παλια κουρσα-τροχοι

20 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
velox
Εικόνα velox
Απών/απούσα

θελω να βαλω καινουργιους τροχους στο παλιο μου κουρσακι,γνωριζει κανεις τροχους με καλη κυληση ,με αντοχη καθως ειμαι 93κλ μεχρι 150ευρω,επισης θελω να περνει την κλασικη 6-αρα κασετα.ευχαριστω

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

27 1 1/4" αν περνει μπορω να σου πω που θα πας με 40-60 ευρα το ζευγος. Για 28αρες ζαντες το κοστος ανεβαινει

velox
Εικόνα velox
Απών/απούσα

27 1 1/4" εχω ζαντες,αυτες που προτεινεις ειναι συγχρονοι πιο ελαφρεις?αλλιως γνωριζεις 28΄΄ που να παιρνουν 6 ᾱρα κασετα πειπου στα 100 με 150 ευρω??

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

αλουμινενιες στα 150ευρω 28αρες.
Εγω βρηκα ενα ζευγαρι sun,trekking τις οποιες βαλαμε και ειμαι υπερευχαριστημενη.Θα σου προτεινα trekking με οσο λεπτο λαστιχο θες,αντεχουν περισσοτερο τις καταπονησεις.Δεν εχουν καμια διαφορα εμφανισιακα,το λαστιχο παταει μια χαρα.Το αν παιρνουν 6αρα κασσετα θα πρεπει να το μετρησετε απο το ανοιγμα των ψαλιδιων.
Μην αφησεις κανεναν να σου προτεινει να ανοιξεις τα ψαλιδια για να χωρεσουν περισσοτερα γραναζια.Μεχρι 7 παιρνεις,αμα εχεις την ανεση,βαλε μια 7αρα.
Επισης,αν παρεις ξεχωριστα στεφανια,κεντρα,ακτινες,προσεξε το πλεξιμο που θα σου κανουν να ειναι καλο και οι ακτινες για 28αρη τροχο.Μου εχουν βαλει καποιες κοντυτερες ακτινες πισω,διοτι δεν ειχαν αρκετες 28αρες,με αποτελεσμα να μην στροφαρει ομοιομορφα ο τροχος και να χρειαζομαι συχνα πυκνα ακτινολογηση...Ντροπηηηηη.......!

velox
Εικόνα velox
Απών/απούσα

γνωριζεις να μου πεις καποιες συγκεκριμενες μηπως?

TsiouNiaou
Εικόνα TsiouNiaou
Απών/απούσα

tha mporouses na mou peis pou tha vrw tis 27?

Stelios206
Εικόνα Stelios206
Απών/απούσα

Πρωτα απ'ολα θα πρεπει να ξερεις τι ζαντες παιρνει ο σκελετος σου.

ΠΧ:
ΑΝ ειναι για 27αρες, οι 28 αρες δεν θα χωρανε.
AΝ ο σκελετος σου ειναι για 28αρες και βαλεις 27αρες, θα πρεπει να σιγουρευτεις οτι τα φρενα σου (οι δαγκανες) ειναι αρκετα μακριες ωστε να φτανουν το στεφανι. Αλλιος θα πρεπει να αλλαξεις ΚΑΙ φρενα (με πιο μακριες δαγκανες (long drop).

Δευτερον, 6αρα ΚΑΣΣΕΤΑ δεν υπαρχει, μονο ελευθερο. Οποτε προσεξε τι πισω ζαντα θα παρεις (δηλαδη να παιρνει freewheel ΟΧΙ cassette).

Stelios206
Εικόνα Stelios206
Απών/απούσα

Και σημειωση.
ΑΝ αποφασησεις να πας σε περισσοτερες ταχητητες, ΜΠΟΡΕΙΣ να ανοιξεις το πισω ψαληδι ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ/ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΣ ο σκελετος. Εξαρταται βεβαια ποσο ανοιγμα εχει τωρα, αν πχ ειναι 126mm μπορεις να πας στα 130mm (9speed). Και φυσικα να γινει ΣΩΣΤΑ το ανοιγμα.
Το εχω κανει και σε Peugeot και σε Mercier χωρις κανενα προβλημα.

ayrtonsenna
Απών/απούσα

αν εισαι Αθήνα περνα μια απο τσιπίδη και θα βρεις λύση στο πρόβλημα σου αυτό έκανα εγώ και τώρα ειμαι μια χαρά

TsiouNiaou
Εικόνα TsiouNiaou
Απών/απούσα

vamvakoolas wrote:
27 1 1/4" αν περνει μπορω να σου πω που θα πας με 40-60 ευρα το ζευγος. Για 28αρες ζαντες το κοστος ανεβαινει

pou tha tis vrw tis 27?

