Λάστιχο για trekking ποδήλατο

43 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
therion13
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας,

έχω κάποιους μήνες αγόρασα καινουριο ποδήλατο και απο ότι κατάλαβα το έτρωγε ο ήλιος εκεί που το είχε αυτός και το λάστιχο εξωτερικά έχει ραγίσει αρκετά. Τώρα έχει τα αρχικά Kenda Multitrack Sport 700x35 θέλω συμβουλές.

Πριν είχα ένα MTB του 99-2000 και έμαθα οτι το τρακτερωτο λάστιχο έχει καλύτερο κράτημα απο όλα αλλά δεν τσουλάει. Και λέω για τώρα κάτι σε να έχει τακούνι αλλα στο κέντρο να είναι λείο και πρως τα έξω να αγριεύει. Τι λέτε είναι καλό κάτι τέτοιο; Πριν καιρό είχα πάρει του αδερφού μου ένα No name ποδήλατο και εντελώς λεια λάστιχα (παλιά μάλλον) και σε μια στροφή γλιστράει η μπροστινή ρόδα και δεν πρόλαβα ουτε πόδι να βάλω κάτω.

Οπότε με λίγα λόγια, θέλω λάστιχο ξεκούραστο να τσουλάει, και να έχει κρατήματα (δεν θέλω και άλλο μόνιμο σημάδι στην παλάμη) εώς 50€ πιστεύω πως είναι καλα. Η ζάντα γράφει ETRTO 622x19c 28άρα ζάντα Λογικά αυτό είναι το μικρότερο που μπορεί να φορέσει; αν είναι να πάω σε πιο λεπτό λάστιχο θα ήθελα και το κόστος της σαμπρέλας να είναι μέσα στο 50αρικο. 

Ξέχασα να πώ οτι σε χαλίκι/χώμα πάω ελάχιστα

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

.....έλα, το έχουμε συζητήσει και αναλύσει πολλές φορές το θέμα.

Ξεκινάμε από το βασικότερο. " σε χαλίκι/χώμα πάω ελάχιστα " έγραψες..... Αυτό σημαίνει ότι κυρίως ποδηλατείς σε άσφαλτο. Που σημαίνει ότι θέλεις ασφάλτινα ελαστικά. Που σημαίνει ότι τα τακούνια είναι εκτός θέματος.

Το ασφάλτινο ελαστικό σχεδιάζεται έτσι ώστε να έχεις καλό κράτημα σε άσφαλτο. Σε λεία δηλαδή επιφάνεια. Τα τακούνια βοηθούν στο έντονο ανάγλυφο των χωματόδρομων, των κατσικόδρομων, των βουνών και των πλαγιών με κοτρόνες - ρίζες - αυλάκια - λακουβάρες.

Το καλύτερο ελαστικό που είχα ποτέ, σε θέμα ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ, ήταν ένα ολοκαραφλό, εντελώς λείο, αγωνιστικό, και πολύ πολύ μαλακό Michelin Pro Race 3. Αλλά, ακριβώς επειδή ήταν τόσο μαλακό, ενώ κρατούσε καλά σε πλαγιάσματα και σε βροχή - κατακλυσμό, μάζευε όλα τα αγκαθάκια, πετραδάκια, σκατουλάκια και σκιζόταν εύκολα. Άρα low mileage.

Πλέον, για συνθήκες πόλης, το καλύτερο ελαστικό είναι κάτι χωρίς τακούνια, με μια μικρή διαγράμμιση (αυλάκωση) ώστε να διώχνει τα νερά. Το κοπάνημα έχει να κάνει με την πίεση που του βάζεις. Αν το φουσκώνεις στην ΜΑΧ που αναγράφει στο πλάι, θα κοπανάει. Αν δεν είσαι πολλά κιλά, αν μείνεις σε διαστάσεις άνω των 700χ28, και αν δεν φουσκώνεις στην ΜΑΧ, δεν θα έχεις πολύ κοπάνημα. Σίγουρα θα έχεις περισσότερο κοπάνημα από ότι με ένα ΜΤΒ ελαστικό με πχ 2,5" φάρδος και με 30-40psi πίεση αέρα που βάζουν οι χωματεροί..... αλλά είπαμε, είμαστε ασφάλτινοι, fast & light.....

Τσέκαρε schwalbe marathon - continental contact - vittoria randonneur. Τα έχω δοκιμάσει, σε διαστάσεις 700χ28 και έχω καλές εντυπώσεις. Οι τιμές παίζουν πάρα πολύ, θέλει καλό ψάξιμο για να μην τα πληρώσεις κερατιάτικα. Ειδικά Ελλάδα - Ευρώπη... σφαγή τις περισσότερες φορές, αλλά έχω πετύχει και καλές προσφορές σε εδώ μαγαζιά.

[Κάτι panaracer φτηνά και κάτι Kenda φτηνά μου είχαν βγει μάπα.....]

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

αν πας σε 28ρι τα conti grand prix, τα απλα, 50 ευρο το ζευγαρι μαζι με ταχυδρομικα απο rose.

