μετατροπη 29" σε δρομου

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
freeland
Απών/απούσα

καλησπέρα σε ολους.
μετα από μια λανθασμενη αγορα όπως αποδειχτηκε θελω να κανω την συγκεκριμενη μετατροπή.
το ποδηλατο είναι ένα Clermont freeland 29" με κλειστα κεντρα novatec και κλειστη μεσαια τριβη.
θελω να προχωρήσω στην αλλαγη γιατι τελικα οι βολτες μου εξελιχθηκαν σε γρηγορες(οσο γινεται) των 30-40 χιλιομετρων σε αποσταση και αφορουν αποκλειστικα ασφαλτο.
να ξεκαθαρισω ότι ξερω πως το συγκεκριμενο ποδηλατο είναι και βαρυ και δεν θα γινει ποτε δρομισιο αλλα δεν θα ηθελα να το πουλησω μιας και ειναι ολοκαινουριο,ουτε με ενδιαφερουν τα καναδυο κιλα μειον ενός αλουμινενιου.

ακουω τις προτασεις σας

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon IMG_20160808_183515.jpg830.04 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Tasakos10
Απών/απούσα

Χωρίς να θέλω να σε στενοχωρήσω, στο συγκεκριμένο ποδήλατο δεν αξίζεις να ρίξεις λεφτά.
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα ζευγάρι στενότερα λάστιχα (κόστος κανένα 20ευρο) και θα δεις αρκετή διαφορά.
Η ανάρτηση που έχεις είναι κακή αλλά το να βάλεις ένα ξερό πιρούνι (η καλύτερη λύση για δρόμο) έχει κόστος και δεν αξίζει.

Υ.Γ. Για Novatec ΔΕΝ το νομίζω. Μάλλον Joytech στην καλύτερη περίπτωση.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Αρχικά λάστιχα, όπως προαναφέρθηκε. Δες κάτι σε kenda kwest που έχουν χαμηλή αντίσταση κύλισης και είναι και οικονομικά.
Επίσης αν είσαι αποφασισμένος να το κρατήσεις για καιρό για ασφάλτινα χιλιόμετρα αλλάζεις πηρούνι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Αρχικά ψάχνεις σε μεταχειρισμένο ατσάλινο που να ταιριάζει στο ποδήλατό σου. Αν καίγεσαι πας σε καινούργιο cr-mo ή hi-ten αλλά πρέπει στο πρώτο να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη (~100+€) στην δεύτερη περίπτωση πιο οικονομικά (~40-50€).
Το θέμα είναι ότι είναι λίγο δύσκολο να βρείς κάτι απο Ελλάδα...

freeland
Απών/απούσα

Αν παραμεινει με αναρτηση τοτε θα παω μαλλον για 700c-35.
Αν βαλω απλο πιρουνι (βρηκα με 15ε καινουριο σιδερενιο)τοτε θα το λεπταίνω και άλλο 700c-32 μαλλον.
να πω ότι κατι αναλογο εκανα και σε ένα παλιο 26" mtb που κατηργησα την αναρτηση και με kenda 26"χ1.25 το ποδηλατο πηρε φτερα.
Σε αυτό πιστευω θα είναι λιγο καλυτερα με 28" ζαντα και κλειστα κεντρα.
εχω αλλαξει επισης δισκομανιβελα με αλουμινιου 48τ shimano και κασετα,στα 55χλμ σε κατηφορα εχω ακομα πεταλι!

οσο για τα κεντρα είναι της novatec.δεν μπερδευτηκα,τα εβαλα εγω aftermarket
να το πισω
kentro

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Οπότε ποιος ο λόγος να ρωτάς?
Προχωράς αβασάνιστα στην αγορά πηρουνιού, αρκεί να είναι το κατάλληλο για το ποδήλατό σου.

freeland
Απών/απούσα

βαζοντας κατω τις ανάγκες μου.αν αγοραζα τωρα ποδηλατο θα αγοραζα μαλλον κατι σαν το orient my way.
το οποιο αν δεν κανω λαθος είναι στην κατηγορια fitness.
εφόσον όμως θα κρατησω το υπαρχον ποδηλατο αναρωτιέμαι αν θα εχω μεγαλες διαφορες από ένα σαν το τελευταιο σαν αποτέλεσμα.
αυτος είναι ο λογος που ρωταω διοτι δεν εχω εμπειρια από ποδήλατα σαν το τελευταιο.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Fitness δεν θα γίνει σίγουρα καθώs διαφέρει στην γεωμετρία, το βάρος και τις κουρσάδικες σχέσεις / περιφερειακά που έχει ένα "κανονικό" fitness και νομίζω ότι το Orient που αναφέρεις δεν είναι κάτι τέτοιο. Μάλλον για hybrid το κόβω παρά για Fitness.
Τα "κανονικά" fitness ουσιαστικά είναι κουρσάκια με ίσιο τιμόνι.
Όμως, εφόσον αποφασίσεις να το κρατήσεις για ασφάλτινα χιλιόμετρα, αφαιρώντας το κακό πηρούνι με την ανάρτηση που έχεις και βάζοντας του ξερό σιδερένιο ή ατσάλινο, μειώνεις αισθητά το βάρος του, το κάνεις πιο επιθετικό και άμεσο στην οδήγηση άρα και πιο γρήγορο. Αυτό σε συνδυασμό με λεπτότερα δρομίσια λάστιχα σαν αυτά που προαναφέρθηκαν μειώνεις ακόμα περισσότερο το βάρος, μειώνεις την αντίσταση κύλισης και αυξάνεις ακόμα περισσότερο την ταχύτητα. Το καλό επίσης με το ξερό πηρούνι είναι ότι απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου απο ότι ένα κλειδωμένο αλουμινένιο πηρούνι ανάρτησης...

freeland
Απών/απούσα

Niknis ευχαριστω πολύ για τις απαντησεις σου.λεω να το ξεκινησω σιγα σιγα και ελπιζω σε ένα ικανοποιητικο αποτελεσμα