Μεγαλύτεροι τροχοί, γίνεται ?

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
GRNIKOLIS
Απών/απούσα

Γειά σε όλους,

παρατηρώντας το 26άρι Ideal Strike μου, είδα πως το κενό ανάμεσα στην περιφέρεια του ελαστικού από το σκελετό πίσω, καθώς και από τη γέφυρα του πηρουνιού μπροστά, είναι μεγαλύτερο από μια ίντσα (ίσως οριακά) που σημαίνει φαντάζομαι μπορεί να χωρέσουν τροχοί 28 ιντσών.

Οι ερωτήσεις μου για τους γνώστες, είναι:
- Γίνεται μια τέτοια αλλαγή?
- τι προβλήματα θα αντιμετωπίσω αν την κάνω (φρένα, ταχύτητες κλπ)
- Πως θα αλλάξει η συμπεριφορά του ποδηλάτου?

Θα με ρωτήσετε γιατί σκέφτομαι κάτι τέτοιο. Λογική ερώτηση.
Το ποδήλατο το πήρα μτχ/νο, όντας τελείως άσχετος με την τεχνολογία των ποδηλάτων. Έβλεπα στο δρόμο τους περισσότερους να έχουν ΜΤΒ και σκεφτόμουν ότι είναι ποδήλατα παντός εδάφους. Διαπιστώνω όμως ότι είναι αρκετά πιο αργό από άλλα (όχι μόνο κούρσες αλλά μάλλον και από αυτά που τα λέτε city(?), trekking(?)), παρόλο που έχω βάλει ασφάλτινα λάστιχα. Έτσι λέω μήπως με μεγαλύτερους τροχούς, υπάρξει βελτίωση.

Η γνώμη σας?

Ευχαριστώ πολύ,
Νίκος

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ο μεγαλύτερος τροχός διατηρεί ευκολότερα την
ταχύτητα, χάνει σε επιτάχνση και είναι λιγότερο
ευέλικτος.

Το όλο θέμα είναι στα φρένα καθώς αν έχεις vbrakes
οι βάσεις δεν θα είναι στο σωστό ύψος για το 28άρι
στεφάνι. Η μόνη λύση είναι να δεις αν έχεις τρύπες
στη γέφυρα των seatstays και του πηρουνιού ώστε να
περάσεις φρένα "δρομίσια".

Δες τι εννοώ εδώ
http://forums.mtbr.com/commuting/26-700c-conversion-pics-571370-2.html

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα