Peugeot 103 Carbolite - Μπορω να το επαναφέρω;

21 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Dimka
Απών/απούσα

θα ήθελα τα φώτα σας σχετικα με το παλιο μου κουρσάκι.

Αρχικά θελω να σενιάρω το σκελετο. πως μπορω να δω τι ζημια εχει; εκτος βεβαια απο τα προφανη εξωτερικα. Απ οτι διαβασα, με αμμοβολη και βαφη θα ειναι ενταξει;
Μετα θελω να αλλαξω δισκοβραχιονα, πεταλια και τα λεβεδακια ταχυτήτων.

Yπαρχουν καπου τα χαρακτηριστικά του στα αγγλικά;

p10
p10
3
4
5
6

ευχαριστω

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

εντάξει είναι, ωραίο

http://cyclespeugeot.com/SerialNumbers.html

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Έχεις ένα ποδήλατο σε πάρα πολυ καλή κατάσταση και είναι πολύ κριμα να το πειράξεις. Οι τροχοί σου είναι σύγχρονοι και το γρανάζωμά σου επίσης, οπότε δε χρειαστείς κάτι άλλο., εκτός κι αν θες να τοφέρεις στην αρχική του μορφή οπότε θα χρειαστεί να αλλάξεις αρκετα πράγματα και το αποτέλεσμα δε θα σε αποζημιώσει λειτουργικά με τα συγκεκριμένα παλιά ανταλλακτικά.

Μην το βάψεις με ηλεκτροστατική, αν θες να φτιάξεις το σκελετό μπορείς να το κάνεις τοπικά με touch up. Αν επιμένεις να το βάψεις επίλεξε να το κάνεις σωστά και αν πιάνουν τα χέρια σου, μόνος σου. Εδώ είμαστε για βοήθεια και συμβουλές.

Λεβιεδάκια γιατί θες να αλλάξεις; Θες να τα φέρεις στο τιμόνι;

Dodger
Απών/απούσα

Άσε αμμοβολές και ηλεκτροστατικές, κάνε ένα φρεσκαρισματάκι στο σκελετό και είσαι κομπλέ. τα υπόλοιπα καθάρισε τα, γράσαρέ τα, άλλαξε ντίζες, σαμπρέλες και είσαι κομπλέ. Γνώμη μου

Ωραίο είναι

Dimka
Απών/απούσα

Ο σκελετος με πρόβληματιζει.
Πως μπορω να δω εαν εχει διαβρωθει σε μεγαλο βαθμο;

Στον οριζοντιο εχει και την τρυπα για το πισω καλωδιο.

α

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...απο οτι φαινεται στις φωτογραφιες που παραθετεις, ειναι σε αριστη κατασταση.
Τα λιγα γδαρσιματακια που εχει, και η τοπικη επιφανειακη σκουρια, δεν αποτελουν σε καμμια περιπτωση διαβρωση η σκουρια, που επιβαρυνει με καποιο τροπο το πλαισιο.
Το καλυτερο που εχεις να κανεις, και αν θελεις να κρατησεις σε original κατασταση το πλαισιο, ειναι να κανεις μια τοπικη επισκευη στο χρωμα στα σημεια των γδαρσιματων (touch-up), οπως σου προτεινει κι ο pavlosK, και να τελειωνεις.
Αν θελεις σωνει και καλα να ασχοληθεις με αμμοβολες, ηλεκτροστατικες και "εντυπωσιακα" χρωματα, καλυτερα ειναι να βρεις ενα αλλο ποδηλατο, "του κιλου", σε πολυ χειροτερη κατασταση, και οχι συλλεκτικο οπως αυτο.
Το συγκεκριμενο ποδηλατο, οτι αξια εχει, την εχει γιατι ειναι αυτο που ειναι, και σε original κατασταση χρωματος.
Με την αμμοβολη και την ηλεκτροστατικη, δεν θα κερδισει απολυτως τιποτα σε λειτουργικοτητα η αξιοπιστια το ποδηλατο, ενω παραλληλα θα μετατραπει σε ενα no name κατασκευασμα, εχοντας χασει οριστικα και αμετακλητα τον οποιο χαρακτηρα του.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μπορείς να βάλεις μια πιο κοντινή της γέφυρας
ανάμεσα στα δυο ψαλίδια (chainstays); Το μικρό
κομμάτι σίδερου που είναι ανάμεσα στο πίσω ελα-
στικό και τη μεσαία τριβή. Θέλω να δω τις ενώ-
σεις αυτού με τα ψαλίδια.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

