt circle diameter). Στο δικό σου είναι πολύ πιθα-
νό να έχει 144mm απόσταση.

Για τα φρένα
--------------
Βγάζει η Tektro το R559 το οποίο καλύπτει 53-73 χιλιοστά
απόσταση. Έχει και πιο κοντά μοντέλα για 47-59 χιλιοστά.
Παρόμοιο βγάζει η Dia Compe το BRS202 στα 57-75 χιλιοστά.

Μέτρησε ξανά το πίσω, είναι πολύ οριακό και μη φας καμιά
φόλα είτε πας σε 53-73 είτε σε 47-59..

gtok34
Απών/απούσα

για τον δίσκο κατάλαβα τι ενοείς με το σχήμα αλλα δεν σκοπεύω να κρατήσω τους βραχίονες αν θα τα αλλάξω θα τα αλλαξω όλα μαζί δεν θα θέλω να ξεβιδώσω μόνο τον τα γρανάζια.
Τεσπα αυτό ειναι δευτερέυον αν κανω την μεσαία τριβή μετά βλεπουμε

για τα φρένα ναι αυτά βρήκα και εγω στο link που εδωσα τα R559 τα οποία τα γραφει στο ebay ο πωλητης ως extra long. Μάλλον αυτή ειναι η διασταση αλλα δεν καταλαβα ακόμα το 53-73 τι ειναι γιατί αν ειναι αυτή διάσταση του εμπρός του πίσω ποια ειναι? λεει μονο 53 -73 ενοεί προφανώς απο 53 στο πανω μερος το τακακι μπορει να παει και στο κατω εως 73. Αν καταλαβα εγώ καλα....αλλα δεν εχει δεν επρεπε να λεει και για το πισω?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το 53-73mm σημαίνει ότι φτάνουν από 5,3εκ απόσταση μέχρι 7,3εκ
απόσταση. Το φρένο είναι ένα, το R 559 και δεν υπάρχει διαφορά
μπρος πίσω.

Εαν χρειάζεσαι διαφορετική απόσταση για το πίσω τότε πρέπει να
πάρεις διαφορετικό μοντέλο για πίσω όπως το R 539 το οποίο έχει
εύρο 4,7 με 5,9εκ. Ξαναμέτρησε πάντως τις αποστάσεις, από το
μέσο της τρύπας που βιδώνει το φρένο μέχρι το μέσο της ζάντας.

Εκτός από τη νέα μεσαία τριβή πρέπει να ελέγξεις σε τι κατάστα-
ση είναι το καρέ του βραχίωνα. Εαν έχει "πάρει" και έχει στρογ-
γυλέψει το σχήμα του τότε να προχωρήσεις άμεσα σε αντικατάστα-
σή του.

Πίσω τι φοράς, κασέτα ή βιδωτό ελεύθερο; 6άρι;

gtok34
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Το 53-73mm σημαίνει ότι φτάνουν από 5,3εκ απόσταση μέχρι 7,3εκ
απόσταση. Το φρένο είναι ένα, το R 559 και δεν υπάρχει διαφορά
μπρος πίσω.

Εαν χρειάζεσαι διαφορετική απόσταση για το πίσω τότε πρέπει να
πάρεις διαφορετικό μοντέλο για πίσω όπως το R 539 το οποίο έχει
εύρο 4,7 με 5,9εκ. Ξαναμέτρησε πάντως τις αποστάσεις, από το
μέσο της τρύπας που βιδώνει το φρένο μέχρι το μέσο της ζάντας.

Εκτός από τη νέα μεσαία τριβή πρέπει να ελέγξεις σε τι κατάστα-
ση είναι το καρέ του βραχίωνα. Εαν έχει "πάρει" και έχει στρογ-
γυλέψει το σχήμα του τότε να προχωρήσεις άμεσα σε αντικατάστα-
σή του.

Πίσω τι φοράς, κασέτα ή βιδωτό ελεύθερο; 6άρι;

απο το τέλος να πιασω
πίσω φοράει κασέτα 6αρα ο δισκος ο μεγάλος ειναι 52 όντως...αλλα είναι κολημένος με τον μικρό δεν εχει αλλη πιάστρα που να δένουν τα γραναζια πανω. Μάλλον είναι παλιού τύπου γιαυτό. Αρα δεν έχει πουθενα βίδες γιατι ειναι ολο μαζί με τον άξονα μαλλον κολημμένο.

