Γεια χαρα, πριν κανα μηνα εβαλα τα Continental Ultra Sport 700x23C.
Πριν λιγο προσεξα οτι στη ραφη του πλαινου με το πελμα εχει ρωγμη γυρω γυρω, σα να ανοιξε λιγο, παχος τριχας ας πουμε.
Το λαστιχο ειναι γεματο "τριχουλες" ακομα,ενω αν τις τραβηξω δεν κοβονται με τπτ.
Τι λετε;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
δεν βάζεις και καμιά φωτό;
Αν και δεν έχω πάρα πολύ εμπειρία με λάστιχα κούρσας:
- τα φούσκωνες στις αναμενόμενες πιέσεις
- μήπως τα είχε για καιρό το μαγαζί;
Και εμένα το κάνει αυτό (και σίγουρα παραπάνω από τριχούλα) ένα από τα λάστιχά μου αλλά είναι λάστιχο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και αρχικά δεν τα φούσκωνα αρκετά (που νομίζω ότι βοήθησε στις πλαϊνές ζημιές).
Σκέφτομαι να το αλλάξω το δικό μου αλλά όχι άμεσα.
πολυ πιθανον να ταχε καιρο το μαγαζι,μου κανε εντυπωση ομως οτι οι τριχουλες δεν κοβονται,οσο κ αν προσπαθω.αρα αυτο μου κανει κατι σε καλης καταστασης γομα.
το σκασιμο στη ραφη καπου διαβασα οτι ειναι λογω χαμηλης ποιοτητας κατασκευης,κ οντως τα συγκεκριμενα ειναι made in taiwan σε αντιθεση με τα gatorskin που ηταν made in germany.Δε ξερω αν παιζει ρολο,αλλα δε θα μου κανε κ εντυπωση.
ο ενδιασμος μου ειναι μη πεταξει κανα καρουμπαλο εκει αναμεσα.
απο πιεση γυρω στα 90 εχουν καθως τα φουσκωνω με χειροτρομπα,ποσο να ανεβασει?
μαξ παιρνουν 120.δε τα λες κ τελιεως πετρα,δε τα λες κ ξεφουσκωτα.νορμαλ φαση.
φωτο θα προσθεσω αργοτερα.
μαλλον σου εδωσε ληγμένα λαστιχα, για να ανοιξουν ρογμες στα πλαϊνά! Βάζε πιέσεις με κομφλέρ γύρω στα 100 ακριβώς με το μανόμετρο ;) γιατί όσο πιο πολύ τα φουσκώνεις, τόσο πιο γρήγορη κύλιση έχεις ;)
Να προσθέσω και κατι άλλο για να σε ενθαρρύνω να τα φουσκώνεις και λίγο παραπάνω, τα δικα μου λαστιχα που ειναι 700χ30 σλικ τα βαζω πιέσεις 90 με 93 psi και max έχουν 100. Mην φοβηθεις, όλοι οι κατασκευαστές βάζουν ενα μέγιστο νούμερο αλλά μπορουν να φουσκωθουν λίγο ακόμα ;)Καλή συνέχεια :)
90 psi σε 700/23 λάστιχο είναι πολύ χαμηλή πίεση. Αν είσαι και κανένα ψηλό παλικάρι και κοντά 70-80 κιλά τότε είναι απελπιστικά χαμηλή πίεση. Φαντάσου ότι εγώ σε 700/23 με 48 κιλά βάρος φουσκώνω στα 100-110.
Όσο λεπταίνει το λάστιχο τόσο ανεβαίνει η μίνιμουμ πίεση που πρέπει να έχει για να διατηρεί το σχήμα του.
Το λιγότερο που θέλουν είναι 100 psi και max όσο δίνει ο κατασκευαστής.
Τέτοιες ρωγμές σε χοντρό λάστιχο και εμφανίζονται μετά από 3μηνο τουλάχιστον (αφορούν τη γόμμα, όχι τα λινά) και μετά από πίεση, αλλά σε 23άρι να το αλλάξεις αν μπορείς, σημαίνει ότι το λάστιχο (η γόμμα) δεν θα αντέξει πιέσεις.
πολύ σύντομα. Το είχα πάθει με λεπτά ιταλικά 700x21 αλλά κράτησαν 6-7 μήνες καθημερινά όπου νά΄ναι και συχνά όχι σωστή πίεση άρα μάλλον ληγμένα/χαμηλή ποιότητα.
το ιδιο συνεβη και σε εμενα στα ιδια λαστιχα [μαρκα-διαστασεις]και μαλιστα ειχα πολλυ λιγα χιλιομετρα 500 περιπου μεσα στο 6μηνο ανοιξαν...ηταν η σειρα που διπλονουν και δεν εχουν λινα μεσα..