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

παλιό το θέμα, αλλα πώς θα γίνει να βρούμε 27άρια στεφάνια Χ 1 1/4 δίπατα αλουμινένια; π.χ. sun.
υπάρχουν καινούργια στην Αθήνα; Eλλάδα γενικότερα; Ευχαριστώ!

cecond
Απών/απούσα

Παλιότερα είχε κάποιες απλές ο σέρκος στο μοναστηράκι, μπορείς να ρωτήσεις εκεί.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Τα σέβη μου, ευχαριστώ!

xR1stos
Απών/απούσα

Stelios206 wrote:
Πρωτα απ'ολα θα πρεπει να ξερεις τι ζαντες παιρνει ο σκελετος σου.

ΠΧ:
ΑΝ ειναι για 27αρες, οι 28 αρες δεν θα χωρανε.

Έχω ένα παλιό κουρσάκι με 27 1 1/4 ζάντες και θέλω να του βάλω 700c. Απ΄ότι έχω δεί δεν έχει πολύ μεγάλη διαφορά αλλά ρωτάω μη τις πάρω τσάμπα! Δεν ισορροπεί η διαφορά με κάποιο λάστιχο πιο μικρό σε προφίλ?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα ελαστικά δεν σχετίζονται με το πιθανό πρόβλημά σου.
Το 27άρι στεφάνι (630mm) έχει μεγαλύτερη διάμετρο από
το 700c (622mm).

Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστείς τουλάχιστον 4χιλ κατέ-
βασμα στα τακάκια. Επομένως ελέγχεις αν υπάρχουν αυτά
τα τέσσερα χιλιοστά και εαν όχι τότε ψάχνεις για φρέ-
να με μακρύτερα πόδια (long reach) από τα δικά σου.

http://velo-orange.blogspot.gr/2011/10/27-wheels-and-measuring-brake-rea...

xR1stos
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Τα ελαστικά δεν σχετίζονται με το πιθανό πρόβλημά σου.
Το 27άρι στεφάνι (630mm) έχει μεγαλύτερη διάμετρο από
το 700c (622mm).

Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστείς τουλάχιστον 4χιλ κατέ-
βασμα στα τακάκια. Επομένως ελέγχεις αν υπάρχουν αυτά
τα τέσσερα χιλιοστά και εαν όχι τότε ψάχνεις για φρέ-
να με μακρύτερα πόδια (long reach) από τα δικά σου.

http://velo-orange.blogspot.gr/2011/10/27-wheels-and-measuring-brake-rea...

Το είδα αυτό που λες! Βρήκα ένα ποδήλατο με 700c (28αρα) ρόδα και μέτρησα απο άξονα μέχρι εκεί που τελειώνει το στεφάνι και είναι 32 εκατοστά και μέτρησα τα δικά μου (27αρια) και είναι 32,4 σιγα τη διαφορά! Το συμπέρασμα είναι οτι οι 28αρες - 700c δλδ που λένε ειναι μικρότερες απο τις 27αρες! Τρέχα γύρευε!

Σιγά σιγά θα αρχήσω να ανεβάζω φωτό απο το single speed που φτιάχνω!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα
Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...δεν θεωρειται διπατη. ΕΙΝΑΙ διπατη.
Αυτα οσον αφορα το 3ο link.
Τα δυο πρωτα του Bikeman κουκουρουκου, απαξιω να τα ανοιξω.

thomasofluton
Απών/απούσα

Ο Τσιπιδης εχει διπατες με 60 ευρω με βιδωτο κεντρο mailard αν δεν κανω λαθος και νομιζω οτι για παλαια κουρσα ειναι μια χαρα...

Σε οτι αφορα το ανοιγμα των ψαλιδιων περα απο μια καλυτερη κλιμακωση δεν νομιζω πως θα κανει την διαφορα γενικοτερα!

Loki
Απών/απούσα

Πόσο εύκολο και ασφαλές είναι να ανοίξουν τα ψαλίδια σε κουρσάκι που το υπάρχον άνοιγμα είναι 120mm, στα 130mm, για να μπει 8ρα κασσέτα;

Το κόστος για μια τέτοια ενέργεια πάνω κάτω πόσο είναι, γιατί μέχρι τώρα δεν έχω βρει ποδηλατάδικο που να μπορεί να το κάνει.

Ευχαριστώ!