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Τα schwalbe marathon supreme evo είχα δεν μου άρεσαν ως ελαστικά είχαν ''παράξενη'' κύλιση, σαν να ήμουνα επάνω σε αφρώδες υλικό. Εβαλα continental grand prix 4 season μπορώ να πώ είναι πολύ καλύτερα και η κύλιση και η όλη αίσθηση τους. CONTINENTAL GRAND PRIX φίλε μου..

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

και για μένα τα Conti GP, σε οποιαδήποτε έκδοσή τους, είναι απλά ΚΟΡΥΦΑΙΑ. Αλλά δεν ξέρω αν βγαίνουν σε χοντρές εκδόσεις (35αρια είδα ότι έχει ο ΟΡ) και επίσης δεν ξέρω τι γίνεται με τις τιμές.... Αν ισχύει το 50αρι από Rose είναι όντως πολύ καλή φάση.

therion13
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

.....έλα, το έχουμε συζητήσει και αναλύσει πολλές φορές το θέμα.

Ξεκινάμε από το βασικότερο. " σε χαλίκι/χώμα πάω ελάχιστα " έγραψες..... Αυτό σημαίνει ότι κυρίως ποδηλατείς σε άσφαλτο. Που σημαίνει ότι θέλεις ασφάλτινα ελαστικά. Που σημαίνει ότι τα τακούνια είναι εκτός θέματος.

Το ασφάλτινο ελαστικό σχεδιάζεται έτσι ώστε να έχεις καλό κράτημα σε άσφαλτο. Σε λεία δηλαδή επιφάνεια. Τα τακούνια βοηθούν στο έντονο ανάγλυφο των χωματόδρομων, των κατσικόδρομων, των βουνών και των πλαγιών με κοτρόνες - ρίζες - αυλάκια - λακουβάρες.

Το καλύτερο ελαστικό που είχα ποτέ, σε θέμα ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ, ήταν ένα ολοκαραφλό, εντελώς λείο, αγωνιστικό, και πολύ πολύ μαλακό Michelin Pro Race 3. Αλλά, ακριβώς επειδή ήταν τόσο μαλακό, ενώ κρατούσε καλά σε πλαγιάσματα και σε βροχή - κατακλυσμό, μάζευε όλα τα αγκαθάκια, πετραδάκια, σκατουλάκια και σκιζόταν εύκολα. Άρα low mileage.

Πλέον, για συνθήκες πόλης, το καλύτερο ελαστικό είναι κάτι χωρίς τακούνια, με μια μικρή διαγράμμιση (αυλάκωση) ώστε να διώχνει τα νερά. Το κοπάνημα έχει να κάνει με την πίεση που του βάζεις. Αν το φουσκώνεις στην ΜΑΧ που αναγράφει στο πλάι, θα κοπανάει. Αν δεν είσαι πολλά κιλά, αν μείνεις σε διαστάσεις άνω των 700χ28, και αν δεν φουσκώνεις στην ΜΑΧ, δεν θα έχεις πολύ κοπάνημα. Σίγουρα θα έχεις περισσότερο κοπάνημα από ότι με ένα ΜΤΒ ελαστικό με πχ 2,5" φάρδος και με 30-40psi πίεση αέρα που βάζουν οι χωματεροί..... αλλά είπαμε, είμαστε ασφάλτινοι, fast & light.....

Τσέκαρε schwalbe marathon - continental contact - vittoria randonneur. Τα έχω δοκιμάσει, σε διαστάσεις 700χ28 και έχω καλές εντυπώσεις. Οι τιμές παίζουν πάρα πολύ, θέλει καλό ψάξιμο για να μην τα πληρώσεις κερατιάτικα. Ειδικά Ελλάδα - Ευρώπη... σφαγή τις περισσότερες φορές, αλλά έχω πετύχει και καλές προσφορές σε εδώ μαγαζιά.

[Κάτι panaracer φτηνά και κάτι Kenda φτηνά μου είχαν βγει μάπα.....]

Το έψαξα το forum και είδα μια του 2010 για ένα MTB έλεγαν. ναι με το ελάχιστο χαλίκι και χώμα οτι δεν πάω σε χαλίκι αλλα μόνο αν χρειαστεί να περάσω απο κάπου και έχει 50-200 μέτρα χαλικόδρομο αλλα κυρίως οτι ο άσφαλτος της πόλης δεν είναι και ο καλύτερο που η κάθε στροφή έχει και χαλικάκια απο μπαλώματα δρόμου και κομμένους και χαλασμένους δρόμους. μόνο πόλη πάω αλλα όχι δρόμους γερμανίας.

therion13
Απών/απούσα

rnd wrote:

αν πας σε 28ρι τα conti grand prix, τα απλα, 50 ευρο το ζευγαρι μαζι με ταχυδρομικα απο rose.

