Peugeot Columbus SLX του 1989

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
n555
Απών/απούσα



Παρουσίαση του ποδηλάτου μου

Μέσα στο '11 αγόρασα πλαίσιο-πιρούνι, new old stock, το παρακάτω εικονιζόμενο Πεζάκι του 1989. Πρόκειται για σχετικά σπάνιο κομμάτι , δεδομένου του γεγονότος, ότι η Peugeot, πριν γίνει Cycleurope, σε χειροποίητα high end ατσάλια, "έπαιζε" κατά κύριο λόγο tubesets της Reynolds. Για το 1989, ανάλογα με τη χώρα, το ίδιο πλαίσιο (ίδιες μουφες, άκρα, κορώνα, BB shell, γεωμετρία και χρώμια) ήταν διαθέσιμο σε Reynolds 653, 753 και Columbus SLX. Αρκετά από τα περιφερειακά Shimano 600 σειρά 6400 μεταφέρθηκαν από το Schauff που ανάδειξε ο SteliosP (πολύ καλή δουλειά Στέλιο!) τα υπόλοιπα αγοράστηκαν NOS, με εξαίρεση τα ποτήρια και το παλουκόσελο, που ήταν φορεμένα στο πλαίσιο με την αγορά. Μόνη απώλεια η μεσαία τριβή, που όταν κατάφερα να τη βγάλω από το Schauff ήταν σκέτο χάλι. Μετά από λύσιμο, καθάρισμα και λίπανση των εξαρτημάτων, μονταρίστηκαν όλα στο Peugeot και voila!!

http://www.flickr.com/photos/79703157@N07/sets/72157631979597393/with/8174645855/

Λίγα τεχν. χαρακτηριστικά:
Βάρος πλαισίου 1985 γρ. βάρος πιρουνιού 685 γρ. Μουφες Bocama. Ύψος κέντρο-κέντρο 585 χιλ, μεταξόνιο 993 χιλ, άνοιγμα ψαλιδιών 126 χιλ, γωνίες μπρος-πίσω 73,3deg. Σέλα Concor Laser, πρόκειται για το οικονομικό μοντέλο με γαλβανιζέ αντί για χρωμιωμένα rails. Παλουκόσελο ισπανικό Triplex (ούτε γω τα ήξερα αυτά, αλλά υπάρχουν και στο Velobase-τουλάχιστον έχει αποδεκτό φινίρισμα, είναι σχετικά ελαφρύ 255 γρ. και το κυριότερο ήρθε μαζί με το πλαίσιο αφού έχει τη δυσεύρετη διάμετρο 26,6 χιλ.) Τιμόνι 3ttt Curva Forgie Mex, λαιμός Modolo X-Tenos, ο γνωστός για την τάση του να σπάει σαν πράσο, αλλά δεν τον zορίζω σε sprint. Μεσαία τριβή Stronglight - Kinex JP400 με αλουμινένια καπάκια. Ποτήρια Stronglight αλουμινένια. Όλα τα υπόλοιπα, κέντρα, φρένα, μπρος-πίσω derailleur, λευγεδάκια, δισκοβραχιονας, αλυσίδα, εφταπλό, πεντάλ (μαζί με τα cleats PD-64 στα παπούτσια) είναι Shimano 600 6400. Στεφάνια Alesa 913 (βαριά και γερά) και λάστιχα Michelin Lithion 2 700x23. Ταινία BBB. Παγουράκι Zefal του 88.

Εντυπώσεις:
Άριστη καβάλα, ακριβές στις στροφές και ζωντανό στο ορθοπέταλο, λίγο νευρικό τιμόνι στην ευθεία, λόγω κοντού μεταξονίου. Απλά θα ήθελα, για το ορθοπέταλο, τα λάστιχα να είχαν χαμηλότερο profil (ίσα-ίσα χωράει η πίσω ρόδα στο πλαίσιο, τουλάχιστον κερδίζω σε άνεση και δεν έχω σπάσει ζάντα). Ποιότητα κατασκευής (κολλήσεις και τέτοια) πολύ καλή, φινίρισμα αρκετά καλό, χειροποίητου ποδηλάτου, όχι όμως ιταλικό, αποτυχημένο αστάρωμα, μηδενικής πρόσφυσης, στα βαμμένα χρώμια.