ωπ για πιαστο κοντα..καμερα σε μενα.
κ τα δικα μου διπλωτα ειναι,δεν εχουν λινα?πως καθεται το λαστιχο χωρις πανι?μη μου λες τετοια τωρα..κ ανοιξουν σα γαρυφαλο
καπου τοσα εχω κ γω.τελικα τι εκανες?ταχεις ακομα?τη παλευουν?
wicca ειμαι eighty κιλος.νταξει ειναι που η βαλβιδα ειναι πρεστα πλεον κ στα βενζιναδικα δε μπορω να φουσκωσω παροτι δοκιμασα κ με ανταπτορα.σπιτι εχω μονο μια μεγαλη τρομπα Τ στυλ,αλλα δεν εχει μανομετρο πανω.καπου κει γυρω πρεπει να βαζει.90?95? το παω συγκριτικα με κατι 28αρια που ηξερα τις πιεσεις τους κ καθονται (πιεζονται) περιπου το ιδιο με μενα πανω.
αλλα κ 120 max σα λιγα δεν ειναι?
θα λεγα οτι ειναι παλια/ληγμενα/σαπια κ θα τα ριχνα στα σκουπιδια,αλλα εχουν τετοιο κρατημα κ πλαγιαζουν τοσο που δε τα λες σαπια σε καμια περιπτωση.κατι μλκια καναν στο curing process οπως εγραφε ενας,το θεμα ειανι μονο να μην ανοιξουν κ πεταχτουν καρουμπαλα απο κει μεσα.
παντως φτου φτου σκορδα,ολοι τα ελεγαν οτι μαζευουν γυαλια κ σκανε εγω δεν ειχα τετοιο προβλημα.απο αλλου μου ηρθε
τα εχω ακομη φορεμενα και τα κυκλοφορο κανονικα
αλλα δεν με βλεπω να βαζω ξανα την ιδια μαρκα ....
http://i61.tinypic.com/20frlnr.jpg
http://i60.tinypic.com/2vngg49.jpg
http://i59.tinypic.com/1626492.jpg
μερικες φωτο.η ασπριλα ειναι απο τη σκονη του δρομου δεν ειναι πλυμενα.
Εγω εχω τα continental sport contact σε 700χ32 και με τρομπα δαπέδου τα φουσκώνω από 90 έως 100 psi πριν από κάθε βόλτα (η προτεινομενη πίεση είναι στα 85 psi!!!)και εμφανισαν τις "ρογμές" αυτές στους 20 μήνες χρήσης περίπου με καθημερινή χρήση. Σε άλλο γνωστό το φαινόμενο εμφανίστηκε νωρίτερα αλλά με αρκετά χιλιόμετρα επίσης. Νομίζω ότι πράγματι είναι κάτι που παρατηρείται στα contninental αλλά ο μήνας μου φαίνεται πολύ σύντομο διάστημα. Αφού βάζεις ελαστικά της τάξης των 30 ευρώ (σύνολο μπρος πίσω) σκέψου μηπως επενδύσεις σε μια τρόμπα δαπέδου(πήρα τη δικιά μου με 28 ευρώ). Νομίζω σε συμφέρει δεδομένου ότι χρησιμοποιείς ελαστικά με τόσο λεπτό προφίλ τα οποία στα psi που γράφεις είναι ουσιαστικά ξεφούσκωτα(προτεινεται απο την continental να τα εχεις στα 110 psi)
Κάθεται μια χαρά και με και χωρίς πανί. Δεν ξεκινά από εκεί το θέμα που έχουν.
Καμία σχέση τα 23άρια με τα 28 άρια. Τα 28 άρια παίρνουν από 70-80 άντε 90 max ανάλογα τον κατασκευαστή, τα 23άρια μπορεί να παίρνουν μέχρι και 130.
Αποκλείεται να έχεις καταφέρει να ανέβεις πάνω από 100 psi με μεγάλη τρόμπα χεριού και αμφιβάλλω αν έχεις καταφέρει να βάλεις πάνω από 80 στα 23άρια. Νομίζω τελικά ότι αυτό είναι το πρόβλημα και σου έβγαλαν ρωγμές και ανοίγματα τα συγκεκριμένα.
Στα βενζινάδικα μπορείς να ανέβεις στην σωστή πίεση αλλά εξαρτάται σε ποιο βενζινάδικο θα πας και τι κομπρεσέρ θα έχει το καθένα. Κάποια έχουν καλό μηχάνημα και ανεβάζει για πλάκα 120 και σε κάποια άλλα δεν δουλεύει καθόλου.
Πάντα βάζεις αέρα με αντάπτορα και αφού έχεις ξεβιδώσει και πατήσει λίγο την presta βαλβίδα για να απελευθερώσεις την ασφάλεια που έχει μέσα.