Θα μπορούσες σε παρακαλώ πολύ να μου δώσεις ένα link? γιατί δεν βρίσκω τέτοιες τιμές αν κοιτάω σωστά σε ένα rose uk

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Νομιζω πανε για αντικατασταση απο πιο νεο μοντελο, διπλωτο ή κατι κοντινο, οποτε ειναι ευκαιρια να τα χτυπησετε σε τοσο καλη τιμη. 23-28 μονο, δεν πανε παραπανω

https://www.rosebikes.com/continental-grand-prix-road-tyre-clincher-tyre-314147

therion13
Απών/απούσα

rnd wrote:

Νομιζω πανε για αντικατασταση απο πιο νεο μοντελο, διπλωτο ή κατι κοντινο, οποτε ειναι ευκαιρια να τα χτυπησετε σε τοσο καλη τιμη. 23-28 μονο, δεν πανε παραπανω

https://www.rosebikes.com/continental-grand-prix-road-tyre-clincher-tyre-314147

Όντως 50€ με τα μεταφορικά μαζί. Κάτι τελευταίο. αυτα σε σχέση με τα ultra sport ii τι έχεις να πεις;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Τα ειχα παρει αλλα σε 32, δεν χωρουσαν και τα εδωσα σε ενα φιλο. Ικανοποιημενος ειναι, καλα κρατηματα λεει εχουν και γρηγορη κυλιση. Κοστιζουν περιπου τα μισα. Προσωπικα δεν τα δοκιμασα αλλα σε σχεση με το black chilli ηταν πολυ πιο σκληρα, δεν ειμαι σιγουρος για το ποσο καλα θα κρατανε σε βρεγμενο αλλα μαλλον θα βγαζουν περισσοτερα χρονια χρησης.

Στα χρηματα τους δεν νομιζω οτι θα βρεις κατι καλυτερο, στο rose τα εχει 13 αλλα και εδω τα βρησκεις γυρο στα 20

Θα ελεγα εξαρταται απο τη χρηση που θες να κανεις. Αν τρεχεις με 25-40+ αναμεσα στην κινηση, σε ολες τις λωριδες και βγαινεις με βροχη, θα αισθανομουν ασφαλεστερα με τα grand prix. Αλλα θα τα αλλαξεις πιο συντομα. Εαν δεν πολυβγαινεις με βροχη 'h βαλεις 32αρι π.χ ωστε να κερδιζεις απο τη διαμετρο στο φρεναρισμα, μαλλον θα εισαι καλα και με τα ultra sport.

Προσεχε τις πιο ακριβες σειρες των grand prix, δεν ειναι απαραιτητα καλυτερα, ειναι απλα πιο εξειδηκευμενα. Καποια ειναι πιο αργα απο τα απλα, ενω αλλα θα φθαρουν πιο γρηγορα.

Δες και συγκριτικα/reviews στο rollingresistance

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Φοράω τα ultra sport ii 23άρια διπλωτά.Οικονομικό λάστιχο και  καλό.Είμαι ευχαριστημένος.

therion13
Απών/απούσα

rnd wrote:

Τα ειχα παρει αλλα σε 32, δεν χωρουσαν και τα εδωσα σε ενα φιλο. Ικανοποιημενος ειναι, καλα κρατηματα λεει εχουν και γρηγορη κυλιση. Κοστιζουν περιπου τα μισα. Προσωπικα δεν τα δοκιμασα αλλα σε σχεση με το black chilli ηταν πολυ πιο σκληρα, δεν ειμαι σιγουρος για το ποσο καλα θα κρατανε σε βρεγμενο αλλα μαλλον θα βγαζουν περισσοτερα χρονια χρησης.

Στα χρηματα τους δεν νομιζω οτι θα βρεις κατι καλυτερο, στο rose τα εχει 13 αλλα και εδω τα βρησκεις γυρο στα 20

Θα ελεγα εξαρταται απο τη χρηση που θες να κανεις. Αν τρεχεις με 25-40+ αναμεσα στην κινηση, σε ολες τις λωριδες και βγαινεις με βροχη, θα αισθανομουν ασφαλεστερα με τα grand prix. Αλλα θα τα αλλαξεις πιο συντομα. Εαν δεν πολυβγαινεις με βροχη 'h βαλεις 32αρι π.χ ωστε να κερδιζεις απο τη διαμετρο στο φρεναρισμα, μαλλον θα εισαι καλα και με τα ultra sport.

Προσεχε τις πιο ακριβες σειρες των grand prix, δεν ειναι απαραιτητα καλυτερα, ειναι απλα πιο εξειδηκευμενα. Καποια ειναι πιο αργα απο τα απλα, ενω αλλα θα φθαρουν πιο γρηγορα.

Δες και συγκριτικα/reviews στο rollingresistance

Ο λόγος που σκέφτομαι για τα ultra sport ii είναι οτι είναι πιο σκληρα και θα αντέχουν περισσότερο σε λακούβες και κακούς δρόμους ενώ τα grand prix αρχίσουν να πετάν κομμάτια. Σίγουρα θα πάρω τα πιο φαρδιά τα τα 28 που έχει στα grand prix γιατι διάβασα πως είναι πιο ανθεκτικά και 32 αν ειχε. Είδα και ένα video https://www.youtube.com/watch?v=dy66207uRZg και έπαθα πλάκα με αυτα που το πάει και χώμα αλλα ακριβά. 