για τα φρένα τώρα μέτρησα και το μπρος το βγαζω 6,6 εκ. και το πισω 5,35 με παχύμετρο οσο μπορουσα χωρίς να βγαλω τα παλια φρένα. Απο κέντρο πατούρας της ζάντας που πιανει το τακάκι μέχρι την βίδα το κέντρο της (αρα και της τρύπας). Αρα μαλλον ή θα παω 4,7-5,9 που εχει μεσα το 5,3 ή δυο ιδια 5,3-7,3 το οποίο για το πίσω θα ειναι οριακο στο 5,3.....

αυτό με το καρέ του βραχίονα δεν το καταλαβα μιλας σε εναν ασχετο με ορολογίες ποδηλατικες... Εμενα παντως ειναι με σφήνα τα πηδάλια απο οτι βλεπω για να βγοουν λιγο δύσκολο...

gtok34
Απών/απούσα

Μαλλον παω πρώτα για αλλαγή μεσαίας τριβής και δισκοβραχίονα γιατί αρχισε να διαμαρτύρεται μετά απο δυο μεγάλες βόλτες ανω των 50χιλιομέτρων.. Ηδη εχω θόρυβο απο την μεσαία τριβή και κουνημα δεξια αριστερα καλό του άξονα και του δισκου....Δεν ξέρω τι να κοιτάξω στο internet?? καμία πρόταση για σύστημα όλο μαζί θα προτιμούσα κλειστή μεσαία τριβή και δισκο βραχίωνα ολο μαζί....να ταιριάζει με το δικό μου...peugeot. Πρεπει να μετρήσω κατι??? Θέλει λύσιμο πρωτα η μεσαια τριβή??? Αν καποιος εβαλε προσφατα ας μου πει τι να παρω...

gtok34
Απών/απούσα

ευχαριστω όλους το τέλειωσα το κουρσάκι τελικα τα φρένα εμειναν τα ίδια και αλλαξα δισκοβραχίωνα που υπήρχε ανάγκη....Εμειναν τα αυτοκόλητα μονο να μπουν και οι φωτογραφίες να σας το δείξω πως έγινε...

Να στε καλά και πάλι για την βοήθεια...

gtok34
Απών/απούσα

Μετα απο 4,5 χρόνια και αφού τελικα αλλαξα αλλα δυο ποδηλατα τωρα εχω ενα Canyon Endurace. Ηρθε ο καιρος να ξαναασχοληθω με τα φρενα καθως τα αφησα τοτε οπως ηταν. Αλλα πλεον επειδη και η γυναικα μου αρχισε να ψιλοασχολείτε της εδωσα το Peugeot το οποιο δεν καλοπιανουν οπως ειχα πει τα φρενα. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Θα αγορασω πιθανον τα tektro R559 για μπροστα και πισω τα R539 όπως μου συστήσατε. Ψαχνω να βρω τωρα μανέτες να ειναι συμβατες. Καμια ιδέα? 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Οτιδοιποτε ειναι standard pull και οχι long pull. Ολες οι κουρσαδικες ή cantilever δηλαδη. Προσεχε γιατι η tektro βγαζει κουρσαδικες long pull μανετες που συνδιαζεις με v-brakes ή μηχανικο δισκοφρενο π.χ.

gtok34
Απών/απούσα

rnd wrote:

Οτιδοιποτε ειναι standard pull και οχι long pull. Ολες οι κουρσαδικες ή cantilever δηλαδη. Προσεχε γιατι η tektro βγαζει κουρσαδικες long pull μανετες που συνδιαζεις με v-brakes ή μηχανικο δισκοφρενο π.χ.

τελικα βρηκα και φρενα και μανετες τις οποιες εβαλε ενας ποδηλατας της πολης επιτελους...φως και ολοκληρωθηκε. Τα φρενα πιανουν πολυ καλα πλεον με τα καινουρια και μανετες ειναι στυλ τριαθλητικες αφου του εβαλα bull τιμόνι....Τα φρενα παιδια φθηνα σχετικα Saccon dual pivot υπαρχουν στο Skroutz αν καποιος αλλος θελει να αλλαξει. Ειναι

ρετρο δαγκανες που ταιριαζουν τελεια με τον χαρακτηρα του ποδηλατου. 

Σας ευχαριστώ για αλλη μια φορα για τις απαντήσεις σας. 

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

wow 60/81mm και 71/91mm  reach! Πiο μακρυα απο τα tektro. Και λες φρεναρουν καλα?

Δεν βλεπουμε τις φωτογραφιες, βασικα τα urls δεν ειναι καν url φωτογραφιων...

wp