παρατήρησα κι εγώ τη γέφυρα, ίσως έχει μια τρυπούλα... θέλει πιο κοντινή!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Η τρυπα στο σωληνακι/γεφυρα των δυο ψαλιδιων, υπαρχει εκει για πολυ συγκεκριμενο λογο.
Αν δεν υπηρχε, θα ηταν αδυνατον να γινει η συγκολληση.
Απο καπου πρεπει να διαφευγει ο υπερθερμος αερας που περιεχει ο σωληνας, την ωρα της συγκολλησης, χωρις να καταστρεφει τη συγκολληση.
Αν παλι υπαρχει κι αλλη τρυπα στο σωληνα, η μικρη αυτη τρυπουλα, δεν ειναι κατι το ανησυχητικο. Ατελειες τετοιου ειδους (αν προκειται για ατελεια) υπηρχαν πληθος στα ποδηλατα της εποχης, και δεν ηταν κατι το ασυνηθιστο και σε σκελετους και σε ψαλιδια. Δεν επηρεαζαν ομως την λειτουργια του πλαισιου σε κατι.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Η τρυπα στο σωληνακι/γεφυρα των δυο ψαλιδιων, υπαρχει εκει για πολυ συγκεκριμενο λογο.
Αν δεν υπηρχε, θα ηταν αδυνατον να γινει η συγκολληση.
Απο καπου πρεπει να διαφευγει ο υπερθερμος αερας που περιεχει ο σωληνας, την ωρα της συγκολλησης, χωρις να καταστρεφει τη συγκολληση.
Αν παλι υπαρχει κι αλλη τρυπα στο σωληνα, η μικρη αυτη τρυπουλα, δεν ειναι κατι το ανησυχητικο. Ατελειες τετοιου ειδους (αν προκειται για ατελεια) υπηρχαν πληθος στα ποδηλατα της εποχης, και δεν ηταν κατι το ασυνηθιστο και σε σκελετους και σε ψαλιδια. Δεν επηρεαζαν ομως την λειτουργια του πλαισιου σε κατι.


Οι γνώσεις σου είναι για γέλια... εννοώντας όχι αυτό που φαντάζεσαι ... αλλά το ότι κάθε φορά με εκπλήττεις και γελάω.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

πρόλαβε! ταχύτατος! άψογος.Προς στιγμήν νόμιζα οτι εκεί μπαίνει το στάντ ή αλλιώς η στέκα! αλλα λέω..κούρσα και στέκα για τα μαλλιά;! και πάντως όχι έτσι!
δε στέκει αυτό που σκέφτηκα"! Στον αλου(Μηνά) μου, ό,τι τρύπα βρώ βάζω υγρή σιλικόνη για τις βροχερές μέρες ..να είναι απολύτως στεγανός! (γβρμμμ, χίκ, χμμμ... απο κάπου κάπως πρέπει να φεύγουνε τα ύδατα!????)
Με σεβασμό, καπταΠεταλομπουρδουκλιάρης!

Dimka
Απών/απούσα

Και ποια ακριβως είναι η διαδικασία του touch up?
Οσο τριβω τη σκουρια βγαινει και χρωμα.
Στο τελος θα πρεπει να βαψω το 50 %
Θα μπορεσω να βρω το ιδιο χρωμα;
Αυτοκολλητα φαντάζομαι θα βρω.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τριβεις μονο στα σημεια που ειναι γρατζουνισμενο το πλαισιο, και προσπαθεις να μην εχεις παραπλευρες απωλειες σε χρωμα.
Παρομοιο χρωμα μπορεις να βρεις (αν εισαι τυχερος) σε καταστηματα μοντελισμου.
Διαφορετικα, πηγαινεις το σκελετο σε καποιον που εμπορευεται/φτιαχνει χρωματα αυτοκινητων, και σου φτιαχνει ενα κουτακι παρομοιο η ιδιο χρωμα.
Τα αυτοκολλητα, δεν τα πειραζεις για κανενα λογο.
Διαφορετικα θα πρεπει να μπεις στη διαδικασια αγορας αυτοκολλητων απο καποιον που τα φτιαχνει, και στη συνεχεια να τα κολλησεις και μετα να τα περασεις ενα χερι βερνικι για προστασια.
Μπορεις επισης να τριψεις τη σκουρια τοπικα, και κατοπιν να ψεκασεις ενα χερι βερνικι ολο το πλαισιο για προστασια απο την οξειδωση. Τα τριψιματα που φανερωνουν γυμνο μεταλλο κατω απο το βερνικι, δεν ειναι τιποτε αλλο απο beauty marks...