Να ρωτήσω απο την ώρα που ειναι 700 το λάστιχο άρα δεν θα χρειαστώ άλλη σαμπρέλα; δεν παιζει ρόλο το 28 με το 35 που έχω τώρα; Για την ταχύτητα σίγουρα ότι και να πάρω θα είναι καλό για το κράτημα με ενδιαφέρει μην είναι χειρότερο απο αυτό που έχω πάντα το kenda multitrack sport τον 12€ και είναι πολύ πλαστικούρα αλλα έχει το μικρό τακουνάκι και τα λεία δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ και φοβάμαι.

Κλείνω προς grand prix

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

το φαρδύτερο ελαστικό, δίνει συνχά την εντύπωση ότι έχει καλύτερο κράτημα και καλύτερο φρένο. Είναι θέμα φυσικής.

Το τακούνι δεν θα σε απασχολήσει. Ξέχνα το. Δεν πας σε κατσάβραχα, δεν χρειάζεσαι τακούνι να σκαλώνει / να κρατάει.

Για την σαμπρέλα, η αλήθεια είναι οτι φαρδειά σαμπρέλα (πχ 700/35) θα σε δυσκολέψει να μπει στο λεπτό ελαστικό 700/28. Αν έχεις υπομονή θα μπει. Αλλά θέλει τρόπο και ρέγουλα.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Και εγώ τα ultra sport 2 έχω σε 32άρι σε 2 ποδήλατα.

Χαρούμενος είμαι. Καλό κράτημα έχουν και σε στεγνό και σε βρεγμένο.

Πριν στο ένα από τα 2 είχα τα Grand Prix 4-Season. Καλά ήταν. Μάλλον καλύτερα από τα ultra sport 2. Δηλαδή τα ultra sport 2 δείχνουν πιο μαλακά και ότι θα φθαρούν πιο γρήγορα. Αλλά ΟΚ και δεν κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να με νοιάξει (κοντά στα 2000 km το χρόνο). Εεε στα 2 χρόνια θα έχουν φάει τα ψωμιά τους. Τότε θα θέλουν και αλλαγή από άποψη χρόνου χρήσης.

Οπότε με 12 ευρώ το 1 μου φαίνονται μια χαρά.

therion13
Απών/απούσα

Οπότε έχω και 10€ έκπτωση για 50€ παραγγελία σαν πρώτη αγορά αλλά από ότι κατάλαβα λέει να είναι 50€ και μετά την έκπτωση οπότε θέλω άλλα 10€, θα πάρω και 2 σαμπρέλες μάλλον αυτές https://www.rosebikes.com/schwalbe-prestaschrader-17-28-trekking-tube-49073?product_shape=standard&article_size=40mm+Schrader+valve και με παω στα 57.65. να πάρω και ένα rim tape? Όχι για να το βάλω στην ζαντα με σπαμπρέλα αλλα σαμπρέλα με λάστιχο γιατι το kenda που έχω τώρα μου έτρωγε την σαμπρέλα. Τι Λέτε.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Δεν έχω δει να βάζουν rim tape εκεί και δεν βλέπω το λόγο ένα σωστό λάστιχο να χαλάει τη σαμπρέλα από μόνο του.

Αν έχεις προβλήματα επειδή το λάστιχο είναι λεπτό (και περνάνε πέρτες κλπ που σκάνε τη σαμπρέλα), προσανατολήσου σε κάτι πιο χοντρό/ανθεκτικό (αλλά και σε άλλο βαλάντιο)

Π.χ. το schwalbe durano plus είναι μια καλή επιλογή για να μην ξανασχοληθείς με σκάσιμο σαμπρέλας

Αλλά πας στα ~30 ευρώ το λάστιχο

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Είχα τα shwable active 700x 30 και δεν προλάβαινα τα σκασίματα.Στην κούρσα φοράω τα ultra sport ii 700χ23.Αν τα δεις θα τρομάξεις,έχουν τρυπήματα σκισίματα,είναι στα τελευταία τους,αλλά τίποτα δεν πέρασε στην σαμπρέλλα.Δεν είχα ούτε ένα σκάσιμο.

Ευχαριστημένος είμαι και από τα michelin lithion 2.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Συνηθως οι ταινιες αυτες ειναι κλειστος κυκλος εκτος και αν παρεις υφασματινη? Δεν θα μπορεσεις να τη βαλεις, ουτε και υπαρχει λογος.