Προσεχώς:
Σίγουρα δισκοβραχίονας 175χιλ. κατά προτίμηση Dura Ace 7410 ή 7700 με την κατάλληλη μεσ. τριβή και ένα σετ ρόδες μπουαγιώ. Και δεν πρόκειται να ανοίξω τα ψαλίδια.....
Αναμείνατε.....

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Πανέμορφο τουλάχιστον. Δεν μου κάνει εντύπωση που δεν το πολύ-είδε η Ελληνική αγορά στην εποχή του. Είναι πολύ προσεγμένο και σε άριστη κατάσταση. Εγώ και το Schauff σας ευχόμαστε άπειρα καλά χιλιόμετρα!

n555
Απών/απούσα

ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Ο βασικότερος λόγος που δεν πούλησαν τα high end Peugeot στην Ελλάδα μάλλον πρέπει να ήταν η τιμολογιακή πολιτική της αντιπροσωπείας.

mitsubae
Απών/απούσα

Πανέμορφο το ποδήλατο φίλε! Να το χαίρεσαι!

n555
Απών/απούσα

Mitsubea ευχαριστώ. Πράγματικά το χαίρομαι, καθε βόλτα με το Πεζάκι-ακόμα και μέσα στην πόλη- είναι χαρά.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν ποτές θελήσεις να αγοράσεις άλλο παλούκι, πρέπει να
έχω ένα Campagnolo 26.6

n555
Απών/απούσα

Ευχαριστώ. Ωραίο κόσμημα. Για την ώρα πηγαίνω πρώτα για μπουαγιωνόροδες και σέλα Rolls, όταν επιτρέψουν τα οικονομικά. Ήδη έχω βάλει δισκοβραχίονα Shimano DA 7410 και κατάλληλη (103 χιλ.) μεσαία τριβή TOKEN. Πάντως είναι πραγματικό κόσμημα!

gtok34
Απών/απούσα

Καλησπέρα επειδή μου μοιάζει λίγο με το δικο μου carbolite 103 ψάχνω καιρό τωρα για δισκοβραχίονα μετα απο μια αναπαλαίωση που του εκανα και εγω αλλά δεν γνωρίζω τι πρεπει και τι ταιριάζει να του βάλω. Μαζί θελω και μια κλειστή μεσαία τριβή. Δεν ξέρω αν ταιριάζουν οι διαστάσεις του δικού μου στο δικό σου αλλα ειναι κοντά τα μοντέλα. Εγω το ειχα παρει το 85. Αν μπορείς να μου δώσεις καποιο link γιατί στην πόλη μου εδω οι ποδηλατάδες εδω μου λενε δεν μπορει να γίνει...σε όσους πηγα.... Και σχεδόν ο αξονας και η μεσαία τριβή τα εχει παίξει ακούω θορύβους...κάθε τόσο..αλλα και εχω καλο μπαλαντάρισμα του δισκου με αποτέλεσμα να βρίσκει τον οδηγό του εμπρος ντεραγιε δεξια και αριστερα.

Αρα ψάχνω για μεσαία τριβή και δισκοβραχιονα.

Επίσης θα ήθελα να μου πεις λίγο για τα φρένα που εβαλες εγω μέτρησα το reach κέντρο τρύπας της βίδας για τα φρένα pivot και ειναι 6,6 μέχρι το στεφάνι το επρός και 5,35 το πισω...τι προτείνεις??? Σκεφτομαι για tektro

n555
Απών/απούσα

aa

contact