Όχι τα 120 είναι οριακά προς τα πολλά. ( είπαμε ανάλογα τον κατασκευαστή πάει αυτό και τι έχει τυπώσει αυτός πάνω στο λάστιχο). Επίσης έχει σημασία τι βάρος έχεις εσύ. Αν είσαι βαρύς ανεβάζεις πίεση, αν είσαι ελαφρύς κατεβάζεις για να μην απογειώνεσαι από την σέλα καθε φορά που βρίσκεις σε κάποια ανωμαλία στον δρόμο. Σε γενικές γραμμές πάντως ακόμα και αν είσαι ελαφρύς, τα 23άρια δεν πρέπει να είναι φουσκωμένα σε κάτω από 100, αλλά όχι με το χέρι.. Να το βλέπεις στο μανόμετρο.
Με το χέρι ΔΕΝ μπορείς να καταλάβεις τα 10-20 psi διαφορά πίεσης, αλλά όταν ανέβεις πάνω, ( φορτώσεις το ποδήλατο δηλαδή τα 80 κιλά του βάρους σου- στα αλήθεια πιστεύεις ότι ο αντίχειράς σου μπορεί να πατήσει το λάστιχο με δύναμη που αντιστοιχεί σε 80 κιλά;;;) υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Δεν γνωρίζω αν οι ρωγμές επηρεάζουν την χρήση των ελαστικών. ( γιατί εξαρτάται και για ποια ελαστικά μιλάμε. Το καθένα ανάλογα με το υλικό που έχει και την κατασκευή αντιδρά διαφορετικά).
Εγώ πάντως αν τα είχα τρεις μήνες θα ζήταγα αντικατάσταση.
Ναι γιατί τα φούσκωνες πολύ, πάνω από το όριο για 700/32, ( το πολύ μέχρι 80 παίρνουν αυτά) κι με τον χρόνο, την χρήση και την ζέστη, ξεχείλωσαν και σκίστηκαν.
Το λάστιχο μπορεί να ραγίζει είτε γιατί δεν το φουσκώνεις αρκετά, και διπλώνει σε κάποιο σημείο και "τσακίζει", είτε, (2) με τον καιρό, την ζέστη και επειδή ξεραίνεται να ανοίξει έτσι και αλλιώς στα πλάγια μετά όμως από αρκετή χρήση.
Εννοείται ότι εσύ πας για αλλαγή ελαστικών γιατί τώρα που χειμωνιάζει κιόλας θα αρχίσεις να κάνεις πατινάζ στον δρόμο.
Και εγώ άλλαξα ένα λάστιχο στον πίσω τροχό, έβαλα ένα Vittoria Zaffiro, το οποίο φημίζεται ως οικονομικό ελαστικό για την αντοχή και για το γεγονός ότι δεν γλιστράει. ( που αυτό εμένα τουλάχιστον με ενδιαφέρει πολύ).
Στον μπροστά τροχό έχω για την ώρα το Schwalbe Lugano, αλλα θα το αλλάξω και αυτό.
Τα Schwalbe είναι καλά λαστιχάκια αν και λέγεται ότι γλυστράνε μετά από κάποια χρήση.. Στα slick που παίρνω εγώ με μικρά μπιμπικάκια πάνω, το πρόβλημα είναι πιο έντονο, αν με τα φρεναρίσματα τα ξεσέρνεις στην άσφαλτο. Εμένα πάντως δεν μου έβγαλαν τέτοιο πρόβλημα γιατί είμαι ελαφριά και έχω το νου μου να μην τα σέρνω όταν φρενάρω.
Τα Zaffiro θεωρούνται πιο all weather από τα Rubino για τα οποία λέγεται ότι γλιστράνε ανάλογα την παρτίδα. ( τα πιο φθηνά έχουν καλύτερη συμπεριφορά από τα μία κατηγορία πάνω
). Σε γενικές γραμμές θεωρούνται πάντως συμπαθητικά ελαστικά (στην οικονομική κατηγορία).
Τα Continental τα θεωρούν από τα καλύτερα αλλά τελικά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα reviews είναι υποκειμενικά και ότι εξαρτώνται από την χρήση που κάνει ο καθένας.
Εμένα π.χ κανένα 23άρι ελαστικό δεν μου βγάζει σκάσιμο όπου και αν το πατήσω γιατί είμαι ελαφριά και περνάω από πάνω ειδικά αν τα έχω φουσκωμένα σε μεγάλη πίεση. Η άνεση βέβαια είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο σε αυτή την περίπτωση. Προσωπικά πάντως πατάω και σε χώμα ανεξάρτητα από το μέγεθος του ελαστικού αλλά είπαμε ότι αυτό έτυχε ( θέμα βάρους) δεν πετυχαίνει πάντα.