Εχω τα grand prix 2.5 χρονια περιπου και εχουν γυρο στα 1600χλμ. Εχω παει σε πατημενους χωματοδρομους, σε παρκα και εχω πατησει παρα πολλες φορες γυαλακια στην ακρη του δρομου και σε πεζοδρομια. Δεν εχουν σκασει ποτε, ουτε εχει παθει ποτε τιποτα η σαμπρελα (εκτος απο μια που της χαλασα τη βαλβιδα). Εχουν πια κρακελαρει αρκετα ασχημα γιατι κατα καιρους τα ξεχνουσα και πεφταν στα 60psi αλλα ακομα κρατανε και αντεχουν μια χαρα. Νομιζω τα ultra sport εχουν της ιδιες προστασιες, οποτε θα ειναι αντιστοιχα.

Μη βαλεις δευτερη ταινια απο πανω

therion13
Απών/απούσα

rnd wrote:

Συνηθως οι ταινιες αυτες ειναι κλειστος κυκλος εκτος και αν παρεις υφασματινη? Δεν θα μπορεσεις να τη βαλεις, ουτε και υπαρχει λογος.

Εχω τα grand prix 2.5 χρονια περιπου και εχουν γυρο στα 1600χλμ. Εχω παει σε πατημενους χωματοδρομους, σε παρκα και εχω πατησει παρα πολλες φορες γυαλακια στην ακρη του δρομου και σε πεζοδρομια. Δεν εχουν σκασει ποτε, ουτε εχει παθει ποτε τιποτα η σαμπρελα (εκτος απο μια που της χαλασα τη βαλβιδα). Εχουν πια κρακελαρει αρκετα ασχημα γιατι κατα καιρους τα ξεχνουσα και πεφταν στα 60psi αλλα ακομα κρατανε και αντεχουν μια χαρα. Νομιζω τα ultra sport εχουν της ιδιες προστασιες, οποτε θα ειναι αντιστοιχα.

Μη βαλεις δευτερη ταινια απο πανω

Σοβαρά είναι τόσο ανθεκτικά; Τέλεια, μόνο για αυτό ανησυχούσα. Κρακεραρει λες ότι έχουν ραγίζει;;

Τελικά και εγώ τα παρήγγειλα μαζί με σαμπρέλες continental.

Νας σας ρωτήσω κάτι ακόμα. Έχω το ποδήλατο 6 μήνες με max 300χλμ. Και δεν ξέρω τι και πως ίσως το είχε βιτρίνα και τα λάστιχα ήταν ξεθωριασμένα από την αρχή και ελαφρός ραγισμένα και τώρα έχουν ραγίζει περισσότερο στα πλάγια. Αυτό το ράγισμα είναι κακό η μόνο επιφανειακό δεν έχει ανάγκη; Βάζω εικόνα για να δείτε

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ειδικά αν είναι έτσι και το μπροστινό..... βγάλτα ΧΘΕΣ.

Προφανώς είναι φθηνιάρικα, και παλιά και πολυκερισμένα και κακοφθαρμένα από τον ήλιο και ότι άλλο.

therion13
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

ειδικά αν είναι έτσι και το μπροστινό..... βγάλτα ΧΘΕΣ.

Προφανώς είναι φθηνιάρικα, και παλιά και πολυκερισμένα και κακοφθαρμένα από τον ήλιο και ότι άλλο.

Ναι και τα δύο έτσι είναι. Σε κάποια σημεία ίσως λίγο περισσότερο. χθες που πήγα να συμπληρώσω αέρα φοβήθηκα να τα βάλω 5 bar που τα βάζω πάντα και το άφησα στο 4.5. Ε ένας μου είπα ότι είναι εξωτερικό μόνο και δεν έχει πρόβλημα για αυτό λέω μήπως και αλλά με το που έρθουν τα άλλα τα πετάω.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Δεν ειμαι πολυ σιγουρος για τα λαστιχα σου αλλα ειναι σε παρομοια κατασταση και τα δυο λαστιχα μου, το πισω λιγο περισσοτερο. Η μονη διαφορα οτι ειναι πιο μικρα τα ραγισματα. Οι προστασιες ειναι απο μεσα, ειναι οντως επιφανιακο, οσο βλεπεις οτι εχει καλα κρατηματα και δεν εχει χασει κομματια για εμενα αντεχουν ακομα

Θα βαλω φωτο να δεις...

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Πισω

Μπροστα

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Μπορεί να πηγαίνουν ακόμα τέτοια καμμένα λάστιχα και όντως να είναι από μέσα οκ, αλλά η γόμα τους δεν λειτουργεί πλέον όπως θα έπρεπε και δεν είναι για πολλά πολλά , δηλ να τα εμπιστεύεσαι σε βρεμμένο έδαφος, στροφές, ταχύτητα.

