η αποψη μου ειναι να αφησεις αβαφτο το κομματι που θα παταει το τακακι και δεν νομιζω να εχεις προβληματα. περιμενε απαντησεις κ απο αλλους και πραξε αναλογα ;)
Είναι! Τουλάχιστον σε βαψίματα σε σκελετούς κτλ, κάθεται η μπογιά καλύτερα, αλλιώς και με το νύχι να την ξύσεις φεύγει.. Και το βερνίκι είναι απαραίτητο. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει η ίδια διαδικασία όμως και στις ζάντες.. Αυτό είναι το θέμα μου.
Το αν χρειάζεσαι αστάρι εξαρτάται από το χρώμα. Πολλά σπρει δεν χρειάζονται όπως και χρώματα τύπου hammerite. Καλύτερα θα σε κατευθύνει ο χρωματοπώλης για να επιλέξεις και το κατάλληλο χρώμα. Για το τρίψιμο καλό είναι να κάνεις με ένα ψιλό υαλόχαρτο αν δεν έχεις ατέλειες που να θέλουν πιο χοντρό. Πάλι μπορεί να σε κατευθύνει ο χρωματοπώλης.
To πρωτο πραγμα που πρεπει να μας πεις, τι υλικο ειναι η ζαντα ???
Αν ειναι αλουμινιο, το χρωμα δεν πιανει.
Θα βαφτει μεν αλλα θα ξεφλουδισει με το καιρο (ειτε βαλεις ασταρι ειτε οχι).
Αν ειναι παλια ζαντα (πχ χρωμιωμενη - απο κουρσα), θα εχεις το διο προβλημα.
Αν θες μαυρες ζαντες καλυτερα δωσε αυτες που εχεις κα παρε μαυρες εργοστασιακες, στις αγγελιες υπαρχουν αφθονες μεταχειρισμενες.
Για τι ποδηλατο ειναι ? MTB (26") η δρομου (700C) ?
Αλουμίνιο είναι, το ποδήλατο mtb 26". Δεν βλέπω να το κάνω τελικά. Με ενδιέφερε να βαφτεί το σημείο που πιάνουν τα τακάκια, αλλά είναι επίφοβο, οπότε λέω να το αφήσω..
Εβγαλα την κασετα του πισω τροχου για να την καθαρισω και να βαψω τη ζαντα και μολις την εβγαλα αρχισαν να πεφτουν τα ρουλεμαν. Εκανα κατι λαθος? Μπαινουν τα ιδια ή μολις τη βαψω να παω σε ενα ποδηλατα και να βαλει καινουρια?
Γιατι μονο εκει εχει ρουλεμαν, η κασσετα δεν εχει, μπαινει "σιρταροτα" στο κεντρο (HUB) του τροχου, και δεν χρειαζεται να να λυσεις αξωνα για να τη βγαλεις (γι'αυτο και ονμαζεται κασσετα).
Ακομη και ελευθερο να εχεις (που απλα ξεβιδωνει αναπωδα απ΄τη φορα του ρολογιου) αν το βγαλεις παλι δεν εχει ρουλεμαν.
Παντως ειτε αφαιρεις κασσετα, ειτε ελευθερο χρειαζεσαι συγκεριμενα εργαλεια, δεν βγαινουν απλα με καποιο κλειδι.
Οχι αλλά θα μαυρίσει το σημείο που πίανουν οι δαγκάνες
αυτό δεν με νοιάζει και τόσο... μαύρες θα τις βάψω έτσι και αλλιώς. Στο φρενάρισμα δεν ξέρω αν θα έχω πρόβλημα, ή αν ξεβάφει η ζάντα κτλ
η αποψη μου ειναι να αφησεις αβαφτο το κομματι που θα παταει το τακακι και δεν νομιζω να εχεις προβληματα. περιμενε απαντησεις κ απο αλλους και πραξε αναλογα ;)
Αυτό ακριβώς, βάλε χαρτοταινία και χάραξε την πορεία σου!
Το τριψιμο με γυαλοχαρτο και το ασταρωμα πριν το βαψιμο ειναι απαραιτητο?
Είναι! Τουλάχιστον σε βαψίματα σε σκελετούς κτλ, κάθεται η μπογιά καλύτερα, αλλιώς και με το νύχι να την ξύσεις φεύγει.. Και το βερνίκι είναι απαραίτητο. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει η ίδια διαδικασία όμως και στις ζάντες.. Αυτό είναι το θέμα μου.
κανείς;;;
Το αν χρειάζεσαι αστάρι εξαρτάται από το χρώμα. Πολλά σπρει δεν χρειάζονται όπως και χρώματα τύπου hammerite. Καλύτερα θα σε κατευθύνει ο χρωματοπώλης για να επιλέξεις και το κατάλληλο χρώμα. Για το τρίψιμο καλό είναι να κάνεις με ένα ψιλό υαλόχαρτο αν δεν έχεις ατέλειες που να θέλουν πιο χοντρό. Πάλι μπορεί να σε κατευθύνει ο χρωματοπώλης.
Το θέμα μου δεν είναι το πως θα το βάψω, αλλά αν θα έχω λειτουργικό πρόβλημα στο φρενάρισμα μετά...
απλα πριν βαψεις την ζαντα βαλε μια ταινια εκει που θα πατανε τα τακακια. μετα βαψε το και βγαλε την ταινια και εισαι ετοιμος ;)
To πρωτο πραγμα που πρεπει να μας πεις, τι υλικο ειναι η ζαντα ???
Αν ειναι αλουμινιο, το χρωμα δεν πιανει.
Θα βαφτει μεν αλλα θα ξεφλουδισει με το καιρο (ειτε βαλεις ασταρι ειτε οχι).
Αν ειναι παλια ζαντα (πχ χρωμιωμενη - απο κουρσα), θα εχεις το διο προβλημα.
Αν θες μαυρες ζαντες καλυτερα δωσε αυτες που εχεις κα παρε μαυρες εργοστασιακες, στις αγγελιες υπαρχουν αφθονες μεταχειρισμενες.
Για τι ποδηλατο ειναι ? MTB (26") η δρομου (700C) ?
Αλουμίνιο είναι, το ποδήλατο mtb 26". Δεν βλέπω να το κάνω τελικά. Με ενδιέφερε να βαφτεί το σημείο που πιάνουν τα τακάκια, αλλά είναι επίφοβο, οπότε λέω να το αφήσω..
Εβγαλα την κασετα του πισω τροχου για να την καθαρισω και να βαψω τη ζαντα και μολις την εβγαλα αρχισαν να πεφτουν τα ρουλεμαν. Εκανα κατι λαθος? Μπαινουν τα ιδια ή μολις τη βαψω να παω σε ενα ποδηλατα και να βαλει καινουρια?
Μηπως ελησες το κεντρικο αξωνα του τροχου ?
Γιατι μονο εκει εχει ρουλεμαν, η κασσετα δεν εχει, μπαινει "σιρταροτα" στο κεντρο (HUB) του τροχου, και δεν χρειαζεται να να λυσεις αξωνα για να τη βγαλεις (γι'αυτο και ονμαζεται κασσετα).
Ακομη και ελευθερο να εχεις (που απλα ξεβιδωνει αναπωδα απ΄τη φορα του ρολογιου) αν το βγαλεις παλι δεν εχει ρουλεμαν.
Παντως ειτε αφαιρεις κασσετα, ειτε ελευθερο χρειαζεσαι συγκεριμενα εργαλεια, δεν βγαινουν απλα με καποιο κλειδι.
Ολοκληρο το ελυσα...
Λογικα δεν θα εχω προβλημα ετσι?