Anyway.. η καλύτερη εποχή για αλλαγή ελαστικών είναι τώρα, για να είναι ψιλο καινούργια τον χειμώνα που παίζει να πατήσουν και νερά, και γιατί το καλοκαίρι με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στην άσφαλτο ακόμα και τα καινούργια λάστιχα χαλάνε.
αν ένα ελαστικό έχει max 85 και το φουσκώσεις στα 90-100 , δεν έρχεται στα ίσα του αφαιρώντας την τρόμπα από τη βαλβίδα(αυτό το φύσημα που ακούγεται πάντα)?Με αυτό το σκεπτικό δίνω πάντα λίγο παραπάνω πίεση
@WICCA
τα 28αρια που λεω ηταν τα gatorskin παλι continental δηλ με μεγιστη πιεση 125 νομιζω συστηνομενη 95-110.τα φουσκωνα σε βενζιναδικο με καλο κομπρεσερ εκει γυρω.συνη8ως 95 μπροστα 105 πισω.σε μτβ αυτα.
εχω μια υπονοια μηπως τα φουσκωσα παραπανω τουτα κ σκιστηκαν αλλα κ παλι με τρομπα δαπεδου κ ειδικα μια παλια που εχω,δε παιζει νανεβασα τοση πιεση.τα gatoskin τα φουσκωνε με πολυ κοπο εως τα 80.
τουτα δω με μια μικρουλα χεριου με μανομετρο που κοτσαρα εγραψε κοντα 70 μετα απο μερικες μερες αχρηστιας,κ ηταν σαφως ξεφουσκωτα.αρα εικαζω γυρω στα 85-90 θα παιζω.
λιγα μαλλον.
@magmike
αυτο το φςςς που ακους οταν τραβας τη τρομπα ειναι ο αερας πουχει μεινει μεσα στο σωληνα κυριως,ειδικα αν μιλαμε για presta βαλβιδα που ανοιγει με την πιεση του αερα κ οχι με ελατηριο.στην αυτοκινητου αλλαζει το πραμα ελαφρως αναλογα το μηχανημα/εφαρμογη τρομπας πως θα το τραβηξεις κλπ.
Οχι δεν μιλάω για presta
@xifias
τώρα που βλέπω τις φωτό, όχι δεν θα έπρεπε να είναι έτσι καινούργιο λάστιχο. Έριξα μια ματιά και στα δικά μου (durano plus) και το παλιό που έχω (από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη - εγώ το έχω περίπου 3 μήνες & έχω κάνει καμία 600 χιλιόμετρα) είναι σαν το δικό σου. Το πίσω που το έχω αλλάξει πριν 1,5 μήνα με 100-200 χιλιόμετρα είναι σαν καινούργιο στα πλαϊνά/πέλμα κλπ.
Και οι πιέσεις που βάζω είναι τελείως στο περίπου... (δεν έχω τρόμπα με μανόμετρο).
Anyway.. τον λόγο για τον οποίο άνοιξαν τον συζητάμε φιλολογικά.
Από την στιγμή που τα έχεις ένα μήνα η λύση είναι μία.. Πήγαινε τα πίσω και ζήτησε άλλα.
Ίδια μάρκα και μοντέλο το ίδιο πρόβλημα σε μπροστινό στα 800 900 χλμ το πίσω διαλύθηκε στα 500.Πίεση 120/105
Έβαλα 4season και Gatorskin κανένα πρόβλημα.
Αν προσέξεις αυτά γράφουν made in Thailand τα άλλα Made in Germany. Απ' ότι μου είπαν αυτό κάνει τη διαφορά και δεν έχω λόγο να τους αμφισβητήσω.
1. Πάρτε μια τρόμπα δαπέδου της προκοπής για να ξέρετε πόσο
αέρα βάζετε. Εναλλακτικά, περιμένετε να σκάσετε, χαλάσετε
μερικά ζευγάρια ελαστικά και μετά πάρτε μια τρόμπα της προ-
κοπής.
2. Στα Conti είναι συγκεκριμένα τα μοντέλα που αξίζουν τα
λεφτά τους. Όχι τα λεφτά τους με τις εδώ τιμές αλλά με τις
τιμές που τα βρίσκεις εξωτερικό. Προσωπικά δεν τα έχω σε
εκτίμηση καθώς τόσο χομπίστας φίλος αλλά και αθλητής φί-
λος που τα έχουν τρέξει είδαν ότι ξερένονται πολύ γρήγο-
ρα.
Τέτοιες χαρακιές δεν είχε το Rubino που το είψα 2 χρόνια
οπότε είτε μιλάμε για πολυκαιρισμένο ελαστικό είτε λάθος
πιέσεις. Γενικά η μέθοδος "με το χέρι" χάνει πολλά Psi.