ΥΓ. Τα continental GP τα έχω και σε τουρινγκ ποδήλατο και στο 26αρι ΜΤΒ που χρησιμοποιώ στην πόλη και πάνε όπου θες, ακόμα και σε ψιλοκατσάβραχα στην ανάγκη (αλλά μόνο στην ανάγκη γιατι φοβάμαι οτι είναι κάπως ντελικάτα σε σχέση με άλλα).  Τα vitoria randoneur αντιθέτως που είχα κάπου 10 χρόνια πήγαιναν όπου ήθελες παρόλω που ήταν σχετικά καραφλά.. απίστευτη σντοχή και κρατήματα ακόμα και σε κατεστραμμένους χωματόδρομους (30αρια όμως).

therion13
Απών/απούσα

rnd wrote:

Πισω

Μπροστα

Ε ναι σιγουρα τα δικα μου είναι πιο κατεστραμμένα από τα δικα σου αλλα έτσι οπως τα βλεπω εγώ δικα σου θα τα φοβόμουν περισσότερο! Μοιάζουν λες και έχουν καεί από την άσφαλτο και έχουν σκληρύνει. Αμα λες ότι κρατάνε ακομα μπράβο τους. Και τα δικα μου κράτα οχι ότι περνώ στροφές 90 μοιρών με 40 χλμ. Θα ανεβάσω αλλη μια αργότερα να σας δείξω και οταν ελεγα ότι εχει και μερη. Ουτε Εγώ ήξερα ότι ήταν έτσι. Ποδαλατας πάντως μου το τόνισε για τα λάστιχα μου. Τελος της βδομάδας η αρχές της άλλης θα έρθουν τα continental θα σας πω εντυπώσεις. Ο ποδηλάτης μου είπε ΟΟΟΟΟΧΙ γιατί πηρες αυτα! Είναι λάστιχα κούρσας δεν ειναι για μεσα στην πόλη! Αν προλαβαίνεις ακυρωσετα. Στεναχωρήθηκα με αυτα που ακουσα αλλα θελω να πιστευω στα σχολεία που διάβαζα ότι έχουν καλο κράτημα. Θα δείξει. Την επόμενη φορά αν ειναι τόσο άσχημα αυτα θα πάρω με ελαφρώς τακουνακι και ποτε ξανά καραφλο στην ζωή μου

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Δεν εχουν τα κρατηματα που ειχαν στην αρχη. Σε βρεγμενο τα παω πια πιο συντηρητικα, μεχρι να τα αντικαταστησω καποια στιγμη. Αλλα ακομα και ετσι κρατανε πολυ καλυτερα απο κατι michelen lithium 2 που ειχα και τα οποια δεν ειχαν εμφανη φθορα (και μου εσκαγαν συχνα γιατι ηταν πολυ μαλακα και θα ελεγα χωρις προστασια).

Αυτο το ειναι για κουρσα αρα οχι για την πολη δεν το καταλαβαινω πολυ καλα :) που πανε οι κουρσες? Μονο σε πιστες και προπονητηρια? Ok δεν ειναι λαστιχο για χρηση trecking. Δεν θα σου βγαλουν 8.500.000χλμ, ουτε ζυγιζουν ενα κιλο+ το καθενα, ουτε θα κυλανε σαν να τα εχεις περασει ενα χερι φρεσκια πισσα. Δεν ειναι για να κανεις το γυρο τις ελλαδας 5 φορες ή να σε βγαλουν μεχρι τις στεππες τις ρωσιας και πισω. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλα για εσενα για την πολη.

Για πιο ενδιαμεση κατασταση, δρομο/χωμα, για το μελλον, δες και τα sport contact που εχουν gravel προσανατολισμο με μικροτακουνακια σε ολη την επιφανια. Βγαινουν μεχρι παρα πολυ μεγαλες διαστασεις. Για τωρα, για γρηγορη μετακινηση στην πολη, νομιζω θα εισαι ικανοποιημενος, ειναι πολυ ωραιο λαστιχο και το 28αρι ειναι καλο φαρδος σαν μεση λυση για ταχυτητα/ανεση και κατι που προτεινουν πολοι κατασκευαστες για fixakia. Αλλα ναι, προυποθετει οτι σε ενδιαφερει να παρεις τον βελτιστο συνδιασμο ταχυτητας/ανεσης/τιμης

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

therion13 wrote:

Ε ναι σιγουρα τα δικα μου είναι πιο κατεστραμμένα από τα δικα σου αλλα έτσι οπως τα βλεπω εγώ δικα σου θα τα φοβόμουν περισσότερο! Μοιάζουν λες και έχουν καεί από την άσφαλτο και έχουν σκληρύνει. Αμα λες ότι κρατάνε ακομα μπράβο τους. Και τα δικα μου κράτα οχι ότι περνώ στροφές 90 μοιρών με 40 χλμ. Θα ανεβάσω αλλη μια αργότερα να σας δείξω και οταν ελεγα ότι εχει και μερη. Ουτε Εγώ ήξερα ότι ήταν έτσι. Ποδαλατας πάντως μου το τόνισε για τα λάστιχα μου. Τελος της βδομάδας η αρχές της άλλης θα έρθουν τα continental θα σας πω εντυπώσεις. Ο ποδηλάτης μου είπε ΟΟΟΟΟΧΙ γιατί πηρες αυτα! Είναι λάστιχα κούρσας δεν ειναι για μεσα στην πόλη! Αν προλαβαίνεις ακυρωσετα. Στεναχωρήθηκα με αυτα που ακουσα αλλα θελω να πιστευω στα σχολεία που διάβαζα ότι έχουν καλο κράτημα. Θα δείξει. Την επόμενη φορά αν ειναι τόσο άσχημα αυτα θα πάρω με ελαφρώς τακουνακι και ποτε ξανά καραφλο στην ζωή μου

Ειναι λιγο μαλακια που θα γραψω τωρα ενω εχεις παραγγειλει αλλα......