Dimka
Απών/απούσα

Δυσκολο να μην χασω κι άλλο χρωμα. Μετα παλι δεν θα φαινεται σα μπαλωμενο;
Εαν όπως λες ενα χρωματοπωλης μπορει να φτιάξει το χρωμα, δεν θα ναι καλύτερα να τριφτει και βαφτεί ολόκληρο;

Dimka
Απών/απούσα

Δυσκολο να μην χασω κι άλλο χρωμα. Μετα παλι δεν θα φαινεται σα μπαλωμενο;
Εαν όπως λες ενα χρωματοπωλης μπορει να φτιάξει το χρωμα, δεν θα ναι καλύτερα να τριφτει και βαφτεί ολόκληρο;

p_george
Απών/απούσα

Εγω πιστευω οτι αν ο φιλος θελει να κρατησει το ποδηλατο το βαψιμο ειναι μονοδρομος.
Το αν θα κανει αμμοβολη η οχι ειναι θεμα κοστους, μπορει αν πιανουν τα χερια του και υπαρχει μερακι να ξεβαψει μονος του τον σκελετο και να τον ξαναβαψει αφου γινει η σχετικη προστασια, εκει που πρεπει να προσπαθησει ειναι να βρει τα αυτοκολλητα, το ποδηλατο αυτο ειναι πανεμορφο και για μενα καποτε ηταν αντικειμενο λατρειας, στο θεμα με τα περιφερειακα το αν θα το εκσυγχρονησει η θα το αναπαλαιωσει ειναι καθαρα προσωπικο γουστο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Φαiνεται μια μικρή τρύπα στην ένωση της
γέφυρας με το δεξί ψαλίδι. Αυτήν εννοούσα,
όχι την κλασική στο κέντρο της γέφυρας.

Μπόρει όντως να πρόκειται περί ατελιας στη
συγκόληση αλλά μπορεi και κάποιος μερακλής
να άνοιξε πολύ τα ψαλiδια για να βάλει το 130
κέντρο. Το έχω δει 1-2 φορές. Τι διάσταση εiχε
το πεζό, 120 ή 126;

Dimka
Απών/απούσα

Δεν υπαρχει τρυπα βρωμια ηταν

α

Δεν ξερω ποσο ηταν η αποσταση αρχικα.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

126 άνοιγμα είχαν όλα αυτά.

Την τρυπούλα εκτόνωσης την έβαζαν κυρίως στη μέση της γέφυρας για να μην υπάρχει κάποιο θέμα στατικότητας σε εκείνο το σημείο. Πάντως αφού ηταν βρώμα και δε βλέπεις κάτι άλλο τότε προχώρα όπως σου είπε ο κολόμβος. Το χρώμα με 2-3 δοκιμές δε θα είναι δύσκολο να το πετύχεις καθ´ως δεν ειλναι ούτε μεταλλικό ούτε περλέ.

Αν επιμένεις τα το βάψεις όλο ντε και καλά, τότε εξασφαλισε πρώτα τα σωστά decals και ύστερα προχώρα σε γδύσιμο. Πάντως δεν είναι φτηνή διαδικασία και θέλει προσοχή για καλό αποτέλεσμα. Απόφυγε την αμμοβολή και την ηλεκτροστατική πάντως, γνώμη μου είναι πως είναι από τις χειρότερες επεμβάσεις σε παλιό σκελετό.

kostas vourou
Απών/απούσα

Κατα την αποψή μου το καλύτερο θα ήταν να κανεις αυτό

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Σέβομαι! στους χαλύβδινους σκελετούς, βλέπουμε οτι όλοι οι σωλήνες ΄επικοινωνούν' με τρύπες μεταξύ τους! (κάπως σά το αποχετευτικό σύστημα του Βυζαντίου!).Περνάει νερό απο τη μεσαία τριβή π.χ. πάει στο κάτω σωλήνα, πάει μέσω του κούτελου στον πάνω και τούμπαλιν, γυροβολιά!.Τρύπες υπάρχουν! δέ ξέρω για τα αλουμίνια τί γίνεται όμως!

Έστω οτι πάμε να συγκολλήσουμε π.χ. δύο ημισφαίρια χαλύβδινα...Προς το τελείωμα του κύκλου-περιμέτρου...μιά ώθηση ολοένα και θα δυσκολεύει το κλείσιμο, ο θερμός αέρας απαιτεί την εκτόνωσή του, όπως προείπε και ο Τήτσερ! Γι΄ αυτό και οι...κουφάλες!
Το αντίθετο φαινόμενο, έτσι για την ιστορία!
http://quarksplanet.blogspot.gr/2011/02/blog-post_1725.html