Κακως ο ποδηλατας σου ειναι τοσο αρνητικος για τα ελαστικα που παραγγειλες. Υπαρχουν καποια σημεια που πρεπει να προσεξεις αλλα σε θεμα κρατηματος στην ασφαλτο απλα θα εισαι σε αλλο επιπεδο (γενικως με οποιοδηποτε "race" ελαστικο θα ησουν αλλου). Αρα εως εκει σε καλυπτουν. Απο εκει και περα θα ειχα μια μικρη επιφυλαξη για το εαν τα στεφανια σου αντεχουν τις πιεσεις που θα πιανουν τα conti σου αλλα εκει εχεις καποια πραγματα που πρεπει να προσεξεις. Τα ελαστικα σου πανω γραφουν μεγιστη πιεση 120psi ή κατι τετοιο. Δεν το πλησιαζεις καν αυτο το νουμερο. Εξηγω. Αυτη η μεγιστη πιεση ειναι για βαριους αναβατες αλλα και οταν βαλεις τα ελαστικα σε παλιου τυπου κουρσαδικη ζαντα (δλδ μεχρι 15μμ εσωτερικο το πολυ). Στην δικη σου ζαντα (που μπορει να εχει και θεμα με τετοια πιεση γιατι δεν ειναι ζαντα κουρσας) με το 19μμ εσωτερικο το ελαστικο σου θα "απλωσει" και θα ειναι περιπου σαν 30αρι (εαν εχω καταλαβει σωστα και εχεις παρει 28αρια). Αυτο σημαινει οτι κανονικα θα επρεπε ετσι και αλλιως να βαλεις λιγοτερη πιεση. Ενα 85 ή 90 psi θα ελεγα οτι ειναι καλο (αυτη την πιεση εχω εγω στην κουρσα μου) μπορει να θες και λιγοτερο.

Το μονο που θα ηθελα εαν σε ειχα προλαβει (αλλα δεν ειναι και τοσο τρομερο οποτε....) ειναι να σου ελεγα να παρεις πιο φαρδυα ελαστικα. Σκεψου οτι τωρα το στανταρ στις κουρσες ειναι 25μμ και παει στα 28 και σε μερικες περιπτωσεις και παραπανω οποτε για τρεκινγκ θα ηθελα κατι πιο φαρδυ. Αλλα δεν ειναι κατι τρομερο. Για το οτι ειναι "καραφλα" μην σε απασχολει καθολου.   

therion13
Απών/απούσα

Να σας βάλω και μια χειρότερη εικόνα του λάστιχου μου. Μην κράξετε πολύ για τα λάστιχα μόλις έρθουν τα άλλα τα πετάω αυτά. 6 μήνες τα έχω αυτά δεν ξέρω πως έγιναν έτσι. Κάτι από πρίν πάρω το ποδήλατο έγινε

Ένας απλός ποδηλάτης είμαι που πρίν πάρω σωστό ποδήλατο δεν έκανα παρα μόνο αν ήθελα να πάω κάπου με αυτό και τώρα που έχω ωραίο θέλω ειδικά αν βλέπω καλό καιρό μαρέσει να κάνω μικρές βολτίτσες. ούτε χιλιόμετρα κάνω απλός αυτα τα λίγα που κάνω θέλω να είναι ευχάριστα. Τα είχε και 38€ το ένα αυτά που πήρα αλλα αυτά που διπλώνουν.

Καλά θα κάνεις αν έχεις να πεις τίποτα αρνητικά γιατί και θα υπάρξει επόμενη φορά αλλα και κάποιος άλλος μπορεί να το δει. Καλά είναι να τα λέμε όλα. Εγω είμαι 77kg και εκέι το πολύ 90psi θα τα βάζω με 85 psi. Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο ότι η ζάντα μπορεί να μην αντέξει την πίεση. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Η ζάντα μου λέγετε Skorpion rodi, είναι 28” ένα μαυρο και λέει 622χ19 αρα για να παίρνει και τέτοια λάστιχα δεν θα έπρεπε να υποστηρίζει και της αντίστοιχες πιέσεις αέρα; Συμφωνώ μαζί σου ότι καλύτερα θα ήταν πιο φαρδιά όπως και έτσι θα ήθελα. Ένα 32 θα ήταν ότι πρέπει πιστεύω αλλα δεν είχε σε αυτό που πήρα για έτσι πήγα στο 700x28. Πραγματικά ανυπομονώ να έρθουν πιστεύω θα είναι τέλεια σε σχέση με αυτά που έχω. Ακόμα και αυτά που έχω πετάει το ποδήλατο για αυτό θέλω να δώ πώς θα πάει με αυτά. Άντε ζεσταίνει και ο καιρός τώρα και η όρεξη για ποδήλατο ανεβαίνει. ( όταν τον είπα 50€ μαζί με σαμπρέλες μου είπα α καλά τα πήρες, είχα και ένα κουπόνι )

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

to 622χ19 δεν εχει να κανει με το ελαστικο (δεν σημαινει δλδ οτι παιρνει 19αρι ελαστικο). Αυτο το νουμερο ειναι αυτο που λεμε E.R.T.R.O και το 622 ειναι η διασταση του τροχου και το 19 ειναι το εσωτερικο πλατος του στεφανιου. Με το βαρος σου μπορει και το 90 να ειναι πολυ. Για την αντοχη των στεφανιων οσο μενεις κατω απο 100 δεν θα εχεις θεμα.

therion13
Απών/απούσα

kktsol wrote:

to 622χ19 δεν εχει να κανει με το ελαστικο (δεν σημαινει δλδ οτι παιρνει 19αρι ελαστικο). Αυτο το νουμερο ειναι αυτο που λεμε E.R.T.R.O και το 622 ειναι η διασταση του τροχου και το 19 ειναι το εσωτερικο πλατος του στεφανιου. Με το βαρος σου μπορει και το 90 να ειναι πολυ. Για την αντοχη των στεφανιων οσο μενεις κατω απο 100 δεν θα εχεις θεμα.

Ναι στα 85psi λεω να ξεκινησω. Στα κιλά μου εκεί λενε στα 88 περίπου. Αλλά για την ζάντα όλες ιδιες δεν είναι? Alloy 6063 το υλικό και πάχος 3mm λέει τώρα σε ενα site που ειδα. Για το 622χ19 ετσι υπέθεσα γιατί λέει subject to wear και μιας 35 εχω τωρα οποτε 19 θα ειναι το λεπτότερο που παίρνει. Βασικα να βάλω μια φωτο της ζαντας. 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αυτο το ETRTO παντα αναποδα το γραφω (ERTRO που φυσικα δεν ειναι το σωστο αλλα ετσι μου εχει κατσει στην κεφαλα). Το υλικο δεν εχει να κανει με το εαν το στεφανι ειναι καταλληλο για υψηλες πιεσεις. Και σε καμμια περιπτωση τα στεφανια δεν ειναι ολα ιδια. Να το τονισω αυτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΔΙΑ. Σου ειπα ηδη τι σημαινει το ETRTO και σε καμμια περιπτωση δεν σημαινει οτι παιρνει 19μμ ελαστικο. Το ETRTO κατι x19 το μικροτερο ελαστικο που παιρνει ειναι 25αρι και αυτο υπο προυποθεσεις. Να εξηγησω και τα υπολοιπα. Το 3μμ παχος σημαινει οτι το παχος στην επιφανεια φρενου (και μονο εκει) ειναι 3μμ πριν χρησιμοποιηθει. Το subject to wear σημαινει οτι η επιφανεια φρενου λογω χρησης θα μειωθει στο πλατος. Κανονικα καπου θα σου λεει και το ποσο ειναι το ελαχιστο (συνηθως 1,5μμ) που οταν θα τριφτει η επιφανεια φρενου σε εκεινο το παχος θα πρεπει να αλλαχτει. Επισης κανονικα θα πρεπει και ο κατασκευαστης να λεει και καπου την μεγιστη πιεση που μπορει να φτασει το στεφανι σου αναλογα το παχος του ελαστικου αλλα αυτο ειναι δυσκολο συνηθως να το βρεις. ΠΑντως σου λεω με σιγουρια. Το στεφανι σου δεν αντεχει 30αρι ελαστικο σε 120 πιεση που γραφει το ελαστικο πανω (δεν εχω κανει λαθος ξερω οτι πηρες 700χ28 θα εξηγησω παραπανω). Και το 88 που λες πολυ ειναι γιατι το ελαστικου στην ζαντα σου θα ειναι 700χ30 και οχι 700χ28. Ξεκινα με 80 στο βαρος σου και βλεπεις. 

Να εξηγησω το πλατος τωρα. Το ελαστικο σου θα ειναι 700χ28 εαν το βαλεις σε στεφανι με ETRTO 622χ15. Οσο φαρδαινει το πλατος ωσπου να φτασει το 19 που εχεις εσυ τοσο "απλωνει" το ελαστικο πανω στο στεφανι. Στο δικο σου στεφανι θα ειναι περιπου 30. Επισης οσο φαρδαινει το ελαστικο τοσο πρεπει να ριχνεις και την πιεση. Πολυ χοντρα σε αυτες τις πιεσεις ειναι περιπου 4psi ανα χιλιοστο προς τα κατω.

ολα αυτα ειναι πολυ θεωρια. Βαλε τα ελαστικα σου οταν ερθουν, ξεκινα με 80 πιεση και βλεπεις. Μην σε απασχολουν ολα τα αλλα.